Ligt het al in de winkel denk je?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:40 schreef stijn_ het volgende:
[..]
kijk op www.g-star.nl voor de hele collectie
De nieuwe schoenen zijn erg mooi!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:44 schreef miki het volgende:
Marc 'O Polo heeft een erg leuke collectie!
http://www.marc-o-polo.de/
En daarnaast Local Service in A'dam, Exhibition in Breda, Artishock in Eindhoven en Ittakestime in, R'damquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Dsquared2 is te koop bij 2pr, gevestigd in de Oude Hoogstraat nummer 10, Tip de Bruin aan de Nieuwendijk, Questo in de PC Hooftstraat en Velvet in de Magna Plaza. Alle genoemde zaken zijn gevestigd in A'dam.
waar zit die Ittakestime inquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:36 schreef Fastcruiser het volgende:
[..]
En daarnaast Local Service in A'dam, Exhibition in Breda, Artishock in Eindhoven en Ittakestime in, R'dam
Tip de Bruin wist ik nog niet
zit meestal CDtje bij de Vogue Hommequote:Op woensdag 5 januari 2005 22:08 schreef Richie_Rich het volgende:
Waar haal je dat soort plaatjes vandaan?
Iemand misschien die van Etro?
Ik weet dat dit gruwelijk off-topic is, maar wat een aanstekelijk liedje!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:36 schreef peksin het volgende:
Diesel heeft ook een preview van haar collectie op internet http://www.diesel.com
Iemand een idee waar ik die (of zo'n soort) jas kan halen? En wat mag dat dan kosten?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:35 schreef schatje het volgende:
D&G Spring/Summer 2005 menswear:
[afbeelding]
Dat ziet er echt goed! Alhoewel ik de broek net ietsje te smal vind aan de onderkant (ik vind het iets mooier wanneer hij een beetje over de bovenkant van de schoen valt) en net ietsje te kort, maar ik ben dan ook geen echte kenner en weet niet hoe het echt moetquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:13 schreef Solitarias het volgende:
Oger
[afbeelding]
(de stijl van Solitarias)
Ja, daar heb je gelijk in, die broek is wel heel strak en kort.... iets ruimer/langer zou mooier zijn , ook imhoquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:15 schreef pAin het volgende:
[..]
Alhoewel ik de broek net ietsje te smal vind aan de onderkant (ik vind het iets mooier wanneer hij een beetje over de bovenkant van de schoen valt) en net ietsje te kort, maar ik ben dan ook geen echte kenner en weet niet hoe het echt moet.
Tip de Bruin aan de Nieuwendijk of Velvet in de Magna Plaza (tweede etage).quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:01 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Iemand een idee waar ik die (of zo'n soort) jas kan halen? En wat mag dat dan kosten?
Trainuhhhhquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:18 schreef MadGuy het volgende:
[..]
En dat is de pest van dit soort kleding...![]()
Da's Amsterdam neem ik aan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Tip de Bruin aan de Nieuwendijk of Velvet in de Magna Plaza (tweede etage).
De prijs durf ik niet te zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |