Klinkt redelijk.quote:Op maandag 28 juni 2004 19:36 schreef Dance-Commander het volgende:
20 euro, mits GEEN pics..
wat voor dingen?quote:Op maandag 28 juni 2004 19:37 schreef The_Langolier het volgende:
9,95 eypo
Maar alleen Heineken.quote:Op maandag 28 juni 2004 19:43 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Tevens zoeken we ook meiden die het gratis willen doen , dan kunnen we van de opbrengst bier halen.
We houden altijd rekening met de "andere" persoon.quote:Op maandag 28 juni 2004 19:44 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Maar alleen Heineken.
Wil niet zeggen dat je fysiek zwak bent!quote:Op maandag 28 juni 2004 19:45 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
We houden altijd rekening met de "andere" persoon.
Kom maar eens hier, eikel, dan zal ik eens laten zien wie hier de fysiek sterkere is!quote:Op maandag 28 juni 2004 19:46 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat je fysiek zwak bent!
Kom gaan we geestelijk ook nog eens zwak gedrag vertonen.quote:Op maandag 28 juni 2004 19:48 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Kom maar eens hier, eikel, dan zal ik eens laten zien wie hier de fysiek sterkere is!.
Geef dan even de exacte datum, dan geef ik dat door aan m'n schoonzus, die kan wel wat korting regelen.quote:Op maandag 28 juni 2004 20:45 schreef jogy het volgende:
Kunnen we niet gewoon een "duw hier BB een hoerenhok in" meet regelen, heeft ie meteen professionele neuk-assistentie en het kost maar 50 euro.
Dat zei ik ook al ja. Daar wil ik best aan meehelpen.quote:Op maandag 28 juni 2004 20:45 schreef jogy het volgende:
Kunnen we niet gewoon een "duw hier BB een hoerenhok in" meet regelen, heeft ie meteen professionele neuk-assistentie en het kost maar 50 euro.
die kutkloon laat op zich wachten dus typ ik het zelf welquote:Op maandag 28 juni 2004 19:35 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Aangezien BB zichzelf lelijk en nutteloos voel ( al dan niet terecht).
alsof jij daar t geld voor hebt!quote:Op maandag 28 juni 2004 21:13 schreef Bosbeetle het volgende:
en als ik naar de hoeren zou willen zou ik dat wel doen
nou dan koop ik wel geldquote:Op maandag 28 juni 2004 21:14 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
alsof jij daar t geld voor hebt!
Ach, zeur niet!quote:Op maandag 28 juni 2004 21:13 schreef Bosbeetle het volgende:
en als ik naar de hoeren zou willen zou ik dat wel doen
WOmên, WOmên, geen wonder dat het niet luktquote:Op maandag 28 juni 2004 21:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
die kutkloon laat op zich wachten dus typ ik het zelf wel
heb ik ooit iets over nutteloos gezegd
en als ik naar de hoeren zou willen zou ik dat wel doenMên !
Allemaal afschieten!quote:Op maandag 28 juni 2004 21:19 schreef Dance-Commander het volgende:
wijven!
whehehehe nou dat dus maar bied gewoon raak dan kunnen nouk en ik een paar pilsjes pakkenquote:Op maandag 28 juni 2004 20:55 schreef Bosbeetle het volgende:
wat is dat toch met vrouwen het is altijd helemaal goed , maar met ander haar iets andere houding betere creditcard ander kleur huid minder wenkbrauw iets meer kaaklijn andere kleren en een andere muziek smaak, maar voor de rest is het helemaal goed
Aan het einde van de avond wil ik het gevulde condoompje zien mênquote:Op maandag 28 juni 2004 21:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
whehehehe nou dat dus maar bied gewoon raak dan kunnen nouk en ik een paar pilsjes pakken
(whehehe dan kots ik het wel weer uit en val ik in slaap)
getver ik ga niet in een condoom kotsenquote:Op maandag 28 juni 2004 21:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Aan het einde van de avond wil ik het gevulde condoompje zien mên.
Ja, ik hoef het er niet zien lopen hoor, dat gaat me weer een klein beetje veels te verquote:Op maandag 28 juni 2004 21:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
getver ik ga niet in een condoom kotsen
*squirt*quote:Op maandag 28 juni 2004 21:44 schreef Dance-Commander het volgende:mental image dude!
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, ik hoef het er niet zien lopen hoor, dat gaat me weer een klein beetje veels te ver..
tja dan lieverquote:Op maandag 28 juni 2004 21:52 schreef jogy het volgende:
[..]
*squirt*
en dat kost me weer 3 maanden therapie!quote:Op maandag 28 juni 2004 21:52 schreef jogy het volgende:
[..]
*squirt*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |