Thnxquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:00 schreef AgeEll het volgende:
[..]
zoek een setlist op, en als je een album wilt luisteren, moet je vooral met Slipknot (album) beginnen, daar spelen ze het meeste van. Ik hoop dat ze wat meer van het laatste album gaan spelen, helemaal nu Sulfur de nieuwe singel is.
Ik was erbij en vond het niet geweldig.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:15 schreef mudkipzz het volgende:
Slipknot Live @ Rock Am Ring
Anderhalf uur Slipknot
*kuch* Slipknot-live_(rock_am_ring_2009)-x264-2009-uva *kuch*
waar stond jij dan, in het voorste vak vond ik dat wel meevallen. De zang was af en toe wel wat zacht maar dat vond ik sowieso op mainstage.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:28 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik was erbij en vond het niet geweldig.
Goede show en natuurlijk een goeie bak teringherrie, maar ik vond dat zowel de zang als de gitaren te zacht stonden. Ze werden wat overstemd door de drums. Iets wat natuurlijk een gevaar is als je met zoveel drumgeweld speelt.
Welk nieuw nummer ook alweer?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:22 schreef XemoXboyX het volgende:
Dat nieuwe nummer van Slipknot is echt cool!!
Ik heb 'm gisteravond ook eens gechecked.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:39 schreef AgeEll het volgende:
[..]
waar stond jij dan, in het voorste vak vond ik dat wel meevallen. De zang was af en toe wel wat zacht maar dat vond ik sowieso op mainstage.
ik vond de setlist echt gruwelijk. sulfur, vermilion, wait and bleed, left behind, everything ends
weet ik veel welke je bedoeltquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:58 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Die is toch niet nieuw, jonge. Ken dat nummer allang!.
valt me op dat al deze nr's hebben gedaan op RAR, goede voorspeller ben ikquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:21 schreef AgeEll het volgende:
je 'moet' kennen
wait and bleed
psychosocial
the blister excist
(sic)
people - shit
surfacing
before I forget
duality
left behind
get this
spit it out
dead memories
maybe sulfur - wat de nieuwste single is
jammer dat ze niet meer van het laatse album doen
Natuurlijk is het niet jammer dat ze niet veel van t laatste album spelen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:39 schreef AgeEll het volgende:
[..]
valt me op dat al deze nr's hebben gedaan op RAR, goede voorspeller ben ik![]()
toch staan daar een paar nr's op die ik live graag wil zien, met Sulfur nu gedaan ben ik al heel blijquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:03 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet jammer dat ze niet veel van t laatste album spelen.
Echt vet dat ze op RaR openden met 4 nummers van de eerste cd!
thnx, nu limp bizkit met rollinquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:13 schreef diertjuh het volgende:
Morgenavond optreden van Slipknot op Download festival
Optreden kun je live bekijken via deze link
http://www.downloadfestival.co.uk/webcast/
alleen voor belgenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:31 schreef diertjuh het volgende:
Livestream Graspop
Morgenavond optreden van Slipknot
De stream deed het net nog en schijnbaar kunnen mensen uit Belgie de streams ook niet bekijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |