Nou hier verder.
ff een post uit het oude gesloten topic:
quote:wat is jullie mening?
Moeten we ons al zorgen gaan maken over de nieuwe MP4/19? Mclaren heeft een tijd alleen op de circuits getraind, maar nu in bijzijn van de andere teams vallen de magere tijden op. (zeker ivm de andere teams) Nu weet ik dat de test tijden niet zoveel zeggen, maar toch kijk ik er van op.
Tactiek of is er toch iets mis met de snelheid van de nieuwe Mclaren?
quote:Als ie een tegenstander in haalt dan leest hij "don't walk"... dus om de tegenstander te frustreren.
Op zondag 1 februari 2004 19:22 schreef Atreidez het volgende:
[afbeelding]Ipv van Lucky Strike op de non tobacco versie, maar ik snap m toch niet helemaal. Iemand een logische verklaring?
Was Williams in 2000 tijdens de winter testen ook niet super langzaam ??!
Het zegt helemaal niks mensen
*Maarja.. we hebben toch niks anders te doen..
*Ik snak al naar 7 Maart
quote:Idd, tijden zeggen weinig, het staat gewoon goed als de wagen na de launch supergoed rijdt, dat valt op allerlei manieren te regelen. Na de eerste publiciteit kan men grondig gaan testen, dan worden de tijden wat realistischer IMO. McLaren is al een tijdje bezig met de MP4/19, dus zijn denk ik ook met andere testen bezig dan degenen die de auto net af hebben.
Op dinsdag 3 februari 2004 22:12 schreef TimoBasso het volgende:
Waarom zit iedereen zich zo druk te maken over die test tijden
quote:hopelijk komt dat goed
Zware crash voor Massa
Sauber-rijder Felipe Massa is deze ochtend heel zwaar van de baan gegaan op het circuit van Barcelona. Zijn C23 verloor tijdens het testen een wiel en de wagen schoot oncontroleerbaar van de baan, wat resulteerde in een harde klap voor de Braziliaan. Die moest per helicopter naar het ziekenhuis worden afgevoerd.
Meer info over de situatie van de Braziliaan is voorlopig nog niet bekend. We houden jullie zeker op de hoogte.
quote:Klopt helemaal, het staat trouwens ook op F1 Racing.nl (directe link)
Op woensdag 4 februari 2004 12:54 schreef Rubend het volgende:
vast wel!! hij kon alweer lopen geloof ik maar is toch nog effies voor een check naar het ziekenhuis gegaan! Dat las ik ergens... stom dat ik niet effies de link gekopieerd heb!! Maar hij kan iig nog lopen
quote:dank u
Op woensdag 4 februari 2004 13:09 schreef -Hans- het volgende:[..]
Klopt helemaal, het staat trouwens ook op F1 Racing.nl (directe link)
quote:Volgens mij is het gewoon een grapje van de mensen die ook de design doen van de sigaretten pakjes. Ik heb ergens nog een topic op Fok! over de meest recente Limited Edition waarbij ze woorden als 'Log-In', 'Connect' enzo zetten. De Auto is wat dat betreft bijna altijd even design geweest als de sigaretten pakjes.
Op zondag 1 februari 2004 23:27 schreef Fulcrum_X het volgende:[..]
misschien dat het iets heeft te maken met een internationale (tv) reclame van lucky strike, uitgezonden in andere landen waar geen verbod op tabaksreclame bestaat???
(als die er is
)
quote:
Klik je eigen Ferrari in elkaar.Het team van Ferrari heeft er een nieuwe partner bij. Vanaf komend seizoen zal de naam van de Deense speelgoedblokjes-fabrikant te vinden zijn op de rode kampioenswagens.
Voor de lego-freaks onder onder ons is er méér goed nieuws, want Lego heeft laten weten in de loop van dit jaar een nieuwe lijn op de markt te brengen met de naam Lego Racers. Zo kunnen zij in de loop van 2004 dus hun eigen Ferrari in elkaar gaan klikken.
bron: http://www.michael-schumacher.nl/nieuws/nieuwsartikel.php?id=1075924009
quote:Volgend jaar Heidfeld (
Jordan gets same engine as Jaguar
For the 2004 seasonNew Jordan EJ14
Jordan's newly-unveiled EJ14 contender will be powered by the same- specification Ford Cosworth V10 engine to be used by works-backed team Jaguar Racing in 2004.'The Jaguar unit made some great performance strides at the end of 2003 and we will have the same unit as them [this season],' said Eddie Jordan in England.
FUTURE MERCEDES LINK?
But early speculation is already making the link between new team- driver Nick Heidfeld and the marque that boosted his early career - Mercedes-Benz.
The German carmaker has already made noise about a future supply of Formula One engines for privateer teams at a cost of somewhere around ten million Euros.
Jordan said the new 90-degree Cosworth V10 will be a 'huge benefit' this year.
We'll have a big power increase,' the flamboyant Irishman concluded.
quote:Om te janken wat een gepruts bij Mclaren Mercedes, bedenken ze eerst een auto die wel snel is maar niet betrouwbaar.
McLaren gaat halverwege het raceseizoen de MP4-19 vervangen. Het team wil een aangepast model op het circuit brengen om meer kans de maken op de wereldtitel.Volgens teambaas Ron Dennis zal het nieuwe model met de typeaanduiding MP4-19B veel verschillen met het model waarmee het team momenteel test.
Deze tests verlopen niet geheel volgens wens. McLaren reed eind november al de eerste ronden met de nieuwe wagen. Maar tijdens de laatste tests eindigen de coureurs in de achterhoede. De Mercedes-motor schijnt de boosdoener te zijn, maar McLaren wil niet ingaan op de problemen met de MP4-19
http://www.veronica.nl/modules.php?name=f1_news&site=f1nieuws&sid=50129
Dus dan moet BMW / Renault het Ferrari maar weer lastig gaan maken.
quote:Ik hoop maar dat hij net zoals Massa weer snel naar huis mag, en dat het verder okay gaat met Panis.
Panis in ziekenhuis na zware crash(05 februari 2004) Toyota coureur Olivier Panis crashte vandaag zwaar op het circuit nabij Barcelona en is met onbekend letsel per helikopter overgebracht naar het ziekenhuis. De Fransman verloor in de derde bocht de controle over zijn auto en vloog achterwaarts de bandenstapel in.
Na Philippe Massa is Panis de tweede coureur die deze week op het Spaanse circuit een zware crash meemaakt. Massa heeft gelukkig niets overgehouden aan zijn uitstapje op de baan en is alweer uit het ziekenhuis ontslagen. Wellicht heeft Olivier Panis net zoveel geluk als Massa.
bron: verstappen.nl
quote:Nou ik hoop het! de tijd die Wurz vandaag heeft neergezet is weer om te janken zo slecht, hij is de hekkensluiter. Zelfs Panis is ondanks zijn crash sneller dan Wurz.
Op donderdag 5 februari 2004 19:36 schreef TimoBasso het volgende:
mwa.. Maak je maar geen zorgen over McLaren,ze willen gewoon een verkeerde indruk maken
En helaas geen Verstappen in 2004, denk dat de kans niet heel groot is dat hij ergens kan invallen.
quote:
Jos Verstappen en Trust hebben vandaag (donderdag) besloten alle onderhandelingen met het Jordan-team definitief stop te zetten. Beide partijen konden het over bepaalde essentiële zaken maar niet eens worden. Jos hoopt nu later dit seizoen nog ergens te kunnen invallen.
[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 05-02-2004 20:20]
quote:Wow dan moet je wel erg op geld of beroemdheden geilen als je met oorwurm ralf naar bed wilt.. :x
Op donderdag 5 februari 2004 21:02 schreef Murray het volgende:
Ralf Schumacher heeft Jordan geneukt.
Tenminste dat zegt Jordan zelf...
quote:Aandacht...
Op vrijdag 6 februari 2004 12:44 schreef dewd het volgende:[..]
Wow dan moet je wel erg op geld of beroemdheden geilen als je met oorwurm ralf naar bed wilt.. :x
quote:Williams-rijder Ralf Schumacher ontkent dat hij in het verleden een affaire had met het Britse fotomodel Katie Jordan Price.
Op donderdag 5 februari 2004 21:02 schreef Murray het volgende:
Ralf Schumacher heeft Jordan geneukt.
Tenminste dat zegt Jordan zelf...
^^ First Contact!
^^
Irvine zat enkele maanden geleden al eens in deze positie. Ook toen had de Ier zijn kat gestuurd naar de rechtszaak, maar na een verontschuldiging liet de rechter het bevel tot arrestatie vernietigen. Nu Irvine alweer niet kwam opdagen om zijn straf (voor het te snel rijden zonder rijbewijs op een scooter in het Londense Hyde Park) te ontvangen, werd het bevel tot arrestatie opnieuw geldig.
Irvine zou zich momenteel niet in Groot-Brittannië bevinden.
Waar is Irvine?
Eddie.Jacques, Jean Alesi
ik mis echt dat soort gasten in de formule 1
quote:Zeer zacht uitgedrukt
Op vrijdag 6 februari 2004 17:14 schreef -Hans- het volgende:
Zoooooo die mag er wel wezen!
[Dit bericht is gewijzigd door Knoxville1985 op 09-02-2004 16:03]
quote:
The situation with Pantano
Giorgio Pantano will be the second Jordan driver in 2004 if money which has been promised is delivered to Jordan. Pantano is believed to have gathered promises of around $5m in sponsorship but must now get the money in order to secure the drive.The fact that the total income is so low would seem to suggest that Benson & Hedges changed its mind about paying an extra $6m for a British driver
quote:FEBRUARY 10, 2004
Op zondag 8 februari 2004 14:53 schreef SimtekF1 het volgende:
Weet iemand misschien wat er precies op het volgende plaatje staat?
Zijn het nou allemaal namen of wat is 't?
Bron: www.grandprix.com
quote:
Een enorme ruzie tijdens de Grand Prix van Frankrijk tussen Juan Pablo Montoya en het Williams-team deed de Colombiaan besluiten te vertrekken. Dat heeft technisch directeur Patrick Head van Williams vandaag onthuld.Montoya die dit seizoen nog bij Williams onder contract staat, maar volgend seizoen naar concurent McLaren overstapt, verloor zijn zelfbeheersing volledig tijdens de race op Magny-Cours van 6 juli 2003.
Aanleiding was een pitstop. Toen Montoya, in zijn jacht op teamgenoot en koploper Ralf Schumacher, een pitstop aankondigde, werd de Duitser een ronde eerder binnengehaald. Ten onrechte dacht Juan dat we Ralf op de hoogte hadden gebracht van zijn voornemen aldus Head.
Montoya voelde zich hierdoor zo benadeeld dat hij het team via de boordradio tien minuten lang uitschold en daarna langzamer ging rijden. De reprimande die hij de woensdag erop voor zijn wangedrag kreeg, maakte geen indruk op hem. Enkele dagen later tekende hij bij McLaren.
Head, die in Montoya een toekomstig wereldkampioen ziet, zei dat de Colombiaan het altijd moeilijk had gevonden achter zijn teamgenoot te finishen.
http://www.rtl.nl/(/sport/rtlgp/f1nieuws/)/components/sport/rtlgp/2004/02_februari/nieuws/120204_montoya_ruzie.xml
Friday (
11.00 - 12.00 Practice Session 1
14.00 - 15.00 Practice Session 2
Saturday (**)
10.00 - 10.45 Practice Session 3
11.15 - 12.00 Practice Session 4
14.00 Qualifying Session
Sunday (***)
14.00 Race
Note to the Editors:
( Friday Practice sessions at Monaco will take place on Thursday.
(**) Except for Canada and United States:
Practice Session 3: 09.00 09.45 / Practice Session 4: 10.15 11.00
Qualifying Session: 13.00
(***) Except for Malaysia (15.00), Bahrain (14.30), Canada (12.30), United States (12.00),
Great Britain (13.00), Japan (14.30) and Brazil (15.00).
Indicated times must be understood to be local time.
quote:Die willen DC niet, ik zie Coulthard in 2005 naar Jaguar of Toyota verhuizen. (of helemaal verdwijnen uit de Formule 1)
Op vrijdag 13 februari 2004 13:16 schreef Frutsel het volgende:
huh?
en wie gaat er dan naar williams? Coulthard ofzo?
quote:bron
Kansen Verstappen nog niet verkekenOp het moment dat de kansen van Jos Verstappen op een plekje in de Formule 1 verkeken leken, heeft Eddie Jordan de Nederlander een nieuw voorstel gedaan. Dat schreef het Algemeen Dagblad op donderdag.
Volgens de krant heeft teambaas Eddie Jordan woensdagmiddag in alle stilte opnieuw toenadering gezocht tot Verstappen en zijn management. De Ier heeft een voorstel gedaan, dat onder andere een beter salarisvoorstel voor Verstappen inhoudt. Jordan kwam tot zijn actie nadat bleek dat de Italiaan Giorgio Pantano vooralsnog niet aan zijn financiële verplichtingen kan doen. Pantano testte deze week voor Jordan en zou met circa vijf miljoen dollar over de brug komen een racezitje bij het team te bemachtigen. De Formule 3000-coureur haalde de door Jordan gestelde betalingsdeadline echter niet, waarmee prompt een eind aan zijn testsessie kwam. Verstappens aanvankelijke concurrenten voor het plekje bij Jordan, Ralph Firman en Allan McNish, zijn inmiddels allebei uit beeld. McNish besloot niet langer te wachten en tekende bij Audi voor de American Le Mans Series, Firman is te kennen gegeven dat hij niet hoeft te rekenen op contractverlenging. Daarmee is Verstappen, als Pantano zijn budget niet bij elkaar krijgt, de enige serieuze kandidaat voor Jordan.
quote:Jup, einde verhaal voor Verstappen want Pantano is vandaag (ongeveer een uur geleden) bevestigd.
Op vrijdag 13 februari 2004 18:13 schreef deurbelletje het volgende:
iemand al iets meer hiervan gehoord ?
[..]
quote:Helaas.
Giorgio Pantano will race for Jordan Ford this season alongside Nick Heidfeld, the Silverstone-based team announces today.
quote:hmmmzzz..... Damn
Op vrijdag 13 februari 2004 18:21 schreef -Hans- het volgende:[..]
Jup, einde verhaal voor Verstappen want Pantano is vandaag (ongeveer een uur geleden) bevestigd.
http://www.f1racing.nl/news.php?ID=68767
http://www.f1jordan.com/Html/News/News/13022004_164030_13FEB2004_pantano.asp
[..]Helaas.
quote:lol
Op vrijdag 13 februari 2004 18:24 schreef deurbelletje het volgende:[..]
hmmmzzz..... Damn
':'(
mjahhooguit drie races mag die pantano rijden
daarna heeft us joske weer een contract
![]()
Nou ik hoop dat je gelijk krijgt, het is toch leuker als Verstappen erbij is.
quote:Nu laat ie dan eindelijk wat horen, ik vind het allemaal nogal irritant. Josje baalt natuurlijk maar ergens heb ik het idee dat het ook zijn eigen schuld is.
Op vrijdag 13 februari 2004 20:28 schreef -Hans- het volgende:
Jos Verstappen geeft op zijn site uitleg waarom het zo is gelopen.
quote:Nou inderdaad, al is dit natuurlijk wel positief nieuws.
Op vrijdag 13 februari 2004 20:31 schreef Evil_Jur het volgende:
Josje baalt natuurlijk maar ergens heb ik het idee dat het ook zijn eigen schuld is.
quote:Tijdens het interview met Studio Sport vond ik meneer Perridon anders behoorlijk kritisch richting Rothengatter, maar schijnbaar hebben ze het na dat interview uitgepraat..
Michel en Huub hebben het inmiddels al lang weer bijgelegd. Als grote jongens hebben ze alles uitgepraat. Dat is een goede zaak.
Gelukkig lijkt deze wagen in zijn totaal niet op de succes wagen van 2003.
quote:Wow! dat is een mooie shot
Op maandag 16 februari 2004 11:27 schreef Atreidez het volgende:
Mooie plaatjes
2004 zou ook wel eens het laatste jaar van Ralf Schumacher bij Williams kunnen worden, want de onderhandelingen lopen (nog steeds) niet soepel.
quote:Ralf " ik ben het broertje van... dus ik kan het mij permitteren om hoge salariseisen te stellen "
Williams zegt nee tegen salariseisen SchumacherDe salariseisen van Ralf Schumacher zijn de Williams-renstal te gortig. De Duitser wil bijna 24,5 miljoen dollar per jaar verdienen.
Volgens technisch directeur Patrick Head zijn de eisen van Schumacher buiten alle proporties. "Frank Williams is altijd duidelijk geweest tot welke grenzen we kunnen gaan".
Intussen is de zoektocht naar een vervanger van Juan Pablo Montoya, die na dit seizoen Williams verlaat, in volle gang. Teambaas Frank Williams twijfelt of Nelson Piquet junior klaar is voor de job. Testrijder Antonio Pizzonia is volgens Williams "erg snel" en Williams was vorig jaar positief verrast door het optreden van Mark Webber.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |