Ik heb afgelopen zomer een broek gekocht van VSCT bij Funky House te Rotterdam.quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:18 schreef Duiveltja het volgende:
Sommige dingen zien er wel coolio uit. Waar verkopen ze dat merk?
Dsquared2 is te koop bij 2pr, gevestigd in de Oude Hoogstraat nummer 10, Tip de Bruin aan de Nieuwendijk, Questo in de PC Hooftstraat en Velvet in de Magna Plaza. Alle genoemde zaken zijn gevestigd in A'damquote:Op donderdag 6 januari 2005 16:36 schreef Jajong het volgende:
cool maar, waar koop je dit?Dsquared2 in t bijzonder
Laat wel ff weten of je bent geslaagdquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:45 schreef Jajong het volgende:
*pakt de trein ;-D
Hmm, dat zelfde had ik een beetje(erg) met Bikkembergs, ik zou nu niet weten waar ik dat in Rotterdam moet kopen...quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:36 schreef Jajong het volgende:
cool maar, waar koop je dit?Dsquared2 in t bijzonder
Are you fucking kidding me....quote:
Bijna alle merken hebben veel colbertjes in de collectie, dus hoe kun je dan zeggen dat het geweest is!quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:05 schreef peksin het volgende:
Wel raar overigens dat VSCT, een "hip" merk, nu met al die colbertjes aan komt zetten. Is toch beetje geweest, volgesmij.
Thanksquote:Op woensdag 12 januari 2005 01:11 schreef DNi het volgende:
G-star spring/summer 2004:
http://www.g-star.com/php/catalogue/index.php
En op de site staat ook een filmpje van de show.
Ik hoop dat die colbertjes met capu'sjon' zijn geweest en die krengen met teksten achterop of getallen. Liever stijlvolle witte colbertjes of zandkleuren, maar die komen dan ook bij Boss Black. Heb daar de nieuwe collectie al van gezien... En Bikkembergs Sport heb ik ook al gezien, maar dat is veel van hetzelfde en heel veel met het bekende logo... dus voor de liefhebbers. Werk in een kledingzaak, dus weet wel ongeveer wat er komt.quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:41 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Bijna alle merken hebben veel colbertjes in de collectie, dus hoe kun je dan zeggen dat het geweest is!
Voor de 1000ste keer die bikkembergs sport is de enige lijn met het logo erop, modelijnen zien er heel anders uit.. zuchtquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:32 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Ik hoop dat die colbertjes met capu'sjon' zijn geweest en die krengen met teksten achterop of getallen. Liever stijlvolle witte colbertjes of zandkleuren, maar die komen dan ook bij Boss Black. Heb daar de nieuwe collectie al van gezien... En Bikkembergs heb ik ook al gezien, maar dat is veel van hetzelfde en heel veel met het bekende logo... dus voor de liefhebbers. Werk in een kledingzaak, dus weet wel ongeveer wat er komt.
Ja dat hoef je mij niet uit te leggen! Ik maakte een foutje door er geen Sport achter te zetten. Dus om je aan te vullen:quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:11 schreef Thermo het volgende:
[..]
Voor de 1000ste keer die bikkembergs sport is de enige lijn met het logo erop, modelijnen zien er heel anders uit.. zucht
2/3 weken komt het allemaal binnen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Collectie van Hugo Boss ben ik wel benieuwd naar, heeft iemand die al?
De eerste en tweede lijn hebben vaak geen super herkenbare logo's etc.quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:23 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Ja dat hoef je mij niet uit te leggen! Ik maakte een foutje door er geen Sport achter te zetten. Dus om je aan te vullen:
1ste lijn: Dirk Bikkembergs (zwart label met witte letters)
2de lijn: Bikkembergs (wit label met zwarte letters, ook wel te herkennen aan: bikkembergsbikkembergsbik, enz.)
sportlijn: Bikkembergs Sport (wit label met rode voetballer)
jeanslijn: Bikkembergs jeans (veel en groot Bikkembergs, label weet ik niet)
Ja klopt. D&G heb ik nog niet gezien, maar ben daar beetje op afgeknapt. De kwaliteit vond ik niet zo. Maar draag ook een andere stijl, dus daar zal het ook aan liggen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 23:53 schreef Thermo het volgende:
[..]
De eerste en tweede lijn hebben vaak geen super herkenbare logo's etc.
De jeanslijn is lelijk.
Owja, D&G heb ik dus al behoorlijk wat nieuwe kleding voor de zomer van gekocht, echt enorm mooie collectie is er binnen gekomen.
Ja klopt, maar voor & was dit het laatste seizoen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:26 schreef JAY-T het volgende:
Het is een aparte lijn..
Je hebt D&G, Dolce&Gabbana, &, en volgens mij ook nog D&G Junior..
Broeken kosten 210/230 euro.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:27 schreef Agrafes het volgende:
Verkooppunten van Dolce & Gabanna opzoeken denk ik maar, wel rete dure broeken. Volgens mij had een goedkoper merk ook wat gescheurde broeken, weet niet meer welke.
D&G collectie van dit jaar vind ik iets te veel 'Polo-achtig', k'weet wel dat deze jas in de zomer van mij is
[afbeelding]
Dolce&Gabanna vind ik iets te glad dit jaar alhoewel dit wel een leuke combo is, leuk blousje vooral :
[afbeelding]
Eerste lijn dus, reken maar op 300+ euro. In Den Haag zit Credo die verkoopt Dolce & Gabbana.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:15 schreef Hardstyler1985 het volgende:
Waar kan je zo'n broek kopen?
[afbeelding]
Vind het extreem ruig staan 8)
hahahaha, je denkt toch niet dat ik daar in ga lopen hequote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:35 schreef schatje het volgende:
Prada Spring/Summer 2005 menswear:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Het laatste plaatje is anders wel erg vet, zonder die idiote hoed natuurlijk. De rest is een beetje over de top, blauwe schoenen onder een pakquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:08 schreef 2M5_KillerBee het volgende:
[..]
hahahaha, je denkt toch niet dat ik daar in ga lopen he![]()
ik ga gewoon weer voor voor leuke kleurtjes, niet zoals hun erbij lopen, dan loop je echt voor lul![]()
Is een trainingsbroekje. Ga je hiermee lopen in de zomer:quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:56 schreef daeri het volgende:
[..]
Ga jij in de winter in een kortebroek lopen?![]()
Die vind ik ook prachtigquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:42 schreef Lu_uK het volgende:
[afbeelding]
zijn die schoenen ook ergens te krijgen en waar, (en voor welke prijs)?
of werkenquote:Op woensdag 26 januari 2005 18:10 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Das minder, voor mij een jaar sparen![]()
Tering, die is gaaf. Misschien wel iets te glad, maar wel stoer. Hoe duur?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:27 schreef Agrafes het volgende:
k'weet wel dat deze jas in de zomer van mij is
[afbeelding]
Reken maar op een euro'tje of 500quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:41 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Tering, die is gaaf. Misschien wel iets te glad, maar wel stoer. Hoe duur?
Laat maar hangen danquote:Op woensdag 26 januari 2005 18:50 schreef -En4Cer- het volgende:
Reken maar op een euro'tje of 500
Ligt het al in de winkel denk je?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:40 schreef stijn_ het volgende:
[..]
kijk op www.g-star.nl voor de hele collectie
De nieuwe schoenen zijn erg mooi!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:44 schreef miki het volgende:
Marc 'O Polo heeft een erg leuke collectie!
http://www.marc-o-polo.de/
En daarnaast Local Service in A'dam, Exhibition in Breda, Artishock in Eindhoven en Ittakestime in, R'damquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Dsquared2 is te koop bij 2pr, gevestigd in de Oude Hoogstraat nummer 10, Tip de Bruin aan de Nieuwendijk, Questo in de PC Hooftstraat en Velvet in de Magna Plaza. Alle genoemde zaken zijn gevestigd in A'dam.
waar zit die Ittakestime inquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:36 schreef Fastcruiser het volgende:
[..]
En daarnaast Local Service in A'dam, Exhibition in Breda, Artishock in Eindhoven en Ittakestime in, R'dam
Tip de Bruin wist ik nog niet
zit meestal CDtje bij de Vogue Hommequote:Op woensdag 5 januari 2005 22:08 schreef Richie_Rich het volgende:
Waar haal je dat soort plaatjes vandaan?
Iemand misschien die van Etro?
Ik weet dat dit gruwelijk off-topic is, maar wat een aanstekelijk liedje!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:36 schreef peksin het volgende:
Diesel heeft ook een preview van haar collectie op internet http://www.diesel.com
Iemand een idee waar ik die (of zo'n soort) jas kan halen? En wat mag dat dan kosten?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:35 schreef schatje het volgende:
D&G Spring/Summer 2005 menswear:
[afbeelding]
Dat ziet er echt goed! Alhoewel ik de broek net ietsje te smal vind aan de onderkant (ik vind het iets mooier wanneer hij een beetje over de bovenkant van de schoen valt) en net ietsje te kort, maar ik ben dan ook geen echte kenner en weet niet hoe het echt moetquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:13 schreef Solitarias het volgende:
Oger
[afbeelding]
(de stijl van Solitarias)
Ja, daar heb je gelijk in, die broek is wel heel strak en kort.... iets ruimer/langer zou mooier zijn , ook imhoquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:15 schreef pAin het volgende:
[..]
Alhoewel ik de broek net ietsje te smal vind aan de onderkant (ik vind het iets mooier wanneer hij een beetje over de bovenkant van de schoen valt) en net ietsje te kort, maar ik ben dan ook geen echte kenner en weet niet hoe het echt moet.
Tip de Bruin aan de Nieuwendijk of Velvet in de Magna Plaza (tweede etage).quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:01 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Iemand een idee waar ik die (of zo'n soort) jas kan halen? En wat mag dat dan kosten?
Trainuhhhhquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:18 schreef MadGuy het volgende:
[..]
En dat is de pest van dit soort kleding...![]()
Da's Amsterdam neem ik aan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Tip de Bruin aan de Nieuwendijk of Velvet in de Magna Plaza (tweede etage).
De prijs durf ik niet te zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |