Ja klopt, maar voor & was dit het laatste seizoen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:26 schreef JAY-T het volgende:
Het is een aparte lijn..
Je hebt D&G, Dolce&Gabbana, &, en volgens mij ook nog D&G Junior..

Broeken kosten 210/230 euro.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:27 schreef Agrafes het volgende:
Verkooppunten van Dolce & Gabanna opzoeken denk ik maar, wel rete dure broeken. Volgens mij had een goedkoper merk ook wat gescheurde broeken, weet niet meer welke.
D&G collectie van dit jaar vind ik iets te veel 'Polo-achtig', k'weet wel dat deze jas in de zomer van mij is
[afbeelding]
Dolce&Gabanna vind ik iets te glad dit jaar alhoewel dit wel een leuke combo is, leuk blousje vooral :
[afbeelding]

Eerste lijn dus, reken maar op 300+ euro. In Den Haag zit Credo die verkoopt Dolce & Gabbana.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:15 schreef Hardstyler1985 het volgende:
Waar kan je zo'n broek kopen?
[afbeelding]
Vind het extreem ruig staan 8)

hahahaha, je denkt toch niet dat ik daar in ga lopen hequote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:35 schreef schatje het volgende:
Prada Spring/Summer 2005 menswear:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Het laatste plaatje is anders wel erg vet, zonder die idiote hoed natuurlijk. De rest is een beetje over de top, blauwe schoenen onder een pakquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:08 schreef 2M5_KillerBee het volgende:
[..]
hahahaha, je denkt toch niet dat ik daar in ga lopen he![]()
ik ga gewoon weer voor voor leuke kleurtjes, niet zoals hun erbij lopen, dan loop je echt voor lul![]()

Is een trainingsbroekje. Ga je hiermee lopen in de zomer:quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:56 schreef daeri het volgende:
[..]
Ga jij in de winter in een kortebroek lopen?![]()

Die vind ik ook prachtigquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:42 schreef Lu_uK het volgende:
[afbeelding]
zijn die schoenen ook ergens te krijgen en waar, (en voor welke prijs)?

of werkenquote:Op woensdag 26 januari 2005 18:10 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Das minder, voor mij een jaar sparen![]()

Tering, die is gaaf. Misschien wel iets te glad, maar wel stoer. Hoe duur?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:27 schreef Agrafes het volgende:
k'weet wel dat deze jas in de zomer van mij is
[afbeelding]

Reken maar op een euro'tje of 500quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:41 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Tering, die is gaaf. Misschien wel iets te glad, maar wel stoer. Hoe duur?

Laat maar hangen danquote:Op woensdag 26 januari 2005 18:50 schreef -En4Cer- het volgende:
Reken maar op een euro'tje of 500
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |