De liefde voor je kind is uiteraard immens ... maar het is niet eens ZIJN kindquote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:30 schreef Quembel het volgende:
Dank je wel petitlapin,
ik weet dat ik hem moet laten gaan, ik kan niet opboksen tegen zijn onzekerheid.
(en tegen de liefde voor een kind dat hij nimmer los wilt laten, tegen welke prijs dan ook)
Klinkt heel bekend, heb ook paar keer geprobeerd echt te minderen met het contact en me puur op werk te richten maar na tijdje stuur ik toch zelf weer een mailtje terwijl ik weet dat ik dan dingen kan horen die ik niet wil horen. Op het werk kan je inderdaad het contact ook niet echt stilleggen, komt elkaar daarvoor tevaak tegen. Ga soms zelf denken zegt ze nu express dat ze bijv. heel leuk weekend heeft gehad en met die en die leuke dingen gedaan, terwijl ze die dingen niet met mij wilde doen om mij niet te motiveren maar ondertussen wel constant contact op het werk blijven zoeken? Wat ben ik dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:46 schreef Quembel het volgende:
Misschien neem ik mijzelf wel kwalijk dat ik mij weer heb laten meeslepen terwijl ik op voorhand wist dat niets zou veranderen. Het contact dat ik (zo goed en zo kwaad als dat gaat tussen collega's) stilgelegd had werd door hem na slechts enkele weken weer doorbroken. Hoop doet leven? (dom kind)
Het valt me niet zwaar het is meer onverwacht gezien we buiten het werk eigenlijk geen contact meer hebben. Moet gewoon oppassen dat ik er niet meer in zie dan het is, ze ziet me gewoon als goede vriend.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:34 schreef Quembel het volgende:
Mouzzer, als het je zwaar valt mag je nee zeggen ook al is het haar verjaardag.
ga je nu écht al je tijd steken die in een soort sexrelatie die toch geen lang leven beschoren is ?quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:33 schreef Sjorz het volgende:
Da's jammer Tas... Het had leuk kunnen zijn. Voor mij nog een kleine update. Het gaat zo z'n gangetje, het is ondertussen eigenlijk op een echte sex-relatie uitgelopen. Af en toe heb ik het vermoeden dat zij meer wil, soms kan ze enorm verliefd doen (begint ze me midden op straat opeens te zoenen bijvoorbeeld, of me heel stevig vasthouden als we ergens lopen). Andere momenten is ze weer super-afstandig, maar goed, dat kan komen omdat ik diep in m'n hart weet dat ik een reboud-boy ben en waarschijnlijk wel zal blijven. Helaas. Ik probeer er van te genieten zolang het kan. Da's wel 's moeilijk, als ik per ongeluk na ga denken over dat het best binnen een maand voorbij kan zijn, dan krijg ik wel een terugvalletje. Maar voor de rest hoor je mij niet klagen.
Ergens snap ik je wel, petitlapin. Ik vraag me ook wel 's af waarom ik zoveel moeite (want het voelt nog wel steeds alsof ik er wat moeite voor moet doen, maar volgens mij vindt ze mij zonder de moeite ook wel "de moeite")quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:14 schreef HenryHill het volgende:
Tja, aan de ene kant is het spelen met vuur wat Sjors nu doet... als ze echt verliefd wordt op een ander dan doet het zeer als een motherfucker denk ik...
Aan de andere kant: na zo'n lange tijd fantaseren over haar is het prachtig om daar sex mee te kunnen hebben. Zeker als er voor beide zijden no strings attached zijn. Dus je kan ondertussen rustig verder kijken en experimenteren met anderen zonder je schuldig te hoeven voelen.
Ik denk dat ik mijn sex-relatie (nu nog) niet op zou geven als ik Sjorz was.
Heel hard roepen, van beide partners dat ze elkaar 'toch vooral vrij laten' .. betekent nog niet altijd dat zo'n bewering ook werkelijk klopt ..quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:14 schreef HenryHill het volgende:
Zeker als er voor beide zijden no strings attached zijn.
Dat hoop ik dus niet mee te maken al is de kans daarop zo goed als nihil.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:20 schreef Cancel het volgende:
We werken nog steeds op dezelfde afdeling en de temperatuur zakt tot ver beneden vriespunt als we elkaar tegen komen.
Ac hja opmerkingen. Afgelopen week vroeg een collega of ik ook vroeg zou beginnen de volgende dag, ik zei voor de grap nee kan niet moet m'n kinderen naar school brengen (heb helemaal geen kinderen). Waarom zij zegt: jou kinderen? Je bedoelt onze kinderen! En dat dan waar collega's bij zijn stug blijven volhouden toen ik zei nee mijn kinderen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:56 schreef Quembel het volgende:
[..]
En soms komt er uit zijn mond of de mijne een terloopse opmerking, ik denk dat het zoeken naar een bevestiging is. Dat het niet zomaar een bevlieging was.
