maximaal 2200.quote:Op zondag 4 juli 2004 12:25 schreef JeroenV het volgende:
Wil wel gaan, maar nog iemand zien te regelen die mee wil. Hoeveel man kan er in 013?
Is er al een dvd dan?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:30 schreef JeroenV het volgende:
Het gewone album heb ik ook. Klinkt lekker, draai het vaak nu. Hoe zijn ze acoustisch, en live? Anders koop ik de dvd ook wel misschien.
quote:All Access Live brings you an up close look at Maroon 5 from backstage to center-stage and everywhere in-between! Enjoy the full V.I.P. treatment as host B-Doe Bymark takes you front row, center-stage for an amazing concert performance from Maroon 5 and then travel backstage for rare behind-the-scenes interviews and tour footage. Riding high on the success of their Platinum selling CD- "Songs about Jane" and the radio hit "Harder to Breathe", the LA-based quintet take to the stage to perform their funk-pop hits including Harder To Breathe, The Sun, This Love, Tangled, Through With You. Your All Access Backstage Pass then takes you onto the Maroon 5 tour bus with Keyboardist- Jesse Carmichael, for an in-depth look at life on the road and opens up an All Access Photo Gallery featuring Maroon 5.
Available August 31st!
Ik hoor van de ene iets en van de ander ieta anders..ik weet nou niet of ze uitverkocht zijn of nietquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:47 schreef niksan het volgende:
Het concert is als het goed is nog niet uitverkocht.....op ticketmaster kun je nog kaarten krijgen...
niet dat dát wat zegt![]()
Kijk, daar hebben we nou wat aanquote:Op donderdag 15 juli 2004 16:30 schreef Dizer het volgende:
Bij FreeRecordShop.nl kan je met je barcode van je Maroon5 cd Songs About Jane gratis een ringtone, wallpaper en mp3 downloaden
Ringtone had ik nog niet, die is wel leuk. Wallpaper is gaar, ik heb mooiere zelf gemaakt en de mp3 staat niet op de album. Dat is Closer (origineel van nine inch nails) acoustisch live!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:08 schreef Fen het volgende:
[..]
Kijk, daar hebben we nou wat aan
Alleen die ringtone heb ik al... wallpaper kan ik zelf wel maken en die mp3 daar hebben we nou juist de cd voor![]()
Maar verder wel leuk
Mocht je het niet kunnen vinden... mijn MSN is: MSN apegkkiedingetje DIZER puntje NLquote:Op zondag 18 juli 2004 22:52 schreef Fen het volgende:
hehe Dizer heeft ook Donnie Darko gezien hoor!
ff ontopic: Rag Doll ken ik niet... hmm... mp3tje maar ff van zoeken dan!![]()
LOL!! Ik heb ze al twee keer live gezien en ik vind ze Live nog veel en veel beter!!! Nou hopen dat de derde keer ook zo isquote:Op maandag 19 juli 2004 15:57 schreef Ereshkigal het volgende:
Maroon 5![]()
geweldige cd ...geweldige nummers...toppie
en ...IK ga ook lekker 23 okt naar 013 toe...eens kijken of ze live net zo goed zijn..
kan nie wachten tot het zo ver is
GADVER DE GADVER!!!! Hij lijkt dus echt niet op die mislukte Muse dude gewoonquote:Op maandag 19 juli 2004 11:20 schreef RedGuy het volgende:
Ik vind de zanger verdacht veel op Matthew Bellamy lijken.
quote:Op maandag 19 juli 2004 11:20 schreef RedGuy het volgende:
Jij stond vlak achter me of naast me, toch?quote:Op maandag 19 juli 2004 19:59 schreef Fen het volgende:
Heej nog iemand die oplet!
Ik had een prima uitzicht in Paradiso inderdaad! Heerrrlijk!
(had ik niet verwacht)
Oh, ik midden helemaal vooraanquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:12 schreef Fen het volgende:
weet ik niet.... ? waar stond je?
Ik links, ong. 4e rij zegmaar..
weet ikquote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:43 schreef Dizer het volgende:
Nieuwe single is al lang uit en de making of is op MTV te zien. De clip is zelfs tot "exclusive" gedoopt op MTV. De nieuwe single heet "She Will Be Loved".
In Amerika is dit een hele grote hit. Clip is echt heeeeeeeeeeeeeeeel mooi!!quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:02 schreef niksan het volgende:en de single is pas 9 augustus in de winkel! volgens mij wordt dit geen hit
Of http://www.maroon5.nl bezoekenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:55 schreef Fen het volgende:
Anders check je het eerste topic ook ff, van de die-hard fans, dát was zo vol!![]()
Ik hooooop het zo!!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:55 schreef Fen het volgende:
SWBL staat nu pas in de tipparade.. Laten we 'm lekker daar houden
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 11:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
In Amerika is dit een hele grote hit. Clip is echt heeeeeeeeeeeeeeeel mooi!!
Ik zie r echt maar 1tje...quote:We moeten niet vergeten dat niet alleen de muziek erg goed is, maar er ook nog erg knappe mannen in de band zitten...![]()
quote:31/10 - Amsterdam NL - Heineken Music Hall "General Admission, Tickets On Sale 7/26 10 am PT"
Ik zie er 2...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:26 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ik zie r echt maar 1tje...
Efez, je moet er gewoon om lachen. Laat die jongen nou maar. Als hij ze kut vindt, dan is dat zijn zaak. Ik ga ook geen topic openen over al die rappers toch? Laat maar. Het is wel goed.quote:Op zondag 25 juli 2004 15:22 schreef Efez het volgende:
Hm.. jij neemt rechts van de zanger, ik zanger, deal?quote:Op zondag 25 juli 2004 13:41 schreef Efez het volgende:
Ik zie er 2...
[afbeelding]
(Zanger en rechts van de zanger)
That's a deal, girl!quote:Op zondag 25 juli 2004 17:28 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Hm.. jij neemt rechts van de zanger, ik zanger, deal?![]()
Ach ja, is ook zo. Iedereen mag er natuurlijk een mening over hebben, over smaak valt immers niet te twisten. Als ik iedereen die naar mijn menig kutmuziek maakt zou moeten doodschoppen, zouden we de hiphop en hardhouse scenes direct kunnen begraven... Ik ben dan alleen weer zo sociaal dat ik dat sneu zou vinden voor de mensen die graag naar de muziek luisteren...quote:Op zondag 25 juli 2004 15:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Efez, je moet er gewoon om lachen. Laat die jongen nou maar. Als hij ze kut vindt, dan is dat zijn zaak. Ik ga ook geen topic openen over al die rappers toch? Laat maar. Het is wel goed.
quote:Op maandag 26 juli 2004 01:54 schreef Fen het volgende:
Wauw!
Maroon 5 heeft zelfs een afzeik-topic in KLB!!
nounou
Ik ga zowel naar de 013 als naar de HMHquote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:52 schreef Perzikje het volgende:
*kaartjes heeft*
zozo toe maar weer!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga zowel naar de 013 als naar de HMH![]()
HEBBEN HEBBEN STUUR STUUR GMAIL HETquote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ringtone had ik nog niet, die is wel leuk. Wallpaper is gaar, ik heb mooiere zelf gemaakt en de mp3 staat niet op de album. Dat is Closer (origineel van nine inch nails) acoustisch live!
Als je de originele album hebt van Maroon5, dan kan je het gratis downloaden bij freerecordshop.nlquote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:35 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
HEBBEN HEBBEN STUUR STUUR GMAIL HET!
Origineel? Ik?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je de originele album hebt van Maroon5, dan kan je het gratis downloaden bij freerecordshop.nl
MSN... check mijn profiel..quote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:05 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Origineel? Ik?!
Jah. Kaartjes zijn wel verkrijgbaar voor HMH.quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:10 schreef gekke_sandra het volgende:
Zijn de kaartjes eigenlijk al uitverkocht voor het concert in 013?
Over TV gesproken, ik hoor dat nummer zowat iedere keer dat in even intune op TMF/MTV, wordt nogal saai zo.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:54 schreef Retarded het volgende:
Ik ga niet naar 013 denk ik... ik heb ze al eens live gezien.. en nu staan er toch veel te veel van die TMF-dutsen... totaal geen zin in. Optreden in Paradiso was gewoon
31 oktoberquote:Op zondag 1 augustus 2004 19:11 schreef Efez het volgende:
Wanneer is het concert eigenlijk in de HMH?![]()
Iemand nog 4 kaartjes of 2 kaartjes kwijt? Of kent toevallig iemand die ze kwijt moet?quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:35 schreef Dizer het volgende:
Jah. Kaartjes zijn wel verkrijgbaar voor HMH.
Ik wil t liefste 2/4 kaartjes voor 013...quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:20 schreef Dizer het volgende:
voor 013 of HMH?
voor 013 zijn er misschien nog wel geintereseerden op maroon5.nl
Ik zal daar eens navragen...
Ok, ik heb iemand voor je die haar twee kaarten waarschijnlijk kwijt wil. Ze verkoopt ze alleen als ze morgen kaartjes kan halen noor HMH. Ze vraagt 30 euro per stuk voor.quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:25 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ik wil t liefste 2/4 kaartjes voor 013...niet voor HMH.
Lief!Dank je!
Ok! Dank u! Ik ga ff vragen of men voor die prijs wil!quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:40 schreef Dizer het volgende:
Ok, ik heb iemand voor je die haar twee kaarten waarschijnlijk kwijt wil. Ze verkoopt ze alleen als ze morgen kaartjes kan halen noor HMH. Ze vraagt 30 euro per stuk voor.
Of Placebo...quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:36 schreef gekke_sandra het volgende:
Wat zijn de prijzen trouwens belachelijk duur zegmensen proberen ze voor ¤50 kwijt te raken
![]()
¤30 vind ik al genoeg voor Maroon 5 eigenlijktis geen Radiohead
![]()
Je kan staan en je kan zitten. Maakt niet uitquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:47 schreef Perzikje het volgende:
Zijn de akartjes voor HMH staanplaatsen? Ben er nog nooit geweest. Kon er nog ergens uit gekozen worden?
Ik moet je helaas teleurstellen. Dat meisje die ik ken die wil de kaarten opeens toch houdenquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:34 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ok! Dank u! Ik ga ff vragen of men voor die prijs wil!
duhhquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik moet je helaas teleurstellen. Dat meisje die ik ken die wil de kaarten opeens toch houden
Sorry.
Thnxquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je kan staan en je kan zitten. Maakt niet uit
Zoals?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:48 schreef JeroenV het volgende:
Is er al wat bekend over de DVD?
Okoi, geeft niet, lief van je dat je het nog geprobeerd hebtquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:04 schreef Dizer het volgende:
Ik moet je helaas teleurstellen. Dat meisje die ik ken die wil de kaarten opeens toch houden
Sorry.
Wauw! Een DVD!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
31 augustus komt ie uit. Concert en backstage material. Meer nieuws nog niet uit.
moet jij niet naar frontpage??quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:09 schreef Bombie het volgende:
Wat een afschuwelijke, afschuwelijke, afschúwelijke schelle, jammerende kutstem heeft die zanger, zeg. Niet dat ik me snel irriteer aan een stem, maar deze knakker heeft het gepresteerd!Het lijkt verdomme wel een pasgeboren lammetje ("Sji-híííííííí híhíhíhíhíhíhíhíhíhí").
En het nummer mag ook naar het muziekkerkhof, overigens... daar waar "This Love" muzikaal wél ok was.
Zéker als je ze bij TOTP hebt gezien en gehoord kun je alleen maar concluderen dat enkel de 'musically challenged' dit serieus goed vinden. Voor hen heb ik maar één tip: Probeert u ook eens de nieuwste Jostiband!
Maar goed... de doelgroep ("beauty queens of only eighteen who are having trouble with themselves") bestaat natuurlijk uit dankbare patienten met deze vorm van 'begripstherapie' tegen de kosten van een single-cd'tje.![]()
Lekker integer om een slaatje te slaan uit de angsten en onzekerheden van jonge tienermeisjes die inderdaad wel bemind willen worden door het pasgeboren lammetje van Maroon 5.
"But shééééééé will be... banged."
Hey! En toch geen kloon van mijquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:43 schreef MuseMuse het volgende:
ik heb t album maar ik vind alle nummers maar redelijk
Behalve dan "she will be loved" dat vind ik écht een goed nummer![]()
![]()
Na, ik voldoe er toevallig dan wel aan..quote:de doelgroep ("Beauty queens of only eighteen who are having trouble with themselves")
Oe, daar zou ik zeker geen problemen mee hebben, iddquote:Jonge tienermeisjes die inderdaad wel bemind willen worden door het pasgeboren lammetje van Maroon 5.
quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:26 schreef niksan het volgende:
[..]
Misschien moet je wat beter kijken, want zoals je kunt zien, heeft niemand je post ge-edit en staat het stomme zinnetje wat je eronder wilde zetten gewoon in de post.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:03 schreef niksan het volgende:
[..]ik had hier iets ondergezet!
waarom is dat weggehaald!! ik ben er helemaal niet mee eens!
zo lijkt dat nu wel......
![]()
"stomme" zinnetje...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:28 schreef Seborik het volgende:
[..]
Misschien moet je wat beter kijken, want zoals je kunt zien, heeft niemand je post ge-edit en staat het stomme zinnetje wat je eronder wilde zetten gewoon in de post.
Gaan we weer...quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:09 schreef Bombie het volgende:
Wat een afschuwelijke, afschuwelijke, afschúwelijke schelle, jammerende kutstem heeft die zanger, zeg. Niet dat ik me snel irriteer aan een stem, maar deze knakker heeft het gepresteerd!Het lijkt verdomme wel een pasgeboren lammetje ("Sji-híííííííí híhíhíhíhíhíhíhíhíhí").
En het nummer mag ook naar het muziekkerkhof, overigens... daar waar "This Love" muzikaal wél ok was.
Zéker als je ze bij TOTP hebt gezien en gehoord kun je alleen maar concluderen dat enkel de 'musically challenged' dit serieus goed vinden. Voor hen heb ik maar één tip: Probeert u ook eens de nieuwste Jostiband!
Maar goed... de doelgroep ("beauty queens of only eighteen who are having trouble with themselves") bestaat natuurlijk uit dankbare patienten met deze vorm van 'begripstherapie' tegen de kosten van een single-cd'tje.![]()
Lekker integer om een slaatje te slaan uit de angsten en onzekerheden van jonge tienermeisjes die inderdaad wel bemind willen worden door het pasgeboren lammetje van Maroon 5.
"But shééééééé will be... banged."
Omdat iemand een mening heeft waar je het niet mee eens moet, boeit het niet en moet 'ie maar weg? Newsflash, tis een discussieforum. Het GAAT juist om andermans mening.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
- Zijn stem is niet kut, zijn stem is juist mooi. Das een mening en jouw mening in deze topic is volslagen onbelangerijk. Heb je problemen met deze band, rot dan lekker op naar Schop Maroon 5 dood en kom hier niet janken omdat jouw oren iets niet aan kunnen wat wel iedereen anders in deze topic wel aankunnen!
Hier moet ik het mee eens zijn...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat iemand een mening heeft waar je het niet mee eens moet, boeit het niet en moet 'ie maar weg? Newsflash, tis een discussieforum. Het GAAT juist om andermans mening.
Nu moet hij alleen nog wel terug mailen..quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:31 schreef gekke_sandra het volgende:
Ps; JAAAAAAAAAAAAAAAAAA.. ik heb kaartjes gevonden!
Tegen alle anderen in de forige topic en deze heb ik niks gezegd en respecteerde hun mening dat ze Maroon5 niet goed vinden. Maar er is een verschil tussen normaal discusseren en een discussie die deze persoon voert. Vind je ze niet goed, prima, even goede vrienden, maar dan hoef je nog niet zo te reageren alsof ze moordenaars zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat iemand een mening heeft waar je het niet mee eens moet, boeit het niet en moet 'ie maar weg? Newsflash, tis een discussieforum. Het GAAT juist om andermans mening.
Nee, jouw reactie is lekker fris.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tegen alle anderen in de forige topic en deze heb ik niks gezegd en respecteerde hun mening dat ze Maroon5 niet goed vinden. Maar er is een verschil tussen normaal discusseren en een discussie die deze persoon voert. Vind je ze niet goed, prima, even goede vrienden, maar dan hoef je nog niet zo te reageren alsof ze moordenaars zijn.
Je was te snel, ik heb het net ge-editquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:09 schreef Seborik het volgende:
[..]
Nee, jouw reactie is lekker fris.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:32 schreef Zapper het volgende:
Misschien moet Dizer maar naar z'n eigen Maroon5 forum?
Die mensen heb je altijd ja, maar er zijn ook mensen die het echt niets vinden, zoals ik.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:20 schreef Moody het volgende:
Zoals elke populaire band, heeft ook Maroon 5 tegenstanders die alleen trappen om het trappen.
Vind je het erg als ik dat niet doe?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:39 schreef Moody het volgende:
Nouja en als je ff verder zoekt naar wat oudere nummers, zal je zien dat ze nog meer goede nummers hebben. Hun laatste cd klinkt inderdaad erg commercieel.
Luister wat oudere cd's of zoek eens onder de naam 'Kara's Flowers'
Die vraag is echt al duizend keer aan hun gesteld maar ze willen het niet vrijlatenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:42 schreef Zapper het volgende:
Waar slaat de naam Maroon5 trouwens op?
Ik neem aan dat je dit met pijn in je hart post, Dizer?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:20 schreef Dizer het volgende:
Maroon5 - She Will Be Loved binnen gekomen op nummer 13 in de top40 van Nederland!!! Leuk hoor!!!
This Love is gezakt van 6 naar 10.
Ik verwacht wel een nummer 1 hit van SWBL en anders weer een top3 hit!
Songs about Jane is gestegen van nummer 5 naar nummer 3 in de albumTop100
In de airplay top40 staat This Love op nummer 3 en She Will Be Loved op nummer 1.
Bron: megacharts.nl
Ach jah, ze zijn nu eenmaal al erg bekend, dus die nummer 1 hit gun ik ze nu wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:24 schreef Zapper het volgende:
Ik neem aan dat je dit met pijn in je hart post, Dizer?
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien John Mayer.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:12 schreef Qarinx het volgende:
Wie denken jullie dat de support act doet bij Maroon5?
hmm na een paar x dit nummer beluisterd te hebben begint het toch al een beetje saai wordenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:43 schreef MuseMuse het volgende:
ik heb t album maar ik vind alle nummers maar redelijk
Behalve dan "she will be loved" dat vind ik écht een goed nummer![]()
![]()
John Mayer!quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien John Mayer.
Maroon 5 in het voorprogramma van John Mayer zou meer de juiste volgorde zijn. ...quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Fout, John Mayer is niet echt bekend in Nederland en uit bronnen weet ik dat hij graag wil doorbreken. Dus het zou nog best wel mogelijk zijn!! Kijk, Maroon5 is in Amerika super groot, in Nederland, Duitsland en Engeland ook. Ze spelen wel eens als voorprogramma bij andere grote artiesten in landen waar Maroon5 niet zo bekend is. Dus waarom zou John Mayer niet hetzelfde doen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:39 schreef BadDay het volgende:
[..]
Maroon 5 in het voorprogramma van John Mayer zou meer de juiste volgorde zijn. ...![]()
Wat ik bedoel te zeggen is dat ik Maroon 5 niet zo hoog heb zitten en John Mayer wel.....quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Fout, John Mayer is niet echt bekend in Nederland en uit bronnen weet ik dat hij graag wil doorbreken. Dus het zou nog best wel mogelijk zijn!! Kijk, Maroon5 is in Amerika super groot, in Nederland, Duitsland en Engeland ook. Ze spelen wel eens als voorprogramma bij andere grote artiesten in landen waar Maroon5 niet zo bekend is. Dus waarom zou John Mayer niet hetzelfde doen?
Evanescence en Seether doen hetzelfde!!
Dus of er een kans is dat JM als voorprogramma draait? Kleine kans van wel! Maar let op het woord klein![]()
Hij doet mij continu denken aan Nestor Carbonell.quote:Op maandag 19 juli 2004 11:20 schreef RedGuy het volgende:
Op foto zo opzich wel jah, maar in het echt ziet Adam er toch wat anders uit. Zelfde geldt voor de drummer.quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij doet mij continu denken aan Nestor Carbonell.
[afbeelding]
Doe het dan niet..quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:42 schreef JeroenV het volgende:
Eigenlijk haat ik het om zo te denken over muziek...
Alternative Pop-Rockquote:Op maandag 23 augustus 2004 00:42 schreef JeroenV het volgende:
Als jullie mochten kiezen in welk 'hokje' je Maroon 5 zou stoppen, zouden jullie dan zeggen dat ze rock muziek maken of pop (kan even niet op iets anders komen).
Ik moet mn mp3 collectie voor mijn mp3speler indelen, maar ik twijfel hier nog een beetje. Voor rock vind ik de nummers eigenlijk veel te zacht, maar elke site geeft aan dat het een rock band is...
Eigenlijk haat ik het om zo te denken over muziek...
Dit album is idd pop... Track 1 is misschien wat rockig (Lenny Kravitz achtig) maar verder gewoon popquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:51 schreef Fen het volgende:
De cd is nogal pop, maar ik vond ze op het podium toch wel rocken
quote:Op donderdag 2 september 2004 00:35 schreef Dizer het volgende:
Ik snap ook niet waarom ze nou in een hokje geplaatst moeten worden. gewoon wat je zelf voelt en klaar. Ik vind ze pop-rock en klaar. En hun vorige album vond ik dan weer pop-punk. Niet moeilijk doen
Nee, die is gecancelled! Ze gaan werken aan een uitgebreider een. Misschien beelmatriaal uit HMH zou leuk zijnquote:Op donderdag 2 september 2004 07:10 schreef Radjesh het volgende:
is die dvd al te koop?![]()
http://www.maxeen.comquote:Op donderdag 2 september 2004 18:24 schreef Fen het volgende:
Weten we nou al wat (of nouja, wie) de support-act wordt?
Harder To Breathe is echt heerlijk, en zeker het beste nummerquote:Op woensdag 22 september 2004 00:55 schreef sir_Tachyon het volgende:
Oe oe oe hij heeft een gave SG!! Maarre ik vind Harder To Breathe toch wel een van de betere nummers van het laatste album (mits er meer hebben), De rest is te commercieel.
wrom niet?quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jammergenoeg ga ik ze live niet meemaken.
Omdat ik zo blut ben als maar zijn kan, over 2 weken een Dido concert heb waar ik het kaartje nog van terug moet betalen, en de week daarop weer een concert(je) heb.quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
wrom niet?
Ik dacht, misschien zoek je ene kaartje voro de 013 in tilburg.quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Omdat ik zo blut ben als maar zijn kan, over 2 weken een Dido concert heb waar ik het kaartje nog van terug moet betalen, en de week daarop weer een concert(je) heb.. Vervoer enzo kost ook weer geld.
Ik moet echt heel snel een baantje hebben.
Uuuhm... ik heb 1 kaartje te koop....alleen die doe ik weg voor 50quote:Op woensdag 22 september 2004 02:28 schreef gekke_sandra het volgende:
Maar, wie o wie heeft nog 2 kaartjes te koop voor Tilburg voor niet meer dan 30 euro?
Niet..quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:26 schreef Fen het volgende:
Over anderhalve week sta ik lekker in 013
Was het Johnnie Meijer maar geweest.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar ik hoop op Silkstone. Silkstone zijn fans van Maroon5.
Maar ik blijf dromen.
Zal wel weer zo een kut nederlandse band zijn...zoals Flemming
Dat waren de Hockey/Breezer-sletjes van de avondquote:Op zondag 24 oktober 2004 11:42 schreef Cee het volgende:
Wie gooit er trouwens in godsnaam onderbroeken naar die gast?![]()
Er stond iets opgeschreven dus ik hoop maar dattie niet net uitgedaan was. Maar zoiezo.. tja zulke mensen heb je altijd blijkbaar. Vond het wel lachuh dattie die 2 mensen in het midden met hun lichtgevende zwaaiedingetjes toesprak en ze na ging doenquote:Op zondag 24 oktober 2004 11:42 schreef Cee het volgende:
Ben gisteren ook geweest en heb me goed vermaakt! Dat ze 'Live Forever' als toegift deden vond ik ook erg leuk. En die intro-muziek aan het begin van 't concert hè. Kill Bill!
Wie gooit er trouwens in godsnaam onderbroeken naar die gast?![]()
Bart en Sita?? Waren die tussen de menigte??? Oowwkeeequote:Op zondag 24 oktober 2004 12:29 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Er stond iets opgeschreven dus ik hoop maar dattie niet net uitgedaan was. Maar zoiezo.. tja zulke mensen heb je altijd blijkbaar. Vond het wel lachuh dattie die 2 mensen in het midden met hun lichtgevende zwaaiedingetjes toesprak en ze na ging doenhehe
Detail: IK BART EN SITA GEZIEN.. OEEEHHH...![]()
Jup. Stond ff vlak achter hen. Had niks in de gaten toen vriendin van me, me aanstootte toen zag ik het. Ach ja... boeide mij niet, ergens vind ik eht wel grappig (dan vooral van mevrouw Sita) dat ze zo tussen het publiek staat. Tuurlijk kan dat, maar sommige sterretjes hebben snel het gevoel dat ze zich niet tussen het "gewonen volk" moeten mengen. Viel dus weer mee.quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bart en Sita?? Waren die tussen de menigte??? Oowwkeee![]()
Iddquote:En van die toespraak naar die twee mensen in het midden was echt hilarisch gewoon
Ik ben het met je mee eens over het geluid. En inderdaad Ahoy gaat nog wel maar Arena is echt BAGGER! Maar HMH vind ik het geluid echt goed!! Ik was er vorig jaar heen naar Nickelback en dat klonk echt vet goed!!!!quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:50 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Jup. Stond ff vlak achter hen. Had niks in de gaten toen vriendin van me, me aanstootte toen zag ik het. Ach ja... boeide mij niet, ergens vind ik eht wel grappig (dan vooral van mevrouw Sita) dat ze zo tussen het publiek staat. Tuurlijk kan dat, maar sommige sterretjes hebben snel het gevoel dat ze zich niet tussen het "gewonen volk" moeten mengen. Viel dus weer mee.
[..]
Idd :') hehehe "But I do like it... really."
Hij's wel lekker prettig gestoord hahaBekken die die trok.
Maarre HMH.. ben blij dat ik iig naar 013 ben gegaan, de reacties over het geluid in de HMH is niet al te best. Heb zelf Ahoy (Counting Crows) en Arena (RHCP) al eens beproefd. Ahoy gaat dan nog, Arena is echt bagger geluid. Ik vond het geluid gisteren redelijk, hoewel ik nooit snap dat het geluid van de muziek tijdens concerten bijna nooit in de goede verhouding staat met het met de stem, zodat die vaak op de 2e plaats komt. Of ben ik daarin de enige?
ik kon al niet lezen wat erop stond... ik stond 2 meter achter julliequote:Op zondag 24 oktober 2004 12:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Was trouwens leuk, een vriendin van me die mee was, die was gister jarig en we hadden in de groep een a4 velletje gekladderd met "sing for the birthday girl" en toen las "Adam -de zanger" het en riep heel zacht.. Happy Birthday!!!!
Vriendin waarmee ik was zag dat blaadje ook al. Waren zij die meisjes die telkens dezelfde armbewegingen deden. Constant. De hele tijd. Non-stop?quote:Op zondag 24 oktober 2004 13:21 schreef Retarded het volgende:
[..]
ik kon al niet lezen wat erop stond... ik stond 2 meter achter jullie
Neeeeheeeee... dat van dat blaadje met verjaardag erop was ik en mijn groepje.quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Vriendin waarmee ik was zag dat blaadje ook al. Waren zij die meisjes die telkens dezelfde armbewegingen deden. Constant. De hele tijd. Non-stop?![]()
Idd... zag ze ook staan. Wat een drama...quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neeeeheeeee... dat van dat blaadje met verjaardag erop was ik en mijn groepje.
De meisjes die de armbewegingen deden dat waren zij:
[afbeelding]
ze stonden 2 meter voor ons en dieeeeee waren irritaaaaaaaant en zijn dus ook tot breezersletjes van de avond benoemd!!![]()
Live Forever? *slik.. Dat hadden de Stereophonics ookal gecovert..quote:Op zondag 24 oktober 2004 11:42 schreef Cee het volgende:
Dat ze 'Live Forever' als toegift deden vond ik ook erg leuk. En die intro-muziek aan het begin van 't concert hè. Kill Bill! Wie gooit er trouwens in godsnaam onderbroeken naar die gast?
Ooh, dat heb ik gemist die ene keer dat ik naar Stereophonics was geweest in 013 (of ik moet een geheugen als een zeef hebben).quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:51 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Live Forever? *slik.. Dat hadden de Stereophonics ookal gecovert..das dan wr btje jammer van ze.
Had er echt bij moeten zijn hoor ik alweer...En ja idd, wie gooit er nou onderbroeken! Ik zou mezelf gooien
Zij hebben het als B singlequote:Op zondag 24 oktober 2004 19:57 schreef Cee het volgende:
Ooh, dat heb ik gemist die ene keer dat ik naar Stereophonics was geweest in 013 (of ik moet een geheugen als een zeef hebben).
Oh boy! Een legendarisch nummer als "Live Forever", dat gejankt wordt met de schrille stem van Adam Levine. Jeuh!quote:Op zondag 24 oktober 2004 11:42 schreef Cee het volgende:
Ben gisteren ook geweest en heb me goed vermaakt! Dat ze 'Live Forever' als toegift deden vond ik ook erg leuk.
quote:Wie gooit er trouwens in godsnaam onderbroeken naar die gast?![]()
And off you goquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:11 schreef Bombie het volgende:
[..]
Oh boy! Een legendarisch nummer als "Live Forever", dat gejankt wordt met de schrille stem van Adam Levine. Jeuh!
Van dat nummer moeten ze met hun goedkope poten afblijven.
[..]
Misschien waren het wat lossere onderbroeken dan degene die hij nu heeft? Ik kan me de bezorgdheid wel voorstellen, aangezien zijn ballen nu ernstig lijken te worden afgeknepen.
Roots Bloody Roots.quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:23 schreef Bombie het volgende:
Overigens heeft Kelly Jones er wél de stem voor!
Ik bedoel... je kunt het nummer wel mooi vinden, maar daarom hoef je 'm nog niet te coveren?!
What's next? "Sweet Child o' Mine"?!
quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Roots Bloody Roots.
JA, misschien wel beter dan het origineelquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:23 schreef Bombie het volgende:
Overigens heeft Kelly Jones er wél de stem voor!
Ik bedoel... je kunt het nummer wel mooi vinden, maar daarom hoef je 'm nog niet te coveren?!
Nee joh, ik had een zwarte trui aan. Een vriendin van me had een geel "she will be loved" T-shirt aan. Maar ik ben een man en zij is een vrouw..dus ik denk niet dat je die bedoeldquote:Op zondag 24 oktober 2004 19:46 schreef Fen het volgende:
Dizer, had jij toevallig een geel shirtje aan? Jullie met dat blaadje stonden namelijk vlak bij mij. En die meisjes met die ge-wel-dige shirtjes ook. *joy*
Zondag duurde het tot pak hem beet 22.50. Had de trein terug om 23.25. Moet je ff uitzoeken hoe lang er nog treinen gaan daar. (handiger om dat voortaan te doen voordat je een kaartje koopt?quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:20 schreef PeetZ het volgende:
Hallo!
Ik en mijn zusje gaan Zondag naar Maroon5 in de HMH in Amsterdam!
We hebben alleen een klein probleempje, we komen uit Eindhoven en we weten niet tot hoelaat het concert duurt en dus ook niet of we nog terug naar huis kunnen met de trein...
Daarom wilde ik aan jullie vragen hoelang het ongeveer duurt!
Alvast bedankt!
Groetjes, Petra
Ach dat optreden overleef je wel hoorquote:Op maandag 25 oktober 2004 14:01 schreef PeetZ het volgende:
Dank u Dank u!
Om het te doen voor het kaartje kopen was geen optie voor mijn zusje!
Ze moest en zou gaan en ik ben het 'slachtoffer' wat mee 'moest!
Kleine zusjes hebben voordelen...gratis kaartjes naar leuke concerten!!!
Heb ik nou al die tijd gedacht dat je een vrouw was... Oepsquote:Op maandag 25 oktober 2004 10:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee joh, ik had een zwarte trui aan. Een vriendin van me had een geel "she will be loved" T-shirt aan. Maar ik ben een man en zij is een vrouw..dus ik denk niet dat je die bedoeld
Die key-board-speler is echt geniaal! Wat een coole kerel..Vond het optreden ook erg goed, stond helaas alleen helemaal achterin, was een beetje laat...Het jonge-meisjes-gehalte viel me ook mee trouwens, had er meer verwacht..maar gelukkigquote:Op zondag 24 oktober 2004 19:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ooh, dat heb ik gemist die ene keer dat ik naar Stereophonics was geweest in 013 (of ik moet een geheugen als een zeef hebben).
Wat me opviel was dat alleen de gitarist werd voorgesteld aan het begin. Normaal gesproken gaan bands bij concerten toch minstens één keer ieder lid voorstellen? Ach ja. Ik vond die keyboard-spelende Maroon Jezus look-a-like wel leuk. Op 't eind bleef hij als enige nog op 't podium en doopte 't publiek met Spa blauw. Was toch wel een mooi gebaar van Hem.![]()
Pom pom...quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:15 schreef Dizer het volgende:
P.s.. heel snel.. heb ik heel veel foto's van ze
Bron: spitsnet.nlquote:Maroon 5
Leven in een luchtbel
door Guido Verburg
Met een paar dikke hits en een zeer goed verkopend debuutalbum (
In de catacomben van het Tilburgse 013 leunen bassist Mickey Madden en gitarist James Valentine zichtbaar vermoeid achterover op de bank, klaar voor het interview. Het lange touren eist zijn tol binnen Maroon 5; zanger Adam Levine is ziekjes en ook de andere bandleden kijken nogal waterig uit hun ogen. "We zijn al bijna drie jaar permanent op tournee, dat sloopt je mentaal en fysiek", verontschuldigt Mickey zich. "Ik kan me bijna geen normaal leven meer voorstellen." James: "We leven al tijden in een soort luchtbel. Heel af en toe dringt er iets van de buitenwereld door. Dat we succes hebben, merken we steeds aan allerlei kleine dingen. Dat je ineens in luxere hotels zit, of een mooiere tourbus hebt. En in september kregen we tamelijk onverwacht een MTV Award voor beste nieuwe artiest. Dat kwam op een heel goed moment, want eigenlijk waren we het op dat moment een beetje zat aan het worden." Mickey: "Het betekent zo weinig als je dingen hoort als 'je staat in de toptien' of 'je plaat is daar-en-daar goud geworden'. Het meest tastbare vind ik, dat onze shows steeds beter bezocht worden en er steeds fanatieker wordt meegezongen."
Aan de doorbraak van het Californische Maroon 5 ging zo'n acht jaar aanrommelen vooraf, met verschillende muziekstijlen, toen nog zonder gitarist James en onder de naam Kara's Flowers. Het verhaal gaat dat Levine en toetsenist Jesse Carmichael tijdens een studie aan de oostkust de soul, r 'n b en hiphop ontdekten; de muzikale koerswijziging die volgde resulteerde in de geboorte van Maroon 5: een soulvolle pop/rockformatie met een zanger die de Stevie Wonder in zichzelf had ontdekt. Het succes reikt inmiddels tot Nederland; het concert van afgelopen zaterdag in 013 was razendsnel uitverkocht, net als de twee extra shows die aankomend weekend in de Heineken Music Hall in Amsterdam plaatsvinden. En dat met een album dat al weer dateert uit juni 2002. Aanvankelijk gebeurde er weinig met Songs about Jane, maar in de loop van vorig jaar begon Amerika warm te lopen voor de singles Harder to Breathe en This Love. Dit jaar ging eindelijk ook Europa overstag en werd derde single She will be loved een hit. "Het is een beetje vreemd om nog steeds te touren met een plaat van zo lang geleden, maar onze doorbraak is nu eenmaal een heel gestaag en natuurlijk proces geweest", vertelt Mickey. "Er heeft steeds een stijgende lijn in gezeten en voor mijn gevoel gaat die nog steeds omhoog. Al hebben we wel zin om te gaan werken aan een nieuwe plaat. Nog even deze tour afmaken, dan nog naar Australië en dan zijn we vanaf de feestdagen eindelijk een tijdje vrij om de studio in te duiken. We zitten vol ideeën, maar een tournee is niet echt de beste plek om die goed uit te werken." Songs about Jane is, de titel zegt het al, een verzameling liedjes over een zekere Jane. Zanger Levine had ooit een turbulente relatie met haar, maar uiteindelijk ging ze er definitief vandoor. Levine stortte vervolgens zijn hart uit in zijn teksten, tot tevredenheid van de vier overige bandleden. "Wij vonden het prima dat hij zich eindelijk eens ontwikkelde als songschrijver", vertelt James. "Met Jane schreef hij voor het eerst over dingen die hij zelf had meegemaakt; dat maakte zijn teksten een stuk scherper." Mickey: "Het waren twee vliegen in één klap. Voor hem was het een soort persoonlijke therapie, want ik geloof dat het hem heel erg goed heeft gedaan, en voor de band betekende het betere liedjes. Inmiddels is hij er natuurlijk wel overheen, ik denk niet dat-ie nog steeds aan haar denkt als hij ze zingt."
Maroon 5 speelt zaterdag en zondag in de Heineken Music Hall in Amsterdam. De concerten zijn al uitverkocht.
Verschenen in SP!TS op vrijdag 29 oktober 2004.
Uuuhm... staat al 2,5 jaar lang in mijn profiel dat ik een man ben hoor!!!quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:26 schreef Fen het volgende:
[..]
Heb ik nou al die tijd gedacht dat je een vrouw was... Oeps![]()
Sorry Sorry... Ik ga nu even een aantal uploaden.....quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:23 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Pom pom...
Jaaah!!! Zooo irritant gewoon!! Niet normaal!!! Alleen maar "Adaaaaaaaaaaaaaam" schreeuwen...quote:Op maandag 1 november 2004 00:28 schreef Dizzee het volgende:
relaxe foto's!
Wat voor publiek kwam er eigenlijk op af? Allemaal kleine kut wijfen??
HMH knus??quote:Op maandag 1 november 2004 08:39 schreef Qarinx het volgende:
Ik vond het echt helemaal geweldig dat concert. Wat is de HMH ook lekker knus.
Wat? Knus? Geen gedring? Alles ok?quote:Op maandag 1 november 2004 08:39 schreef Qarinx het volgende:
Ik vond het echt helemaal geweldig dat concert. Wat is de HMH ook lekker knus. Ik kon het echt wel goed zien, leuk publiek, geen gedring en er werd echt super goed gespeeld en gezonden. En wat is die Adam een heerlijke vent
Steekje los zeker...quote:Op maandag 1 november 2004 08:39 schreef Qarinx het volgende:
Ik vond het echt helemaal geweldig dat concert. Wat is de HMH ook lekker knus. Ik kon het echt wel goed zien, leuk publiek, geen gedring en er werd echt super goed gespeeld en gezonden. En wat is die Adam een heerlijke vent
Dank je dank jequote:Op maandag 1 november 2004 15:48 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Steekje los zeker...
Mooie foto's trouwens man Dizer! super!
Aah.. ik vind het wel een leuk nummer, maar dat wist je alquote:
Dat was duidelijk ja, maareh jij vindt bijvoorbeeld niet dat met deze single de beste van de slechtsten van het album is uitgebracht? (afgezien van de eerdere singles...)quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:50 schreef Dizer het volgende:
Aah.. ik vind het wel een leuk nummer, maar dat wist je al
Tjah, ik vind als Maroon5 hun beste kant wil laten zien, dan hadden ze Secret moeten uitbrengen. Sweetest Goodbye, Through With You en "NU" opnieuw uitbrengen naar mijn idee de beste nummer naast secret: "Harder To Breathe"quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:39 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dat was duidelijk ja, maareh jij vindt bijvoorbeeld niet dat met deze single de beste van de slechtsten van het album is uitgebracht? (afgezien van de eerdere singles...)
Bron heb ik niet, heb het van de nederlandse maroon5.nl forumquote:MAROON5 POSTPONE THEIR SHOW IN MADRID and NRJ Performance
We regret to inform you that, due to a serious family issue that Adam must attend to, Maroon 5 have put off all the commitments they have this week,
including their appearance in Madrid (La Riviera) scheduled for the forthcoming Thursday 20th January and their appearance at NRJ Awards on
Saturday the 22nd, in order to spend these days with his family in such a difficult moment.
The band apologize for any disappointment this may cause among their fans and are already looking for a new date to reschedule their so awaited show
in Madrid .
Omg, deze komt deze week pas uit in nederland.quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:39 schreef Dizzee het volgende:
heeft iemand hier ook de arcoustice versie, opgenomen in duitsland meen ik.
ik heb em gekocht in Amerika en die is echt mooi. door die cd ben ik ze gaan waarderen.![]()
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben. Maar wat is beter? Een slechte opvolger of geen opvolger?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:49 schreef Apfel het volgende:
Lijtk wel alsof ze zelf doorhebben dat ze het succes van SAJ niet kunnen evenaren en daardoor maar jaren door blijven touren met die plaat.![]()
Maroon slaat terug naar de kleur maroon... das tussen bordeaux, oranje en bruin in volgens mij...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Betekent 'maroon' echt 'bosneger' ?
Neeuh.. maar voor 15,99 is ie niet duur. Maar ik ga niet pre-orderen. Koop hem wel een keer als ik in de stad ben en ik belsuit dat ik die dag te weinig dvd's heb gekochtquote:Op donderdag 22 september 2005 12:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wacht gewoon nog wel eventjes. Heb jij 'm besteld?
Hehequote:Op donderdag 22 september 2005 12:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zo is dat! Ik dacht lafjes op jouw 'review' te kunnen wachten, maar goed..
Dat wist iedereen blijkbaar al??quote:Op woensdag 2 november 2005 11:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Adam doet mee op het album van Kanye West. Leuk nummer wel, 'Heard 'em say'.
LOL nee..quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heb je al OP klaar voor deel 3, Dizer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |