En Dsquared??quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:23 schreef Fastcruiser het volgende:
Roberto Cavalli springt er wat mij betreft positief uit. Ook Dolce & Gabbana en Prada zitten wel snor. Sommige stukken van Armani ook wel.
Versace valt zwaar tegen. D&G heeft ook niet veel.

ff kijken... 1,2,3 en 5 zijn prima. 6 vind ik helemaal niets.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:24 schreef schatje het volgende:
[..]
En Dsquared??

That;s me! (op het hoofd na dan)quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:31 schreef schatje het volgende:
Gucci Spring/Summer 2005 menswear:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

is doopquote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:27 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
mijn outfit volgend jaar zomer

quote:Op woensdag 29 september 2004 15:21 schreef schatje het volgende:
Ik vind TH wel aardig, maar niet echt speciaal.

Klopt.quote:Op woensdag 29 september 2004 15:21 schreef schatje het volgende:
Ik vind TH wel aardig, maar niet echt speciaal.

quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:18 schreef Duiveltja het volgende:
Sommige dingen zien er wel coolio uit. Waar verkopen ze dat merk?
quote:
Similar to a row of parties with 10 different unique events, VSCT delivers 10 Club Coulture Statements (with 100-120 different styles each) a year into the market.Today it`s being sold in more than 750 Stores worldwide, some like Lounge (NewYork), Podium (Moskau), Galeries Lafayette (Paris), Harvey Nichols (London / Manchaster/ Birmingham), Invasion (Kopenhagen) etc.
Moreover ist being sold in germany at Conleys, Wormland, Frontline, Sport Scheck, Olymp & Hades, Nubiaz Berlin Mitte, New Steinbruch Berlin etc.

Ben ik het mee eensquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:09 schreef huupke het volgende:
dat vsct vind ik op die leger-spijker-veelzakken-veelritsen broeken na wel mooi, vooral wel wat leuke shirts.

Etro:quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:08 schreef Richie_Rich het volgende:
Waar haal je dat soort plaatjes vandaan?
Iemand misschien die van Etro?

Is winter.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:34 schreef daeri het volgende:
Dirk Bikkembergs Collectie 2005 voor de heren:
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |