Nee, nog niet. Heb het enorm druk gehad de afgelopen tijd en ben ook niet bij met tellen dus, maar m'n eigen lijst volgt binnenkort. Een stoere top 100 natuurlijk met, hoe kan het ook anders, Spinal Tap op één.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:47 schreef Djaser het volgende:
Heb jij al eens een lijstje Seborik?
Doen ze aan brandpreventie?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:50 schreef dantes_inferno86 het volgende:
alhoewel mijn nr.1 niet echt verassend zal zijn
thx! waarom heb ik daar zelf niet aan gedachtquote:Op woensdag 30 juni 2004 08:49 schreef Mark het volgende:
Hier kun je hem krijgen:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)rd=1&ssPageName=WDVW
Ach, ik ben ook pas een goede week hiermee bezig. Wel al de nodige CD's gescoord, die ik al jaren zocht: Sacred Reich - The American Way, Cacophony - Speed Metal Symphony enz.quote:Op woensdag 30 juni 2004 09:04 schreef bartrid het volgende:
thx! waarom heb ik daar zelf niet aan gedacht
heb sinds mijn verhuizing m'n profiel en zo nog niet aangepast....Wel een hoop goeie en vooral goedkope albums gescoord. Alleen die buy now button is erg gevaarlijkquote:Op woensdag 30 juni 2004 09:15 schreef Mark het volgende:
[..]
Ach, ik ben ook pas een goede week hiermee bezig. Wel al de nodige CD's gescoord, die ik al jaren zocht: Sacred Reich - The American Way, Cacophony - Speed Metal Symphony enz.
[Young Ones modus]quote:Op woensdag 30 juni 2004 09:45 schreef bartrid het volgende:
Alleen die buy now button is erg gevaarlijk
Ik heb jouw lijst nog niet verwerkt, dus het kan nog.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:11 schreef MaZz_ het volgende:
Mensen, het gaat hier om een metal top666, dus opsturen die lijsten!
Btw, Seborik: Is het mogelijk om een zelf ingestuurde lijst nog te verbeteren? C.q.: Van een lijst van +/- albums, er 50 albums van maken?
quote:Op zondag 11 juli 2004 22:05 schreef Seborik het volgende:
Wel Manowar vergeten.
Heiden.quote:Op maandag 12 juli 2004 18:21 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
![]()
Battle Hymns is een rasechte klassieker.quote:Op maandag 12 juli 2004 18:21 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
![]()
Ja, ik zal er de komende week toch echt eens tijd voor maken. Desnoods laat ik het bij een top25, hangt een beetje van mijn rooster af.quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:42 schreef Seborik het volgende:
Even sticky in de hoop op wat meer lijstjes.
Ik mag jou wel, zo op het eerste gezicht. Leuke lijst, de rest ook dus.quote:Op maandag 26 juli 2004 18:13 schreef nipeng het volgende:
01 Sepultura - Chaos A.D.
02 Slayer - Reign in Blood
Neeeuken?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:41 schreef afhrodite het volgende:
The kovenant met seti![]()
![]()
![]()
Ik doe mijn best.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:32 schreef Seborik het volgende:
Tot zaterdag 14 augustus kun je lijstjes posten.
Hmm is nogal rustige muziek. En erh dr zijn 2 topics?quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:02 schreef Seborik het volgende:
Waarom A Perfect Circle niet?
Had je je lijst nog niet in het vorige topic gepost?Weet het ook niet meer.
de remixen dus?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:11 schreef kamagurka het volgende:
Een top100 gaat ik niet halen, maar tot 25 kan ik wel tellen
17. Fear Factory - Remanufacture
Yep!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:22 schreef bartrid het volgende:
[..]
de remixen dus?
ach je zou kunnen betwisten of het `true' metal isquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:26 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Yep!
(of is dat tegen de regels?)
Ik heb toendertijd de dano-versie van T-1000 (HK) echt op ieder feest waar mensen het vooral niet wilden horen tot gekmakens opgezet!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:30 schreef bartrid het volgende:
[..]
ach je zou kunnen betwisten of het `true' metal isGeweldige plaat trouwens, ik ga hem gelijk weer eens draaien....
goeie actiequote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:33 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik heb toendertijd de dano-versie van T-1000 (HK) echt op ieder feest waar mensen het vooral niet wilden horen tot gekmakens opgezet!
Doe de 2de maar als dat mogelijk is, aangezien die recenter is..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:37 schreef Seborik het volgende:
Ik laat de eerste wel meetellen.
Damn, DRI en SOD vergetenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:09 schreef GODFLESH het volgende:
* Knarf mist bands als D.R.I. / Testament / Celtic Frost / Atheist / Anthrax / Pantera / Megadeth / S.O.D. / Exodus / Annihilator / Terrorizer / Venom in de lijsten.
Nice.quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:15 schreef Monolith het volgende:
Ook maar even een poging tot een lijstje dan:
Volgens mij is dat je enige Maiden album.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:52 schreef IkKooK het volgende:
1. Textures - Polars (super vet album!!!!!!!!!)
2. Megadeth - Killin is my buisness
3. Ozzy - Live & Loud
4. Black Sabbath - Paranoid
5. Iron Maiden - the real live one
6. Rage Against The Machine - RATM
7. Sepultura - Roots
8. Metallica - Black Album
9. OP & Nembrionic - Briljant Hard en Geslepen
10. Deep Purple - Very best of
klopt, maar hij is en blijft heeeeeeeeel vetquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:38 schreef Djaser het volgende:
[..]
Volgens mij is dat je enige Maiden album.
Oke, daar had ik ff overheen gelezen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:22 schreef Seborik het volgende:
Check woensdag 11 augustus ff.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:22 schreef Seborik het volgende:
Ik ben een "alles met de hand"-goeroe.
Hehe, das het betere werk. Het handwerk overlaten aan lieve damesquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:17 schreef Seborik het volgende:
Whehe, niet zo, BM.
Ik krijg plots hulp met het tellen van een hele lieve dame!
Evenals zijn enige Metallica, Megadeth en Sepultura album.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:38 schreef Djaser het volgende:
[..]
Volgens mij is dat je enige Maiden album.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |