http://www.davekopel.com/(...)n-Fahrenheit-911.htmquote:Dave Kopel is Research Director of the Independence Institute and an NRO columnist. He has previously written about the deceptions in “Bowling for Columbine.” Like Michael Moore, in 2000 Kopel endorsed and voted for Ralph Nader.
quote:Ja, vanuit republikeinse kant wordt gezegd dat de nominatie van de vice-president en een congress daarna 15% oplevert. Dit om nute zeggen dat het tegenvalt. Je valt dus voor de Republikeinse propaganda-praatjes.
Bij de vorige verkiezingen ging het ook niet om een uitdager ve zittende president (letterlijke bewoording: challenger of an incumbent).quote:Bij de vorige verkiezingen was er ook totaal geen sprake van 15%.
…Michael Moore shows a clip of CNN analyst Jeffrey Toobin saying that if ballots had been recounted in Florida after the 2000 presidential vote, “under every scenario Gore won the election.”quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:41 schreef UnderWorld_ het volgende:
Voor wie het gemist heeft:
[..]
http://www.davekopel.com/(...)n-Fahrenheit-911.htm .
quote:Bush dringt aan op verbod homohuwelijk
WASHINGTON - De Amerikaanse president Bush heeft zaterdag het Congres gevraagd een grondwettelijk verbod op homohuwelijken goed te keuren. In Massachusetts mogen homo's al trouwen en in Florida, Nebraska, New Jersey en Oregon lijkt het ook die kant op te gaan.
Homostellen: "Volgende keer op Bush' keel"
In zijn wekelijkse radiotoespraak benadrukte Bush dat het huwelijk volgens hem een zaak is tussen vrouw en man. "Een huwelijk in de Verenigde Staten is een verbond tussen een man en een vrouw als echtgenoot en echtgenote."
De algemene discussie over homohuwelijken is volgens Bush opgelegd door " een paar radicale rechters en plaatselijke functionarissen die het op zich hebben genomen om de betekenis van het huwelijk te wijzigen".
Momenteel kennen 38 Amerikaanse staten een wettelijk verbod op een huwelijk tussen mensen van hetzelfde geslacht.
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:50 schreef pberends het volgende:
Ik heb het niet gemist... jij pikt het wat laat op... In het centrale Fahrenheit-topic schreef ik hierover reeds:quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:41 schreef UnderWorld_ het volgende:
Voor wie het gemist heeft:
[..]
http://www.davekopel.com/(...)n-Fahrenheit-911.htm
...en daar zijn nog wel wat aan toe te voegen...quote:Op maandag 5 juli 2004 09:40 schreef Verbal het volgende:
Ik heb de eerste 10 van die genoemde 'deceits' gelezen, omdat ik toch wel nieuwsgierig was, maar
ik merk dat ik toch eerst de film moet kijken om echt te bekijken wat en hoe.
Maar sorry hoor, als ik toch een paar van die punten lees...
Bijvoorbeeld punten 8 en 9
Die zijn me van een kleinzieligheid... 'MM laat de horror van de aanvallen van 9/11 zien, maar in feite liegt hij, want hij vond het helemaal niet erg'
of
'President Bush' verbijsterende stilte werd juist toegejuicht door de directrice van de betreffende school en dat meldt MM niet' En dan vervolgens een citaat van dat mens waarin ze zich serieus afvraagt wat hij dan had moeten doen... 'opstaan en wegrennen?' Ehhh DUH!
MY GOD, wat een armoe!!!
V.
Het centraal Fahrenheit topicquote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb het niet gemist... jij pikt het wat laat op... In het centrale Fahrenheit-topic schreef ik hierover reeds:
[..]
...en daar zijn nog wel wat aan toe te voegen...Deceit 6: 'Over Bush zegt Moore dat hij 42% van de tijd vakantie had... wat hij er niet bij zegt, is dat de weekenden daarin zijn meegeteld... en trouwens, het was maar 38 %' Jezus.... die man is president van de FUCKING US of A.... Daar heb je dus geen ATV-dagen. Daar MOET je dus aan het werk Deceit 7: 'Als Bush een commentaar levert over terroristen en daarna een golfbal wegslaat wekt Moore de indruk dat hij het over Al Quaeda-terroristen heeft, maar hij heeft het over een Palestijnse terrorist' WOW! Wat een oplichterij van Moore... Dat Bush zèlf AL het terrorisme, en onder andere met naam en toenaam de Palestijnen in zijn WOT heeft betrokken, telt niet...
En nog serieus met Michael Isikoff als betrouwbare criticus op Michael Moore komen aanzeilen
Maar, zoals gezegd... ik heb de film nog niet gezien, dus waar een boel van die aantijgingen over gaan, geen idee.
Dit is slechts wat ik uit het blote hoofd doe.
V.
Dat was ik van plan.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:44 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Het centraal Fahrenheit topic
Kom op nou man, kijk die film van Moore zelf.
Ja DUH, natuurlijk is het dat...quote:Het is een grote bash.
'allemaal' als in 'niets klopt' zeker... En jij hebt daar uiteraard de sluitende bewijzen voor...quote:Allemaal dingen die uit het verband worden getrokken.
Het is dan ook niet echt een documentaire, maar een politiek pamflet.quote:Iedereen zie hoop ik dat het een hele slechte documantaire is.
Fox heeft het gewoon van het Republikeinse kamp overgenomen.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:00 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
@Sidekick
[..].
Hoe kom je erbij zeg? Ik ben helemaal niet voor de Republikeinen, ik ben voor Kerry.
Fox is trouwens niet, hoewel conservatiever en rechtser dan gemiddeld, 'republikeinse kant'.
Tsja, is het dan bij vorige vergelijkbare verkiezingen dan wel gebeurd?quote:[..]
Bij de vorige verkiezingen ging het ook niet om een uitdager ve zittende president (letterlijke bewoording: challenger of an incumbent).
Nogmaals: denk jij dat conservatieve en republikeinse sites volop Democratische standpunten loven?quote:In het vorige topic schreef _underworld-:
Het gaat niet om de feiten van de nieuws sites, het gaat om de selectie en de opinie die er bij zit. Het is allemaal een richting op. Iets wat heel ongeloofwaardig is.
Het gaat nog altijd de andere kant op. Moore zegt iets, laat hem het maar bewijzen. De bron die ik gaf laat slechts zien dat hij nog een hoop moet bewijzen. De film laat geen enkel bewijs zien, slechts geruchten.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:53 schreef Verbal het volgende:
gewoon niet op ingaan, alleen maar een domme smiley plaatsen en nog harder roepen wat een onzin het allemaal is.
Knap hoor
De boeken van Jan M. worden ook voorzien van 'bronnen'. Mijn argument is dat je geen goede meningen kan vormen als alles van één kant komt. Je moet de verschillende kanten bekijken en dan een afweging maken. Op deze manier zie je de andere kant niet waardoor de afweging ontbreekt.quote:Op zondag 11 juli 2004 00:12 schreef V.erbal het volgende:
[..]
En ook nogmaals: zolang Op/Eds en andere artikelen op zo'n site worden voorzien van goede, betrouwbare bronnen is er niets mis mee om zaken aan de kaak te stellen.
Ik weet niet wat er gebeurd is met de patriot act, misschien moet je dat even vertellen met bijbehorende bronnen. Ik weet wel dat de senate een gekozen democratisch orgaan is. Uit jouw quote maak ik op dat je het gek vindt dat de senate wijzigingen heeft aangebracht. Of zie ik dit verkeerd?quote:Dus: ik stel dat wat er is gebeurd rondom die PATRIOT-act weinig democratisch is. Net zoals het door de Senaat jassen van de originele versie van die act, die het Congres juist tegenhield en alleen doorliet MET amendementen, die er voor de Senaatsstemming dus effe werden uitgesloopt.
Ik heb vernomen dat deze PATRIOT ACT, een verzameling van jarenoude privacybeperkende ideetjes, kort na '11 September' door de Senaat is geloodst zonder dat de leden ervan wisten waar ze voor tekenden. De morele druk om geen landverrader te worden genoemd, deed allen het maar accepteren. En toendertijd was er, wat ik er althans van kon maken, inderdaad zo'n dreigende cultuur,quote:Op zondag 11 juli 2004 00:20 schreef UnderWorld_ het volgende:
Ik weet niet wat er gebeurd is met de patriot act, misschien moet je dat even vertellen met bijbehorende bronnen. Ik weet wel dat de senate een gekozen democratisch orgaan is. Uit jouw quote maak ik op dat je het gek vindt dat de senate wijzigingen heeft aangebracht. Of zie ik dit verkeerd?
De bron die jij laat zien laat heel erg weinig zien.quote:Op zondag 11 juli 2004 00:14 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Het gaat nog altijd de andere kant op. Moore zegt iets, laat hem het maar bewijzen. De bron die ik gaf laat slechts zien dat hij nog een hoop moet bewijzen. De film laat geen enkel bewijs zien, slechts geruchten.
Dit komt uit een Moore film, of zijn hier betrouwbare bronnen voor te vinden?quote:Op zondag 11 juli 2004 00:28 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat deze PATRIOT ACT, een verzameling van jarenoude privacybeperkende ideetjes, kort na '11 September' door de Senaat is geloodst zonder dat de leden ervan wisten waar ze voor tekenden. De morele druk om geen landverrader te worden genoemd, deed allen het maar accepteren. En toendertijd was er, wat ik er althans van kon maken, inderdaad zo'n dreigende cultuur,
sorryquote:Op zondag 11 juli 2004 00:29 schreef Sidekick het volgende:
Tort Boy.
En daarna zie je dat het niet om Bush, Cheney of Rumsfeld gaat....
Nou, dit 'wist' ik al voordat ik ook maar van deze Moore gehoord had, hoor. Volgens mij is het overal wel te vinden, maar ik zal het wel even zoeken voor je.quote:Op zondag 11 juli 2004 00:30 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Dit komt uit een Moore film, of zijn hier betrouwbare bronnen voor te vinden?
Als het over meningen zou gaan, geef ik je gelijk. In dit geval gaat het over nieuws. Iets is gebeurd of niet. Punt.quote:Op zondag 11 juli 2004 00:20 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
De boeken van Jan M. worden ook voorzien van 'bronnen'. Mijn argument is dat je geen goede meningen kan vormen als alles van één kant komt. Je moet de verschillende kanten bekijken en dan een afweging maken. Op deze manier zie je de andere kant niet waardoor de afweging ontbreekt.
Zal ik morgen wel even opzoekenquote:Ik weet niet wat er gebeurd is met de patriot act, misschien moet je dat even vertellen met bijbehorende bronnen. Ik weet wel dat de senate een gekozen democratisch orgaan is.
Ja. Dat zie je verkeerd.quote:Uit jouw quote maak ik op dat je het gek vindt dat de senate wijzigingen heeft aangebracht. Of zie ik dit verkeerd?
Je hebt het nog steeds niet door, ik ben niet voor deze president. Ik moet slechts kotsen van de film en persoon Moore.quote:Op zondag 11 juli 2004 00:29 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zelfs bij mensen als jij zullen er dan toch echt bellen moeten gaan rinkelen
Ik heb je prima door, je hebt het al vaker gezegd.quote:Op zondag 11 juli 2004 00:34 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Je hebt het nog steeds niet door, ik ben niet voor deze president. Ik moet slechts kotsen van de film en persoon Moore.
Nee, geen punt. De selectie en het brengen van feiten gecombineerd met het aanwezig zijn van opinie zorgt ervoor dat ook voor feiten verschillende bronnen geraadpleegd moeten worden om een goed beeld te krijgen.quote:Op zondag 11 juli 2004 00:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
Als het over meningen zou gaan, geef ik je gelijk. In dit geval gaat het over nieuws. Iets is gebeurd of niet. Punt.
Misschien moet je het morgen nog maar even duidelijk op een rijtje zetten.quote:[..]
capice?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |