Middag !quote:Op maandag 28 juni 2004 16:13 schreef Cynic het volgende:
Middag!
dat staat er toch ookquote:Op maandag 28 juni 2004 15:50 schreef Dance-Commander het volgende:
en dit behoort deel 245 te zijn... als de telling nog correct is?
quote:Op maandag 28 juni 2004 15:55 schreef Nouk het volgende:
Wat een zeikerd die PP!
quote:Op maandag 28 juni 2004 15:44 schreef Nouk het volgende:
quote:Op maandag 28 juni 2004 17:18 schreef Nouk het volgende:Nobody else can walk the way you walk, nobody else can talk the way you talk, nobody else can love the way you love, nobody else, can do the things that you do, there is nobody like YOU BB!
Kijk en daar ga je nou weer de fout in. Je bent uniek & leuk, onthou dat eens!quote:Op maandag 28 juni 2004 17:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]![]()
ik sluit me aan bij de sig van spoilerman "iedereen is uniek behalve ik"
erm nouk zet dit soort geneuzel maar een tekst file en doe die dan ff in de prullebak !quote:Op maandag 28 juni 2004 17:22 schreef Nouk het volgende:
[..]
Kijk en daar ga je nou weer de fout in. Je bent uniek & leuk, onthou dat eens!
Whehehehehe!quote:Op maandag 28 juni 2004 17:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
erm nouk zet dit soort geneuzel maar een tekst file en doe die dan ff in de prullebak !
oeh gewaagdquote:Op maandag 28 juni 2004 17:25 schreef Dance-Commander het volgende:
[14.gif]
okay doe dat maar als ik op vakantie benquote:Op maandag 28 juni 2004 17:28 schreef Nouk het volgende:
BB ik vind dat we jou eens ff een zelfvertrouwen stoot gaan geven
quote:Op maandag 28 juni 2004 17:27 schreef Bosbeetle het volgende:
flood ban
quote:<17:32>Bosbeetle:*You're not a channel operator!
Een betere BB begint bij jezelf!quote:Op maandag 28 juni 2004 17:32 schreef Nouk het volgende:
Dat kan dus niet BB. Wat is er allemaal mis aan je?
"huh?"quote:Op maandag 28 juni 2004 17:34 schreef Nouk het volgende:
Guttegut wat is t weer gezellig op irc.
quote:Op maandag 28 juni 2004 17:34 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
Een betere BB begint bij jezelf!
IK ZIT NIEEENS OP IRC!quote:Op maandag 28 juni 2004 17:35 schreef Nouk het volgende:
[..]
Zeg dan iets!
quote:Op maandag 28 juni 2004 17:34 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
Een betere BB begint bij jezelf!
Vandaar dat je zo stil was.quote:Op maandag 28 juni 2004 17:36 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
IK ZIT NIEEENS OP IRC!
Relativeren of bevestigen?quote:Op maandag 28 juni 2004 17:40 schreef Nouk het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo stil was.
Goed BB, stap 1
Zeg wat je dwarszit, wat je fout vind aan je zelf en dan kunnen wij dat hier relatieveren.
een combinatie van beide..quote:Op maandag 28 juni 2004 17:41 schreef Cynic het volgende:
[..]
Relativeren of bevestigen?
quote:dat klopt BB, maar dat vinden we helemaal niet zo erg..
quote:Op maandag 28 juni 2004 17:41 schreef Cynic het volgende:
[..]
Relativeren of bevestigen?
Kijk PP snapt het. Ieder mens heeft z'n gebreken, je moet juist naar de goede dingen kijken en je slechte eigenschappen accepteren.quote:Op maandag 28 juni 2004 17:44 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
een combinatie van beide..
[..]
Iets te goed ja, daarom willen wij je nu helpen.quote:Op maandag 28 juni 2004 17:48 schreef Bosbeetle het volgende:
maar ik ben zel ook heel goed in iets wegrelativeren
OMFG, zag je de dikgedrukte sarcasme balken niet staan???quote:Op maandag 28 juni 2004 17:47 schreef Nouk het volgende:
[..]
Kijk PP snapt het. Ieder mens heeft z'n gebreken, je moet juist naar de goede dingen kijken en je slechte eigenschappen accepteren.
Dus begin nouh!
Kijk, jij snapt t ook nog niet helemaal. Natuurlijk zag ik die wel staan, maar wat heeft BB eraan dat ik daarop inga? Het gaat om de kern van de zaak PP.quote:Op maandag 28 juni 2004 17:48 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
OMFG, zag je de dikgedrukte sarcasme balken niet staan???
quote:Op maandag 28 juni 2004 17:51 schreef Cynic het volgende:
Rooie Rinus en Pe Daalemmer - Hee doe
aha
jaja
poepoe
goeiedag, hou is t mit joe
oké, goud goud, zozo
hee doe, wat hest ja schele ogen
hee doe, dien neus is ja verbogen
moar t kin mie niks verschelen
want schelen binnen de mooisten niat
hee doe, wat hest ja dikke kuten
hee doe, wat binnen dat veur spruten?
ieder mens het zien gebrek
ik an neus en doe an bek
moar hou je der outzugn deert ons nait
geef mie moar n vrizze jonge boerenmaaid
hee doe, wat hest ja n gekke kop
hee doe, hest n kop as n envelop
hee doe, wat hest ja kromme poten
hee doe, dien hoar zit kloten
hee doe, wat kiekst ja laif
moar ach, dien bek stait schaif
hee doe, wat hest kont ja braid
hee doe, zo'n bril staait ja nait
hee doe, hest n vaals gebit?
hee doe, doe hest dien kop ook nait mit!
quote:Op maandag 28 juni 2004 18:03 schreef Nouk het volgende:
Okay, ik geef t op.
Echt hoor.quote:Op maandag 28 juni 2004 18:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ala bloep ?quote:Op maandag 28 juni 2004 18:13 schreef Nouk het volgende:
[..]
Echt hoor.
Ik ga zo lekker spinazi eten
A La spinazi uit een pak uit de diepvries.quote:Op maandag 28 juni 2004 18:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ala bloep ?
of gewoon lekker versch
niks zo lekker als versquote:Op maandag 28 juni 2004 18:15 schreef Nouk het volgende:
[..]
A La spinazi uit een pak uit de diepvries.
Vers vind ik vies.
quote:Op maandag 28 juni 2004 18:17 schreef Nouk het volgende:
Wehehe. Vind ik niet.
Nu eten!
sss nerdquote:Op maandag 28 juni 2004 18:18 schreef SuperWeber het volgende:
**** Hoi, UB rõcks ****
quote:Op maandag 28 juni 2004 18:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
sss nerd
Ik zat echt heel lang te kijken of ie nog om zou draaienquote:Op maandag 28 juni 2004 15:34 schreef Tierce het volgende:
[afbeelding]
Hiermee jaag je dus iemand angst aan...
Ja ik vind hem serieus ook echt aardig lief en kewl. Maar hij doet zelf echt zo negatief menquote:Op maandag 28 juni 2004 19:04 schreef Troel het volgende:
Nouk, ik ben het helemaal met je eens. BB is lief
dat meen je niet..quote:Op maandag 28 juni 2004 18:15 schreef Nouk het volgende:
[..]
A La spinazi uit een pak uit de diepvries.
Vers vind ik vies.
Ehm, zo zit het idd.quote:Op maandag 28 juni 2004 19:10 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
dat meen je niet..
wel de appie heijn diepvries meuk lusten maar de echte, natuurlijke smaak niet..
Wel s gezien hoor. In t echt ook zelfs!quote:Op maandag 28 juni 2004 19:11 schreef Dance-Commander het volgende:
de jeugd van tegenwoordig...
ben jij ook van de generatie die nog nooit een koe gezien heeft?
Vooral negatief over zichzelf...quote:Op maandag 28 juni 2004 19:05 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja ik vind hem serieus ook echt aardig lief en kewl. Maar hij doet zelf echt zo negatief men
Ja, precies, stom he. En hij doet echt onterecht zo negatief over zichzelf hoor, als ie nou een vreselijk persoon was okay, maar dat is ie niet. Heb jij nog goede plannen om er wat aan te doen?quote:Op maandag 28 juni 2004 19:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Vooral negatief over zichzelf...
Maar als jij niet lekker in je vel zit dan weet hij je altijd op te peppen, alleen krijg ik hem nooit opgepept.
Ik vind verse spinazie alleen maar lekker als het gehakt is. En het is zoveel werk (zeker voor 1 persoon) dat ik ook maar gewoon een pakje euroshopper neem...quote:Op maandag 28 juni 2004 19:10 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
dat meen je niet..
wel de appie heijn diepvries meuk lusten maar de echte, natuurlijke smaak niet..
Hem aan jou koppelen?quote:Op maandag 28 juni 2004 19:25 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja, precies, stom he. En hij doet echt onterecht zo negatief over zichzelf hoor, als ie nou een vreselijk persoon was okay, maar dat is ie niet. Heb jij nog goede plannen om er wat aan te doen?
quote:[19:28] <Nouk> heb ik BB wel s in t echt gezien?
[19:28] <Nouk> nee he
Ja ik heb m al wel eens in t echt gezien. En overdrijft inderdaad gruwelijk over z'n zogenaamde lelijkheid. Al kan dat haar d'r wel af, maar oke. Maar BB en ik?quote:Op maandag 28 juni 2004 19:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Hem aan jou koppelen?
En heb je hem wel eens in het echt gezien??
BB is cute
Ik wist nie meer of jij nou lag te kotsen of BBquote:Op maandag 28 juni 2004 19:29 schreef Dance-Commander het volgende:
BB, de man, de indruk...
[..]
Ja, dat was jij ja. Mooi toch.quote:Op maandag 28 juni 2004 19:32 schreef Dance-Commander het volgende:
ik kots niet, ik slaap alleen vrij snel als iets me na 12uur niet echt boeit
Ik vind dat haar ook wel weer wat hebben...quote:Op maandag 28 juni 2004 19:29 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja ik heb m al wel eens in t echt gezien. En overdrijft inderdaad gruwelijk over z'n zogenaamde lelijkheid. Al kan dat haar d'r wel af, maar oke. Maar BB en ik?
Ja het mag wel iets langer, maar niet zo lang, nu is het touw & vlossig. Gewoon in laagjes achter z'n oren, dat is best okay.quote:Op maandag 28 juni 2004 19:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind dat haar ook wel weer wat hebben...
Alhoewel lange sprieten ook wel leuk zouden zijn. Niet spikes maar sprieten dus.
ehhhhhm ff zoeken.quote:Op maandag 28 juni 2004 19:35 schreef Dance-Commander het volgende:
feauteaus, Nouk?
quote:Op maandag 28 juni 2004 19:38 schreef Nouk het volgende:
[afbeelding]
Misschien iets minder mode-achtig, maar dat idee.
Wat nou minder haalbaar?quote:Op maandag 28 juni 2004 19:42 schreef Dance-Commander het volgende:
doe anders nog een wat minder haalbaarder voorbeeld, brad pitt ofzo
Daar heeft ie denk niet het goeie haar voor, Legolas heeft zo dik haar.quote:Op maandag 28 juni 2004 19:41 schreef Troel het volgende:
[..]dat mag wel
Of hij moet het zo gaan dragen als Legolas
Het gaat om z'n haar! BB heeft ook best wel stijl haar dus zou dit voorbeeld denk ik er wel goed bij passen.quote:Op maandag 28 juni 2004 19:42 schreef Dance-Commander het volgende:
doe anders nog een wat minder haalbaarder voorbeeld, brad pitt ofzo
Dat is meer spul dan echt denk ik hoorquote:Op maandag 28 juni 2004 19:44 schreef Nouk het volgende:
[..]
Daar heeft ie denk niet het goeie haar voor, Legolas heeft zo dik haar.
wat een onzin, een kapsel moet wel degelijk bij je gezicht passen, hij kan wel een heel "hip ende tof" kapsel nemen, maar als het niet bij z'n gezicht past is t nog nietsquote:Op maandag 28 juni 2004 19:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat nou minder haalbaar?
BB heeft lang haar. Legolas kan...
En dat andere kapsel kan ook.
We hebben het over de kapsels he. Hij moet niet meteen zijn gezicht ook zo laten ombouwen.
quote:Op maandag 28 juni 2004 19:47 schreef Dance-Commander het volgende:
en waarom ga ik hier invredesnaam serieus op in????
Daar moet ie dus juist vanaf!quote:Op maandag 28 juni 2004 19:48 schreef Dance-Commander het volgende:
dit is meer BB achtig!
http://www.laurelindorenan.com/Gimli4.jpg
Exact. En dat eerste plaatje is niet gewoon hip & tof, dat is gewoon een standaard kapsel waar je alle kanten mee op kan, bij elk soort gezicht.quote:Op maandag 28 juni 2004 19:46 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
wat een onzin, een kapsel moet wel degelijk bij je gezicht passen, hij kan wel een heel "hip ende tof" kapsel nemen, maar als het niet bij z'n gezicht past is t nog niets
dat zei ik dusquote:Op maandag 28 juni 2004 19:48 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 juni 2004 19:29 schreef Dance-Commander het volgende:
BB, de man, de indruk...
[..]
dat is spoilerman achtigquote:Op maandag 28 juni 2004 19:48 schreef Dance-Commander het volgende:
dit is meer BB achtig!
http://www.laurelindorenan.com/Gimli4.jpg
Je hebt gelijkquote:Op maandag 28 juni 2004 20:55 schreef Bosbeetle het volgende:
wat is dat toch met vrouwen het is altijd helemaal goed , maar met ander haar iets andere houding betere creditcard ander kleur huid minder wenkbrauw iets meer kaaklijn andere kleren en een andere muziek smaak, maar voor de rest is het helemaal goed
welke???quote:Op maandag 28 juni 2004 20:58 schreef Bosbeetle het volgende:
en waarom duurt het zolang voordat ik dat ww van mn kloon binnen krijg![]()
en dan maar lekker manipuleren en proberen hem naar haar wensen te knedenquote:Op maandag 28 juni 2004 20:58 schreef Nouk het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
die enequote:Op maandag 28 juni 2004 20:59 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
welke???
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:00 schreef Dance-Commander het volgende:
"spannend"
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:02 schreef Dance-Commander het volgende:
precies
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:03 schreef Dance-Commander het volgende:
dat ja
Nah ik zei alleen wat van je haar! Dats alles. En dat je wel leuk & lief bent, maar dat vergeef je maar ff voor het gemak.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
en dan maar lekker manipuleren en proberen hem naar haar wensen te kneden
en als hij dat van het begin af aan al is dan ik het niet leuk
jah daar kan ik toch niks aan doenquote:Op maandag 28 juni 2004 21:04 schreef Nouk het volgende:
[..]
. En dat je wel leuk & lief bent, maar dat vergeet je maar ff voor het gemak.
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:05 schreef Dr.dirk het volgende:
Zijn smileys standaard haarloos eingelijk?
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:05 schreef Dr.dirk het volgende:
Zijn smileys standaard haarloos eingelijk?
Daar moet je blij mee zijn en het accepteren en koesteren jaquote:Op maandag 28 juni 2004 21:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
jah daar kan ik toch niks aan doen
blij zijn accepteren en koesteren is zo 60squote:Op maandag 28 juni 2004 21:06 schreef Nouk het volgende:
[..]
Daar moet je blij mee zijn en het accepteren en koesteren ja!
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
blij zijn accepteren en koesteren is zo 60s
BB, je bent onvoorstelbaar.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
blij zijn accepteren en koesteren is zo 60s
nou dat dusquote:
dankjequote:Op maandag 28 juni 2004 21:09 schreef Nouk het volgende:
[..]
BB, je bent onvoorstelbaar.
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:14 schreef Nouk het volgende:
BB, we wilden je echt niet serieus naar de hoeren sturen. Er komt echt wel een leuke vrouw die je gewoon onwijs leuk vind inclusief je haar.
oh sorry dan neem ik die opmerking die na deze post komt terugquote:Op maandag 28 juni 2004 21:16 schreef Nouk het volgende:
Dat was ook t einde van het BB gezeik.
whehehe raar dat wij geen frollie kunnen in de reeks kunnen houdenquote:Op maandag 28 juni 2004 21:47 schreef Dance-Commander het volgende:
idd
Kan je het frollie en wopwop gebeuren even toelichten denn?quote:Op maandag 28 juni 2004 21:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
whehehe raar dat wij geen frollie kunnen in de reeks kunnen houden
Zal ik dat maar eens gaan doen dan!!!!!!!!!!quote:Op maandag 28 juni 2004 21:52 schreef Dance-Commander het volgende:
hmm, behalve SB en Q dan, die posten gewoon nergens anders..
frollie = meisje(s)/vrouw(en)quote:Op maandag 28 juni 2004 21:52 schreef Nouk het volgende:
[..]
Kan je het frollie en wopwop gebeuren even toelichten denn?
Whahahahaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 28 juni 2004 21:53 schreef Querk het volgende:
[..]
Zal ik dat maar eens gaan doen dan!!!!!!!!!!
jah ! naar R&P wijstquote:Op maandag 28 juni 2004 21:53 schreef Querk het volgende:
[..]
Zal ik dat maar eens gaan doen dan!!!!!!!!!!
nou wat je deed voordat je met complimentjes en goedbedoelde adviezen kwamquote:Op maandag 28 juni 2004 21:52 schreef Nouk het volgende:
[..]
Oh en 'gewoon GDPden' definieren
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:55 schreef Dance-Commander het volgende:
gewoon meeblaten dus
Nee, dit is de echtequote:Op maandag 28 juni 2004 21:58 schreef Dance-Commander het volgende:
of zat sander weer onder silvie's account te posten?
quote:Op maandag 28 juni 2004 22:02 schreef Querk het volgende:
[..]
Nee, dit is de echte
Tja, we doen ja ook eigenlijk niks! Zo af en toe ditquote:Op maandag 28 juni 2004 21:54 schreef Dance-Commander het volgende:
SB en/of Q zei in de auto dat ze soms gewoon niet wist wat te posten!
Ehm dat doen we nog wel een keer, oke?quote:Op maandag 28 juni 2004 22:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]doe es een foto mailen dan kan je op het intro plaatje
!
Pak een mooie van LL ofzo. Wel een knappe he!!quote:Op maandag 28 juni 2004 22:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]doe es een foto mailen dan kan je op het intro plaatje
!
quote:Op maandag 28 juni 2004 22:05 schreef Querk het volgende:
[..]
Pak een mooie van LL ofzo. Wel een knappe he!!
nah en we zeggen nog wel wopwop enzoquote:Op maandag 28 juni 2004 22:04 schreef Querk het volgende:
[..]
De rest is niet zo interessant!!
Volgens mij sta ik er overal een beetje duf op!!! Goed kijken he!!!quote:Op maandag 28 juni 2004 22:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]opzoek gaat !
quote:Op maandag 28 juni 2004 22:08 schreef Querk het volgende:
[..]
Volgens mij sta ik er overal een beetje duf op!!! Goed kijken he!!!
Ahh, dan stuur ik er wel een keer eentje!!quote:Op maandag 28 juni 2004 22:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ik weet niet eens waar ik mijn doos met fotos heb
![]()
dus dat kan nog wel een tijdje duren
Rommelquote:Op maandag 28 juni 2004 22:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ik weet niet eens waar ik mijn doos met fotos heb
![]()
dus dat kan nog wel een tijdje duren
Dat is nou een echt gemis, wellicht kan je er nog eentje achteraan branden, ik heb nog wel wat toppers voor jequote:Op maandag 28 juni 2004 22:13 schreef Dance-Commander het volgende:
ik ben een MP3 cd aan t branden voor in de auto, en laat dat nummer er nu net NIET op staan!
quote:Op maandag 28 juni 2004 22:11 schreef Nouk het volgende:
Dat nummer uit die 3 FM reclame van Giel Beelen moeten jullie ff downen..
Mariaaaa oeeeee
quote:Enne, op veler verzoek: dat nummer wat je hoort is een remix van O-Zone : Dragostea Din Tei!
nee een opruimende moeder waardoor mijn spullen steeds verplaatsenquote:Op maandag 28 juni 2004 22:12 schreef Querk het volgende:
[..]
Rommel
dat is true !quote:Op maandag 28 juni 2004 22:15 schreef Troel het volgende:
Hoezo?? Ik ben er toch nog gewoon??
Deze frollie is niet weggelopen hoor!
psst ze heb daar een banquote:Op maandag 28 juni 2004 22:15 schreef Dance-Commander het volgende:
Troel, post jij nog buiten [OUD] dan?
hahahahaha, dat ken ik, want ben nu ook nog steeds van alles kwijt!!!quote:Op maandag 28 juni 2004 22:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee een opruimende moeder waardoor mijn spullen steeds verplaatsen
Ja ik heb m net gekregen van IBG.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 28 juni 2004 22:16 schreef Dance-Commander het volgende:
en fuzzy dice natuurlijk!!!
quote:Op maandag 28 juni 2004 22:16 schreef Querk het volgende:
[..]
hahahahaha, dat ken ik, want ben nu ook nog steeds van alles kwijt!!!
zekerquote:Op maandag 28 juni 2004 22:20 schreef Dance-Commander het volgende:
mooi toch
eventueel jaquote:Op maandag 28 juni 2004 22:21 schreef Dance-Commander het volgende:
meestal dan
quote:Op maandag 28 juni 2004 22:23 schreef Nouk het volgende:
Guttegut zeg.
Wats er poppedijn? Dat is gewoon mijn woordenschat!quote:Op maandag 28 juni 2004 22:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]! guttegut
![]()
proest !
poppedijnquote:Op maandag 28 juni 2004 22:25 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wats er poppedijn? Dat is gewoon mijn woordenschat!
Poppig hoorquote:Op maandag 28 juni 2004 22:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
poppedijn![]()
*van stoel valt opkrabbelt op stoel gaat zitten en er weer afvalt
hebben ze die dure chips nu ook al met blauwe kleurstof behandelt ?quote:Op maandag 28 juni 2004 22:27 schreef Nouk het volgende:
[..]
Poppig hoor.
Ik heb zin in blauwe pringles.
Nee ontwetende! De verpakking is blauw en de chips heeft smaak Salt & Vinegearquote:Op maandag 28 juni 2004 22:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hebben ze die dure chips nu ook al met blauwe kleurstof behandelt ?
dus, chips met !zout! en azijn....quote:Op maandag 28 juni 2004 22:29 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nee ontwetende! De verpakking is blauw en de chips heeft smaak Salt & Vinegear.
aldi chips ... Al die chips !!!quote:Op maandag 28 juni 2004 22:29 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nee ontwetende!
dat doen ze toch op de fish and chips in englangquote:Op maandag 28 juni 2004 22:30 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
dus, chips met !zout! en azijn....
neen, veel dingen v/d aldi zijn zeer goed te eten, maar chips horen daar niet bij...quote:Op maandag 28 juni 2004 22:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
aldi chips ... Al die chips !!!
jawel ze hebben nu van die nibbits dingen en die zijn goedquote:Op maandag 28 juni 2004 22:31 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
neen, veel dingen v/d aldi zijn zeer goed te eten, maar chips horen daar niet bij...
Ja, in het begin vind je het vies, eigenlijk lust zowat niemand het en kan je het amper meer krijgen, maar daarna is het zoquote:Op maandag 28 juni 2004 22:30 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
dus, chips met !zout! en azijn....
zowiezo lage kwantiteit/prijs verhoudingquote:Op maandag 28 juni 2004 22:45 schreef Dance-Commander het volgende:
matique chips
nogsteeds of alweer ?quote:Op maandag 28 juni 2004 22:46 schreef Dance-Commander het volgende:
ik heb best wel honger..
mindurquote:Op maandag 28 juni 2004 22:50 schreef Dance-Commander het volgende:
beide, eigenlijk
quote:Op maandag 28 juni 2004 22:53 schreef Nouk het volgende:
maar van alles wat je vreet na 8en kom je nog meer aan
klazienquote:Op maandag 28 juni 2004 22:58 schreef Dance-Commander het volgende:
oy, ze snapt 'm niet..
respect voor de doden ja !quote:Op maandag 28 juni 2004 23:01 schreef Nouk het volgende:
Oh god, is dat dat mens.
Quién?quote:Op maandag 28 juni 2004 23:02 schreef Dance-Commander het volgende:
Sander!
Jasje uit, Jasje aan, die toch?quote:Op maandag 28 juni 2004 23:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
respect voor de doden ja !
nee man ze wordt herrinert als onze provinciale kruidenvrouw/kwakzalverquote:Op maandag 28 juni 2004 23:06 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jasje uit, Jasje aan, die toch?
ehm... tja...quote:Op maandag 28 juni 2004 23:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Quién?
hmmm onderschrift van een knutfotoquote:Op maandag 28 juni 2004 23:07 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
ehm... tja...
drugs are bad, m'kay?
Jaaaa! En die was bij Andre van Duin en toen was er iets met dat ze dr jas steeds aan en uit ging moest doen. Maar wat het nou was?quote:Op maandag 28 juni 2004 23:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee man ze wordt herrinert als onze provinciale kruidenvrouw/kwakzalver
jawelquote:Op maandag 28 juni 2004 23:10 schreef Cynic het volgende:
Ik ga hier toch ook niet "Martijn" posten?
quote:Op maandag 28 juni 2004 23:10 schreef Cynic het volgende:
ohja, toch wel
de rtl4 generatie...quote:Op maandag 28 juni 2004 23:10 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jaaaa! En die was bij Andre van Duin en toen was er iets met dat ze dr jas steeds aan en uit ging moest doen. Maar wat het nou was?
quote:Op maandag 28 juni 2004 23:11 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
de rtl4 generatie...
quote:Op maandag 28 juni 2004 23:16 schreef Nouk het volgende:.
nee doe dat vooral neit dan hebben wij niks te zeurenquote:Op maandag 28 juni 2004 23:17 schreef Nouk het volgende:
SorryIk zal meer opletten op wat ik zeg.
huh zei je watquote:Op maandag 28 juni 2004 23:21 schreef Nouk het volgende:
Nou gaan ze expres niet posten omdat ze me nog langer hier willen hebben.
Wat liehiev.
quote:Op maandag 28 juni 2004 23:21 schreef Cynic het volgende:
Op deze manier is het 's avonds wel druk
Wij zijn meer van de generatie die niet voortdurend voor de televisie zat....quote:Op maandag 28 juni 2004 23:19 schreef Nouk het volgende:
Okay.
Van Duin was toevallig vroeger way cooler. Way cooler dan jullie startrek generatie.
Puh.
Als dit topic vol is ga k naar bed.
Oh. Vreemd. Wat deden jullie dan?quote:Op maandag 28 juni 2004 23:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wij zijn meer van de generatie die niet voortdurend voor de televisie zat....
andre van duin loopt al langerquote:Op maandag 28 juni 2004 23:22 schreef Dance-Commander het volgende:
star trek!
trouwens, star trek loopt al vanaf 1966 ofzo
de stad onveilig makenquote:Op maandag 28 juni 2004 23:23 schreef Nouk het volgende:
[..]
Oh. Vreemd. Wat deden jullie dan?
leven enzoquote:Op maandag 28 juni 2004 23:23 schreef Nouk het volgende:
[..]
Oh. Vreemd. Wat deden jullie dan?
quote:Op maandag 28 juni 2004 23:24 schreef Dance-Commander het volgende:
lego-en
quote:Op maandag 28 juni 2004 23:26 schreef Cynic het volgende:
Teletubbies generatie ook altijd.....
die gele met slagroomquote:Op maandag 28 juni 2004 23:26 schreef Nouk het volgende:
Oh, die periode heb ik dus gemist. Advocaat moest echt bijna huilen.
Die van de voetbal BB.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
die gele met slagroom
of die in de rechtzaal ?
Cynic!quote:Op maandag 28 juni 2004 23:01 schreef Cynic het volgende:
Troel!
Geen idee eigenlijk....quote:Op dinsdag 29 juni 2004 07:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Cynic!
Wanneer komen jullie weer in Enschede optreden??
bijna zover, nouk!quote:Op maandag 28 juni 2004 23:19 schreef Nouk het volgende:
Als dit topic vol is ga k naar bed.
De tandarts...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:43 schreef Cynic het volgende:
zometeen naar de tandarts......
Heb voor het eerst in 9 jaar weer een gaatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |