ja maar dat hadden we vorige maand (herhaling) en toen werd het door heel veel mensen niet echt fijn gevonden als onderwerp, omdat het zo vrij wasquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:42 schreef TsiisSkaaf het volgende:
Op wat voor onderwerp hopen jullie? Ik hoop op een onderwerp waar je zelf wat mee kan spelen, ik bedoel dat je wat verschillende dingen krijgt.. Hoe zal ik het duidelijk zeggen.
Iets waar je meer fantasie in kan leggen.
vind ik ook...quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:42 schreef TsiisSkaaf het volgende:
Op wat voor onderwerp hopen jullie? Ik hoop op een onderwerp waar je zelf wat mee kan spelen, ik bedoel dat je wat verschillende dingen krijgt.. Hoe zal ik het duidelijk zeggen.
Iets waar je meer fantasie in kan leggen.
Ja, leuk idee. Is wel wat leuks van te maken, kan je ook van alles mee doen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:44 schreef Ymke het volgende:
Rouw , past goed bij het verlies van Nederland
jaquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:01 schreef Xilantof het volgende:
hehe, jullie komen maar hier kijken omdat de voetbal ruk is?
ja :'(quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:01 schreef Xilantof het volgende:
hehe, jullie komen maar hier kijken omdat de voetbal ruk is?
zou er nog hoop zijn??quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:03 schreef TsiisSkaaf het volgende:
[..]
ja
En nu komt er een doelpunt voor Nederland...
Dank je, maar ik ben nooit echt tevreden...en als ik dat wel eens ben stuur ik toch nog een andere foto inquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:58 schreef m-niki het volgende:
pea!! Kom op!! Hoe weet jij nu dat je niet in de top 3 komt!! Je zal raar staan te kijken deze maand... ik vind dat je altijd hele leuke aparte foto's maakt!!
tis dat je het zelf zegtquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
tutje he?
En de groepsfoto naar de mijne?quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:21 schreef Marc H het volgende:
Rewimo, mijn onderwerpen zijn op de e-mail![]()
spannend spannend spannend!!quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:21 schreef Marc H het volgende:
Rewimo, mijn onderwerpen zijn op de e-mail![]()
tis ook niet echt de moeite om te kijken hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:24 schreef m-niki het volgende:
[..]
spannend spannend spannend!!
(maar ik denk dat Rewimo ook voetbal zit te kijken...)
Ik kijk sowieso geen voetbal (mijn vriend is dan ook bij vrienden van hem), maar als ik geschreeuw hoor hier in de buurt dan zet ik hem gauw even op 2..en ik hoor nu al heel lang helemaal niets meer...wat zijn ze allemaal stil!!!!
groot genoeg voor groot formaat fotoquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:23 schreef Marc H het volgende:
als ik een email adres had
en dan ook ff naarquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
groot genoeg voor groot formaat foto
xilamutsje...je quote toch geen emailadresquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:30 schreef Xilantof het volgende:
[..]
en dan ook ff naar
peamutjesquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:31 schreef pea4fun het volgende:
[..]
xilamutsje...je quote toch geen emailadres
Ik drink port...wat is jouw excuus?quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
peamutjes
wat doe je nu zelf ook?
stress + moeheid van de opleiding,quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:39 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik drink port...wat is jouw excuus?
Maw toe aan vakantie en wat ontspanning....zoals een nieuwe fotowedstrijd? Laat dat nou ff goed uitkomenquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
stress + moeheid van de opleiding,
vandaag mijn P gehaald (heel blij in de ochtend)
vervolgens een prachtig ontwerp "afgekraakt"
heb van 8.15 tot 17.45 op school gezeten
goed genoeg
idd.quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Maw toe aan vakantie en wat ontspanning....zoals een nieuwe fotowedstrijd? Laat dat nou ff goed uitkomen
Yep, rouw het volgende onderwerpquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:44 schreef Caar2 het volgende:
verlorennnnnnnnn!!!!!!!!!stelletje sukkels...
![]()
Jij wordt ook enthousiaster met de maandquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:56 schreef DuchessX het volgende:
Ben benieuwd wat het nieuwe onderwerp zal worden!
vastwelquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:57 schreef Abbadon het volgende:
hoop dat ik deze maand weer eens mee kan doen
quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:17 schreef RubberDuckey het volgende:
het leven staat stil lijkt het
Als ik m`n tentamen van vandaag heb gehaald heb ik voorlopig ook vakantie, en als ik um verkloot heb mot ik druk gaan zoeken naar een andere opleidingquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
nog slechts een tentamen en dan lekker vakantie tot april volgend jaar![]()
Wat zijn de verwachtingen? Ikzelf ben gematigd positiefquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:24 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Als ik m`n tentamen van vandaag heb gehaald heb ik voorlopig ook vakantie, en als ik um verkloot heb mot ik druk gaan zoeken naar een andere opleiding
Naja vorige week dit vak ook gedaan, toen een 2 gehaald. Maar als ik nou een 4 haal heb ik het gehaald, heb genoeg compensatie.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat zijn de verwachtingen? Ikzelf ben gematigd positiefik kon meer invullen dan ik verwachtte
en ik zag opeens halverwege het tentamen het licht m.b.t. wat theoretisch gelul wat ik echt niet kon volgen
![]()
@m-niki: hoe is het met jouw tentamens afgelopen? Of moet je nog?
Tja.....als Rewimo niet met de onderwerpen komt zullen we wel moetenquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:31 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Naja vorige week dit vak ook gedaan, toen een 2 gehaald. Maar als ik nou een 4 haal heb ik het gehaald, heb genoeg compensatie.
beetje offtopic, maar je mot toch ergens over lullen he
En PdeHoog is..................PdeHoogquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:47 schreef Marc H het volgende:
Marc H is op dpz:.... Marc H
Had je niet verwacht zeker
Ga je schamenquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:53 schreef RubberDuckey het volgende:
En ik zit er niet![]()
Het origineel laat dat op zich toe, maar ik doe het lekker nietquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:59 schreef RubberDuckey het volgende:
Ik had aan de onderkant net nog een randje extra gedaan, maarja dat zou ik doen
Die eerste vlaggenfoto dus
De tweede foto maakt het weer goedquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het origineel laat dat op zich toe, maar ik doe het lekker niet![]()
cool vlaggetje....waar komt-ie vandaan?quote:
Poeheequote:Op woensdag 30 juni 2004 21:45 schreef m-niki het volgende:
ik denk dat hier niemand is, omdat iedereen zijn oranje avatar terug aan toveren is tot een normale...
Kijk....Offy is ook wakkerquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:06 schreef Offy het volgende:
[..]
Poehee![]()
tvp
Alkmaar cityquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
cool vlaggetje....waar komt-ie vandaan?
bierquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:09 schreef Sixty4 het volgende:
[..]
Alkmaar city
En nog een dorstlessend vlaggetje:
[afbeelding]
Oranje mag niet meer blijkbaarquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kijk....Offy is ook wakker
Had jij trouwens geen oranje vis?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:15 schreef Offy het volgende:
[..]
Oranje mag niet meer blijkbaar(dat hele voetbal kan me eerlijk gezegd gestolen worden hoor. Kijk, ik vind het heel jammer dat Nederland niet door is, maar als je volwassen mannen in het publiek een potje ziet janken omdat we een voetbalwedstrijdje verloren hebben, dan moet je je prioriteiten een beetje gaan verzetten
)
Iets mis met bier?quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
bier
Coole vlag...jammer van die grijze lucht erachterquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:15 schreef Sixty4 het volgende:
[..]
Iets mis met bier?![]()
Politiek vlaggetje dan?
[afbeelding]
Helaas geen mooie wolken met blauwe lucht.quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Coole vlag...jammer van die grijze lucht erachter
quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:21 schreef Sixty4 het volgende:
[..]
Helaas geen mooie wolken met blauwe lucht.
Ik was een beetje in het rond aan het schieten, wachtend op dit:
[afbeelding]
4 nog wel... dank uquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Graag gedaan....hij is echt schitterend. Zoiets zou ik nou dus uitprinten en aan de muur hangen denk ikquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:27 schreef Sixty4 het volgende:
[..]
4 nog wel... dank u![]()
Neem aan dat je Alkmaarder bent, zaterdag opname's van Ter land ter zee en in de lucht, maar wist je waarschijnlijk dan ook wel.quote:
Speciaal voor jou....quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:06 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Zo ik kom ook maar weer eens kijken... is dat hele dieren gedoe inmiddels weer over? Geloof het wel he!
quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:46 schreef m-niki het volgende:
PdeHoog! Gave vlaggen hejje daar!! Heerlijke lucht er ook achter, daar heb je geluk mee gehad!! Ziet er mooi uit he!
Tentamensquote:Mijn tentamens by the way, ik kreeg net vandaag een 5 terug voor een vak dat is flink balen, want dat wordt herkansen in de zomervakantie..bleh, de tentamens van vorige week en die week daarvoor en van gisteren gingen anders wel heel erg goed (maar ja, je weet nooit)...en net nu ik dacht dat ik NOOIT meer tentamens zou hoeven maken....mag ik lekker gaan leren weer..ik heb het een beetje gehad, er lijkt wel geen einde aan te komen! Maar goed...OOIT...ooit zal het afgelopen zijn (maar wanneeeeeeeer dan?!?!?!?!?!!!) Maar nu nog eerst twee papers inleveren en nog een diagnostiek tentamen (maar da's niet echt leren, da's meer doen) en dan WEL mooi zomervakantie in de Ardeche!! We rijden 16 juli weg hiephoi!! En zaterdag aanstaande gaat mijn zusje trouwen hiep hoi! (moest ik ook effe kwijt...)
quote:Xilantof: gefeliciteerd met je P!!!
Hm stom stom stom, ik had inderdaad een typfoutje gemaakt en kon dit door een (korte) vakantie helaas niet corrigeren. Geruststellende gedachte is dat mijn 5 stemmen de top-3 niet zouden veranderen.quote:Riques punten vervallen omdat hij ondanks herhaalde oproepen zijn stem niet heeft aangepast, en 2x op dezelfde foto stemmen kunnen we helaas niet toestaan
Ik was gister wat melig dus ik vond het tijd worden voor leuke foto's in de FOT-slowchat en omdat er nog geen nieuw onderwerp was heb ik maar oude zooi in de groep gegooid (ik vond deze wel toepasselijk na "onze" nederlaag van gisterquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:00 schreef Kermit77 het volgende:
Kermit77(FOK) = Kermit(DPZ)
Wat is dat trouwens met die vlaggen?
Ik ga zaterdag ook even kijken of er nog leuke foto's te maken zijn. Het zal inderdaad wel erg druk zijn. Enig idee hoe laat het begint?quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:19 schreef sjeffie1 het volgende:
[..]
Neem aan dat je Alkmaarder bent, zaterdag opname's van Ter land ter zee en in de lucht, maar wist je waarschijnlijk dan ook wel.
Ik ga in iedergeval proberen er wat plaatjes uit te trekken als ik een beetje in de buurt kan komen.
Ik vaar met een opduwertje genaamd Rokes.
't gaat om het eindresultaat, niet om de weg ernaartoequote:Op donderdag 1 juli 2004 12:07 schreef Xilantof het volgende:
ik heb hem wel een jaar te laat gehaald (zit nu eind 2de jaar)
hmmmm...beterschap dan maarquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:38 schreef Rewimo het volgende:
Sorry jongens, ben gisteravond ingestort met een fikse keelontsteking en had geen puf meer om nog iets anders te doen dan slapen![]()
Ik heb 8 onderwerpen binnengekregen die ik zometeen even in een poll zal gieten.
Ik zat hier voetbal te kijken: Speeltuinbankje #72: Hart voor Oranje!!!quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
hmmmm...beterschap dan maar
we misten je wel hoor gisteravond![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:50 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ook.....ik ga voor communicatie
Hier kan je stemmen op de onderwerpen:quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:04 schreef MrTimbo.B het volgende:
gevaar missch id voor onderwerp?
ehm als er al onder werpen zijn kan iemand dan ff zegge waar je kan stemme?
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:53 schreef Xilantof het volgende:
of verraad ik nu mijn stem?
meestal stem ik impulsief..quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:08 schreef TsiisSkaaf het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?
Ik denk nog even na wat ik wil. Maar ben het met jullie onderwerp wel eens. Maar welke ik als eerste keuze zal maken..........![]()
Elke stem kan een verschil maken hoor! Hoewel mijn beoordelingsstem van juni geen verschil heeft uitgemaakt voel ik me toch behoorlijk lullig dat ik een typfout gemaakt heb waardoor mijn stem ongeldig verklaard is. Stemmen vind ik heel belangrijk!quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:10 schreef Xilantof het volgende:
[..]
meestal stem ik impulsief..
heb altijd zo'n idee dat die ene stem van mij nooit een verschil zal uitmaken
ik weet ook wel dat het toch wel verschil kan uitmaken...quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:13 schreef rique het volgende:
[..]
Elke stem kan een verschil maken hoor! Hoewel mijn beoordelingsstem van juni geen verschil heeft uitgemaakt voel ik me toch behoorlijk lullig dat ik een typfout gemaakt heb waardoor mijn stem ongeldig verklaard is. Stemmen vind ik heel belangrijk!
Overigens stem ik ook impulsief, met elk onderwerp kan ik wel wat. Meestal ben ik 3 weken aan het broeden en dan komt het opeens wel, welk onderwerp het ook is.
Idd....communicatie was het eerste waar ik beelden in mijn hoofd voorbij zag komen. Ik heb bij de rest ook geprobeerd me wat voor te stellen, maar vind het heel moeilijk hoor.quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
en dat impulsief is meer van: 1ste keuze doe ik.
het onderwerp dat me als eerste trekt, of wat als eerste en beeld oproept kies ik dan.
Ja, dat was jammer rique, ik heb nog een aantal keren een oproep aan je gedaan om het te corrigeren, maar dat heb je kennelijk niet gezienquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:13 schreef rique het volgende:
[..]
Elke stem kan een verschil maken hoor! Hoewel mijn beoordelingsstem van juni geen verschil heeft uitgemaakt voel ik me toch behoorlijk lullig dat ik een typfout gemaakt heb waardoor mijn stem ongeldig verklaard is. Stemmen vind ik heel belangrijk!
Overigens stem ik ook impulsief, met elk onderwerp kan ik wel wat. Meestal ben ik 3 weken aan het broeden en dan komt het opeens wel, welk onderwerp het ook is.
Ook trots gebruik makend van uw stemrecht dus!quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:04 schreef Borelius het volgende:
Ik heb ook gestemd, daar kom ik rond voor uit.![]()
Nou die oproepen zag ik vanochtend, toen ik terugkwam van twee dagen 100km lopen op de veluwe. Helaas pindakaas, wel erg attent trouwens van je om er zoveel werk van te maken!quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, dat was jammer rique, ik heb nog een aantal keren een oproep aan je gedaan om het te corrigeren, maar dat heb je kennelijk niet gezien
er riep iemand om het onderwerp treinen..... spoorbomenquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:40 schreef rique het volgende:
[..]
Nou die oproepen zag ik vanochtend, toen ik terugkwam van twee dagen 100km lopen op de veluwe. Helaas pindakaas, wel erg attent trouwens van je om er zoveel werk van te maken!
Je kan gelukkig met bijna elk onderwerp wel een bomenfoto maken, oude bomen, ronde bomen, kleurrijke bomen, lichte bomen.....![]()
communicerende bomenquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:40 schreef rique het volgende:
[..]
Nou die oproepen zag ik vanochtend, toen ik terugkwam van twee dagen 100km lopen op de veluwe. Helaas pindakaas, wel erg attent trouwens van je om er zoveel werk van te maken!
Je kan gelukkig met bijna elk onderwerp wel een bomenfoto maken, oude bomen, ronde bomen, kleurrijke bomen, lichte bomen.....![]()
Prettige vakantie, je hebt in elk geval iets om naar uit te kijken als je terugkomtquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:29 schreef Hayk het volgende:
De onderwerpen zijn leuk inderdaad... Ik ben benieuwd. De uitslag krijg ik helaas niet mee, want ik ga op vakantie morgen, maar daarna zal ik 't merken![]()
Succes alvast de komende week!
Via Archief fotowedstrijden Fok! kom je bij het overzicht van juniquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:29 schreef MrTimbo.B het volgende:
waar zyn de foto's van de vorige wedstrijd eigenelij?
Ze zitten allemaal hun verdriet weg te drinkenquote:Op donderdag 1 juli 2004 22:32 schreef PdeHoog het volgende:
ey guys....
Voetbal is afgelopen hoorHet mag hier druk zijn
whehehehequote:Op donderdag 1 juli 2004 22:52 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal hun verdriet weg te drinken
Denk dat het gewoon stilte voor de storm is, zo gauw het onderwerp bekend is zal het feest hier wel weer verder gaan....
Ik zie dat kleur nu weer voor licht. moeten we daar wat bij verzinnen dus. zal straks eerst ff kijken of ik wel een kleurenfilmpje in mijn camera heb
of zojuist bij mij in de auto op de A6 terhoogte van Lemmerquote:Op vrijdag 2 juli 2004 07:22 schreef Xilantof het volgende:
voor wie storm een leuk onderwerp vind,
die had vanochtend hier in den haag moeten zijn.
prachtige storm met mooie bliksem
prachtig is dat hequote:Op vrijdag 2 juli 2004 07:41 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
of zojuist bij mij in de auto op de A6 terhoogte van Lemmer
ik denk dat ik nog hooguit 70 reed; hagel regen en flitsende flitsen
zolang die leasebak mongolen zich ook een beetje aanpassen aan het weer kan ik er wel van genieten jaquote:Op vrijdag 2 juli 2004 07:43 schreef Xilantof het volgende:
prachtig is dat he
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 07:45 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
zolang die leasebak mongolen zich ook een beetje aanpassen aan het weer kan ik er wel van genieten ja
zeg vriend......quote:Op vrijdag 2 juli 2004 07:45 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
zolang die leasebak mongolen zich ook een beetje aanpassen aan het weer kan ik er wel van genieten ja
jaquote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:20 schreef stil het volgende:
Nog wachten tot zondagavond 22.00 uur en het is pas vrijdag.
ach gossiequote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
jaen Rewimo is ook nog ziek ( ik leef even mee met haar
)
en ik moet nu naar kantoor omdat de geijserboer net weg is en ze zelfs belden dat er problemen waren
* PdeHoog rilt bij voorbaatproblemen
voorspellen nooit iets goeds
en zeker niet als je baas belt dat ze binnendruppelen
Het medelijden druipt eraf he?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ach gossie
Dan zal ik maar niet zeggen dat ik vakantie heb.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
jaen Rewimo is ook nog ziek ( ik leef even mee met haar
)
en ik moet nu naar kantoor omdat de geijserboer net weg is en ze zelfs belden dat er problemen waren
* PdeHoog rilt bij voorbaatproblemen
voorspellen nooit iets goeds
en zeker niet als je baas belt dat ze binnendruppelen
ik moet nog 1 weekquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:07 schreef TsiisSkaaf het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet zeggen dat ik vakantie heb.
ik hoop niet dat het kleur wordt iigquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:26 schreef Ymke het volgende:
Als het kleur wordt lever ik mijn druppels in
jij zit zowiezo goedquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:28 schreef Ymke het volgende:
Mijn druppels zijn ook rond
ik hoop dat het wel kleur word, maar heb voor sport gestemd. niet dat ik wil dat dat het word... handig meteen stemmen..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik hoop niet dat het kleur wordt iig
Hier moet ik even over nadenken hoor.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:17 schreef berc het volgende:
[..]
ik hoop dat het wel kleur word, maar heb voor sport gestemd. niet dat ik wil dat dat het word...
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:24 schreef Ymke het volgende:
[..]
Hier moet ik even over nadenken hoor.
volgende week kan je dan wel?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:13 schreef dawg het volgende:
luap en/of pea: kijk hier even. Heb ook hier even maar neergezet, zodat jullie het zeker lezen.
zit ik nou toch de hele tijd met een liedje in mijn hoofd.... ik wil het toch even met u allen delen:quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:45 schreef Abbadon het volgende:
voor kleur heb ik al wel een ideetje...
Eetsmakelijkquote:Op zaterdag 3 juli 2004 04:30 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
zit ik nou toch de hele tijd met een liedje in mijn hoofd.... ik wil het toch even met u allen delen:
Duo Penotti, 2 kleuren in een pottie.....
moet toch ook iets mee te doen zijn; ben bang dat ik volgende de hele week pasta op brood heb...
Nehquote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:34 schreef Bowiefan het volgende:
het is wel weer eens tijd voor een plaatje hier;
[afbeelding]
is dit wat voor kleur
eenschquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:53 schreef dawg het volgende:
Is het stemmen al voorbij?
Het wordt toch kleur, als het stemmen nog niet voorbij is. Misschien kunnen we beter het onderwerp-stemmen wat korter doen, en het foto-stemmen wat langer (zoals al eerder geopperd werd in dit topic)?
ik dacht zelfs tot morgen 22:00quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
eensch
en volgens mij is het tot vanavond 22.00 uur
Ja, dit dacht ik eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:58 schreef Caar2 het volgende:
[..]
ik dacht zelfs tot morgen 22:00![]()
check jij het? of ik?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:58 schreef Caar2 het volgende:
[..]
ik dacht zelfs tot morgen 22:00![]()
ja, of dit:quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:34 schreef Bowiefan het volgende:
het is wel weer eens tijd voor een plaatje hier;
[afbeelding]
is dit wat voor kleur
dat is iig kleur, geen twijfel over mogelijkquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:04 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
ja, of dit:
[afbeelding]
* zich plotseling realiseert dat ie eigenlijk in een soort Bollenstreek woont![]()
van mij mag hij nu wel open blijven tot zondag.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:07 schreef Rewimo het volgende:
Ik had hem op morgenavond 22.00 uur gezet, omdat ik verwachtte dit weekend weg te zijn, en dus de poll niet kon sluiten voor ik terug was. Ik snap wel dat jullie graag aan de slag willen. Maar om hem nu eerder te sluiten...
Normaal gesproken laat ik hem een dag of 2 open, maar ik heb al uitgelegd hoe dat kwam deze keer.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]
van mij mag hij nu wel open blijven tot zondag.
tis misshcien alleen een les voor de volgende maand
[compleet offtopic]quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Normaal gesproken laat ik hem een dag of 2 open, maar ik heb al uitgelegd hoe dat kwam deze keer.
iddquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Normaal gesproken laat ik hem een dag of 2 open, maar ik heb al uitgelegd hoe dat kwam deze keer.
die rooie plaat van mij is vlak bij een lokaal vliegveld geschoten, die van u lijkt inderdraad wel heel veel op 1 van die velden die ik een maand geleden in de bekrompenerwaard langs de A6 heb zien liggen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:04 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
ja, of dit:
[afbeelding]
* zich plotseling realiseert dat ie eigenlijk in een soort Bollenstreek woont![]()
Heb je hier ook een vergroot versie van?quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:21 schreef Sixty4 het volgende:
[..]
Helaas geen mooie wolken met blauwe lucht.
Ik was een beetje in het rond aan het schieten, wachtend op dit:
[afbeelding]
Nee, deze lag niet in de Bekrompenerwaard, deze lag in Zuidelijk Flevoland (langs de Praamweg, de weg die leidt naar de Oostvaardersplassen)quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:39 schreef Bowiefan het volgende:
......die van u lijkt inderdraad wel heel veel op 1 van die velden die ik een maand geleden in de bekrompenerwaard langs de A6 heb zien liggen
Dus ongeveder dezelfde hoek als mijn blommekesquote:Op zondag 4 juli 2004 00:47 schreef Ouwesok het volgende:
Nee, deze lag niet in de Bekrompenerwaard, deze lag in Zuidelijk Flevoland (langs de Praamweg, de weg die leidt naar de Oostvaardersplassen)
zie paar postjes terug.......quote:Op zondag 4 juli 2004 14:10 schreef Xilantof het volgende:
nou, met 40-24 voor kleuren (t.o.v. communicatie) denk ik dat het nu wel verantwoord is om over kleur goed en wel na te gaan denken...
ik heb zelf nog weinig inspiratie..
wie heeft dat wel? en durft een tipje van de foto op te lichten?
geeft toch best geinig effect zoquote:Op zondag 4 juli 2004 14:33 schreef Ouwesok het volgende:
Met het weer in het achterhoofd wel weer eens tijd om een oud experimentje met de kerstverlichting van stal te halen.
Gewoon lens een flink end uit de scherpte halen en richten op een bontgekleurde lichtbron, et voila:
[afbeelding]
Lens op volle opening houden anders krijg je geen verstrooiingscirkeltjes maar verstrooiingsveelhoekjes
wow, leuke foto, lekker abstract..quote:Op zondag 4 juli 2004 15:45 schreef SweT het volgende:
Ook mijn eerste experiment met Kleur ..
[afbeelding]
wat is dat nou voor reaktie?quote:Op zondag 4 juli 2004 21:53 schreef Rewimo het volgende:
Had je geen puntenslijper?
goh, Abbie...leuke fotoquote:Op zondag 4 juli 2004 22:00 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat is dat nou voor reaktie?
is 'goh, Abbie...leuke foto' te veel gevraagd?
![]()
Hij is ook leukquote:Op zondag 4 juli 2004 22:00 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat is dat nou voor reaktie?
is 'goh, Abbie...leuke foto' te veel gevraagd?
![]()
Heeft het dagen binnen zitten al positief effect op je keel gehad?quote:Op zondag 4 juli 2004 22:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij is ook leukMaar ja ik ben een beetje melig en zo... zit al dagen binnen en dan krijg je dat. Ik liet mijn eerste ingeving los, sorry...
ik kom er wel overheen...maar je stopt toch een stukje van jezelf in zo'n foto...een stukje emotie, gevoel...een zeker je ne sais quoi...en zo'n reactie slaat dan toch een bres in de emotionele stuwdam die je hebt opgebouwd...quote:Op zondag 4 juli 2004 22:06 schreef Rewimo het volgende:
Hij is ook leukMaar ja ik ben een beetje melig en zo... zit al dagen binnen en dan krijg je dat. Ik liet mijn eerste ingeving los, sorry...
Mjah, ik snap dat je een emotionele band hebt opgebouwd met die potloden. Om ze precies in die positie te krijgen, ze ervan overtuigen dat dàt de perfecte foto oplevert... En dan komt er zo'n bruut die ze wel even met een puntenslijper te lijf zal gaanquote:Op zondag 4 juli 2004 22:12 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik kom er wel overheen...maar je stopt toch een stukje van jezelf in zo'n foto...een stukje emotie, gevoel...een zeker je ne sais quoi...en zo'n reactie slaat dan toch een bres in de emotionele stuwdam die je hebt opgebouwd...
dus
Misschien iets met potlodenquote:Op zondag 4 juli 2004 22:35 schreef Xilantof het volgende:
toch kleur he
maar goed, we zien wel wat mijn hoofd me brengt
Nou, ik vind dit helemaal geen slechte reactie.quote:Op zondag 4 juli 2004 21:53 schreef Rewimo het volgende:
Had je geen puntenslijper?
Mooie foto, die telefoon! Mooi van kleur en netjes strak.quote:Op zondag 4 juli 2004 22:58 schreef m-niki het volgende:
Nou dat vind ik leuk!! (kan ik jullie de hele maand gaan bashen met kleurige foto's want daar heb ik Wat kleur betreft, deze vind ik zelf de mooiste uit mijn archief:
[[url=http://home.zonnet.nl/fotowereld/portfolio/thumbtelefoon.jpg]afbeelding][/url]
Had ook voor communicatie gekuntquote:Op zondag 4 juli 2004 23:11 schreef Xilantof het volgende:
m-niki, die telefoon is het echt heel gaaf!
die kan je zo insturen![]()
iddquote:Op maandag 5 juli 2004 01:22 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Had ook voor communicatie gekunt
is al geweestquote:Op maandag 5 juli 2004 08:52 schreef NiXz het volgende:
wanneer kan ik eigenlijk stemmen voor de wedstrijd van juni? *weg beetje kwijt is*
Ehm... niet meer, sorry. De stemming is over het algemeen tot 2 dagen na sluiting van de inzendtermijn van de wedstrijd.quote:Op maandag 5 juli 2004 08:52 schreef NiXz het volgende:
wanneer kan ik eigenlijk stemmen voor de wedstrijd van juni? *weg beetje kwijt is*
Ik was afgelopen zaterdag even aan het winkelen in mijn woonplaats Hoorn en vooral op de markt zag ik ook steeds zaken die mij aan de wedstrijd deed denken!quote:....Het stomme is dat ik dus nu alles, wat ik voorbij zie komen, sta te beoordelen op wedstrijd-waardig
Dat is inderdaad het leuke van de fotowedstrijd, je gaat toch een beetje kijken in het dagelijks leven hoe je zaken binnen een onderwerp kan vatten. Zo zie ik nog steeds mooie vormen van herhaling, mooie bomen en mooie onderwerpen voor een klassiek zwart/wit plaat.quote:Op maandag 5 juli 2004 13:49 schreef Borelius het volgende:
[..]
Ik was afgelopen zaterdag even aan het winkelen in mijn woonplaats Hoorn en vooral op de markt zag ik ook steeds zaken die mij aan de wedstrijd deed denken!
Ik ben er nog niet uit, maar het houdt me wel bezig! En ik heb hier al een paar leuke voorbeelden voorbij zien komen.
Ik zal eens kijken of ik dat glimmerige eraf kan krijgen iddquote:Op maandag 5 juli 2004 13:37 schreef Jessicaa het volgende:
De tomaatjes vind ik nogal glimmerig. Maar ik krijg er wel trek van
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 07:25 schreef Borelius het volgende:
Gelukkig, Fok is weer in de lucht, gisteren-avond de hele avond tevergeefs geprobeerd verbinding te krijgen. :\\\'(
Fok! down? Ow jemig, gelukkig was ik niet thuis, ik denk niet dat ik het had overleefd. In die tijd dat het forum een vernieuwingskuur kreeg was ik ook al bijna ten dode opgeschreven...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 07:25 schreef Borelius het volgende:
Gelukkig, Fok is weer in de lucht, gisteren-avond de hele avond tevergeefs geprobeerd verbinding te krijgen. :\\\'(
zoek eens in ... eeeh ... Mexicoquote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:35 schreef Robertje het volgende:
Ik heb tijdens mijn vakantie en Mexico een rood kikkertje die op een groen blad zat op de foto gezet...maar kan hem niet vinden
Wow, dit is eigenijk de eerste foto die écht helemaal super kleur is...voor mij dan.quote:
Wat een geweldige kleuren... (ik heb opeens een wasmiddel reclame in mijn hoofdquote:
Kijk dat zie ik dan als beginner weer nietquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:33 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Wat een geweldige kleuren... (ik heb opeens een wasmiddel reclame in mijn hoofd)
alleen jammer van die hoekjes bovenin en die schaduw niet compleet
ik zit al een paar weken in de stressquote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:59 schreef luap het volgende:
Heej, Xilantof welkom bij de club, ik heb ook last van stress want ik moet volgende week dinsdag mijn eindpresentatie van afstuderen geven en dan een uur ondervraagd worden en dan een punt krijgen... :S
Nu valt het nog mee maar ik denk dat ik over een week niet meer zo rustig zit...
Hey, zo eentje heb ik er ook (alleen een ander kleurtje)quote:
Dankjewel! Ik vind hem zelf ook wel leuk, en het is ook wel \'kleur\', maar ik vind zoiets een beetje te makkelijk eigenlijk om nu in te zenden (helemaal omdat het een archieffoto is)...(Ja, ik heb grote plannen voor deze maandquote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:40 schreef PdeHoog het volgende:
mooie foto Offy
Hijs mooiquote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:43 schreef Offy het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik vind hem zelf ook wel leuk, en het is ook wel \\\'kleur\\\', maar ik vind zoiets een beetje te makkelijk eigenlijk om nu in te zenden (helemaal omdat het een archieffoto is)...(Ja, ik heb grote plannen voor deze maand![]()
)
Je bekijkt nu alles heel anders zekerquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:43 schreef De_Warme_bakker het volgende:
* PdeHoog herkent wat Pdehoog een aantal posts terug verkondigde
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:57 schreef Abbadon het volgende:
ik heb nu gelukkig een paar wedstrijden afgekickt, maar het virus begint al weer te komen...kleur
is overal...
Zo ja, mag ik \'m dan lenen?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
IS ER EEN DOKTER IN DE ZAAL?
Als jij dan een beginner bent, wat ben ik dan....quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:41 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Kijk dat zie ik dan als beginner weer nietHet oranje hoekje vind ik wel leuk omdat daar de kleur van de bloem terugkomt, die andere en de schaduw heb je gelijk in.
Nieuw?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:50 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Als jij dan een beginner bent, wat ben ik dan....
En ik blijf met de vraag zitten van die reclame,
"Wat een mooie kleuren, nieuw?"
wie was dat ook al weer? en van welk merk wasmiddel was dat ook al weer?
Dreft color? Robijn? uhm....quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:50 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Als jij dan een beginner bent, wat ben ik dan....
En ik blijf met de vraag zitten van die reclame,
"Wat een mooie kleuren, nieuw?"
wie was dat ook al weer? en van welk merk wasmiddel was dat ook al weer?
Grin...je kijkt veel tv?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:52 schreef rique het volgende:
[..]
Nieuw?
Nee Robijn intensief
Wijlen Frank Govers, kleuren inspireren me enorm
Dankquote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:52 schreef rique het volgende:
[..]
Nieuw?
Nee Robijn intensief
Wijlen Frank Govers, kleuren inspireren me enorm
Ik vind het erg maar ik weet inderdaad teveel van dit soort onzindingen, terwijl ik belangrijke dingen vergeet of niet in me op kan nemen....quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Grin...je kijkt veel tv?
tip:quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:03 schreef rique het volgende:
[..]
Ik vind het erg maar ik weet inderdaad teveel van dit soort onzindingen, terwijl ik belangrijke dingen vergeet of niet in me op kan nemen....
De naam van de beste vriendin van mijn vriendin vergeet ik keer op keer (erg genant) maar frank govers zal ik nooit vergeten![]()
1 voordeel, hier op fok zal niemand de naam van de vriendin van je vriendin vragenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:03 schreef rique het volgende:
[..]
Ik vind het erg maar ik weet inderdaad teveel van dit soort onzindingen, terwijl ik belangrijke dingen vergeet of niet in me op kan nemen....
De naam van de beste vriendin van mijn vriendin vergeet ik keer op keer (erg genant) maar frank govers zal ik nooit vergeten![]()
*Kazaa aanzwengelt*quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:05 schreef Xilantof het volgende:
[..]
tip:
downloaden van Theo Maassen het stukje Domme Mensen uit Ruwe Pit...
dan kan je je daar wel in terug vinden. denk ik
quote:1 voordeel, hier op fok zal niemand de naam van de vriendin van je vriendin vragen
laat even weten wat je er van vond, ben wel benieuwd...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:14 schreef rique het volgende:
[..]
*Kazaa aanzwengelt*
Quote van Pea
[..]
![]()
Hey Rique,quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:05 schreef pea4fun het volgende:
1 voordeel, hier op fok zal niemand de naam van de vriendin van je vriendin vragen![]()
gaaf is ie hé!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:10 schreef rique het volgende:
@ Xila: Ge-ni-aal stukje! Ik moet inderdaad de TV wat vaker uitdoen
@ Pea: Sorry, hier een plaatje van de kleurrijke zonsondergang deze avond boven onze rokende hoofdstad.
[afbeelding]
Lief beestje...Vooral die puntige snavelquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:17 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb nog wel een kleurrijke vogel
[afbeelding]
Check jij je email zo af en toe nog wel 'ns?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:41 schreef Xilantof het volgende:
...knipperdeknip...
Tjah, was eigenlijk gewoon een snapshot. Als hij nou rechtsboven niet te licht was geweest, en in het midden niet te donker....quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:52 schreef dawg het volgende:
Offy, die eerste is leuk, alleen jammer van de schaduw in het midden.
Toch nog maar eens naar de kermis?
Bij dawgquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:58 schreef Offy het volgende:
[..]
Tjah, was eigenlijk gewoon een snapshot. Als hij nou rechtsboven niet te licht was geweest, en in het midden niet te donker....
De kermis dit jaar gaat deze maand niet meer gebeuren helaas (in september weer, maar dan ben ik op vakantie)...Eens even kijken waar er deze maand nog kermis is
in Helmond. 2e grootste van het land.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:58 schreef Offy het volgende:
[..]
Tjah, was eigenlijk gewoon een snapshot. Als hij nou rechtsboven niet te licht was geweest, en in het midden niet te donker....
De kermis dit jaar gaat deze maand niet meer gebeuren helaas (in september weer, maar dan ben ik op vakantie)...Eens even kijken waar er deze maand nog kermis is
En nu maar hopen dat er eendjes zijnquote:Van 9 juli tot en met 15 juli 2004 staat hij weer opgesteld: de zomerkermis. Rondjesdraaien op een paard of in een brandweerauto door de allerkleinsten in de draaimolen. Harder en hoger gaan natuurlijk de attracties voor de iets oudere jeugd. En in de allernieuwste hightech apparatuur vinden we de durfals terug. Wie het iets rustiger aan wil doen kan een ritje nemen in het spookhuis of over Helmond kijken in het reuzenrad. En naast al het echte kermisplezier biedt de Helmondse kermis ook volop vertier daarnaast. Er zullen veel terrasjes langs de kermis staan en maar liefst twee podia worden er opgebouwd, waar iedere avond livemuziek te horen zal zijn.
Hoera! Iemand die het zietquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:06 schreef dawg het volgende:
Hey! Je vist zwemt weg.
/offtopic
Dat is de eerste keer in mijn leven dat iemand zich aan mijn stinkende schoorsteen stoortquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:10 schreef Bowiefan het volgende:
afgezien van de mooie kleuren (bedankt Frank) ben ik blijkbaar de enige die zich stoort aan die stinkende schoorsteen van Rique, zie ik toch liever het oudhollands varen met een lappie veel milieuvriendelijker
[afbeelding]
Man en zoon, tja, ik mag ze niet wegfotosoepen hè?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:23 schreef Bowiefan het volgende:
leuke ballen rewimo, maar wat drijft er nou allemaal tussen![]()
Achteraan nietquote:ook die snoepjes zijn lekker maar ze lijken me allemaal wat onscherp
Een bootquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:57 schreef Bowiefan het volgende:
er staan wat kranen voor je zon
ja dat doe ik, maar waarom?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:50 schreef Offy het volgende:
[..]
Check jij je email zo af en toe nog wel 'ns?![]()
Ah, ik heb je maandag een heel melig kaartje gestuurd..Maar die is denk ik direct naar je 'Ongewenste Mail' verdwenen...quote:Op woensdag 7 juli 2004 07:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ja dat doe ik, maar waarom?![]()
ik snap het niet
zou best kunnenquote:Op woensdag 7 juli 2004 07:56 schreef Offy het volgende:
[..]
Ah, ik heb je maandag een heel melig kaartje gestuurd..Maar die is denk ik direct naar je 'Ongewenste Mail' verdwenen...
Nooit meer doen!quote:Op woensdag 7 juli 2004 07:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
zou best kunnen
* Offy voelt zich super stom dat ie zoiets, van zo iemandweggooit..
uiteraardquote:Op woensdag 7 juli 2004 07:58 schreef Offy het volgende:
[..]
Nooit meer doen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |