zie het al voor me.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:45 schreef Re het volgende:
zo heeft het eigenlijk ook wel zijn charme.... als kleur het wordt zit er dan misschien een kleur workshop in
Ik weet het, maar ik ben te ziek om het op een ingewikkelde manier te doen, sorry. Volgende keer maar weer.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:11 schreef TsiisSkaaf het volgende:
Jammer..... Vond het vorige maand spannender dat je niet zag hoeveer er gestemd was op een onderwerp.
Oké, zal ik je aan houdenquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik ben te ziek om het op een ingewikkelde manier te doen, sorry. Volgende keer maar weer.
Gefeli! En doet de camera al wat jij wilt dat ie doet?quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:30 schreef So_Addictive het volgende:
Ik ben van plan om mee te doen, maar ik ben wel een beginneling!
pssstt vandaag mijn camera binnengekregen
Iddquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:30 schreef TsiisSkaaf het volgende:
[..]
[edit]
Als je nu het stukje [img ] op het einde van de openings post weg haald laat hij volgens mij de tussenstand niet meer zien... Of werkt de pol dan niet meer?????
hahaquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:09 schreef Raketman het volgende:
Ik hoop stilletjes een beetje op communicatie. Vind dat altijd mooie foto's, waarop een bepaalde verstandhouding of emotie tussen mensen wordt vastgelegd... (Het lijkt erop dat het toch kleur of ouderdom wordt...)
Als ik de onderwerpen zie voel ik me zeer zeker beginneling (ja heb er zelf 3 ingestuurdquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:34 schreef luap het volgende:
[..]
Gefeli! En doet de camera al wat jij wilt dat ie doet?
En tuurlijk meedoen, altijd leuken iedereen is hier ooit beginneling geweest dus het komt vast allemaal goed.
wat is het geworden als ik vragen mag?quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:41 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb mijn plicht gedaanAl moet ik eerlijk bekennen dat het een beetje ienemienemutten was hoor....
Communicatie, lijkt me heel veelzijdig....quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
wat is het geworden als ik vragen mag?
Jaquote:Op donderdag 1 juli 2004 22:35 schreef dawg het volgende:
Maarja, het zal wel kleur worden, al is die ook wel heel breed.
ik had ook communicatie, heb daar ook al een leuk idee voor met een aantal ouwe telefoons die ik dan eindelijk eens nuttig kan gebruikenquote:Op donderdag 1 juli 2004 22:35 schreef dawg het volgende:
Ik zal ook maar even verklappen: communicatie.![]()
Maarja, het zal wel kleur worden, al is die ook wel heel breed.
het is toch jammer :')quote:Op vrijdag 2 juli 2004 04:20 schreef Bowiefan het volgende:
Maar ben bang dat 'we' het niet redden deze maand :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |