Inderdaad. Het zegt toch niets. Ja weer iemand dood in een of ander plaatsje. En zou ik zeggen? Waarom begint het fucking NOS en RTL nieuws dat met dit onnieuws. Incidentjes kunnen moeilijk boeiend nieuws zijn, tja of het moet van 11-september grootte zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:18 schreef Megumi het volgende:
Schietpartijen. Niet boeiend.
Helaas gaat dat vaak ook over incidenten, maar politiek bemoeid zich meestal met elke inwoner van dit land dus kan het nog wel boeiend zijnquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:19 schreef Nouk het volgende:
Politiek. Niet boeiend.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:18 schreef pberends het volgende:
het is nietszeggend en al helemaal niet belangrijk.
Leg uit waarom wel dan? Je kan het nieuwsbericht van vorige week gewoon weer kopiëren en je hebt hetzelfde nieuws.quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:55 schreef DePresident het volgende:
[..]
![]()
Wat een negatieve insteek weer.quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:18 schreef pberends het volgende:
Stelling: Welk nieuws vind jij nou echt onboeiend?
quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:18 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wat een negatieve insteek weer.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:49 schreef robh het volgende:
Nieuws over friesland kan me allemaal niet zo boeien.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:52 schreef pberends het volgende:
[..]jij bent ook al zo'n positivo
![]()
![]()
Je impliceert dat elk topic dat je opent alle mensen het boeiend vinden?quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:36 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik open iig geen topics over wat mensen niet boeit.
Uiteraard.quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Je impliceert dat elk topic dat je opent alle mensen het boeiend vinden?
Ik pak er even een biertje bij.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:04 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Uiteraard.
Open je straks ook een topic in GC over wat mensen vandaag niet gedaan hebben? Of in R&P over waar mensen geen last van hebben, in C&H wat er vroeger allemaal niet gebeurd is etc.?
Heeft best wel potentie eigenlijk, die "wat-niet topics".![]()
Eens even kijken of ik nog een Ali Somali raptekst van stal kan halen voor SCH de Fries!quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:00 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hen ookquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:21 schreef Stranger het volgende:
Dat hele Israel - Palestina gezeur kan me op zich nu wel een keer gestolen worden.
Precies ook alleen maar omdat er toevalig een tiener bij gewond is geraakt .quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Inderdaad. Het zegt toch niets. Ja weer iemand dood in een of ander plaatsje. En zou ik zeggen? Waarom begint het fucking NOS en RTL nieuws dat met dit onnieuws. Incidentjes kunnen moeilijk boeiend nieuws zijn, tja of het moet van 11-september grootte zijn.
De dochter van een allochtone crimineel nog wel! Hoe durven ze het te tonenquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:10 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Precies ook alleen maar omdat er toevalig een tiener bij gewond is geraakt .
nouwja lekker boeiend.
jah maar das de tv-variant van de telegraaf... dat zegt genoeg lijkt mequote:Op donderdag 8 juli 2004 21:19 schreef _bigmac_ het volgende:
Heel Hart van Nederland en dat progamma op sbs6 als je dat al nieuws mag noemen
Inderdaad! Grote betonnen muur omheen zetten en lekker zelf uit laten zoeken.quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:21 schreef Stranger het volgende:
Dat hele Israel - Palestina gezeur kan me op zich nu wel een keer gestolen worden.
Aan die muur wordt in ieder geval al hard gewerkt!quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:35 schreef MartinusMagnus het volgende:
[..]
Inderdaad! Grote betonnen muur omheen zetten en lekker zelf uit laten zoeken.
Afrika boeit me ook niet meer, dat is zo'n kansloos werelddeel, dat wordt nooit wat
Ik bedoelde eigenlijk een muur om het héle zooitje heen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:37 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Aan die muur wordt in ieder geval al hard gewerkt!
Het hele koningshuis.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:57 schreef _bigmac_ het volgende:
Dat gezeik over het volkslied wat zo juist op RTL nieuws was.
ook jaquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Het hele koningshuis.
Dat het aantal verkeersdoden met wel 2% is gestegen t.o.v. het jaar daarvoorquote:Op maandag 12 juli 2004 21:38 schreef SwiffMeister het volgende:
Egt kansloos nieuws is nieuws over percentages en cijfertjes als: er roken en blowen nu 9% minder jongeren als 10 jaar terug, ja lkkr boeiend...
kan ik ok, mar moet je niet vragen hoequote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:21 schreef Drugshond het volgende:
Een japaner die in recordtijd 55+ hotdogs in 10 min naar binnen kan werken.
![]()
![]()
Sowieso al dat soort onderzoeken over gezondheid. Bla bla mensen met overgewicht leven ongezonder, bla bla, mensen die vroeg roken hebben meer kans op een hartaanval voor hun 65e, bla bla bla. Elke dag is er wel weer zo'n artikeltje in de Metro.quote:Op woensdag 14 juli 2004 07:07 schreef Jordy-B het volgende:
Dat er weer eens een duur onderzoek geweest is, met de conclusie dat het eventueel mogelijk (maar reken er maar niet op) is dat je kans hebt om kanker te krijgen van komkommers.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:49 schreef robh het volgende:
Nieuws over celebrity's, royalty's, flitspalen, files, het weer, faillisementen, beursfraude, dode beroemdheden, r&b, friesland Groningen kan me allemaal niet zo boeien.
Tja, die Israeliers zijn ook zulke schatjes he? Verdiep je eerst eens in de achtergronden voor je gaat lopen oordelen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 06:56 schreef jantine het volgende:
nieuws over palestijnen.
kan me niet verrotten als er weer een stel van die terroristen afgemaakt worden.
Dat heb ik nou ookquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:21 schreef Stranger het volgende:
Idd, dat hele israel en palestina gelul kan me gestolen worden. Hoe kan zo een klein stukje aarde voor zoveel wereldwijde problemen zorgen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 06:56 schreef jantine het volgende:
nieuws over palestijnen.
kan me niet verrotten als er weer een stel van die terroristen afgemaakt worden.
Inderdaad. Gewoon een kernbom op gooien dan zijn we van dat hele gesodemieter af.quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:21 schreef Stranger het volgende:
IDD wel heel lollig ja, maar die naden van milieu defensie werken zichzelf zo dus wel tegen, want sinds wanneer vinden die gasten het zomaar goed dat er landbouwgif gebruikt wordt ?quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:27 schreef Sniper het volgende:
Ik las gister dat MILIEU-Freaks een veldje gen-piepers vernietigd hebben met behulp van LANDBOUWGIF.LOL
LOLquote:Op zondag 18 juli 2004 15:47 schreef Loedertje het volgende:
http://www.degrouster.nl
Alleen de wijze waarop men de berichten op die site zet is leuk!
Genetische gemanipuleerde milieuactivisten zijn een beetje maf.quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:27 schreef Sniper het volgende:
Ik las gister dat MILIEU-Freaks een veldje gen-piepers vernietigd hebben met behulp van LANDBOUWGIF.LOL
quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:47 schreef pberends het volgende:
[..]
LOL![]()
![]()
Prachtig, die gaat in m'n favorieten.
quote:Part-time Grouster Harmen Roeland is zaterdagavond in zijn woonplaats Amsterdam door een gestoorde man aangevallen. Hij is nu blind aan het linkeroog.
jij hebt cker geen opties of aandelen ?quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:18 schreef lionsguy18 het volgende:
Wat ik echt niet boeiend vind is financieel nieuws en die AEX index.
Kunnen ze dat voortaan niet weren?
En vier keer per dag een reportage van een etappe in de Tour de France is ook niet erg interessant.
vrede, dat zou idd pas nieuws zijn!quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:21 schreef Stranger het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |