Volgens mij kunnen de moderators of de opper-guru's van Fok! in sommige gevallen achterhalen of een user een kloon is. Bijvoorbeeld door het vergelijken van IP-nummers en vast nog wel meer slimme truukjes. Mocht je er werk van willen maken dan kan dat dus wel.quote:Ik zou het niet weten, Ymke, kun je dat zien op een of andere manier? Dat het een kloon is bedoel ik, niet dat ie 1 post heeft
Je kunt natuurlijk voor nog meer kans met twintig klonen ook twintig verschillende foto's insturen, alleen zit je je dan het snot voor je ogen te fotograferen om ook twintig verschillende ideeën uit te werken......en dan al te bedenken dat het soms al een probleem is om met één werkbaar idee op de proppen te komen.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:08 schreef Offy het volgende:
Misschien een lurker die zo onder de indruk is van de foto's dat hij/zij nu toch zijn mening wil uiten? Ik zeg maar wat
Het is toch wel een beetje triest om een kloon aan te maken om punten te krijgenBovendien haalt het niet veel uit als er honderd mensen stemmen...(Of je moet een flinke voorraad ip-adressen voorhanden hebben, en een twintigtal klonen aanmaken
)
quote:Op maandag 28 juni 2004 22:16 schreef Ymke het volgende:
Ik ben de helft van alle deelnemers hier
maar... maar ...quote:Op maandag 28 juni 2004 22:22 schreef Caar2 het volgende:
[..]
en ik ben de andere helft....!!
Jij was toch door die Ymke omgekocht om je account beschikbaar te stellen voor deze frauduleuze tweemanswedstrijd?quote:Op maandag 28 juni 2004 22:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
maar... maar ...
en ik dan
* Bowiefan voelt een zwaar minderwaardigheidscomplex opkomen....quote:Op maandag 28 juni 2004 22:22 schreef Caar2 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 juni 2004 22:16 schreef Ymke het volgende:
Ik ben de helft van alle deelnemers hier
Caar2 = kloon(Ymke)quote:Op maandag 28 juni 2004 22:22 schreef Caar2 het volgende:
[..]
Wij zijn slechts aanwezig en denken dat we posten, aan fotowedstrijden meedoen.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:41 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
* Bowiefan voelt een zwaar minderwaardigheidscomplex opkomen....
wie ben ik dan, ken ik mezelf niet meer, ik ben dus een ander....
Had jou vriendje niet een internetbedrijf?quote:Op maandag 28 juni 2004 22:08 schreef Offy het volgende:
Misschien een lurker die zo onder de indruk is van de foto's dat hij/zij nu toch zijn mening wil uiten? Ik zeg maar wat
Het is toch wel een beetje triest om een kloon aan te maken om punten te krijgenBovendien haalt het niet veel uit als er honderd mensen stemmen...(Of je moet een flinke voorraad ip-adressen voorhanden hebben, en een twintigtal klonen aanmaken
)
DOF = Depth Of Field, of in goed engels Scherptedieptequote:Op maandag 28 juni 2004 22:51 schreef Jessicaa het volgende:
Wie kan mij vertellen wat DOF is? Ik hoor hier steeds maar over en vraag me zo af wat dat is. in het begin dacht ik dan dat hij niet glimmend mag zijn ofzo, maar dat zal wel erg dom gedacht zijn denk ik
Kijk, en dat is nou gelijke behandelingquote:Op maandag 28 juni 2004 23:05 schreef Jessicaa het volgende:
En jij ook bedankt
Euh....quote:Op maandag 28 juni 2004 23:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Had jou vriendje niet een internetbedrijf?![]()
Over fraude gesproken.... jij geeft dezelfde foto 2x puntenquote:Op maandag 28 juni 2004 22:36 schreef rique het volgende:
[..]
Jij was toch door die Ymke omgekocht om je account beschikbaar te stellen voor deze frauduleuze tweemanswedstrijd?
lieve mensen (Rewimo en Borelius) het is nooit een discussie geweest hoor! Zoals ik het zie, waren Offy en ik apart van elkaar in een melige bui en noemden dat dan ook (let vooral op het grote aantal satirische opmerkingen in de posts!quote:Op maandag 28 juni 2004 23:28 schreef Borelius het volgende:
Ik vind de discussies over valsspelen wel ver gaan, zelfs al zou iemand op zichzelf stemmen, dan is het door de hoeveelheid niet relevant. En waar gaat het nou heel om? Waardering van je mede-forumleden is toch veel meer waard dan jezelf beduvelen. Ben ik dan zo oud dat ik dit soort discussies niet meer kan vatten of ben ik ondanks mijn leeftijd nog steeds naief?
Wat ik wel jammer vind is dat je maar één foto mag insturen. Ik begrijp best dat het enorm veel werk wordt voor Rewimo of helpers om dat nog allemaal te behappen, maar toch.....
De hele regeltjesdiscussie komt iedere maand weer terug, en wat me er het meest aan opvalt is de omgekeerde generatiekloof. Wij ouwe sokken prediken vrijheid/blijheid en zelfregulering waar de jonge garde verzot blijkt op regels, regeltjes, bepalingen, tucht, orde, discipline, normen en natuurlijk waarden, en zo ongeveer overal waar dat mogelijk of onmogelijk zou zijn wordt fraude, bedrog en valsspelerij gevreesd. In onze tijd was dat gelukkig andersomonze tijd komt namelijk nogquote:Op maandag 28 juni 2004 23:28 schreef Borelius het volgende:
Ik vind de discussies over valsspelen wel ver gaan, zelfs al zou iemand op zichzelf stemmen, dan is het door de hoeveelheid niet relevant. En waar gaat het nou heel om? Waardering van je mede-forumleden is toch veel meer waard dan jezelf beduvelen. Ben ik dan zo oud dat ik dit soort discussies niet meer kan vatten of ben ik ondanks mijn leeftijd nog steeds naief?
Neem van mij aan dat de huidige opzet bij negentig inzendingen al een redelijke hoeveelheid werk met zich meebrengt.quote:Wat ik wel jammer vind is dat je maar één foto mag insturen. Ik begrijp best dat het enorm veel werk wordt voor Rewimo of helpers om dat nog allemaal te behappen, maar toch.....
Dat klopt inderdaadquote:Op maandag 28 juni 2004 23:30 schreef ArjanB het volgende:
[..]
Over fraude gesproken.... jij geeft dezelfde foto 2x punten![]()
goed zeg, ik wilde net roepen dat die waarschijnlijk een typfoutje heeft gemaakt en de cijfertjes heeft omgewisseld, maar dat gaat ook niet op, de dubbele is 54 en hij heeft 45 ook al in zijn lijstquote:Op dinsdag 29 juni 2004 07:19 schreef Rewimo het volgende:
Dat klopt inderdaadPas je dat even aan, rique, anders kan ik je punten helaas niet meetellen...
Ga dan ook niet naar bed!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 08:00 schreef Xilantof het volgende:
je gaat gewoon naar bed 's avonds, en moet vervolgens een half uur bij lezen om alles weer te snappen hiero
Twee dagen, net als andersquote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:08 schreef Xilantof het volgende:
oei!
ik moet ook nog ff gaan stemmen dan..
tis wel erg korte periode nu.
ik zorg dat mijn stem er ook nog komtquote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Twee dagen, net als anders
idem hier, en van 1 persoon had ik nooit verwacht te krijgenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:41 schreef dawg het volgende:
Ik heb al een paar puntjes bij elkaar gesprokkeld.
Had ik niet verwacht, dus is wel leuk.
Waarom verwacht je van een persoon geen punten te krijgen ? Klinkt nogal naarquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
idem hier, en van 1 persoon had ik nooit verwacht te krijgen![]()
dus dat dus ook wel geinig
verwacht niet al te veel punten meer dan nu, maar goed, maar niet uit
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:52 schreef stil het volgende:
we kunnen ooknog gaan raden welke naam bij welk nummer hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |