WTF! Dat zie je niet aankomen. Vind maar een nieuwe drummer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Joey uit SLipknot, een groot verlies
quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Joey uit SLipknot, een groot verlies
Een drummer vinden zal het probleem niet zijn, maar een drummer die bij de stijl past is wel bijzonder lastig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:29 schreef AgeEll het volgende:
[..]
WTF! Dat zie je niet aankomen. Vind maar een nieuwe drummer.
Ik vind het ook geen goed teken. En ook heel vreemd aangezien hun zo sterk over 'the nine' als familie altijd spraken. Had hier niemand verwacht die uit de band ging stappen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:51 schreef Mark het volgende:
Zou ook het begin van het einde kunnen zijn. Als de meest getalenteerden weggaan....
Ik verwacht een nieuw album, een korte tour met een invaller en dan het einde voor Slipknot. De drive is volgens mij sowieso een stuk minder dan voorheen, zeker na het overlijden van Paul maar eigenlijk daar voor al.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:07 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen goed teken. En ook heel vreemd aangezien hun zo sterk over 'the nine' als familie altijd spraken. Had hier niemand verwacht die uit de band ging stappen.
Nee dat merkte je ook wel aan de muziek zelf vind ik. AHIG staat een paar nummers op die prima als Stone Sour uitgebracht hadden kunnen worden.quote:Op zondag 15 december 2013 23:09 schreef AgeEll het volgende:
Ik vond ze tijdens de AHIG tour wel wat minder fel. Maar tijdens de laatste tour ter ere van Paul waren ze wel weer fel.
Alleen als je de beelden van KnotFest ziet, daar straalt echt niets van uit.
Ik wil ze zeker nog een keer zien, maar wat de toekomst gaat brengen?? Ik kon sowieso niet voorstellen dat deze band nog 20jaar door ging, zelfs ten tijden van Paul.
Niet slecht ook niet heel goed, kan er mee door.quote:
Helemaal mee eens! Al een paar keer geluisterd en hij is echt heel vet!quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:33 schreef AgeEll het volgende:
Vind het nieuwe album heerlijk. Heel afwisselend en meteen een paar nummers die ik kan blijven luisteren. Ik ben heel tevreden met het nieuwe werk
Zal dat nog invloed hebben op de komst bij Fortarock?quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:09 schreef Tokus het volgende:
en 1 februari in de HMH in Amsterdam, al is het me nog niet helemaal duidelijk of Knor daar ook bij is.
ik gok van niet. Deze tour valt in januari/februari, dus ruim voor de zomerfestivals.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:56 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zal dat nog invloed hebben op de komst bij Fortarock?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |