ow, ja stom vanmequote:Op donderdag 17 februari 2005 22:06 schreef AntiChrist het volgende:
als je the beyond niet meetelt wel ja......
Branded to Kill van Suzuki vond ik erg leuk, dus ga er ook maar eens naar op zoekquote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:46 schreef Sai het volgende:
KQ moet zich maar eens gaan vermaken met de zweep/scheermesje/onderstebovenvuurgevecht/overige*-scène in Youth of the Beast.
Wel gezien hoorquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:15 schreef Sai het volgende:
/schop
Gorro en ik dacht ook KQ hebben trouwens nog steeds Priscilla, Queen of the Desert niet gezien, en hoewel ik het niet specifiek een film voor hen vind is het natuurlijk wel een must-see. Vandaar.
Bij nader inzien heb ik wel Zelig gezienquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat ik ondertussen nog steeds geen enkele van m'n tips heb gezien.
Ja.quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:01 schreef California het volgende:
Voor Sai (en SoK):
The Verdict (1946) van Don Siegel.
Met Sidney Greenstreet en Peter Lorre. Straks om 14:15 op (België) één.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:01 schreef California het volgende:
Voor Sai (en SoK):
The Verdict (1946) van Don Siegel.
Met Sidney Greenstreet en Peter Lorre. Straks om 14:15 op (België) één.
Past in dat rijtje films waarvan jij me laatst ook een tip gaf, Sai..
Dank jequote:Op zondag 31 juli 2005 19:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
kinky_queen moet maar eens naar Calvaire kijken.
Waals, grimmig én cult. Kortom, de nieuwe C'est arrivé près de chez vous.
Lekkere korte film ook...precies wat voor mij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mike mag naar Aaltra kijken [afbeelding]
Gaat wel.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:52 schreef kinky_queen het volgende:
Vind het vieze troep, vind jij hem goed?
Ik heb 'm nog niet gezien, maar waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:04 schreef kinky_queen het volgende:
Tip voor BlaatschaaP:
[afbeelding]
als je hem ziet weet je wel waarom
![]()
Gaat wel.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:26 schreef kinky_queen het volgende:
Nope, ik had wel de kans maar hij leek me niet zo. Btje EVIL DEAD achtig hoorde ik
Issie goed?
Ja, goh!quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:08 schreef California het volgende:
Ik vind dat BS Glengarry Glen Ross moet kijken.
Hoezo?quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tevens vind ik dat BS Letter from an Unknown Woman moet kijken.
Ik bedoel, zelfs Tom heeft 'm gezien!quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, goh!
Volgende keer leen ik je VHS/DVD/wathetookis.
Tom telt niet. Hij doet een filmstudie nu.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:15 schreef California het volgende:
[..]
Ik bedoel, zelfs Tom heeft 'm gezien!
Euh... tja... nou.... misschien denk ik wel dat je die film leuk zou vinden of zoquote:
Dit was daarvoor.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
Tom telt niet. Hij doet een filmstudie nu.
Ik zal hem eens gaan zoeken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:12 schreef kinky_queen het volgende:
Voor Victorinox en SaintOfKillers:
[[url=http://i22.photobucket.com/albums/b320/kinkyqueen/posters/POSTER-NIGHTOFTHECREEPS2.jpg]afbeelding][/url]
Waarom?quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:42 schreef California het volgende:
BS zou Deathtrap wel eens kunnen waarderen.
Hij lijkt erg op Sleuth. Geen Larry, dus hij is niet beter. Meer een Sleuth Light.quote:
Ik heb Dîner de Cons gezienquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen die dan echt die film gaan kijken?
Nou, het probleem is meestal dat ik gewoon niet aan de film kan komen. Ik wil wel, maar het kan niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen die dan echt die film gaan kijken?
Ik had In America aangeraden, dat moet te doen zijnquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Nou, het probleem is meestal dat ik gewoon niet aan de film kan komen. Ik wil wel, maar het kan niet.
Hence the meestal. Ik kijk ook wel eens wat hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik had In America aangeraden, dat moet te doen zijn.
Bij nader inzien heb ik toch ook wel wat van mijn tips gezien.
Glengarry Glen Ross gezien?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hence the meestal. Ik kijk ook wel eens wat hoor.
Eh, ja, ik geloof het wel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:08 schreef California het volgende:
SoK, heb je Don't Look Now gezien?
[..]
Glengarry Glen Ross gezien?.
Nee. Wel The Verdict en De Poolse Bruid.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:08 schreef California het volgende:
SoK, heb je Don't Look Now gezien?
Dat doe je goed.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nee. Wel The Verdict en De Poolse Bruid.
Als die box betaalbaar was had ik hem ook. De enige Cassavetes die ik heb gezien smaakte naar meer.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oh, A Woman under the Influence voor Califo dan.
Als je hem al hebt gezien, dan kijk je nog maar eens.
Stél je eens niet zo aan. Kijken, kreng. Je hebt toch tijd zat.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:36 schreef California het volgende:
Ja maar die is vermoeiend en lang en diep psychologisch en ingewikkeld en zo!.
Mentaal doe ik er altijd twee keer de speelduur over om een film te kijken. En dat is met een normale film, zonder filosofische lading. Voor 2001 heb ik iets van 9 uur nodigquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:37 schreef BlaatschaaP het volgende:
Stél je eens niet zo aan. Kijken, kreng. Je hebt toch tijd zat.
Dit verklaart opeens een heleboel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:44 schreef California het volgende:
[..]
Mentaal doe ik er altijd twee keer de speelduur over om een film te kijken. En dat is met een normale film, zonder filosofische lading. Voor 2001 heb ik iets van 9 uur nodig.
10 days. Be patient, my friend.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oh ja, tips voor Califo, Sai en BS:
Kom eens terug.
Gezien, hij was wel leuk en ranzig!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:41 schreef Mainport het volgende:
Brutti, Sporchi e Cattivi is een tip voor Falco.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |