Zal vanavond eens kijken. Hij was 20 euroquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:37 schreef Psycho_Flip het volgende:
Merk van die universele AB? (Codes zijn niet bij alle merken hetzelfde..)
Euhm.. niet echt.. Bij een philips (of een ander merk.. ben het alweer vergeten) universele AB moest ik 4 cijfers inkloppen en bij een of ander kruidvat/aldi/lidl geval 3 cijfers..quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:45 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Zal vanavond eens kijken. Hij was 20 euro
Maar volgens mij zijn die codes juist wel standaard?
Neen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:45 schreef QuietGuy het volgende:
Zal vanavond eens kijken. Hij was 20 euro
Maar volgens mij zijn die codes juist wel standaard?
Zat er bij, maar stond geen KiSS in. Ik denk dat ik toch maar een learnable ga uitzoeken. Die zijn alleen zo duurquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:51 schreef robh het volgende:
[..]
Er hoort een boekje bij te zitten met codes btw
Die zijn allemaal (bijna) hetzelfde hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:52 schreef Jordy-B het volgende:
En anders hebben veel afstandsbedieningen ook nog wel de mogelijkheid om zelf de juiste frequentie op te zoeken.
Ga gewoon lopenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:52 schreef QuietGuy het volgende:
Zat er bij, maar stond geen KiSS in. Ik denk dat ik toch maar een learnable ga uitzoeken. Die zijn alleen zo duur
Ik heb dan ook het bonnetje nog, heb 'm gekocht bij een klein electronica-zaakje hier in Breda, Radiobeurs Rhee, want ik twijfelde idd of 't zou lukken. Maar idd zijn die learnable een stuk duurder.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:54 schreef Mr-Mackey het volgende:
Een Learning RC is wel wat duurder (en doorgaans groter), maar wel verdomd gemakkelijk in gebruik.
Ik heb expres al een dvd-speler met netwerk aansluiting, omdat ik te lui ben om er een DVD in te stoppenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:54 schreef robh het volgende:
[..]
Ga gewoon lopen![]()
FF van je luie reet af, dvd-tje op play, en klaar toch?
Je kunt er overigens eenvoudig een DP-508 van maken. Zodra bij mij de garantie eraf is (maandje of 2), gaat er een 80GB HDD in!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:57 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik heb dan ook het bonnetje nog, heb 'm gekocht bij een klein electronica-zaakje hier in Breda, Radiobeurs Rhee, want ik twijfelde idd of 't zou lukken. Maar idd zijn die learnable een stuk duurder.
Heb idd zelf ook de DP-500. Mooi stukje techniek!
Bij onze vorige universele AB konden we 'm dmv een toetsencombinatie laten zoeken naar wat de juiste instellingen zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:53 schreef robh het volgende:
[..]
Die zijn allemaal (bijna) hetzelfde hoor
Het zijn de stuurcodes die niet hetzelfde zijn.
Heb 't al eerder overwogen idd, maar ik heb een netwerk op 1000mbit met een fileserver van 620GB. De enige vertraging zit hem in de 100mbit-connectie in m'n KiSS, maar nooit problemen met de snelheid gehadquote:
Gewoon even alle DVD codes proberen danquote:Op woensdag 14 juli 2004 19:46 schreef QuietGuy het volgende:
't is trouwens een Marmitek Silverline 8 afstandsbediening.
PDF-brochure, PDF codelijst en PDF manual
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |