Na het grote succes van vorig jaar, dit jaar wederom een Metal top 666. Met hier en daar een kleine verandering, maar hetzelfde concept.
Hier kun je de topics van vorig jaar herlezen.
De grote Fok! Metaltop 666!
De grote Fok! Metaltop 666! (2)
Fok! Metal Top 666 Uitslag 2002!
Het zal ongeveer tot midden juli gaan duren, maar als het aantal inzendingen tegenvalt wat korter en als het een succes is wat langer.
Op de url hieronder kun je je stem uitbrengen, je kunt kiezen voor een top 10, een top 25 en een top 50. Ik krijg dan een mailtje via m'n webspace waarin het lijstje staat inclusief je username, behalve naam blijf je dus volkomen anoniem.
http://www.metal-vulcan.com/Metal6662003/index.htm
Let wel even op het aantal cd's dat je mag noemen in één lijstje, want dat verschilt. Als je een top 10 invult, mag je van elke artiest slechts één album noemen. Vul je een top 25 in, dan mogen dat er drie zijn en als je een top 50 invult, mogen dat er zes zijn.
Ook mag je geen best of's of compilatie cd's invullen. Live-albums en soundtracks mogen wel, een soundtrack moet dan wel volledig uit metal bestaan. Let ook even op dat je geen puntjes in de titels verwerkt.
Verder mag alles, zolang het maar een metalalbum is.
Ik hoop op weer net zo'n succes als vorig jaar, zodat we er weer een mooie lijst uit krijgen, de uitslag volgt in juli.
Veel succes met het invullen van de lijstjes allemaal en alvast bedankt voor de inzendingen!
Vagen en/of opmerkingen kunnen in dit topic.
Meld ook even hier wanneer je een lijstje hebt ingevuld aub.
Deel één kun je hier nalezen: De grote Fok! Metal top 666 2003!
quote:Meer dan 100.
Op dinsdag 24 juni 2003 00:08 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
en hoeveel waren dat er?
quote:Wow, dan zou ik zeker ook nog ff wachten
Op dinsdag 24 juni 2003 00:09 schreef Seborik het volgende:Meer dan 100.
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 00:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
yup.. toen had ik er een stuk of twintig in gestuurd allemaal met vage Tool-achtige bandjes. Maar ik beloof dat dit jaar niet meer te doen..
code:Nou, dat viel zo te zien wel mee vorig jaar.Metallica - Master of Puppets 39
Iron Maiden - The Number of The Beast 25
Slayer - Reign in Blood 24
Iron Maiden - Live after Death 18
Tool - Aenima 21
Metallica - Ride The Lightning 21
Tool - Lateralus 19
quote:whehehe....
Op dinsdag 24 juni 2003 00:20 schreef Seborik het volgende:[..]
code:Nou, dat viel zo te zien wel mee vorig jaar.Metallica - Master of Puppets 39
Iron Maiden - The Number of The Beast 25
Slayer - Reign in Blood 24
Iron Maiden - Live after Death 18
Tool - Aenima 21
Metallica - Ride The Lightning 21
Tool - Lateralus 19
Het album dat op nummer één staat is tot nu toe 18 maal genoemd.
In totaal zijn er nu 574 albums genoemd, helaas nog geen 666, maar dat komt vast nog wel.
Er zijn nu 222 albums meer dan één keer genoemd. En dat is precies 666 gedeeld door 3.
quote:Ja, subliminal messaging om vooral op The Number of The Beast te stemmen.
Op dinsdag 24 juni 2003 00:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
waarom eigelijk 666? Is dat niet op een of andere manier een voordeel voor Iron Maiden?
Maar 666 is op de een of andere manier inherent aan metal, dus is dat wel een leuk getal. Vorig jaar had ik genoeg albums om er een 666 van te maken, ook die 666 waren niet allemaal meer dan één keer genoemd, maar dat was dan ook meer voor de vorm. De eerste paar honderd waren wel accuraat.
Therapy? - Troublegum
Tool - Undertow
Godsmack - Godsmack
White Zombie - La Sexorcisto: Devil Music, Vol. 1
Faith No More - Angel Dust
Helmet - Meantime
Kyuss - Blues for the Red Sun
Rammstein - Sehnsucht
Disturbed - The Sickness
Ministry - Psalm 69: The Way to Succeed and The Way to Suck Eggs
Ik stond er een beetje van te kijken dat Godsmack er vorig jaar niet instond. Bij deze dan
quote:Godsmack owns idd
Op dinsdag 24 juni 2003 11:57 schreef Berkery het volgende:
Top 10Therapy? - Troublegum
Tool - Undertow
Godsmack - Godsmack
White Zombie - La Sexorcisto: Devil Music, Vol. 1
Faith No More - Angel Dust
Helmet - Meantime
Kyuss - Blues for the Red Sun
Rammstein - Sehnsucht
Disturbed - The Sickness
Ministry - Psalm 69: The Way to Succeed and The Way to Suck EggsIk stond er een beetje van te kijken dat Godsmack er vorig jaar niet instond. Bij deze dan
Enehm 666 is idd een metal getal niet alleen van Maiden, kijk maar naar bijv Slipknot en Moonspell.
quote:uhm...je weet dat het getal gewoon uit de bijbel komt? Book of Revelations
Op dinsdag 24 juni 2003 14:48 schreef Djaser het volgende:[..]
Enehm 666 is idd een metal getal niet alleen van Maiden, kijk maar naar bijv Slipknot en Moonspell.
Volgens mij heeft The Orb er nog een stuk uit gesampled. Is dat La Haine of die andere, zo nee/ja: welke andere?
"what is the mask"
[Dit bericht is gewijzigd door Riert op 24-06-2003 15:39]
quote:Ofwel Openbaringen
Op dinsdag 24 juni 2003 15:35 schreef Seborik het volgende:
Ja, inderdaad Revelations.
quote:Bah, Nederlands.
Op dinsdag 24 juni 2003 15:39 schreef Berkery het volgende:[..]
Ofwel Openbaringen
Ik heb pas nog intensief een stapel boeken over het geloof doorgewerkt. Zeer interessant allemaal.
quote:Helaas, ik kijk echt extreem weinig televisie of films. La Haine heb ik dan wel gezien, maar daarvan kan ik met niet herinneren dat het iets met Revelations van doen had en het is ook niet echt een monoloog.
Op dinsdag 24 juni 2003 15:39 schreef Riert het volgende:
Wellicht weet jij dat: Welke film is dat ook alweer? Zwart-wit volgens mij en voornamelijk monoloog. Die heeft het er ook de hele tijd overVolgens mij heeft The Orb er nog een stuk uit gesampled. Is dat La Haine of die andere, zo nee/ja: welke andere?
"what is the mask"
quote:dan was het die ander
Op dinsdag 24 juni 2003 15:45 schreef Seborik het volgende:[..]
Helaas, ik kijk echt extreem weinig televisie of films. La Haine heb ik dan wel gezien, maar daarvan kan ik met niet herinneren dat het iets met Revelations van doen had en het is ook niet echt een monoloog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |