Naar aanleiding van het topics van menjo over de top 100 leek het mij en een aantal andere mensen leuk om een keertje een Metaltop 666! te doen.
Natuurlijk is het heel ambitieus om een top 666 bij elkaar te krijgen en gaat hier veel tijd in zitten, daarom zal dit waarschijnlijk iets langer dan een maand in beslag nemen. Er zal in dit topic gemeld worden wanneer je niet meer kunt insturen.
Om een top666 te maken, rekenen we natuurlijk op jullie medewerking.
Hieronder staat een link naar een site waar je kunt kiezen om een top10, top25 of top50 in te vullen. Om op een aantal van 666 uit te komen hopen we natuurlijk dat jullie veel voor de laatste optie zullen kiezen. Zo krijgen we ook een zo goed mogelijk beeld welke cd's nu de favorieten zijn.
Bij de top10 mag je 2 albums van dezelfde artiest, bij de top25 5 albums van dezelfde artiest en bij de top50 mag je een onbeperkt aantal albums van dezelfde artiest, als je bijvoorbeeld helemaal weg bent van Iron Maiden kun je daar al 16 albums invullen.
Als je je lijst ingevuld hebt, kun je onderaan het formulier je username invullen. Wil je ook even in dit topic posten om frauderen te voorkomen. Verder vertrouw ik erop dat jullie geen kloons zullen gebruiken.
De link naar de site is http://www.metal-vulcan.com/metal666.htm
Alvast bedankt allemaal en hopelijk komen we tot aan de 666!
Ps. bedankt menjo voor het gebruiken van je script!
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 20-06-2002 22:24]
Ik zal eens kijken of ik er 50 heb en dan op volgorde zetten
quote:Bon Jovi niet echt volgens mij, Van Halen zou er misschien net bij kunnen.
Op vrijdag 21 juni 2002 01:10 schreef ranja het volgende:
Albums he... en metal? hoe ruim mag ik dat begrip nemen?
(lees: metal + hardrock? joan jett/runaways/girlschool en van halen, foreigner, doe es gek, bon jovi? mag dat of niet? waar ligt de grens?)
quote:Black Sabbath zeker wel jah, maar Deep Purple weet ik niet goed, misschien dat anderen daar wat meer over kunnen zeggen.
Op vrijdag 21 juni 2002 04:50 schreef ullie het volgende:
Ja eh, wat valt inderdaad onder metal? Deep Purple zeker niet, maar Black Sabbath wel enzo?
Ook het lijstje van Buurmannetje. Graag even melden als je een lijst in stuurt, dan weet ik zeker dat ze allemaal aankomen.
quote:Mooi!
Op vrijdag 21 juni 2002 08:55 schreef Atrimar het volgende:
In de loop van de dag staan de mijne er ook in sebbie
quote:Ja, dat kan nog wel.
Op vrijdag 21 juni 2002 09:03 schreef Atrimar het volgende:
Kut, top 10 ingevuld ipv de top 50 ... kun je die nog wissen?![]()
![]()
top 50 ingevuld
Bang dat ik een aantal bands vergeten ben die er zeker tussen hoorden ....
Nooit echt een heel grote Metal fan geweest maar omdat ik toch 10 nummers op moest noemen heb ik deze 10 gestemd:
1. Machine Head - From This Day
2. Deftones - Engine No. 9
3. Linea 77 - Walk Like An Egyptian
4. Straight Faced - Wrung Up
5. Will Haven - Carpe Diem
6. System Of A Down - Sugar
7. (hed)P.E. - Waiting To Die
8. Black Sabbath - Iron Man
9. KoRn - Blind
10. Corporate Avenger - Pig Is A Pig
Niet echt 666-metal ofzo, ik weet het. Maar dit zijn de beste metalplaten die ik ken
* PuNkOrAmA heeft zo'n gevoel dat de echte die-hard metalfans deze stemming niet in dank afnemen
quote:
Op vrijdag 21 juni 2002 12:49 schreef PuNkOrAmA het volgende:
* PuNkOrAmA heeft gestemd
Nooit echt een heel grote Metal fan geweest maar omdat ik toch 10 nummers op moest noemen heb ik deze 10 gestemd:
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 21:57 schreef Seborik het volgende:
Bij de top10 mag je 2 albums van dezelfde artiest, bij de top25 5 albums van dezelfde artiest en bij de top50 mag je een onbeperkt aantal albums van dezelfde artiest, als je bijvoorbeeld helemaal weg bent van Iron Maiden kun je daar al 16 albums invullen.
Maarreuhm, met Sugar ben ik het wel eens, goed nummer
quote:lezen! albums, geen nummers.
Op vrijdag 21 juni 2002 15:53 schreef Koffieboon het volgende:
1. Slipknot - People=shit
2. Korn - Here to stay
3. Slipknot - My plague
tevens moet je ze op die website invullen, die in de 1e post genoemd wordt.
quote:Ohwjah nu lees ik het
Op vrijdag 21 juni 2002 15:55 schreef Tokus het volgende:[..]
lezen! albums, geen nummers.
tevens moet je ze op die website invullen, die in de 1e post genoemd wordt.
(met invullen)
[Dit bericht is gewijzigd door Pea op 21-06-2002 16:11]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |