Kom er gezellig bij zitten!quote:Al een tijdje signaleren wij als DIG moderators dat het steeds gezelliger wordt hier in ons Digitale hoekje. En dat moeten we vooral zo houden.![]()
Maar tot nu toe hebben we nog niet echt een goed plekje gehad voor al deze gezelligheid, eigenlijk werden al de slowchat stukjes in ons FB topic gezet, waardoor de echte FB topics een beetje naar de achtergrond werden gedrukt en dat is dus niet de bedoeling. Vandaar dit topic, dat dus de kroeg is van de Digital Corner waar men elkaar met respect behandelt.
Lukt dat je niet dan wordt je door de uitsmijters, Slarioux, Lucille of QuietGuy naar buiten gesodemieterd. Schelden, flamen, mensen belachelijk maken, en alle andere zaken die de modjes hier niet thuis vinden horen worden dan ook gewist.
Je begrijpt het goed, dit is het allereerste deel van een slowchatreeks in DIG, laten we hopen dat er vele zullen volgen. Maak er wat leuks van, deel je dagelijkse zaken hier met mede lotgenoten.
De spelregels zijn hopelijk duidelijk. Wees lief tegen elkaar. Discussiëren kan, maar discussiëren over moderatiezaken behoren in het Feedbacktopic plaats te vinden. Het gaat hier vooral om de zaken die buiten het moderatiebeleid vallen en onderwerpen die niet een apart topic waard zijn. Moderatie zal hier dus een stuk losser zijn, aangezien je hier ook je ei kwijt kan over zaken die niet meteen met DIG te maken hebben (zoals je dagelijkse leven). Op deze manier komen we meer te weten over wie je bent, wat je doet en waar je interesses liggen.
ik heb de fipoquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:51 schreef SHERMAN het volgende:
net geen FIPO
Nee, jij hebt de OPO, ik had de fipo!quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:52 schreef Jump het volgende:
[..]
ik heb de fipo![]()
nu zekerquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:51 schreef Troel het volgende:
VERLIEZEN!!!
2-1 volgens mij dus er is nog tijdquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:02 schreef Jump het volgende:
[..]
nu zeker
nog 30 seconden + blessuretijd!quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:31 schreef Troel het volgende:
Joepie!
Bijna afgelopen!
Welkom in DIGquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:33 schreef Jipje het volgende:
ow he, ik ben verdwaald
quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:33 schreef Jipje het volgende:
ow he, ik ben verdwaald
Komt door jou topic titelquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:37 schreef Jump het volgende:
[..]
dan ben ik toch nog ergens goed voorquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:39 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Komt door jou topic titel
Mensen in het verkeerde sub forum brengen zal je bedoelenquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:43 schreef Jump het volgende:
[..]
dan ben ik toch nog ergens goed voor
goei TT verzinnen
dat ookquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:09 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mensen in het verkeerde sub forum brengen zal je bedoelen
Hey halloquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:14 schreef SHERMAN het volgende:Godlike
Ik kad Tsjechie en Letland door willen gaan, zodat en Nederland en Duitsland eruit lagenquote:Op donderdag 1 juli 2004 08:17 schreef Marty26 het volgende:
Mogge mensen![]()
Iedereen ze verdriet weg gedronken?
Of houden jullie ook niet van voetbal
Ik ben voor Brazil maar die mochten niet mee doenquote:Op donderdag 1 juli 2004 08:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik kad Tsjechie en Letland door willen gaan, zodat en Nederland en Duitsland eruit lagen
tja, Almelo hequote:Op donderdag 1 juli 2004 11:58 schreef johnneman het volgende:
heb ik m'n "schreeuw-holland-naar-de-cup"-hoed/toeter voor niks opgezet
gister naar de stad in Almelo tijdens uitgaan![]()
fijn he, word je ook nog 's nachts rond 2 of 3uur uitgescholden omdat je die hoed op hebt, en dan is het ineens allemaal anti voetbal omdat we verloren hebben, te jmmr
Das stomquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:32 schreef Troel het volgende:
ik zeg al de hele tijd goedemiddag
Dat komt omdat ik vanmiddag de hele tijd vanmiddag moest zeggenquote:Op donderdag 1 juli 2004 21:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Das stom![]()
dus bijna kwartier down geweestquote:2004.07.01-22:13:58
2004.07.01-22:26:51
6 minuten vooruit. meld em 10 minuten later: "tijd sta toch juist? stond altijd goed".quote:2004.07.01-22:29:35
2004.07.01-22:35:00
* Troel knufs Jump...quote:Op donderdag 1 juli 2004 22:58 schreef Jump het volgende:
gvd
ge meld op msn dat server down is, antwoorden nie. opeens 10 minuten later "server is niet down". Kijkt, is em juist terug.
[..]
dus bijna kwartier down geweest
Daarna meld ge dat server tijd 6 minuten achter loopt. Opeens de tijd
[..]
6 minuten vooruit. meld em 10 minuten later: "tijd sta toch juist? stond altijd goed".
toch eens nadenken als goedkope hosting bij maat zo'n goed idee was![]()
Ja was echt topquote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:48 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
was 't lekker?
Je broekzakken?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:23 schreef Troel het volgende:
We moeten een meet plannen!!!
Misschien dat ik dan drang krijg om die zakken naar beneden te brengen
Bij een vriendin van mij die heeft een nieuwe eetgelegenheid geopentquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:17 schreef Godlike02 het volgende:
Mogguh mensen~~
En Marty waar hbe je gegeten?
Meetquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:23 schreef Troel het volgende:
We moeten een meet plannen!!!
Misschien dat ik dan drang krijg om die zakken naar beneden te brengen
zoiets ja...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:59 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Meet
Heb ik erg veel zin inseptember ging het toch worden?
Bel maarquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:48 schreef Troel het volgende:
Ik haa tmijn stomme computer...
Mijn wol doet het niet en ik weet niet hoe ik het aan de praat moet krijgen en er is niemand thuis die me kan helpen.![]()
beter september dan augustus. anders zit ik midden in herexamensquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:59 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Meet
Heb ik erg veel zin inseptember ging het toch worden?
Heb je op die muis gebeten qgquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:10 schreef QuietGuy het volgende:
ik heb pijn aan m'n mond
Nee, een stuk kies laten reparerenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:49 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Heb je op die muis gebeten qg
en wat had hij te vertellen ?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:51 schreef Troel het volgende:
Nou, nadat ik heel fijn met marty had zitten bellen over mijn probleem besloot ik toch wat anders te proberen. Nadat ik nog een keer mijn wol had geprobeerd wakker te schudden was echter de complete verbinding verdwenen. foetsie.
Toen mocht ik fijn versatel gaan bellen. Nou, het was niet eens een dns server, maar het werkte helemaal niet meer. Ik meteen vragn of ze dan eindelijk zoals afgesproken mijn abonnement hadden afgesloten, maar ook dat was niet het geval. Ik ben benieuwd wat die jongen mij om 4 uur vanmiddag te vertellen heeft
de spons is niet meer aangebrandquote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:00 schreef QuietGuy het volgende:...
nederland is uitgeschakeld he;)quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:39 schreef Jump het volgende:
[..]
de spons is niet meer aangebrand
DRAMA!!!!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:23 schreef devzero het volgende:de gele kleur is niet consistent met de andere fok smileys
portugal moet verliezenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:17 schreef SHERMAN het volgende:
Voor wie is de TT![]()
dan krijg je zo een té geel eiquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
DRAMA!!!!
MOORD
BRAND!!
(dat schreeuw ik)
Kan je hem aanpassen? :')
Voetbal is gewoon stomquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:54 schreef Jump het volgende:
[..]
portugal moet verliezen
gewoon omdat ze men buurland naar huis geschopt hebben
[..]
dan krijg je zo een té geel ei
Doe is niet zo lastigquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:30 schreef QuietGuy het volgende:
eei doe es nie zo slowchatten
ow daar is dit topicje voor
Eigelijk moet portugal winnen, dan kunnen we in ieder geval zeggen dat we van de kampioen verloren hebbenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:54 schreef Jump het volgende:
portugal moet verliezen
Waarom?quote:Op zondag 4 juli 2004 11:37 schreef SHERMAN het volgende:
Goeie morgen mensen
* yootje is nerveus
Vriendinnetje komt zo gellig film kijkenquote:Op zondag 4 juli 2004 11:45 schreef yootje het volgende:
[..]
Waarom?
quote:Op zondag 4 juli 2004 11:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Vriendinnetje komt zo gellig film kijken![]()
Ben al de hele ochtend bezig met dingen klaar te zetten. Computer staat voor me bed voor het beeld.
Wachten duurt altijd zo lang.![]()
Ik haat wachtenquote:Op zondag 4 juli 2004 12:00 schreef yootje het volgende:
[..]
![]()
Ahhh
* yootje ook benieuwd isquote:Op zondag 4 juli 2004 12:39 schreef Godlike02 het volgende:
Pics van je vriendin??![]()
![]()
quote:Op zondag 4 juli 2004 13:19 schreef yootje het volgende:
[..]
* SHERMAN ook benieuwd is
Maar SHERMAN zit nu denk ik innig verstrengeld een film te kijken, en heeft geen tijd voor ons
Subtielquote:Op zondag 4 juli 2004 11:48 schreef SHERMAN het volgende:
Computer staat voor me bed voor het beeld.
Aan het voeteind natuurlijk hequote:Op zondag 4 juli 2004 13:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Subtiel![]()
Hmmm, einde relatie in zichtquote:Op zondag 4 juli 2004 13:31 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Net een smsje dat ze wat later komt omdat ze nog zoveel moet doen
Is al de derde keer dat een afspraakje neit verloopt zoals gepland
Morgen gaan we een beetje praten dus wie weet....quote:Op zondag 4 juli 2004 15:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Hmmm, einde relatie in zicht
Nouja, het zal allemaal wel los lopen...quote:Op zondag 4 juli 2004 16:29 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Morgen gaan we een beetje praten dus wie weet....
Ik hoop hetquote:Op zondag 4 juli 2004 19:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, het zal allemaal wel los lopen...
slaapkopquote:Op maandag 5 juli 2004 10:18 schreef QuietGuy het volgende:
mogguh
jawelquote:Op maandag 5 juli 2004 10:24 schreef Troel het volgende:
Ben je nog niet naar je werk dan?
Dan ben je toch niet zo'n slaapkop?quote:Op maandag 5 juli 2004 10:24 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
jawel
hij kan te laat zijn op zen werk ookquote:Op maandag 5 juli 2004 10:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan ben je toch niet zo'n slaapkop?
quote:Op maandag 5 juli 2004 11:12 schreef Troel het volgende:Hoi Knut
gelukig ga ik deze middag bestelling gana afhalenquote:Op maandag 5 juli 2004 11:10 schreef QuietGuy het volgende:
Serververhuizing maandag 5 juli <-- da's dus straks...
Tuurlijk, maar daar moet je even aan denken. Ik heb ook al die boeken niet gelezen en dat ga ik ook niet doen... Dan zijn de films namelijk spannender...quote:Op maandag 5 juli 2004 11:29 schreef Knut het volgende:.
Je kan gewoon op een andere manier een log schrijven.
Als je gewoon (zoals het hoort op het net) gewaarschuwd had dat er een spoiler in zou zitten was er geen probleem geweest.
Het zinnetje : "Let op. Als je boek 5 niet gelezen hebt" had alles voorkomen dan had ik het niet gelezen
Dat klopt helemaal. Echter heb je metquote:Op maandag 5 juli 2004 11:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar daar moet je even aan denken. Ik heb ook al die boeken niet gelezen en dat ga ik ook niet doen... Dan zijn de films namelijk spannender...
Overigens, het HELE berichtje was een spoiler. Maar jij "zeurt" alleen om de HP5 spoiler, maar als je de HP3-film nog niet gezien hebt is het ook een spoiler, maar op de een of andere manier zal je die al wel gezien hebben, want daar val je niet over
Duidelijk gemaakt dat je het over de film hebt.quote:Ridiculus!
geschreven op 05-07-2004 10:04
Zaterdagavond met Bert naar Harry Potter III geweest.
Je kan toch gewoon HTML inkloppenquote:Op maandag 5 juli 2004 11:28 schreef Troel het volgende:
OW QG, zit er trouwens een spoilertag in mijn weblog? Misschien zou je dat anders kunnen inbouwen zodat Knut me weer aardig gaat vinden? (hmmm weer)
Wat is dan de spoilertag???quote:Op maandag 5 juli 2004 11:41 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon HTML inkloppen
<font color="white">quote:Op maandag 5 juli 2004 11:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat is dan de spoilertag???
ook gewoon <spoiler>?
Ik heb geen witte achtergrondquote:Op maandag 5 juli 2004 11:43 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
<font color="white">
ken ik zelf niet, dus neequote:Op maandag 5 juli 2004 11:43 schreef QuietGuy het volgende:
Iemand trouwens ervaring met http://www.ppacomputers.nl/
wordt zelfs niet eens in de shopsurvey van T.net genoemd.quote:Op maandag 5 juli 2004 11:43 schreef QuietGuy het volgende:
Iemand trouwens ervaring met http://www.ppacomputers.nl/
Viel me ook al op, vandaar dat ik het hier ff vraag...quote:Op maandag 5 juli 2004 12:05 schreef devzero het volgende:
[..]
wordt zelfs niet eens in de shopsurvey van T.net genoemd.
de downtime équote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:09 schreef devzero het volgende:
was er iets aan de hand dan?
Ik dacht eerst dat je het hele stuk over sony had geschreven tot ik de naam bunny nogwat er onder zag staanquote:Op dinsdag 6 juli 2004 07:52 schreef yootje het volgende:
Ok mensen: iedereen moet even weten dat ik het volgende story op Slashdot heb geplaatst: http://slashdot.org/artic(...)=159&tid=186&tid=188
Wie wil me aanraken?
Dude, ik ben 15, zo goed ben ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je het hele stuk over sony had geschreven tot ik de naam bunny nogwat er onder zag staan![]()
er stond eerst toch echt 5 hoor!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:39 schreef yootje het volgende:
[..]
Dude, ik ben 15, zo goed ben ik nou ook weer niet
Hoe was de dvdquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:30 schreef SHERMAN het volgende:
Hoi mensen
Het is weer goed gekomen hoor
* Troel en zijn meisje zijn weer gelukkig samen.
QG heb ik geen ervaring mee sorry
Ssstquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:22 schreef Troel het volgende:
[..]
er stond eerst toch echt 5 hoor!
* yootje ook benieuwd isquote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Hoe was de dvd
Beter Sherman. En nu zo houden he met je vrouwtjequote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:30 schreef SHERMAN het volgende:
Hoi mensen
Het is weer goed gekomen hoor
* Marty26 en zijn meisje zijn weer gelukkig samen.
QG heb ik geen ervaring mee sorry
Welke DVD?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Hoe was de dvd
Zie vorige reactiequote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:34 schreef yootje het volgende:
[..]
* SHERMAN ook benieuwd is
Ik doe me bestquote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:48 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Beter Sherman. En nu zo houden he met je vrouwtje
ergens in de oude faq staat door wie die gemaakt is en dat je de maker moet vragen om toestemming. Maar waar dat ook al weer precies was, weet ik niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:20 schreef SHERMAN het volgende:
Zit er copyright op deze smiley () die FOK! heeft zeg maar?
Dus toch...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:30 schreef Troel het volgende:
[..]
ergens in de oude faq staat door wie die gemaakt is en dat je de maker moet vragen om toestemming. Maar waar dat ook al weer precies was, weet ik niet.
het schijnt dat sweex hetzelfde is als e-tech, dus het zou elkaar niet zo veel maken.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:09 schreef Troel het volgende:
mijn router is naar de klote.
in hoeverre is het verstandig een nieuwe sweex te kopen?
ik heb nu een e-tech
ik hoor van meerdere mensen dat de sweex steeds gereset moet worden, daar heb ik bij die e-tech nooit last van gehad... Bovendien zien ze er anders uitquote:Op woensdag 7 juli 2004 08:45 schreef thatsme het volgende:
[..]
het schijnt dat sweex hetzelfde is als e-tech, dus het zou elkaar niet zo veel maken.
lijkt veel != hetzelfdequote:Op woensdag 7 juli 2004 10:00 schreef thatsme het volgende:
het service menu in de router lijkt iig wel veel op dat van e-tech. en een uiterlijk is natuurlijk heel makkelijk aan te passen
Linksys is inderdaadquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:15 schreef Jump het volgende:
maar kan wel zeggen dat een linksys routertje het perfect doet
ja, maar dat maakt meestal meer lawaai en zuipt meer electriciteit. hier thuis vonden ze dat niet zo tofquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:24 schreef giMoz het volgende:
Of gewoon een PC'tje ertussen zetten. Doet ook goed en kan je meestal wat meer:D
da's geen optie, ik heb hier al genoeg pc's draaienquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:24 schreef giMoz het volgende:
Of gewoon een PC'tje ertussen zetten. Doet ook goed en kan je meestal wat meer:D
Rustig, rustig en neem lekker een glas limonadequote:Op woensdag 7 juli 2004 20:10 schreef Jump het volgende:
* Jump moet kotsen van conflict en roonaan![]()
![]()
nog maar juist fles ice-tea leeggedronken. die mogen echt niet voor menne neus blijven staanquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Rustig, rustig en neem lekker een glas limonade [afbeelding]
geen idee, maar mocht iemand anders het doen, stond er al lang een nieuwe post in het "grote banmeldtopic"quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:54 schreef yootje het volgende:
Waarom doen die 2 het eik?
quote:Op donderdag 8 juli 2004 08:28 schreef Marty26 het volgende:
Mogge lieve mensen van het goede leven![]()
Werkze
n00bquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:35 schreef devzero het volgende:
Dag lieve vriendjes en vriendinnetjes,
Ik had een lange speach voorbereidt, maar houdt het toch maar bij een paar woorden. Hoewel ik niet zo fanatiek post als sommige van jullie ben ik toch blij om te vermelden dat dit mijn 1000ste post is
De grens lag toch bij 30000 om newbie af te zijnquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:37 schreef yootje het volgende:
[..]
n00b
![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:35 schreef devzero het volgende:
Dag lieve vriendjes en vriendinnetjes,
Ik had een lange speach voorbereid, maar houdt het toch maar bij een paar woorden. Hoewel ik niet zo fanatiek post als sommige van jullie ben ik toch blij om te vermelden dat dit mijn 1000ste post is
Geef hem dan even kado botte lul!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:46 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Goed zo jongen
ik zou zeggen, veel fun in het zuiden van frankrijk. dat was het toch als ik me goed herinner ?quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:06 schreef SHERMAN het volgende:
Vanaf zaterdag ochtend mogen jullie mij voor minsten 5 weken missen
Niet dat ik word gemistIk post de laatste tijd nog maar weinig in DIG
![]()
Heb ik dat hier verteldquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:11 schreef Jump het volgende:
[..]
ik zou zeggen, veel fun in het zuiden van frankrijk. dat was het toch als ik me goed herinner ?
Ik ga inderdaad 5/6 weken naar Zuid Frankrijk daar niet vanquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:19 schreef Jump het volgende:
ergens in een slowchat topic in dig een maand geleden ofzo. zou het eens moeten opzoeken. of het was iemand anders die 6 weken naar daar ging
quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:21 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad 5/6 weken naar Zuid Frankrijk daar niet vanWist alleen al niet meer dat ik dat hier had verteld.
Maar [b] misschien [b] ligt er tegen zaterdag daar al een dikke internet verbinding op me te wachten![]()
Hahahhahaquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:27 schreef Jump het volgende:
[..]
SHERMAN:
hier zegt slar dat ie 2 weken weg is: [Slowchat deeltje 9] deeltje 9 al
en iets verder zeg je dat je ook ongeveer 6 weken weg bent( [Slowchat deeltje 9] deeltje 9 al )
* SHERMAN blijkt sommige dingen beter te onthouden dan anderen
* yootje meldtquote:Op vrijdag 9 juli 2004 01:54 schreef devzero het volgende:
is er dan niemand meer? [afbeelding]
hahah ja wakkerquote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:24 schreef QuietGuy het volgende:ben nog niet wakker maar al weer aan 't werk
8:24 ? Ik zou het niet kunnen hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:24 schreef QuietGuy het volgende:ben nog niet wakker maar al weer aan 't werk
Geen idee wie?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:30 schreef Jump het volgende:
QG: wie zien je hier zo weinig de laatste tijd ?
ahja, ook waar.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:36 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Geen idee wie?
Ik heb het momenteel druk, ben thuis aan het verbouwen enzo, vandaar
Mwa... 't gebeurt in korte stukjes tijd, dus vul maar in, 't schiet niet opquote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:39 schreef Jump het volgende:
[..]
en vordert het goed ?
hèhèquote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:45 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Mwa... 't gebeurt in korte stukjes tijd, dus vul maar in, 't schiet niet op
Wie denk je?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:09 schreef Jump het volgende:
wa pipo eeft die TT veranderd?
oohhneee, toch niet die pipo van een slariouxquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:10 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Wie denk je?
Nee ikkuhquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:12 schreef Jump het volgende:
[..]
oohhneee, toch niet die pipo van een slarioux
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:13 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Nee ikkuh
Kun je niet een script maken wat iedere dag een andere TT genereert. Soort cookie-generator voor topic titlesquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:13 schreef QuietGuy het volgende:
Nee ikkuh
tapas is zo'n nieuw stom prog op kanaaltwee, hopelijk is het eten iets beterquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:43 schreef Troel het volgende:
maak er maar van dat ik vanavond met bert en zijn collega's tapas ga eten en dat ik vandaag alleen en morgen met bert naar huisjes ga kijken en ik helemaal gelukkig ben met mijn vriendje!
zolang ik de vis maar niet hoef te etenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:46 schreef Jump het volgende:
[..]
tapas is zo'n nieuw stom prog op kanaaltwee, hopelijk is het eten iets beter
ze gebruiken toch alleen maar sardientjes bij tapas (inktvis is een schaaldier).quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:58 schreef Troel het volgende:
zolang ik de vis maar niet hoef te eten
ie vertrekt binnenkort nog maarquote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Nu al terug uit Frankrijk?
have funquote:Op zaterdag 10 juli 2004 07:20 schreef SHERMAN het volgende:
Nou mensen,
Mijn reis naar zuid frankrijk gaat beginnen. Ik zal jullie missen
Post voorzichtig he
Enne waarschijnlijk tot over 5 weken
(misschien heb ik daar internet)
Gisteren had ik een verjaardags feestje van een kennis. Was wel lachen alleen beetje laat geworden....quote:Op zondag 11 juli 2004 11:40 schreef Godlike02 het volgende:
Mogguh mensjes
En Marty
War ben je gister geweest Marty??
Zondag is helemaal niet chillen, dat is de dag dat ik de wc,badkamer etc moet schoonmaken. De chloor lucht zit nog aan mn vingersquote:Op zondag 11 juli 2004 12:22 schreef Marty26 het volgende:
Maar ja sunday chill dus moet wel weer goed komen denk ik vandaag
Ik was in bloemendaal bij jazzquote:Op zondag 11 juli 2004 12:22 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Gisteren had ik een verjaardags feestje van een kennis. Was wel lachen alleen beetje laat geworden....
Maar ja sunday chill dus moet wel weer goed komen denk ik vandaag
Jij dan?
Ja dat geloof ik graagquote:Op zondag 11 juli 2004 19:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik was in bloemendaal bij jazz
Was weer erg gezellig!!
Achste jaar achter elkaar!quote:Op zondag 11 juli 2004 21:22 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik graagIk wou ook nog gaan maar ik was echt te gaar
Maar het was weer een leuk feestje dus.
Mogguh Marty!!quote:Op maandag 12 juli 2004 08:11 schreef Marty26 het volgende:
Mogge mensen. Zo het is weer maandag![]()
Werkze iedereen![]()
niksquote:Op zondag 11 juli 2004 23:58 schreef cygnusx het volgende:
Wat is eigenlijk t nut van deze lange topic
is dat een hint ?quote:Op maandag 12 juli 2004 10:22 schreef QuietGuy het volgende:
Over 30 dagen ben ik jarig
nee hoorquote:Op maandag 12 juli 2004 10:24 schreef Jump het volgende:
[..]
is dat een hint ?
ben je dan wel een jaar ouder geworden of nog steeds 16 ?quote:Op maandag 12 juli 2004 10:36 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
nee hoorMeer een reminder voor mezelf. Heb al vanaf m'n 16e nooit echt m'n verjaardag gevierd...
Ik word dit jaar 21quote:Op maandag 12 juli 2004 10:47 schreef Jump het volgende:
[..]
ben je dan wel een jaar ouder geworden of nog steeds 16 ?
Tijd dus voor een feestjequote:Op maandag 12 juli 2004 10:36 schreef QuietGuy het volgende:
nee hoorMeer een reminder voor mezelf. Heb al vanaf m'n 16e nooit echt m'n verjaardag gevierd...
sommige mensen worden nooit volwassen...quote:Op maandag 12 juli 2004 10:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Met 21 wordt je pas echt volwassen
Maak je maar niet druk, Lucille is 36quote:Op maandag 12 juli 2004 10:54 schreef Troel het volgende:
Bleeegh, wat voel ik me dan al een oude lul met mijn 22 jaren...
een "oude rot" in het vakquote:Op maandag 12 juli 2004 10:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Maak je maar niet druk, Lucille is 36![]()
Ben je ookquote:Op maandag 12 juli 2004 10:54 schreef Troel het volgende:
Ja hier nog 1 en dan te bedenken dat ik 23aug al weer 23 wordquote:Op maandag 12 juli 2004 10:54 schreef Troel het volgende:
zeg papa, ik moet nog 4 weken zakgeldquote:Op maandag 12 juli 2004 14:30 schreef Marty26 het volgende:
...
[14:21] <Marty> we hebben jump Qg en Slari en en nog een paar kids
[14:21] <Troel> je kind is vijf en je gaat het haar van je kind paars verven
...
Moet je bij je moeder zijn die gaat er over.quote:Op maandag 12 juli 2004 19:42 schreef Jump het volgende:
[..]
zeg papa, ik moet nog 4 weken zakgeld
nee, maar heb wel al paars, oranje, geel, groen en fluo haarkleur hadquote:Op maandag 12 juli 2004 21:04 schreef dujour het volgende:
jump heb je je haar dan ook paars?
quote:Op maandag 12 juli 2004 22:21 schreef Lucille het volgende:
WTF, mij een beetje oma noemen![]()
Sterker nog, die datum in mijn profiel is fakequote:Op maandag 12 juli 2004 10:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Maak je maar niet druk, Lucille is 36![]()
Bet overgrootmoederquote:Op maandag 12 juli 2004 22:25 schreef Lucille het volgende:
[..]
Sterker nog, die datum in mijn profiel is fake
Ik ben nog ouder
altijd alles fake ?quote:Op maandag 12 juli 2004 22:25 schreef Lucille het volgende:
[..]
Sterker nog, die datum in mijn profiel is fake
Ik ben nog ouder
dus toch een clone van Yvonnequote:Op maandag 12 juli 2004 22:25 schreef Lucille het volgende:
Ik ben nog ouder :')
nog een kloon ?quote:Op maandag 12 juli 2004 22:45 schreef devzero het volgende:
[..]
dus toch een clone van Yvonne![]()
Maar dan klopt dit ook helemaal niet meerquote:Op maandag 12 juli 2004 22:41 schreef Jump het volgende:
altijd alles fake ?![]()
Welnee joh, ik ben zo echt als het maar zijn kan.quote:Op maandag 12 juli 2004 22:41 schreef Jump het volgende:
[..]
altijd alles fake ?![]()
Dacht al wanneer komt ze met haar reactiequote:Op maandag 12 juli 2004 22:50 schreef Lucille het volgende:
[..]
Welnee joh, ik ben zo echt als het maar zijn kan.
Geen flauw ideequote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:14 schreef QuietGuy het volgende:
mogguh
universele afstandsbediening + KiSS DVD-speler <-- weet iemand het?
Is een optie, maar nogal duur zeg maarquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:30 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Geen flauw ideeKoop gewoon zo'n groote met display enzo kun je alles van af de tuin doen
Ja zit ook wel weer wat in. Maar voor als je strakjes met reneequote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:35 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Is een optie, maar nogal duur zeg maar
En na een KiSS DP-500, Sony STR-DE497 en Jamo HCS5000 is 't geld enigszins op![]()
Een mycom cadeaubon?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:41 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja zit ook wel weer wat in. Maar voor als je strakjes met reneegaat samen wonen is het wel een mooi idee toch?
Trouwens heb je nog speciaale wensen voor je verjaardag? ( behalve je afstands bediening )
wheheheh, ik heb nog wel oude pentium 100's die gestript zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:50 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Een mycom cadeaubon?
Nee ik hoef in principe niets...
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:04 schreef Troel het volgende:
[..]
wheheheh, ik heb nog wel oude pentium 100's die gestript zijn
eigen fabricage ook goed ?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:05 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
![]()
Met een 2U-kastje ben ik overigens ook heel blij![]()
![]()
quote:> ntpdate -q ntp0.nl.net ; wget --quiet -O - http://fok.internix.be/overzicht.php | grep "op het moment"
server 193.67.79.202, stratum 1, offset -0.011707, delay 0.04617
13 Jul 20:57:36 ntpdate[91162]: adjust time server 193.67.79.202 offset -0.011707 sec
Ik zie hieronder veel tijden staan, maar wat is de server tijd? Wel op het moment is het nu: 13-07-2004 20:55:56</div>
aah kut, staat die server nu weer 2 minuten achter.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:59 schreef devzero het volgende:
Hee Jump, ik wou hier eigenlijk een nieuw topique over openen, maar staat jouw webserver op Belgische tijd?
[..]
Ja, dan voel je even dat je er helemaal bij hoort. Het ergste wat mij overkomen is is "10 maal zoveel als jij gore newbie" door Xebroquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:02 schreef Troel het volgende:
Woei, ik kom net mijn eerste doodverwensing tegen op fok!
nee, andersom...Dit was er eentje die IK maaktequote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, dan voel je even dat je er helemaal bij hoort. Het ergste wat mij overkomen is is "10 maal zoveel als jij gore newbie" door Xebro![]()
Mwa...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:01 schreef Jump het volgende:
[..]
eigen fabricage ook goed ?
opgepast, zo dadelijk BREIN op je dak, kopieren mag nietquote:Op woensdag 14 juli 2004 09:24 schreef Troel het volgende:
Ik ben lekker bandjes aan het opnemen voor de vakantie. (Tapes voor Joene). Dus ik ben lekker ouderwets!
Kopieeren van een eigen cd op een bandje mag toch? Of zijn die regels ook al veranderd?quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:15 schreef Jump het volgende:
[..]
opgepast, zo dadelijk BREIN op je dak, kopieren mag niet
Je bedoelt hobbyscoop op eh radio 1? Van die basicprogramma's ja. Toen 3fm nog gewoon radio 3 heettequote:Op woensdag 14 juli 2004 18:40 schreef dujour het volgende:
kon je toen toch ook van 3fm spelletjes opnemen?
Het wordt nu wel een heel erg plakkerig topic hoor. schopje naar R&Pquote:Op donderdag 15 juli 2004 08:17 schreef Marty26 het volgende:
*knuft troel*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |