ik vind z'n films werkelijk afgrijselijkquote:Op maandag 8 maart 2004 13:48 schreef Elegy het volgende:
Ik vind deel 1 wel koel. Alleen dat konijntje, dat hadden ze er wel uit mogen laten
Volgens de site hebben ze bij Boudisque deel twee ook. Moet ik maar eens bestellen als er weer loon is binnengekomen
Zonde, had graag wat van m willen overnemenquote:Op maandag 8 maart 2004 13:51 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ik vind z'n films werkelijk afgrijselijk
[afbeelding]
Zelfs SMOTS heeft z'n films al van de hand gedaan![]()
Dat had ik nou ook, ik heb ze er voor moeten aanschaffen, f100,- voor die VHSSIES!! Maar ik heb ze nu en dan doe ik ze toch ook niet weg, ik vind het typisch iets voor mij om ze te hebben.lquote:Op maandag 8 maart 2004 14:10 schreef dapluiz het volgende:
Aan de ene kant lijken deze films me nix, maar aan de andere kant knaagt ook me nieuwsgierigheid
Omdat het gaat over sex met lijken. En ze in deze films ook sex hebben met lijkenquote:Op maandag 8 maart 2004 14:28 schreef Posdnous het volgende:
En waarom zijn deze films dan per se voor de meest avontuurlijke filmkijkers?
Maar dan heb je wel iets...quote:Op maandag 8 maart 2004 12:23 schreef Elegy het volgende:
Mja, maar ik heb geen videorecorder, ik kijk uitsluitend dvd
Cultvideotheek is trouwens buitensporig duur, net als Boudisque.
Zijn er meer van dit soort films? Vind het wel een interessant onderwerp
Aha.. dat lijkt me eerder een neiging naar morbide dan avontuurlijkquote:Op maandag 8 maart 2004 14:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
Omdat het gaat over sex met lijken. En ze in deze films ook sex hebben met lijken
Bv in SCHRAMM timmert die kerel 3 spijkers in z'n leuter en in NEKROMANTIK ligt die griet zich in te smeren met rottend vlees van een van die lijken...quote:Op maandag 8 maart 2004 14:28 schreef Posdnous het volgende:
En waarom zijn deze films dan per se voor de meest avontuurlijke filmkijkers?
Ja, een videoband... :xquote:Op maandag 8 maart 2004 14:31 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel iets...![]()
digitaalquote:Op maandag 8 maart 2004 14:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, een videoband... :x
* Elegy gaat voor digitaal entertainment
Deel 1 heb ik al op dvd. Deel twee ga ik nog wel eens bestellen als er weer geld isquote:Op maandag 8 maart 2004 14:38 schreef kinky_queen het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op maandag 8 maart 2004 14:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, een videoband... :x
* Elegy gaat voor digitaal entertainment</div></blockquote> digitaal
Sjeez....wie moet ik overvallen...quote:Op maandag 8 maart 2004 15:24 schreef kinky_queen het volgende:
ik zou er maar vlot mee wezen, de 3 disc limited edition is al oop!
Die TUINKABOUTER!!!!quote:Op maandag 8 maart 2004 13:48 schreef Elegy het volgende:
Ik vind deel 1 wel koel. Alleen dat konijntje, dat hadden ze er wel uit mogen laten
Volgens de site hebben ze bij Boudisque deel twee ook. Moet ik maar eens bestellen als er weer loon is binnengekomen
Kamagurka heeft geld zat, die gaat er wel eentje voor je kopenquote:Op maandag 8 maart 2004 15:31 schreef Elegy het volgende:
[..]
Sjeez....wie moet ik overvallen...
quote:Op maandag 8 maart 2004 15:36 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Kamagurka heeft geld zat, die gaat er wel eentje voor je kopen
quote:Op maandag 8 maart 2004 15:36 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Kamagurka heeft geld zat, die gaat er wel eentje voor je kopen
Samen met Cannibal Holocaust en Faces of Death zijn dit toch wel de meest spraakmakende films volgens mij.quote:Op maandag 8 maart 2004 15:38 schreef kamagurka het volgende:
Ik vind ze trouwens een erg hoge obscuriteitswaarde hebben, hoger dan menig andere culthorror... iedereen die ik ze ooit heb laten zien heeft het er zo nu en dan nog steeds over.. Het heeft dus wel impact.
Ik heb er ook wel wat mee, dus
vind de films van Schnaas, Bookwalter of onze eigen Wim Vink ook altijd welquote:Op maandag 8 maart 2004 15:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Samen met Cannibal Holocaust en Faces of Death zijn dit toch wel de meest spraakmakende films volgens mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |