abonnement Unibet Coolblue
pi_20520631
Wie kent deze band al, ze staan dit jaar o.a. op Pukkelpop

Hun debuut cd heet Hot Fuss, waar het verschrikkleijk goede nummer Mr. Brightside op staat.

Wie vindt ze nog meer goed?
Maybe you're the same as me, we see things they'll never see
pi_20521185
Ik heb ze vorige week op Metropolis gezien & vond het erg leuk .
Jammer genoeg heb ik niet alles gezien, want ik wilde ook nog naar Modest Mouse kijken en
deze 2 optredens overlapten elkaar in tijd (helaas!!).

Had me voorgenomen om morgen even in de stad kijken of ik hiervan de cd kon vinden.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 22:56:08 #3
47180 chris_p
all for free
pi_20521540
Geweldige plaat! Beetje in het straatje van Hot Hot Heat. De zang moest ik eerst even aan wennen, maar ik begin nu te merken dat hij al enkele weken in mijn discman is blijven plakken. Dat is altijd een goed voorteken!
help mij!
  vrijdag 9 juli 2004 @ 23:02:15 #4
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_20521749
De singles Somebody told me en Mr. Brightside waren erg leuk, maar het album viel na de eerste paar luisterbeurten toch ietwat tegen.
pi_20521911
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 23:02 schreef Grobbel het volgende:
De singles Somebody told me en Mr. Brightside waren erg leuk, maar het album viel na de eerste paar luisterbeurten toch ietwat tegen.
Ik had hetzelfde, maar toch zeker de moeite waard, dacht ik zo
Maybe you're the same as me, we see things they'll never see
pi_21593424
lekkere muziek idd .. vooral all the things that i've done is een cool nummer !!
  zondag 29 augustus 2004 @ 21:23:51 #7
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_21625928
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 23:02 schreef Grobbel het volgende:
De singles Somebody told me en Mr. Brightside waren erg leuk, maar het album viel na de eerste paar luisterbeurten toch ietwat tegen.
Idd, maar voor de eerste 5 nummers blijft het een erg leuk album, daarna snel iets anders opzetten
pi_21628136
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 21:23 schreef bigshadow het volgende:
idd, maar voor de eerste 5 nummers blijft het een erg leuk album, daarna snel iets anders opzetten
juist, eerste helft is goed, daarna word het wat minder. Smile Like You Mean It vind ik echt de uitschieter op het album.
  maandag 30 augustus 2004 @ 12:23:25 #9
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_21636344
Ken 'm al een tijdje, maar na een paar draaibeurten heb ik 'm eigenlijk nooit meer opgezet... zegt wel genoeg denk ik!
1,000,000 demons can't be wrong...
pi_21640450
Ik heb hem wel besteld, maar nog steeds niet binnengekregen (via Proxis).
Iemand v.e. cd-zaak bij ons in de stad zei dat hij in Europa in September opnieuw uitgebracht wordt. Dat verklaart de vertraging denk ik.

Zag de clip van 'Somebody told me' van de week zelfs op de Box voorbij komen.
pi_21817201
Wat een geslaagde band zeg! Jaren 80 feel, met een beetje een punk en disco mengelmoes, waar gelukkig de punk net iets overheerst.

Voor een debuutplaat trouwens behoorlijk goed in elkaar gezet. Origineel, lekker veel variatie, en directe maar ontzettend vermakelijke teksten.
Zou ik zeker eens live willen zien.

Overigens vind ik absoluut niet dat de tweede helft van de plaat het luisteren niet waard is, het vergt alleen een paar luisterbeurten om het te gaan waarderen, althans bij mij.
  woensdag 8 september 2004 @ 16:39:35 #12
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_22015715
Inderdaad, eerste nummers zijn te gek, daarna zakt de boel een beetje in... niet echt een blijvertje denk ik...
Gisteren is verleden tijd, maar morgen komt nooit. Leef vandaag!
pi_22041462
Precies, bij t 1e nummer denk je echt van "wow dit is best cool in alle foutheid" maar na 5 nummers weet je t wel. Jammer wel...
  zondag 19 september 2004 @ 13:35:40 #15
88981 Nood-kloon
(Genetisch wan-product.)
pi_22056254
Hoppa! De single "somebody told me" (Online stream, in vrij behoorlijke kwaliteit!) is megahit bij 3FM


Ik heb een link naar een megamix waar dit nummer ook te horen is in de retestrakke Josh Harris remix!

[ Bericht 8% gewijzigd door Nood-kloon op 20-09-2004 01:09:33 ]
Ik poep op AZ Alkmaar.
  zondag 19 september 2004 @ 23:45:01 #16
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_22070650
de beste single van het jaar!
wat moet ik hier nu neerzetten?
  maandag 20 september 2004 @ 00:06:39 #17
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_22071173
quote:
Op zondag 19 september 2004 13:35 schreef Nood-kloon het volgende:
Hoppa! De single "somebody told me" (Online stream, in vrij behoorlijke kwaliteit!) is megahit bij 3FM
Zeker weer gepaard met de gebruikelijke "altijd de eerste met nieuwe muziek" onzin? Want dan zijn ze er toch echt al een half jaar te laat mee...
pi_22072208
quote:
Op maandag 20 september 2004 00:06 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Zeker weer gepaard met de gebruikelijke "altijd de eerste met nieuwe muziek" onzin? Want dan zijn ze er toch echt al een half jaar te laat mee...
idd...niet alleen bij rock maar vooral bij dance... mylo en freestylers waren ook al lang uit toen zij opeens claimde de eerste te zijn waar je het kon horen, terwijl het in de club al op een retour was...
  maandag 20 september 2004 @ 01:04:10 #19
88981 Nood-kloon
(Genetisch wan-product.)
pi_22072403
Link aangepast. Je kunt nu de video van dit nummer bekijken. Vooral de Windows stram werkt goed. Kun je zelfs op volledig scherm zetten (rechter muisknop.)



En de Josh Harris mix is te vinden via Volkomenkut.com. Ga naar Mash-ups en check de Sixx-Mixx.
Ik poep op AZ Alkmaar.
  maandag 20 september 2004 @ 07:05:51 #20
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_22074890
Nood-kloon, de video van Somebody told me is sowieso al zeker een half jaar te bekijken op de officiële site van The Killers. Die van Mr. Brightside en All the things that I've done staan er ook op, trouwens.

http://www.islandrecords.(...)ideo_discography.las

[ Bericht 18% gewijzigd door Grobbel op 20-09-2004 07:31:11 ]
pi_22075801
Heerlijke plaat! 1e 5 nummers zijn inderdaad het best, maar 'On Top' en vooral 'Believe Me Natalie' kunnen me ook zeker wel bekoren

Somebody Told Me staat nu in ieder geval op 1 bij mij in m'n 'beste singles van het jaar'-lijstje
The Ataris - So Long, Astoria: "Life is only as good, as the memories we make"
  zaterdag 25 september 2004 @ 04:47:14 #22
88981 Nood-kloon
(Genetisch wan-product.)
pi_22190331
En nu ook in Sixx-Mixx 58!!
(Check "comments" voor de tracklist.)
Ik poep op AZ Alkmaar.
pi_22222430
quote:
Op maandag 20 september 2004 07:05 schreef Grobbel het volgende:
Nood-kloon, de video van Somebody told me is sowieso al zeker een half jaar te bekijken op de officiële site van The Killers. Die van Mr. Brightside en All the things that I've done staan er ook op, trouwens.

http://www.islandrecords.(...)ideo_discography.las
Is Mr. Brightside ook in nederland als single uitgebracht?? Zou ik namelijk verstandiger hebben gevonden als ik de band was...
Maybe you're the same as me, we see things they'll never see
pi_24193416
Snapt iemand trouwens de tekst van het refrein?

"Well somebody told me
You had a boyfriend
Who looks like a girlfriend
That I had in February of last year
It's not confidential
I've got potential"

Het klinkt erg lekker, maar waar slaat de tekst in godsnaam op. Het zijn losse zinnen die niks met elkaar te maken lijken te hebben. Ik vraag dit dus aan fans die weten watde band bedoeld.
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
pi_24193677
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 00:38 schreef Sisko het volgende:
Snapt iemand trouwens de tekst van het refrein?

"Well somebody told me
You had a boyfriend
Who looks like a girlfriend
That I had in February of last year
It's not confidential
I've got potential"

Het klinkt erg lekker, maar waar slaat de tekst in godsnaam op. Het zijn losse zinnen die niks met elkaar te maken lijken te hebben. Ik vraag dit dus aan fans die weten watde band bedoeld.
Doet me een beetje aan Blur denken, Girls and Boys.
Paan!
pi_24199608
@Sisko: Het lijkt me dat de tekst er ludiek op doelt dat zanger en toegezongene dezelfde smaak in vriendjes/vriendinnetjes hebben en dus wellicht het eens met elkaar moeten proberen? He's got potential you know!
An eye for an eye, makes the whole world blind.
-Mahatma Ghandi-
pi_24207718
Het is een aardige plaat, maar na track 5 zakt het wel een beetje in als een kaartenhuis.
pi_24232418
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 22:37 schreef herman78 het volgende:
Het is een aardige plaat, maar na track 5 zakt het wel een beetje in als een kaartenhuis.
vind ik niet. De nummers Andy, you're a star, Indie rock & roll en zeker midnight show zijn gewoon toppers.

Heb overigens net vier kaartjes besteld voor het concert in Tivoli op 20 februari!
pi_24273676
Ik heb de kaartjes al binnen....heb er enorm veel zin in 20 februari
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_24275271
Wat ooh my...20 februari tivoli, ik ga meteen ff iemand sms-en! Anyhoo..vond de vergelijking van NME wel grappig: dat de zang wel erg veel op Shed 7 lijkt (indie rock & roll is echt een gruwel)
pi_24318671
Ik kom ook!!!
Ga de kaartjes in de loop van volgende week wel halen
pi_24319275
Leuk album.... en grote kans dat ik ook kaarten ga scoren volgende week
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_24579631
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 13:48 schreef ondeugend het volgende:
Leuk album.... en grote kans dat ik ook kaarten ga scoren volgende week
En geregeld
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zaterdag 15 januari 2005 @ 13:45:20 #34
88981 Nood-kloon
(Genetisch wan-product.)
pi_24580171
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 22:22 schreef IdlersDream het volgende:
Wie kent deze band al, ze staan dit jaar o.a. op Pukkelpop

Hun debuut cd heet Hot Fuss, waar het verschrikkleijk goede nummer Mr. Brightside op staat.

Wie vindt ze nog meer goed?
Zoek dat nummer eens op in the Thin White Duke remix. Dat is zo'n Übercoole remix!!
Ik poep op AZ Alkmaar.
  maandag 17 januari 2005 @ 12:36:34 #35
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_24611307
Ik heb het album net binnen, klinkt er goed!
  maandag 17 januari 2005 @ 22:15:45 #36
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_24615365
Somebody told me en Mr. Brightside zijn erg coole nummers, maar de rest van de cd ken ik nog niet.
wellicht toch eens luisteren
pi_24627105
Ze klinken wel lekker...
Somebody told me is wel een goede
pi_24709205
De cd klinkt erg lekker. Somebody told me is inderdaad een erg relaxte plaat.
pi_24899316
Ik vind Glamarous Indie Rock And Roll ook heel erg lekker!

Heerlijke CD.
  zondag 20 februari 2005 @ 13:39:05 #40
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_25177789
Oke dan... vanavond in Tivoli !!
Wie gaat er nog meer ?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_25185117
Ik vind het kut dat ik er vanavond niet ben, want ik ben ineens weg van deze band. Somebody Told Me zag ik vandeweek op MTV Hits en ik draai hem GRIJS! Zo'n verschrikkelijk lekker nummer; vooral het refreintje. Tekst slaat nergens op, maar ok. www.thekillers.co.uk
How could it hurt you when it looks so good...
pi_25191845
het was leuk alleen dat voorprogramma was wel erg zeg..
pi_25192002
Ik heb de LP van Hot Fuss!
roulerende plaat, met een groot rock en roll hart!
pi_25193021
Ik was er ook, viel me een beetje tegen, zit een beetje met een 'was dit het nou'-gevoel...

Voorprogramma was erg goed, A Brand, was de 2e keer in korte tijd gezien (eerder al wederom in tivoli, maar toen in het voorprogramma van Das Pop)... leuk bandje, leuke nummers, goede performance...

En dat laatste was net wat ik mistte bij The Killers, ik vond de performance matig, ze hebben een vrij charismatische frontman, maar hij speelde niet echt met het publiek, de bassist was al helemaal onbeweegelijk, de drummer heeft het hele optreden gestaan, wat ik dan wel weer kan waarderen...

De nummers waren niet wat mooier aangekleed dan op de cd, eigenlijk had ik het idee dat je net zo goed een cd had kunnen opzetten en dan had je hetzelfde effect gehad, het moment dat ze wat los kwamen, was het optreden al afgelopen...

Ook het publiek was niet echt prettig, vorige week was ik bij een concert van Ghinzu, waar zo'n 150 man aanwezig waren, geweldig optreden gehad, deze keer in een uitverkocht Tivoli was het wat minder, ik stond 5e/6e rij aan de linkerkant van het podium, maar regelmatig kwamen er mensen duwen (halerwege het optreden) om toch maar wat meer vooraan te staan.. ook had het publiek (vooral de mensen op de eerste rij) een vrij groot 'Robbie Williams'-publiek gehalte... blijf verdomme met je poten van de muzikanten af, de gitarist stond halverwege het optreden aan de (voor de kijker) rechterkant van het podium en werd bijna het publiek in getrokken...

Ze speelden trouwens niet slecht ofzo hoor, maar het had van mij wat meer 'aangekleed' mogen zijn.. bij een optreden verwacht ik toch net iets meer dan alleen de sound van de cd...
pi_25193546
Ik ben ook geweest en vond het daarentegen wel weer aardig oke.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_25194011
Volgens mij was hun geluidsman ziek, vond het geluid echt bagger. Optreden erg kort, maar ondanks dat alles speelde ze goed. Wel inspiratieloos, houding alsof het al zwaar gearriveerde artiesten zijn. De passie waarmee A Brand het voorprogramma verzorgde miste ik bij The Killers. Klinkt misschien allemaal negatief, maar als ik ooit weer de kans krijg ze te zien, zal ik absoluut weer gaan.
pi_25194686
Ik vond het een mooie avond.
A-brand had wel zeer aparte teksten. Het begon allemaal met jesus en soul, maar bij de laatste liedjes was er niet veel christelijks meer aan haha.
The Killers waren zeer cool. Klonk inderdaad veel als de cd, maar ze hadden toch wel wat leuke dingen er doorheen gesampled. Ook het halve liedje van Pink Floyd kon ik wel waarderen.

Volgende keer ga ik weer!
  vrijdag 11 maart 2005 @ 12:33:06 #48
43497 Afunados
Get Therapy
pi_25472061
Begin van de maand met enorme zin naar concert in Barcelona, is het gecancelled door ziekte leadsinger

Volgende keer maar weer proberen
  zondag 3 april 2005 @ 18:38:49 #49
88981 Nood-kloon
(Genetisch wan-product.)
pi_25958766
Afgelopen februari heb ik Hot Fuss gekocht in Newcastle, toen Heerenveen er speelde voor de UEFA cup. Heb nu pas de tijd gekregen om er naar te lusiteren!! Man! Goeie aankoop geweest. De verkoper van de platen zaak HMV (Staat voor His Master's Voice) vond het een uitstekende keuze.

DJ Partyben maakte een remix van Somebody told me en mixte dat met The Clash - Rock the Casbah.
Sombody rock me.
quote:
All mp3s and images on this site are for parody purposes only and not meant for distribution. All artists retain the original copyright.
De volgende single is ook bekend. Die komt 24 april op de makt en heet Smile like you mean it, het derde nummer op het album.
Ik poep op AZ Alkmaar.
pi_25959299
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:38 schreef Nood-kloon het volgende:
De volgende single is ook bekend. Die komt 24 april op de makt en heet Smile like you mean it, het derde nummer op het album.
Kan wel kloppen. Komt nu zo'n beetje elk uur op MTV2 (wat een super kanaal trouwens ).
pi_26010206
ik vind (vond ze wel goed), maar... de Kaiser Chiefs zijn beter!!!
oja en the bravery is een slap aftreksel van the Killers, vuile nepperds!
...wat een klein burgerlijk gezeik van al die muffe normen & waarden polder mensjes...
pi_26010945
Kende ze van somebody told me - king unique mix, stond op een dance verzamel cdtje kom ik er nu achter dat het eigenlijk hele andere soort muziek is, maar wel lekker ben nu de andere nummers aan het luisteren.
pi_26011887
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 22:33 schreef FatherJack het volgende:
ik vind (vond ze wel goed), maar... de Kaiser Chiefs zijn beter!!!
oja en the bravery is een slap aftreksel van the Killers, vuile nepperds!
Employment is idd een zeer goede cd, beter vind ik het echter niet.
The bravery heeft gewoon maar één hit (An Honest Mistake) de rest van de cd is niks.
pi_26041354
Mr Brightside vind ik echt wel gooed!
Delivered without an information leaflet
pi_34739567
*leukleukleukleukleuk* alleen laatste tijd helemaal niets meer van gehoord?!
ja de cd wel, maar niet op de radio, mtv of in andere media..
ik vind dat er een nieuw album mag komen
  zaterdag 4 februari 2006 @ 20:45:53 #56
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_34739620
Jenny was a friend of mine is eind vorig jaar nog als single uitgebracht, geloof ik.
pi_34739908
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 20:45 schreef Grobbel het volgende:
Jenny was a friend of mine is eind vorig jaar nog als single uitgebracht, geloof ik.
Dat zeg ik, niets van gehoord
pi_34746453
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 20:44 schreef lienelien het volgende:
*leukleukleukleukleuk* alleen laatste tijd helemaal niets meer van gehoord?!
ja de cd wel, maar niet op de radio, mtv of in andere media..
ik vind dat er een nieuw album mag komen
Zal nog een halfjaartje wachten worden, helaas
pi_34754789
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 23:59 schreef Afunados het volgende:

[..]

Zal nog een halfjaartje wachten worden, helaas
mja...waarschijnlijk wel
pi_34794949
Ik doe mee met de kick mensen
Op dat album wachten is nog tot daaraan toe, dat komt wel! De vraag is: wanneer komen ze weer hier spelen?
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_34858926
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:01 schreef Lieke_K het volgende:
Ik doe mee met de kick mensen
Op dat album wachten is nog tot daaraan toe, dat komt wel! De vraag is: wanneer komen ze weer hier spelen?
ook al vrij weinig kans..
pi_34858985
CD opzetten danmaar
  Moderator zaterdag 25 maart 2006 @ 20:32:55 #63
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_36363739
Heb de cd net binnen. Tot nu toe zijn mijn favorieten Mr. Brightside en Somebody told me, maar die kende ik al Zal de rest eens goed gaan beluisteren.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_36375765
Heb de cd ook net, en idd Mr. Brightside en Somebody told kende ik al maar vind ook de beste. Nog niet veel kunnen luisteren(tijdelijke verslaving aan Matt Costa en Jack Johnson sinds afgelopen vrijdag), dus rest van de nummers ken ik nog niet echt.
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_36386919
Mijn favoriet is All these things that I've done, was ook hun laatste nummer op het concert waar ik ben geweest. Had hem gisteren in de auto opstaan. Vond een vriend van me dat de zanger in het begin van het liedje beetje op John Lennon leek......
pi_36389427
Wel een goede cd om zo af en toe op te zetten. Mr. Brightside en Somebody told me zijn echt mijn favorieten. Kan ik echt veel draaien. Eind dit jaar zou de nieuwe cd komen.
pi_36407836
Bij mij wisselden de favoriete tracks heel erg, eerst Mr. Brightside en All These Things That I've Done, maar later Jenny Was a Friend of Mine en On Top... Nouja en Midnight Show en Change Your Mind, haha bijna alles dus... Hoog tijd voor een nieuw album, ik ben onderhand behoorlijk op deze uitgekeken, eerlijk gezegd.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
  maandag 10 juli 2006 @ 17:18:04 #68
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_39695326
Eerst single van het volgens hun beste album van de laatste 20 jaar, dat dit jaar nog ergens uitkomt, is hier gedeeltelijk te beluisteren:

http://www.nme.com/mediaPlayer&playlist_id=532
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_39695433
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:18 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Eerst single van het volgens hun beste album van de laatste 20 jaar, dat dit jaar nog ergens uitkomt, is hier gedeeltelijk te beluisteren:

http://www.nme.com/mediaPlayer&playlist_id=532
Gelukkig hebben ze geen eigendunk

Klinkt aardig, al is van 40 sec nog niet veel te zeggen
pi_39695437
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:18 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Eerst single van het volgens hun beste album van de laatste 20 jaar, dat dit jaar nog ergens uitkomt, is hier gedeeltelijk te beluisteren:

http://www.nme.com/mediaPlayer&playlist_id=532
Vraag me wel af dan welk album dat volgens hun tót 20 jaar geleden was
  maandag 10 juli 2006 @ 17:24:50 #71
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_39695491
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:22 schreef lienelien het volgende:

[..]

Vraag me wel af dan welk album dat volgens hun tót 20 jaar geleden was
Ik gok Hot Fuss.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_39695505
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:24 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Ik gok Hot Fuss.
pi_39695582
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:18 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Eerst single van het volgens hun beste album van de laatste 20 jaar, dat dit jaar nog ergens uitkomt, is hier gedeeltelijk te beluisteren:

http://www.nme.com/mediaPlayer&playlist_id=532
Klinkt leuk, mag wel weer es een concertje komen van ze
pi_39695616
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:28 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Klinkt leuk, mag wel weer es een concertje komen van ze
pi_39706358
Stukje klinkt wel leuk Brandon ziet er wel sexy uit op dat plaatje . Ik vond Hot Fuss erg goed, kan niet wachten op hun 2e album .
pi_39710452
Ik kan niet wachten. Mr. Brighside is voor mij een klassieker, als er nog maar 1 zo'n nummer opstaat ben ik al redelijk tevreden.
pi_39766124
quote:
Op maandag 10 juli 2006 22:45 schreef Miss-V het volgende:
Stukje klinkt wel leuk Brandon ziet er wel sexy uit op dat plaatje . Ik vond Hot Fuss erg goed, kan niet wachten op hun 2e album .
Is Brandon de zanger? (sorry ben niet goed in al die namen) Jammer juist! Doet me denken aan Justin Timberlake... Maar smaken verschillen!
Nummer klinkt typisch-The Killers, maar wel leuk! Ik kijk uit naar het nieuwe album, maar vooral naar een concert in Nederland van ze!!
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_39781474
Fragmentje klinkt leuk. Ik ben ook benieuwd naar het nieuwe album. Eens zien of ze het kunnen waarmaken natuurlijk.. ik hou wel van die synthesizers, klinkt zo net weer anders dan al die andere gitaarbandjes he
pi_39827070
Nieuwe album komt op 2 oktober uit
pi_39827832
Dat valt me mee, dacht ergens in november pas ofzo. Denk dat dit nu het album is waar ik het meest naar uitkijk dit jaar. Verder niet veel eigenlijk.
  Moderator vrijdag 14 juli 2006 @ 18:29:35 #81
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_39828382
Klinkt erg 80s Dat is natuurlijk ook wel hun sound maar dit stukje doet me nog niet veel. Ben benieuwd naar het nieuwe album. Hot Fuss vind ik op Mr.Brightside, Somebody Told me en Jenny was a Friend of Mine na niet veel bijzonders... Nou zijn de eerste twee wel weer geweldig dus dat maakt wel veel goed
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:09:22 #82
76339 woeshie
Let your mind go
pi_39836164
Brandon is hot hot HOT !!!

Ik had zooo gehoopt dat ze deze zomer naar één of ander festival in Nederland of Belgie zouden komen .. maar nee ..
Op hun website staat er dat ze nu druk bezig zijn met hun 2de album. Heb er al een liedje van gehoord en klinkt echt lekker

Ik hoop écht dat ze daarna DRINGEND naar NL of BE komen! Of ik ga naar daar nondedju
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:10:55 #83
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_39836219
Mr. Brightside is inderdaad cool, net als Somebody told me, de rest van het albm vind ik erg tegenvallen.
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:11:32 #84
76339 woeshie
Let your mind go
pi_39836243
Btw: mijn lievelingsliedjes zijn 1. All these things I've done (na meer dan een jaar nog niet beugehoord!), 2. Mr Brightside, 3. Jenny was a friend of mine, 4. Somebody told me, 5. Smile like you mean it ...
De andere liedjes op Hot Fuss heb ik eerlijk gezegd nog niet goed beluisterd
  zondag 16 juli 2006 @ 14:56:18 #85
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_39876827
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_39876940
Nou, valt toch wel mee met de radiovriendelijkheid?
  zondag 16 juli 2006 @ 15:02:42 #87
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_39876995
Nee idd, klinkt best leuk!
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_39969472
Leuk nummer zeg

Zeg ik iets stoms als het me aan The Cure doet denken..? Zelfs zn stem klinkt op een gegeven moment een beetje als Robert Smith..
pi_40001527
quote:
Op zondag 16 juli 2006 14:56 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Het hele nummer: http://www.islandrecords.com/thekillers/
Beetje oftopic misschien, maar leuke site
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  donderdag 20 juli 2006 @ 09:32:19 #90
76339 woeshie
Let your mind go
pi_40002311
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 11:52 schreef ZwarteMagika het volgende:
Leuk nummer zeg

Zeg ik iets stoms als het me aan The Cure doet denken..? Zelfs zn stem klinkt op een gegeven moment een beetje als Robert Smith..
Vind ik ook! Zijn stem en het genre muziek vind ik heel erg The Cure-like
pi_40007003
Hot Fuss vind ik een erg leuk album, zelfs nog naar 2 jaar, al luister ik hem niet vaak omdat ik niet altijd in een Killers mood ben

Dat nieuwe nummer klinkt heel erg lekker!
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_40144230
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_40144444
ze doen het hier niet, maar ik neem aan dat ie hetzelfde is dat laatst te horen was op bbc radio 1. Geinig, ben benieuwd. 4 oktober kwam het nieuwe album uit? (in uk?)
pi_40144681
Vaag dat de link het niet doet... de 2e is een "gewone" website...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_40144936
ze doen het wel, maar krijg foutmeldingen bij het afspelen van de meida.
pi_40147213
die bassloop van Jenny was a friend of mine
pi_40444314
18 september komt ie uit, in engeland dan.
pi_40497573
Plaatje van het nieuwe album:
pi_40497636
nieuw album!!

alleen beetje jammer dat ik zo'n zunige kutstudent bent die een CD pas koopt als ie voor een tientje bij de medimarkt ligt...
pi_40499230
Heb de cd al erg lang.

Ze zijn goed ja
pi_40499557
Ohja, mijn favoriete nummer is definitely Glamorous Indie Rock 'n Roll. Het enige nummer van de CD waarvoor ik mijn speakers elke keer weer op het maximum zet...(de buren kennen het nummer inmiddels ook...
pi_40508439
Mijn favorieten van Hot Fuss zijn toch wel Believe Me Natalie en Midnight Show denk ik..en van de overige nummers vind ik Where Is She erg goed ohja en Desperate Al hun liedjes zijn eigenlijk wel goed
pi_40509224
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 23:42 schreef Honingdrop het volgende:
nieuw album!!

alleen beetje jammer dat ik zo'n zunige kutstudent bent die een CD pas koopt als ie voor een tientje bij de medimarkt ligt...
Hier nog zo een. Ik moet nog steeds Hot Fuss kopen
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 19:29:35 #104
7350 NewBeatle
a.k.a. Spookaap
pi_40518374
De CD Hot Fuss heb ik gekocht toen ie net uit kwam, de nieuwe CD zal ik ook zeker weer gaan kopen. De nieuwe single klinkt goed.
Kom eens langs op het weblog van Spookaap Wii Code Spookaap 9004-9060-5780-5462
pi_40518410
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 13:29 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Hier nog zo een. Ik moet nog steeds Hot Fuss kopen
Ik ook
Fan hier
En hij is maar ¤7,99
pi_40519028
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 19:31 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ik ook
Fan hier
En hij is maar ¤7,99
Waar? Dan koop ik hem gelijk. Bij de MM zag ik hem voor 16 euro deze week.
pi_40519044
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 19:55 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Waar? Dan koop ik hem gelijk. Bij de MM zag ik hem voor 16 euro deze week.
Bij Kroese in Nijmegen.
En Bij Concerto in Amsterdam ¤9.99 dacht ik.
pi_40521589
Ja shit net vanmiddag in Nijmegen geweest Komt dan later nog wel een keer ooit
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:41:05 #109
76339 woeshie
Let your mind go
pi_40716373
de nieuwe single When You Were Young is écht supergoed !!
Kan nie wachten op de cd
  Moderator vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:50:27 #110
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_40716574
Ben benieuwd naar de nieuwe CD
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_40938208
Ik heb de cd voor een tientje bij de Free Record Shop weg gehaald. Vond ik wel een mooie prijs, had hem al langer niet legaal .

Maar ik wist dus niet dat Change your mind erop stond. Sterker nog, tot vandaag had ik dat nummer nooit gehoord.

Ik denk trouwens dat het album bij mijn 5 beste hoort, dus ben echt benieuwd of de nieuwe er aan kan tippen. Hoop dat er weer van die juweeltjes als Mr. Brightside of Somebody told me op staan...
pi_40938275
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 16:50 schreef MaJo het volgende:
Ben benieuwd naar de nieuwe CD
Is er al iets gelekt?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:18:11 #113
76339 woeshie
Let your mind go
pi_40938380
Had ergens gelezen dat vandaag (18/08) de videoclip van When You Were Young zou uitkomen. Weet er iemand iets meer hierover ??
pi_40945437
Wat een heerlijke muziek zeg, daar kwam ik vanmiddag in de auto achter toen ik All These Things That I've Done hoorde en niet meteen wist wie het waren
Is Everything Will Be Alright nou een oud of een nieuw nummer van ze?
The Killers zijn...
pi_40945727
When You Were Young van het nieuwe album klinkt leuk.
pi_40946750
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 19:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een heerlijke muziek zeg, daar kwam ik vanmiddag in de auto achter toen ik All These Things That I've Done hoorde en niet meteen wist wie het waren
Is Everything Will Be Alright nou een oud of een nieuw nummer van ze?
The Killers zijn...
Staan beide op het oude album. Hot fuss uit 2004. Tien euro bij de FRS.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 21:50:53 #117
7350 NewBeatle
a.k.a. Spookaap
pi_40949144
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:18 schreef woeshie het volgende:
Had ergens gelezen dat vandaag (18/08) de videoclip van When You Were Young zou uitkomen. Weet er iemand iets meer hierover ??
De preview van de clip kun je hier bekijken: http://www.youtube.com/watch?v=L6il5fQObu0&eurl=http%3A%2F%2Fspookaap%2Eweb%2Dlog%2Enl%2F

Ziet er prachtig uit trouwens.
Kom eens langs op het weblog van Spookaap Wii Code Spookaap 9004-9060-5780-5462
pi_40950035
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 21:50 schreef NewBeatle het volgende:

[..]

De preview van de clip kun je hier bekijken: http://www.youtube.com/watch?v=L6il5fQObu0&eurl=http%3A%2F%2Fspookaap%2Eweb%2Dlog%2Enl%2F

Ziet er prachtig uit trouwens.
Huh, de killers gaan toch een nieuw album uitbrengen, toch geen film
pi_40951779
Ik was onder de indruk van ze toen ik ze zag als support act van U2, vorig jaar. Net als vele anderen blijkbaar, springt voor mij 'Mr. Brightside' er tussenuit.
The best antique is an old friend.
pi_40964784
Wow man ik ben ech verlaafd aan die cd, na de eerste keer dat ik ´m hoorde helemaal verkocht. Word echt super energiek als ik het luister en happy:)

*Kijkt naar het eerstvolgende optreden in NL van The Killers
pi_40965211
een topic over the killers ik ben er al ruim een jaar verslaafd aan, maar toen ze toen in Utrecht optraden kwam ik er te laat achter nog iets van 7 weken tot de nieuwe cd When you were young draai ik grijs
Tap tap tap
pi_40965633
Iemand meer info over wanneer The Killers weer is in Nederland komen? En anders in de buurt van de Duitse grens?
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:15:29 #123
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_40965768
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 13:09 schreef Cyaa het volgende:
Iemand meer info over wanneer The Killers weer is in Nederland komen? En anders in de buurt van de Duitse grens?
Nog niet aangekondigd.

Ik hoop alleen dat het tweede album wat boeiender is dan het eerste. Eerste 6-7 nummers waren leuk maar daarna was het allemaal maar ondermaats.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:30:53 #124
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_40966213
Leuke muziek! tvp
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_40966296
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 13:15 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Nog niet aangekondigd.

Ik hoop alleen dat het tweede album wat boeiender is dan het eerste. Eerste 6-7 nummers waren leuk maar daarna was het allemaal maar ondermaats.
Klopt wel redelijk, ik luister de cd voornamelijk tot On Top, en dan vind ik het weer tijd voor Jenny Was A Friend Of Mine.
pi_40966360
Ach, de rest is ook wel leuk. Maar na On top wordt het inderdaad net wat minder. Toch vind ik Midnight show en Glamorous Indie rock en roll ook goed, dus ik skip eigenlijk nooit.
pi_40967024
Wow wat een tenenkromend slecht uitgevoerde akoestische versie van mr. brightside:
http://www.youtube.com/watch?v=NOvz2noaCgA
pi_40967121
The Killers is dan ook totaal geen muziek om akoestisch te gaan spelen.
pi_40967768
ik denk dat Mr. Brightside best mooi kan zijn akoestisch, maar dan niet zo monotoon gezongen.
pi_40967843
Als ze komen wil ik er zeker heen. Alleen als ik wat filmpjes zit te bekijken lijkt Brandon (zo heet ie toch?) me nou niet de meest grote sfeermaker en entertainer.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 19:14:05 #131
7350 NewBeatle
a.k.a. Spookaap
pi_40979329
nieuwe single klinkt goed! ben benieuwd naar het album..
pi_40985045
Leuke clip / single. Klinkt minstens zo goed als de oudere nummers. Is het toevallig ook al bekend of ze nu na de aankomende album release gaan toeren?
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
pi_40998874
Nog niet bekend. Maar het lijkt me niet meer dan logisch eigenlijk, gebeurt meestal.
  zondag 20 augustus 2006 @ 15:18:26 #135
43497 Afunados
Get Therapy
pi_40999146
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 15:10 schreef JeroenV het volgende:
Nog niet bekend. Maar het lijkt me niet meer dan logisch eigenlijk, gebeurt meestal.
Wel bekend:
The Killers confirm live return
The band announce hometown show and hint at more dates
The Killers have confirmed they are to make their live return with a hometown show.

The band will play the Empire Ballroom in Las Vegas on August 26.

The band will also perform at the North American version of V Festival in Baltimore on September 23.

However the band have issue a statement tell fans to expect more dates the world over soon, with US shows to be confirmed tomorrow (August 18).

According to the band's statement: "The Killers will announce their first outing in support of new album 'Sam's Town' tomorrow (August 18th). Kicking off on the West Coast, the tour will play across the US and Canada, culminating with a huge hometown show alongside such artists as Tom Petty at the 2006 VeGoose Festival in Las Vegas.

"The Killers will then head to Europe for the month of November before returning to the States for more shows."

Additionally fans can get a sneak preview of the video for comeback single 'When You Were Young' on the band's website http://www.islandrecords.com/thekillers/ now.
pi_40999506
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 15:18 schreef Afunados het volgende:
"The Killers will then head to Europe for the month of November before returning to the States for more shows."
Hmm, november. Dan zal het toch wel in september ofzo in de verkoop gaan.
pi_41000362
als het maar niet tegelijkertijd is met muse
Tap tap tap
pi_41000399
15 sept. in Berlijn
pi_41026343
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 15:56 schreef CherryLips het volgende:
als het maar niet tegelijkertijd is met muse
Dacht ik ook al
November gaat wel een leuke maand worden.
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
pi_41029615
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 12:51 schreef CherryLips het volgende:
een topic over the killers ik ben er al ruim een jaar verslaafd aan, maar toen ze toen in Utrecht optraden kwam ik er te laat achter nog iets van 7 weken tot de nieuwe cd When you were young draai ik grijs
Ze hebben in Utrecht gestaan?
pi_41031213
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:09 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ze hebben in Utrecht gestaan?
vorig jaar februari, tivoli. was uitverkocht, heb nog geprobeerd kaartjes te krigjen via mp maar dat liep ook helemaal mis een vriendin van me stond op de gastenlijst en had nog hele vage foto's gemaakt met d'r telefoon ze hebben ook in de melkweg gestaan geloof ik.
Tap tap tap
pi_41045168
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:09 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ze hebben in Utrecht gestaan?
Jaja, was echt te gek optreden!
Zelfs ik was er vanuit het zuiden bij
pi_41060805
pi_41079481
Ik heb When you were young nu wel 100 maal gedraaid, vermoed ik. En als ze dit keer een stabiel album uitbrengen, niet zoals Hot Fuss, welke helaas toch wat momentum verloor naar mate de cd vorderde, kan dit echt een wereld cd worden.

Ik heb zo weinig geduld, ik wou dat het kreng nou eens lekte..
pi_41080106
Helemaal mee eens met ^

Dit is trouwens ook nog een mooie gelegenheid om te melden dat Mr. Bightside and Somebody Told Me het ook weer heeeeeel goed deden om mij 's avonds op Lowlands enorm op te zwepen als ze weer eens gedraaid werden!!!!
  Moderator woensdag 23 augustus 2006 @ 01:46:35 #146
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41082369
Ze zullen binnenkort wel gaan touren met hun nieuwe cd neem ik aan? Misschien volgend jaar Lowlands?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_41108102
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 01:46 schreef MaJo het volgende:
Ze zullen binnenkort wel gaan touren met hun nieuwe cd neem ik aan? Misschien volgend jaar Lowlands?
Geweldig nieuwe single
En idd volgend jaar Lowlands....ze hadden er eigenlijk dit jaar al moeten staan voor de nieuwe cd grrrr
Why are you wearing that stupid man suit?
  woensdag 23 augustus 2006 @ 21:58:02 #148
71115 Rnej
I walk the line
pi_41108561
kan niet wachten tot ze in NL spelen.. ik MOET ze live zien....

ik had "all these things that I've done" al sinds eind 2004 ... maar wist helemaal niet dat t van hun was... anders had ik al veel eerder fan geworden
  woensdag 23 augustus 2006 @ 22:02:37 #149
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_41108790
Ik ben benieuwd.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  Moderator woensdag 23 augustus 2006 @ 23:31:46 #150
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41113296
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 21:46 schreef Markie-Mark het volgende:

[..]

Geweldig nieuwe single
En idd volgend jaar Lowlands....ze hadden er eigenlijk dit jaar al moeten staan voor de nieuwe cd grrrr
Volgend jaar dan maar om het goed te maken met ons Nieuwe singel klinkt okay maar ik hoor er nog niet een Somebody told me in. Misschien vaker luisteren Ben in ieder geval erg benieuwd naar de nieuwe cd!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_41113698
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 23:31 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nieuwe singel klinkt okay maar ik hoor er nog niet een Somebody told me in.
Goed omschreven. Somebody told me en Mr. Brightside waren catchy en vond ik vanaf het eerste moment leuk. Dat heb ik bij deze nog niet. Deze klinkt een beetje als de rest van hun album. Wel goed, maar niet super.
pi_41114693
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 21:58 schreef Rnej het volgende:
kan niet wachten tot ze in NL spelen.. ik MOET ze live zien....

ik had "all these things that I've done" al sinds eind 2004 ... maar wist helemaal niet dat t van hun was... anders had ik al veel eerder fan geworden
dat had ik met somebody told me, die had ik in oktober ofzo een keer 's nachts op mtv geweest maar ik wist de artiest nooit. toen een keer op radio 3 gehoord, toen cd gedownload, en toen was ik blij
Tap tap tap
pi_41115873
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 21:46 schreef Markie-Mark het volgende:

[..]

Geweldig nieuwe single
En idd volgend jaar Lowlands....ze hadden er eigenlijk dit jaar al moeten staan voor de nieuwe cd grrrr
Ik zei dat tegen m'n vriend ook; zou ideaal zijn. Die remix van Mr Brightside vind ik echt zo slecht het gaat juist om het tempo in het nummer wat je nu volledig mist... Zo even het nieuwe nummer luisteren.
Que pasa?
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:10:58 #154
71115 Rnej
I walk the line
pi_41121331
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 00:06 schreef CherryLips het volgende:

[..]

dat had ik met somebody told me, die had ik in oktober ofzo een keer 's nachts op mtv geweest maar ik wist de artiest nooit. toen een keer op radio 3 gehoord, toen cd gedownload, en toen was ik blij
ik had een skatevideo ... echt f*Cking moeilijk voor moeten doen om m te vinden (was een hele gave zeldzame skatevid) .... en dat nr zat er in... dus ik die video steeds aanzetten om dat ene nr te horen....
pi_41121519
Nu ik met vriendlief mee ga naar Muse zit ik 'm ook een beetje te knijpen.. het is me al es eerder gebeurd dat er twee bands die ik per se allebei wilde zien op dezelfde dag kwamen
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:19:17 #156
71115 Rnej
I walk the line
pi_41121536
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
Nu ik met vriendlief mee ga naar Muse zit ik 'm ook een beetje te knijpen.. het is me al es eerder gebeurd dat er twee bands die ik per se allebei wilde zien op dezelfde dag kwamen
errr zijn de kaarten voor muse al in de verkoop dan? :|

(zeker al uitverkocht dan? )
pi_41121658
Nee die gaan morgen in de verkoop Met een GWK op 5 min loopafstand moet het toch lukken om op tijd kaartjes te krijgen
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:05:54 #158
71115 Rnej
I walk the line
pi_41122778
ehhh .... waar spelen ze enzo? want ik kan op internet dus niets vinden :|
pi_41122909
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:05 schreef Rnej het volgende:
ehhh .... waar spelen ze enzo? want ik kan op internet dus niets vinden :|
Den Bosch geloof ik.

Edit: Linkje
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:11:57 #160
71115 Rnej
I walk the line
pi_41122959
mja k heb t al gevonden...

lekker dat t zo duidelijk aangegeven staat enzo overal

edit: ja maar via dat budgetticket betaal je dus lekker 65 euro per kaartje...


en ticketservice weet van nix, dus hoe kom je dan aan kaartjes vraag ik me af?
pi_41122987
Ik heb het uit dit topic (bedankt Cherry Lips )
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:19:28 #162
71115 Rnej
I walk the line
pi_41123172
k heb t gevonden, tis alleen nog steeds best duur .. 35 ex servicekosten... :|
pi_41123296
Daarom hoop ik dat The Killers hier voorlopig in kleine zaaltjes blijven spelen.. niet alleen veel leuker maar ook goedkoper
pi_41123346
the feeling in tivoli en melkweg kostte maar iets van ¤13 Alleen die stomme kloterige servicekosten op een bedrag van ¤13 is ¤4 wel heel veel, en dan vraag ik me af wat de servicekosten nou eigenlijk inhouden.
Tap tap tap
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:28:32 #165
71115 Rnej
I walk the line
pi_41123414
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:25 schreef CherryLips het volgende:
the feeling in tivoli en melkweg kostte maar iets van ¤13 Alleen die stomme kloterige servicekosten op een bedrag van ¤13 is ¤4 wel heel veel, en dan vraag ik me af wat de servicekosten nou eigenlijk inhouden.
winst voor ticketservice ....
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:44:34 #166
71115 Rnej
I walk the line
pi_41123809
maargoed.... the killers
pi_41124136

Tap tap tap
pi_41124320
Dit blijft m'n favoriet





Weet nog wel dat ik in Tivoli de hele avond ongegeneerd naar hem heb staan staren
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:01:34 #169
71115 Rnej
I walk the line
pi_41124374
hum, daar ga ik geen uitlatingen over doen, ben nog steeds heteroseksueel
pi_41124462
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:59 schreef ZwarteMagika het volgende:
Dit blijft m'n favoriet

[afbeelding]



Weet nog wel dat ik in Tivoli de hele avond ongegeneerd naar hem heb staan staren
Tap tap tap
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:05:22 #171
71115 Rnej
I walk the line
pi_41124525
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:03 schreef CherryLips het volgende:

[..]

  Moderator donderdag 24 augustus 2006 @ 12:58:30 #172
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41126251
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:54 schreef CherryLips het volgende:

[afbeelding]
Hij is wel leuk maar een beetje jammer dat ie z'n ogen heeft opgemaakt
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_41134333
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:19 schreef Rnej het volgende:
k heb t gevonden, tis alleen nog steeds best duur .. 35 ex servicekosten... :|
Ik las dit en dacht de The Killers dus binnenkort ergens in NL te bewonderen zouden zijn
pi_41134538
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:04 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ik las dit en dacht de The Killers dus binnenkort ergens in NL te bewonderen zouden zijn
Ja ik dus ook al... Ik las Den Bosch, en dacht al... Waarom de Brabanthallen?

pi_41134571
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:12 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Ja ik dus ook al... Ik las Den Bosch, en dacht al... Waarom de Brabanthallen?

pi_41134877
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:14 schreef lienelien het volgende:

Onze tijd van komt nog wel
  donderdag 24 augustus 2006 @ 20:03:51 #177
71115 Rnej
I walk the line
pi_41139555
maarreh, als ze nou in november komen kunnen we er wel een killersmeet van maken toch?
pi_41141799
Kan dat niet als ze in oktober of december komen?
pi_41141951
het kan altijd

Ik hoop op Paradiso
Tap tap tap
pi_41141963
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 21:05 schreef CherryLips het volgende:
het kan altijd

Ik hoop op Paradiso
Ja, ik ook
pi_41141985
Het zal mij een worst wezen, als ze maar komen.
pi_41142008
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 21:06 schreef JeroenV het volgende:
Het zal mij een worst wezen, als ze maar komen.
liever niet in een schuur in schubbekutteveen ofzo
Tap tap tap
pi_41142027
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 21:07 schreef CherryLips het volgende:

[..]

liever niet in een schuur in schubbekutteveen ofzo
Ik zal er zijn.

Enige kutte is dat ik op zaterdag altijd moet werken, en dan begint de vvk meestal. Moet ik dus hopen dat het niet te hard gaat of maar extra betalen via Marktplaats.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 21:36:46 #184
71115 Rnej
I walk the line
pi_41143205
heineken music hall vond ik ook wel een geslaagd podium eigenlijk...

paard van troje mogen ze ook komen, lekker dichtbij
  donderdag 24 augustus 2006 @ 21:37:46 #185
71115 Rnej
I walk the line
pi_41143238
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 21:07 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Ik zal er zijn.

Enige kutte is dat ik op zaterdag altijd moet werken, en dan begint de vvk meestal. Moet ik dus hopen dat het niet te hard gaat of maar extra betalen via Marktplaats.
kleine moeite om iemand een kaartje voor je te laten halen ...

geef je die persoon een tientje ipv een markplaatsfaler 30 euro teveel ofzo
pi_41143293
vredenburgh
Tap tap tap
  donderdag 24 augustus 2006 @ 21:40:30 #187
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_41143333
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 21:37 schreef Rnej het volgende:

[..]

kleine moeite om iemand een kaartje voor je te laten halen ...

geef je die persoon een tientje ipv een markplaatsfaler 30 euro teveel ofzo
Alsof The Killers zo snel uitverkocht raken
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  donderdag 24 augustus 2006 @ 21:41:47 #188
71115 Rnej
I walk the line
pi_41143381
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 21:40 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Alsof The Killers zo snel uitverkocht raken
denk dat het na die indie-hype van de laatste tijd bestwel ns tegen gaat vallen
pi_41143886
Ik denk inderdaad ook dat het nogal eens tegen kan vallen. Heel veel mensen kennen ze toch wel.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 23:51:50 #190
71115 Rnej
I walk the line
pi_41147745
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 21:56 schreef JeroenV het volgende:
Ik denk inderdaad ook dat het nogal eens tegen kan vallen. Heel veel mensen kennen ze toch wel.
als ze een zaaltje zoals paradiso spelen denk ik dat je toch binnen een uur wel van de kaartjes af bent...
pi_41158386
Jaa Paradiso En dan een meet houden op de eerste rij
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:00:12 #192
71115 Rnej
I walk the line
pi_41180415
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:48 schreef ZwarteMagika het volgende:
Jaa Paradiso En dan een meet houden op de eerste rij
pi_41181285
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:48 schreef ZwarteMagika het volgende:
Jaa Paradiso En dan een meet houden op de eerste rij
  Moderator vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:21:30 #194
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41181291
Nee niet Heineken Music Hall, zo ongezellig Bovendien krijgen ze dat nooit vol Zo bekend zijn ze echt niet hoor, ja onder de indiefans wel maar het verkoopt heus niet zo snel uit denk ik.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_41182114
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 23:21 schreef MaJo het volgende:
Nee niet Heineken Music Hall, zo ongezellig Bovendien krijgen ze dat nooit vol Zo bekend zijn ze echt niet hoor, ja onder de indiefans wel maar het verkoopt heus niet zo snel uit denk ik.
Huiskamerconcert mag opzich ook wel

Maar paradiso lijkt me dan idd wat realistischer, of een festival natuurlijk.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:22:27 #196
71115 Rnej
I walk the line
pi_41183886
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 23:21 schreef MaJo het volgende:
Nee niet Heineken Music Hall, zo ongezellig Bovendien krijgen ze dat nooit vol Zo bekend zijn ze echt niet hoor, ja onder de indiefans wel maar het verkoopt heus niet zo snel uit denk ik.
killers zijn bekender dan je denkt ondertussen hoor

en indie mag je t eigenlijk niet eens meer noemen....

o.a. in de vs is het nu net zo'n grote band als de gemiddelde top40 rockband (helaas top40 , maarja ..)
pi_41196755
al iemand iets meer vernomen over de nieuwe cd? of blijft t nog steeds bij alleen "When you were young"..
NWC: 3445 7628 8614 7793
pi_41196874
over de nieuwe cd? behalve de cover en wanneer hij uitkomt? nee
Tap tap tap
  Moderator zaterdag 26 augustus 2006 @ 16:07:37 #199
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41197259
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 00:22 schreef Rnej het volgende:

[..]

killers zijn bekender dan je denkt ondertussen hoor

en indie mag je t eigenlijk niet eens meer noemen....

o.a. in de vs is het nu net zo'n grote band als de gemiddelde top40 rockband (helaas top40 , maarja ..)
In Amerika misschien maar hier valt het toch wel mee? Van mijn vrienden kennen alleen de mensen die naar indie luisteren het. Het blijft voor mij indie hoor, anders zou Franz Ferdinand enz. dat ook niet meer zijn. Voor mij is indie niet een tijdelijk label maar de naam voor een bepaalde muziekstroming.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 16:09:45 #200
71115 Rnej
I walk the line
pi_41197306
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 16:07 schreef MaJo het volgende:

[..]

In Amerika misschien maar hier valt het toch wel mee? Van mijn vrienden kennen alleen de mensen die naar indie luisteren het. Het blijft voor mij indie hoor, anders zou Franz Ferdinand enz. dat ook niet meer zijn. Voor mij is indie niet een tijdelijk label maar de naam voor een bepaalde muziekstroming.
indie komt van independent, dus niet bij de grote platenlabels getekend en niet bekend bij het grote publiek

maar the killers en franz ferdinand zijn ondertussen echt wel bekend bij het grote publiek hoor...
  Moderator zaterdag 26 augustus 2006 @ 16:12:53 #201
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41197382
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 16:09 schreef Rnej het volgende:

[..]

indie komt van independent, dus niet bij de grote platenlabels getekend en niet bekend bij het grote publiek

maar the killers en franz ferdinand zijn ondertussen echt wel bekend bij het grote publiek hoor...
Ik weet heus wel waar het woord indie vandaan komt Maar inmiddels is dat niet meer echt van toepassing omdat deze bandjes die eerst "underground" fans verzamelen (zoals Arctic Monkeys, the Kooks enz.) later bij de mainstream ook bekend worden. Daardoor veranderd de stijl toch niet?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 16:25:40 #202
71115 Rnej
I walk the line
pi_41197686
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 16:12 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik weet heus wel waar het woord indie vandaan komt Maar inmiddels is dat niet meer echt van toepassing omdat deze bandjes die eerst "underground" fans verzamelen (zoals Arctic Monkeys, the Kooks enz.) later bij de mainstream ook bekend worden. Daardoor veranderd de stijl toch niet?
indie slaat niet op de muziekstijl ....

je hebt net zo goed electro die indie is zowel als hiphop....
pi_41197694
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 16:25 schreef Rnej het volgende:

[..]

indie slaat niet op de muziekstijl ....
Beide. Je ligt achter
pi_41197740
quote:
Indie is een verzamelnaam die wordt gebruikt voor muziek die zich over het algemeen laat [quote]karakteriseren door haar houding: een afkeer van commerciële muziek en een voorliefde voor het experiment. De naam komt van het Engelse woord independent, wat onafhankelijk betekent. Indie-muziek kan vrij divers zijn, van ambient tot heavy metal maar meestal bedoelt men met Indie de zogenaamde Indie rock die bekend werd door bands als Nirvana en Sonic Youth.
Bron: wikipedia.


Zie vooral de zin in bold
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 16:40:52 #205
71115 Rnej
I walk the line
pi_41198054
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 16:28 schreef lienelien het volgende:

[..]

Bron: wikipedia.


Zie vooral de zin in bold
dan kan het dus toch elke muziekstijl zijn? ... dat de houding van de band anticommercieel is is een 2e....

daar komt ook nog ns bij dat nirvana fucking bekend is, net al sonic youth, franz ferdinand, en ook the killers ondertussen
  Moderator zaterdag 26 augustus 2006 @ 16:46:05 #206
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41198204
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 16:40 schreef Rnej het volgende:

[..]

dan kan het dus toch elke muziekstijl zijn? ... dat de houding van de band anticommercieel is is een 2e....

daar komt ook nog ns bij dat nirvana fucking bekend is, net al sonic youth, franz ferdinand, en ook the killers ondertussen
Maar wat we dus proberen te zeggen is dat het niks te maken heeft met bekendheid, indie heeft een dubbele betekenis. Wat de stijlen betreft, Infadels is wat mij betreft even indie als Arctic Monkeys, en the Killers even indie als the Decemberists.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_41198226
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 16:46 schreef MaJo het volgende:

[..]

Maar wat we dus proberen te zeggen is dat het niks te maken heeft met bekendheid, indie heeft een dubbele betekenis. Wat de stijlen betreft, Infadels is wat mij betreft even indie als Arctic Monkeys, en the Killers even indie als the Decemberists.
Inderdaad. Staat er een heldere zin, is het nóg niet duidelijk
Indie heeft dus twéé definities
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 16:48:03 #208
71115 Rnej
I walk the line
pi_41198262
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 16:07 schreef MaJo het volgende:
Van mijn vrienden kennen alleen de mensen die naar indie luisteren het. Het blijft voor mij indie hoor, anders zou Franz Ferdinand enz. dat ook niet meer zijn. Voor mij is indie niet een tijdelijk label maar de naam voor een bepaalde muziekstroming.
Ik ken misschien... 4 mensen die indie luisteren...

voor de rest luisteren al mijn vrienden rock, en ze kennen stuk voor stuk the killers....

dat bedoel ik ermee te zeggen, ik interpreteerde het als :" het is indie, dus kennen alleen indiefans het" ... (en dat bedoelde je te zeggen denk ik? .. maar ik ben het r definately niet mee eens...
  Moderator zaterdag 26 augustus 2006 @ 16:48:28 #209
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41198275
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 16:47 schreef lienelien het volgende:

[..]

Inderdaad. Staat er een heldere zin, is het nóg niet duidelijk
Indie heeft dus twéé definities
Ik heb zo'n vermoeden dat we Rnej niet gaan overtuigen Maar we zijn het er in ieder geval over eens dat the Killers cool zijn en indie
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator zaterdag 26 augustus 2006 @ 16:49:31 #210
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41198309
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 16:48 schreef Rnej het volgende:

[..]

Ik ken misschien... 4 mensen die indie luisteren...

voor de rest luisteren al mijn vrienden rock, en ze kennen stuk voor stuk the killers....

dat bedoel ik ermee te zeggen, ik interpreteerde het als :" het is indie, dus kennen alleen indiefans het" ... (en dat bedoelde je te zeggen denk ik? .. maar ik ben het r definately niet mee eens...
Ligt eraan wat voor soort rock Mijn vrienden die naar rock luisteren (ook wel indierock ) die kennen het inderdaad ook
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_41198417
Je hebt namelijk ook indie-rock en indie-pop
  Moderator zaterdag 26 augustus 2006 @ 16:53:27 #212
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41198435
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 16:52 schreef lienelien het volgende:
Je hebt namelijk ook indie-rock en indie-pop
Exactly my point Indie is eigenlijk best lastig te definiëren
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:00:52 #213
71115 Rnej
I walk the line
pi_41198635
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 16:48 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik heb zo'n vermoeden dat we Rnej niet gaan overtuigen Maar we zijn het er in ieder geval over eens dat the Killers cool zijn en indie
boeie welk genre t nou uiteindelijk is, ik geloof niet dat the killers zo onbekend zijn....
pi_41289609
When You Were Young-clip trailer

Komen er nu ook al trailers voor muziekvideo's?

De gehele clip stond al op YouTube, maar die is er vanwege copyright-meuk weer vanaf gehaald..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_41293478
The Killers zijn vet! Fantastisch album Hot Fuss. Als ze in NL komen ben ik er zeker bij!
pi_41294184
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:15 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
When You Were Young-clip trailer

Komen er nu ook al trailers voor muziekvideo's?
Tsja, ze noemen het ook al heel hoogdravend een 'film', vind het vrij saai allemaal. Maar wellicht is de volledige versie interessanter.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_41347922
Gehele clip zojuist gezien op NME..

Ben er niet heel erg van onder de indruk eerlijk gezegd. Vind het nummer ook niet echt bij de clip passen. Maar ach, het gaat om de muziek, en het is een goed nummer.
I don't really come from outer space || Last.fm
  donderdag 31 augustus 2006 @ 00:52:26 #218
156332 Dahli
Roald y Salvador
pi_41348957
De nieuwe single beloofd inderdaad veel goeds
A little nonsense now and then, is cherished by the wisest men.
pi_41401268
Mr. Brightside en Somebody told me zijn echt een van mijn favorieten aller tijden denk ik. Van de week met uitgaan nog een paar keer gehoord, erg gaaf. Draai ze nog heel vaak.

Ik hoop dat het nieuwe album dat niveau heeft.
  vrijdag 1 september 2006 @ 18:43:45 #220
71115 Rnej
I walk the line
pi_41401339
the killers hebben op the VMA's opgetreden

komt morgen (Zaterdag) om 12 uur op tv

hier in de link naar mtv.com (ff zoeken naar VMA highlights als de link niet werkt)

http://www.mtv.com/overdrive/?&launchedFrom=/music/artist/killers_the/artist.jhtml#/overdrive/?launchedFrom=/music/artist/killers_the/artist.jhtml
pi_41403118
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 18:43 schreef Rnej het volgende:
the killers hebben op the VMA's opgetreden

komt morgen (Zaterdag) om 12 uur op tv

hier in de link naar mtv.com (ff zoeken naar VMA highlights als de link niet werkt)

http://www.mtv.com/overdrive/?&launchedFrom=/music/artist/killers_the/artist.jhtml#/overdrive/?launchedFrom=/music/artist/killers_the/artist.jhtml
Tof! Ranzig snorretje is dat eigenlijk....

Maar ik ga morgen 12 uur ook even kijken
pi_41410906
Kan zowel of de site van The Killers als op de site van Paradiso geen bevestiging vinden voor het volgende concert:

The Killers op 16 november in Paradiso

Laten we duimen, wil graag nog eens naar Paradiso en dit lijkt me een ideale binnenkomer! Data staan in ieder geval genoteerd.
pi_41412613
Duimen duimen duimen!
pi_41413444
Zou vet zijn.
I don't really come from outer space || Last.fm
  zaterdag 2 september 2006 @ 01:33:57 #225
71115 Rnej
I walk the line
pi_41414029
zou wel ongeveer kloppen, eind oktober is de tour over in de vs en dan zouden ze naar europa komen.... ik ga zeker weten!!
pi_41414259
Ik ga ook zeker weten. Maar wanneer gaat dat album nou eens lekken? Ik kan When you were young wel blijven draaien, maar ik wil meer.
  zaterdag 2 september 2006 @ 01:49:24 #227
71115 Rnej
I walk the line
pi_41414309
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 01:46 schreef Lamon het volgende:
Ik ga ook zeker weten. Maar wanneer gaat dat album nou eens lekken? Ik kan When you were young wel blijven draaien, maar ik wil meer.
als je nog ff geduld hebt, over 2 weken istie uit
pi_41414339
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 01:49 schreef Rnej het volgende:

[..]

als je nog ff geduld hebt, over 2 weken istie uit
Ik koop hem sowieso wel, maar ik ben gewent dat ik eerst even kan genieten van de gelekte versie.
Gemak dient de mens.
pi_41417623
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 01:49 schreef Rnej het volgende:

[..]

als je nog ff geduld hebt, over 2 weken istie uit
3 oktober toch?
Tap tap tap
  zaterdag 2 september 2006 @ 13:22:39 #230
71115 Rnej
I walk the line
pi_41421361
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 10:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]

3 oktober toch?
oh kan wel, kdacht dat de single dan uitkwam en het album 2 weken erna ofzo?

pi_41421416
Top muziek
Work hard, play harder!
Last.fm
pi_41422001
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:22 schreef Rnej het volgende:

[..]

oh kan wel, kdacht dat de single dan uitkwam en het album 2 weken erna ofzo?

website staat 3 oktober geloof ik

ik zit nu echt steeds ticketmaster te checken voor info
Tap tap tap
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:09:19 #233
71115 Rnej
I walk the line
pi_41422499
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:50 schreef CherryLips het volgende:

[..]

website staat 3 oktober geloof ik

ik zit nu echt steeds ticketmaster te checken voor info
kaartverkoop is 16/9 pas.. dus ik check wel een week voor die datum ofzo
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:10:01 #234
71115 Rnej
I walk the line
pi_41422519
geloof trouwens dat the killers in t laatste uurtje van de VMA's komen.. .mtv aanzetten dus
pi_41422559
edit; verkeerd
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_41423933
Zou vet zijn!

Dik jaar geleden zouden ze in Barcelona komen toen ik daar zat. Kaarten gekocht, met veel zin erheen, was het gecancelled omdat leadsinger ziek was. Dan baal je wel, moet ik zeggen
  zaterdag 2 september 2006 @ 15:08:36 #237
71115 Rnej
I walk the line
pi_41423959
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 15:07 schreef Afunados het volgende:
Zou vet zijn!

Dik jaar geleden zouden ze in Barcelona komen toen ik daar zat. Kaarten gekocht, met veel zin erheen, was het gecancelled omdat leadsinger ziek was. Dan baal je wel, moet ik zeggen
crap, idd
pi_41430226
Van OOR.nl:

"De eerste single wordt 'When We Were Young'. Die verschijnt op op 15 september. De video daarvoor is gemaakt door Anthony Mandler. Een fragment kun je bekijken door hier te klikken."

Enjoy!
Work hard, play harder!
Last.fm
pi_41430811
@TheEgoHasLanded: Nou, ik zat daar dus op te wachten... Blijkt dat ze "When we were young" gedaan hebben op de VMA's: check dit: http://www.mtv.nl/overdrive?name=vma&vid=105446
  zaterdag 2 september 2006 @ 23:46:28 #240
71115 Rnej
I walk the line
pi_41439375
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 19:41 schreef lowlands2006 het volgende:
@TheEgoHasLanded: Nou, ik zat daar dus op te wachten... Blijkt dat ze "When we were young" gedaan hebben op de VMA's: check dit: http://www.mtv.nl/overdrive?name=vma&vid=105446
dat had ik al gepost
  zondag 3 september 2006 @ 00:01:13 #241
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_41439966
En de hele clip staat al op NME.com. Maar dat is niet te linken.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_41500027
Nog geen concertnieuws?
pi_41500386
nee
Tap tap tap
  dinsdag 5 september 2006 @ 00:25:38 #245
71115 Rnej
I walk the line
pi_41500428
gvd ik kom erachter dat ik 16-11 niet kan
heb dan al kaartjes voor youp van t hek ....
  Moderator dinsdag 5 september 2006 @ 01:41:15 #246
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41502665
Laten we hopen dat ze echt op 16 november komen, dat zou super zijn Dat zou ook betekenen dat ik in 1 week Kaiser Chiefs, We are Scientists en The Killers zou zien
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_41508827
kaiser chiefs?
Tap tap tap
pi_41508912
kut, daar wil ik ook heen geen geld aargh

oh kut, 't is al uitverkocht. waarom hoor ik dit soort dingen altijd pas achteraf? vorige keer ook al.

[ Bericht 24% gewijzigd door CherryLips op 05-09-2006 10:45:48 ]
Tap tap tap
pi_41510233
Als ze echt de 16e komen en het volgende week in de vvk zou moeten gaan, hoort het nu toch wel bijna bekend te zijn?
  dinsdag 5 september 2006 @ 11:50:58 #250
71115 Rnej
I walk the line
pi_41510887
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 11:26 schreef JeroenV het volgende:
Als ze echt de 16e komen en het volgende week in de vvk zou moeten gaan, hoort het nu toch wel bijna bekend te zijn?
hoeft niet perse...
pi_41513419
Vet! Ik ga ook kaartjes voor The Killers scoren
Work hard, play harder!
Last.fm
pi_41517975
Hoe duur zal het ongeveer worden?
  Moderator dinsdag 5 september 2006 @ 16:02:19 #253
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41518196
Eerst maar eens afwachten of het echt zo is denk ik Maar ik schat zelf een euro of 15/20.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_41518519
Dat zal wel lekker goedkoop zijn
  Moderator dinsdag 5 september 2006 @ 16:15:41 #255
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41518691
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:11 schreef JeroenV het volgende:
Dat zal wel lekker goedkoop zijn
Dat is wel de normale prijs voor dit soort concerten, daarom kan ik ook naar redelijk wat concerten toe Komt wel 4 euro reserveringskosten op dus het zal wel ergens rond de 20 euro liggen schat ik.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_41535682
Damn, ik luister nu weer When You Were Young....zo'n goed nummer.
Als ze naar NL komen ga ik er koste wat kost heen, dan koop ik zelfs voor 40 euro nog een kaartje
pi_41539607
Ik ook . Denk alleen niet dat ik dan nog iemand mee krijg.
pi_41547729
Nieuwe clip is erg gaaf
pi_41552082
When You Were Young is nu ook MTV Must C. Dus komt vaak genoeg voorbij!
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_41580642
De clip voor de volgende single (Bones) gaat geregisseerd worden door Tim Burton
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_41581689
tof
Tap tap tap
pi_41581703
Nice, tim burton
  Moderator donderdag 7 september 2006 @ 13:34:27 #263
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41581846
Oeh vet

Is er nou al bekend of dat Paradiso optreden wel echt bestaat?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_41581898
quote:
Op donderdag 7 september 2006 13:34 schreef MaJo het volgende:
Oeh vet

Is er nou al bekend of dat Paradiso optreden wel echt bestaat?
die dag is nog steeds vrij bij paradiso... *fingers crossed*
Tap tap tap
  Moderator donderdag 7 september 2006 @ 13:41:03 #265
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41582037
quote:
Op donderdag 7 september 2006 13:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

die dag is nog steeds vrij bij paradiso... *fingers crossed*
Dat zou echt super zijn We zullen wel snel wat horen, over 9 dagen zou het in de verkoop gaan.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_41582065
Toch wel fijn dat er een nieuwe cd komt, het is een leuke cd maar 1000x luisteren en het is toch wel saai
  donderdag 7 september 2006 @ 17:02:22 #267
71115 Rnej
I walk the line
pi_41588552
quote:
Op donderdag 7 september 2006 13:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

die dag is nog steeds vrij bij paradiso... *fingers crossed*
ik hoop dat t stiekem een andere dag is.. zodat ik wel kan...
pi_41624014
Hot Fuss was leuk maar die nieuwe single vind ik voorlopig nog helemaal niks, te chaotisch, en ik erger me opeens aan z'n zang.
pi_41624047
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 10:34 schreef CherryLips het volgende:
kut, daar wil ik ook heen geen geld aargh
Jij bent ook altijd blut of niet?
pi_41632267
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 18:24 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Jij bent ook altijd blut of niet?
zelfs nu ik werk ben ik blut ik ben altijd iets te overmoedig en gooi dan bijna alles op m'n spaarrekening om er later achter te komen dat ik wel iets meer over had mogen houden
Tap tap tap
pi_41636560
Ze waren bij Jules Holland vanavond. Maar ze speelden meer 2 nummertjes, de nieuwe single en "All these things that ive done"
NWC: 3445 7628 8614 7793
pi_41637963
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 00:55 schreef floppie86 het volgende:
Ze waren bij Jules Holland vanavond. Maar ze speelden meer 2 nummertjes, de nieuwe single en "All these things that ive done"
Je bedoelt Friday night with Jonathan Ross?

Ik ben wel benieuwd naar het nieuwe album
pi_41638280
Het is zo'n dooddoener iedere keer als dit topic omhoog komt, en het gaat weer niet over het feit dat het album gelekt is.
pi_41661952
Morgenavond wordt er een live optreden uitgezonden op de engelse Radio 1, ik was de afgelopen week in Engeland en je werd echt doodgegooid daar met The Killers omdat ze afgelopen vrijdag speciaal een optreden voor die zender gaven waar je kaartjes voor kon winnen. Kwam zo iig al flink in de stemming Zondagavond dus vanaf 20.00 u (19u engelse tijd) www.bbc.co.uk/radio1 (staan ook al foto's), es kijken of ik 't op kan nemen, hopelijk wat nieuwe nummers..
  zondag 10 september 2006 @ 19:22:29 #275
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_41683677
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 01:52 schreef Fittslickare het volgende:

[..]

Je bedoelt Friday night with Jonathan Ross?

Ik ben wel benieuwd naar het nieuwe album
Jonathan Ross was gisteravond Viel bijna in slaap
Tap tap tap
  zondag 10 september 2006 @ 19:34:14 #277
71115 Rnej
I walk the line
pi_41683990
die setlist is zwaar OKAY
  zondag 10 september 2006 @ 19:55:32 #278
71115 Rnej
I walk the line
pi_41684654
yeah killers concert begint!
pi_41684859
Heeft iemand een streaming recorder die het op kan nemen en online kan zetten? Alvast bedankt
pi_41684917
Ik ga luisteren

Is nog niet begonnen toch?
pi_41685087
het begint NU! Ben aan het opnemen Was het gewoon glad vergeten maar mn vriend dacht er net op tijd aan
pi_41685184
SHAREN
  zondag 10 september 2006 @ 20:11:19 #283
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_41685228
ZwarteMagika, mag ik je emailadres? Heb zelf even zitten prutsen maar wat ik ook doe mijn VLC wil niet opnemen.
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
pi_41685231
Ik heb nog een heel gelul nu...
pi_41685676
quote:
Op zondag 10 september 2006 20:11 schreef R-Mon het volgende:
ZwarteMagika, mag ik je emailadres? Heb zelf even zitten prutsen maar wat ik ook doe mijn VLC wil niet opnemen.
Ik gebruik RMRecorder, misschien heb je daar wat aan? Weet verder ook niet precies hoe het werkt, het stond hier toevallig nog op de computer.. Moet nu weg dus ik laat 'm gewoon aanstaan, zal es kijken of ik 'm later kan sharen/uploaden ok?

hmz dat geneuzel mogen ze wel skippen van mij zeg.. blijft alleen maar minder tijd over voor dat concert
pi_41685704
Ze zenden dus niet dat hele concert uit lijkt mij.
pi_41685835
nee ze zeiden net dat ze alleen de hoogtepunten uitzenden, nou maar hopen dat de nieuwe nummers daarbij horen, die oudere boeien me niet zo live (gister lieten ze Mr Brightside alvast horen, klonk nou niet echt geweldig )
  zondag 10 september 2006 @ 20:26:16 #288
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_41685871
quote:
Op zondag 10 september 2006 20:21 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Ik gebruik RMRecorder, misschien heb je daar wat aan? Weet verder ook niet precies hoe het werkt, het stond hier toevallig nog op de computer.. Moet nu weg dus ik laat 'm gewoon aanstaan, zal es kijken of ik 'm later kan sharen/uploaden ok?

hmz dat geneuzel mogen ze wel skippen van mij zeg.. blijft alleen maar minder tijd over voor dat concert
Okee bedankt
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
pi_41686423
Ik ben dat gelul nu wel zat.

Tot hoe laat duurt het? Komt er uberhaupt wel iets van het concert?

En welk nummer is dit? Met dat tududud enzo...
pi_41686566
Leuke muziek wel. Fratellis nu. Killers live nummers komen zo nu en dan een keer voorbij?
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_41686598
wat een gezeik zeg.
Tap tap tap
pi_41686651
Leuk nummer
pi_41686785
OK, dit is oninteressant gelul.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_41686928
  zondag 10 september 2006 @ 20:56:25 #295
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_41686996
quote:
Op zondag 10 september 2006 20:41 schreef JeroenV het volgende:
Tot hoe laat duurt het? Komt er uberhaupt wel iets van het concert?
tot 22h (nederlandse tijd), concert (deels?) komt op het einde..
pi_41687268
Nog steeds niks? Nouja heb ik in ieder geval mn vakantiehits op de computer staan
pi_41687397
Jaaaaa!
pi_41687405
Hele concert gaat zo komen (als het goed is ).
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_41687433
Welk nummer is dit??
Ik word opeens bestookt met lekkere nummers
pi_41687457
The Automatic - Monster
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_41687805
Dit klinkt gezellig
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')