How's it going nu? Blijft lastig he? Een major update van mij is nog niet nodig, er is niet veel veranderd. Die meid is zo veranderlijk, ene keer heeft ze ontzettend zin om leuke dingen te doen en in bed te belanden. Andere keer is ze zo afstandelijk als wat. Lastig. Maar misschien is dit een algemeen vrouwen-probleem? Een relatie zit er nog steeds niet in, maar goed. Ik blijf maar gewoon hopen dat ze nog even geen andere kerel tegenkomt waar ze ECHT wat mee wil. Voorlopig voel ik me wel het prototype rebound-boy. She's in control.quote:Op maandag 11 april 2005 23:59 schreef TasmanianDevil het volgende:
Dat neem ik me ook elke dag weer voor..... er is en zal niks zijn, en dat werkt wel lekker :-) Ben er niet meer zo mee bezig, gewoon lekker aan 't werk. En als ze langskomt om te kletsen en een sigaretje te roken dan is dat weer mooi meegenomen :-)
nee, om eerlijk te zijn, komt dit verhaal weer heel bekend over ... net zoals de laatste keer geef je alle macht uit handen, je plaatst je volledig in dienst van die vrouw en 'volgt' haar, doet alles 'zoals zij dat wil'...quote:Op zondag 1 mei 2005 19:11 schreef Sjorz het volgende:
Wat moet ik daar nou weer mee? Gloort er licht aan de horizon? Of beeld ik me weer dingen in die ik te graag wil? Nou ja, hoe dan ook, het was weer een superweekend.
Het blijft lastig inderdaad, en ik weet zelf niet waarom eigenlijk. Het is in ieder geval duidelijk dat er niks meer gaat gebeuren, en daar heb ik me ook wel bij neergelegd. Ze blijft alleen in m'n kop zitten, heel irritant. We hebben nog steeds regelmatig contact met elkaar. Als ik op het werk ben komt ze me altijd wel even opzoeken op een sigaretje te roken. Mailen doen we bijna niet meer, zo af en toe nog wel eens een smsje. Afgelopen week ben ik naar Las Vegas geweest voor het werk, en toen kreeg ik toch zo af en toe nog wel eens een smsje van haar. Voor de rest is gewoon niks meer..... aan de ene kant wil ik ook echt niks meer met haar vanwege wat ze me allemaal wel niet geflikt heeft, aan de andere kant blijft ze gewoon zo ontzettend leuk. Klinkt heel vaag, ik weet het ;-)quote:
Dat is dus ook mijn grote probleem..... ik zie haar gewoon dagelijks. Gelukkig niet continue, maar meestal toch wel zo'n 2 a 3 keer per dag. In het begin vond ik het best wel leuk, maar ik begin er nu steeds meer en meer van te balen.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:24 schreef mouzzer het volgende:
Hoe vergeet je iemand die je 8 uur per dag ziet??
Des te meer ik erover nadenk des te meer besef ik dat dit eigenlijk de enige keuze is, maar hoe? Het is toch een hele goede vriendschap. In ieder geval niet meer mee roken en minder mailen ( geen 30 per dag meer) voor de rest geen idee. Het rare is dat haar eerste reactie was, in omgekeerde situatie zou ik het ook raar vinden omdat er toch dingen tussen ons veranderen. Hallo er is geen ons?? naja misschien wil ik daar gewoon dingen in lezen die er toch niet zijn, daar wordt je ook gek van.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:03 schreef TasmanianDevil het volgende:
Trouwens... goede keuze! Ik kan me erg goed voorstellen dat je op deze manier geen vrienden kunt blijven. Dat soort verhalen van haar kant zit je inderdaad helemaal niet op te wachten.
Niet acht uur per dag maar als Tas toch wel twee, drie, vier keer.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:24 schreef mouzzer het volgende:
Hoe vergeet je iemand die je 8 uur per dag ziet??
Ik moet zo eerlijk zijn om te zeggen dat het mij niet "wel lekker" gaat. Soms denk ik dat wel, soms ook weer niet. Ik ben gewoon nog niets opgeschoten. Ze wil nog steeds met plezier met me naar bed, maar ik wil meer zeg maar. Op de een of andere twisted manier kan ik de hoop niet opgeven, al zegt alle vorm van logica in mij dat ik dat wel moet doen, het lukt gewoon niet. Zelfs als ik er goed over nadenk denk ik dat de dame in kwestie wel zoveel nadelige kanten heeft dat een echte relatie misschien nieteens is wat ik echt wil, het is misschien het gevoel van "ik kan haar niet krijgen" dat haar ook nog 's zo ontzettend aantrekkelijk maakt. Maar goed, zoals Koen Wauters zong: "zolang ze met mij haar lakens deelt", ik probeer er maar van te genieten zolang het duurt. Blijft lastig...quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:21 schreef TasmanianDevil het volgende:
't is stil geworden hier zeg..... iedereen verlost van z'n 'werkprobleempjes'? :-)
Bij mij gaat 't wel lekker, heb alle hoop opgegeven en geniet er nog van als we samen zijn. Deze week is ze sinds lange tijd weer een keer bij me blijven slapen, en hebben de schade goed ingehaald.
Alle hoop opgegeven, maar toch blijft ze nog wel in m'n kop zitten. Maar dat is meer dromen van een ideale situatie die gewoon niet bestaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |