Zou je denken ja...quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:45 schreef SODA het volgende:
California: Moet ondertussen Dogville toch wel gezien hebben?
Spamquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:16 schreef Sai het volgende:
Hoe heet dat ook alweer, zo\\\'n post dat zo\\\'n topic zo in je Active Topics komt te staan?
terugvindpostquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:16 schreef Sai het volgende:
Hoe heet dat ook alweer, zo\\\'n post dat zo\\\'n topic zo in je Active Topics komt te staan?
Bij deze: Fopperd, die gaan wij samen kijken.quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:45 schreef SODA het volgende:
California: Moet ondertussen Dogville toch wel gezien hebben?
The Horse Whisperer.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:46 schreef Pony-Lover het volgende:
maar wat moet ik dan kijken?
Die heb ik gezien ja maar ik vond er niet veel aanquote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
The Horse Whisperer.
The Wolf Man wel (tof), Lifeboat heb ik hier liggen.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:49 schreef kinky_queen het volgende:
Sai, heb jij LIFEBOAT al gezien, of THE WOLF MAN?
![]()
Ik vind al dat soort rommel oninteressant, daar zit geen enkele vorm van vermakelijkheid in voor mij, net als bv MEN BEHIND THE SUNquote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:00 schreef Sai het volgende:
The Wolf Man wel (tof), Lifeboat heb ik hier liggen.
Heb jij The Ebola Syndrome al gezien? Kotswekkende rotzooi..
In dat geval: heb je Kin Dza Dza al ergens kunnen vinden?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:04 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik vind al dat soort rommel oninteressant, daar zit geen enkele vorm van vermakelijkheid in voor mij, net als bv MEN BEHIND THE SUN
[afbeelding]
ja, maar zonder subs...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:08 schreef Sai het volgende:
In dat geval: heb je Kin Dza Dza al ergens kunnen vinden?
Dan staat je echt nog een coole Hitchcock te wachtenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:00 schreef Sai het volgende:
[..]
Lifeboat heb ik hier liggen.
* Op zoek gaat.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:11 schreef Gorro het volgende:
Voor Sai: Cheun gwong tsa sit (Happy Together) van Kar-Wai Wong
Die moet ik zelf ook nog kijken hehe. Heb wel de DVD naast me liggen. Vanavond maar eens opzetten. stukjes die ik zag waren erg komisch.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:04 schreef Sai het volgende:
En heeft KQ The Happiness of the Kakaturis al gezien? Om even in Zeitgeist's Miike-sfeer te blijven..
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:28 schreef GFP het volgende:
Signs voor twentemeisje
Maar dan moet jij eerst Teilnehmer Antwortet Nicht bekijkenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:08 schreef twentemeisje het volgende:
[..]![]()
"Press One to Connect" voor GFP!![]()
http://www.imdb.com/title/tt0060186/quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:24 schreef GFP het volgende:
[..]
Maar dan moet jij eerst Teilnehmer Antwortet Nicht bekijken
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:28 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0060186/
http://www.imdb.com/title/tt0111256/quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:44 schreef GFP het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:54 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0111256/
Ik las dat Lara Flynn Boyle erin speelt.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:14 schreef Sai het volgende:
Ik denk dat Tom de serie Twin Peaks wel kan waarderen. Lynch, gemengt met wat Everwood..
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik las dat Lara Flynn Boyle erin speelt..
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als je kijkt, kijk je voor Madchen Amick, Sheryl Lee ofSherilyn Fenn
Alweer/nog steeds?quote:Op donderdag 2 september 2004 13:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Death In Venice voor Gorro.![]()
La Meglio Gioventù voor Gorro.quote:Op donderdag 2 september 2004 16:11 schreef Gorro het volgende:
[..]
Alweer/nog steeds?
Sai had hem al eens eerder aangeraden. Ik heb hem ook al heel lang (ook voordat Sai hem aanraadde), maar komt er steeds niet van
In dat geval moet ze ook The Comfort of strangers maar ns bekijken, prachtige rol van madman Walkenquote:Op donderdag 2 september 2004 18:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
The Stepford Wives voor BS.
Christopher Walken staat vast op haar geile-mannen-lijstje. En hij heeft een enorm leuke rol.
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 6 september 2004 00:16 schreef kamagurka het volgende:
KQ moet Schramm maar ns kijken http://www.imdb.com/title/tt0108053/
quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:16 schreef Sai het volgende:
Ik zag een screenshotje uit Marquis (1989), en ik moest meteen aan KQ denken:
[afbeelding]
We verwachten zelfs niets anders van je.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik moet dan denken aan de Friends-aflevering van gister en Ally McBeal. Mag dat ook?.
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:32 schreef Sai het volgende:
Tom gaat vast wekenlang zeiken over hoe geweldig geil Julie Delpy is als hij eindelijk Before Sunrise ziet. Dat is een filmtip dus.
Doe datquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja..
Eerst een keer Before Sunset huren.
quote:Op zondag 7 november 2004 23:17 schreef kinky_queen het volgende:
Sai, als m'n HD gerepareerd is ga ik ONIBABA uploaden en jij weet wel waarom dat een tip voor je is
Ik ook.quote:Op zondag 12 december 2004 16:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vind ik dan.
Ik kan geen DVD/downloadding vinden.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:52 schreef Gorro het volgende:
Voor iedereen eigenlijk, maar Sai in het bijzonder: Léolo
In elk geval hebben ze hem bij DVDsoon voor 16 Canadese dollar.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:17 schreef Sai het volgende:
[..]
Ik kan geen DVD/downloadding vinden..
ow, ja stom vanmequote:Op donderdag 17 februari 2005 22:06 schreef AntiChrist het volgende:
als je the beyond niet meetelt wel ja......
Branded to Kill van Suzuki vond ik erg leuk, dus ga er ook maar eens naar op zoekquote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:46 schreef Sai het volgende:
KQ moet zich maar eens gaan vermaken met de zweep/scheermesje/onderstebovenvuurgevecht/overige*-scène in Youth of the Beast.
Wel gezien hoorquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:15 schreef Sai het volgende:
/schop
Gorro en ik dacht ook KQ hebben trouwens nog steeds Priscilla, Queen of the Desert niet gezien, en hoewel ik het niet specifiek een film voor hen vind is het natuurlijk wel een must-see. Vandaar.
Bij nader inzien heb ik wel Zelig gezienquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat ik ondertussen nog steeds geen enkele van m'n tips heb gezien.
Ja.quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:01 schreef California het volgende:
Voor Sai (en SoK):
The Verdict (1946) van Don Siegel.
Met Sidney Greenstreet en Peter Lorre. Straks om 14:15 op (België) één.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:01 schreef California het volgende:
Voor Sai (en SoK):
The Verdict (1946) van Don Siegel.
Met Sidney Greenstreet en Peter Lorre. Straks om 14:15 op (België) één.
Past in dat rijtje films waarvan jij me laatst ook een tip gaf, Sai..
Dank jequote:Op zondag 31 juli 2005 19:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
kinky_queen moet maar eens naar Calvaire kijken.
Waals, grimmig én cult. Kortom, de nieuwe C'est arrivé près de chez vous.
Lekkere korte film ook...precies wat voor mij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mike mag naar Aaltra kijken [afbeelding]
Gaat wel.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:52 schreef kinky_queen het volgende:
Vind het vieze troep, vind jij hem goed?
Ik heb 'm nog niet gezien, maar waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:04 schreef kinky_queen het volgende:
Tip voor BlaatschaaP:
[afbeelding]
als je hem ziet weet je wel waarom
![]()
Gaat wel.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:26 schreef kinky_queen het volgende:
Nope, ik had wel de kans maar hij leek me niet zo. Btje EVIL DEAD achtig hoorde ik
Issie goed?
Ja, goh!quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:08 schreef California het volgende:
Ik vind dat BS Glengarry Glen Ross moet kijken.
Hoezo?quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tevens vind ik dat BS Letter from an Unknown Woman moet kijken.
Ik bedoel, zelfs Tom heeft 'm gezien!quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, goh!
Volgende keer leen ik je VHS/DVD/wathetookis.
Tom telt niet. Hij doet een filmstudie nu.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:15 schreef California het volgende:
[..]
Ik bedoel, zelfs Tom heeft 'm gezien!
Euh... tja... nou.... misschien denk ik wel dat je die film leuk zou vinden of zoquote:
Dit was daarvoor.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
Tom telt niet. Hij doet een filmstudie nu.
Ik zal hem eens gaan zoeken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:12 schreef kinky_queen het volgende:
Voor Victorinox en SaintOfKillers:
[[url=http://i22.photobucket.com/albums/b320/kinkyqueen/posters/POSTER-NIGHTOFTHECREEPS2.jpg]afbeelding][/url]
Waarom?quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:42 schreef California het volgende:
BS zou Deathtrap wel eens kunnen waarderen.
Hij lijkt erg op Sleuth. Geen Larry, dus hij is niet beter. Meer een Sleuth Light.quote:
Ik heb Dîner de Cons gezienquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen die dan echt die film gaan kijken?
Nou, het probleem is meestal dat ik gewoon niet aan de film kan komen. Ik wil wel, maar het kan niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen die dan echt die film gaan kijken?
Ik had In America aangeraden, dat moet te doen zijnquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Nou, het probleem is meestal dat ik gewoon niet aan de film kan komen. Ik wil wel, maar het kan niet.
Hence the meestal. Ik kijk ook wel eens wat hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik had In America aangeraden, dat moet te doen zijn.
Bij nader inzien heb ik toch ook wel wat van mijn tips gezien.
Glengarry Glen Ross gezien?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hence the meestal. Ik kijk ook wel eens wat hoor.
Eh, ja, ik geloof het wel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:08 schreef California het volgende:
SoK, heb je Don't Look Now gezien?
[..]
Glengarry Glen Ross gezien?.
Nee. Wel The Verdict en De Poolse Bruid.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:08 schreef California het volgende:
SoK, heb je Don't Look Now gezien?
Dat doe je goed.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nee. Wel The Verdict en De Poolse Bruid.
Als die box betaalbaar was had ik hem ook. De enige Cassavetes die ik heb gezien smaakte naar meer.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oh, A Woman under the Influence voor Califo dan.
Als je hem al hebt gezien, dan kijk je nog maar eens.
Stél je eens niet zo aan. Kijken, kreng. Je hebt toch tijd zat.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:36 schreef California het volgende:
Ja maar die is vermoeiend en lang en diep psychologisch en ingewikkeld en zo!.
Mentaal doe ik er altijd twee keer de speelduur over om een film te kijken. En dat is met een normale film, zonder filosofische lading. Voor 2001 heb ik iets van 9 uur nodigquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:37 schreef BlaatschaaP het volgende:
Stél je eens niet zo aan. Kijken, kreng. Je hebt toch tijd zat.
Dit verklaart opeens een heleboel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:44 schreef California het volgende:
[..]
Mentaal doe ik er altijd twee keer de speelduur over om een film te kijken. En dat is met een normale film, zonder filosofische lading. Voor 2001 heb ik iets van 9 uur nodig.
10 days. Be patient, my friend.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oh ja, tips voor Califo, Sai en BS:
Kom eens terug.
Gezien, hij was wel leuk en ranzig!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:41 schreef Mainport het volgende:
Brutti, Sporchi e Cattivi is een tip voor Falco.
Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken, wees blij met de tip. Ik zie The Patriot (met Steven Seagal, niet Mel Gibson) anders niet hoger in je lijstje staan, anders was dat wel de tip voor jou geweest.quote:
Is een van de eerste op de lijst om te kijken als me amazon pakket aankomtquote:Op zondag 6 januari 2013 13:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind Berberian Sound Studio (2012) - IMDb wel iets voor SamuelofSEK.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |