Ben al lang geen fan meer van Slipknot maar als dit waar is kun je natuurlijk gedag zeggen tegen Slipknot zelf. Ze spraken altijd zo "erg" over "The Nine" en als er dus één wegvalt, houdt het gewoon op.quote:Wat een leeftijd.. Slipknot was niet echt mijn ding (meer), maar dit is toch wel zuur
Overigens zwijgen ze op het officiële forum alles dood m.b.t zijn "dood": http://forums.slipknot1.com/showthread.php?t=11939
Nu ken ik die lui daar wel, die gaan helemaal flippen als er een slecht woord over wordt gezegd, nog maar ff afwachten dan.
de officiele Slipknot pagina laat alleen nog een foto van Paul zien. Dat zegt wel genoeg, lijkt me.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:54 schreef Frankz0rz het volgende:
als dit waar is
Dan mogen ze het forum wel is updaten danquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:01 schreef Tokus het volgende:
[..]
de officiele Slipknot pagina laat alleen nog een foto van Paul zien. Dat zegt wel genoeg, lijkt me.
quote:WAIT for Slipknot to do an announcement.
Krijg er echt een brok van in m'n keel... Ik heb met Corey en Jim Root (en de rest van Stone Sour) buiten zitten praten in Utrecht. Zijn echt toffe mensen. Kut om ze zo te zien.....quote:
Erg ontroerend.quote:
bronquote:
Vorig jaar stond Slipknot als een van de headliners op het Download festival in Engeland, waar ze voor 80.000 man optraden. Dit optreden werd gefilmd, en zal op 24 september op dvd verschijnen onder de titel (sic)nesses - Live At Download. Naast het optreden zullen er ook vier videoclips op de schijf staan, evenals een 45-minuten durende documentaire waarbij de band op de All Hope Is Gone tour gevolgd wordt.
Tracklist:
1. 742617000027
2. (sic)
3. Eyeless
4. Wait and Bleed
5. Get This
6. Before I Forget
7. Sulfur
8. The Blister Exists
9. Dead Memories
10. Left Behind
11. Disasterpiece
12. Vermilion
13. Everything Ends
14. Psychosocial
15. Duality
16. People=Shit
17. Surfacing
18. Spit it Out
Videoclips:
1. Psychosocial
2. Dead Memories
3. Sulfur
4. Snuff (inclusief Making Of)
tja als dat hun ding is...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:09 schreef Kletz het volgende:
[..]
maar speel gewoon lekker in je eigen ding en verschuil je niet achter een masker.
dat slaat dus echt nergens op...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:17 schreef Kletz het volgende:
[..]
het is een combinatie van... en kiss jah, of misfits haha... Dat zijn klassiekers.... Daar mag je niks over zeggen.
je moet als band ergens je inspiratie vandaan halen niet?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:17 schreef Kletz het volgende:
[..]
Deze band kijkt teveel naar andere bands... > dus origineel zijn ze niet.
Ik denk niet dat hij daar 6 jaar op heeft zitten wachtenquote:Op woensdag 15 september 2010 22:19 schreef antidood1 het volgende:
Nou bij deze dan, hier is je reactie!
Collector's Edition.quote:
2-disc DVD (sic)nesses
Collectors Box
Download Festival Ticket Stub Replica
8x3 Set of 9 8x10 lithos
(sic)nesses Collage T-Shirt sizes S-XXL
True!quote:Op donderdag 16 september 2010 04:22 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Collector's Edition.
Vind er niks bijzonders aan.
quote:Op donderdag 16 september 2010 03:59 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij daar 6 jaar op heeft zitten wachten
je weet maar nooit!quote:Op donderdag 16 september 2010 03:59 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij daar 6 jaar op heeft zitten wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen garantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |