Gaat het allemaal goed Johan, of moeten we iemand bellen?quote:Op zondag 11 juli 2004 23:03 schreef Johan_de_With het volgende:
En nog steeds heeft NIEMAND de Ieren verdedigd! Hulde.
''De hele tijd?'' Alleen wanneer je me vraagt wie er tegen mij samenspannen.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:11 schreef Tuana het volgende:
[..]
Wie is nou "iedereen" waar je het de hele tijd over hebt?
Ja van mij mag je met een hoofddoekje lopen, je eigen kerk of moskee neerpleuren en naar de prediker luisteren die je welgevalt.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ze hebben een punt?
Volgens mij bedoelt hij J, R en E K.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:13 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Gaat het allemaal goed Johan, of moeten we iemand bellen?
Da's dus de hele tijdquote:Op zondag 11 juli 2004 23:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
''De hele tijd?'' Alleen wanneer je me vraagt wie er tegen mij samenspannen.
Ja, Muzelmannen. Die komen wel op dit tijdstip.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:13 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Gaat het allemaal goed Johan, of moeten we iemand bellen?
En dan vind je het oke als die muzelmannen in opstand komen tegen de democratisch gekozen regering? Jezus zeg. Als het aan mij lag...quote:Op zondag 11 juli 2004 23:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja van mij mag je met een hoofddoekje lopen, je eigen kerk of moskee neerpleuren en naar de prediker luisteren die je welgevalt.
Gewapende opstand wel?quote:Op zondag 11 juli 2004 23:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja van mij mag je met een hoofddoekje lopen, je eigen kerk of moskee neerpleuren en naar de prediker luisteren die je welgevalt.
Dat mag iedere inwoner van Nederland en dat is belangrijk. Een aantasting van die vrijheden is niet goed.
Nee, J,J,en R Kennedy.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:15 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij J, R en E K.
Niet eens die ene die nog leeft?quote:Op zondag 11 juli 2004 23:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, J,J,en R Kennedy.
[Links, over Bush]quote:
quote:Op zondag 11 juli 2004 23:10 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Mensen niet nee, muzelmannen wel. Maar bij 2, 3 en 4 kies je dus partij voor de muzelmannen?
Tuurlijk niet, maar op het moment dat dergelijke decreten uitgevaardigd worden is verdomme wel wat aan de hand in dit land. En worden redelijk fundamentele vrijheden aangetast!quote:Op zondag 11 juli 2004 23:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Gewapende opstand wel?
Die met die dode secretaresse?quote:Op zondag 11 juli 2004 23:19 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Niet eens die ene die nog leeft?
quote:Op zondag 11 juli 2004 23:21 schreef du_ke het volgende:
[..]. Kom op 98% van de moslims is hier in ieder geval niet strenger in de leer dan de gemiddelde inwoner van de Veluwe. En het overgrote deel is gewoon gematigd.
Ja, die lijkt sterk op mij.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:22 schreef Tuana het volgende:
Leukste Kennedy: [afbeelding]
Die is nu ook dood.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:22 schreef Tuana het volgende:
Leukste Kennedy: [afbeelding]
Ach, de atheistische jeugd vast ook.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:23 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..].
Dat merk ik ja. 42% vd Marokkaanse jongeren vindt homoseksualiteit een ziekte.
Hij heeft tenminste geenquote:Op zondag 11 juli 2004 23:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, die lijkt sterk op mij.
Yeah... surequote:Op zondag 11 juli 2004 23:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, die lijkt sterk op mij.
Lul niet, Johan. Je weet dondersgoed dat het niet zo is. Niet eens 1 procent vd Nederlanders vindt homoseksualiteit een ziekte.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ach, de atheistische jeugd vast ook.
Het ís toch ook een ziekte?quote:Op zondag 11 juli 2004 23:23 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..].
Waar hebben jullie het over?quote:Op zondag 11 juli 2004 23:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, J,J,en R Kennedy.
En alle andere Ieren die gezegend zijn met een barbaars accent en vergelijkbaar gevoel voor humor.
Dat vind een meerderheid van de grefo jongeren ookquote:Op zondag 11 juli 2004 23:23 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..].
Bron?quote:Op zondag 11 juli 2004 23:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat vind een meerderheid van de grefo jongeren ook.
Dwing mij niet om mijn meest bevallige foto te plaatsen.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:24 schreef Tuana het volgende:
[..]
Yeah... sure![]()
Jij had toch geen hekel aan moslims zei je in FB ?quote:Op zondag 11 juli 2004 23:08 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
'Moslims' klinkt vriendelijk, of liever gezegd, niet onvriendelijk genoeg, voor dat volkje.
http://www.gaykrant.nl/site/pg_details.asp?idarticle=749quote:Op zondag 11 juli 2004 23:25 schreef Tuana het volgende:
[..]
Het ís toch ook een ziekte?
waar haal je dat percentage vandaan
Drent.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jij had toch geen hekel aan moslims zei je in FB ?
In welk geval lieg je nu ?
Foto!quote:Op zondag 11 juli 2004 23:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dwing mij niet om mijn meest bevallige foto te plaatsen.
Ik woon in Rotterdam!quote:Op zondag 11 juli 2004 23:27 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Drent.
quote:Op zondag 11 juli 2004 23:25 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Lul niet, Johan. Je weet dondersgoed dat het niet zo is. Niet eens 1 procent vd Nederlanders vindt homoseksualiteit een ziekte.
Joseph P. Kennedy - Hitler-aanhanger, anti-semiet, Katholieke Ierse schuinsmarcheerder en crimineel.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:25 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het over?
Ik had het tegen muzelmanlover Bluesdude.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:28 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam!
Dit is een steekproef onder 201 Marokkaanse jongeren... Dat is toch niet representatief!quote:Op zondag 11 juli 2004 23:27 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
http://www.gaykrant.nl/site/pg_details.asp?idarticle=749
Maar dan weet iedereen wie ik ben.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:27 schreef Tuana het volgende:
[..]
Foto!![]()
Duh, jij komt uit Drente. In het westen des lands ligt het anders. Kom eens met een bron, ipv met geblaat. Ik heb je je bron gegeven, nu is het jouw beurt om jouw bewering te bewijzen.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:28 schreef du_ke het volgende:
[..]Dat is onzin. Er zijn hele volksstammen die het afkeuren, de benaming is misschien anders de intentie gelijk.
Een oud-collega, een hele slimme meid met een redelijk moderne doch gereformeerde opvoeding keurt het ook af en weet dat vanuit de bijbel redelijk te beargumenteren. Niet dat ik het met haar eens ben maar er zijn er velen.
Kun je nog wat verzinnen voor Edward Kennedy?quote:Op zondag 11 juli 2004 23:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Joseph P. Kennedy - Hitler-aanhanger, anti-semiet, Katholieke Ierse schuinsmarcheerder en crimineel.
JFK - zie boven. Trek Hitler-aanhanger daarvan af.
Robert F. Kennedy - ''an unscrupulous sinister little bastard.''
Jij was toch geen racist zei je ?quote:Op zondag 11 juli 2004 23:24 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Hij heeft tenminste geendonkere krullen
, iets waar ik onprettige associaties mee heb.
afgenomen met gevaar voor eigen leven.. noem het maar niet representatief...quote:Op zondag 11 juli 2004 23:29 schreef Tuana het volgende:
[..]
Dit is een steekproef onder 201 Marokkaanse jongeren... Dat is toch niet representatief!
Verzinnen kan ik niets.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:30 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Kun je nog wat verzinnen voor Edward Kennedy?
Hey kneus, kom niet in borrelpraat topics als je niets anders kunt doen dan je bek opentrekken met gezeik. Iedere debiel snapt wel dat sommige posts niet serieus bedoeld zijjn, maar jij bent kennelijk nog dommer dan een debiel.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:30 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jij was toch geen racist zei je ?
Maar je onzinnige haat heeft dus een reeele basis ? Vertel ....
Over ziekte gesproken......niet een beetje psychisch ziek Dora..vertel je verhaal maar eens,
misschien snap ik je haat beter ?
dan doet Tuana het ookquote:Op zondag 11 juli 2004 23:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maar dan weet iedereen wie ik ben.
Lijkt me wel. En het is een behoorlijke indicatie. Ik kan hier in Den Haag niet eens 5 Nederlanders vinden die homoseksualiteit een ziekte vinden.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:29 schreef Tuana het volgende:
[..]
Dit is een steekproef onder 201 Marokkaanse jongeren... Dat is toch niet representatief!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |