quote:Het Shanghai International Circuit is ontworpen als het race circuit voor het nieuwe millenium. Zo is er een tribune ontworpen die er voor zorgt dat de toeschouwers ruim 80% van het hele circuit kunnen zien.
De architecten hebben het circuit op verschillende plaatsen Chinese symboliek meegegeven. Zo zijn de gebouwen, bedoeld voor de verschillende teams, als Chinese paviljoens in een meer opgezet. Deze architectuur verwijst naar de oude Yuyan tuin in Shanghai.
Het circuit beschikt over zeven bochten naar rechts en zeven naar links. De combinatie van rechte stukken en verschillende bochten, zorgt er voor dat er op het circuit een topsnelheid van 327 kilometer per uur behaald kan worden.
Met de rentree van Ralf en Jaqcues (?) en Robert Doornbos die gaat testen voor Jordan!quote:Factsheet
Naam Shanghai
Plaats Shanghai
Datum race 26-09-2004
Lengte 5.451 km
Ronden 56
Totaal km 307.573 km
Wat is het voor soort baan? Snel? Langzaam? Veel inhaalmogelijkheden?quote:Op woensdag 22 september 2004 13:31 schreef JPM01 het volgende:
ik heb er met F1 2004 op een playstation op gereden en het is werkelijk eenbaan
dat weet ik niet, ik kon niet met de besturing van een playstation onderweg het was toen bij de mediamarkt een demo wat je kon doenquote:Op woensdag 22 september 2004 13:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat is het voor soort baan? Snel? Langzaam? Veel inhaalmogelijkheden?
ja herman tilkequote:Op woensdag 22 september 2004 14:26 schreef Atreidez het volgende:
Nederlandse racetijden -
vrijdag 24 september
05.00 - 06.00 test sessie 1
08.00 - 09.00 test sessie 2
zaterdag 25 september
03.00 - 03.45 test sessie 3
04.15 - 05.00 test sessie 4
07.00 - 07.50 pre-kwalificatie
08.00 - 09.00 kwalificatie
zondag 26 september
08.00 - Grand Prix Shanghai, race
Ben benieuwd of het net zo'n leuke race wordt als Bachrein. Dacht dat beide circuits zijn ontworpen door dezelfde persoon?
Als ik zou moeten gokken zou ik gokken op 'nee'.quote:Op woensdag 22 september 2004 20:49 schreef ChatGirl het volgende:
damn, om 8.00 moet ik werken zaterdag. gaat dus niet lukken om te kijken. komt er ergens op een zender de hele quali 's avonds?
quote:
'Meneer Schumacher, waarom race je altijd in het rood?' De Chinese pers moet overduidelijk nog veel leren over het Formule 1-wereldje. Bij de eerste persconferentie op Chinese bodem kreeg de de Chinese pers gelegenheid de wereldkampioen aan de tand te voelen in het Grand Hyatt hotel te Shanghai.
'Waarom race je altijd in het rood? Is dat je favoriete kleur?' Ferrari-kopman Michael Schumacher (35) lachtte even en liet weten dat de Italiaanse bolides vanouds al in het rood rijden. 'Ik hoop dat we geluk zullen hebben met deze kleur. Het is fantastisch om hier (in China) mee te racen en hopelijk zullen we succesvol zijn. We willen graag de race in Shanghai winnen.'
De Chinese pers loopt ook een maandje of wat achter: 'Verwacht je in Shanghai de titel binnen te halen?' Met een brede lach op zijn gezciht antwoordde Schumi dat hij de titel al een week of wat op zak heeft.
'Hoe voelde je je toen je hoorde dat je voormalige team, het team van Jaguar, er mee ophoudt na dit seizoen?' vroeg iemand vanuit Chinese pers. Schumacher bleef legde uit dat hij niet voor het groene team gereden heeft.
omg geweldig die vragenquote:Op donderdag 23 september 2004 11:20 schreef zjroentje het volgende:
De Chinezen moeten duidelijk nog wennen aan de F1.
[..]![]()
Ha, de banken.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:07 schreef MonoSynth het volgende:
China....
[afbeelding]
[afbeelding]
Die is stoerquote:Op donderdag 23 september 2004 12:34 schreef MonoSynth het volgende:
Zie hier eens een vette BAR!!!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammur dat alleen Davidson er vrijdag in gaat rijden....
De banken!!!!quote:Op donderdag 23 september 2004 14:01 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Ha, de banken.
Knap dat ze het zo snel aangelegd hebben.quote:Op donderdag 23 september 2004 14:21 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
De banken!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Vet!quote:Op donderdag 23 september 2004 12:34 schreef MonoSynth het volgende:
Zie hier eens een vette BAR!!!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammur dat alleen Davidson er vrijdag in gaat rijden....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |