Atreidez | zaterdag 3 juli 2004 @ 10:17 |
Formule 1 2004 Nieuwtjes e.d [deel 2] En dit is de link naar deel 1 Formule 1 2004 Nieuwtjes e.d (thnx Legolas ![]() quote: quote:Dankzij jou dus geen verongelukte Massa ![]() quote:Je hebt toch geen topicopenvrees? ![]() | |
Legolas_Greenleaf | zaterdag 3 juli 2004 @ 10:19 |
quote:Je moet in de link naar deel 1 die /11 weghalen, dan doet ie het wel. ![]() | |
-Hans- | zaterdag 3 juli 2004 @ 15:45 |
quote:ROFL! nu doet er toch nog een Hans mee in de F1. ![]() quote:Nee hoor. ![]() ![]() | |
Libris | zaterdag 3 juli 2004 @ 16:08 |
In zes jaar tijd, de rondetijden 9 seconden omlaag ![]() Wow, dat is echt veel... | |
-Hans- | dinsdag 6 juli 2004 @ 20:19 |
Jup dat is het zekers. ![]() Ralf gaat zo goed als zeker naar Toyota, maar daar gingen de meesten toch al vanuit. quote:Een kleurloos team heeft een kleurloze rijder aangetrokken, beter kan het niet. ![]() Ik meende gelezen te hebben dat Toyota een topteam wilde worden, maar of ze dat zullen worden met een coureur in de categorie Ralf Schumacher....? ik heb er zo mijn twijfels over. quote:Aldus F1 Racing. [ Bericht 5% gewijzigd door -Hans- op 06-07-2004 20:24:32 ] | |
RoBBERtje.Jensen | woensdag 7 juli 2004 @ 01:15 |
Weet iemand wat er waar is van het gerucht dat Ralf Schumacher dit seizoen niet meer in actie zal komen? | |
Bonobo11 | woensdag 7 juli 2004 @ 09:20 |
Iemand hier foto's of beelden van:quote: Bron | |
Legolas_Greenleaf | woensdag 7 juli 2004 @ 09:20 |
quote:In het beste geval komt ie de laatste 2 races in actie, dacht ik. 2 gebroken ruggewervels.. ![]() | |
-Hans- | woensdag 7 juli 2004 @ 10:57 |
quote:De foto's: http://www.f1racing.nl/nl/gallery.php?catID=1414 en Ralf officieel naar Toyota | |
-Hans- | woensdag 7 juli 2004 @ 12:25 |
quote:Nu het officieel is geworden dat hij naar Toyota gaat is de kans best aanwezig dat we Ralf Schumacher dit jaar niet meer in actie zullen zien komen voor het Williams team.. ![]() | |
Remco | woensdag 7 juli 2004 @ 13:16 |
Ja ik ben beniewd of Williams daar Gene door laat rijden. | |
Bonobo11 | woensdag 7 juli 2004 @ 15:16 |
Ferrari test de nieuwe bolide voor 2005:![]() Ferrari, de rode auto met het paardje ![]() | |
Scrutinizer | woensdag 7 juli 2004 @ 15:36 |
quote:Je plaatje doet het niet, maar de grap ken ik al ![]() | |
erikh | woensdag 7 juli 2004 @ 15:47 |
Ralf Schumacher gaat overigens definitief naar toyota toe. | |
TimoBasso | woensdag 7 juli 2004 @ 17:34 |
Webber/Villeneuve.. dat zit volgend jaar in de Williams *Hulde* | |
kees_zenuwpees | donderdag 8 juli 2004 @ 02:35 |
Wow, Londen wil dus ook een stratencircuit over 4 jaar! ![]() Heftig ![]() | |
Atreidez | donderdag 8 juli 2004 @ 12:02 |
Echt kicke van Mansell trouwens.. (dat ie uberhaupt in die jordan paste ![]() ![]() | |
#ANONIEM | maandag 12 juli 2004 @ 15:17 |
Beter volgend jaar Webber en Button bij Williams. DAT zou pas gruwelijk zijn. | |
erikh | maandag 12 juli 2004 @ 15:41 |
quote:Nee Villeneuve en Button ![]() Geen Webber man, sorry hoor maar ik vind hem echt overgewaardeerd. Maar goed, das mijn mening ![]() | |
zoom | vrijdag 16 juli 2004 @ 20:58 |
LONDEN (ANP) - De Braziliaan Antonio Pizzonia maakt volgende week in de Grote Prijs van Duitsland zijn rentree in de Formule 1 in een bolide van Williams. De coureur werd afgelopen seizoen aan de kant gezet door Jaguar. Pizzonia krijgt bij Williams een andere Zuid-Amerikaan als teamgenoot, de 23-jarige Colombiaan Juan Pablo Montoya. De Braziliaan neemt de plaats in van de Spanjaard en reserverijder Marc Gene, die als vervanger van Ralf Schumacher de afgelopen twee races geen indruk kon maken in de BMW. De Duitser crashte eind juni in de Grote Prijs van de Verenigde Staten en brak twee rugwervels. Schumacher hoopt op een rentree op 15 augustus in Hongarije. Jaguar verving vorig seizoen Pizzonia voor de Brit Justin Wilson vlak voor de Grand Prix op Hockenheim, het thuiscircuit van BMW. Als de Zuid-Amerikaan bevalt, kan hij wellicht ook volgend seizoen bij Frank Williams blijven. Schumacher vertrekt namelijk naar Toyota en Montoya naar McLaren. bron ANP | |
Atreidez | vrijdag 16 juli 2004 @ 21:04 |
Het is natuurlijk de beste manier om coureurs te testen, gewoon laten racen. Gene maakte idd geen indruk, maar of dat Pizzonia dat nu wel gaat doen ![]() | |
erikh | zaterdag 17 juli 2004 @ 04:06 |
pizzonia is behoorlijk snel hoor in die williams, ben best wel benieuwd hoe hij het in de race gaat doen, lijkt me wel een een heerlijke lange neus naar jaguar als pizzonia nu opeens in de punten rijdt | |
dazzle123 | zaterdag 17 juli 2004 @ 12:24 |
Het begint er steeds meer naar uit te zien dat Hakkinen volgend jaar in de Williams zit. Zou wel stoer zijn. Ik hoop alleen dat hij het alleen doet als ze bij Williams ook een fatsoenlijke auto bouwen. | |
Scrutinizer | zaterdag 17 juli 2004 @ 13:07 |
quote:Volgens mij wordt op dit moment zo'n beetje iedere coureur met Williams in verband gebracht. Behalve hun testcoureurs zou er ook interesse zijn in Webber, Fisichella, Heidfeld, Davidson. | |
Atreidez | zaterdag 17 juli 2004 @ 13:34 |
Is er nog geen Silly Season 2005 topic ![]() ![]() | |
zoom | dinsdag 27 juli 2004 @ 22:15 |
Fisco gaat definitief naar Renault. ![]() | |
BloodhoundFromHell | woensdag 28 juli 2004 @ 13:18 |
Schumacher heeft gezegd dat hij enorm baalt van het feit dat hij Monaco niet heeft gewonnen en dat dat wat hem betreft toch een smet op het seizoen werpt. Zijn doel was om alle GP's in het seizoen te winnen en daarin heeft hij gefaald, waar hij flink de pee over in heeft. "ik zal nu nog een jaar moeten wachten om dit te bewerkstelligen en hopen dat er niet weer zo'n idioot is die me uit een wedstrijd ramt" ... Ik hoop ook dat Schumacher volgend jaar wel slaagt om alle races van het seizoen te winnen, dat zou pas echt top zijn! Nu is het seizoen wel mooi, maar het winnen van alle races in een seizoen had wat extra cachet gegeven aan de beker. | |
Scrutinizer | woensdag 28 juli 2004 @ 13:21 |
quote:Nu wel. [F1] Teams en rijders 2005 | |
kees_zenuwpees | donderdag 29 juli 2004 @ 02:08 |
quote:Leuk voor hem en Ferrari, ja, maar niet voor de sport, imho ![]() | |
#ANONIEM | donderdag 29 juli 2004 @ 16:24 |
Nu het 'silly season' in volle gang is valt mij op hoe oorverdovend stil het al een hele tijd rond Jos Verstappen is. Nergens wordt hij genoemd, nergens interviews, geen nieuws. Terwijl hij aan het begin van het jaar nog aangaf goede contacten te hebben bij diverse teams en de logische keuze te zijn mocht een rijder om wat voor reden dan ook uitvallen. Het definitieve einde van de F1 carriére van Verstappen? | |
JPM01 | donderdag 29 juli 2004 @ 16:43 |
quote:begin 2000 was het ook stil rond jos, toen had iedereen het over Tom Coronel die toen de Arrows teste. Uiteindelijk werdt het toch Jos. voordat hij naar Minardi ging was het ook heel rustig rond jos ![]() dus zeg nooit einde carriere, want de comback kid kan altijd terug slaan ![]() al hoop ik op nieuwe nederlanders zoals een doornbos of een albers | |
#ANONIEM | donderdag 29 juli 2004 @ 16:52 |
Maar vind je het niet opvallend dat het nu al maanden stil rond hem is? In de F1 programma's op TV komt zijn naam niet eens meer voorbij, laat staan dat e even langs komt als studiogast o.i.d. | |
Atreidez | donderdag 29 juli 2004 @ 17:05 |
Wie? Voor mij hoeft ie niet meer terug hoor.. ![]() | |
Bonobo11 | vrijdag 30 juli 2004 @ 00:02 |
quote:Heerlijk he ![]() Tijd voor jong honden, als Albers of Nicky Pastorelli | |
#ANONIEM | vrijdag 30 juli 2004 @ 12:24 |
quote:Oh, begrijp me niet verkeerd. Ik hoef Verstappen ook niet terug te zien in de F1 hoor. Ik wil juist dat die blaaskaak op komt draven als studiogast bij SBS6 of zo om daar toe te geven dat zijn carriére volledig in het slop zit, dat alle grote verhalen niet uitgekomen zijn. | |
Scrutinizer | vrijdag 30 juli 2004 @ 12:31 |
quote:Daar zal ie wel geld voor willen hebben. Of zou hij ook al te dik zijn om in de race-simulator te passen? ![]() | |
Bonobo11 | dinsdag 3 augustus 2004 @ 20:49 |
Vanavond "dood op het circuit" over de GP van zandvoort 1973 op NED3 om 20:55 | |
The_Comeback-kid | donderdag 5 augustus 2004 @ 10:02 |
Hmmm.. Het rommelt bij Toyota Zonta vervangt per direct Da Matta Da Matta schijnt niet tevreden te zijn met de stand van zaken en met 2 nieuwe engineers. En in het achterhoofd dat R. Schumacher komt en hoogswaarschijnlijk Trulli, moet hij op zoek naar een ander plekje. Terug naar Amerika wil hij niet, want daar heeft ie alles al bereikt. Is dit het einde voor Da Matta? | |
JPM01 | donderdag 5 augustus 2004 @ 10:29 |
quote:ik vrees van wel..., ik vind het jammer ik mag da matta wel | |
twi | donderdag 5 augustus 2004 @ 13:10 |
Dat Toyota is me toch een vreselijk achterbaks team zeg, gatverdamme. ![]() | |
The_Comeback-kid | donderdag 5 augustus 2004 @ 13:21 |
quote:Wist je dat niet dan? Ik vond het al niet zo vriendelijk van ze dat ze na 1 jaar zomaar Salo en McNish eruit gooiden. Terwijl de een paar jaar van hun leven hebben opgeofferd om het Toyota-team F1-waardig te maken. Je bent je positie nooit zeker als je bij Toyota zit, ook al hebben ze het grootste budget van alle F1-teams. | |
Atreidez | donderdag 5 augustus 2004 @ 13:58 |
Ik zie Toyota ook voorlopig niet hogerop rijden.. Een budget van weetikveel, maar zonder teamspirit kom je toch nergens, en dat lijkt ver te zoeken binnen dat team. | |
-Hans- | donderdag 5 augustus 2004 @ 22:17 |
Ralf keert voorlopig nog niet terug en BMW ' dump ' de walrusneus, tijdens de Grandprix van Hongarije zal het team starten met een meer conventionele neus en voorvleugel. ![]() http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=59119 De geruchten dat Mika Häkkinen voor BAR gaat racen worden door het team ontkend, Mika zou de tegenvallende Sato moeten vervangen. En Pizzonia valt opnieuw in voor Ralf, en dat lijkt mij een logische keuze. ![]() | |
Radegast | vrijdag 6 augustus 2004 @ 02:28 |
2005 line-up van Williams-BMW is compleet. Jenson Button verlaat BAR-Honda en keert terug naar Williams-BMW waar hij in 2000 zijn F1-carriere begon. http://f1.racing-live.com/en/index.html | |
TimoBasso | vrijdag 6 augustus 2004 @ 07:41 |
quote:nou.. dit is het einde kwa formule 1 volgen voor mij.. na een trouwe dienst van bijna 10 jaar zeg ik gedag. ik had de hoop op een terug keer van Villeneuve in de Williams No Villeneuve.. No F1 ![]() ![]() | |
Bonobo11 | vrijdag 6 augustus 2004 @ 11:54 |
![]() quote: | |
-Hans- | vrijdag 6 augustus 2004 @ 13:10 |
quote:Ik las het gisteren op NOS txt en ik was echt ZEER verbaasd, want ik meende zelfs dat Button zijn contract had verlengd bij BAR. Reken maar dat BMW Williams heel diep in de buidel heeft moeten tasten maar ze hebben nu wel een heel goed duo voor 2005! Webber en Button, misschien komt er bij BAR nu ook wel een compleet nieuw rijders duo want ook de positie van Sato is niet safe. Coulthard misschien naar BAR?? Verwacht zelf dat Trulli naar Toyota gaat quote:Daar zat ik gisteravond ook over te denken en het ziet er helaas niet goed voor hem uit, zelf zie ik hem niet naar Toyota gaan want daar zal Ralf wel een stokje voor steken en Jaguar lijkt mij ook niet echt een optie voor hem en BAR.... Nee, de toekomst van Villeneuve in de Formule 1 ziet er niet best uit. | |
dolle_hond | vrijdag 6 augustus 2004 @ 13:22 |
erg verrassend idd, die move van JB | |
Atreidez | vrijdag 6 augustus 2004 @ 13:32 |
Verrassend en jammer.. Die BAR deed t erg goed en het had ook veel charme om zo'n jong team met jonge coureurs te zien groeien.. Jammer dat ie weg gaat bij BAR ![]() | |
TimoBasso | vrijdag 6 augustus 2004 @ 14:16 |
quote:Echt jammer... "De verloren zoon niet naar Williams"..,diep triest. ik zou wel graag het gezicht van meneer DR willen zien toen die het nieuws hoorde dat zijn "Boy wonder" verkast naar Williams ![]() ![]() Maarja nu hoop ik dat Meneer schumacher er mee gaat stoppen.. en dat Villeneuve de opvolger wordt, en dat hij dan zo in de voetsporen gaat van zijn vader ![]() ![]() *Hoop doet leven | |
Radegast | vrijdag 6 augustus 2004 @ 15:25 |
Jacques Villeneuve is passé. Die komt nooit meer terug in de F1. | |
-Hans- | zaterdag 7 augustus 2004 @ 13:41 |
quote:Ik vind het ook wel jammer, al ben ik geen echte JV fan maar ik vind wel dat zo iemand in de Formule 1 thuis hoort mede vanwege zijn karakter en acties op de baan. quote:Die is zich helemaal rot geschrokken! ![]() Button heeft t/m maandag de tijd om met BAR te praten, maar ik durf hem wel aan we zien Button dit seizoen niet meer terug. Want volgens mij is de verstandshouding nu dermate verstoord dat een verdere samenwerking niet veel zin meer heeft, ik begrijp de actie van Button ook niet maar dat even terzijde. Maar nu kan Davidson mooi laten zien wat hij in huis heeft en dat gun ik hem wel. ![]() quote:Ferrari zou wel vet zijn jah, maar voorlopig vrees ik dat we het nog met Schumacher moeten doen en tegen de tijd dat hij stopt is JV al helemaal uit de picture verdwenen. ![]() | |
-Hans- | zaterdag 7 augustus 2004 @ 15:53 |
De geruchten dat Mika Hakkinen ( ![]() ![]() quote: | |
dazzle123 | zaterdag 7 augustus 2004 @ 19:00 |
quote:Mika bij BAR zou dramatisch zijn. Mika is twee klassen te groot voor een matig team als BAR. Als hij terug komt dan in een goede auto. Bij BAR verkloot hij alleen zijn reputatie. | |
Slungel | zondag 8 augustus 2004 @ 11:06 |
ik zou het jammer vinden als Hakkinen weer zou gaan racen, laat die kerel lekker waar hij is; thuis en geef een jonge coureur een kans, zo'n gweldig coureur is hij niet | |
MrBadGuy | zondag 8 augustus 2004 @ 17:21 |
quote:Wat is er zo slecht aan BAR? En wat is dan wel een goede auto? (Ja Ferrari, maar anders??) | |
dazzle123 | zondag 8 augustus 2004 @ 19:14 |
quote:Renaul, McLaren, Williams en Ferrari. En dan houd het wel op. | |
MrBadGuy | zondag 8 augustus 2004 @ 21:26 |
quote:McLaren en Williams zijn een stuk beter dit seizoen dan BAR? ![]() | |
dazzle123 | zondag 8 augustus 2004 @ 21:33 |
quote:Een zwaluw maakt nog geen zomer. Er zijn zoveel teams geweest die incidenteel beter waren dan McLaren of Williams. Denk aan Jordan in 99. Denk aan Sauber een paar jaar terug. De teams die ik opnoemde hebben veel meer geld, veel meer ervaring, veel meer successen op hun naam staan dan een team als BAR. En zelfs Button denkt er zo over, hij gaat niet voor niks naar Williams. | |
MrBadGuy | zondag 8 augustus 2004 @ 21:39 |
quote:Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Ook niet voor BAR, maar het zou me niet verbazen dat ze volgend jaar weer beter zijn dan Williams en McLaren. quote:Ik denk dat de reden dat hij daarheen gaat niet zozeer is dat Williams beterzou zijn dan BAR. | |
dazzle123 | maandag 9 augustus 2004 @ 16:32 |
quote:Het zou mij zeer verbazen als BAR volgend jaar weer zo presteert als ze nu doen. Je ziet nu al dat ze wegzakken omdat andere teams gewoon meer geld hebben, meer testen etc. En Button vertrekt echt niet naar Williams vanwege het geld. Net als Webber gaat hij naar Williams omdat hij denkt dat hij daar kampioen kan worden. Webber is trouwens ook zo'n mooi voorbeeld, vorig jaar was de Jaguar nog ijzersterk. En wat is daar nu van over? Incidenteel een succesje hebben is leuk maar laat het eerst maar eens een paar jaar achter elkaar zien. Teams als McLaren, Williams en Ferrari hebben veel meer ervaring geld mensen in huis. Als ze bij McLaren slecht functioneren en bij BAR goed dan kopen ze gewoon het hele team leeg. Inclusief de coureurs. | |
MrBadGuy | dinsdag 10 augustus 2004 @ 15:09 |
quote:Bron: www.f1racing.nl | |
MrBadGuy | dinsdag 10 augustus 2004 @ 15:15 |
Vanmorgen had BMW-Williams er nog hoop in:quote:Bron: www.f1racing.nl Nu blijkt hij dus niet meer voor Williams te gaan rijden volgend seizoen. Zal Williams er nog stappen tegen nemen? | |
-Hans- | dinsdag 10 augustus 2004 @ 15:22 |
quote:Goed werk dat de FIA zich er nu duidelijk mee ' bemoeid ' in het verleden is er al vaak gezeik geweest met contracten dus ik vind het goed dat de FIA de boel nu scherp in de gaten houd, het is lullig voor Button maar zijn actie om zomaar naar BMW Williams te moven terwijl hij voor 2005 onder contract staat bij BAR vind ik zoals eerder gezegd niet netjes en het is ook niet fair na het team toe. Als BMW Williams Button echt wil hebben dan zullen ze hem moeten uitkopen en misschien gaat BAR daar wel mee akkoord want ik moet nog maar zien hoe de relatie BAR / Button is, misschien is die relatie al zo verziekt dat Button maar beter kan vertrekken. Zelf hoop ik dat Button bij BAR blijft, en de Villeneuve fans mogen weer even hopen op een come-back van hun JV! ![]() Deze soap gaat nog wel even door, ik ben benieuwd hoe het gaat aflopen. [ Bericht 0% gewijzigd door -Hans- op 10-08-2004 15:32:02 ] | |
TimoBasso | dinsdag 10 augustus 2004 @ 15:51 |
Yes Yes Yes Yes!!!!!!!!!! ![]() Dankje wel FIA ![]() | |
_Administr8or_ | dinsdag 10 augustus 2004 @ 15:52 |
![]() ![]() ![]() | |
Scrutinizer | dinsdag 10 augustus 2004 @ 16:08 |
quote: ![]() leuke soep | |
TimoBasso | dinsdag 10 augustus 2004 @ 16:08 |
quote: ![]() | |
_Administr8or_ | dinsdag 10 augustus 2004 @ 16:19 |
quote:http://www.raceplanet.net/nieuws_show.rp?berichtid=7352 ![]() [edit] nieuws bericht is weg? is het toch een fotosoep dan? ![]() [/edit] [ Bericht 16% gewijzigd door _Administr8or_ op 10-08-2004 17:15:55 ] | |
Scrutinizer | dinsdag 10 augustus 2004 @ 16:23 |
quote:Dan is het meer linke soep voor Jenson. Die zal niet met een erg gerust hart in die auto stappen lijkt mij. Ik moet ook effe aan de slag met m'n f1-manager geloof ik ![]() | |
Atreidez | woensdag 11 augustus 2004 @ 02:48 |
Damn, button vertrouwd het zelfs niet en Richards heeft moeten benadrukken aan de staf dat ze gewoon normaal moeten doen ![]() Ik wacht iig de vrijdag af voor ik m wissel ![]() | |
-Hans- | zaterdag 14 augustus 2004 @ 12:17 |
Damn het volgende nieuwe gerucht valt toch ook wel onder de categorie absurde nieuws berichten.quote:Straks weer Button / JV? dat zou wel een stunt zijn. ![]() --------------------- EDIT Richards bevestigt contact met Villeneuve [ Bericht 1% gewijzigd door -Hans- op 15-08-2004 13:34:45 ] | |
-Hans- | donderdag 19 augustus 2004 @ 14:58 |
quote:Op RTL Grandprix staat dat Albers morgen op bezoek gaat bij het team van Sauber. En de andere JV heeft gisteren een operatie ondergaan want hij heeft zijn voorste en achterste kruisband ingescheurd. (bron) Tot slot zou het einde van Jaguar racing in de huidige vorm nabij zijn want de hoofdsponsor (HSBC) heeft al aangegeven te stoppen en op 15 sept beslist Ford of ze het Jaguar team financieel blijven ondersteunen. Zelf zou het mij niets verbazen als Ford de stekker eruit trekt want Ford heeft zelf ook financiële schulden, mocht Ford de stekker eruit trekken dan is de kans groot dat Jaguar wordt overgenomen door Red Bull. (bron) | |
TimoBasso | donderdag 19 augustus 2004 @ 17:41 |
Goed nieuws dat Villeneuve weer "hot" is ![]() jammer van the cats ![]() | |
-Hans- | zaterdag 21 augustus 2004 @ 12:23 |
Zo dit is wel opvallend nieuws want vandaag is bekend geworden dat Red Bull de samenwerking met Jaguar heeft verbroken! De eventuele overname van het Jaguar team door Red Bull is hiermee van de baan EN Christian Klien heeft een serieus probleem want dankzij Red Bull zit hij bij Jaguar, en die zien we volgend seizoen waarschijnlijk ook niet meer terug. i.t.t. tot mijn eerdere reactie lijkt Ford wel degelijk geïnteresseerd te zijn om het Jaguar team over te nemen en misschien heeft het terug trekken van Red Bull hier ook wel wat mee te maken. Overigens zou de naam Jaguar mogelijk worden vervangen door Ford, maar dat is nog niet zeker. BRON [ Bericht 0% gewijzigd door -Hans- op 21-08-2004 12:29:01 ] | |
Kleffe_Dop | zaterdag 21 augustus 2004 @ 12:43 |
quote:Op basis van zijn resultaten tot dusver in het seizoen denk ik ook dat de kans groot is dat we Klien niet meer terug zien bij Jaguar. ![]() quote:Sorry, maar Jaguar is toch gewoon een onderdeel van Ford? Ik had in 1999/2000 begrepen dat Ford het team de naam Jaguar heeft gegeven om op deze manier een fan-base te kweken met behulp van het Jaguar-green en de populairiteit van het merk. (Iets wat Ford niet bereikt) Dus Jaguar is toch gewoon van Ford? | |
knillis | maandag 23 augustus 2004 @ 13:09 |
Jaguar is gewoon van ford, en 15 september zal bekend worden of Ford/Jaguar doorgaat met het F1 project. Bovendien is 15 september ook de dag dat het contract van Klien voor volgend jaar bevestigd moet worden. Is dit niet het geval, dan komt er waarschijnlijk volgend jaar iemand anders in te rijden, mochten ze doorgaan. | |
-Hans- | zaterdag 28 augustus 2004 @ 00:06 |
uuhhm ja klopt inderdaad, Jaguar is van Ford en ik ga er toch wel vanuit dat Klien zijn plaats bij Jaguar zal verliezen want zoveel heeft hij nou ook weer niet gepresteerd dit seizoen. Daarnaast zijn er nog altijd geruchten dat Mercedes Benz motoren aan het team van Eddie Jordan gaat leveren, en op RTL Grandprix staat dat de rijders line-up van Jordan waarschijnlijk zo goed als rond is want Heidfeld zou blijven en Timo Glock zou de tweede rijder worden, twee keer raden welke nationaliteit Timo Glock dan heeft.... (tip: Mercedes is een Duits merk, Heidfeld is een duitser nou makkelijker kan ik het niet maken ![]() ![]() Daarnaast zou ik mij wel voor kunnen stellen dat Ford het team van Jordan wil verlaten zodat ze zich volledig op hun eigen team kunnen richten. (Jaguar/Ford) | |
Atreidez | zaterdag 28 augustus 2004 @ 02:53 |
Ik zie Coulthard wel naar Jaguar gaan, iets anders kan ik me niet voorstellen als Jordan gevuld is. | |
-Hans- | zaterdag 28 augustus 2004 @ 11:51 |
quote:Ik sluit BAR toch ook niet helemaal uit, mits Button vertrekt wat ik ook nog maar moet zien gebeuren. David Coulthard schijnt toch de voorkeur te hebben boven Villeneuve en Hakkinen aangezien die al een jaar of meer niet hebben gereden en Coulthard is goed op de hoogte van de laatste technische ontwikkelingen op Formule 1 gebied. Voor Coulthard zal het Jaguar of BAR moeten gaan worden, waar BAR zijn voorkeur is. ![]() | |
Atreidez | zaterdag 28 augustus 2004 @ 13:51 |
quote:Toch denk ik dat Richards Davidson niet mag negeren. Die gozer zou ik volgend jaar graag in de BAR zien, en het liefst met Button eigenlijk ![]() | |
TimoBasso | zaterdag 28 augustus 2004 @ 15:21 |
David Coulthard in de BAR?.. "meneer heeft geen ballen" ![]() | |
-Hans- | zaterdag 28 augustus 2004 @ 16:49 |
![]() Die stempel werkt inderdaad niet in zijn voordeel, anyway BAR zou wel wat kunnen leren van de kennis die David heeft opgedaan bij Mclaren dus in dat opzichte is Coulthard wel interessant. Maar voor de rest.... ![]() | |
TimoBasso | zaterdag 28 augustus 2004 @ 17:06 |
quote:testrijder ofzo ![]() | |
JPM01 | zaterdag 28 augustus 2004 @ 18:20 |
quote:ze kunnen ook albers in de jordan-mercedes zetten heidfeld heeft al te kennen gegeven dat die niet wil rijden meer voor jordan | |
-Hans- | zaterdag 28 augustus 2004 @ 19:39 |
quote:Klopt, dat heeft hij inderdaad aangegeven al was hij in een recent interview wat positiever gestemd over het Jordan team en de geboekte vooruitgang en dat zou een teken kunnen zijn dat hij mogelijk nog een jaar bij Jordan blijft. Volgens mij heeft hij ook een contract voor twee jaar, maar dat zegt natuurlijk niet alles. ![]() En zoveel andere opties dan Jordan heeft hij niet, Nick heeft volgens mij ook geen grote sponsors achter zich staan (contract met Mercedes is allang verlopen) dus hij kan zich niet zomaar inkopen bij een ander team zoals Jaguar of misschien BAR. Albers zou zeker kunnen en helemaal als hij op de steun van Mercedes kan rekenen, en mogelijk gaat Wilux Albers sponsoren dus dan wordt hij helemaal een interessante optie voor Jordan. Van mij mag het Albers wel worden, Timo lijkt mij een prima gozer maar ik zie toch liever een Nederlander in de Jordan bolide zitten. ![]() | |
-Hans- | zaterdag 28 augustus 2004 @ 19:39 |
quote:Zou de ideale plek voor hem zijn. ![]() | |
-Hans- | dinsdag 31 augustus 2004 @ 12:21 |
Morgen een speciale extra persconferentie van...... M. Schumacher! Nou noteer maar alvast want ik ben er zeker van dat hij daar bekend gaat maken dat hij de F1 gaat verlaten alleen of dat direct is of na 2006 is nog even de vraag. http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=61625 [ Bericht 12% gewijzigd door -Hans- op 31-08-2004 12:26:49 ] | |
JPM01 | dinsdag 31 augustus 2004 @ 12:32 |
ik hoop dat die gaat zeggen "ik stop aan het einde van dit seizoen" ![]() | |
Atreidez | dinsdag 31 augustus 2004 @ 12:44 |
Ik denk dat hij gaat aankondigen dat hij opnieuw gemotiveerd is door de inhaalactie van Juan Pablo en daardoor zeker nog tot 2008 aanwezig zal zijn ![]() | |
knillis | dinsdag 31 augustus 2004 @ 13:35 |
Of dat hij per direct stopt, dat zou pas nieuws zijn. En dan een jong iemand in de ferrari. | |
MonoSynth | dinsdag 31 augustus 2004 @ 13:57 |
Ofwel : Wie rijdt er volgend jaar in de eerste Ferrari? (En wie voert op dat moment startnummer 1? Of wordt het Ferrari met nr 2 en 3?) Trulli? Villeneuve? | |
MonoSynth | dinsdag 31 augustus 2004 @ 14:04 |
[gedachtenkronkel] Michael gaat samen met zijn broertje in de laatste twee jaar van zijn carriere Toyota naar de top helpen ![]() [/gedachtenkronkel] Owjah, en Rossi rijdt volgend jaar in de Ferrari ![]() | |
Bonobo11 | dinsdag 31 augustus 2004 @ 14:16 |
quote:LOL die is inderdaad wel klaar met motorracen. ![]() ![]() Volgend jaar een nieuwe uitdaging voor "il Dottore" | |
knillis | dinsdag 31 augustus 2004 @ 15:14 |
Hill heeft met het nummer 0 meegereden op de Williams toen Mansell? niet meer mee deed en nog wel wereldkampioen was. Dus toen reed williams met de auto's nummer 0 en 2. | |
MonoSynth | dinsdag 31 augustus 2004 @ 15:48 |
Je hebt gelijk. Is dat een door de FIA opgelegde regel?![]() | |
_Administr8or_ | dinsdag 31 augustus 2004 @ 15:50 |
Schumacher gaat iig nog niet stoppen ![]() quote: | |
MonoSynth | dinsdag 31 augustus 2004 @ 15:51 |
ah 1993 dus ook toen Prost er met de titel op zak mee kapte:![]() | |
JPM01 | dinsdag 31 augustus 2004 @ 17:35 |
quote:een site die door scholiertjes wordt gemaakt ![]() | |
-Hans- | dinsdag 31 augustus 2004 @ 17:47 |
quote:Zou mooi zijn want dan komt de nieuwe wereldkampioen uit het team van Mclaren. ![]() | |
-Hans- | dinsdag 31 augustus 2004 @ 18:45 |
quote:" onze vermoedens " en waar baseren ze die vermoedens dan op?, en een " doodnormale persconferentie " wat een onzin zeg om daarvoor een extra persconferentie in te lassen waar de internationale pers op afkomt, vrijwel niemand zit te wachten op het inmiddels bekende bedank woordje van Schumacher en een dergelijk interview had ook tijdens het komende Grandprix weekend gegeven kunnen worden. ![]() Nee, vooralsnog ga ik er vanuit dat dit GEEN doodnormale persconferentie gaat worden. Schumacher gaat bekend maken dat hij na dit seizoen stopt (kans acht ik niet groot) of hij maakt bekend dat het komende seizoen zijn laatste seizoen gaat worden. Ik gok zelf het laatste aangezien het Ferrari " dreamteam " stopt, Jean Todt, Ross Brawn, Michael Schumacher, Rory Byrne en Paolo Martinelli hebben een contract tot 2006 waar het alleen nog onduidelijk is wat Schumacher gaat doen (rest stopt zeker) maar wat Schumacher gaat doen weten we morgen. ![]() | |
-Hans- | dinsdag 31 augustus 2004 @ 18:53 |
Woei Antonio Pizzonia zal ook tijdens de Grandprix van Monza achter het stuur van de BMW Williams kruipen!quote:Pizzonia op het podium, ik hoop het aangezien hij er tijdens de Grandpix @ Spa al vlakbij was. | |
knillis | woensdag 1 september 2004 @ 08:50 |
quote:Zal inderdaad wel door de FIA bepaald worden, in 1996, toen MS overstapte van Benetton naar Ferrari kreeg hij het nummer 1 op de Ferrari (die tot toen altijd met de nummers 27 en 28 reden, of tenminste toch sinds het overlijden van JV Sr.) Dus niet het team, maar de wereldkampioen rijdt met de nummer 1 auto. Wanneer die er niet is, zullen er wel allerlei regels zijn die er op uit gedraaid zijn dat Hill 2 jaar met het nummer 0 rond reed. | |
-Hans- | woensdag 1 september 2004 @ 15:47 |
quote:Helaas.... Schumacher stopt nog lang niet quote: ![]() Dan reis je als journalist tig kilometers om de speciale extra persconferentie bij te wonen want stel je eens voor dat Schumacher bekend gaat maken dat hij stopt, en wat krijg je vervolgens te horen? nou dat Ferrari één grote familie is (het lijkt de TROS wel..) dat iedereen binnen het team geweldig is en dat zelfs de koffie jufvrouw heeft bijgedragen aan de wereldtitel.... ![]() | |
Atreidez | woensdag 1 september 2004 @ 15:49 |
![]() quote: ![]() | |
TimoBasso | woensdag 1 september 2004 @ 17:30 |
quote:F*ck Ferrari... F*ck formula one... ik d8 zeker dat Formula schumi ging stoppen ![]() | |
TheGHunter | woensdag 1 september 2004 @ 18:25 |
Gelukkig, hij blijft nog een jaartje langer bij Ferrari ![]() ![]() ![]() En gelijk heeft tie, waarom zou hij moeten stoppen? Omdat de sport saai wordt als hij blijft? Wat een onzin, gewoon lekker doorgaan, dat de andere teams maar eens wat gaan terugdoen. De 1e stap is inmiddels gemaakt, doordat Kimi Schumacher in een rechtstreeks duel versloeg. Nu de andere teams nog ![]() | |
-Hans- | donderdag 2 september 2004 @ 13:04 |
Nu weer echt nieuws want Eddie Jordan heeft zijn team verkocht en dat is misschien maar goed ook want anders zou het einde van Jordan nabij zijn. quote: | |
CrazyDaisy85 | donderdag 2 september 2004 @ 20:07 |
quote:Begint toch wel vreemde vormen aan te nemen, als nu zelfs de achterbanden van bridgestone het gaan begeven... | |
JPM01 | donderdag 2 september 2004 @ 21:36 |
quote:tja het blijft een zwakpunt van het totaalplaatje, ik vrees dat er met die nieuwe bandenregel dat ze op ouwe banden moeten racen er nog wel veel meer banden aan gaan ![]() | |
dewd | donderdag 2 september 2004 @ 23:15 |
Hmm jammer. Ik had toch liever gezien dat Shumi zou stoppen. Als wereld kampioen laat je je van je goede kant zien als je de sport boven jezelf laat gaan. Leuk dat ie nog geen zin heeft om te stoppen, maar een paar miljoen mensen zien graag ook eens iemand anders winnen. Ga lekker motorrijden ofzo, of echt racen ala WRC. | |
Atreidez | vrijdag 3 september 2004 @ 09:26 |
Klotebanden.. Afschaffen die 2 merken en gewoon weer 1 standaard band voor alle teams. Snap niet dat ze daar nog geen knoop over hebben doorgehakt ![]() | |
MonoSynth | vrijdag 3 september 2004 @ 09:39 |
Ralf is dus wel fit, alleen zijn verzekeringsmaatschappij verplicht hem om 12 weken rust te nemen... Dus in china is hij er sowieso weer bij. link | |
-Hans- | vrijdag 3 september 2004 @ 19:01 |
quote:Volgens Bridgestone zou het mogelijk gaan om een lekke band, waarschijnlijk veroorzaakt door een scherp voorwerp op het circuit. Maar goed misschien moet de FIA de banden eens wat grondiger onder de loep nemen want het is de laatste weken wel weer " feest " als het om kapotte achterbanden gaat, helemaal de Michelin banden begeven het wel erg snel. Dit is trouwens redelijk vers van de pers en het onderstaande bericht is voor mij tevens het bewijs dat de FIA inderdaad de banden grondiger onder de loep moet nemen. Again met een Toyota, toeval? quote:Vandaag heeft Ferrari en Mclaren een nieuwe neus getest: ![]() De Mclaren met een bredere neus, persoonlijk vind ik de oude neus mooier. ![]() ![]() De Ferrari neus loopt nu wat scherper naar beneden, de verandering is niet echt schokkend te noemen maar het zal ongetwijfeld effect hebben op de prestaties van de wagen. ![]() | |
-Hans- | vrijdag 3 september 2004 @ 19:05 |
quote:uuhm dat is dan wel lullig voor Ralf maar ik begrijp het punt van de verzekeringsmaatschappij wel/ ![]() | |
JPM01 | zondag 5 september 2004 @ 16:57 |
nog een leuk nieuwtjequote:bron: http://www.f1racing.net/nl/news.php?newsID=62055 | |
MonoSynth | donderdag 9 september 2004 @ 11:50 |
Olivier kapt ermee :quote:bron: http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=62417 | |
-Hans- | donderdag 9 september 2004 @ 14:53 |
quote:uuhhm tsja het zat er al een beetje aan te komen dat hij zijn stoeltje kwijt zou raken, gelukkig voor hem kan hij actief blijven bij het Toyota team. Binnenkort zal Trulli wel gepresenteerd gaan worden als tweede rijder naast Ralf Schumacher, Panis zal ik verder niet missen want het beste was er toch al vanaf. Op RTL Grandprix staat het volgende artikel: 'Villeneuve tekent voor twee jaar bij Sauber' quote: Ik ben benieuwd of Massa nu blijft want ook Vitantonio Liuzzi is in verband gebracht met Sauber, misschien een jaartje testen? | |
MonoSynth | donderdag 9 september 2004 @ 16:12 |
Misschien een jaartje testen, maar als ik dit artikel lees: http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=62337 dan maak ik daar uit op dat Jean Todt op zijn minst de mogelijkheid open houdt om één van zijn huidige coureurs (Rubinho) te vervangen door een jongere coureur. Dus het kan maar zo dat Liuzzi direct bij Ferrari gaat testen, en als hij sneller is dan Rubinho dat ze hem (halverwege het jaar) in de tweede racewagen gaan zetten..... | |
TimoBasso | donderdag 9 september 2004 @ 22:26 |
Villeneuve en Vitantonio Liuzzi in een team ![]() dat zou ook wat zijn.. ![]() | |
MonoSynth | vrijdag 10 september 2004 @ 11:37 |
Nu.NL meldt:quote:http://nu.nl/news.jsp?n=405573&c=47 | |
-Hans- | zaterdag 11 september 2004 @ 19:31 |
quote:Nou zelf verwacht ik niet dat Ferrari halverwege het seizoen Rubens de deur zal wijzen, zeker niet na al die jaren van toch wel trouwe dienst. Zelf zou het mij niets verbazen als het Massa gaat worden die Rubens moet vervangen, ik meen zelfs dat de broer van Jean Todt de manager is van Massa en Todt is zelf ook wel te spreken over Massa. Vraag mij niet waarom want zo goed vind ik Massa niet, maar misschien is die goed genoeg om te fungeren als tweede Ferrari rijder. Liuzzi zie ik eerder een jaar testen bij bijvoorbeeld Sauber of Ferrari, ik verwacht niet dat hij direct een racestoeltje krijgt aangeboden. Ik vind het wel zorgwekkend dat ze bij Ferrari zo lopen te vissen naar Kimi, echt ik zou het niet tof vinden als Kimi naar Ferrari zou gaan. Todt en Brawn lopen Kimi alleen maar complimentjes te geven en dat zullen ze niet zomaar doen. ![]() Zelf hoop ik dat ze bij Mclaren de wagen heel snel nog betrouwbaarder kunnen maken want anders zie ik Kimi dus wel vertrekken, hij heeft het namelijk in zich om wereldkampioen te worden alleen dat gaat niet met een wagen die steeds stuk gaat. (al gaat het de laatste tijd betreft de snelheid en betrouwbaarheid al beter bij Mclaren) | |
-Hans- | zondag 12 september 2004 @ 23:19 |
Fisico nog dit seizoen naar Renault en Villeneuve of iemand anders naar Sauber? de geruchten gaan dat Trulli direct kan vertrekken bij Renault want dit is de zoveelste keer dat Trulli teleurstelt tijdens de race, ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. http://www.grandprix.com/ns/ns13491.html | |
Atreidez | maandag 13 september 2004 @ 10:57 |
Ik zie Trulli ook graag vertrekken, maar Fisico in dat ding lijkt me ook geen verbetering ![]() | |
MonoSynth | maandag 13 september 2004 @ 11:14 |
En wederom zit Toyota een jaar met twee omhooggevallen coureurs.... Het meest indrukwekkende wat ik Trulli heb zien doen was de Marlboro Masters in 1996 met een kromme achtervleugel. Alleen jammer dat hij er in de laatste bocht af vloog. | |
MonoSynth | maandag 13 september 2004 @ 11:20 |
geen nieuws, meer een mededeling:quote:http://nu.nl/news.jsp?n=407804&c=47 | |
zjroentje | maandag 13 september 2004 @ 11:30 |
quote: ![]() | |
Atreidez | maandag 13 september 2004 @ 11:32 |
quote:Volgend jaar nog erger als dit jaar ![]() Da Matta vond ik trouwens niet zo erg, evenals zonta niet. Maar Panis is in sommige races echt een schande voor de F1 geweest. | |
MonoSynth | maandag 13 september 2004 @ 11:44 |
quote:Ik heb het ook niet over halverwege het jaar, maar ik denk dat Rubens zijn contract tot 2006 niet vol gaat maken als ze voor die tijd een goede opvolger voor Schumi kunnen krijgen (Raikkonen, Liuzzi) | |
TimoBasso | maandag 13 september 2004 @ 11:44 |
Dat zou mooi zijn voor Villeneuve.. in effe 3 race's (?) B.A.R verslaan ![]() Nog 1 overwinning erbij.. en hij heeft de teams weer voor het uitzoeken * Droom mode* | |
MonoSynth | dinsdag 14 september 2004 @ 15:41 |
quote:http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=63191 laten we het hopen ![]() | |
_Administr8or_ | dinsdag 14 september 2004 @ 15:53 |
quote:ik ben niet zo'n fan van Villeneuve.. | |
Atreidez | dinsdag 14 september 2004 @ 16:09 |
Renault is toch al dichtgetimmerd voor volgend seizoen, dus ik weet niet wat er zo mooi zou zijn aan zo'n testrol.. | |
TimoBasso | dinsdag 14 september 2004 @ 19:04 |
Yes Yes, Villeneuve.. zit in China in de Renault... ![]() B.A.R zeg maar gedag.aan je 2de plek ![]() | |
-Hans- | dinsdag 14 september 2004 @ 19:40 |
Wow dat zou tof zijn zeg! ik hoop het maar, alles beter dan Trulli ![]() Toyota is een kleurloos team en het zal ook altijd een kleurloos team blijven met de coureurs Ralf Schumacher en Jarno Trulli. ![]() http://images.f1racing.net/large/35033.jpg (afb. alleen bekijken als je al hebt gegeten.... ![]() quote: | |
TimoBasso | dinsdag 14 september 2004 @ 21:43 |
It's official - Villeneuve will test tomorrow for Renault!!! thank you god.. hier heb ik zowat een dik jaar op moeten wachten ![]() | |
-Hans- | dinsdag 14 september 2004 @ 22:26 |
quote:Volgens NOS txt (609) is het zeker dat Trulli exit is!!! morgen en overmorgen dus 2x Villeneuve en misschien zelfs wel meer. ![]() | |
TimoBasso | dinsdag 14 september 2004 @ 22:59 |
quote:Hulde ![]() ik wordt er bijna emo.. van toen ik het nieuws hoorde als jv fan ![]() ![]() ![]() | |
Kleffe_Dop | dinsdag 14 september 2004 @ 23:43 |
Jacques! ![]() Niet echt een verassing dat Trulli op kan krassen na die uitbarsting van Briatore op Monza! | |
twi | woensdag 15 september 2004 @ 01:44 |
Fuck op met die zakkenwasser. Geef mij Trulli maar. | |
APK | woensdag 15 september 2004 @ 01:58 |
quote:In de manager heeft hij mij een hoop punten gekost. ![]() | |
TimoBasso | woensdag 15 september 2004 @ 07:57 |
quote:Trulli is een b rijder eerste klas... man zonder ballen ![]() | |
Legolas_Greenleaf | woensdag 15 september 2004 @ 08:01 |
quote:Inderdaad. ![]() Ik zit nu te twijfelen of ik nu m'n renault Chassis richting een BAR Chassis doe en Alonso aankoop voor Trulli. ![]() | |
MonoSynth | woensdag 15 september 2004 @ 09:33 |
quote:http://f1.racing-live.com(...)l/040915090346.shtml Ofwel : in China rijdt Trulli in de Toyota, en Villeneuve of Montagny in de Renault. dan kom ik uit op een totaal van 25 f1 coureurs dit seizoen. (20 vaste rijders plus Glock, Gene, Pizzonia, Zonta en Villeneuve/Montagny). | |
TheGHunter | woensdag 15 september 2004 @ 10:07 |
Villeneuve ![]() ![]() Wereldcoureur, ik vond het net als bij Irvine jammer dat hij de F1 verliet, geweldig dat hij nu weer terug komt ![]() Eindelijk weer iemand die zn mond durft open te trekken en niet zon eenheidsworst zoals de rest van het veld ![]() | |
Atreidez | woensdag 15 september 2004 @ 10:29 |
Dat zal me wat worden ![]() ![]() | |
-Hans- | woensdag 15 september 2004 @ 12:03 |
quote:Nou maar hopen dat de tests ook goed verlopen zodat hij kan knallen tijdens de race, dat kan nog leuk worden Villeneuve tijdens de start achter M. Schumacher met in het achterhoofd houdend dat de Renaults altijd f*cking goed starten. ![]() ![]() ![]() quote:Bovenstaand bericht bevestigd voor mij nogmaals het vermoeden dat Trulli er inderdaad met de pet naar heeft gegooid, triest figuur die Trulli. | |
Bonobo11 | woensdag 15 september 2004 @ 14:19 |
Ik vind Trulli een beetje triest ventje, een soort b100 ![]() Hij kan zeer goed kwalificeren, maar in de race zit hij altijd een paar rondjes te pitten. Ook heeft hij onredelijk veel pech gehad in zijn carriere. Met Villeneuve terug ben ik uiteraard blij, er gebeurt dan tenminste weer eens wat. | |
MonoSynth | woensdag 15 september 2004 @ 14:42 |
quote:http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=63341 Yazaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! F1 zonder JV is gewoon niet compleet ![]() | |
TheGHunter | woensdag 15 september 2004 @ 15:59 |
quote:Jammer dat hij bij het team gaat rijden wat Ferrari nooit en te nimmer zal gaan aanvallen, dan raken ze hun motoren kwijt ![]() Maar idd, Jacques is wel zo iemand die zegt: fuck it, ik probeer het gewoon, en dan liggen ze er maar beide af ![]() Het kan een leuk seizoen worden volgend jaar, Schumacher, Raikkonen, Villeneuve en Montoya strijdend voor de 1e 4 plaatsen ![]() | |
Atreidez | woensdag 15 september 2004 @ 16:11 |
quote: ![]() * Atreidez is benieuwd naar de reactie van timo ![]() | |
-Hans- | woensdag 15 september 2004 @ 17:29 |
wow dit is natuurlijk geweldig nieuws! echter kan Paffet en Albers een plekje bij Sauber nu wel vergeten want het ging tussen JV, Albers en Paffet maar het is dus Villeneuve geworden! misschien dat één van die twee kan gaan testen voor Sauber want ik geloof dat de positie van Massa redelijk veilig is. ![]() Straks dus in de Sauber. ![]() -edit- quote:Hopen dat ze het probleem nog weten te fixen! | |
mitt | woensdag 15 september 2004 @ 17:31 |
even voor de duidelijkheid alvast.. Wat groter nieuws, zoals Trulli en Villeneuve mag in een apart topic Schroom niet dus ![]() | |
-Hans- | woensdag 15 september 2004 @ 17:45 |
1 + 1 = 2 ?quote: quote:Lijkt mij duidelijk. ![]() ![]() Tot slot: quote:Dus waarschijnlijk toch geen Toyota voor Flavio, daar was namelijk nog even sprake van dat hij naar Toyota zou gaan. ![]() -edit- quote: [ Bericht 11% gewijzigd door -Hans- op 15-09-2004 18:00:14 ] | |
Atreidez | woensdag 15 september 2004 @ 18:55 |
quote:Lekker overzichtelijk ![]() | |
-Hans- | woensdag 15 september 2004 @ 19:41 |
quote:Hopen op beterschap voor morgen! ![]() | |
M5 | woensdag 15 september 2004 @ 20:17 |
quote:Ik verwacht Sauber volgend jaar echt niet in staat om voor de plaatsen 1, 2, 3 en 4 te racen.. maar met villeneuve hebben ze wel een publiekstrekker. En je vergeet Webber en Button, als de laatstgenoemde teminste daar gaat rijden. ![]() | |
MonoSynth | donderdag 16 september 2004 @ 08:10 |
quote:En een bron die naar meer dan alleen de tijden kijkt citeert Villeneuve: quote:http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=63404 [ Bericht 0% gewijzigd door MonoSynth op 16-09-2004 09:35:48 (typo) ] | |
The_Comeback-kid | donderdag 16 september 2004 @ 09:21 |
Laatste nieuwtjes: - Test van Albers in een Sauber is afgelast omdat Villeneuve als rijder bekend is gemaakt - Trulli heeft per direct getekend bij Toyota Nieuwstracker.nl - Formule 1 | |
MonoSynth | donderdag 16 september 2004 @ 09:37 |
quote:Verrassend! ![]() | |
zjroentje | donderdag 16 september 2004 @ 10:32 |
Jacques weer terug. ![]() Wordt het eindelijk weer interessant. | |
MonoSynth | donderdag 16 september 2004 @ 11:34 |
Jacques rijdt in China: http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=63447 | |
Atreidez | donderdag 16 september 2004 @ 12:03 |
![]() Liuzzi's eerste kilometers in de F1 ? Weet niet of ie al eerder ergens had getest.. | |
Nyluzzz | donderdag 16 september 2004 @ 13:34 |
Jacques terug, fantastisch. Ik kijk nu al uit naar de race en ik hoop zo dat hij het goed gaat doen. | |
Nyluzzz | donderdag 16 september 2004 @ 13:36 |
![]() | |
rubbereend | donderdag 16 september 2004 @ 15:20 |
Dit zat er dik in natuurlijk:quote: | |
TimoBasso | donderdag 16 september 2004 @ 18:49 |
quote:achja dat heb je met een Schumacher fan, gewoon onkunde / opvoeding dat soort zaken ... ![]() ![]() Japan gaat ie winnen.. zelfde soort aktie als de GP van Europa 97 jerez op Schumacher ![]() | |
-Hans- | donderdag 16 september 2004 @ 20:49 |
quote:En dat is wel goed gelukt want Villeneuve heeft een goede tijd neergezet tijdens de laatste testdag op Silverstone. quote:Bernoldi... ![]() | |
Atreidez | donderdag 16 september 2004 @ 21:12 |
What the fuck.. Bernoldi in een BAR ![]() Die heeft een hoop geld meegebracht zeker.. | |
rubbereend | donderdag 16 september 2004 @ 21:26 |
heeft Bernoldi zn auto geduwd ofzo? | |
mbn | donderdag 16 september 2004 @ 22:23 |
quote:Was al een tijdje bekend dat hij ging testen. Hij heeft een contract voor twee maanden en mag misschien volgend jaar als testrijder blijven. Zie ook: http://sport.fok.nl/f1/nieuws/8484 | |
Radegast | vrijdag 17 september 2004 @ 00:32 |
quote:Oops.....flinke misser ![]() Gaaf dat ie terug is. Dat wordt vuurwerk! Slimme zet van Briatore/Renault om hem de laatste races te laten rijden voor Renault. Nu Renault van koekebakker Trulli af is en een echte courerur met ballen erbij heeft, zal het nog flink spannend worden wie er tweede word in het constructeurskampioenschap. Al heb ik grote twijfels of het snugger is om vanaf 2005 voor Sauber te gaan rijden, want dat vind ik maar een team van niks. | |
-Xerxes- | vrijdag 17 september 2004 @ 00:39 |
quote:Whahaha, hij heb zn BAR overall nog steeds! ![]() | |
Furby | vrijdag 17 september 2004 @ 00:43 |
quote:Hmm ![]() ![]() ![]() | |
APK | vrijdag 17 september 2004 @ 00:49 |
quote: ![]() ![]() | |
Najra | vrijdag 17 september 2004 @ 00:51 |
quote:Je bedoeld die Joske die bij zijn eerste test sneller was dan Senna? | |
MonoSynth | vrijdag 17 september 2004 @ 08:24 |
Of.. zou... Ferrari Villeneuve geparkeerd hebben bij Sauber om op het moment dat Schumi zijn vertrek bekend maakt (misschien toch eind dit jaar?) een nieuwe eerste coureur te hebben?? ![]() | |
Foo_niks | vrijdag 17 september 2004 @ 08:31 |
quote:Sauber is Ferrari dus Herr Schumi krijgt er volgend jaar gewoon een killswitch bij mocht JV moeilijkheden veroorzaken | |
MonoSynth | vrijdag 17 september 2004 @ 09:48 |
Trulli deed het gisteren trouwens best goed in de Toyota. Hij was maar 0.5 seconde trager dan de beste Renault (Villeneuve), terwijl het verschil Toyota-Renault tijdens de kwalificatie op Silverstone meer dan 1.6 seconde was.... http://www.f1racing.nl/nl/testresults.php?testID=134 | |
rubbereend | vrijdag 17 september 2004 @ 10:05 |
ach het zijn maar tests. Als JV gewoon voor hetzelfde bedrag bij BAR getekend had wat hij bij Sauber gaat vangen had hij nu gewoon steeds op t podium gestaan ipv Button | |
-Hans- | vrijdag 17 september 2004 @ 11:54 |
quote:Lijkt mij heel sterk, met alle respect voor Villeneuve maar ik vermoed toch dat Ferrari kiest voor jeugdig talent. ![]() | |
mbn | vrijdag 17 september 2004 @ 11:57 |
quote:Ik denk dat Ferrari zal proberen de beste coureur bij de concurrentie weg te halen. Men wil kampioen blijven. Ook als Schumi stopt, dus zal men de beste coureur van het veld willen hebben. Met een jonge coureur heb je wel de toekomst, maar die zal niet in zijn eerste seizoen kampioen worden. | |
TimoBasso | vrijdag 17 september 2004 @ 13:16 |
quote:het wil maar niet door dringen... dat het niet aan Villeneuve lag he? ![]() *heeft Schumacher al iets gezegd in de media ofzo.. over de terugkeer van zijn rivaal ![]() | |
TimoBasso | vrijdag 17 september 2004 @ 13:20 |
quote: ![]() ![]() ![]() reageer dan niet ofzo | |
-Hans- | vrijdag 17 september 2004 @ 13:29 |
mbn ik reply straks even op je reactie want ik moet nu weg maar ik heb nog wel even snel BREAKING nieuws! Op NOS txt staat een bericht met als kop " Jaguar verdwijnt uit de F1 " maar er zit nog geen bericht achter. Op een andere site staat het volgende: quote: | |
Atreidez | vrijdag 17 september 2004 @ 13:37 |
Olav zei t al afgelopen weekend bij de race op Monza.. krijgt ie nog gelijk ook ![]() ![]() | |
Clab | vrijdag 17 september 2004 @ 13:46 |
Tja wat had Jaguar te zoeken in de F1? Ze leverde als enige fabrieks team geen eigen motor, ja ik weet wel dat Jaguar van Ford is maar ik heb het altijd vreemd gevonden dat Jaguar met Ford motoen reed, noem het dan in iedergeval een Jaguar motor. | |
_Administr8or_ | vrijdag 17 september 2004 @ 14:19 |
Jaguar weg, maar Cosworth ook.. lekker voor Minardi en Jordan dit ![]() | |
MonoSynth | vrijdag 17 september 2004 @ 14:19 |
Vraag me af wat er met de deal tussen Ford en Minardi gaat gebeuren. Eddie Jordan zit ook al zodanig in de puree dat hij ook maar één mogelijkheid ziet : er mee stoppen. http://www.formule1nieuws(...)cle.php?storyid=8421 Das dus nie leuk.... Tenzij Cosworth door een grote jongen wordt opgekocht, of Renault/BMW/Toyota/Renault klantenmotoren gaat verkopen voor weinig geld..... | |
knillis | vrijdag 17 september 2004 @ 14:38 |
Er gaat ook al jaren het volkswagen verhaal, en volgens mij heeft volkswagen ook al enige tijd enkele banden met een andere divisie van cosworth. Even zoeken. Bovendien zijn teams als minardi en jordan een aanvulling op het veld die niet gemist kan worden door de andere teams om toch nog een enigszins interessant startveld en opleidingsmogelijkheid te behouden. Het grote geld maakt natuurlijk een boel kapot, maar de grote merken zouden ook in de toekomst onder verschillende namen teams kunnen inzetten, bijvoorbeeld Renault en Nissan, Ferrari en Maserati of Alfa Romeo, enzovoorts. Bovendien denk ik dat Ford nog wel eens terug zal keren naar de F1. Ford heeft altijd aan autosport gedaan en gaat nu ineen keer alle autosport op Europa gericht stoppen (want zeer waarschijnlijk ook de WRC) het kan, maar over enige tijd zien ze er de fout wel van in. | |
rubbereend | vrijdag 17 september 2004 @ 16:19 |
t wordt tijd dat Volkswagen de F1 instapt en GM zit toch ook nog niet in e F1? | |
TimoBasso | vrijdag 17 september 2004 @ 16:30 |
Volkswagen/Audi... misschien? of.............. Lotus F1 ![]() [ Bericht 66% gewijzigd door TimoBasso op 17-09-2004 16:36:31 ] | |
rubbereend | vrijdag 17 september 2004 @ 16:34 |
Audi lijkt me het geschikte merk waaronder Volkswagen actief kan worden, ze hebben al veel ervaring in Le Mans opgebouwd dus ze moeten wel degelijke wagens kunnen bouwen | |
twi | vrijdag 17 september 2004 @ 17:37 |
Arden zou toch graag F1 willen gaan doen? Misschien dat die de tent van Jordan wel overnemen ![]() | |
-Hans- | vrijdag 17 september 2004 @ 17:55 |
quote:Tsja dan kom je eigenlijk weer uit bij Kimi Raikkonen, hij is jong en hij heeft het in zich om kampioen te worden. Overigens is het natuurlijk nog maar de vraag wat de gevolgen zijn als Schumacher en de rest van het huidige Ferrari-dreamteam vertrekt, al zullen de gevolgen waarschijnlijk wel meevallen aangezien ze bij Ferrari nu al druk bezig zijn met het inwerken van de nieuwe garde. Al met al zal het best interessant worden wie Schumacher en Rubens gaan opvolgen.. ![]() Ik heb ondertussen al wat meer gelezen over het vertrek van Jaguar incl. Ford en het ziet er allemaal niet best uit, helemaal voor Minardi en Jordan.. Ben zeer benieuwd wat er nu gaat gebeuren met de recent gesloten deal tussen Cosworth en Minardi, misschien moet Minardi wel kijken naar Toyota motoren en Jordan naar Mercedes motoren. Maar er is nog een ander probleem: quote:Wat een gare regel trouwens, dan mogen de teams een extra wagen inzetten terwijl die extra wagen niet mee mag doen om de punten... Ik moet ook nog maar zien of teams zoals Jordan en Minardi instaat zijn om een extra wagen in te zetten tijdens een race, testen met een extra wagen lukt ze nog wel maar het inzetten van een extra wagen tijdens een race is een ander verhaal. Het is te hopen dat er een partij is die Jaguar/Cosworth wil overnemen.. ![]() | |
-Hans- | vrijdag 17 september 2004 @ 17:56 |
quote:Klopt inderdaad, die naam duikt erg vaak op. ![]() | |
mbn | vrijdag 17 september 2004 @ 18:26 |
quote:Het zorgt er wel voor dat de nieuwe reglementswijzigingen nog belangrijker worden. Het moet goedkoper worden, want anders houdt je nog alleen Williams, Ferrari en McLaren en Toyota over. Ik geloof zeker dat sie Maktoum-familie een team gaat overnemen, maar die zullen zich misschien ook vergissen in hoeveel het draaiende houden van een team werkelijkk kost. Minardi zal volgend jaar in ieder geval nog met Cosworth motoren mogen blijven rijden. Jordan moet een goede tweede sponsor vinden en dan redden ze het ook nog wel een jaar. Met het vertrek van jaguar komen wel weer een paar grote sponsoren vrij op zich. Voor de mensen die interesse kunnen hebben FOK! zoekt F1nieuwsposters voor de F1manager | |
MonoSynth | maandag 20 september 2004 @ 11:56 |
quote:...maakt F1Racing.nl er van. Alle andere bronnen melden dat Stoddart er slechts van overtuigd is dat zijn contract waterdicht is. Ford heeft er iig nog geen uitspraak over gedaan. | |
Clab | maandag 20 september 2004 @ 12:16 |
quote:Alles is geoorlooft in de strijd om nog meer geld, vuile aasgier. | |
rubbereend | maandag 20 september 2004 @ 12:32 |
![]() ![]() Mocht Ferrari een 3e wagen in gaan zetten dan geef die maan aan Badoer, die heeftd at wel verdient na al die jaren van testen | |
MonoSynth | dinsdag 21 september 2004 @ 12:59 |
Glock rijdt waarschijnlijk in de tweede Jordan in China, maar Jordan moet het nog bevestigen. Een aanwijzing is iig de test die Glock in Silverstone deed 'als voorbereiding op de GP van China'. In Monza was er al sprake van een miljoen euro betalingsachterstand van Pantano. http://www.grandprix.com/ns/ns13538.html Verder wordt er in Milton Keynes gewoon gewerkt aan de Jaguar voor 2005 en zijn er al twee biedingen afgewezen, nl van Red Bull en van een aantal Aziaten. Jaguar wordt dus niet voor een habbekrats verkocht, er is blijkbaar vertrouwen in een doorstart, en de nieuwe koper kan direct aan de slag: http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=63825 | |
rubbereend | dinsdag 21 september 2004 @ 13:01 |
dus als we t simpel bekijken en Jos had niet die blessure opgelopen en zn band met Trust goed had gehouden had hij alsnog in de Jordan gereden dit seizoen ipv Glock ![]() | |
MonoSynth | dinsdag 21 september 2004 @ 13:15 |
Jos wou toch zelf niet rijden omdat hij niet in de auto paste en zodoende niet voluit kon gaan? Of was dat het politiek correcte antwoord en ging het eigenlijk om iets heel anders? | |
Najra | dinsdag 21 september 2004 @ 13:45 |
Gaan we nou weer lopen zaniken over die Trust affaire? | |
rubbereend | dinsdag 21 september 2004 @ 13:51 |
nee niet zeiken, maar er blijkt dus achteraf gedurende het seizoen ruimte te zijn gekomen bij Jordan. Dat is een constatering. K heb voor de rest geen menig meer over het hoe en wat tussen Jos/Trust/Jordan. | |
Atreidez | dinsdag 21 september 2004 @ 13:52 |
Jos Verstappen, deel 25, wie zal het zeggen.... ![]() | |
MonoSynth | dinsdag 21 september 2004 @ 15:34 |
We zijn genaaid door Ferrari. Pas in Monza zijn ze vol gas gaan rijden: http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=63844 Als het zo moet dan hoeft het voor mij niet meer. ![]() | |
rubbereend | dinsdag 21 september 2004 @ 15:44 |
quote:dat kunnen ze ook gedana hebben om de betrouwbaarheid zeker te stellen, zolang je wint hoef je motor niet maximaal te bellasten en is de kans op panne veel kleiner. bovendien hou je het benzie verbuik inde hand | |
MonoSynth | dinsdag 21 september 2004 @ 15:50 |
quote:Het is toch lichtelijk demotiverend voor de andere teams dat het onklopbare team die luxe al die tijd ook nog eens bleek te hebben... | |
rubbereend | dinsdag 21 september 2004 @ 15:51 |
quote:ja, dit moet merken als BMW en Mercedes toch aan het denken zetten. Ferrari heeft dus op motoren gebied een enorme voorsprong ![]() | |
-Hans- | dinsdag 21 september 2004 @ 19:01 |
quote: quote:We kunnen er dus wel vanuit gaan dat Pantano exit is, het blijft nog altijd jammer dat hij het stoeltje bij Jordan heeft weten te bemachtigen en niet "onze" Jos Verstappen. Maar ik gun het die Glock ook wel, en tijdens zijn eerste race deed hij het verdomd goed. Dus na Da Matta zullen we Pantano ook niet meer terug zien in 2005, het eerste is al waarheid geworden en het laatste zal ook wel waarheid worden.. quote: ![]() | |
Atreidez | dinsdag 21 september 2004 @ 22:55 |
Die Coulthard toch.. Nu de zitjes bij de Jaguar misschien niet meer bestaan wordt t wel heet onder ze voeten ![]() | |
sooty | dinsdag 21 september 2004 @ 23:02 |
quote:Niet zo onaardig tegen DC. ![]() Met 11 GP-zeges achter zijn naam heeft hij slechts één rijder in de huidige F1 voor zich, die meer overwinningen in zijn actieve loopbaan heeft. | |
-Hans- | dinsdag 21 september 2004 @ 23:17 |
Met alle respect voor Coulthard maar 11 GP zeges in 7 seizoenen bij een team van het kaliber McLaren Mercedes is niet bijzonder goed, en dan druk ik mij nog zacht uit. Het zou mij niets verbazen als Coulthard wel goed terecht komt bij of Williams of BAR, of misschien een jaartje testen bij Mclaren Mercedes. ![]() -edit- Overigens lees ik net dat Coulthard 13x een Grandprix heeft gewonnen. (bron:Mclaren.com) [ Bericht 17% gewijzigd door -Hans- op 21-09-2004 23:28:13 ] | |
sooty | woensdag 22 september 2004 @ 00:00 |
quote:I stand corrected. ![]() ![]() Daarmee blijft hij na Schumi de nr. 2 met het aantal GP-wins van de actieve coureurs. ![]() Ik vermoed dat DC volgend jaar bij Williams rijdt. ![]() | |
rubbereend | woensdag 22 september 2004 @ 02:02 |
Ik mag toch niet hopen dat DC bij Williams gaat rijden, zou jammer zijn van het team. Als ik DC zie ik toch steeds één bepaalde race in Monaco voor me ![]() | |
APK | woensdag 22 september 2004 @ 02:05 |
quote:Ik zie twee mooie overwinningen op Monaco! ![]() | |
twi | woensdag 22 september 2004 @ 02:12 |
DC is de loser van het huidige deelnemersveld. Kom op zeg, zo'n topzitje heb je toch wel aan betere coureurs te besteden? | |
rubbereend | woensdag 22 september 2004 @ 02:12 |
quote: ![]() | |
APK | woensdag 22 september 2004 @ 02:13 |
quote:Ach, hoeveel punten staat hij achter ieders held Raikkonen? Drie ofzo ![]() | |
rubbereend | woensdag 22 september 2004 @ 02:19 |
quote:ierders held ![]() maargoed, met Raikonen heb je een rijder met talent die nog jaren mee kan, DC ![]() | |
Atreidez | woensdag 22 september 2004 @ 10:07 |
quote:Jonge mannetjes worden oud. Bij DC is dat goed te merken, in de eerste plaats aan ze rijden en overduidelijk nu ook aan ze uitspraken ![]() | |
lurf_doctor | woensdag 22 september 2004 @ 10:08 |
DC, de Joop Zoetemelk van de F1 ![]() | |
MonoSynth | woensdag 22 september 2004 @ 11:29 |
nu.nl meldt:quote:http://nu.nl/news.jsp?n=414234&c=47 Yow!!!!! | |
MonoSynth | woensdag 22 september 2004 @ 11:30 |
En F1Racing.nl bevestigt het blijde nieuws : http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=63915 | |
Atreidez | woensdag 22 september 2004 @ 11:35 |
Super voor Doornbos ![]() | |
-Hans- | woensdag 22 september 2004 @ 12:03 |
SUPER nieuws inderdaad! mooi voor Robert. ![]() | |
MonoSynth | woensdag 22 september 2004 @ 12:11 |
stoeltje passen: http://www.f1racing.nl/nl/gallery.php?catID=1458 | |
-Hans- | woensdag 22 september 2004 @ 12:15 |
Hij is de Jordan nu al zat. ![]() ![]() /flauw... ![]() | |
Flatbeat-Eric | woensdag 22 september 2004 @ 12:21 |
Het is een Rotterdammer ![]() | |
kriele | woensdag 22 september 2004 @ 12:31 |
quote:Gelukkig niet. Hij zou compleet ondersteboven worden gereden door Heidfeld die veel meer ervaring heeft en de auto veel beter kent. Dat zou zijn carriere in een klap kapot maken. | |
Nyluzzz | woensdag 22 september 2004 @ 12:56 |
Een nieuwtje: topic over de Grand Prix van Shanghai ![]() | |
Flatbeat-Eric | woensdag 22 september 2004 @ 13:00 |
quote:Langzamer dan Heidfeld is helemaal niet erg. Als hij een race weet uit te rijden is meer dan zat. Het is veel belangrijker dat je laat zien dat je alles op een rijtje heb dan als een mongool probeert om snelle tijden neer te zetten. | |
Nyluzzz | woensdag 22 september 2004 @ 13:01 |
Gaat Jaqcues Villeneuve nou eigenlijk de lege Renault rijden of mag Montagny ook een keer op zondag achter het stuur kruipen? Ik heb het nieuws daarover gemist geloof ik. | |
MonoSynth | woensdag 22 september 2004 @ 13:03 |
quote:Villeneuve rijdt in China, Japan en Brazilië: http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=63583 | |
MonoSynth | woensdag 22 september 2004 @ 13:15 |
Nu.nl meldt dat Doornbos 1.82 meter lang is. Verstappen is volgens mij kleiner en paste niet in de Jordan? Waar een wil is..... | |
JPM01 | woensdag 22 september 2004 @ 13:29 |
quote:het heeft ook met de lichaamsbouw te maken, je kunt dan breed zijn en dan pas je moeilijk er in. jos is breder dan robert. maar desondanks robert gaat er echt voor en dat is goed nieuws. ik schat robert ook hoger in dan Christijan ![]() | |
Atreidez | woensdag 22 september 2004 @ 14:32 |
Het was idd de breedte die lastig was voor Jos. Aan de zijkant van de stoel zitten 2 plekken waar de riem aan vast zit, daar zat Jos strak tegenaan en dat ging dus irriteren.. Neemt niet weg dat dat natuurlijk wel aangepast had kunnen worden ![]() | |
Kleffe_Dop | woensdag 22 september 2004 @ 15:32 |
quote:Verstappen was iets van 1.79 dacht ik, maar het zal idd de breedte zijn. ![]() | |
MonoSynth | maandag 27 september 2004 @ 13:15 |
Kans dat Ralf er nu helemaal uit ligt bij Williams en we Pizzonia weer in actie zien (hoe groot is de kans dat Gene en Pizzonia in Brazilië rijden? Ze zijn Montoya ook meer dan zat daar bij Williams): http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=64695 En Trulli waarschijnlijk ook al in Suzuka, hij schijnt nu beter in de auto te passen: http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=64697 En een paar statements van Mark Webber waar ik het helemaal mee eens ben: http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=64688 | |
rubbereend | maandag 27 september 2004 @ 13:26 |
quote:volgens mij kunnen ze bij Williams beter 2 nieuwe rijders nemen voor de laatste 2 GPs quote:Webber heeft gelijk. Moest wel lachen toen hij die bananenschil naar Olav Mol gooide | |
MonoSynth | maandag 27 september 2004 @ 13:40 |
quote:Je mag als team maximaal vier coureurs per jaar inzetten, dus Pizzonia + Gene is de enige optie als ze niet meer met Ralf Schumacher en Montoya overweg kunnen. | |
-Hans- | maandag 27 september 2004 @ 17:31 |
Dumpen die Ralf en zet Pizzonia maar in de wagen, die jongen gun ik het podium wel! (Brazilie zou mooi zijn) | |
TheGHunter | maandag 27 september 2004 @ 17:40 |
quote:Een podium met Barrichello, Pizzonia en Massa ![]() | |
-Hans- | maandag 27 september 2004 @ 18:15 |
quote:Dat zou wel vet zijn, van mij mag het gebeuren. ![]() | |
rubbereend | maandag 27 september 2004 @ 18:59 |
quote: ![]() | |
Najra | maandag 27 september 2004 @ 19:17 |
Of volgend seizoen. | |
Foo_niks | maandag 27 september 2004 @ 19:27 |
quote: ![]() | |
MonoSynth | dinsdag 28 september 2004 @ 12:31 |
Glock out, Lyons in? http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=64782 | |
-Hans- | dinsdag 28 september 2004 @ 19:57 |
quote:Ben benieuwd of het bovenstaande bericht waarheid wordt, misschien zien we Klien dan ook in 2005? persoonlijk zie ik toch liever iemand anders. ![]() quote: | |
Atreidez | woensdag 29 september 2004 @ 12:03 |
Klien mag van mij ook exit, das niet echt een coureur waar je graag naar kijkt.. Hoe zou t nieuwe team moeten gaan heetten, RedBull Racing ![]() | |
Nyluzzz | woensdag 29 september 2004 @ 12:13 |
Gelukkig maar, anders was het veld volgend jaar wel erg dun geworden. En Red Bull Racing is toch niet zo'n rare naam? | |
Slee-3r | woensdag 29 september 2004 @ 12:21 |
vind red bull er eigenlijk wel bij passen, red bull heeft een imago dat toch wel in de formule 1 past. En de samenwerking met toyota is natuurlijk in t voordeel van beiden. 2x zoveel testdata, nu nog jordan en minardi aan andere motoren helpen... | |
Atreidez | woensdag 29 september 2004 @ 12:45 |
RedBull Racing vind ik ook geen rare naam, maar misschien willen ze t wel Red EccleBull noemen? ![]() | |
Nyluzzz | woensdag 29 september 2004 @ 12:50 |
Bernie heeft dit alleen gedaan zodat het team behouden blijft voor de F1 denk ik. Zonder hem was het team verdwenen denk ik. Die man heeft gewoon het beste voor met de F1. | |
mvt | woensdag 29 september 2004 @ 13:01 |
quote:Cosworth was dacht ik ooit van Rolls Royce. Volkswagen kocht dat allemaal op en verkocht daarna Rolls Royce aan BMW en Cosworth aan Ford. Volkswagen was dus een tijdje eigenaar van Cosworth. | |
-Xerxes- | woensdag 29 september 2004 @ 13:09 |
quote:Hoevaak is Raikkonen wegens technische problemen uitgevallen en hoevaak is Coulthard wegens technische problemen uitgevallen? ![]() | |
knillis | woensdag 29 september 2004 @ 13:12 |
Een stukje Cosworth informatie: 1998 The Duke of Kent visits Cosworth Engineering to celebrate the company's 40th anniversary Cosworth Engineering Inc, Novi, becomes the first engineering service supplier to be awarded the Ford Motor Co Q1 Award Cosworth is acquired by the Audi Group from Vickers with the Engineering, Manufacturing, Casting units (trading as Cosworth Technology Ltd). Racing unit trading as Cosworth Racing Ltd sold to Ford Motor Co; Dr Klaus Blickle and David Bate become Joint Chief Executives of Cosworth Technology Project GJ: C170 high-performance Ford Focus main programme bron Dus Audi is nog steeds eigenaar van cosworth, alleen niet van het race gedeelte. | |
Slee-3r | woensdag 29 september 2004 @ 13:17 |
quote:Tuurlijk wat denk je die paar miljoenen die hij erin stopt staat in geen vergelijk hoeveel hij eraan overhoud door de televisie rechten te verkopen. Als er veel minder teams zouden zijn en ferrari met 3 auto's op plaatsen 1,2 en 3 komt te staan blijft er helemaal weinig aan tv geld over. Bernie is nog altijd zakenman met een concept wat hij ten volle uit zal buiten. | |
MonoSynth | woensdag 29 september 2004 @ 13:30 |
quote:Gelukkig niet ![]() http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=64882 | |
kriele | donderdag 30 september 2004 @ 12:32 |
Ik hoorde dat Cosworth nu is overgenomen door Mechachrome. | |
TheGHunter | donderdag 30 september 2004 @ 13:01 |
quote:Waar heb je dat gehoord? | |
-Hans- | donderdag 30 september 2004 @ 13:04 |
quote:Dat heb je inderdaad goed gehoord! ![]() http://www.veronica.nl/mo(...)e=f1nieuws&sid=50511 quote: | |
MonoSynth | donderdag 30 september 2004 @ 13:13 |
Wat moet ik me hierbij voorstellen? Jordan en Minardi met met Cosworth's expertise doorontwikkelde Renault motoren of met doorontwikkelde Cosworths? Of een combinatie van de twee? | |
TheGHunter | donderdag 30 september 2004 @ 13:27 |
quote:Nee, de oude Benetton-Renault motoren komen nu in de Jordan's en Minardi's te liggen, natuurlijk voor een zacht prijsje, Mecachrome had ze toch nog liggen ![]() | |
knillis | donderdag 30 september 2004 @ 13:35 |
Of mecachrome maakt een mooi geheel van beide en noemt ze bijvoorbeeld Nissan (wat tenslotte voor 51 % in handen is van Renault) ofzo | |
MonoSynth | donderdag 30 september 2004 @ 13:44 |
quote:Nuh, ik denk dat die motoren gewoon Mecachrome gaan heten, zodat niet de naam van een goedlopend merk besmeurd wordt door de matige prestaties van de achterhoedeteams. Sauber's motoren heten ook niet Ferrari, maar Petronas. | |
knillis | donderdag 30 september 2004 @ 13:58 |
Ik wacht af, misschien idd eerst mechachrome, maar in een later stadium een andere naam, misschien ook niet. Petronas koopt de motoren voor sauber, en wil haar naar erop, dat geeft meer exposure. | |
MonoSynth | donderdag 30 september 2004 @ 15:35 |
Roddel : Villeneuve -> Renault, Fisichella -> Williams in 2005 (en Button dan??) http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=65022 | |
BloodhoundFromHell | donderdag 30 september 2004 @ 15:41 |
Jos the Boss, waar ging die nou rijden? Bij BMW williams toch\? | |
JPM01 | donderdag 30 september 2004 @ 15:43 |
quote:jos the boss is exit Go Robert ![]() | |
MonoSynth | donderdag 30 september 2004 @ 15:52 |
Groot nieuws! Groot nieuws! Coulthard wil Schumacher verslaan http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=65027 ![]() ![]() ![]() | |
-Hans- | donderdag 30 september 2004 @ 18:21 |
Die Coulthard! ![]() quote:uuhm Cosworth ontkent de overname. ![]() http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=65045 | |
-Hans- | donderdag 30 september 2004 @ 18:23 |
Grrrrrrrrrrrrrrrrr !!!!!!!!!!! Silverstone is van de kalender gehaald quote:Dit is vast weer een actie van die smerige Bernie Eikelsteen, die vent moet met z'n smerige poten van Silverstone afblijven! het is een super mooi circuit waar bijna altijd mooie races op te zien zijn, ik hoop maar dat ze dit besluit nog terug draaien. /ben idd een beetje boos. ![]() | |
MonoSynth | donderdag 30 september 2004 @ 18:41 |
Ah, vijf Britse teams (BAR, McLaren, Williams, Jaguar, Jordan) en geen Britse GP? Hoe willen ze dat uit gaan leggen, vooral als je nagaat dat Duitsland en Italië beide twee GP's hebben? | |
mvt | donderdag 30 september 2004 @ 19:01 |
quote:Als het goed is is Brandshatch van Bernie. Of iig heeft hij heeeeeel nauwe connecties met Brandshatch | |
-Hans- | donderdag 30 september 2004 @ 19:50 |
Daar zullen de Britse teams terecht niet blij mee zijn, die lopen op die manier ook een hoop inkomsten mis. Vermoed toch zo langzamerhand dat het tijd wordt dat die idioot van een Bernie Ecclestone zijn spullen pakt, want wederom is geld één van de belangrijkste oorzaken van het verdwijnen van de imho mooiste Grandprix op de F1-kalender. En dan haald hij dus Silverstone van de kalender maar het saaiste circuit namelijk De Hungaroring blijft tot zeker tot 2011 (je leest het goed) op de kalender staan echt onbegrijpelijk, en ik maar denken dat het om de actie op de baan zou gaan. Naja, er zal wel weer een super modern hi-tech circuit uit de grond worden gestampt waar vervolgens geen fuck gebeurt. ![]() | |
TimoBasso | donderdag 30 september 2004 @ 19:51 |
Geruchten gaan dat Villeneuve bij Renault blijft ook in 2005 ![]() | |
-Hans- | donderdag 30 september 2004 @ 20:03 |
Ik verwacht dat Sauber dankzij hun nieuwe ultra moderne windtunnel een grote sprong gaat maken en kijkende naar de langere termijn lijkt Sauber best een interessante optie, maar jah Renault schat ik toch hoger in dus als Villeneuve daar heen kan gaan dan doet hij dat goed. Maar ik moet nog maar zien of Button koste wat kost bij BAR wil blijven, ik hoop eigenlijk van wel. ![]() | |
sooty | donderdag 30 september 2004 @ 20:11 |
quote:Hij had toch al getekend bij Sauber ![]() | |
TimoBasso | donderdag 30 september 2004 @ 20:47 |
Villeneuve in 2005 bij Renault? De kans bestaat dat Jacques Villeneuve in 2005 niet voor Sauber gaat rijden, maar voor Renault aan de slag zal blijven. Volgens insiders probeert het Franse team de Canadees te behouden. Om plaats te maken voor hem zou Fisichella alsnog naar Williams mogen. Intussen lijkt Peter Sauber de grote verliezer te worden. Hoewel dit scenario voorlopig vooral nog speculatie is, sluit de Zwitserse teambaas niks uit. "In dit spelletje mag je je aan alles verwachten", verklaarde Sauber aan Motorsport Aktuell. "In dat geval wordt de morele integriteit van Villeneuve wel op de proef gesteld. Ik kan alleen maar zeggen dat het veel zal gekost hebben indien dit scenario waarheid wordt." Belangrijk sleutelmoment bij de vervulling van het scenario ligt bij de uitspraak van de FIA Contract Recognition Board. Indien die beslist dat Button bij BAR moet blijven is de kans groot dat Williams op het aanbod zal ingaan om Fisichella over te nemen van Renault. Dat zou de weg voor Villeneuve dus vrijmaken en zo krijgt Liuzzi mogelijk alsnog een racecontract bij Sauber. Bron F1 Racing | |
sooty | donderdag 30 september 2004 @ 21:00 |
quote:We zien wel. Ik geloof het pas als ik het op BBC Sport lees. Dat is een doorgaans zeer goed geïnformeerde bron. ![]() | |
MonoSynth | vrijdag 1 oktober 2004 @ 12:17 |
Trulli rijdt in de Toyota tijdens de laatste twee races, Panis rijdt nog in Japan, Zonta in Brazilië:quote:http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=65110 | |
rubbereend | vrijdag 1 oktober 2004 @ 14:43 |
het begint nu toch echt een raar seizoen te worden met al die rijderswisselingen tijdens het seizoen ![]() | |
MonoSynth | vrijdag 1 oktober 2004 @ 14:52 |
Het zullen er vast wel eens meer geweest zijn. Ik tel een totaal van 25 rijders (20 + Zonta, Gene, Pizzonia, Villeneuve en Glock), maar twee coureurs die het jaar begonnen en niet afmaken (da Matta, Pantano), en alleen wissels bij Renault, Williams, Jordan en Toyota. | |
ChatGirl | vrijdag 1 oktober 2004 @ 18:58 |
Uit het roddel-circuit ![]() http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=65079 | |
Legolas_Greenleaf | vrijdag 1 oktober 2004 @ 19:03 |
quote:Vroeger reden ze nog met 22 coureurs, en daarvoor met 26. ![]() | |
MonoSynth | vrijdag 1 oktober 2004 @ 20:45 |
nostalgie.... 34 auto's, prekwalificaties.... | |
Joost-mag-het-weten | zaterdag 2 oktober 2004 @ 04:15 |
Er doen wel al langer de geruchten de ronde dat de stad Londen graag een "straatrace" F1 zou willen binnenhalen , eerder dit jaar was er dan ook al een "show" in Londen waar meerdere F1 teams een wagen stuurden door een circuit afgebakend in de straten van londen. Het zou mij niks verbazen als ze straks daar nog mee op de proppen komen ... | |
JPM01 | zaterdag 2 oktober 2004 @ 13:13 |
quote:die goeie ouwe tijd ![]() ze leggen de lat wel iets te hoog ben ik bang zoals die borg van 48 miljoen, vind ik nergens op slaan. | |
Archeodude | zaterdag 2 oktober 2004 @ 20:01 |
quote:Die Jean Todt is net Britney Spears joh ![]() | |
Foo_niks | zaterdag 2 oktober 2004 @ 21:10 |
quote: ![]() ![]() | |
Scrutinizer | zaterdag 2 oktober 2004 @ 21:14 |
quote:Nee, dan Jean Todt, dat is een knapperd ![]() | |
rubbereend | zondag 3 oktober 2004 @ 05:02 |
![]() ![]() | |
Legolas_Greenleaf | maandag 4 oktober 2004 @ 08:20 |
Ja, wat is het nu, houden we Silverstone of niet? ![]() | |
rubbereend | maandag 4 oktober 2004 @ 11:50 |
quote:het is F1 dat kan van dag tot dag veranderen. | |
Tromso | dinsdag 5 oktober 2004 @ 14:15 |
tja zat er wel aan te komen http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=65372 | |
rubbereend | dinsdag 5 oktober 2004 @ 14:20 |
hij zal goed zn best moeten doen en dan zal hij misschien in 2006 bij Sauber gaan rijden, denk niet dat Ferrari een rijder zonder F1 race ervaring in de race in zou zetten | |
knillis | woensdag 6 oktober 2004 @ 12:19 |
Misschien een nieuw team in 2005: http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=65494 Dallara weer terug??!! En bridgestone zal misschien meer banden moeten maken: http://www.raceplanet.net/nieuws_show.rp?berichtid=8119 | |
MonoSynth | woensdag 6 oktober 2004 @ 12:36 |
quote: quote:Joepie! Gary Anderson! Dan heb je het niet alleen over mobiele chicanes, maar ook over tijdelijke vaste chicanes in de vorm van rondslingerende onderdelen ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Radegast | woensdag 6 oktober 2004 @ 13:54 |
quote:Haha ja, kan het me nog herinneren van Fisichella op Silverstone en Johnny Herbert in z'n allerlaatste race. Hatsiekiedee, vol gas op een bocht af en spontaan breekt dan de achtervleugel af. Echt gevaarlijk leip! En het is volgens mij nog wel vaker gebeurd. |