Ik heb afgelopen zomer een broek gekocht van VSCT bij Funky House te Rotterdam.quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:18 schreef Duiveltja het volgende:
Sommige dingen zien er wel coolio uit. Waar verkopen ze dat merk?

Dsquared2 is te koop bij 2pr, gevestigd in de Oude Hoogstraat nummer 10, Tip de Bruin aan de Nieuwendijk, Questo in de PC Hooftstraat en Velvet in de Magna Plaza. Alle genoemde zaken zijn gevestigd in A'damquote:Op donderdag 6 januari 2005 16:36 schreef Jajong het volgende:
cool maar, waar koop je dit?Dsquared2 in t bijzonder

Laat wel ff weten of je bent geslaagdquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:45 schreef Jajong het volgende:
*pakt de trein ;-D

Hmm, dat zelfde had ik een beetje(erg) met Bikkembergs, ik zou nu niet weten waar ik dat in Rotterdam moet kopen...quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:36 schreef Jajong het volgende:
cool maar, waar koop je dit?Dsquared2 in t bijzonder

Are you fucking kidding me....quote:

Bijna alle merken hebben veel colbertjes in de collectie, dus hoe kun je dan zeggen dat het geweest is!quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:05 schreef peksin het volgende:
Wel raar overigens dat VSCT, een "hip" merk, nu met al die colbertjes aan komt zetten. Is toch beetje geweest, volgesmij.

Thanksquote:Op woensdag 12 januari 2005 01:11 schreef DNi het volgende:
G-star spring/summer 2004:
http://www.g-star.com/php/catalogue/index.php
En op de site staat ook een filmpje van de show.

Ik hoop dat die colbertjes met capu'sjon' zijn geweest en die krengen met teksten achterop of getallen. Liever stijlvolle witte colbertjes of zandkleuren, maar die komen dan ook bij Boss Black. Heb daar de nieuwe collectie al van gezien... En Bikkembergs Sport heb ik ook al gezien, maar dat is veel van hetzelfde en heel veel met het bekende logo... dus voor de liefhebbers. Werk in een kledingzaak, dus weet wel ongeveer wat er komt.quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:41 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Bijna alle merken hebben veel colbertjes in de collectie, dus hoe kun je dan zeggen dat het geweest is!

Voor de 1000ste keer die bikkembergs sport is de enige lijn met het logo erop, modelijnen zien er heel anders uit.. zuchtquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:32 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Ik hoop dat die colbertjes met capu'sjon' zijn geweest en die krengen met teksten achterop of getallen. Liever stijlvolle witte colbertjes of zandkleuren, maar die komen dan ook bij Boss Black. Heb daar de nieuwe collectie al van gezien... En Bikkembergs heb ik ook al gezien, maar dat is veel van hetzelfde en heel veel met het bekende logo... dus voor de liefhebbers. Werk in een kledingzaak, dus weet wel ongeveer wat er komt.

Ja dat hoef je mij niet uit te leggen! Ik maakte een foutje door er geen Sport achter te zetten. Dus om je aan te vullen:quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:11 schreef Thermo het volgende:
[..]
Voor de 1000ste keer die bikkembergs sport is de enige lijn met het logo erop, modelijnen zien er heel anders uit.. zucht

2/3 weken komt het allemaal binnen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Collectie van Hugo Boss ben ik wel benieuwd naar, heeft iemand die al?

De eerste en tweede lijn hebben vaak geen super herkenbare logo's etc.quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:23 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Ja dat hoef je mij niet uit te leggen! Ik maakte een foutje door er geen Sport achter te zetten. Dus om je aan te vullen:
1ste lijn: Dirk Bikkembergs (zwart label met witte letters)
2de lijn: Bikkembergs (wit label met zwarte letters, ook wel te herkennen aan: bikkembergsbikkembergsbik, enz.)
sportlijn: Bikkembergs Sport (wit label met rode voetballer)
jeanslijn: Bikkembergs jeans (veel en groot Bikkembergs, label weet ik niet)

Ja klopt. D&G heb ik nog niet gezien, maar ben daar beetje op afgeknapt. De kwaliteit vond ik niet zo. Maar draag ook een andere stijl, dus daar zal het ook aan liggen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 23:53 schreef Thermo het volgende:
[..]
De eerste en tweede lijn hebben vaak geen super herkenbare logo's etc.
De jeanslijn is lelijk.
Owja, D&G heb ik dus al behoorlijk wat nieuwe kleding voor de zomer van gekocht, echt enorm mooie collectie is er binnen gekomen.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |