abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 april 2004 @ 09:13:26 #1
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_18554448
Voor diegene die het gemist hebben:
quote:
Jos Verstappen, de eerste stap voor een zitje?
De soap kreeg onverwacht weer een vervolg. Eddie Jordan, teambaas van het Formule 1 team van Jordan, had voor vandaag een zakelijke afspraak gemaakt met Michel Perridon op het hoofdkantoor van Trust in Dordrecht. Ook Raymond Vermeulen was uitgenodigd, die Verstappen vertegenwoordigde.

Raymond was voorzichtig over de gesprekken:
"Je moet mijn aanwezigheid zien als een positief signaal uit de hernieuwde samenwerking tussen het management van Jos en de sponsor Trust, vandaar dat Michel me ook voor dit gesprek uitnodigde", aldus Vermeulen.

Ook hebben zij, Jordan, Vermeulen, Perridon en Verstappen nog vertrouwen in een goede toekomst van Jos Verstappen. Wat er precies besproken is, is nog onduidelijk. Wellicht kan dit de eerste stap zijn voor Jos Verstappen, die misschien dit jaar zijn rentree kan maken in de Formule 1. We houden je op de hoogte.

Bron: alle F1 sites ongeveer
Ik ben benieuwd wie Jordan eruitknikkert dalijk. Zal wel die Duitser zonder geld zijn.
Lekker weer achteraan rijden Jos!
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
  dinsdag 20 april 2004 @ 09:15:55 #2
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_18554469
Alle andere topics waren vol en/of dicht, vandaar deze nieuwe
quote:
Rentree Verstappen bij Jordan op handen
Een snelle rentree van Jos Verstappen in de Formule 1 lijkt op handen te zijn. Teambaas Eddie Jordan bezoekt vanmorgen het hoofdkantoor van het computerbedrijf Trust in Dordrecht, de sponsor van de Limburger.

Naar alle waarschijnlijkheid wil Jordan snel zaken doen om Jos Verstappen komend weekeinde op het circuit van Imola te laten terugkeren in de Formule 1. Verstappen daarentegen lijkt minder haast te hebben. Hij wil meer zekerheid hebben dat de EJ-14 kan wedijveren met de subtop. De Limburger zou ten minste enkele dagen willen testen. Dat zou betekenen dat een rentree niet voor de Grand Prix van Barcelona (9 mei) aan de orde is. Bovendien betwijfelt Verstappen of een terugkeer in de Jordan sportief wel voldoende vooruitzichten biedt.

Eigenaar Michel Perridon van Trust verklaarde zaterdagmiddag op het circuit van Hockenheim dat Jordan vrijdag contact met hem heeft gezocht en op korte termijn een afspraak wilde maken. Over de inhoud van het gesprek wilde de Rotterdamse zakenman geen mededelingen doen. Gezien de aanwezigheid van de gespreksdeelnemers, onder wie ook marketingdirecteur Ian Phillips van Jordan, alsmede Verstappens manager Raymond Vermeulen, is het aannemelijk dat Eddie Jordan alsnog een sponsor- en rijderscontract wil sluiten.

,,De inhoud van het gesprek staat voor mij open'', aldus Perridon, die samen met vastgoedondernemer Muermans nog steeds een miljoenenbedrag beschikbaar heeft om Verstappen te laten terugkeren. De sponsor heeft aangegeven dat hij zich zal schikken naar Verstappens sportieve wensen. ,,Daar bemoei ik me niet mee. Raymond Vermeulen moet het woord maar voeren namens Verstappen.''

Bij Jordan staan thans de Duitser Nick Heidfeld en de Italiaan Giorgio Pantano onder contract. Heidfeld heeft echter geen sponsorgeld ingebracht, terwijl de prestaties van de betalende debutant Pantano tegenvallen. Jordan zit dringend om nieuw kapitaal en sponsoring verlegen. Het team is ver verwijderd van een plaats bij de top-6 in de teamrangschikking, de doelstelling voor dit seizoen. Het team scoorde in drie races nog geen enkel WK-punt.

Aangezien de sponsorcontracten tussen Trust en Jordan in februari al gereed waren, kunnen beide partijen op zichzelf snel zaken doen. Trust is thans op kleinere schaal geldschieter van Jordan, zonder rijdersinbreng. De gang van zaken heeft de trekken van een snelle en doortastende wijze van samenwerking tussen alle partijen. Sinds Verstappen en Perridon vorige week dinsdag de vredespijp rookten, komen de zaken in een stroomversnelling.

Zaterdagmiddag werd Trust gepresenteerd als medesponsor van het team van Christijan Albers in de DTM, de Deutsche Tourenwagen Masters. Die sponsoring kwam mede tot stand door de coulante houding van Jos Verstappen, die een exclusief contract had met Trust.
=edit=
voor de duidelijkheid, dit was allemaal gisteren
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
  dinsdag 20 april 2004 @ 09:18:41 #3
19840 Libris
Live from Singapore
pi_18554491
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 09:13 schreef kooba het volgende:
[..]

Ik ben benieuwd wie Jordan eruitknikkert dalijk. Zal wel die Duitser zonder geld zijn.
Ik heb Jos als bezemwagen gemist inderdaad
Het zou leuk zijn, maar ik geloof het pas als ie in de auto zit en op de grid staat voor een GP...
  dinsdag 20 april 2004 @ 09:21:00 #4
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_18554504
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 09:18 schreef Libris het volgende:

[..]

Ik heb Jos als bezemwagen gemist inderdaad
Het zou leuk zijn, maar ik geloof het pas als ie in de auto zit en op de grid staat voor een GP...
Tuurlijk, ik ook, maargoed, we zullen moeten afwachten denk ik, want die Perridon durft volgens mij zn bek niet meer open te trekken in de pers
pi_18554523
die verstappen moeten ze in de safetycar laten rijden, dan rijdt die tenminste ook eens een keertje vooran.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  dinsdag 20 april 2004 @ 09:24:54 #6
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_18554558
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 09:22 schreef gebruikersnaam het volgende:
die verstappen moeten ze in de safetycar laten rijden, dan rijdt die tenminste ook eens een keertje vooran.
Of in zo een rooie auto, dan rijdt ie ook vooraan
pi_18554569
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 09:22 schreef gebruikersnaam het volgende:

ze moeten een GP in Nederland doen, met die 80% kans op regen heeft die nog een kans
M'n signature, wat doe je :{
  dinsdag 20 april 2004 @ 09:26:19 #8
26844 ThaGerbil
1 + 1 = 3 ;-)
pi_18554574
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 09:13 schreef kooba het volgende:
[..]

Achteraan rijden is toch leuk.... zie je nog eens wat als de rest je inhaalt
pi_18554590
Yesss nu krijgt de F1 race weer Entertainment / Sensatie lekker veel ongelukken enzo
  dinsdag 20 april 2004 @ 09:28:31 #10
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_18554606
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 09:26 schreef ThaGerbil het volgende:

[..]

Achteraanrijden is toch leuk.... zie je nog eens wat als de rest je inhaalt
Achteraan of niet, hij heb wel 10 jaar meegedraait in de hoogste tak van autosport, da's ook wat waard
pi_18554660
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 09:28 schreef kooba het volgende:
Kooba zonder P en dubbel S?
  dinsdag 20 april 2004 @ 09:36:25 #12
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_18554711
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 09:32 schreef Sp4wN het volgende:

[..]

Kooba zonder P en dubbel S?
Nee, met dubbel o, zie ook mn ondertitel voor meer info
pi_18554934
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 09:24 schreef kooba het volgende:

[..]

Of in zo een rooie auto, dan rijdt ie ook vooraan
Dan moet hij wel Pantano als maatje hebben, anders rijdt hij tweede
  dinsdag 20 april 2004 @ 09:55:16 #14
27026 xstatic1975
No pain no gain
pi_18554991
Ik zal het zeggen: Het zal me aan mn reet roesten of die grindbakschuiver terug komt in de Formule 1. Als hij echt zo goed zou zijn was ie allang hoger op gekomen.
  dinsdag 20 april 2004 @ 09:57:54 #15
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_18555027
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 09:55 schreef xstatic1975 het volgende:
Ik zal het zeggen: Het zal me aan mn reet roesten of die grindbakschuiver terug komt in de Formule 1. Als hij echt zo goed zou zijn was ie allang hoger op gekomen.
Als het je geen reet interesseert waarom reageer je dan?
  dinsdag 20 april 2004 @ 09:58:57 #16
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_18555055
Jos kan niet rijden en owja, Barney kan ook niet darten!

Zo, hebben we dat ook weer gehad, back ontopic
pi_18555077
Op zich zou het niet een hele slechte zet zijn, dat is als hij heidfeld kan verslaan. Die heeft nog wel ee redelijke reputatie in f1 land dus als jos hem de oren wast is dat alleen maar goed voor jos zelf.
  dinsdag 20 april 2004 @ 10:17:19 #18
27026 xstatic1975
No pain no gain
pi_18555351
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 09:57 schreef kooba het volgende:

[..]

Als het je geen reet interesseert waarom reageer je dan?
Ach ik dacht ik plaats net zo'n cynische post als jij
pi_18555406
Het "nieuws" over Jos stond net na Jordan laat weer haar borsten vergroten
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  dinsdag 20 april 2004 @ 10:41:51 #20
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_18555723
quote:
Verstappen test volgende week voor Jordan? 20/04/2004 - 9:22
Eddie Jordan en Michel Perridon hebben onder het oog van Ian Philips en Raymond Vermeulen een goed gesprek gehad. Dat Vermeulen bij het gesprek aanwezig was moet echter niet leiden tot overhaaste conclusies, zo weet de Verstappen website te melden.

Raymond Vermeulen:"Je moet mijn aanwezigheid zien als een positief signaal uit de hernieuwde samenwerking tussen het management van Jos en de sponsor Trust, vandaar dat Michel me ook voor dit gesprek uitnodigde. En omdat we van beide kanten het vertrouwen in deze samenwerking onderkennen zien we de toekomst van Jos Verstappen in de Formule 1 nog altijd positief tegemoet."

Na het gesprek is Eddie Jordan per auto vertrokken. Geruchten gaan dat hij ook op bezoek is geweest of vandaag nog zou gaan bij de andere sponsoren van Verstappen, Wilux en Muermans. Het gaat hier voorlopig alleen om geruchten en bij Wilux en Muermans was gisteren niemand bereikbaar om dit te ontkennen of bevestigen.

Een gegeven in de Formule 1 is dat het bewaren van kalmte en rust erg belangrijk is. Duidelijk zal zijn dat Jordan geen onrust wil zaaien in zijn team waardoor het niet vreemd is dat men niet wil zeggen wat er gisteren besproken is en of er een mogelijk principe akkoord is gesloten. Verstappen wil naar eigen zeggen eerst een paar dagen testen om de wagen en het team te leren kennen.

Een logische keuze van de Limburger om zo met een goede voorbereiding terug te keren in de Formule 1. Een mogelijkheid is dat Verstappen volgende week voor Jordan op Silverstone zal testen. Mocht men hierover al overeen zijn gekomen zal men dit niet eerder naar buiten brengen dan zondagavond om het Jordan team zo in alle rust een goed weekend te laten beleven. Mocht er vandaag meer bekend worden dan houden we jullie op de hoogte!

Update 10:30
Zojuist heeft onze redactie contact gehad met de Muermans Groep, één van de sponsoren van Verstappen. De woordvoerster heeft om de laatste stand van zaken weer te geven contact opgenomen met Har Muermans. De woordvoerster:"Meneer Muermans wil momenteel niet reageren op het feit of Eddie Jordan wel of niet langs is geweest bij hem. Hij raadt jullie aan om de komende dagen de website van Verstappen in de gaten te houden."

Het lijkt erop dat er de komende dagen meer bekend zal worden over de gesprekken die hebben plaats gevonden tussen Trust en Eddie Jordan, en vermoedelijk ook met Muermans of mogelijk een aankondiging van een eventuele test. We weten echter uit het verleden dat we nooit te vroeg moeten juichen...

Bron: www.f1today.com
Spannend
pi_18555750
Ik ga het weer naar mijn zin hebben tijdens de volgende race!

*duimt*
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
  dinsdag 20 april 2004 @ 10:49:54 #22
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_18555848
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 10:17 schreef xstatic1975 het volgende:

[..]

Ach ik dacht ik plaats net zo'n cynische post als jij
pi_18556032
Oh mijn God, houdt het dan nooit op? Zitten er nu werkelijk zoveel mensen op Verstappen te wachten die achteraan anoniem zijn rondjes rijdt?
pi_18556171
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 11:01 schreef kriele het volgende:
Oh mijn God, houdt het dan nooit op? Zitten er nu werkelijk zoveel mensen op Verstappen te wachten die achteraan anoniem zijn rondjes rijdt?
JA!
  dinsdag 20 april 2004 @ 11:12:41 #25
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_18556211
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 11:01 schreef kriele het volgende:
Ik iig wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')