abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 juli 2004 @ 15:13:31 #51
92803 Bela
homo ludens
pi_20512359
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 13:43 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat, maar ik wil graag op een normale manier kunnen discussieren hier. Ik ga ook niet zomaar uit een discussie stappen omdat er toevallig een aantal trollers tussen zit. Een oplossing zou ook zijn om deze hardcore trollers eens te wijzen op hun getroll, desnoods met maatregelen.
Soms is ordehandhaving inderdaad noodzakelijk ter bevordering van de leefbaarheid voor ieder. Het beledigende Mohammed pederast en verwante opmerkingen lijken me nu inderdaad wel genoeg uitgemolken. Hoewel ons land en ook dit forum gelukkig de vrijheid van meningsuiting kent zouden we best eens kunnen gaan werken aan een nuttige of ontspannen uitwisseling van informatie. Dergelijke oprispingen dragen daar niet aan bij. Niet alles dat geoorloofd is bouwt op. Sommige mensen kunnen misschien de vrijheid niet helemaal aan om zich in opbouwende zin met elkaar te verstaan. Een modererende hand wil dan nog wel eens wonderen doen om het gesprek in goede banen te houden.

Het leren verstaan van een ander gaat nu eenmaal moeilijk aan de hand van beledigingen.
De helden van de opiniepeiling worden de schlemielen van de dagelijkse bestuurlijke verantwoordelijkheid.
Ook al geanalyseerd door het computersysteem van Team Support Systems, in samenwerking met de Rijksuniversiteit Groningen?
pi_20562784
[Deel 380]Ach mens, ga toch naar de Noordpool

Schelden van Dora...
En nog meer discriminerende postings in dit sc-topic.
Editten heeft geen zin meer.
Maar stond er niet in FAQ-Fok iets over ingrijpen tegen schelden en discriminatie ?
Hoe willen jullie dat tegengaan bij users ...die keer op keer hetzelfde doen.?
pi_20562864
quote:
Op zondag 11 juli 2004 23:40 schreef Bluesdude het volgende:
[Deel 380]Ach mens, ga toch naar de Noordpool

Schelden van Dora...
En nog meer discriminerende postings in dit sc-topic.
Editten heeft geen zin meer.
Maar stond er niet in FAQ-Fok iets over ingrijpen tegen schelden en discriminatie ?
Hoe willen jullie dat tegengaan bij users ...die keer op keer hetzelfde doen.?
Moet je het SC-topic maar niet verpesten met je gezeik.
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_20562934
quote:
Op zondag 11 juli 2004 23:43 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Moet je het SC-topic maar niet verpesten met je gezeik.
is schelden een gewoonte van je vanavond..?
ik reageer op jou discriminerende uitlatingen.
debat..maatschappelijk debat over waarden en normen...hoort in pol-sc
Ik kom redelijk weinig in sc omdat jij de sfeer verpest met je afzeiken van bepaalde groepen.
pi_20563343
quote:
Op zondag 11 juli 2004 23:45 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

is schelden een gewoonte van je vanavond..?
ik reageer op jou discriminerende uitlatingen.
debat..maatschappelijk debat over waarden en normen...hoort in pol-sc
Ik kom redelijk weinig in sc omdat jij de sfeer verpest met je afzeiken van bepaalde groepen.
.
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_20564090
quote:
Op zondag 11 juli 2004 23:45 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

-knip- Ik kom redelijk weinig in sc omdat jij de sfeer verpest met je afzeiken van bepaalde groepen.
mooi .. islamitische zeikstralen zijn er al genoeg hier
pi_20564120
Het gedrag van Dora in het joegoslavie tribunaal topic is erg vreemd en van een gezonde discussie kan geen sprake meer zijn helaas.
pi_20564148
quote:
Op maandag 12 juli 2004 00:33 schreef SCH het volgende:
Het gedrag van Dora in het joegoslavie tribunaal topic is erg vreemd en van een gezonde discussie kan geen sprake meer zijn helaas.
met jou en nog wat andere randgroep figuren is er inderdad geen discussie mogenlijk...
pi_20564172
quote:
Op maandag 12 juli 2004 00:31 schreef Koos Voos het volgende:

mooi .. islamitische zeikstralen zijn er al genoeg hier
Ik ben niet islamitisch..maar voor de gehele feitelijkheid...het aantal niet-islamitische zeikstralen is verontrustend hoog op Fok.
pi_20564235
quote:
Op maandag 12 juli 2004 00:35 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik ben niet islamitisch..maar voor de gehele feitelijkheid...het aantal niet-islamitische zeikstralen is verontrustend hoog op Fok.
pi_20564262
quote:
Op maandag 12 juli 2004 00:34 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

met jou en nog wat andere randgroep figuren is er inderdad geen discussie mogenlijk...
Jij wil alleen maar met gelijkgestemden praten, dan ga je toch naar een doelgroepforum
pi_20564724
quote:
Op maandag 12 juli 2004 00:33 schreef SCH het volgende:
Dat jij een hekel aan me hebt is me onderhand wel duidelijk hoor SCH, dat hoef je niet in elk feedback-topic te itereren.
pi_20572175
quote:
Op maandag 12 juli 2004 01:03 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Dat jij een hekel aan me hebt is me onderhand wel duidelijk hoor SCH, dat hoef je niet in elk feedback-topic te itereren.
Ik heb geen hekel aan mensen die ik niet ken, wel aan hun gedrag en de manier waarop je je islam-obsessie aan anderen opdringt, vind ik steeds onprettiger worden inderdaad. En in dat tribunaal-topic schrik ik echt van je.
pi_20572410
quote:
Op maandag 12 juli 2004 13:50 schreef SCH het volgende:

En in dat tribunaal-topic schrik ik echt van je.
Dat is kunst. Een manier om je te uiten. Kan heel therapeutisch werken. Hij voelt zich bedreigd door moslims en dit is zijn manier om een discussie daar over op te starten.
'Silvie Meijs is de hoer van Amsterdam'.
pi_20572526
quote:
Op maandag 12 juli 2004 13:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb geen hekel aan mensen die ik niet ken, wel aan hun gedrag en de manier waarop je je islam-obsessie aan anderen opdringt, vind ik steeds onprettiger worden inderdaad. En in dat tribunaal-topic schrik ik echt van je.
volgens mij is dit een discussie forum en derhalve moet het mogelijk zijn voor mensen om hun mening te geven,
Doordat de "eigen identiteit" van vreemdelingen sinds hun komst hier bijkans heilig is verklaard, wordt niet-westers nationalisme in ons land toegejuicht. (Oldenbarneveld Denktank)
pi_20572564
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:05 schreef Acient het volgende:

[..]

volgens mij is dit een discussie forum en derhalve moet het mogelijk zijn voor mensen om hun mening te geven,
Lees de FAQ en de spelregels, er zijn toch wel bepaalde grenzen.
pi_20572665
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Lees de FAQ en de spelregels, er zijn toch wel bepaalde grenzen.
Klopt, maar het is niet aan jouw om te bepalen of de grenzen zijn overschreden. Daar voor hebben we moderators
Doordat de "eigen identiteit" van vreemdelingen sinds hun komst hier bijkans heilig is verklaard, wordt niet-westers nationalisme in ons land toegejuicht. (Oldenbarneveld Denktank)
pi_20572676
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:05 schreef Acient het volgende:

[..]

Niet als die mening discriminerend of zwaar beledigend is, lijkt me.
pi_20572683
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:12 schreef Acient het volgende:

[..]

Klopt, maar het is niet aan jouw om te bepalen of de grenzen zijn overschreden. Daar voor hebben we moderators
Ja ja, daar is Feedback voor en daar maak ik hier gebruik van. Dank je wel.
pi_20572725
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Als je een mening hebt en zeker als het een uitgesproken mening betrefd dan beledig je altijd iemand.
pi_20572747
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja ja, daar is Feedback voor en daar maak ik hier gebruik van. Dank je wel.
Ja maar het is een beetje zielig om steeds de zelfde persoon aan te vallen
pi_20572756
Als je de grenzen niet kent, hoor je hier niet Acient. Je kunt niet zomaar alles zeggen.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_20572778
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:14 schreef Acient het volgende:

[..]

Als je een mening hebt en zeker als het een uitgesproken mening betrefd dan beledig je altijd iemand.
Dat is geen vrijbrief om dan maar te zeggen wat je wilt. Dan wordt het tijd dat die persoon eens bij zichzelf te rade gaat.
pi_20572792
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:15 schreef Acient het volgende:

[..]

Nog zieliger dan dat diezelfde persoon steeds dezelfde groep aanvalt?
pi_20572841
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:15 schreef RichardQuest het volgende:
Als je de grenzen niet kent, hoor je hier niet Acient. Je kunt niet zomaar alles zeggen.
Ik weet inderdaad niet precies wat de grenzen hier zijn, ik kijk ook hoe ver ik kan gaan en er zijn ook bepaalde dingen die ik hier niet zal zeggen, daar zijn andere fora voor.
pi_20572856
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:16 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Dat is geen vrijbrief om dan maar te zeggen wat je wilt. Dan wordt het tijd dat die persoon eens bij zichzelf te rade gaat.
Je kunt in prenciepe wel alles zeggen, maar niet hier, dat ben ik met je eens.
pi_20572870
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:15 schreef Acient het volgende:

[..]

aaaaaaaaaaaaah......zielig hoor.
pi_20572886
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Nog zieliger dan dat diezelfde persoon steeds dezelfde groep aanvalt?
Ik vermoed dat die beste jongen echt bang is voor een moslim meerderheid in Nederland, dat zou wel eens de reden kunnen zijn voor zijn constante aanvallen op de Islam
pi_20572889
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:19 schreef Acient het volgende:

[..]

Ik weet inderdaad niet precies wat de grenzen hier zijn, ik kijk ook hoe ver ik kan gaan en er zijn ook bepaalde dingen die ik hier niet zal zeggen, daar zijn andere fora voor.
Ik daarentegen kan hier werkelijk alles zeggen zonder geband te worden. Dat jij dat niet kan, zegt veel over jou. Heb je dan zoveel haat in je dat je je toevlucht zou moeten zoeken in andere fora?
pi_20572899
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:19 schreef Acient het volgende:

[..]

Je kunt in prenciepe wel alles zeggen, maar niet hier, dat ben ik met je eens.
Daar heb ik hier anders geen last van. Ik kan wel alles zeggen hier.
pi_20572934
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:21 schreef Acient het volgende:

[..]

Ik vermoed dat die beste jongen echt bang is voor een moslim meerderheid in Nederland, dat zou wel eens de reden kunnen zijn voor zijn constante aanvallen op de Islam
Ik vermoed dat die jongen al bang is voor zijn eigen schaduw, omdat deze 'zwart' is. Als ik bang ben voor iets, ga ik niet op een dergelijke psychotische manier die groep constant aanvallen.
pi_20572952
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

http://forum.fok.nl/topic/568240/3/50

leuke teksten toch? onschuldig vond je ze toch?
pi_20572963
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ik vermoed dat die jongen al bang is voor zijn eigen schaduw, omdat deze 'zwart' is. Als ik bang ben voor iets, ga ik niet op een dergelijke psychotische manier die groep constant aanvallen.
je beledigd ze gewoon racistisch dan?

Hirsi Ali doet aangifte van bedreiging

Turkije bij de EU? [deel 6]
pi_20572993
Wat is dit nou weer voor kloon?
pi_20573064
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:21 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ik daarentegen kan hier werkelijk alles zeggen zonder geband te worden. Dat jij dat niet kan, zegt veel over jou. Heb je dan zoveel haat in je dat je je toevlucht zou moeten zoeken in andere fora?
Geen haat, ik haat allochtonen en asielzoekers niet, ik denk dat dat ook wel duidelijk moge zijn, zo niet dan bij deze.
Ik ben gewoon overtuigt Nationalist en ja dan kan je niet alles hier zeggen.
Voor de duidelijk dan, ik ben geen xenofoob, Islamofoob, Anti-semitist of iets dergelijks.
pi_20573088
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:25 schreef SCH het volgende:
Geen idee. Het zou Aaah kunnen zijn, maar hij zou weer geen niet-arische naam kiezen. Dus nee, ik weet het ook niet.
pi_20573117
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:28 schreef Acient het volgende:

[..]

Geen haat, ik haat allochtonen en asielzoekers niet, ik denk dat dat ook wel duidelijk moge zijn, zo niet dan bij deze.
Ik ben gewoon overtuigt Nationalist en ja dan kan je niet alles hier zeggen.
Voor de duidelijk dan, ik ben geen xenofoob, Islamofoob, Anti-semitist of iets dergelijks.
Welke nationalistische uitingen kun je niet maken dan? Volgens mij mag je gewoon zeggen dat je van je land houdt en dat je er trots op bent hoor? Kun je concreter zijn? Welke nationalistische uitspraken kun jij volgens jou niet zomaar doen?
pi_20573203
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:25 schreef SCH het volgende:
Ik ben gewoon nieuw, geen kloon van wie dan ook.
Ik ben van af de FP hierheen overgewaait.
pi_20573225
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Welke nationalistische uitingen kun je niet maken dan? Volgens mij mag je gewoon zeggen dat je van je land houdt en dat je er trots op bent hoor? Kun je concreter zijn? Welke nationalistische uitspraken kun jij volgens jou niet zomaar doen?
Laten we het zo stellen dat ik wat creatieve oplossingen heb voor problemen als halfbloedjes...
(Hun ouders trouwens ook)
pi_20573251
Sinds hoelang ben je al lid van NR, als ik vragen mag? Of ben je slechts een sympathisant?
pi_20573273
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Sinds hoelang ben je al lid van NR, als ik vragen mag? Of ben je slechts een sympathisant?
Ik ben geen lid van NR, op bepaalde punten ben ik het zelfs pertinent niet eens met hen.
pi_20573278
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:34 schreef Acient het volgende:

[..]

Laten we het zo stellen dat ik wat creatieve oplossingen heb voor problemen als halfbloedjes...
(Hun ouders trouwens ook)
pi_20573309
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:36 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

zoals ik al zei, ik kan niet alles zeggen.
pi_20573329
quote:
Op maandag 12 juli 2004 schreef Acient het volgende:

[..]

zoals ik al zei, ik kan niet alles zeggen.
Beetje zwak hoor. Ik ben gewoon benieuwd waar ik aan moet denken als je zegt dat je niet alles kunt zeggen op dit forum. Je wordt echt niet zomaar geband hier hoor, zie de andere users.
pi_20573375
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Beetje zwak hoor. Ik ben gewoon benieuwd waar ik aan moet denken als je zegt dat je niet alles kunt zeggen op dit forum. Je wordt echt niet zomaar geband hier hoor, zie de andere users.
Nee, maar ik hoef het CDI ook niet op m'n dak.
pi_20573458
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:39 schreef Acient het volgende:

[..]

Kortom, het is een discriminerende mening
pi_20573521
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:39 schreef Acient het volgende:

[..]

Als je daar al bang voor bent dan heb je blijkbaar een dusdanig extremistische visie dat het inderdaad misschien beter is je stil te houden .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_20573580
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:43 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Kortom, het is een discriminerende mening
Wat halfbloedjes betrefd ja, dat is ook gelijk het enige punt waarop ik mezelf als echt extreem beschouw.
pi_20573593
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:46 schreef du_ke het volgende:

[..]

Als je daar al bang voor bent dan heb je blijkbaar een dusdanig extremistische visie dat het inderdaad misschien beter is je stil te houden .
Op een punt ja.
pi_20573678
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:48 schreef Acient het volgende:

[..]

Wat halfbloedjes betrefd ja, dat is ook gelijk het enige punt waarop ik mezelf als echt extreem beschouw.
Je bent tegen de vermenging van rassen?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')