Dit soort workshops niet, maar het is een vrij goed middel om te zien of een uitgedacht concept werkt en waar het eventueel tekort schiet.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
da's idd een briljant plan (dit klinkt alsof je het vaker gedaan hebt). Ik wil eventueel wel even pilotten
misschien dram ik een beetje door hier en daar, maar ik wil het graag levendig houden en zo....dat we niet alles op het laatste moment nog moeten regelen.
Ik wil alvast wel even meedoen......dus da's al eenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:30 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Dit soort workshops niet, maar het is een vrij goed middel om te zien of een uitgedacht concept werkt en waar het eventueel tekort schiet.
Voor een pilot ben ik een tweetal fotografen, een model, een locatie en een datum nodig(en fatsoenlijk weer)
Als er nog een beginneling gezocht wordt zou ik ook wel meewillen, als fotograaf danquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wil alvast wel even meedoen......dus da's al eendatum is wat mij betreft geen probleem. Enige eis is het weekend en de komende drie weekenden zijn voor een gedeelte reeds bezet
![]()
Wat voor lokatie had je in gedachten? Een natuurgebied of zo waar we een beetje rustig en uit de loop kunnen werken? Wat betreft het model: ik kan iemand heel lief aankijken of ze interesse heeft. Ik weet niet of het gaat lukken. Anders misschien iemand uit FOT zelf.
* kijkt om zich heen of zich er al vrijwilligers melden *
quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:19 schreef PdeHoog het volgende:
Gaat dat goedkomen met mensen met een digicam (ik denk aan Powershotjes en zo) ? Of kunnen die dan niet meedoen?
Zo was het ook niet bedoeld verder hoor. Ik heb een A75 en ik ben er, afgezien van de zoomfunctie, waanzinnig tevreden overquote:Op vrijdag 2 juli 2004 01:27 schreef rique het volgende:
[..]
![]()
Don't mess with the powershot! Powershot =Ik ga me zeker ook niet schamen met mijn A70 op de meet hoor, hoewel er hoogstwaarschijnlijk ook wel een EOS ergens aan mijn lichaam zal bungelen.
quote:Voor mij is het idee van de workshop om eens te leren om met modellen om te gaan, om het licht te sturen en om inzicht te krijgen in enkele creatieve portretprocessen. Waarmee dat dan vastgelegd gaat worden is voor mij echt ondergeschikt in dit geval.
Thnxquote:Ik vind het trouwens wel goed dat je flink leven in de organisatie aan het blazen bent, het begint hier wel weer lekker te kriebelen![]()
Heheh, ik wist ook wel dat het niet denigrerend bedoeld was maar zowel met deze meet als de vorige meet zie je in de voorbereiding nog wel eens mensen die denken dat hun uitrusting "te min" is voor de meet. En dat terwijl het geen pimp-meet is natuurlijk. Natuurlijk zijn er altijd mensen met mooi spul waar een druppel kwijl niet bij te vermijden is maar het hoofddoel van een meet is om gezellig een dagje uit te zijn met mensen waarmee je een passie deelt. En die passie zit in jezelf, niet in de apparatuur!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 01:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo was het ook niet bedoeld verder hoor. Ik heb een A75 en ik ben er, afgezien van de zoomfunctie, waanzinnig tevreden over
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:02 schreef PdeHoog het volgende:
Liftjes regelen doen we tegen die tijd denk ik wel. Ik kan vanuit Delft eo iig een man of 2-3 meenemen (dus Xilantof....je vervoer is al geregeld)
lokatie is van ondergeschikt belang lijkt mij, zolang het er maar rustig is en we ongestoord onze gang kunnen gaan. Ik weet (en ouwesok ook) legio plekkies waar het redelijk tot zeer rustig is met een m.i. bruikbare achtergrond in mijn woonomgeving.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 01:22 schreef PdeHoog het volgende:
nu nog een:
- lokatie
uw lief kijken is dus niet geslaagdquote:- model
roep maar wat, maar ik begreep dat u de komende 3 weekenden bezet bent, en als dit een pilot moet worden voor 15 aug, dan komt die datum dan al snel dichterbijquote:- datum
Op zich prima idee en voor de pilot ook goed te doen, maar voor de grote meeting zelf moet je er rekening me houden dat niet iedereen met zijn giechel op het grote boze web wil verschijnen.quote:Dames en heren FOT-FOK-kers.....wie voelt zich geroepen om een middagje model te spelen? Offy? Xilantof? Pea? of andere FOT-ters![]()
![]()
?
edit: zeg Ouwesok...waarom niet even een pilotteam van drie fotograven en dan om de beurt model spelen?
naar mijn eigen plannen etc. zou ik iig waarschijnlijk lastig bij zo'n pilot aanwezig kunnen zijn (zoals het nu in mijn hoofd zit met mijn planning, of die zo uitgevoerd gaat worden is een 2de)quote:Op vrijdag 2 juli 2004 07:36 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
lokatie is van ondergeschikt belang lijkt mij, zolang het er maar rustig is en we ongestoord onze gang kunnen gaan. Ik weet (en ouwesok ook) legio plekkies waar het redelijk tot zeer rustig is met een m.i. bruikbare achtergrond in mijn woonomgeving.
[..]
uw lief kijken is dus niet geslaagd
[..]
roep maar wat, maar ik begreep dat u de komende 3 weekenden bezet bent, en als dit een pilot moet worden voor 15 aug, dan komt die datum dan al snel dichterbij
of heb ik ergens iets niet helemaal begrepen![]()
[..]
Op zich prima idee en voor de pilot ook goed te doen, maar voor de grote meeting zelf moet je er rekening me houden dat niet iedereen met zijn giechel op het grote boze web wil verschijnen.
en dan zul je net zien dat je beste fotos van zo iemand zijn, en dan kun je ze niet delen met al die andere fok!kers, das zonde
Helaas, dat gaat niet lukken...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:57 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Gevind![]()
Als ik je zie zal ik zwaaien, jij ook naar mij?
Ik hou graag alle opties open, omdat ik het vermoeden heb dat deze knappe dame er helaas weinig voor gaat voelen model te spelen (en laten we heel eerlijk zijn.....'s nachts iemand wakker bellen om te vragen of zij model wil spelen voor een zooitje FOK-kers gaat niet echt werkenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 07:36 schreef Bowiefan het volgende:
uw lief kijken is dus niet geslaagd
[..]
Op zondag kan ik nog wel, behalve komend weekendquote:roep maar wat, maar ik begreep dat u de komende 3 weekenden bezet bent, en als dit een pilot moet worden voor 15 aug, dan komt die datum dan al snel dichterbij
of heb ik ergens iets niet helemaal begrepen![]()
Dat is idd ook een punt waar ik vanmorgen over nadacht. Dat moeten we mensen wel expliciet gaan vragen...of ze daar bezwaar tegen hebbenquote:Op zich prima idee en voor de pilot ook goed te doen, maar voor de grote meeting zelf moet je er rekening me houden dat niet iedereen met zijn giechel op het grote boze web wil verschijnen.
en dan zul je net zien dat je beste fotos van zo iemand zijn, en dan kun je ze niet delen met al die andere fok!kers, das zonde
We wachten even op Ouwesokquote:Op vrijdag 2 juli 2004 07:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
naar mijn eigen plannen etc. zou ik iig waarschijnlijk lastig bij zo'n pilot aanwezig kunnen zijn (zoals het nu in mijn hoofd zit met mijn planning, of die zo uitgevoerd gaat worden is een 2de)
ik weet niet hoeveel mensen daarvoor nodig zijn.
maar ik zou wel willen inprincipe...
datum zou mijn lijken in de week van maandag 19 juli...
dan heb je daarna nog een kleine maand voor alles te regelen..
Je ligt nog ziek op bed?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 07:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Helaas, dat gaat niet lukken...
Ja, straks maar naar de huisarts want ik krijg niks naarbinnenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 08:27 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Je ligt nog ziek op bed?
Dan zal ik wel wat extra foto`s maken voor je, ik begin dan strax al.
primaquote:Op vrijdag 2 juli 2004 08:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We wachten even op Ouwesokvoor een reactie en dan kijken we wel verder.
Oei....heel erge beterschap dan maar Rewimoquote:Op vrijdag 2 juli 2004 08:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, straks maar naar de huisarts want ik krijg niks naarbinnenKeelontsteking sucks
dat kunnen we haar niet aan doen, zij behoord aan de knoppen te zitten..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:54 schreef dawg het volgende:
En anders ontvoeren we Offy gewoon.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:54 schreef dawg het volgende:
luap & pea4fun: jullie moeten het zonder mij doen morgen. Vandaag wat problemen met de server op mijn werk, dus moet morgen paar uur werken.
PdeHoog, ik ga vanavond met wat collega's wat drinken. Ik zal eens wat rondvragen aan wat "fotogenieke" dames of ze geen zin hebben in een ambitgieuze modelshoot.Heb ik meteen wat "gespreksstof".
quote:En anders ontvoeren we Offy gewoon.
Wil je hier een weddenschap op afsluiten ?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:10 schreef Offy het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik zou zeggen: klamp je goed vast aan de ene foto die jullie van mij hebben, want meer zullen het er niet worden
We ZIJN ook liefquote:maar vind het stiekem wel lief dat jullie aan mij denken![]()
Das wel jammer, nou ja niks aan te doen... Daarbij vroeg ik me al af oof het zoieso wel door ging ivm het weer. Pea wat zeg je ervan? Het zou morgen geen al te best weer worden... regen enzo.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:54 schreef dawg het volgende:
luap & pea4fun: jullie moeten het zonder mij doen morgen. Vandaag wat problemen met de server op mijn werk, dus moet morgen paar uur werken.
Het weer wordt idd niet al te best. Ik wilde al morgenochtend afwachten, maar misschien is het beter om het een weekje uit te stellen? Kan dawg misschien ook weer mee...(en natuurlijk eventuele andere gegadigden)quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:49 schreef luap het volgende:
[..]
Das wel jammer, nou ja niks aan te doen... Daarbij vroeg ik me al af oof het zoieso wel door ging ivm het weer. Pea wat zeg je ervan? Het zou morgen geen al te best weer worden... regen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |