abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 oktober 2004 @ 15:19:09 #201
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_22841962
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 15:10 schreef Dizer het volgende:

[..]

Neeeeheeeee... dat van dat blaadje met verjaardag erop was ik en mijn groepje.
De meisjes die de armbewegingen deden dat waren zij:

[afbeelding]

ze stonden 2 meter voor ons en dieeeeee waren irritaaaaaaaant en zijn dus ook tot breezersletjes van de avond benoemd!!
Idd... zag ze ook staan. Wat een drama...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_22843143
Damn, die bitches stonden toen ook nog bij de garderobe moeilijk te doen om een foto van al die ruggen bij elkaar te maken. Kansloos....

Vond het rest wel te gek alleen werd er op een begeven moment té veel en onnodig gerekt. Van die dingen die lang niet altijd een toevoegende waarde hadden.
  ESF Reporter zondag 24 oktober 2004 @ 17:31:58 #203
87554 Cee
Welluk?
pi_22845088
Ah, da's goed, Dizer, dat jullie dat niet waren. Want die waren inderdaad ontzettend de aandacht aan het proberen te trekken (die ze volgens mij van iedereen behalve de band kregen). Ik had de t-shirts niet gezien van waar ik stond. Wat érg.
  zondag 24 oktober 2004 @ 18:48:00 #204
15275 serano
here kitty, kitty
pi_22846669
het was wel een beetje druk...
pick a job you like and you never work a day in your life
  zondag 24 oktober 2004 @ 19:46:49 #205
51562 Fen
Life's just a playground
pi_22848053
Het was echt druk!
En wat stond iedereen fijn mee te klappen en te zingen!
Ik heb echt de helft van alle leuke improvisaties die Adam deed niet meegekregen. Maarja, stond wel op een goede plek!
Dizer, had jij toevallig een geel shirtje aan? Jullie met dat blaadje stonden namelijk vlak bij mij. En die meisjes met die ge-wel-dige shirtjes ook. *joy*

Deze keer was weer gaaf, maar paradiso was beter!
En ik miste de drummer!!
Everybody's talking, but they don't say a thing
  zondag 24 oktober 2004 @ 19:49:01 #206
21321 IAMUSEMUSE
It's You That I Adore!
pi_22848105
Ik moet toch zeggen dat Sweetest Goodbye 100x beter is dan de single die op het moment gedraaid wordt..
The human heart feels things the eyes cannot see, and knows what the mind cannot understand..
pi_22848171
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 11:42 schreef Cee het volgende:
Dat ze 'Live Forever' als toegift deden vond ik ook erg leuk. En die intro-muziek aan het begin van 't concert hè. Kill Bill! Wie gooit er trouwens in godsnaam onderbroeken naar die gast?
Live Forever? *slik.. Dat hadden de Stereophonics ookal gecovert.. das dan wr btje jammer van ze.
Had er echt bij moeten zijn hoor ik alweer... En ja idd, wie gooit er nou onderbroeken! Ik zou mezelf gooien
Delivered without an information leaflet
  ESF Reporter zondag 24 oktober 2004 @ 19:57:36 #208
87554 Cee
Welluk?
pi_22848313
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 19:51 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Live Forever? *slik.. Dat hadden de Stereophonics ookal gecovert.. das dan wr btje jammer van ze.
Had er echt bij moeten zijn hoor ik alweer... En ja idd, wie gooit er nou onderbroeken! Ik zou mezelf gooien
Ooh, dat heb ik gemist die ene keer dat ik naar Stereophonics was geweest in 013 (of ik moet een geheugen als een zeef hebben).
Wat me opviel was dat alleen de gitarist werd voorgesteld aan het begin. Normaal gesproken gaan bands bij concerten toch minstens één keer ieder lid voorstellen? Ach ja. Ik vond die keyboard-spelende Maroon Jezus look-a-like wel leuk. Op 't eind bleef hij als enige nog op 't podium en doopte 't publiek met Spa blauw. Was toch wel een mooi gebaar van Hem.
pi_22849774
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 19:57 schreef Cee het volgende:
Ooh, dat heb ik gemist die ene keer dat ik naar Stereophonics was geweest in 013 (of ik moet een geheugen als een zeef hebben).
Zij hebben het als B single
pi_22850172
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 11:42 schreef Cee het volgende:
Ben gisteren ook geweest en heb me goed vermaakt! Dat ze 'Live Forever' als toegift deden vond ik ook erg leuk.
Oh boy! Een legendarisch nummer als "Live Forever", dat gejankt wordt met de schrille stem van Adam Levine. Jeuh!

Van dat nummer moeten ze met hun goedkope poten afblijven.
quote:
Wie gooit er trouwens in godsnaam onderbroeken naar die gast?

Misschien waren het wat lossere onderbroeken dan degene die hij nu heeft? Ik kan me de bezorgdheid wel voorstellen, aangezien zijn ballen nu ernstig lijken te worden afgeknepen.
  zondag 24 oktober 2004 @ 21:15:28 #211
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_22850290
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 21:11 schreef Bombie het volgende:

[..]

Oh boy! Een legendarisch nummer als "Live Forever", dat gejankt wordt met de schrille stem van Adam Levine. Jeuh!

Van dat nummer moeten ze met hun goedkope poten afblijven.
[..]

Misschien waren het wat lossere onderbroeken dan degene die hij nu heeft? Ik kan me de bezorgdheid wel voorstellen, aangezien zijn ballen nu ernstig lijken te worden afgeknepen.
And off you go
pi_22850491
Overigens heeft Kelly Jones er wél de stem voor!
Ik bedoel... je kunt het nummer wel mooi vinden, maar daarom hoef je 'm nog niet te coveren?!
What's next? "Sweet Child o' Mine"?!
  ESF Reporter zondag 24 oktober 2004 @ 21:50:17 #213
87554 Cee
Welluk?
pi_22851238
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 21:23 schreef Bombie het volgende:
Ik bedoel... je kunt het nummer wel mooi vinden, maar daarom hoef je 'm nog niet te coveren?!
What's next? "Sweet Child o' Mine"?!
Roots Bloody Roots.
pi_22851457
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 21:50 schreef Cee het volgende:

[..]

Roots Bloody Roots.

Grunting overleeft hij niet...
pi_22851753
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 21:23 schreef Bombie het volgende:
JA, misschien wel beter dan het origineel
I totally agree!
  maandag 25 oktober 2004 @ 10:07:33 #216
22273 Dizer
Save the beard!
pi_22859770
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 19:46 schreef Fen het volgende:
Dizer, had jij toevallig een geel shirtje aan? Jullie met dat blaadje stonden namelijk vlak bij mij. En die meisjes met die ge-wel-dige shirtjes ook. *joy*
Nee joh, ik had een zwarte trui aan. Een vriendin van me had een geel "she will be loved" T-shirt aan. Maar ik ben een man en zij is een vrouw..dus ik denk niet dat je die bedoeld

Maroon5 doet niet aan covers, alleen live. Ze brengen zo iets ook niet uit op single. Niet eens als B-side. Dus maken jullie daar maar geen zorgen over. Overigens, vond ik Live Forever niet slecht klinken, maar niemand zingt het beter dan Oasis zelf! Niet eens Adam of "God vergeef me voor dit" Rob Thomas himself!!!!!
Friends don't let friends remain beardless...
pi_22860875
Hallo!
Ik en mijn zusje gaan Zondag naar Maroon5 in de HMH in Amsterdam!
We hebben alleen een klein probleempje, we komen uit Eindhoven en we weten niet tot hoelaat het concert duurt en dus ook niet of we nog terug naar huis kunnen met de trein...
Daarom wilde ik aan jullie vragen hoelang het ongeveer duurt!
Alvast bedankt!
Groetjes, Petra
pi_22862183
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 11:20 schreef PeetZ het volgende:
Hallo!
Ik en mijn zusje gaan Zondag naar Maroon5 in de HMH in Amsterdam!
We hebben alleen een klein probleempje, we komen uit Eindhoven en we weten niet tot hoelaat het concert duurt en dus ook niet of we nog terug naar huis kunnen met de trein...
Daarom wilde ik aan jullie vragen hoelang het ongeveer duurt!
Alvast bedankt!
Groetjes, Petra
Zondag duurde het tot pak hem beet 22.50. Had de trein terug om 23.25. Moet je ff uitzoeken hoe lang er nog treinen gaan daar. (handiger om dat voortaan te doen voordat je een kaartje koopt? )
pi_22863838
Dank u Dank u!
Om het te doen voor het kaartje kopen was geen optie voor mijn zusje!
Ze moest en zou gaan en ik ben het 'slachtoffer' wat mee 'moest!
Kleine zusjes hebben voordelen...gratis kaartjes naar leuke concerten!!!
pi_22864327
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 14:01 schreef PeetZ het volgende:
Dank u Dank u!
Om het te doen voor het kaartje kopen was geen optie voor mijn zusje!
Ze moest en zou gaan en ik ben het 'slachtoffer' wat mee 'moest!
Kleine zusjes hebben voordelen...gratis kaartjes naar leuke concerten!!!
Ach dat optreden overleef je wel hoor
  maandag 25 oktober 2004 @ 16:26:14 #221
51562 Fen
Life's just a playground
pi_22866257
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 10:07 schreef Dizer het volgende:

[..]

Nee joh, ik had een zwarte trui aan. Een vriendin van me had een geel "she will be loved" T-shirt aan. Maar ik ben een man en zij is een vrouw..dus ik denk niet dat je die bedoeld
Heb ik nou al die tijd gedacht dat je een vrouw was... Oeps
Maar dat meisje in dat gele shirtje ja, die zag ik meezingen met dat 'nieuwe' nummer van ze.
Hoe heette dat nou?
pi_22868683
Wasted Years
  maandag 25 oktober 2004 @ 19:30:08 #223
51562 Fen
Life's just a playground
pi_22868886
tnx
pi_22893229
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 19:57 schreef Cee het volgende:

[..]

Wat me opviel was dat alleen de gitarist werd voorgesteld aan het begin. Normaal gesproken gaan bands bij concerten toch minstens één keer ieder lid voorstellen? Ach ja. Ik vond die keyboard-spelende Maroon Jezus look-a-like wel leuk. Op 't eind bleef hij als enige nog op 't podium en doopte 't publiek met Spa blauw. Was toch wel een mooi gebaar van Hem.
Die key-board-speler is echt geniaal! Wat een coole kerel..Vond het optreden ook erg goed, stond helaas alleen helemaal achterin, was een beetje laat...Het jonge-meisjes-gehalte viel me ook mee trouwens, had er meer verwacht..maar gelukkig
-= You don't get a second chance to make the first move =-
pi_22900249
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 12:15 schreef Dizer het volgende:
P.s.. heel snel.. heb ik heel veel foto's van ze
Pom pom...
pi_22925898
Gasten zijn wel goed vind ik.

Ze komen uit LA? Daar heb ik die CD van hun gekocht.

Good memories
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 23:03:53 #227
22273 Dizer
Save the beard!
pi_22945308
Interview met Sp!ts:
quote:
Maroon 5
Leven in een luchtbel
door Guido Verburg

Met een paar dikke hits en een zeer goed verkopend debuutalbum (

In de catacomben van het Tilburgse 013 leunen bassist Mickey Madden en gitarist James Valentine zichtbaar vermoeid achterover op de bank, klaar voor het interview. Het lange touren eist zijn tol binnen Maroon 5; zanger Adam Levine is ziekjes en ook de andere bandleden kijken nogal waterig uit hun ogen. "We zijn al bijna drie jaar permanent op tournee, dat sloopt je mentaal en fysiek", verontschuldigt Mickey zich. "Ik kan me bijna geen normaal leven meer voorstellen." James: "We leven al tijden in een soort luchtbel. Heel af en toe dringt er iets van de buitenwereld door. Dat we succes hebben, merken we steeds aan allerlei kleine dingen. Dat je ineens in luxere hotels zit, of een mooiere tourbus hebt. En in september kregen we tamelijk onverwacht een MTV Award voor beste nieuwe artiest. Dat kwam op een heel goed moment, want eigenlijk waren we het op dat moment een beetje zat aan het worden." Mickey: "Het betekent zo weinig als je dingen hoort als 'je staat in de toptien' of 'je plaat is daar-en-daar goud geworden'. Het meest tastbare vind ik, dat onze shows steeds beter bezocht worden en er steeds fanatieker wordt meegezongen."

Aan de doorbraak van het Californische Maroon 5 ging zo'n acht jaar aanrommelen vooraf, met verschillende muziekstijlen, toen nog zonder gitarist James en onder de naam Kara's Flowers. Het verhaal gaat dat Levine en toetsenist Jesse Carmichael tijdens een studie aan de oostkust de soul, r 'n b en hiphop ontdekten; de muzikale koerswijziging die volgde resulteerde in de geboorte van Maroon 5: een soulvolle pop/rockformatie met een zanger die de Stevie Wonder in zichzelf had ontdekt. Het succes reikt inmiddels tot Nederland; het concert van afgelopen zaterdag in 013 was razendsnel uitverkocht, net als de twee extra shows die aankomend weekend in de Heineken Music Hall in Amsterdam plaatsvinden. En dat met een album dat al weer dateert uit juni 2002. Aanvankelijk gebeurde er weinig met Songs about Jane, maar in de loop van vorig jaar begon Amerika warm te lopen voor de singles Harder to Breathe en This Love. Dit jaar ging eindelijk ook Europa overstag en werd derde single She will be loved een hit. "Het is een beetje vreemd om nog steeds te touren met een plaat van zo lang geleden, maar onze doorbraak is nu eenmaal een heel gestaag en natuurlijk proces geweest", vertelt Mickey. "Er heeft steeds een stijgende lijn in gezeten en voor mijn gevoel gaat die nog steeds omhoog. Al hebben we wel zin om te gaan werken aan een nieuwe plaat. Nog even deze tour afmaken, dan nog naar Australië en dan zijn we vanaf de feestdagen eindelijk een tijdje vrij om de studio in te duiken. We zitten vol ideeën, maar een tournee is niet echt de beste plek om die goed uit te werken." Songs about Jane is, de titel zegt het al, een verzameling liedjes over een zekere Jane. Zanger Levine had ooit een turbulente relatie met haar, maar uiteindelijk ging ze er definitief vandoor. Levine stortte vervolgens zijn hart uit in zijn teksten, tot tevredenheid van de vier overige bandleden. "Wij vonden het prima dat hij zich eindelijk eens ontwikkelde als songschrijver", vertelt James. "Met Jane schreef hij voor het eerst over dingen die hij zelf had meegemaakt; dat maakte zijn teksten een stuk scherper." Mickey: "Het waren twee vliegen in één klap. Voor hem was het een soort persoonlijke therapie, want ik geloof dat het hem heel erg goed heeft gedaan, en voor de band betekende het betere liedjes. Inmiddels is hij er natuurlijk wel overheen, ik denk niet dat-ie nog steeds aan haar denkt als hij ze zingt."

Maroon 5 speelt zaterdag en zondag in de Heineken Music Hall in Amsterdam. De concerten zijn al uitverkocht.

Verschenen in SP!TS op vrijdag 29 oktober 2004.
Bron: spitsnet.nl
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 23:05:16 #228
22273 Dizer
Save the beard!
pi_22945353
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 16:26 schreef Fen het volgende:

[..]

Heb ik nou al die tijd gedacht dat je een vrouw was... Oeps
Uuuhm... staat al 2,5 jaar lang in mijn profiel dat ik een man ben hoor!!!
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 10:23 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Pom pom...
Sorry Sorry... Ik ga nu even een aantal uploaden.....

[ Bericht 22% gewijzigd door Dizer op 29-10-2004 23:15:44 ]
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 23:12:51 #229
22273 Dizer
Save the beard!
pi_22945551
En dan nu een aantal foto's uit mijn verzameling van 23 Oktober. Ik heb niet alles geupload, want het zijn er een stuk of 80 foto's. Dus alleen de leukste en mooiste speciaal voor jullie geupload in een zip bestand van 3 mb:

Download
  maandag 1 november 2004 @ 00:21:13 #230
22273 Dizer
Save the beard!
pi_22988940
Eeeejh... Gisteren op Zaterdag was het ook geweldig. We gingen voor de verandering eens op de balkon staan!!! Het was zoooo TOF!!!! Ryan was er ook en die heeft Highway To Hell gezongen!!!!!!!!

Vandaag (Zondag) was het weer super!! Alleen ik ga NOOOOIT meer tussen al die schreeuwende kippen staan!! Wat een herrie waren al die kleine meiden zeg!! Maar goed, concert was heel goed en we stonden heel dichtbij!!! Heb weer mooie foto's kunnen maken!!!! Als verassing was hadden ze een nummer gezongen dat ze voor het eerst live speelden. Het is een nieuw nummer!!! HEt was geweldig!! Leuk dat we een primeur hadden!!! En uiteraard het beste van de hele avond, op het eind dat Ryan (drummer) komt en zingt weer Highway To Hell

Ryan rules!!!!!
pi_22989057
relaxe foto's!

Wat voor publiek kwam er eigenlijk op af? Allemaal kleine kut wijfen??
  maandag 1 november 2004 @ 00:37:34 #232
22273 Dizer
Save the beard!
pi_22989212
quote:
Op maandag 1 november 2004 00:28 schreef Dizzee het volgende:
relaxe foto's!

Wat voor publiek kwam er eigenlijk op af? Allemaal kleine kut wijfen??
Jaaah!!! Zooo irritant gewoon!! Niet normaal!!! Alleen maar "Adaaaaaaaaaaaaaam" schreeuwen...
De hele tijd niet meezingen behalve bij "This Love" en "She Will Be Loved"..

Maar goed, een beetje boos naar ze kijken en dan waren ze gelijk weer stil...alleen helaas was dat na 5 minuten alweer over
  maandag 1 november 2004 @ 08:39:59 #233
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_22991691
Ik vond het echt helemaal geweldig dat concert. Wat is de HMH ook lekker knus. Ik kon het echt wel goed zien, leuk publiek, geen gedring en er werd echt super goed gespeeld en gezonden. En wat is die Adam een heerlijke vent
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_22993798
quote:
Op maandag 1 november 2004 08:39 schreef Qarinx het volgende:
Ik vond het echt helemaal geweldig dat concert. Wat is de HMH ook lekker knus.
HMH knus??

Mis ik iets?
  maandag 1 november 2004 @ 12:39:00 #235
22273 Dizer
Save the beard!
pi_22995613
quote:
Ik vond het echt helemaal geweldig dat concert. Wat is de HMH ook lekker knus. Ik kon het echt wel goed zien, leuk publiek, geen gedring en er werd echt super goed gespeeld en gezonden. En wat is die Adam een heerlijke vent
Wat? Knus? Geen gedring? Alles ok?
pi_22999433
quote:
Steekje los zeker...

Mooie foto's trouwens man Dizer! super!
pi_23264758
*kick*

Sunday Morning komt 6 december uit...
pi_23265521
heeft iemand hier ook de arcoustice versie, opgenomen in duitsland meen ik.
ik heb em gekocht in Amerika en die is echt mooi. door die cd ben ik ze gaan waarderen.
  zondag 14 november 2004 @ 23:38:00 #239
22273 Dizer
Save the beard!
pi_23319334
quote:
Op maandag 1 november 2004 15:48 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Steekje los zeker...

Mooie foto's trouwens man Dizer! super!
Dank je dank je
pi_23325154
Waarom komt Sunday morning zo laat uit? Hij is nu al af en toe op de radio te horen. Of lijkt het het idee?
  donderdag 18 november 2004 @ 01:17:44 #241
22273 Dizer
Save the beard!
pi_23393688
Nieuwe clip Sunday Morning hier te zien:

http://launch.yahoo.com/artist/videos.asp?artistID=1098353
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:11:41 #242
22273 Dizer
Save the beard!
pi_23733520
Schop
  vrijdag 3 december 2004 @ 14:24:09 #243
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_23737830
Vervelend couplet
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  vrijdag 3 december 2004 @ 22:29:30 #244
22273 Dizer
Save the beard!
pi_23748652
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 14:24 schreef Zapper het volgende:
Vervelend couplet

Sunday Morning?
  zaterdag 4 december 2004 @ 12:26:25 #245
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_23755284
Juist
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zaterdag 4 december 2004 @ 17:10:50 #246
21321 IAMUSEMUSE
It's You That I Adore!
pi_23760235
Sweetest Goodbye moeten ze uitbrengen, een van de beste nr's !!
The human heart feels things the eyes cannot see, and knows what the mind cannot understand..
  zaterdag 4 december 2004 @ 17:50:38 #247
22273 Dizer
Save the beard!
pi_23761104
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 12:26 schreef Zapper het volgende:
Juist
Aah.. ik vind het wel een leuk nummer, maar dat wist je al
Btw... ze moeten "Secret" uitbrengen!!!
  zaterdag 4 december 2004 @ 18:39:54 #248
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_23762175
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 17:50 schreef Dizer het volgende:
Aah.. ik vind het wel een leuk nummer, maar dat wist je al
Dat was duidelijk ja, maareh jij vindt bijvoorbeeld niet dat met deze single de beste van de slechtsten van het album is uitgebracht? (afgezien van de eerdere singles...)
  zaterdag 4 december 2004 @ 22:04:00 #249
22273 Dizer
Save the beard!
pi_23766327
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 18:39 schreef Zapper het volgende:

[..]

Dat was duidelijk ja, maareh jij vindt bijvoorbeeld niet dat met deze single de beste van de slechtsten van het album is uitgebracht? (afgezien van de eerdere singles...)
Tjah, ik vind als Maroon5 hun beste kant wil laten zien, dan hadden ze Secret moeten uitbrengen. Sweetest Goodbye, Through With You en "NU" opnieuw uitbrengen naar mijn idee de beste nummer naast secret: "Harder To Breathe"
  vrijdag 21 januari 2005 @ 10:26:12 #250
22273 Dizer
Save the beard!
pi_24664831
Het is een beetje dood hier.
Dan maar wat nieuws erbij:

Maroon5 gaat weer touren samen met "The Donna's".
De geruchten gaan dat de nieuwe album dus niet aan gaat komen omdat ze weer willen touren.
Het lijkt me sterk, gezien het de woorden waren van de band zelf dat ze wel toe zijn aan rust en dus liever de studio in gaan dan dat ze weer gaan touren. Ik kan het ook niet begrijpen dat je nog zin hebt in dat touren, ze doen het al 2 jaar lang met dezelfde album, dezelfde nummers en dezelfde show. De stem van Adam is ook zo naar de klote, zonder rust. Als ze weer deze richting komen, dan ga ik er niet heen, ik heb geen zin in een valse stem van Adam. Oké, das een leugen.. ik ga dan alsnog maar goed.. details

en dan nog iets...
quote:
MAROON5 POSTPONE THEIR SHOW IN MADRID and NRJ Performance

We regret to inform you that, due to a serious family issue that Adam must attend to, Maroon 5 have put off all the commitments they have this week,
including their appearance in Madrid (La Riviera) scheduled for the forthcoming Thursday 20th January and their appearance at NRJ Awards on
Saturday the 22nd, in order to spend these days with his family in such a difficult moment.

The band apologize for any disappointment this may cause among their fans and are already looking for a new date to reschedule their so awaited show
in Madrid .
Bron heb ik niet, heb het van de nederlandse maroon5.nl forum
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')