Omg, deze komt deze week pas uit in nederland.quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:39 schreef Dizzee het volgende:
heeft iemand hier ook de arcoustice versie, opgenomen in duitsland meen ik.
ik heb em gekocht in Amerika en die is echt mooi. door die cd ben ik ze gaan waarderen.![]()
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben. Maar wat is beter? Een slechte opvolger of geen opvolger?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:49 schreef Apfel het volgende:
Lijtk wel alsof ze zelf doorhebben dat ze het succes van SAJ niet kunnen evenaren en daardoor maar jaren door blijven touren met die plaat.![]()
Maroon slaat terug naar de kleur maroon... das tussen bordeaux, oranje en bruin in volgens mij...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Betekent 'maroon' echt 'bosneger' ?
Neeuh.. maar voor 15,99 is ie niet duur. Maar ik ga niet pre-orderen. Koop hem wel een keer als ik in de stad ben en ik belsuit dat ik die dag te weinig dvd's heb gekochtquote:Op donderdag 22 september 2005 12:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wacht gewoon nog wel eventjes. Heb jij 'm besteld?
Hehequote:Op donderdag 22 september 2005 12:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zo is dat! Ik dacht lafjes op jouw 'review' te kunnen wachten, maar goed..
Dat wist iedereen blijkbaar al??quote:Op woensdag 2 november 2005 11:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Adam doet mee op het album van Kanye West. Leuk nummer wel, 'Heard 'em say'.
LOL nee..quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heb je al OP klaar voor deel 3, Dizer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |