best okequote:Op zondag 10 september 2006 21:23 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
http://www.bbc.co.uk/radio1/presents/thekillers/4.shtml#jump
Concert nu bezig!
Smile betekent Smile like you mean it. Ze zenden niet het hele concert uit.quote:Op zondag 10 september 2006 21:26 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Het begon toch gewoon met When You Were Young? Volgens de setlist is dit nummer 'Smile'.
Zenden niet alles uit en/of niet op volgordequote:Op zondag 10 september 2006 21:26 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Het begon toch gewoon met When You Were Young? Volgens de setlist is dit nummer 'Smile'.
Ochja, tuurlijk. Dan was dit net de titeltrack.quote:Op zondag 10 september 2006 21:27 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Smile betekent Smile like you mean it. Ze zenden niet het hele concert uit.
Ik ga het zeker vaker beluisteren, als het altijd zo is.quote:Op zondag 10 september 2006 21:27 schreef ZwarteMagika het volgende:
Echt een geweldige live zanger is het niet neeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Radio 1 is wel een hele relaxte zender trouwens, echt een verademing vergeleken met de NL radio, mooi dat er internet bestaatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog niet. Inmiddels is de verkoop al wel gestart voor wat shows in Duitsland, die tot 9 november ofzo duren. En voor een show in Dublin de 29e (dacht ik) november.quote:Op zondag 10 september 2006 21:35 schreef MaJo het volgende:
Is er al meer bekend over het optreden in Paradiso?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop