vast welquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:43 schreef Remzz het volgende:
Zou Jos Verstappen weer een poging wagen?
Volgens mij heeft Ferrari vorig seizoen al gezegd dat Schumacher zolang als hij wil bij Ferrari mag blijven (mits hij presteert uiteraard, en dat doet ie nog steeds)quote:Ferrari
Michael Schumacher
Bas Leindersquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:52 schreef Robin__ het volgende:
die belg bij minardi misschien?
idd ze hebben m ooit eens een oneindig contract aangeboden. heb ie niet aangenomen om een of andere reden. volgens mij heb ie nu getekent tot 2006, net als de technische staff (en barrichello?)quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:51 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ferrari vorig seizoen al gezegd dat Schumacher zolang als hij wil bij Ferrari mag blijven (mits hij presteert uiteraard, en dat doet ie nog steeds)
Ik denk dattie pas stopt als ie ALLE, maar dan ook echt ALLE records op zn naam heeft staanquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:54 schreef Robin__ het volgende:
[..]
idd ze hebben m ooit eens een oneindig contract aangeboden. heb ie niet aangenomen om een of andere reden. volgens mij heb ie nu getekent tot 2006, net als de technische staff (en barrichello?)
Ik bedoel records die nog op iemand anders zn naam staan nu.quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:57 schreef Klonk het volgende:
alle wedstrijden in 1 seizoen
Niemand nee, ook Schumi niet, die heeft dit seizoen in monaco verlorenquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:58 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Ik bedoel records die nog op iemand anders zn naam staan nu.
Bij mijn weten heeft nog nooit iemand ALLE races in 1 seizoen gewonnen toch?![]()
Zeer reël.....quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:57 schreef dnzl het volgende:
Wat doet Christijan Albers bij die namen, is dat echt een reële optie of bange hoop?
ik zou de keuze makkelijk kunnen maken:quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:57 schreef dnzl het volgende:
Wat doet Christijan Albers bij die namen, is dat echt een reële optie of bange hoop?
eenmalige testquote:Op woensdag 28 juli 2004 13:01 schreef myownwindow het volgende:
[..]
Zeer reël.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |