een koude douche wilt ook nog wel eens helpenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:37 schreef vanwel het volgende:
Gewoon op je bureau hard van achteren nemen, dat is wat ze wil. Geloof me, ik weet er van.
Haha, DAMN... I wish...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:37 schreef vanwel het volgende:
Gewoon op je bureau hard van achteren nemen, dat is wat ze wil. Geloof me, ik weet er van.
tactisch sterkquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:37 schreef vanwel het volgende:
ehm... tvp ofzoquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:39 schreef Sjorz het volgende:
[..]
Haha, DAMN... I wish...Als dit ooit nog gaat gebeuren tracteer ik iedereen die in dit topic heeft gereageerd!
Maar ook iemand met serieuze gedachten hierover?
*reageertquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:39 schreef Sjorz het volgende:
[..]
Haha, DAMN... I wish...Als dit ooit nog gaat gebeuren tracteer ik iedereen die in dit topic heeft gereageerd!
Good point, denk dat ik dat maar 's ga doen ja. Oplossing had ik zelf kunnen verzinnen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:52 schreef J.J.McKay het volgende:
als jullie toch zo opemhartig zijn, vraag haar dan gewoon of ze er iets achter zoekt???
life can be soooooooooooo simplequote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:54 schreef Sjorz het volgende:
[..]
Good point, denk dat ik dat maar 's ga doen ja. Oplossing had ik zelf kunnen verzinnen.Blijft wel 'n onderwerp dat op 't randje van de huidige openhartigheid ligt.
werk er langzaam naar toe. ik neem aan dat je haar wel leuk/aantrekkelijk vindt? gewoon lekker blijven mailen en op werk praatje blijven maken, daarna langzaam wat "stel dat"-jes inbrengen en dan kun je meestal wel aanvoelen welke kant het op gaat.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:54 schreef Sjorz het volgende:
[..]
Good point, denk dat ik dat maar 's ga doen ja. Oplossing had ik zelf kunnen verzinnen.Blijft wel 'n onderwerp dat op 't randje van de huidige openhartigheid ligt.
Hoi veldmuis, mocht er bie overblijven dan houd ik me aanbevolenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:53 schreef veldmuis het volgende:
ik wil ook bier
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:39 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
tactisch sterk![]()
Is zij dan de tractatie?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:39 schreef Sjorz het volgende:
[..]
He guys, IK eerst...quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:37 schreef vanwel het volgende:
[..]
Is zij dan de tractatie?![]()
Zit wel wat in. En als jullie zo openhartig praten weet je ook vast wel hoe haar relatie ervoor staat. Als ze aangeeft dat alles toppie is dan lijkt het me niet dat je die relatie moedwillig moet gaan verpesten (ook al is ze er zelf bij als deze verpest wordt). Kan me verder wel in jouw situatie verplaatsen overigens.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:36 schreef GM het volgende:
Zoek er niet te veel achter. Je kunt namelijk ook vriendschappelijk erg openhartig zijn.
En over sommige dingen praat je nu eenmaal makkelijker met iemand die wat verder van je afstaat dan bijvoorbeeld je partner, helemaal als dat per mail is, dat verlaagt nu eenmaal grenzen die je normaal gesproken wat hoger hebt liggen.
Je hebt helaas helemaal gelijk. Gelukkig lijkt zij haar relatie ook te respecteren, dus voorlopig geen problemen op dat gebied. Het zal in elk geval niet van mij komen nee. Damn... waarom hebben leuke vrouwen toch altijd al 'n vriend?quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:49 schreef Mukie het volgende:
Het lijkt me niet verstandig om hierop in te gaan.
Ze heeft een relatie. Een hele lange relatie.
Deze hoor jij te repecteren, no matter what!
Dus zelfs als het wat minder zou gaan tussen haar en haar partner, zou ik als ik jou was niets ondernemen. Dat is voor alle partijen verkeerd. Dadelijk ben jij de gebeten hond/de oorzaak van het hele gesodemieter. Besides, jullie werken samen. Dit heeft effect ophet werk en je persoonlijke leven.
Als het zo moet zijn, dan komt dat vanzelf wel.
Maar vanuit jou moet dit niet komen.
Dus leuk praten ok, goede vriendschap ok, maar dat was het dan ook.
Daar blijft het bij.
Wees verstandig en denk goed na!
Succes!
Precies! Zo voelt 't ook ja.quote:Op zondag 11 juli 2004 21:44 schreef Kentaro het volgende:
Ben het ook wel erg met Mukie eens. Jij bent waarschijnlijk op zoek naar een vriendin en zij naar iemand om haar hart te luchten/ mee te kletsen.
Will do!quote:Dus zoek er lekker een vriendin bij. Dan kunnen jullie over elkaars vriend/vriendin ouwehoeren
Sterkte iig!quote:Op zondag 11 juli 2004 22:13 schreef Sjorz het volgende:
[..]
Precies! Zo voelt 't ook ja.
[..]
Will do!Zou een heleboel oplossen. Dit is namelijk niet echt oke zo.
Hierbij haha, ik stem op appel-kruimel taartquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:39 schreef Sjorz het volgende:
[..]
Hmm, inderdaad erg herkenbaar! Ik blijf 't wel lastig vinden. Ik merk trouwens dat de laatste paar mailtjes ook wel ietsje afstandelijker worden. Maakt 't wel makkelijk. Misschien ga ik 't maar afbouwen. Life ain't fair...quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:49 schreef mouzzer het volgende:
...heel verhaal...
Het blijft zeker lastig, merkte dat ik te snel iets ging zoeken achter de dingen die ze zei, me er te makkelijk door liet beinvloeden zo van wat bedoelt ze hier nu weer mee. Het is gewoon een meisje die heel open en direct tegen mensen kan zijn en ik moet daar gewoon rekening mee houden. Al weet ik wel dat ze met niemand anders zo'n contact heeft op het werk als dat wij hebben. En ook al worden de mailtjes iets afstandelijker (geen afsluitingen meer als heel veel liefs etc.) het aantal mailtjes wordt wel meer, we raken gewoon nooit uitgepraatquote:Op donderdag 15 juli 2004 17:58 schreef Sjorz het volgende:
[..]
Hmm, inderdaad erg herkenbaar! Ik blijf 't wel lastig vinden. Ik merk trouwens dat de laatste paar mailtjes ook wel ietsje afstandelijker worden. Maakt 't wel makkelijk. Misschien ga ik 't maar afbouwen. Life ain't fair...![]()
Jemig, we zouden bijna dezelfde persoon kunnen zijn ofzo. Is gewoon eng herkenbaar.quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:13 schreef mouzzer het volgende:
... Sterkte iig!
Hmm... wel 2 leuke maanden?quote:Op maandag 19 juli 2004 02:46 schreef Konijntjesstamper het volgende:
Ik wil je niet ontmoedigen of zo hoor, maar ik heb ook wel eens zo'n soort situatie gehad, waarmee ik dus met succes (lees: voor 2 maanden) wat mee ben begonnen.
In het begin is het harstikke leuk en zo natuurlijk, maar als het een beetje serieus begint te worden verandert iets. Je bekijkt elkaar met heel andere ogen. Je zult jezelf dus echt goed moeten vragen of je je vriendschap ervoor op het spel wilt zetten.
Daarnaast heeft ze al een relatie, dat maakt het alleen maar nog veel moeilijker... Veel succes ermee in ieder geval
Daar heb ik ook al rekening gehouden en het zal er vast mee te maken hebben. Alleen in mijn geval heeft ze het zo goed als nooit over d'r relatie. misschien is het gewoon aandacht maar na 6 maanden zou dat dan wel moeten afnemen toch? Bij mij zijn het nog geen smsjes of mailtjes dat ze me mist ofzo alleen mailtjes van je bent lief etc. Maar dit weekend was er weer iets waardoor het misschien toch wel gewoon de aandacht op zich is, afleiding van het werk enzo. Sinds ik terug ben van vakantie is er wel iets veranderd in haar houding. Zij is 24 en we hebben elkaar de laatste 7 maanden goed leren kennen misschien werd het wel een gewoonte om zoveel te mailen en het is wel makkelijk dat als het slecht gaat in je relatie er dan iemand is om gewoon mee te praten. Helaas gebeurd mij dit wel vaker alleen deze keer is de klik veel erger. Tijd voor nog een vakantiequote:Op maandag 19 juli 2004 09:31 schreef milagro het volgende:
Ze zoekt een soort van vluchtweg of leuke afleiding en toevallig ben jij dat
Ik denk dat het dus niet zozeer om jou gaat, maar je hapt toe en dus ben je geschikt.
Ms zoekt ze een aanleiding/middel om iets in haar relatie te bewerkstelligen.
Het zij ruzie forceren, het zij ms jaloers maken of ze wil gewoon een uitlaatklep, iemand om tegen aan te zeuren over van alles en nog wat.
Ik zou oppassen als ik jou was, laat je niet gebruiken als oplosmiddelvoor haar relatieproblemen.
Godverdomme man, dit lijkt echt sprekend op wat ik heb meegemaakt, of beter gezegd: mijn (inmiddels ex-!!!) vriendin... Wij hadden ook 5 jaar een relatie, inmiddels waren we samenwonend, begon ze ook steeds meer contact met een collega te krijgen. Op het einde ook SMS-en en 'vriendschappelijke' afspraakjes achter mijn rug om... Volgens mij hadden zij ook die 'spanning' waar jij het over hebt...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:28 schreef Sjorz het volgende:
Vage vraag, op m'n werk heb ik 'n (vrouwelijke) collega waar ik min of meer per ongeluk, buiten werk om, mee aan 't mailen ben geslagen. Deze mailtjes zijn echt heel "diepgaand"/openhartig, we schrijven allebei echt wat we denken (over van alles en nog wat), best heel apart. Zit een soort niet te omschrijven spanning in. Ik vind (en heb dat ook al in 'n mail gezet) het een leuke meid die er goed uitziet. Da's wel redelijk wederzijds (al ben ik geen meid). Het maffe is dat zij gewoon al vijf jaar 'n relatie heeft en zelfs gelukkig samenwoont.
"In het echt", als we elkaar op 't werk tegenkomen is er ook wel 'n beetje die spanning, maar toch veel minder. Ik weet natuurlijk dat ze gewoon al "bezet" is en er zijn geen redenen om aan te nemen dat die relatie op gaat houden ofzo.
Als ik er over nadenk, is dit toch best ongebruikelijk? Of kent iemand dit?
(edit: of heb ik gewoon met een professionele mind-fucker te maken?)
Ja, ik catch jouw drift. Maar de situatie is ondertussen wel iets verergerd. Als ze aangeeft dat ze bij me wil zijn, mij wil vasthouden, zoenen, etc... en dat ze me mist, en steeds aan me denkt, that's not good. Ik heb misschien zelf ook wel te enthousiast gereageerd (maar hey, als ik iets voel komt dat er toch uit op een of andere manier). Laat ik 'n idee geven: ik weet voor de volle 100% zeker dat als ik de sms'jes in mijn telefoon aan haar vriend laat lezen, dat hun relatie deze week nog voorbij is. Daar klets je je niet mee weg dat 't als geintje bedoeld is. (jammer dat ze niet Victoria Beckham heet ofzo, anders had ik m'n telefoon voor een paar ton aan SBS6 kunnen verkopen)quote:Op maandag 19 juli 2004 17:11 schreef HenryHill het volgende:
Ok, gezien de reacties hier bestaat de kans dat het in sommige gevallen echt 'iets' kan worden. Maar om even de advocaat van de duivel uit te hangen:
Het is voor haar toch hardstikke mooi dat ze nu zowel een vriend als een aanbidder heeft? Ze krijgt twee keer zoveel aandacht! Een vriend om leuke dingen mee te doen, tegen aan te hangen op de bank, te sexen, naar feestjes te gaan, kortom om te leven. En een aanbidder om een goed gesprek mee te hebben, al haar gedachtes te spuien en een beetje mee te flirten.
Als ik haar was zou ik mooi niet kiezen en proberen de situatie zo te houden als het nu is. En als ik dingen hoor als "ze respecteert haar relatie", "in het echt is de spanning minder", "ik heb haar buiten kantoortijd maar 2x gezien" dan voorzie ik eerlijk gezegd niet zo snel een doorbraak.
Catch my drift?
Hmm, heb me inderdaad al de situatie proberen voor te stellen voor die vriend van haar. En ik ben wel sociaal genoeg dat ik me ERG onprettig zou voelen om zoiets voor iemand kapot te maken. Maar goed, die relatie is dus gewoon niet sterk. Je hebt wel helemaal gelijk dat het haar keuze moet zijn, dus ik ga volledig proberen om haar zoveel mogelijk uit m'n hoofd te zetten. Als het uit gaat met haar relatie moeten we misschien maar 's gaan kijken of we er wat van kunnen maken, maar ik wil zeker niet een relatie-destroyer worden. Zou mezelf niet meer aan willen kijken.quote:Op maandag 19 juli 2004 13:41 schreef dj_raoul het volgende:
[..]
Godverdomme man, dit lijkt echt sprekend op wat ik heb meegemaakt, of beter gezegd: mijn (inmiddels ex-!!!) vriendin... Wij hadden ook 5 jaar een relatie, inmiddels waren we samenwonend, begon ze ook steeds meer contact met een collega te krijgen. Op het einde ook SMS-en en 'vriendschappelijke' afspraakjes achter mijn rug om... Volgens mij hadden zij ook die 'spanning' waar jij het over hebt...
Mijn advies: Ga niet lopen klooien in andermans relatie. Inmiddels zijn wij uit elkaar gegaan, waarom begrijp ik nog steeds niet, zal wel iets te maken hebben met die 'kortsluiting in hun hoofd' waar een ander topic al over gaat... Maar het gaat er bij mij niet in dat deze 'relatie' geen invloed gehad heeft op de beslissing van mijn ex... Al dat soort dingen spelen mee...
Als ik die gozer tegenkom doe ik hem nog steeds wat aan denk ik... Echt laf om de spontane leuke jongen uit te hangen bij iemand die al 5 jaar een relatie heeft... Tuurlijk kan je dan een spanning creëren...
Aan de andere kant: Tja, als zij er zelf om 'vraagt', kan ik het je ook niet helemaal kwalijk nemen... Maar goed, dit is in elk geval 'mijn' kant van de situatie... Weet wat je kapot kan maken...
Ah ok, ja, als je het zo stelt wel jaquote:Op maandag 19 juli 2004 17:35 schreef Sjorz het volgende:
Maar goed, even serieus: in mijn geval is er denk ik zeker wel 'n snelle doorbraak.
Mwoah, er zitten inmiddels flinke barsten in die relatie. Ik denk niet dat, door weg te gaan, die relatie ook opeens weer helemaal goedkomt. Dus wat dat betreft ben je misschien al een beetje de 'destroyer' (samen met haar, natuurlijk).quote:Alleen wil ik die eigenlijk misschien helemaal niet meemaken.
Hmm... klinkt vrij logisch, ja. Zal dat zeker gaan doen. Dat spijt van krijgen... ja, zou best 's kunnen. Man... dit is complex.quote:Op maandag 19 juli 2004 18:32 schreef Denox het volgende:
Laat de kansen in het leven nou maar niet liggen...........je gaat er spijt van krijgen,
hoe het ook uit zal pakken, laat het toch gewoon gebeuren, waarom stel je niet gewoon eens
de duidelijke vraag wat ze nou van je verwacht als ze SMS't dat ze je wil zoenen, hoe zit
het dan met d'r vriend ? Zeg dat het voor jou erg verwarrend is.
Je voelt het goed aan ja. Ik ben me er steeds meer van bewust dat ik me hier echt he-le-maal niet in wil "mengen", heb zoiets van "als zij haar langdurige relatie (en nogmaals: die lui wonen echt al jaaren in een mega-groot huis samen) wil verbreken, prima, maar ik wil hier niets mee te maken hebben". Probleem is inderdaad dat als ik weer zo'n lief sms'je of telefoontje krijg (ze is nu op vakantie, dus ik zie haar even niet) ik ongeveer ALLES vergeet wat ik zo rationeel heb lopen uitdokteren...quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:40 schreef Jeb het volgende:
Sjorz!
...<knip>...
Succes en laat wel ff weten hoe het verder verloopt!
Jeb
Succes ermee! Tegenover jou laat ze tenminste wel wat doorschemeren ook al is dat maar via phone, sms, mail. Voor mij is het eigenlijk allemaal een vraagteken wat het nu precies betekend. Ze is lief en zoekt me vaak op tijdens het werk maar daarnaast is er eigenlijk niks bedenk ik me steeds meer. De e-mails werden wat afstandelijker, ze zei dat ze dat niet door had, het kwam door de werkdruk maak je geen zorgen zei ze maar zorgen maken is eigenlijk hetgene wat me continue bezig houdt. Misschien wil ik wel niet zien dat er niet meer is dan vriendschap en het alleen maar voor de aandacht is omdat ik weet dat het heel moeilijk gaat worden om haar echt uit me hoofd te kunnen zetten. Niet alleen omdat we samen werken (ze zei laatst nog dat er hele verhalen over ons rondgaan, ik zei vind je het gek en dan glimlacht ze alleen maar) maar ze is ook het bijzonderste meisje wat ik ooit ben tegengekomen. Nog nooit zo'n klik gehad en ben zo makkelijk echt mezelf bij haar.quote:Op donderdag 22 juli 2004 16:03 schreef Sjorz het volgende:
[..]
Edit: oh ja, ik heb zelf geen relatie. Dus eigenlijk heb IK helemaal geen problemen!
Jemig! We kunnen wel 'n sociëty oprichten! (MMOLODW: "Mannen Met Onbereikbare Liefde Op De Werkvloer"?)quote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:20 schreef Cancel het volgende:
De situaties hier komen me heel bekend voor. Wel grappig dat ik nu in zo'n zelfde situatie zit en bedacht dat ik hier in dit forum wel wat gelijkgestemden tegen zou komen.Dit topic is me op het lijf geschreven. Ik had Sjorz kunnen zijn volgens mij. Mijn situatie is zo goed als identiek, alleen mijn collega die verliefd begint te worden op mij, en ik op haar, gaat waarschijnlijk binnenkort een trouwaanzoek krijgen van haar huidige vriend. *bummer*
Ik heb dit nog nooit meegemaakt en zij ook niet. Gisteren hebben we na werk thuis op MSN verder gepraat over de situatie en we wisten beiden niet wat te doen. Op de vraag "wat hebben we?" wisten we beiden niet het antwoord te geven. Ja het is veel meer dan vriendschap alleen, dat is één ding dat zeker is....
We hebben afgesproken om na het weekend te praten in real life, maar ik kom er bekaaid vanaf denk ik. Wat ze heeft opgebouwd met die jongen dat veeg je niet zo maar onder de tafel voor de eerste de beste collega waar je verliefd op wordt. Of ze moet wel heel erg ruzie met die jongen krijgen, maar voor zo ver ik weet is hun relatie nog goed.
Dit wordt een lang weekend, helemaal omdat zij pas dinsdag weer op werk is. Maar ja, ondertussen blijven we wel sms-en gelukkig. Sjorz en Mouzzer succes heren...
Ja, daar hou ik heel zeker rekening mee. Voor mijn gevoel is de kans daarop op dit moment nog steeds wel zo'n 85%. Vlak voordat ze op vakantie ging voelde het alsof de kans 30% was, maar dat zal met het moment te maken hebben.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:29 schreef r0b1n het volgende:
Ik hoop aan de ene kant voor jullie dat het allemaal goed afloopt in jullie voordeel uiteraard maar hou er alsjeblieft rekening mee dat de vrouw in kwestie kiest voor het vriendje
Haha, herkenbaar. Die vraag van het vriendje is trouwens niet herkenbaar, die gast in mijn geval is nogal 'n onbehouwen boer die het geen drol lijkt te interesseren wat zijn vriendin bezighoudt. That's where I come in.quote:pfff... was het maar dinsdag Oh, en het sms-en gaat vrolijk door vandaag... Ze vertelde dat hij al vroeg wie er nou steeds smst. hmf...
Zegt zij dat, of heb jij dat zelf geconcludeerd? Is nogal een nuancering als je 't mij vraagt. En uiteraard zie jij jezelf als een veel betere vriend dan die waar ze nou mee heeft, want jij wilt haar ook. Je houdt je zelf voor de gek, klaar.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:50 schreef Sjorz het volgende:
die gast in mijn geval is nogal 'n onbehouwen boer die het geen drol lijkt te interesseren wat zijn vriendin bezighoudt. That's where I come in.![]()
Beetje kort door de bocht als je nauwelijks de/haar situatie kent he? Op je eerste vraag: ik heb die jongen 1x ontmoet, die conclusie komt echt van haar zelf. Ik ken die gozer verder helemaal niet en zou dan zulke uitspraken zeker niet verzinnen. Ze geeft ook zelf aan (en tenzij mijn redelijk ontwikkelde mensenkennis me compleet in de steek laat meent ze dit ook) dat hun relatie goed is, maar het grote minpunt is de interesse in elkaar en de communicatie naar elkaar toe. (hey don't ask me, als het MIJN relatie zou zijn zou, dit alleen al genoeg zijn om ermee te kappen, maar dat is dus haar probleem).quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:12 schreef hobbs het volgende:
[..]
Zegt zij dat, of heb jij dat zelf geconcludeerd? Is nogal een nuancering als je 't mij vraagt. En uiteraard zie jij jezelf als een veel betere vriend dan die waar ze nou mee heeft, want jij wilt haar ook. Je houdt je zelf voor de gek, klaar.
Ze heeft al iemand, einde discussie. En ja, dat is makkelijk gezegd, maar het ís ook makkelijk. Ze heeft al iemand, deal with it.
Zoals in dit topic staat (wat jij kennelijk niet helemaal hebt gelezen) geeft ZIJ juist signalen die ik niet begrijp. Als ik 'n relatie zou hebben waar ik niet vanaf wil zou ik niet aan iemand anders vertellen dat ik bij die persoon zou willen zijn, zou willen kussen, etc. Maar goed, als 't je echt interesseert lees je dit topic maar, misschien mag jij dan ook wel op de evt. bruiloft komen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:14 schreef zhe-devilll het volgende:
Dit is heel normaal
en daar moet je niets achter zoeken
Ik heb soms ook types waar ik enorm mee kan ouwehoeren en lachen
maar dan nog?
Dan ga je toch niet denken dat diegene iets van je wil?
Ze moeten trouwens andersom ook niet denken dat ik iets wil
Mijn excuses, maar ik denk dat je jezelf behoorlijk voor de gek houdt. Ik ben zelf ook man, ik weet hoe je denkt als je verliefd bent (of zelfs maar geinteresseerd). Ik weet hoe 't gaat als je uitspraken over anderen zo bij gaat draaien dat ze voor jou 't beste uitkomen. Klinkt lullig, maar zo is 't waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:19 schreef Sjorz het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht als je nauwelijks de/haar situatie kent he? Op je eerste vraag: ik heb die jongen 1x ontmoet, die conclusie komt echt van haar zelf. Ik ken die gozer verder helemaal niet en zou dan zulke uitspraken zeker niet verzinnen. Ze geeft ook zelf aan (en tenzij mijn redelijk ontwikkelde mensenkennis me compleet in de steek laat meent ze dit ook) dat hun relatie goed is, maar het grote minpunt is de interesse in elkaar en de communicatie naar elkaar toe. (hey don't ask me, als het MIJN relatie zou zijn zou, dit alleen al genoeg zijn om ermee te kappen, maar dat is dus haar probleem).
Maar ik zie mezelf ook zeker niet als "betere vriend", sterker nog, ik denk 't zelfs niet.
Helaas heb je helemaal gelijk. Bij deze ga ik het van harte proberen. Ik wacht wel even af wat voor gesprek we na haar vakantie gaan hebben en tot die tijd ga ik het gewoon keihard van me afzetten.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:28 schreef hobbs het volgende:
[..]
Ook van mij sterkte (en toch een beetje 't advies om 't misschien wat te laten rusten)
Laten rusten. Ik denk dat 't inderdaad het beste is ja. Ik wacht nog even het gesprek af die ik waarschijnlijk dinsdag zal hebben. De uitkomst is waarschijnlijk wel te voorspellen. Daarna moeten we elkaar maar een beetje met rust laten ben ik bang. Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen, we blijven elkaar immers nog wel redelijk vaak zien op het werk. Zal wel moeilijk zijn...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:28 schreef hobbs het volgende:
Ook van mij sterkte (en toch een beetje 't advies om 't misschien wat te laten rusten)
Ga je nog wel even laten weten wat de uitkomst is? Ben toch wel benieuwd...quote:Op zondag 25 juli 2004 13:17 schreef Cancel het volgende:
5 vrijgezelle vrouwen... ze zullen er vast wel zijn (groot bedrijf), maar ja...die vallen niet op me.
Herkenbaarquote:Op zondag 25 juli 2004 22:49 schreef Sjorz het volgende:
[..]
Was trouwens lekker bezig alles van me af te zetten, al paar dagen niets van 'r gehoord. Tot ik vandaag weer 'n mailwisselinkje met haar in een internetcafe kon voeren. Damn... all wrong again.
En? Vertel op!quote:Op zondag 25 juli 2004 13:17 schreef Cancel het volgende:
[..]
Laten rusten. Ik denk dat 't inderdaad het beste is ja. Ik wacht nog even het gesprek af die ik waarschijnlijk dinsdag zal hebben. De uitkomst is waarschijnlijk wel te voorspellen. Daarna moeten we elkaar maar een beetje met rust laten ben ik bang. Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen, we blijven elkaar immers nog wel redelijk vaak zien op het werk. Zal wel moeilijk zijn...
5 vrijgezelle vrouwen... ze zullen er vast wel zijn (groot bedrijf), maar ja...die vallen niet op me.
De uitkomst.. tja.. we hebben vandaag onder vier ogen gepraat. Wat ik eigenlijk al zei, ze gaat voor d'r vriend, waar ze immers waarschijnlijk binnenkort een aanzoek van krijgt. We hebben het wel erg relaxed besproken op zich. Ze voelt zeer zeker wat voor me, maar het kan gewoon niet als je al gelukkig bent met je huidige relatie. Ik had het moeilijk afgelopen weekend, zij ook wel een beetje, maar niet heel erg, omdat ze bij die gozer was.quote:Op zondag 25 juli 2004 22:49 schreef Sjorz het volgende:
Ga je nog wel even laten weten wat de uitkomst is? Ben toch wel benieuwd...
Was trouwens lekker bezig alles van me af te zetten, al paar dagen niets van 'r gehoord. Tot ik vandaag weer 'n mailwisselinkje met haar in een internetcafe kon voeren. Damn... all wrong again.
Ah, dat is alvast meegenomen, die kans. Ik moet inderdaad nog 'n weekje wachten voor zij terug is van vakantie. We hebben voor haar vakantie al een redelijk diep gesprek gehad waarin zij aangaf dat zij in haar huidige relatie echt iets mist. Ik vroeg haar ook vrij subtiel of zij dacht dat zij met haar huidige vriend oud zou willen worden. Ze "wist het niet, zat midden in het proces om dat uit te zoeken en neigde soms wel naar een kant". (iemand die dat psychologisch kan toelichten?)quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:36 schreef Jeb het volgende:
...
Ik geef Sjorz nog de meeste kansen trouwens, aangezien hij al te horen gekregen heeft dat er van de andere kant ook meer gevoelens zijn dan alleen die spanning... (toch?).
...
Denk dat het inderdaad die spanning en een stuk afleiding is die in mijn geval gezocht werd. Relatie ging/gaat wat minder komt iemand tegen waarmee het klikt, het is gezellig en leuk en je bouwt een zekere spanning op maar uiteindelijk zit ze nog wel bij hem. bij verschillende van jullie wordt uitgebreid de realtie besproken bij mij wordt dat nooit ter sprake gebracht, ze vermijdt het compleet, geen woord over d'r vriend. Merk laatste tijd dat ze afstand neemt op een bepaalde manier. Kan verschillende redenen hebben, d'r relatie niet op het spel willen zetten of mij niet willen kwetsen, denk eigenlijk het laatste. Zit op een punt dat ik maar moet accepteren wat al tijdje achterin m'n hoofd rondspookt, d'r is geen postieve verandering, ze neemt geen innitiatief om dat te veranderen dus het is van haar kant alleen maar vriendschap en ik heb het voor mezelf mooier gemaakt dan het is. Als ik het zo lees heeft Sjorz zeker een beter voorruitzicht, tegen jou is ze eerlijk wat ze voelt en denk over alles maar ze durft/wil nog geen definitieve keuze maken. Heel veel succes in ieder geval.quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:17 schreef Springgirl het volgende:
.Maar ik denk echt dat de spanning het allemaal mooier maakt dan het werkelijk is.
Bij mij was dat ook... maar Sjorz heeft meer kans omdat het waarschijnlijk niet helemaal lekker loopt met haar huidige relatie.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:36 schreef Jeb het volgende:
Ik geef Sjorz nog de meeste kansen trouwens, aangezien hij al te horen gekregen heeft dat er van de andere kant ook meer gevoelens zijn dan alleen die spanning... (toch?).
Ja het zegt zo lekker makkelijk weg, hè "tuurlijk heb ik ook gevoelens, nee, het is echt niet alleen de spanning" en ondertussen gewoon lekker verder gaan en geen knopen doorhakken, de ander weer even zoet door dergelijke zinnetjesquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:36 schreef Jeb het volgende:
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:06 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja het zegt zo lekker makkelijk weg, hè "tuurlijk heb ik ook gevoelens, nee, het is echt niet alleen de spanning" en ondertussen gewoon lekker verder gaan en geen knopen doorhakken, de ander weer even zoet door dergelijke zinnetjes
Waar ga jij ons op tracteren danquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:39 schreef Sjorz het volgende:
[..]
![]()
Ja ze kwamen er allebei achter door stomme fouten. Thuis mailen en je berichten box niet leeg gooien bijvoorbeeld. Maar alles is weer goed gepraat alhoewel zij bijna haar koffertjes kon pakken. Die van mij was vooral erg kwaad. Ze weten nu dat we zo nu en dan mailen. Maar ze weten niet hoe de inhoud eruit ziet. Wat ben ik toch een slecht mens. Maar ja ik leef maar een keer.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 05:44 schreef Springgirl het volgende:
Dat is het ook,zooo spannend,werkt ook zo verslavend! Maar mailen jullie op het werk of thuis!Ik ga er eigenlijk vanuit dat dit thuis gebeurd aangezien jullie partners erachter zijn gekomen!
Hmm... ergens in m'n achterhoofd ben ik daar ook wel 'n beetje bang voor, dat zij 't ook puur voor de spanning doet. Maar het is dus ondertussen wel zo dat ik haar op de werkvloer niet meer zal zien (zij heeft 'n andere baan gekregen) en dat ze toch wel heel duidelijk (en echt gemeend voor zover ik dat kan inschatten) laat merken dat ze het heel leuk vindt om ook fysiek in mijn buurt te zien buiten kantoortijd. Kan nog steeds voor de spanning zijn, maar als je relatie zelf niet ijzersterk is... Kweenie... moet wel zeggen dat ik 't iets ben gaan relativeren sinds haar vakantie, maar goed, nog 'n weekje en ze is terug, ben ERG benieuwd hoe 't dan gaat. Misschien is 't wel een grote zeepbel. Zou 't toch jammer vinden als hij uit elkaar spat, maar ik hou 'r wel serieus rekening mee.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:12 schreef Mike-E het volgende:
Tja Sjorz, ik (meisje) heb zelf met div. mannelijke collega's 'spannende' contacten gehad.Het bleef bij MSN en mail, maar het was ongeveer zoals jij omschrijft. Ik denk dat het vaker voorkomt dan je denkt. Bij mij was het gewoon spanning zoeken, mijn werk werd er in ieder geval een stuk leuker door...... Ik zou er verder niks mee doen als ik jou was, dat levert altijd alleen maar ellende op.
![]()
nah... die afspraken die hebben we weer snel verbroken zeg... 't was me een 'heet' dagje, en dan heb ik het niet over de temperatuur buiten..quote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:57 schreef Cancel het volgende:
Wij hebben wat afspraken gemaakt en proberen ons er aan te houden. Haar relatie is nog wel goed...
Vertel! Hoe ging/gaat dat in z'n werk?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:14 schreef Cancel het volgende:
[..]
nah... die afspraken die hebben we weer snel verbroken zeg... 't was me een 'heet' dagje, en dan heb ik het niet over de temperatuur buiten..
Hm. Je bent dus wel redelijk goed weggekomen. Helemaal omdat jullie allebei al 'n relatie hadden. Is toch wel 'n stukje ingrijpender.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:42 schreef UncleScorp het volgende:
aaah vrouwen op het werk ... help !
...
Ik had echt het geluk dat deze vrouwen zo preuts en terughoudend waren, want anders zou de situatie inderdaad wel es ondraaglijk kunnen worden.
heh nou.. je maakt afspraken met elkaar om het wat rustiger aan te doen. En dan werk je weer eens met elkaar (tot nu toe niet echt in elkaars buurt geweest tijdens werk, alleen ervoor en erna) en dan ontvlamt de boel bij wijze van spreke en zit je nog net niet te zoenen (niet openbaar natuurlijk). Dus dat... Net anderhalf uur aan de telefoon gehangen met haar...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:25 schreef Sjorz het volgende:
Vertel! Hoe ging/gaat dat in z'n werk?
Als je het vooral voor de spanning doet dan zou een relatie juist extra stimulerend kunnen zijn... En misschien is de drempel lager doordat je allebei net zo 'fout' bent... Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat het mogelijk is zonder dat er meer gevoelens zijn dan alleen dat maar misschien komt dat nog ooit..quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:25 schreef Sjorz het volgende:
Hm. Je bent dus wel redelijk goed weggekomen. Helemaal omdat jullie allebei al 'n relatie hadden. Is toch wel 'n stukje ingrijpender.
* Cancel verheugt zich al op het aanstaande feest!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:25 schreef Sjorz het volgende:
want volgens mijn inschatting staat de deur nog steeds wel op 'n redelijke kier. Nog effe bedenken of ik m'n voet tussen de deur ga steken... Misschien maar beter even afwachten hoe die relatie zich gaat ontwikkelen.
To be continued...
Hmm tja, lach maar, maar ondertussen... In de mail-gesprekken (ze komt bijna terug van vakantie deze week) zijn ondertussen al dingen aan bod gekomen dat zij aan het nadenken is hoe 't zou moeten als wij 'n relatie hebben qua afstand (we wonen redelijk ver van elkaar af) en hoe we dat kunnen gaan oplossen. Een trouwerij is nog wat voorbarig, maar mijn kansen zijn wel weer toegenomen voel ik. Al weet ik NOG STEEDS NIET of ik echt blij ben met deze kans. Denk 't eigenlijk wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:06 schreef Cancel het volgende:
[..]
* Sjorz verheugt zich al op het aanstaande feest!
Kan je vroeg melden wanneer de trouwerij is, want dan kan ik alvast vrij nemen van werk die dag.:P
Het gaat wel goed zo. Ik weet dat het best moeilijk is,maar volgens mij ben je slim genoeg om de goede keuzes te maken. Het gaat best ver als je al gaat praten over de afstand enzo. Die van mij vertelt me alleen dat het wat had kunnen worden als ze me voor haar huidige vriend had ontmoet of als ze bij die gast weg zou willen gaan wegens ruzie ofzo, wat niet het geval is. Ik begin een beetje jaloers op je te worden Sjorz..quote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:36 schreef Sjorz het volgende:
Hmm tja, lach maar, maar ondertussen... In de mail-gesprekken (ze komt bijna terug van vakantie deze week) zijn ondertussen al dingen aan bod gekomen dat zij aan het nadenken is hoe 't zou moeten als wij 'n relatie hebben qua afstand (we wonen redelijk ver van elkaar af) en hoe we dat kunnen gaan oplossen. Een trouwerij is nog wat voorbarig, maar mijn kansen zijn wel weer toegenomen voel ik. Al weet ik NOG STEEDS NIET of ik echt blij ben met deze kans. Denk 't eigenlijk wel.
Ja, ze is weer terug. We hebben alweer stevig ge-sms'ed, dat gaat nog op exact dezelfde manier verder dan voor haar vakantie. Ze had zelf voor de vakantie nog zo'n idee van "misschien gaat het na de vakantie helemaal anders" ofzo, maar da's dus niet zo. Voorlopig ligt ze bij te komen van een jetlag, maar ik spreek haar binnen 24 uur, dan weet ik vast meer. En dan zal ik hier zeker even laten weten hoe 't gaat...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:47 schreef mouzzer het volgende:
En nog wat nieuws Sjorz?
...
ben ook zeer benieuwd sjorz...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:31 schreef Sjorz het volgende:
maar ik spreek haar binnen 24 uur, dan weet ik vast meer. En dan zal ik hier zeker even laten weten hoe 't gaat...
Sjorz... klinkt goed? Ja aan de ene kant was het heel goed, aan de andere kant totaal niet. Zit nu precies in dezelfde situatie als jij. Alleen wij zijn té ver gegaan wat dat betreft. Vandaag 2 uur aan de telefoon gehangen met haar, en maar praten enzo. Ze voelt zich schuldig tegenover haar vriend en is bang dat hij iets merkt. Ik hoop het eerlijk gezegd niet. De gevolgen voor haar zijn niet tof en ik wil haar dat niet aan doen. Ik kom over haar wel heen, maar zij zal het er veel moeilijker mee krijgen als het uitgaat met haar vriend door onze relatie.quote:Op zondag 8 augustus 2004 16:33 schreef Sjorz het volgende:
Klinkt goed, voor jullie (Cancel & Springgirl)! Ik vrees dat ik toch 'n beetje "achterblijf" in dit geval. Wij hebben nog 'n paar keer goed gepraat. Het probleem is en blijft dat zij op dit moment natuurlijk nog steeds "gewoon" een relatie heeft en er zit nog steeds een kleine kans in dat die ook nog wel weer goedkomt. Zij voelt zich vooral schuldig dat ze mij geen "valse verwachting" wil geven, omdat de eerstkomende tijd de kans niet groot is dat wij "opeens" een relatie zouden hebben. Dat vind ik op z'n zachtst gezegd best klote, maar 't is nou eenmaal zo. Voelt volgens mij als soort liefdesverdriet, terwijl er nog niet eens sprake van een relatie is/was. We gaan elkaar wel blijven zien (ondanks de afstand), maar ik moet haar toch echt van me afzetten en m'n uiterste best gaan doen om haar als "gewone vriendin" te gaan zien. Dat zal erg lastig worden... Iemand daar ervaring mee? Of kan ik dan maar beter helemaal "de boot afhouden" en het contact verbreken? Er is dus nog wel steeds 'n kansje dat 't ooit wat kan gaan worden tussen ons, maar dat is lange termijn werk en dat blijft 'n onzekere factor. Een factor waar ik niet echt mee kan en wil leven.
Sjitquote:Op zondag 8 augustus 2004 16:33 schreef Sjorz het volgende:
...maar dat is lange termijn werk en dat blijft 'n onzekere factor. Een factor waar ik niet echt mee kan en wil leven.
begin heel subtiel een gesprek over een "vriend" die sex op werk heeft gehad met collega en dat die ontslagen is (gewoon dikke bullshit met sex met collega als onderwerp). heb je meteen door of ze wat wilquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:54 schreef Sjorz het volgende:
[..]
Thanks, heb 't gevoel dat 't echt helpt om hier af en toe wat opbeurends te horen. Heb haar net de waarheid vertelt. Het kwam voor haar wel 'n beeeetje uit de lucht dat ik er zo serieus over was. We gaan gewoon als vrienden verder. Als dat niet werkt, dan kappen we er alsnog mee. Maar dat is echt shit, dus dat is niet de bedoeling. Die tractactie kunnen de forummers voorlopig vergeten, tussen ons wordt het niets. Sjorz out...quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:07 schreef Jeb het volgende:
[..]
SjitIk had het graag anders voor je gezien maar hier is weinig aan te doen.
Ik denk dat je gewoon weer moet doen wat je zelf het liefste wil en eigelijk geef je dat zelf ook al aan...
Ik heb geen idee of je haar al duidelijk hebt laten weten wat jouw gevoelens nou echt voor haar zijn, maar dat zou ik zeker niet vergeten als je _al_ het kontakt met haar gaat verbreken... Dan heeft ze iig nog wat om over na te denken als het straks echt over is met die ander
Haar blijven zien is ook een optie maar als je gevoelens zo sterk blijven wees dan eerlijk tegen jezelf en geef haar iig geen benauwd gevoel. Ze zal het ook niet makkelijk hebben in haar situatie.. Een goede vriend heeft ze dan denk ik veel meer aan dan een nieuwe lover..
Ook niet vergeten Sjorz dat hoe klote je je ook voelt, het gevoel slijt.... Klinkt cliche maar t is echt zo...
Sterkte!
Klote voor je man. Ik hoop voor je dat vrienden blijven lukt. Wij proberen dat ook... Wat vaag dat het voor haar een beetje uit de lucht kwam vallen. Hier was je toch best duidelijk en naar je verhaal te zien leek het alsof ze het allemaal wel snapte... vrouwen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:51 schreef Sjorz het volgende:
Thanks, heb 't gevoel dat 't echt helpt om hier af en toe wat opbeurends te horen. Heb haar net de waarheid vertelt. Het kwam voor haar wel 'n beeeetje uit de lucht dat ik er zo serieus over was. We gaan gewoon als vrienden verder. Als dat niet werkt, dan kappen we er alsnog mee. Maar dat is echt shit, dus dat is niet de bedoeling. Die tractactie kunnen de forummers voorlopig vergeten, tussen ons wordt het niets. Sjorz out...![]()
Hehe, goed idee eigenlijk, zo'n MMOLODW-meeting!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:39 schreef Cancel het volgende:
[..]
Klote voor je man. Ik hoop voor je dat vrienden blijven lukt. Wij proberen dat ook... Wat vaag dat het voor haar een beetje uit de lucht kwam vallen. Hier was je toch best duidelijk en naar je verhaal te zien leek het alsof ze het allemaal wel snapte... vrouwen.![]()
Misschien moet de MMOLODW eens samenkomen onder het genot van een biertje.. beetje elkaar oppeppen
Misschien is ze wel geschrokken maar ik denk eerder van de realiteit en niet van je 'openbaring'. Natuurlijk heeft ze genoten van al die aandacht en misschien wil ze zelfs ook wel doorgaan maar ze is nu echt wakker...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:51 schreef Sjorz het volgende:
[..]
Thanks, heb 't gevoel dat 't echt helpt om hier af en toe wat opbeurends te horen. Heb haar net de waarheid vertelt. Het kwam voor haar wel 'n beeeetje uit de lucht dat ik er zo serieus over was. We gaan gewoon als vrienden verder. Als dat niet werkt, dan kappen we er alsnog mee. Maar dat is echt shit, dus dat is niet de bedoeling. Die tractactie kunnen de forummers voorlopig vergeten, tussen ons wordt het niets. Sjorz out...![]()
Thanks Jeb, jouw postings helpen ook af en toe echt met 't "proces" heb ik 't idee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:54 schreef Jeb het volgende:
[..]
Misschien is ze wel geschrokken maar ik denk eerder van de realiteit en niet van je 'openbaring'. Natuurlijk heeft ze genoten van al die aandacht en misschien wil ze zelfs ook wel doorgaan maar ze is nu echt wakker...
Je wilde (en hoeft) er niet over praten maar ik vermoed dat ze de afgelopen weken heel goed heeft na kunnen denken over wat ze aan het doen is en hoe ze in haar huidige relatie zit en heeft ze adh daarvan conclusies getrokken..
Ik ben wel erg benieuwd of ze wat met haar huidige vriend heeft besproken maar als je dat niet kwijt wil begrijp ik dat goed. Het gaat ook om jou en niet om haar...
Je hebt een hele gedurfde aktie ondernomen door haar te zeggen wat je voor haar voelt. Ik denk dat heel veel mensen in een soortgelijke situatie niet eens zover komen.. Misschien maakt die stap het 'gewoon vrienden zijn' ook weer mogelijk voor jullie. Ik hoop het echt voor je.
Nogmaals veel sterkte en hou ons op de hoogte zodra er weer wat gebeurt... En da's niet vanwege de beloofde taart!![]()
Klote voor je maar denk dat meeste van ons wel in het achterhoofd hebben dat dit de reactie is die we zouden/zullen krijgen. Toch voornamelijk de aandacht geweest dan, het is spannend en misschien wel iets meer maar als je echt duidelijkheid wilt kiezen ze toch voor zekerheid. Het beste is proberen om gewoon met elkaar om te gaan als vrienden al zal dat in het begin zeker niet makkelijk zijn. Ik werd vandaag nog vanuit spanje gebeld door haar, koetjes kalfjes gesprek, ze belt volgende week weer. Door zoiets begin je toch weer te twijfelen, waarom zou ze bellen als ze maar collega is? Ik moet haar gewoon vergeten...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 06:52 schreef Sjorz het volgende:
[..]
Thanks Jeb, jouw postings helpen ook af en toe echt met 't "proces" heb ik 't idee.Na een nachtje slapen (en nog 'n verlaat msn-gesprek met de dame in kwestie) heb ik ook begrepen dat ze het eigenlijk wel 'n beetje wist maar niet zo goed wist wat ze ermee moest, misschien niet wilde weten, misschien niet (ik citeer) "durfde te hopen" (dus hey, wat moet ik daar nou mee?), etc. Ik ga haar de komende tijd blijven spreken en ik ga hier zeker nog wat meer over vragen maar ik denk niet dat ze iets met haar vriend heeft besproken hiervan. Zo goed is die relatie namelijk niet (meer). Helaas voor haar.
Mochten er weer ontwikkelingen zijn, hou dit topic in de gaten!
Voorlopig doen we 't in elk geval rustig aan, het alllllerlaatste wat ik wil is haar kwijt als gewone vriendin. Meer zit er dus -in elk geval voor 'n flinke tijd- helaas niet in en daar ga ik mee proberen te leven. In elk geval bedankt voor 't meeleven, dat is al bijna taart waard.
![]()
Ja, die vrouwen zijn echt hele vage wezens. Tijdens haar vakantie (15.000 km ver weg ofzo) belt ze ook gewoon een paar keer en heeft steeds echt moeite om het gesprek af te breken. Ook als ik haar hier in NL aan de lijn heb vindt ze het echt rot (of ze speelt HEEL goed toneel, maar dat geloof ik eigenlijk niet, daar bereikt ze niet zoveel mee lijkt me) om te stoppen met bellen. Zijn precies wat je zegt van die dingetjes dat je gaat twijfelen van "Ja maar zelfs bij mijn beste vrienden gaat dat niet op zo'n manier". Dus er zal -ook in jouw geval- toch echt wel iets meer aan de hand zijn. Ach... ik laat 't gewoon over me heenkomen. Ik ga 1 ding NIET laten gebeuren en dat is dat ik haar als "gewone vriendin" (heb nog steeds zo'n idee dat dit een van mijn beste vriendinnen is/gaat worden) ga verliezen. Alles wat erbij komt is meegenomen. Misschien moet jij ook maar zoiets als uitgangspunt nemen. Ik ben vandaag maar begonnen een andere potentiele lover te spammen met mail en sms'jes.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:40 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Klote voor je maar denk dat meeste van ons wel in het achterhoofd hebben dat dit de reactie is die we zouden/zullen krijgen. Toch voornamelijk de aandacht geweest dan, het is spannend en misschien wel iets meer maar als je echt duidelijkheid wilt kiezen ze toch voor zekerheid. Het beste is proberen om gewoon met elkaar om te gaan als vrienden al zal dat in het begin zeker niet makkelijk zijn. Ik werd vandaag nog vanuit spanje gebeld door haar, koetjes kalfjes gesprek, ze belt volgende week weer. Door zoiets begin je toch weer te twijfelen, waarom zou ze bellen als ze maar collega is? Ik moet haar gewoon vergeten...
Jemig. Dit wordt echt een soap man!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:56 schreef Cancel het volgende:
... de soap continues...
Om redenen die ik hier niet wil noemen begint de relatie met haar vriend te verslechteren... Ik wist dat er iets niet goed was tussen die twee, maar wist niet dat het zo erg was. We hadden het er de laatste tijd wel over, maar ik had niet gedacht dat het zo snel zou gaan. Misschien zag ze de bui al hangen, ondanks dat ze me altijd zei dat het goed tussen hun zat, maar wat misschien wel weer een reden is waarom ze verliefd op mij is geworden.
Ik probeer haar te steunen en zo, vind het erg rot voor haar. Hoe het gaat lopen weet ik niet, maar een klein stemmetje in m'n hoofd roept heel hard dat dit voor mij ook best eens positief kan uitpakken. Niet dat ik misbruik wil gaan maken van de situatie... zo ben ik niet opgevoed. Ik zal niet vooraf al m'n conclusies gaan trekken en mezelf op de borst kloppen... de kans dat er wat meer tussen ons komt is misschien iets groter geworden, maar nog steeds best klein denk ik.
Ik word er eerlijk gezegd een beetje moe van.. m'n gevoelens, de situatie. Misschien dat ik voor de afleiding ook maar eens iemand anders moet gaan spammen. Vrijwilligers?
Ja het begint echt op een soap te lijken. Je moet blijkbaar toch wat met de zomerstop van GTST.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:59 schreef Sjorz het volgende:
Jemig. Dit wordt echt een soap man!We hebben het toch niet toevallig over dezelfde vrouw he? Zou mooie boel zijn, dat ze gewoon meerdere mannen het hoofd compleet op hol brengt. Succes in elk geval. Dat spammen van mij gaat al aardig, maar het helpt niets. Ze zit nog steeds in m'n hoofd, al is ondertussen letterlijk uitgesproken dat ik 't voorlopig uit m'n hoofd moet zetten. Op dit moment heb jij de beste "papieren", Cancel! Go for it!
![]()
Volgens mij is het echt dezelfde dame.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:52 schreef Cancel het volgende:
[..]
Ja het begint echt op een soap te lijken. Je moet blijkbaar toch wat met de zomerstop van GTST.![]()
Ik heb het er vandaag met haar nog even over gehad. De situatie is niet veranderd, gaat nog steeds slecht tussen hun twee, maar het weekend kan daar misschien verandering in brengen (we werken erg onregelmatig, niet elk weekend vrij). Ik hoor het vanzelf wel één dezer dagen, dat is de afspraak. Ze gaat nog steeds voor haar vriend, alleen moet hun situatie wel verbeteren, anders is ze (of hij) weg. De verliefdheid naar mij toe is er ook nog... dus.... tja.... Ze krijgt in ieder geval 'iets' terug, wat er ook gebeurd.
Het zal wel niet dezelfde als die van jou zijn.. hoewel de situatie er wel behoorlijk op lijkt.... misschien d'r tweelingzus ofzo?
Jemig. Beroerd man. Het is echt steeds of ik mijn eigen verhaal zit te lezen bij jouw postings (op het zoen-gedeelte na, daar is 't (nog?) niet van gekomen in mijn geval). En toevallig ook vandaag dat ik van haar hoorde dat ze "een goed gesprek had gehad met haar vriend". Dat heeft 2 gevoelens bij mij, aan de ene kant vind ik dat hartstikke fijn voor haar, want ik voel me gewoon serieus kut als zij ruzie heeft en 'n rotdag heeft. Aan de andere kant moet ik zo eerlijk zijn om te denken "Fuck, het moet gewoon ontzettend ruzie worden daar, dat ze hem de deur uitschopt en uiteindelijk heel eventueel iets met mij zou willen beginnen". En da's best twisted...quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:32 schreef Cancel het volgende:
..
[knip]
..
En denk je dat zij het al wel helemaal in haar hoofd heeft uitgevogeld wat ze nou precies wil...? My guess... no.quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:50 schreef Sjorz het volgende:
Mijn volgende move wordt in elk geval dat ik (op mijn ultra-tactische manier natuurlijk)ga proberen haar uit te horen over wat zij nu eigenlijk wil. Als ze mij toch wel vrij duidelijk kan laten merken dat 'r ECHT niets inzit voor 'n paar jaar dan kan ik 't vast makkelijker los laten.
Hehe... flinke jojo bij jou!quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:09 schreef Cancel het volgende:
Kleine update: Gister laaaaaaaaang op MSN met haar gesproken. Blijkt toch niet goed te gaan met haar relatie. Ik vond het al zo snel gegaan. Waarom ze dacht dat het goed was? Ze had een leuke avond gehad met hem, maar toen nog niet over de problemen gesproken. Beetje vreemd, maar goed... Gisteren hadden ze gesproken en ze is op een gegeven moment bijna weggegaan bij hem (ze hebben samen een huis), maar hij wilde dat ze bleef. Is ze toch nog gebleven, ook met de gedachte dat ze nergens anders heen kan.
Ze mag natuurlijk hierheen komen, dat weet ze, maar dan gaat het echt fout denkt ze. Dus... afwachten, niet gek laten maken.... hoofd koel houden... en we gaan nog eventjes door....
Bedankt voor het advies. We hebben het hier zelfs al over gehad. Dat ALS ze uit elkaar gaan, dat ze dan niet meteen wilt samenwonen met iemand anders. Periode van rust lijkt me een goed plan ja, want momenteel merk ik zelfs dat ze soms niet weet wat ze moet zeggen als ik er ben. Ze probeert zich in te houden, ook met aanraken en dat soort dingen. Het gebeurt soms wel, maar dan zie je haar denken van "nee, ik mag niet, zeker nu niet!". Het is niet echt gezond als je je relatieproblemen alleen maar kan bespreken met de persoon waar je verliefd op bent en ook mee hebt gerommeld. Ze doet het wel, maar natuurlijk horen we hele andere dingen te doen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:38 schreef Sjorz het volgende:
[..]
Jeetje... daar worden stappen gezet bij jou, gast!quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:04 schreef Cancel het volgende:
[..]
Bedankt voor het advies. We hebben het hier zelfs al over gehad. Dat ALS ze uit elkaar gaan, dat ze dan niet meteen wilt samenwonen met iemand anders. Periode van rust lijkt me een goed plan ja, want momenteel merk ik zelfs dat ze soms niet weet wat ze moet zeggen als ik er ben. Ze probeert zich in te houden, ook met aanraken en dat soort dingen. Het gebeurt soms wel, maar dan zie je haar denken van "nee, ik mag niet, zeker nu niet!". Het is niet echt gezond als je je relatieproblemen alleen maar kan bespreken met de persoon waar je verliefd op bent en ook mee hebt gerommeld. Ze doet het wel, maar natuurlijk horen we hele andere dingen te doen.
Vanavond mag ik met haar werken, heb er ook zin in...![]()
Het samenwerken. Ja man, big, big sparks... Zoenen in de lift en dat soort dingen. Twee hele leuke dagen gehad. Ondanks dat we er gisteren waarschijnlijk echt een punt achter hebben gezet. Ik weet dat we het vaker hebben geprobeerd, maar deze keer voelt het echt zo aan. Het bleek namelijk weer wat beter te gaan tussen haar en d'r vriend, en natuurlijk werd ik daar niet heel erg vrolijk van. Niet dat ze al weten of het goed blijft, maar ze gaan 't nog eventjes proberen. Dus gisteren gepraat, dat het zo niet langer door kan gaan. Ik word er gek van, de ene dag blij, de andere dag depri. Dus we zijn tot de conclusie gekomen om te stoppen: cold turkey. Gisteren dus nog intiem geweest de hele dag, en een beetje 'afscheid' genomen van elkaar, want voorlopig zie je ons niet meer in elkaars armen. De afspraak gemaakt dat ze vanaf nu niks meer over de stand van zaken in haar relatie gaat vertellen aan mij. Om mij een beetje te beschermen. Minder bellen en sms'en en natuurlijk van elkaar afblijven.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:18 schreef Sjorz het volgende:
[..]
Hehe... wel lachen, dat na alle ervaringen we allebei eigenlijk gewoon NERGENS terecht zijn gekomen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:19 schreef Cancel het volgende:
[..]
Dus we zijn beiden op hetzelfde punt beland Sjorz... die van mij roeleert ook hoor!
Ik zou niet weten.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:22 schreef brotherlouie98 het volgende:
Blijft spannend ook bij mij!
Ben al met m'n collega een maandje terug naar de bios geweest en dat zit er volgende week ook aan te komen. Inmiddels al d'r nummer en mailadres en veel geflirt naar elkaar toe.
Welke conclusie kan ik hieruit trekken?
Ja, zoenen in de lift is fun!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:39 schreef Sjorz het volgende:
[..]
Deal! Kratje Grolsch voor mij!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:39 schreef Sjorz het volgende:
[..]
Ja da's een tricky puntje. Ze is zo eerlijk dat ze niet echt "geheimen" voor haar vriend wil hebben en ze vertelde pas dat ze het wel lastig vindt om het nog "goed te praten", omdat het nogal vreemd klinkt als je opeens best veel (in real life) afspreekt met 'n collega. De sms'jes zelf blijven wel onder ons (maakt mij niet uit, maar zoals ik al eerder zei: ik heb ondertussen wel 'n sms'je of 50 die afzonderlijk al genoeg zijn om hun relatie definitief te beeindigen)quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:45 schreef Cancel het volgende:
... Hoe doet die van jou dat trouwens met haar vriend? Is hij altijd weg als jij langskomt? Gaat ie niks vermoeden als ze verteld dat je weer eens bent langsgeweest?
Samen eten? Okay dan... ga je uit eten of blijf je daar eten? Uit eten klinkt goed, zonder die gast erbij. Uit eten wil ik ook, maar het kan niet. Na de enige keer dat ze hier is geweest werd haar vriend al een beetje achterdochtig... Is verder niks gebeurd hier, dat was nog voor die tijd, maar goed, het valt hem wel op dat ze zoveel sms'jes krijgt, steeds belt en over me praat. Dus dan ga je er toch iets achter zoeken, lijkt me logisch. Dat zou ik waarschijnlijk ook doen. Misschien dat ik het binnenkort nog eens opper. Lijkt me erg fijn om eens uit eten te gaan met haar.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:57 schreef Sjorz het volgende:
[..]
Hmm tja... het klinkt misschien leuker dan het is hoor. 'k Ga gewoon bij haar op bezoek en dan samen koken en eten ofzo. Die gast is er in elk geval niet bij, da's wel een voorwaarde voor mij.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 01:24 schreef Cancel het volgende:
[..]
Samen eten? Okay dan... ga je uit eten of blijf je daar eten? Uit eten klinkt goed, zonder die gast erbij. Uit eten wil ik ook, maar het kan niet. Na de enige keer dat ze hier is geweest werd haar vriend al een beetje achterdochtig... Is verder niks gebeurd hier, dat was nog voor die tijd, maar goed, het valt hem wel op dat ze zoveel sms'jes krijgt, steeds belt en over me praat. Dus dan ga je er toch iets achter zoeken, lijkt me logisch. Dat zou ik waarschijnlijk ook doen. Misschien dat ik het binnenkort nog eens opper. Lijkt me erg fijn om eens uit eten te gaan met haar.![]()
![]()
Dit kan ik alleen maar beamen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:37 schreef vanwel het volgende:
Jee... jouw soap is toch net iets verder dan die van mij. Ik kan nog steeds niet helemaal peilen of het echt wederzijds is. Het is en blijft 'n twijfelgeval. Mijn gevoel zegt dat ze me een hele leuke, aardige jongen vindt, we zijn duidelijk veel meer dan "gewoon vrienden", maar voor haar geldt momenteel toch nog dat ze haar huidige relatie wil proberen te "redden". Ik heb er persoonlijk weinig vertrouwen in, tenminste: als IK hoor wat hun relatie in het echt voorstelt zou ik het geen relatie noemen, maar ergens kan ik haar ook geen ongelijk geven, qua omstandigheden zit ze best gebakken (erg mooi groot huis -met mijn salaris zou ik zeg maar net de garage kunnen kopen, in vergelijking met die gast-, mega-tuin, jarenlange relatie, etc) en kan daar moeilijk mee stoppen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:13 schreef Cancel het volgende:
Maar goed.. zien wel hoe het loopt. Waarom is die van jou eigenlijk met haar baan gestopt? Toch niet om jou? En ben je al wezen eten? Vertel, vertel...
Pfff... update. Laat ik het zo zeggen, het scheelt heel, heel erg weinig of ik had echt bedankbrieven moeten gaan schrijven. Het was alweer su-per-gezellig, lekker gegeten ook. De avond eindigde dat we letterlijk in elkaars armen lagen (don't worry, clothes on). Echt heel apart, omdat ik het ook helemaal niet verwacht had, maar het was wel onwijs prettig, elkaar strelen en stevig vasthouden (en niet meer willen loslaten) enzo. Echt zoenen was er niet bij, maar dat had zeg maar zomaar gekund. Heel veel mogelijkheden voor gehad, maar ik kon en wilde haar dat gewoon niet aandoen. Voel me sowieso een onwijze hufter eigenlijk dat ik haar in zo'n lastige situatie breng (ja, i know, ze is er toch ook zelf bij).quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:06 schreef Sjorz het volgende:
[..]
Ben nog niet wezen eten. Na donderdag weet ik meer. Wat er ook gebeurt (dat zal wel geen heftige vrij-partij worden, haha), ik zal 't hier posten. Als 't WEL een heftige vrij-partij wordt beloof ik bij deze plechtig dat iedere (wannabe) MMOLODW-member die hier tot nu toe heeft gepost een handgeschreven bedankbrief voor alle steun en tips + tractatie krijgt!(damn... het ZAL maar zo zijn... ik schat de kans op 0.2%)
Okay dan! Ik weet hoe lekker het kan zijn, in elkaars armen liggen en dan niet meer loslaten. Damn gast, klinkt me allemaal bekend in de oren wat je hebt meegemaakt. Maar ja, denk toch dat het er altijd wel aan zat te komen... je kan je maar tot een bepaald punt inhouden. Nog knap dat het niet verder is gegaan. En nu... wat nu? Volgens mij kan het bij jou nog best eens goed uitpakken voor je.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:56 schreef Sjorz het volgende:
[..]
ik zet er zo 100 euro op in dat als je haar één keertje kust, dat dat direkt het einde van het contact is ... (misschien dat je eerst nog wel een one-night-stand bij d'r haalt, maar dan moet je flink aanpakken en d'r geen moment de kans geven te 'twijfelen' na die eerste kus)quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:56 schreef Sjorz het volgende:
elkaar strelen en stevig vasthouden (en niet meer willen loslaten) enzo. Echt zoenen was er niet bij, maar dat had zeg maar zomaar gekund.
Had je dat geld nou maar bij mij ingezet...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:30 schreef RM-rf het volgende:
ik zet er zo 100 euro op in dat als je haar één keertje kust, dat dat direkt het einde van het contact is ... (misschien dat je eerst nog wel een one-night-stand bij d'r haalt, maar dan moet je flink aanpakken en d'r geen moment de kans geven te 'twijfelen' na die eerste kus)
100 euro op wat er gebeurt als jij die goede-vriendin-die je-zo-groothartig-ondersteunt-en-haar-trouwe-toeverlaat-bent-en-zelfs-eigenlijk-beter-bent-dan-haar-echte-vriend kust?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 16:40 schreef Cancel het volgende:
[..]
Had je dat geld nou maar bij mij ingezet...Ik kan 100 euro goed gebruiken namelijk.
Ik kan me wel vinden in je reactie, maar in mijn geval klopt hij denk ik (lekker subjectief point-of-view heb ik natuurlijk) niet. Ik weet namelijk ondertussen dat ze haar vriend vrij-wel zeker echt gaat verlaten, alleen is het de vraag wanneer omdat ze met meerdere dingen "bezig is". Het grappige is trouwens, over dat zoenen, zij heeft die bewuste avond een paar keer echt duidelijk geprobeerd om mij te zoenen (zoenen in m'n hals enzo, of terwijl we heel dichtbij elkaar waren face-to-face zo verleidelijk mogelijk kijken...)quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:30 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik zet er zo 100 euro op in dat als je haar één keertje kust, dat dat direkt het einde van het contact is ... (misschien dat je eerst nog wel een one-night-stand bij d'r haalt, maar dan moet je flink aanpakken en d'r geen moment de kans geven te 'twijfelen' na die eerste kus)
nee, ze verlaat haar vriend niet, ze geniet gewoon van de tijd dat een andere man haar op handen draagt, alles voor haar doet, helemaal verliefd op haar is:
in ruil daarvoor hoeft ze enkel af en toe wat kleine dingen te zeggen, wat mailtjes te sturen.
het is enkel een flirt voor haar zelfvertrouwen, het heeft niks te maken met een eventuele relatie (en ze dekt zich bewust ook al in voor de komende teleurstelling die ze je moet uitdelen zodra het flirten op zijn eindstation is aangekomen)
Een van de beste replies so far, maar het klinkt wel veel makkelijker dan het is hoor. Het probleem wat (in elk geval in mijn geval) namelijk ook erg meespeelt is dat ik haar SOWIESO niet als gewone vriendin kwijt wil. Of dat echt gaat lukken in dit stadium weet ik ook niet, maar ik hoop dat in elk geval nog steeds. Ook twijfel ik zelf gewoon nog of ik ook echt gelukkig met haar zou worden op de lange termijn. Het is een wereld-vrouw, maar toch heeft ze ook haar minpuntjes, die ik op dit moment ver ondergeschikt vindt aan de pluspunten, maar ik ben er zelf gewoon nog niet uit. Voor de rest ben ik het helemaal met je eens, toch maak IK nog even geen keuze. Afwachten is zo makkelijk... (en inderdaad: daar horen wel klote-momenten bij)quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:03 schreef HenryHill het volgende:
Sjorz en Cancel, een kleine wijsheid voor jullie:
...
Blijf niet afwachten, neem het heft in eigen handen, maak een keuze en handel ernaar.
Keuzes en beloftes zijn gemaakt, maar hebben we evengoed weer verbroken. Dat heb je de afgelopen weken wel kunnen lezen. De afspraak was om ermee te stoppen. Ik wist van het begin af al dat zij voor haar huidige relatie zou vechten. Alleen, de keren dat het uit zou gaan is zo groot geweest dat je er dan inderdaad weer voor wilt gaan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:03 schreef HenryHill het volgende:
Sjorz en Cancel, een kleine wijsheid voor jullie:
Failing to plan is planning to fail
....
Blijf niet afwachten, neem het heft in eigen handen, maak een keuze en handel ernaar.
Okay, stort je dat of stuur je een cheque op? Kussen zijn we al lang voorbij... Wat we precies hebben gedaan ga ik hier niet posten, sex was het inderdaad niet. Maar daar hebben we het wel over gehad. Vanaf de eerste keer kussen was het al duidelijk dat het niet zou gebeuren met haar, alleen wanneer haar relatie uit zou gaan. Dat zij mag flirten en ik alleen mag happen, zo is het niet gegaan hoor... echt niet. We hebben beiden geflirt en gehapt...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:14 schreef RM-rf het volgende:
Ik zet dan liever direkt 100 euro dat je haar nooit zult kussen,
.....
Haar vertrouwen is er geheel op gebaseerd dat jij geen misbruik van haar maakt: en die pat-stelling nu zij volledig uit, zij mag flirten wat ze wil, maar jij mag nooit 'happen', een 'dog on a leash'.
Volgens mij hou je jezelf hier voor de gek. Want als het je alleen om vriendschap met haar te doen was, was de keuze voor jou een stuk makkelijker geweest en was je gewoon helemaal niet ingegaan op haar flirt-toespelingen. En liep je hier niet te posten. Dus ik geloof wel degelijk dat het je om meer dan alleen vriendschap te doen is.quote:...dat ik haar SOWIESO niet als gewone vriendin kwijt wil.
Ja, dat heb ik ook nooit onder stoelen of banken gestoken. Ik hoop nog steeds op MEER dan alleen gewone vriendschap. Maar ik moet misschien kiezen tussen: (a) een serieuze relatie, (b) een gewone vriendschap, (c) nooit meer contact. Mijn voorkeur heeft (a). Maar als mijn acties alleen maar op (a) gericht zijn loop ik meer risico op (c). Daarom ben ik nu van mening dat ik me misschien beter op (b) kan richten met een eventuele mogelijkheid op (a).quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:18 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Volgens mij hou je jezelf hier voor de gek. Want als het je alleen om vriendschap met haar te doen was, was de keuze voor jou een stuk makkelijker geweest en was je gewoon helemaal niet ingegaan op haar flirt-toespelingen. En liep je hier niet te posten. Dus ik geloof wel degelijk dat het je om meer dan alleen vriendschap te doen is.
Ja dat zou heel goed kunnen. En dat lijkt me echt klote. Want ik ben er wel vrij erg van overtuigd dat ik haar zelfs als "gewone vriendin" erg leuk vind en dat we ook zonder een echte relatie nog best veel lol met elkaar kunnen hebben. Dus dat (b) verhaal van hierboven...quote:Kan het zijn dat je bang bent om het te verknallen bij haar, en dat je haar als gevolg daarvan bang bent haar nooit meer te zien? Dus met andere woorden, dat je met lege handen komt te staan, en geen vriendschap, en geen relatie?
En stel dat je in (b) blijft hangen, wanneer denk je dan dat het moment is aangebroken dat je genoeg zekerheid hebt om naar een relatie over te gaan? Als zij jouw vraagt?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:22 schreef Sjorz het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook nooit onder stoelen of banken gestoken. Ik hoop nog steeds op MEER dan alleen gewone vriendschap. Maar ik moet misschien kiezen tussen: (a) een serieuze relatie, (b) een gewone vriendschap, (c) nooit meer contact. Mijn voorkeur heeft (a). Maar als mijn acties alleen maar op (a) gericht zijn loop ik meer risico op (c). Daarom ben ik nu van mening dat ik me misschien beter op (b) kan richten met een eventuele mogelijkheid op (a).
Ok, dus je houdt nu de boot af, niet omdat je haar niet als relatiekandidate ziet maar omdat je bang bent het te verknallen. Drie dingen:quote:[..]
Ja dat zou heel goed kunnen. En dat lijkt me echt klote. Want ik ben er wel vrij erg van overtuigd dat ik haar zelfs als "gewone vriendin" erg leuk vind en dat we ook zonder een echte relatie nog best veel lol met elkaar kunnen hebben. Dus dat (b) verhaal van hierboven...
Nou, dat ik bang ben het te verknallen is van zwaar ondergeschikt belang aan het feit dat ik het haar op dit moment in haar leven niet moeilijker wil maken. Zij zit nu in een hele moeilijke situatie, zij heeft alles (groot huis, jarenlange relatie die nog "gewoon" aan is, inclusief mutual friends, etc) en ik weet dat zij momenteel geen leuk leven heeft, vooral dankzij haar minder goede relatie. Zij twijfelt (niet door mij, dat was al eerder zo) gewoon erg of ze dat allemaal op wil geven. Haar relatie sucks, dat vindt zij, is niet alleen mijn mening, maar er komt dus echt wel meer bij kijken dan dat.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:39 schreef HenryHill het volgende:
En stel dat je in (b) blijft hangen, wanneer denk je dan dat het moment is aangebroken dat je genoeg zekerheid hebt om naar een relatie over te gaan? Als zij jouw vraagt?
Je moet niet vergeten dat jij tot nu toe ook behoorlijke mixed signals uitzendt, en bewust kansen laat liggen. Dat maakt het voor haar ook eng om de sprong te wagen naar jou toe. De situatie waarin zij het eerst uitmaakt met haar vriend om vervolgens aan jou te vragen om een relatie aan te gaan is daarom niet waarschijnlijk, lijkt me. Zij zal denk ik eerder van jou verwachten dat je de sprong neemt; in haar ogen heb jij iig niks te verliezen, en zij wel.
[..]
Ok, dus je houdt nu de boot af, niet omdat je haar niet als relatiekandidate ziet maar omdat je bang bent het te verknallen.
...ach gut, wat errug ...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:28 schreef Sjorz het volgende:
... dat ik het haar op dit moment in haar leven niet moeilijker wil maken. Zij zit nu in een hele moeilijke situatie, zij heeft alles (groot huis, jarenlange relatie die nog "gewoon" aan is, inclusief mutual friends, etc)
Je snapt het niet: zolang jij excusen blijft maken voor haar, en je niet realiseert dat jij de leiding hebt en waar dit verhaal eindigd, zul je nergens komen met dit verhaal. Jij moet toch ook, op een bepaald niveau, weten dat zij graag bij jou wil zijn, en misschien nog wel liever dan bij haar vriend.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:28 schreef Sjorz het volgende:
Nou, dat ik bang ben het te verknallen is van zwaar ondergeschikt belang aan het feit dat ik het haar op dit moment in haar leven niet moeilijker wil maken. Zij zit nu in een hele moeilijke situatie, zij heeft alles (groot huis, jarenlange relatie die nog "gewoon" aan is, inclusief mutual friends, etc) en ik weet dat zij momenteel geen leuk leven heeft, vooral dankzij haar minder goede relatie. Zij twijfelt (niet door mij, dat was al eerder zo) gewoon erg of ze dat allemaal op wil geven. Haar relatie sucks, dat vindt zij, is niet alleen mijn mening, maar er komt dus echt wel meer bij kijken dan dat.
Great. Gefeliciteerdquote:Op zondag 5 september 2004 22:09 schreef Sjorz het volgende:
Ook heeft ze tegen haar vriend verteld dat ze iemand anders is tegengekomen die ze leuk vindt. (that's me)
Tuurlijk moet je daar blij mee zijn, sterker nog, ik weet dat je er blij mee bent. Niet omdat zij nu door zoveel ellende gaan, maar omdat ze toch voor jou heeft gekozen ipv haar 'veilige' relatie. Die ellendige situatie had je maar op een manier kunnen voorkomen: als helemaal niet was ingegaan op jullie band. En dan had je zelf met het klotegevoel gezeten.quote:Of ik hier echt blij mee moet zijn op dit moment weet ik niet, het voelt wel heel bijzonder (tot nu toe had ik m'n vraagtekens bij haar gevoelens voor mij, maar ik merk aan alles dat ze 't best wel serieus neemt, om eerlijk te zijn nog steeds 'n stuk serieuzer dan ik...)maar het blijft voorlopig best wel 'n tricky situatie, al die ellende die er bij komt kijken enzo (qua verhuizen, inboedel, etc).
Twee dingen.quote:Ook vraag ik me af of het nu gepast is als ik "intiem" zou willen doen. We hebben dus al wel in elkaars armen gelegen en dat gaat binnenkort vast wel weer gebeuren, maar ik hoop dat ik niet te snel ben als ik haar nu ga zoenen of verder probeer te gaan.
My man, you are in lurrvveeee...quote:Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn, maar hoe meer ik haar leer kennen hoe leuker ik 'r vind...![]()
Ja is inderdaad wel leuk nieuws, nu komt het wel heel "dichtbij" allemaal, ja ik weet 't, ik ben een chicken op dit gebied en inderdaad niet de snelste helaas.quote:Op maandag 6 september 2004 13:17 schreef Jeb het volgende:
Sjorz!!!
Dit is goed nieuws toch!?
Nu kun je echt op je gevoel afgaan en hoef je je niet meer druk te maken om 'die andere'. Niet meteen erop duiken maar dat is jouw 'stijl' toch niet geloof ikMaar mocht je weer in haar armen terecht komen en dat gevoel van 'nu is een geschikt moment' weer hebben, dan hoef je je iig niet meer in te houden...
Als je zoiets netjes doet en het zou voor haar iets te snel gaan dan geeft ze dat vast wel aan en is er niets verloren lijkt me.. Als je kijkt naar hoe alles gelopen is dan denk ik dat jij weinig fout kunt doen.
Ik vroeg me nog wel iets af, je zei eerder dat je hem ook een paar keer hebt ontmoet, weet hij dat jij diegene bent of niet?
Okay dan Sjorz. Ik zat al te twijfelen of ik dit topic omhoog moest kicken. Was wel benieuwd of er enige progressie in je situatie zat. Maar top man! Echt beter voor jullie. Ben blij dat ze eindelijk de stap heeft genomen, ze kan er immers alleen maar gelukkiger op worden, niet?quote:Op zondag 5 september 2004 22:09 schreef Sjorz het volgende:
Oke, tijd om 't topic weer wat omhoog te kicken. Cancel, hoe gaat 't bij jou? Verder nog mensen met "progressie"?
....
Heheh... wilde inderdaad nog wel even reageren. Jouw story gaat VEEL, VEEL sneller dan die van mij hoor. Zo spannend heb ik 't nog niet. Vandaag ben ik wel weer de hele dag bij haar geweest, was weer ouderwets gezellig, maar op de een of andere manier is ze (helaas) nog wel heel erg bezig met haar ex-vriend. Scheelt natuurlijk ook dat ze nog "gewoon" bij elkaar wonen en echt binnen een paar dagen zie ik daar geen verandering in. Maar goed, het was weer een geweldige dag. En da's het vage, ik kom er gewoon echt elke keer achter dat ze nog leuker is dan ik dacht. Blijkt gewoon met de tijd dat we over een heleboel dingen (echt absurd veel, haast geen toeval meer lijkt het vaak) precies hetzelfde denken enzo. Mijn eerste doelstelling is ook nog steeds niet haar zo snel mogelijk een beurt te geven ofzo (maar ik geef toe: ik ben jaloers op jouw verhaal, Cancel)quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:43 schreef Cancel het volgende:
Sjorz! Laat die vriendin van je eventjes met rust en post het laatste nieuws man!!!![]()
Ja, maar ook niet meer dan dat. En het was vrij kort. Het initiatief lag WEER bij haar trouwens, ik heb hier op 't forum misschien wel 'n grote bek, maar als ik haar handen vastheb en tegenover haar zit en ik voel gewoon heel erg dat zij nog niet echt klaar is met het verwerken van haar breaking-up ofzo, kweenie, had niet echt de neiging om haar gelijk op haar rug te drukken m'n tong naar binnen te duwen.quote:Op maandag 13 september 2004 08:45 schreef BeF_Aviko het volgende:
Maar Sjorz, heb je haar na het in-elkaars-armen-op-de-bank-gedeelte bij het afscheid nemen nu gekust?
Ik denk dat ik jouw gevoel wel herken... aan de ene kant ben je heel blij dat je iemand leuk vind, en zij jou ook... van dat gevoel alleen al kan je genieten. Aan de andere kant is het ook een beetje de angst voor het onbekende, dat je liever op dit punt wil blijven hangen, want het gevoel is heerlijk...quote:Op maandag 13 september 2004 17:18 schreef Sjorz het volgende:
...vind onze band veel te bijzonder om nu door iets teveel te rushen iets stuk te maken ofzo. Jaja, het is het makkelijkst, ik ben een mietje, maar we weten allebei wel wat we voor elkaar voelen. [...] ja, I know, ik zou 't ook liever wat sneller zien, maar goed
Nee. Dit klopt niet een beetje.quote:Op maandag 13 september 2004 19:23 schreef HenryHill het volgende:
Ik denk dat ik jouw gevoel wel herken... aan de ene kant ben je heel blij dat je iemand leuk vind, en zij jou ook... van dat gevoel alleen al kan je genieten. Aan de andere kant is het ook een beetje de angst voor het onbekende, dat je liever op dit punt wil blijven hangen, want het gevoel is heerlijk...
Aan de andere kant weet je wel dat je niet eeuwig in deze impasse kunt blijven hangen.
Klopt 't een beetje?
Goeie tip inderdaad. Wij zjin ook heel open wat dat betreft. Het is echt niet gegaan dat ze hier kwam uithuilen en dat ik haar meteen in m'n bed heb gegooid en we de hele nacht bezig zijn geweest... haha. Nee, het zat er wel aan te komen, omdat we natuurlijk al iets verder waren gegaan van te voren dan jullie Sjorz. Maar het ging heel geleidelijk en natuurlijk. We voelden ons er allebij goed bij. Ja, ze denkt natuurlijk nog steeds aan haar ex, maar is daarentegen heeeeel blij dat ze mij nu heeft. En we voelen elkaar goed aan vind ik.quote:Op dinsdag 14 september 2004 08:54 schreef BeF_Aviko het volgende:
Onmogelijke opdracht nummer zoveel:
Vraag het haar. Vraag haar simpelweg hoe zij het tempo vindt. Ze mag best weten dat je hierin een beetje hulp nodig hebt wat betreft relaties, en ze zal het -als ik jullie relatie tenminste niet overschat- ook helemaal begrijpen.
Ik had me voorgenomen om dit topic maar te laten rusten. Maar goed, dat doe ik toch maar niet. Mijn relatie met de collega is, laten we zeggen, geimplodeerd. Het is allemaal veels te snel gegaan. Het ging goed, totdat zij besefte dat ze nog van haar ex hield... Bij hem in huis wonen helpt dan ook niet echt.quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:15 schreef xgirlxlindax het volgende:
Ik heb laatste tijd dit topic gevolgd.. ik vroeg me er af of er inmiddels een update is?
Ben benieuwd wat er bij jullie gebeurd is
quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:36 schreef Brandend_avontuur het volgende:
Goedenavond allemaal,
Hier een soortgelijk verhaal.
Ik mail al een hele tijd met een goede vriend. We zijn allebei gebonden maar kunnen niet ontkennen dat er wederzijdse gevoelens zijn. 9 maanden lang hebben we ons kunnen gedragen maar afgelopen woensdag hebben we de grens overschreden en hebben gevreeën. Erg spannend en vooral ook erg lekker en voor herhaling vatbaar.
We willen er geen gewoonte van maken maar wel de kansen die er zijn benutten. (Wat niet altijd even makkelijk is ivm partners en kinderen aan beide kanten.)
Ik wens jullie allemaal veel succes in jullie "relaties". Wie weet kan er bij een van jullie nog een goede "normale" relatie uit voortvloeien. Ik weet zeker dat dat bij ons nooit het geval zal kunnen zijn maar neem genoegen met wat er nu is.
Groetjes Summer
Ik heb geen enkel recht om jou te vertellen hoe je je leven moet leiden.. was dan ook niet de bedoeling... maar ik heb helaas aan de andere kant gestaan.. ik weet wat de respectievelijke partners gaan doormaken als dit uitkomt... en ik kan je verzekeren dat naast het gevoel verraden te zijn, het waanzinnig hard aankomt als je partner je bewust voorliegt.. vandaar mijn frustratie..quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:32 schreef Brandend_avontuur het volgende:
Bedankt meneer de moraalridder, ik vroeg me al af wanneer de eerste me zou vertellen hoe fout ik nou eigenlijk was. En ja, ik ben ook fout maar er was even geen andere uitweg voor alle frustraties.
I.v.m. herkenning kan ik hier niet het hele verhaal posten maar ik kan je vertellen dat voor elkaar kiezen een veel groter drama met zich mee zou brengen. Voorlopig gaat er zoals het er nu naar uit ziet toch niks meer gebeuren tussen ons. Misschien dat dat een geruststelling is voor je... (Vast niet want je hebt je oordeel toch al klaar.)
He hoi. Heeft een hele tijd geduurd, zat effe wat tussen. Balen om te horen hoe het bij jou is afgelopen, Cancel! Het klonk allemaal zo leuk. Bij mij is het ook niet optimaal trouwens. Er gebeurt gewoon niets. En of dat aan haar ligt of aan mijn ongeduld (ik heb ondertussen al maanden geduld) laat ik in het midden. In mijn geval is ze ook een stuk afstandelijker maar ze heeft wel als "geldig excuus" dat ze heel druk bezig is met woning zoeken. Maar ja, daar koop ik niet zoveel voor en het duurt mij allemaal wel erg lang. We hebben het er wel over gehad hoe zij "onze toekomst" ziet en dat is samengevat "In elk geval hele goede vrienden en als de situatie een beetje tot rust is gekomen -want ja, ze wonen nog steeeds samen, en de situatie is nogal stresserig voor zover ik de informatie nog krijg- dan 'komt de rest vanzelf, of misschien niet'...". Oftewel: het schiet voor geen ruk op, ik ben nog steeds gek op haar, al denk ik niet dat ik deze situatie nog heel lang aankan. Ik sta nu dus ook op het punt om het een beetje af te ronden en wat verder te gaan "browsen in de wereld die vrouw heet", maar dat valt toch niet mee als je in je achterhoofd rekening blijft houden met de mogelijkheid dat het nog wat gaat worden...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:20 schreef Cancel het volgende:
[..]
Dat was mijn story. Geen happy end... Ben benieuwd of Sjorz nog wat te vertellen heeft.
Thanks Jeb,quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:24 schreef Jeb het volgende:
Jees Sjorz...
Begrijpelijk wanneer je dr een punt achter gaat zetten, na zo'n lange tijd.
Ik hoop voor je dat iig die vriendschap blijft, da's dan misschien een bewijs dat ze je echt niet aan het lijntje heeft gehouden
Jij ook sterkte. (ook met nieuwe dingen!)
Sjors, waar ik meer geïnteresseerd in ben is hoe jullie op dit moment dan met elkaar omgaan: als collega's? Als vrienden? Als stiekum-als-haar-partner-het-niet-ziet-in-de-hooischuur-sterke-verhalen-tegen-mekaar-vertellen?quote:Op zondag 7 november 2004 18:47 schreef Sjorz het volgende:
Oftewel: het schiet voor geen ruk op, ik ben nog steeds gek op haar, al denk ik niet dat ik deze situatie nog heel lang aankan. Ik sta nu dus ook op het punt om het een beetje af te ronden en wat verder te gaan "browsen in de wereld die vrouw heet", maar dat valt toch niet mee als je in je achterhoofd rekening blijft houden met de mogelijkheid dat het nog wat gaat worden...
Hm... vreemd, dacht dat ik al gereageerd had, maar nogmaals:quote:Op woensdag 10 november 2004 09:53 schreef BeF_Aviko het volgende:
[..]
Sjors, waar ik meer geïnteresseerd in ben is hoe jullie op dit moment dan met elkaar omgaan: als collega's? Als vrienden? Als stiekum-als-haar-partner-het-niet-ziet-in-de-hooischuur-sterke-verhalen-tegen-mekaar-vertellen?
Ik begrijp dat je haar niet onder druk wílt zetten, maar aangezien het toch zo lang duurt krijg ik toch een beetje de indruk dat ook zij 'alle mogelijkheden openhoudt'. Zij moet toch ook wel zien dat jij er eigenlijk oko iets meer van verwacht dan zo (in mijn ogen) aan het lijntje gehouden te worden, en dat ze naar een huis aan het zoeken is vind ik eerlijk gezegd redelijke bullshit; zoveel tijd/stress gaat daar niet inzitten...
Enne, dit soort uitspraken is wmb voor 80% een afwijzing...quote:Op zondag 7 november 2004 18:47 schreef Sjorz het volgende:
'komt de rest vanzelf, of misschien niet'..."
Eigenlijk vind ik het helemaal niet tof wat je allemaal schrijft, maar in m'n achterhoofd voel ik dat je best wel 's gelijk kan hebben. Komt ook beetje neer op wat je eerder zei en er zit helaas misschien wel waarheid in.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:35 schreef HenryHill het volgende:
...
quote:Op woensdag 10 november 2004 22:35 schreef HenryHill het volgende:
Sjorz, je bent niet slim bezig hoor...
Het gedrag wat jij van haar omschrijft lijkt verdacht veel op "ik heb eigenlijk geen zin in een relatie maar ik wil je niet kwetsen, want dan raak ik onze vriendschap kwijt, dus kom ik met allerlei smoesjes op de proppen". Jij vind die vriendschap zo belangrijk omdat er misschien een relatie uit voort kan komen, maar bij haar kon het nog wel eens net andersom zijn: jij bent zo'n fijne vriend omdat je duidelijk in d'r geinteresseerd bent... Hoeft niet, maar dit kan het wel zijn.
En ook al is dit niet de reden: blijkbaar durft zij totaal geen knopen door te hakken, jij zult het moeten doen! Als je wacht totdat zij er klaar voor is (of totdat ze uberhaupt je duidelijkheid kan geven), dan ben je zo bejaard...
Je snapt zelf hopelijk ook wel dat "maar voorlopig ga ik mezelf niets meer aanpraten. Het zal wel niets worden" totaal niet strookt met de rest van je laatste update? Het heeft geen zin om op jezelf in te praten "het wordt niks" als je nog straalverliefd bent en daarnaast ook nog eens jullie vriendschap (of wat daarvoor moet doorgaan) niet kwijt wil, en haar dus constant blijft zien. Netto-effect is gewoon dat je blijft wachten op haar.
Als ik in jouw schoenen stond, zou ik een beslissing forceren door, nog 1 laatste keer, alles uit de kast te trekken om haar voor je te winnen. Mocht je winnen: mooi zo. Mocht je verliezen, cut your losses and move on.
In deze situatie blijven hangen is sowiezo niks.
Op 7 november postte je dat ze nog steeds samen woont met haar huidige vriend, is dat nog steeds zo?quote:Op woensdag 24 november 2004 06:49 schreef Sjorz het volgende:
Ik weet via-via dat ze wel "haar ogen openhoudt" voor andere potentiele lovers,
Ze kijkt inmiddels om naar anderen? Nou dat lijkt me dan duidelijk, ze wil toch niet weg bij die vent en het is gewoon een spelletje dat ze speelt. En die vent van haar maar lachen ... ze is afhankelijk van hem.quote:Op woensdag 24 november 2004 06:49 schreef Sjorz het volgende:
Tja... er wordt niet echt veel contact meer onderhouden these days. Ik weet via-via dat ze wel "haar ogen openhoudt" voor andere potentiele lovers, dus ik geloof het allemaal wel.
...
Tja. Ze wil wel weg bij haar ex. Sterker nog, ze heeft ondertussen een huis gekocht en ze gaat er over 'n paar maanden wonen. Dat is uitgemaakte zaak, contracten getekend. Dus dat ze weg wil bij hem, dat geloof ik wel. Vind het alleen wat laf hoe ze met mij omgaat. Want ik heb me inderdaad misschien veel te afhankelijk opgesteld, maar ze laat mij best hard vallen. En misschien heeft ze genoeg aan haar hoofd, maar dit is toch echt niet leuk. Helaas. Volgende keer beter.quote:Op woensdag 24 november 2004 17:08 schreef Vanderdonk het volgende:
[..]
Ze kijkt inmiddels om naar anderen? Nou dat lijkt me dan duidelijk, ze wil toch niet weg bij die vent en het is gewoon een spelletje dat ze speelt. En die vent van haar maar lachen ... ze is afhankelijk van hem.
Nouja je kan blij zijn want uiteindelijk is zij degene die dadelijk de klos is zodra hij een ander gevonden heeft want dan schopt ie haar keihard eruit met die avontuurtjes van haar als excuus terwijl ze bij hen niks meer te halen heeft.
Correct. De "andere potentiele kandidaat" is trouwens ondertussen al heel serieus. Ik begin langzaam om te turnen en in te zien dat die dame met haar ex toch niet zo leuk is en nu merk ik hoe leuk het is als de interesse vooral van die andere meid lijkt te komen. Dat is gewoon aanstekelijk en als ik nu zou mogen kiezen zou het al lastig worden...quote:Op woensdag 24 november 2004 17:56 schreef HenryHill het volgende:
Nou, lijkt me een uitgemaakte zaak. Links laten liggen en verder niet meer naar om kijken. En in't vervolg potentiele kandidaten uitkiezen die wat minder gezeik en drama opleveren
Life goes on he? Op zich wel grappig zo'n very-slow-chat-topic als dit wordt.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:27 schreef Cancel het volgende:
Zo Sjorz.. still alive dus. Jammer dat het zo loopt man. Ik moet effe snel typen want ik moet zo weg. Maar wil toch nog ff meedoen aan dit topic voordat ik het weer 2 maandne uit het oog verlies.
Het lijkt wel of we echt precies dezelfde meid hebben gehad. Bij mij ging het allemaal iets sneller. Die van mij is nu met een andere collega (ja ja) en in eerste instantie boterde het op een gegeven moment niet echt meer tussen ons (roddels op de werkvloer zijn niet goed!!). We hebben het uitgepraat en op zich is alles goed nu. Laatst weer met elkaar gewerkt zelfs... Dat ze met die andere collega is daar was ik in eerste instantie niet echt blij mee. Maar ik weet hoe ze in elkaar zit en het is weer een tussendoortje. Hij wordt lekker gebruikt... ik niet...
Ik had me ook al op een andere meid (wederom een collega) gestort... Liep wel redelijk in het begin maar een na een maandje begon ik toch te merken dat het niet ging... Helaas... op naar de volgende dan maar haha..Alsjeblieft niet weer een collega... daar moet ik nu toch echt mee ophouden!
Niet doen. De enige reden waarom je haar als de ware ziet is omdat ze je aandacht geeft maar toch onbereikbaar is. Focus je aandacht nou gewoon op je meissie, daar heb je veel meer aan.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:46 schreef Sjorz het volgende:
...maar het gevoel blijft echt knagen dat de betreffende dame die aan het splitten is (begin komend jaar krijgt ze de sleutel van haar eigen appartementje) nog steeds de ware voor mij is.
(...) en weer echt he-le-maal dat gevoel dat zij "the one" is, er is verder niets gebeurd, maar zij blijft mij ook het gevoel geven dat het van haar kant ook best mogelijk is ofzo. Alleen zal dat niet op korte termijn zijn.
Denk ik ook. Je bent duidelijk niet haar Gift from God want anders had ze allang veel meer werk van je gemaakt.quote:Op donderdag 11 november 2004 11:50 schreef Hihat het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat je gewoon haar steun-en-toeverlaat bent in deze voor haar moeilijke periode. Heeft ze tenminste een soort arm om haar heen bij het verwerken van haar stukgelopen relatie. Deze situatie duurt waarschijnlijk voort totdat ze weer verliefd wordt. Maar niet op jou.
Je verspilt je tijd.
Op wat voor manier afstand genomen? Minder mailen of gewoon helemaal geen contact meer behalve als het werkgerelateerd is?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:28 schreef Quembel het volgende:
9 dagen geleden afstand genomen van een collega waar ik al meer dan een jaar stapelverliefd op ben. Het gevoel is wederzijds, desondanks zullen wij nooit samen komen.
De tegenstrijdige signalen... je belooft elkaar los te laten maar de aantrekkingskracht is weer des te groter. De stiekeme aanrakingen in het voorbijgaan, het aankijken, dingen die je niet zegt of juist wel.
De weekenden zijn het lastigs omdat er dan complete stilte is, geen mail meer, geen (telefoon-)gesprekken.
Ik heb hem in volle overtuiging laten gaan, (ik hoop) nu definitief want het vreet teveel energie, hopen op iets dat niet komt, dat niet kan.
Het is idd klote om elkaar steeds weer tegen te komen op werk. Ik was op een gegeven moment zelfs blij als ze vrij was of een hele andere dienst draaide. Je wordt niet de hele dag op de feiten gedrukt als je haar niet ziet. Zo ervaar ik het in ieder geval.quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:42 schreef mouzzer het volgende:
Idd het is niet wat je wil en om elkaar dan de hele dag tegen te komen, soms moeilijk. Gelukkig bijna weekend.
Tja... ach, als je het hele topic leest (doe maar niet, is vrij veel en langdradig geloof ik, de insiders volgen het wel)quote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:01 schreef toscane het volgende:
sjorz is in lovemaar hoe zo moest je haar troosten?
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:44 schreef toscane het volgende:
ik vind het iig leuk voor je!
Ja thanks. Ik weet dat je helemaal gelijk hebt. En ik probeer me ook wel in te houden (lukt denk ik vrij aardig, zeker na afgelopen maaaanden dat ik de hoop ongeveer helemaal had opgegeven) met mijn gevoelens. Is op zich ook wel lastig, want zij sluit ook niet uit dat het "echt wat wordt tussen ons", maar ze weet het gewoon niet. Ondertussen kan ik me niet echt laten gaan als een echte verliefd ventje dus. Zou haar het liefst elke dag zien, maaaaar ja, we wachten wel weer effe af. Zal de progressie (of degressie, alles is mogelijk) in dit topic blijven posten...quote:Op zondag 13 februari 2005 03:14 schreef Quembel het volgende:
Sjorz, ik ben echt blij voor je dat jullie iets heel moois gedeeld hebben maar pas een beetje op met jezelf. Gezien de schuldgevoelens van haar kant zou het toch weer anders uit kunnen pakken en ik ken het verdriet maar al te goed als je hoop weer de kop word ingedrukt.
Ah, er zijn dus mensen die het verhaal blijven volgen, leuk om te horen. Maaruh, ja, ik heb haar inderdaad gedumpt. Maar wel netjes en tot-nu-toe gaan we nog wel goed met elkaar om, hoe DIE vriendschap gaat lopen weet ik niet, vind ik ook niet zo belangrijk. Vond het toch te oneerlijk omdat ik niet verliefd op haar was/ben. Ben wel benieuwd waarom je dat "jammer" vindt... is toch het eerlijkst?quote:Op zondag 13 februari 2005 10:58 schreef petitlapin het volgende:
goh sjorz, ik denk dat ik een stuk gemist heb uit het verhaal ...
heb je dat ander meisje gedumpt of wat ?
jammer ...
jammer ... omdat ik niet denk dat je het meisje waar je je pijlen op richt ooit zal krijgen..., en je misschien je gevoelens voor het andere meisje had kunnen verdiepen, moest het doelwit nu niet bestaan ...quote:Op zondag 13 februari 2005 14:49 schreef Sjorz het volgende:
[..]
Ah, er zijn dus mensen die het verhaal blijven volgen, leuk om te horen. Maaruh, ja, ik heb haar inderdaad gedumpt. Maar wel netjes en tot-nu-toe gaan we nog wel goed met elkaar om, hoe DIE vriendschap gaat lopen weet ik niet, vind ik ook niet zo belangrijk. Vond het toch te oneerlijk omdat ik niet verliefd op haar was/ben. Ben wel benieuwd waarom je dat "jammer" vindt... is toch het eerlijkst?
De andere dame (waar ik helemaal gek op ben) is nu even waar ik m'n pijlen op richt. Kan nog steeds hartstikke mis gaan, helemaal omdat zij nogal vol verschillende emoties zit. Da's wel jammer, maar ach, we zien wel. Voorlopig hebben we afgesproken om niet teveel na te denken en "gewoon te genieten" (was haar voorstel). Of er een relatie uit voortkomt, zullen we wel zien. Van mij mag het nog steeds!![]()
Hmm... wel een "diep antwoord", je hebt wel een punt. Maar goed, wat mij betreft waren de gevoelens voor dat andere meisje (die gek is/was op mij) gewoon echt te minimaal om er een eerlijke relatie op na te houden. Zonder veel moeite had ik daar nu nog steeds elke week minimaal 1x mee naar bed gekund, maar dat is gewoon unfair.quote:Op zondag 13 februari 2005 19:23 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jammer ... omdat ik niet denk dat je het meisje waar je je pijlen op richt ooit zal krijgen..., en je misschien je gevoelens voor het andere meisje had kunnen verdiepen, moest het doelwit nu niet bestaan ...
als ik zeg: " we zien wel ... " dan ziet het er nooit goed uit. Maar that's me ... Ik heb bewondering voor je kracht dat je dat als smoorverliefd persoon kan bekijken dat de ander : " we zien wel " zegt en je gewoon gebruikt om haar eenzaamheid te bestrijden.
Je legt de vinger wel mooi op de zere wond om mij aan 't twijfelen te brengen. Ik wacht het nog eventjes af, ik heb (te zien aan de start-datum van dit topic) toch al maanden "verloren" (zo zie ik het niet echt, en ik heb de tijd, ben nog jong, haha), en nu lijkt er een klein beetje "schot in de zaak te zitten" en ik denk dat ik over een paar maanden al best wel een heel goed beeld kan hebben van de toekomst. Maar wel goed punt om over na te denken dat dit eigenlijk wel "verloren tijd" is. Thanks. (maar goed, krijg mij maar 's in m'n kop dat ik het NU moet laten ballen, zij geeft zelf ook aan dat ze niet weet of het een relatie wordt, maar ze sluit het -na herhaald vragen- ook zeker niet uit, ze is echt eerlijk genoeg om dat te zeggen als ze dat al zou weten)quote:Op zondag 13 februari 2005 19:55 schreef petitlapin het volgende:
ik begrijp wel hoe je denkt ...
het probleem is dat de klok wel verdertikt, dat je uiteindelijk je tijd verliest met een meisje waar je hoogstwaarschijnlijk nooit mee samen zal zijn.
Maar idd, als je bereid bent om een hele tijd te " verliezen" aan dit meisje ... dan is dat jouw persoonlijke keuze.
He Cancel! Wanneer komt die meeting nou met "mannen-met-onbereikbare-vriendin"?quote:Op zondag 13 februari 2005 20:30 schreef Cancel het volgende:
Sjorz! Ben blij voor je man. Ik denk niet dat ik de meest geschikte persoon ben die je advies kan geven, zit zelf midden in hetzelfde verhaal. Maar goed, ik zou bijna zeggen, het werd eens tijd...
Zelf ben ik, zoals je kon lezen in m'n laatste bericht, op stap geweest met haar. Het was een hele mooie dag. We hebben het echt naar ons zin gehad en ging helaas weer veels te snel voorbij. Het klikt nog steeds. Vinden elkaar nog steeds leuk. Maar je kent het, ze is nog niet toe aan iets nieuws. En wil me niet wéér kwetsen door halsoverkop iets te beginnen en dan onnodig uitmaken zoals de vorige keer. Ze wil me in ieder geval niet kwijt als vriend.
Soms vraag ik mezelf af waarom ik zoveel energie in haar steek. Het zou wat kunnen worden tussen ons. Volgende week, volgende maand, over een half jaar, over een jaar, ooit? Ik probeer er niet te veel aan te denken, maar dat is lastig. In ieder geval probeer ik een beetje afstand te houden, voor zo ver dat mogelijk is. En zij doet hetzelfde. En zo gaat dat nu al weer een tijdje... Misschien dat ik met valentijnsdag wat leuks kan verwachten....?
He HenryHill, thanks! Ook je advies is (again) top, met dat zorgen dat ik niet aankankelijker wordt dan zij. Op zich gaat dat best heel goed (al zeg ik het zelf). Heb zelfs soms al het vermoeden dat ZIJ op dit moment meer verwacht/hoopt dan ik. Maar we zijn het er wel over eens dat een relatie niet gaat gebeuren, in elk geval zeker niet binnenkort. Toch is het heel bijzonder zo'n relatie wat eigenlijk wel een relatie is, maar niet echt een "relatie", we hebben bijna continu "zin in elkaar". Maar toch absoluut geen verplichtingen. Behalve superfijne sex hebben we toch ook wel dates dat we "gewoon leuke dingen doen", dus een echte 100%-sex-relatie is het niet, maar dat maakt het wel bijzonder. Eigenlijk had ik dit altijd al stiekem gewild. Nu maar hopen dat het lang duurt voor zij of ik echt "de ware" tegenkomt... (en wie weet, zijn wij toch wel the one voor elkaar, maar... "NU EFFE NIET")quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:57 schreef HenryHill het volgende:
Hey Sjors, nooit gedacht dat het zo zou lopen. Ik had eerder op een relatie met af en toe een klein beetje sex gerekend, dan sex met af en toe een klein beetje relatie. Ik denk dat het een hele vooruitgang is - je speelt iig niet haar beste vriendin. Goed man
De enige tip die ik je kan geven is (net zoals altijd): Zorg dat je niet te aanhankelijk wordt, of iig niet veel aanhankelijker dan zij. Daar gaan mensen van rennen.
Voor de rest: veel plezier
Hmm ja ik ben wel vrijgezel ja. Da's 't mooie van die "relatie" die ik nu heb. En dat weten we van elkaar.quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:04 schreef An24 het volgende:
Sjorz, ik ga er voor het gemak ff vanuit dat je vrijgezel bent?!
Yeah, ik volg je. Gaan we zeker doen, dat genieten.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:08 schreef An24 het volgende:
tja had ff moeten lezen tot ut eind (te kleine neus) maar wil toch nog eens (voor de zoveelste keer) zeggen dat ik niet denk dat er maar een ware is in het leven.....dus geniet nu lekker van wat je nu met haar hebt, de relatie is nu "waar" of het nu de ware is of niet
uhhhhh volg je het nog een beetje? nou goed, veel plezier met elkaar...
Dat is inderdaad het moeilijkste, zeker als je in een situatie komt dat hem ook zijn eigen wijfelachtigheid duidelijk wordt en jij het tegenwicht daartegen vormt ... op dat moment wordt voor hem de noodzaak om 'zelf' beslissingen' te nemen, steeds minder, omdat de clicheverhouding sterk-zwak al duidelijk is, en hij kennelijk allang accepteerd zwak te zijn... vreemd genoeg kennen veel mensen zo'n soort van masochisme, waarin ze het prima vinden in een ongelukkige situatie te zitten, omdat het ide daaraan werkelijk wat te moeten doen en dan verantwoordelijkheid zelf te nemen voor hun keuzes, vaak nog meer angst betekent... De eigen ongelukigheid, daaraan gaan mensen ook een soort van 'hechten', omdat ze die nu eenmaal goed kennen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:30 schreef Quembel het volgende:
ik weet dat ik hem moet laten gaan, ik kan niet opboksen tegen zijn onzekerheid.
De liefde voor je kind is uiteraard immens ... maar het is niet eens ZIJN kindquote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:30 schreef Quembel het volgende:
Dank je wel petitlapin,
ik weet dat ik hem moet laten gaan, ik kan niet opboksen tegen zijn onzekerheid.
(en tegen de liefde voor een kind dat hij nimmer los wilt laten, tegen welke prijs dan ook)
Klinkt heel bekend, heb ook paar keer geprobeerd echt te minderen met het contact en me puur op werk te richten maar na tijdje stuur ik toch zelf weer een mailtje terwijl ik weet dat ik dan dingen kan horen die ik niet wil horen. Op het werk kan je inderdaad het contact ook niet echt stilleggen, komt elkaar daarvoor tevaak tegen. Ga soms zelf denken zegt ze nu express dat ze bijv. heel leuk weekend heeft gehad en met die en die leuke dingen gedaan, terwijl ze die dingen niet met mij wilde doen om mij niet te motiveren maar ondertussen wel constant contact op het werk blijven zoeken? Wat ben ik dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:46 schreef Quembel het volgende:
Misschien neem ik mijzelf wel kwalijk dat ik mij weer heb laten meeslepen terwijl ik op voorhand wist dat niets zou veranderen. Het contact dat ik (zo goed en zo kwaad als dat gaat tussen collega's) stilgelegd had werd door hem na slechts enkele weken weer doorbroken. Hoop doet leven? (dom kind)
Het valt me niet zwaar het is meer onverwacht gezien we buiten het werk eigenlijk geen contact meer hebben. Moet gewoon oppassen dat ik er niet meer in zie dan het is, ze ziet me gewoon als goede vriend.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:34 schreef Quembel het volgende:
Mouzzer, als het je zwaar valt mag je nee zeggen ook al is het haar verjaardag.
ga je nu écht al je tijd steken die in een soort sexrelatie die toch geen lang leven beschoren is ?quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:33 schreef Sjorz het volgende:
Da's jammer Tas... Het had leuk kunnen zijn. Voor mij nog een kleine update. Het gaat zo z'n gangetje, het is ondertussen eigenlijk op een echte sex-relatie uitgelopen. Af en toe heb ik het vermoeden dat zij meer wil, soms kan ze enorm verliefd doen (begint ze me midden op straat opeens te zoenen bijvoorbeeld, of me heel stevig vasthouden als we ergens lopen). Andere momenten is ze weer super-afstandig, maar goed, dat kan komen omdat ik diep in m'n hart weet dat ik een reboud-boy ben en waarschijnlijk wel zal blijven. Helaas. Ik probeer er van te genieten zolang het kan. Da's wel 's moeilijk, als ik per ongeluk na ga denken over dat het best binnen een maand voorbij kan zijn, dan krijg ik wel een terugvalletje. Maar voor de rest hoor je mij niet klagen.
Ergens snap ik je wel, petitlapin. Ik vraag me ook wel 's af waarom ik zoveel moeite (want het voelt nog wel steeds alsof ik er wat moeite voor moet doen, maar volgens mij vindt ze mij zonder de moeite ook wel "de moeite")quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:14 schreef HenryHill het volgende:
Tja, aan de ene kant is het spelen met vuur wat Sjors nu doet... als ze echt verliefd wordt op een ander dan doet het zeer als een motherfucker denk ik...
Aan de andere kant: na zo'n lange tijd fantaseren over haar is het prachtig om daar sex mee te kunnen hebben. Zeker als er voor beide zijden no strings attached zijn. Dus je kan ondertussen rustig verder kijken en experimenteren met anderen zonder je schuldig te hoeven voelen.
Ik denk dat ik mijn sex-relatie (nu nog) niet op zou geven als ik Sjorz was.
Heel hard roepen, van beide partners dat ze elkaar 'toch vooral vrij laten' .. betekent nog niet altijd dat zo'n bewering ook werkelijk klopt ..quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:14 schreef HenryHill het volgende:
Zeker als er voor beide zijden no strings attached zijn.
Dat hoop ik dus niet mee te maken al is de kans daarop zo goed als nihil.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:20 schreef Cancel het volgende:
We werken nog steeds op dezelfde afdeling en de temperatuur zakt tot ver beneden vriespunt als we elkaar tegen komen.
Ac hja opmerkingen. Afgelopen week vroeg een collega of ik ook vroeg zou beginnen de volgende dag, ik zei voor de grap nee kan niet moet m'n kinderen naar school brengen (heb helemaal geen kinderen). Waarom zij zegt: jou kinderen? Je bedoelt onze kinderen! En dat dan waar collega's bij zijn stug blijven volhouden toen ik zei nee mijn kinderen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:56 schreef Quembel het volgende:
[..]
En soms komt er uit zijn mond of de mijne een terloopse opmerking, ik denk dat het zoeken naar een bevestiging is. Dat het niet zomaar een bevlieging was.
How's it going nu? Blijft lastig he? Een major update van mij is nog niet nodig, er is niet veel veranderd. Die meid is zo veranderlijk, ene keer heeft ze ontzettend zin om leuke dingen te doen en in bed te belanden. Andere keer is ze zo afstandelijk als wat. Lastig. Maar misschien is dit een algemeen vrouwen-probleem? Een relatie zit er nog steeds niet in, maar goed. Ik blijf maar gewoon hopen dat ze nog even geen andere kerel tegenkomt waar ze ECHT wat mee wil. Voorlopig voel ik me wel het prototype rebound-boy. She's in control.quote:Op maandag 11 april 2005 23:59 schreef TasmanianDevil het volgende:
Dat neem ik me ook elke dag weer voor..... er is en zal niks zijn, en dat werkt wel lekker :-) Ben er niet meer zo mee bezig, gewoon lekker aan 't werk. En als ze langskomt om te kletsen en een sigaretje te roken dan is dat weer mooi meegenomen :-)
nee, om eerlijk te zijn, komt dit verhaal weer heel bekend over ... net zoals de laatste keer geef je alle macht uit handen, je plaatst je volledig in dienst van die vrouw en 'volgt' haar, doet alles 'zoals zij dat wil'...quote:Op zondag 1 mei 2005 19:11 schreef Sjorz het volgende:
Wat moet ik daar nou weer mee? Gloort er licht aan de horizon? Of beeld ik me weer dingen in die ik te graag wil? Nou ja, hoe dan ook, het was weer een superweekend.
Het blijft lastig inderdaad, en ik weet zelf niet waarom eigenlijk. Het is in ieder geval duidelijk dat er niks meer gaat gebeuren, en daar heb ik me ook wel bij neergelegd. Ze blijft alleen in m'n kop zitten, heel irritant. We hebben nog steeds regelmatig contact met elkaar. Als ik op het werk ben komt ze me altijd wel even opzoeken op een sigaretje te roken. Mailen doen we bijna niet meer, zo af en toe nog wel eens een smsje. Afgelopen week ben ik naar Las Vegas geweest voor het werk, en toen kreeg ik toch zo af en toe nog wel eens een smsje van haar. Voor de rest is gewoon niks meer..... aan de ene kant wil ik ook echt niks meer met haar vanwege wat ze me allemaal wel niet geflikt heeft, aan de andere kant blijft ze gewoon zo ontzettend leuk. Klinkt heel vaag, ik weet het ;-)quote:
Dat is dus ook mijn grote probleem..... ik zie haar gewoon dagelijks. Gelukkig niet continue, maar meestal toch wel zo'n 2 a 3 keer per dag. In het begin vond ik het best wel leuk, maar ik begin er nu steeds meer en meer van te balen.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:24 schreef mouzzer het volgende:
Hoe vergeet je iemand die je 8 uur per dag ziet??
Des te meer ik erover nadenk des te meer besef ik dat dit eigenlijk de enige keuze is, maar hoe? Het is toch een hele goede vriendschap. In ieder geval niet meer mee roken en minder mailen ( geen 30 per dag meer) voor de rest geen idee. Het rare is dat haar eerste reactie was, in omgekeerde situatie zou ik het ook raar vinden omdat er toch dingen tussen ons veranderen. Hallo er is geen ons?? naja misschien wil ik daar gewoon dingen in lezen die er toch niet zijn, daar wordt je ook gek van.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:03 schreef TasmanianDevil het volgende:
Trouwens... goede keuze! Ik kan me erg goed voorstellen dat je op deze manier geen vrienden kunt blijven. Dat soort verhalen van haar kant zit je inderdaad helemaal niet op te wachten.
Niet acht uur per dag maar als Tas toch wel twee, drie, vier keer.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:24 schreef mouzzer het volgende:
Hoe vergeet je iemand die je 8 uur per dag ziet??
Ik moet zo eerlijk zijn om te zeggen dat het mij niet "wel lekker" gaat. Soms denk ik dat wel, soms ook weer niet. Ik ben gewoon nog niets opgeschoten. Ze wil nog steeds met plezier met me naar bed, maar ik wil meer zeg maar. Op de een of andere twisted manier kan ik de hoop niet opgeven, al zegt alle vorm van logica in mij dat ik dat wel moet doen, het lukt gewoon niet. Zelfs als ik er goed over nadenk denk ik dat de dame in kwestie wel zoveel nadelige kanten heeft dat een echte relatie misschien nieteens is wat ik echt wil, het is misschien het gevoel van "ik kan haar niet krijgen" dat haar ook nog 's zo ontzettend aantrekkelijk maakt. Maar goed, zoals Koen Wauters zong: "zolang ze met mij haar lakens deelt", ik probeer er maar van te genieten zolang het duurt. Blijft lastig...quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:21 schreef TasmanianDevil het volgende:
't is stil geworden hier zeg..... iedereen verlost van z'n 'werkprobleempjes'? :-)
Bij mij gaat 't wel lekker, heb alle hoop opgegeven en geniet er nog van als we samen zijn. Deze week is ze sinds lange tijd weer een keer bij me blijven slapen, en hebben de schade goed ingehaald.
Alle hoop opgegeven, maar toch blijft ze nog wel in m'n kop zitten. Maar dat is meer dromen van een ideale situatie die gewoon niet bestaat.
tvpquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:39 schreef Sjorz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |