Thnxquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:00 schreef AgeEll het volgende:
[..]
zoek een setlist op, en als je een album wilt luisteren, moet je vooral met Slipknot (album) beginnen, daar spelen ze het meeste van. Ik hoop dat ze wat meer van het laatste album gaan spelen, helemaal nu Sulfur de nieuwe singel is.
Ik was erbij en vond het niet geweldig.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:15 schreef mudkipzz het volgende:
Slipknot Live @ Rock Am Ring
Anderhalf uur Slipknot
*kuch* Slipknot-live_(rock_am_ring_2009)-x264-2009-uva *kuch*
waar stond jij dan, in het voorste vak vond ik dat wel meevallen. De zang was af en toe wel wat zacht maar dat vond ik sowieso op mainstage.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:28 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik was erbij en vond het niet geweldig.
Goede show en natuurlijk een goeie bak teringherrie, maar ik vond dat zowel de zang als de gitaren te zacht stonden. Ze werden wat overstemd door de drums. Iets wat natuurlijk een gevaar is als je met zoveel drumgeweld speelt.
Welk nieuw nummer ook alweer?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:22 schreef XemoXboyX het volgende:
Dat nieuwe nummer van Slipknot is echt cool!!
Ik heb 'm gisteravond ook eens gechecked.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:39 schreef AgeEll het volgende:
[..]
waar stond jij dan, in het voorste vak vond ik dat wel meevallen. De zang was af en toe wel wat zacht maar dat vond ik sowieso op mainstage.
ik vond de setlist echt gruwelijk. sulfur, vermilion, wait and bleed, left behind, everything ends
weet ik veel welke je bedoeltquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:58 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Die is toch niet nieuw, jonge. Ken dat nummer allang!.
valt me op dat al deze nr's hebben gedaan op RAR, goede voorspeller ben ikquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:21 schreef AgeEll het volgende:
je 'moet' kennen
wait and bleed
psychosocial
the blister excist
(sic)
people - shit
surfacing
before I forget
duality
left behind
get this
spit it out
dead memories
maybe sulfur - wat de nieuwste single is
jammer dat ze niet meer van het laatse album doen
Natuurlijk is het niet jammer dat ze niet veel van t laatste album spelen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:39 schreef AgeEll het volgende:
[..]
valt me op dat al deze nr's hebben gedaan op RAR, goede voorspeller ben ik![]()
toch staan daar een paar nr's op die ik live graag wil zien, met Sulfur nu gedaan ben ik al heel blijquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:03 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet jammer dat ze niet veel van t laatste album spelen.
Echt vet dat ze op RaR openden met 4 nummers van de eerste cd!
thnx, nu limp bizkit met rollinquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:13 schreef diertjuh het volgende:
Morgenavond optreden van Slipknot op Download festival
Optreden kun je live bekijken via deze link
http://www.downloadfestival.co.uk/webcast/
alleen voor belgenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:31 schreef diertjuh het volgende:
Livestream Graspop
Morgenavond optreden van Slipknot
De stream deed het net nog en schijnbaar kunnen mensen uit Belgie de streams ook niet bekijken.quote:
Die eerste cd vind ik echt een classic, de laatste cd heeft zeker wel goede nummers, Sulfur, Phychosocial, Vendetta en nog wel een paar.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 02:48 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik lijk wel de enige die de laatste CD echt gewoon pure prut vond. Er zat helemaal niks meer in zoals ze 10 jaar terug waren, niet normaal meer
Helemaal eens idd, de eerste zes ken ik helemaal uit mn kop, daarna zwakt het wat af, al vind ik No Life dan weer een een opleving tegen het eind van het albumquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:14 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Die eerste cd vind ik echt een classic, de laatste cd heeft zeker wel goede nummers, Sulfur, Phychosocial, Vendetta en nog wel een paar.
Maar vooral de opening van Slipknot (album) vind ik echt geweldig, die eerste 6 nummers achter elkaar
Ik moet er eerlijk gezegd ook niet van hebben. Ik heb hem niet eens gekocht!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 02:48 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik lijk wel de enige die de laatste CD echt gewoon pure prut vond. Er zat helemaal niks meer in zoals ze 10 jaar terug waren, niet normaal meer
Toen ze Get This live speelden in de HMH laatst... Whoah!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:44 schreef Tokus het volgende:
Eeyore en Get This zijn anders ook geweldig.
Prachtig hoe dat publiek los gaat, daarom hou ik zo van concerten, zal er nog veel bezoeken. Wel jammer van de lage kwaliteit van het filmpje.quote:
Ik vond ze live sowieso wat tegenvallen. Ik vond het erg onduidelijk gespeeld allemaal. Ik heb ze gezien op Rock am Ring 2009.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:35 schreef Litso het volgende:
Spit it Out vind ik live dan weer niet aan te horen. Ik heb ze zelf nog niet live gezien, maar alle opnames van het nummer klinken gewoon bar slecht.
Niet echt naar gezocht nee, op youtube stond ie niet in de beginlijst en op de sites in mn emailtje stond ie ook niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:55 schreef Tokus het volgende:
oh, je bedoelt deze?
sorry, maare, heb je überhaupt wel gezocht?
Deze komt namelijk gewoon van de officiele Slipknot site, waar er bovenin duidelijk "December 18: Snuff" staat onder het nieuws.
en vanaf 12 januari via ITunes ook te krijgen, staat er sinds een paar dagen.
Wat, waar, hoe, wie?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:45 schreef Broekpaling het volgende:
Mnou.Ben benieuwd of er een nieuwe bassist zal komen en hoe dat zal gaan.
Slipknot's Paul Gray doodquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat, waar, hoe, wie?
Holy fuck hij is dood?![]()
Yea ik ook. Veel mensen denken dat Paul liever had gehad dat ze door zouden gaan, maar als ik Slipknot een beetje ken doen ze dat juist niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:46 schreef -Menn0- het volgende:
In Inside The Nine zeggen ze toch ook dat niemand vervangbaar is? Ik vrees het ergste...
Daar ben ik ook bang voor jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Yea ik ook. Veel mensen denken dat Paul liever had gehad dat ze door zouden gaan, maar als ik Slipknot een beetje ken doen ze dat juist niet.
Ben al lang geen fan meer van Slipknot maar als dit waar is kun je natuurlijk gedag zeggen tegen Slipknot zelf. Ze spraken altijd zo "erg" over "The Nine" en als er dus één wegvalt, houdt het gewoon op.quote:Wat een leeftijd.. Slipknot was niet echt mijn ding (meer), maar dit is toch wel zuur
Overigens zwijgen ze op het officiële forum alles dood m.b.t zijn "dood": http://forums.slipknot1.com/showthread.php?t=11939
Nu ken ik die lui daar wel, die gaan helemaal flippen als er een slecht woord over wordt gezegd, nog maar ff afwachten dan.
de officiele Slipknot pagina laat alleen nog een foto van Paul zien. Dat zegt wel genoeg, lijkt me.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:54 schreef Frankz0rz het volgende:
als dit waar is
Dan mogen ze het forum wel is updaten danquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:01 schreef Tokus het volgende:
[..]
de officiele Slipknot pagina laat alleen nog een foto van Paul zien. Dat zegt wel genoeg, lijkt me.
quote:WAIT for Slipknot to do an announcement.
Krijg er echt een brok van in m'n keel... Ik heb met Corey en Jim Root (en de rest van Stone Sour) buiten zitten praten in Utrecht. Zijn echt toffe mensen. Kut om ze zo te zien.....quote:
Erg ontroerend.quote:
bronquote:
Vorig jaar stond Slipknot als een van de headliners op het Download festival in Engeland, waar ze voor 80.000 man optraden. Dit optreden werd gefilmd, en zal op 24 september op dvd verschijnen onder de titel (sic)nesses - Live At Download. Naast het optreden zullen er ook vier videoclips op de schijf staan, evenals een 45-minuten durende documentaire waarbij de band op de All Hope Is Gone tour gevolgd wordt.
Tracklist:
1. 742617000027
2. (sic)
3. Eyeless
4. Wait and Bleed
5. Get This
6. Before I Forget
7. Sulfur
8. The Blister Exists
9. Dead Memories
10. Left Behind
11. Disasterpiece
12. Vermilion
13. Everything Ends
14. Psychosocial
15. Duality
16. People=Shit
17. Surfacing
18. Spit it Out
Videoclips:
1. Psychosocial
2. Dead Memories
3. Sulfur
4. Snuff (inclusief Making Of)
tja als dat hun ding is...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:09 schreef Kletz het volgende:
[..]
maar speel gewoon lekker in je eigen ding en verschuil je niet achter een masker.
dat slaat dus echt nergens op...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:17 schreef Kletz het volgende:
[..]
het is een combinatie van... en kiss jah, of misfits haha... Dat zijn klassiekers.... Daar mag je niks over zeggen.
je moet als band ergens je inspiratie vandaan halen niet?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:17 schreef Kletz het volgende:
[..]
Deze band kijkt teveel naar andere bands... > dus origineel zijn ze niet.
Ik denk niet dat hij daar 6 jaar op heeft zitten wachtenquote:Op woensdag 15 september 2010 22:19 schreef antidood1 het volgende:
Nou bij deze dan, hier is je reactie!
Collector's Edition.quote:
2-disc DVD (sic)nesses
Collectors Box
Download Festival Ticket Stub Replica
8x3 Set of 9 8x10 lithos
(sic)nesses Collage T-Shirt sizes S-XXL
True!quote:Op donderdag 16 september 2010 04:22 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Collector's Edition.
Vind er niks bijzonders aan.
quote:Op donderdag 16 september 2010 03:59 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij daar 6 jaar op heeft zitten wachten
je weet maar nooit!quote:Op donderdag 16 september 2010 03:59 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij daar 6 jaar op heeft zitten wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen garantie.
WTF! Dat zie je niet aankomen. Vind maar een nieuwe drummer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Joey uit SLipknot, een groot verlies
quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Joey uit SLipknot, een groot verlies
Een drummer vinden zal het probleem niet zijn, maar een drummer die bij de stijl past is wel bijzonder lastig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:29 schreef AgeEll het volgende:
[..]
WTF! Dat zie je niet aankomen. Vind maar een nieuwe drummer.
Ik vind het ook geen goed teken. En ook heel vreemd aangezien hun zo sterk over 'the nine' als familie altijd spraken. Had hier niemand verwacht die uit de band ging stappen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:51 schreef Mark het volgende:
Zou ook het begin van het einde kunnen zijn. Als de meest getalenteerden weggaan....
Ik verwacht een nieuw album, een korte tour met een invaller en dan het einde voor Slipknot. De drive is volgens mij sowieso een stuk minder dan voorheen, zeker na het overlijden van Paul maar eigenlijk daar voor al.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:07 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen goed teken. En ook heel vreemd aangezien hun zo sterk over 'the nine' als familie altijd spraken. Had hier niemand verwacht die uit de band ging stappen.
Nee dat merkte je ook wel aan de muziek zelf vind ik. AHIG staat een paar nummers op die prima als Stone Sour uitgebracht hadden kunnen worden.quote:Op zondag 15 december 2013 23:09 schreef AgeEll het volgende:
Ik vond ze tijdens de AHIG tour wel wat minder fel. Maar tijdens de laatste tour ter ere van Paul waren ze wel weer fel.
Alleen als je de beelden van KnotFest ziet, daar straalt echt niets van uit.
Ik wil ze zeker nog een keer zien, maar wat de toekomst gaat brengen?? Ik kon sowieso niet voorstellen dat deze band nog 20jaar door ging, zelfs ten tijden van Paul.
Niet slecht ook niet heel goed, kan er mee door.quote:
Helemaal mee eens! Al een paar keer geluisterd en hij is echt heel vet!quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:33 schreef AgeEll het volgende:
Vind het nieuwe album heerlijk. Heel afwisselend en meteen een paar nummers die ik kan blijven luisteren. Ik ben heel tevreden met het nieuwe werk
Zal dat nog invloed hebben op de komst bij Fortarock?quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:09 schreef Tokus het volgende:
en 1 februari in de HMH in Amsterdam, al is het me nog niet helemaal duidelijk of Knor daar ook bij is.
ik gok van niet. Deze tour valt in januari/februari, dus ruim voor de zomerfestivals.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:56 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zal dat nog invloed hebben op de komst bij Fortarock?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |