Ja inderdaad. Laat ze maar vega-burgers bestellen.quote:Op maandag 28 juni 2004 09:54 schreef Libris het volgende:
Kan me er wel iets bij voorstellen, laat de Tweede Kamer zelf hun BBQ organiseren en zorg dan voor scharrelvlees... Niemand die er dan nog moeite mee heeft (oh ja, denk aan de veggies)
quote:Op maandag 28 juni 2004 10:57 schreef ShaoliN het volgende:
Het is goed om te weten dat de SP zich bezighoud met de belangrijke zaken in ons land.
Verder denken is altijd goedquote:Op maandag 28 juni 2004 10:57 schreef ShaoliN het volgende:
Het is goed om te weten dat de SP zich bezighoud met de belangrijke zaken in ons land.
Ja. Belachelijk dat de SP de kamer wil dwingen om enkel wortels op de BBQ te gooien!quote:Op maandag 28 juni 2004 10:55 schreef DoctorB het volgende:
gutteguttegut wat een gezeik weer.
Als de tweede kamer ZELF hun BBQ zou organiseren, wat zouden ze er dan op gooien... oh ja OOK VLEES.
BBQ -en is goed! BBQ-en is lekker en de volksvertegenwoordiging van ons land mag zich derhalve ook best eens tegoed doen aan een lekker stukje gegrild vlees of een lekkere BBQ worst!
en als je vegetarier bent.... DAN NEEM JE MAAR EEN HAP TOFOU!
Dat is dan ook het enige bezwaar. Betaal als TK gewoon die BBQ lekker zelf. Klaar.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:07 schreef SCH het volgende:
Als kamerleden een reisje of kadootje aannemen staat de halve politieke wereld op zijn kop maar ze mogen zich wel op deze manier laten feteren.
Een Zalmpje kan toch ook, mits gevangen in de natuurlijke habitat uiteraardquote:Op maandag 28 juni 2004 11:08 schreef robh het volgende:
[..]
Ja. Belachelijk dat de SP de kamer wil dwingen om enkel wortels op de BBQ te gooien!![]()
O ja? Bron???quote:Op maandag 28 juni 2004 11:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Verder totaal geen interessant onderwerp, er wordt zoveel gefeteerd. Mercedes, Audi en BMW doen ook erg goede zaken in Den Haag. Daar hoor je nooit zoveel van...
sjongejongejonge wat een gezeik weer. BBQ-en is toch iets anders dan jezelf laten trakteren op een een reisje Taiwan zou ik zeggen. Zeker omdat het de HELE kamer betreft. Ieder zichzelf respecterend bedrijf organiseert in de zomer toch een BBQ? De tweede kamer krijgt er een van het produktschap vlees. SO WHAT?quote:Op maandag 28 juni 2004 11:07 schreef SCH het volgende:
Als kamerleden een reisje of kadootje aannemen staat de halve politieke wereld op zijn kop maar ze mogen zich wel op deze manier laten feteren. Dat klopt niet en het komt op zijn minst nogal hypocriet over.
Ik vind het -door een bedrijf betaald- feesten door politici niet echt koosjerquote:Op maandag 28 juni 2004 10:57 schreef ShaoliN het volgende:
Maar dat is ook precies het bezwaar van de PvdD en de SP - je bent het er dus gewoon mee eens. Linkse rakkerquote:Op maandag 28 juni 2004 11:12 schreef Eightball het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige bezwaar.
quote:Op maandag 28 juni 2004 11:13 schreef SCH het volgende:
[..]
O ja? Bron???
Moet je gewoon niet willen als volksvertegenwoordiging.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:14 schreef DoctorB het volgende:
De tweede kamer krijgt er een van het produktschap vlees. SO WHAT?
Volgens mij laten de SP'ers dit soort 'evenementen' uit principe al aan zich voorbij gaan.quote:Op maandag 28 juni 2004 09:57 schreef Strolie75 het volgende:
En anders komt dat stelletje zeikerds van de SP gewoon niet op die BBQ, kan de gezelligheid alleen maar ten goede komen.
wat is er precies mis met de bio industrie?quote:Op maandag 28 juni 2004 11:15 schreef Toeps het volgende:
Het is toch op zijn minst dubieus dat ze zo'n BBQ, aangeboden door bio-industrie vertegenwoordigers mogen aannemen? Als ze zo nogig willen BBQ'en vind ik dat hun zaak, maar laat het dan niet sponsoren door zo'n organisatie.
Voor wat betreft die sposoring wel ja, helemaal.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:15 schreef SCH het volgende:
je bent het er dus gewoon mee eens. Linkse rakker![]()
Hoezo laat de TK zich feteren door Audi, BMW etc. ?quote:Op maandag 28 juni 2004 11:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als ze een feestje willen dan kan de PV dit toch gewoon organiseren? Dat lijkt mij de gangbare manier iig.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Goed, dan komt er een BBQ op kosten van de belastingbetaler, krijgen we dat gezeik weer. Bij een BBQ hoort vlees en dat verzorgt dat bedrijf. Of willen we de parlemtariers ook geen receptie gunnen?
Bij goede zaken worden kortingen afgegeven, wat dacht jij? In Den Haag stikt het van de lobbyisten.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoezo laat de TK zich feteren door Audi, BMW etc. ?
Voelt goed hè, jezelf hoger plaatsen dan andere dieren?quote:Op maandag 28 juni 2004 11:17 schreef DoctorB het volgende:
[..]
wat is er precies mis met de bio industrie?
Mijn vlees en eieren smaken altijd erg goed. Ik proef helemaal geen wrange nasmaak na een lekker stuk rosbief of een grote uitsmijter....
Heel veel, maar daar gaat het nu niet om.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:17 schreef DoctorB het volgende:
[..]
wat is er precies mis met de bio industrie?
En dat wordt gebruikt als lobby denk jij?quote:Op maandag 28 juni 2004 11:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Bij goede zaken worden kortingen afgegeven, wat dacht jij? In Den Haag stikt het van de lobbyisten.
PV.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:19 schreef robh het volgende:
[..]
Als ze een feestje willen dan kan de PV dit toch gewoon organiseren? Dat lijkt mij de gangbare manier iig.
Inderdaad, logisch toch.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:21 schreef ShaoliN het volgende:
Als die paar honderd euro aan kosten door de bbqers zelf betaald wordt is er geen probleem dus?
Jij bent naief als jij denkt dat het niet zo is.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:21 schreef SCH het volgende:
[..]
En dat wordt gebruikt als lobby denk jij?![]()
![]()
BBQ hier op de zaak wordt betaald door het bedrijf zelf en niet door de pv. Analoog daaraan zou de TK best hun eigen BBQ kunnen organiseren en dan zou ie betaald worden door de belasting betaler. Er is altijd wel wat te zeiken op deze manier.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:19 schreef robh het volgende:
[..]
Als ze een feestje willen dan kan de PV dit toch gewoon organiseren? Dat lijkt mij de gangbare manier iig.
Nee hoor, het gaat er om wat een lobby is. Bij een lobby probeer je aandacht voor je zaak te krijgen. Als het op een andere manier gaat dan heet dat omkopen of wat dan ook en dat is in Den Haag ten strengste verboden en daar zijn strenge regels over en een kamerlid met een beetje ballen laat zich echt niet voor dat karretje spannen. Een goedkopere BMW heeft niks met lobbyen te maken.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij bent naief als jij denkt dat het niet zo is.![]()
Jawel, alleen niet iets om je nou zo druk over te maken. Ik denk dat als de SP dit voorstel straks naar voren brengt, dat men dr ook wel mee akkoord gaat.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad, logisch toch.
Inderdaad. SP en dierenpartij moeten zich eens met echte zaken gaan bezighouden, dit is echt spijkers op laag water zoeken in komkommertijd.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:23 schreef DoctorB het volgende:
[..]
BBQ hier op de zaak wordt betaald door het bedrijf zelf en niet door de pv. Analoog daaraan zou de TK best hun eigen BBQ kunnen organiseren en dan zou ie betaald worden door de belasting betaler. Er is altijd wel wat te zeiken op deze manier.
Zou het WEL goed zijn als de BBQ aangeboden werd door de vereniging van scharrelboeren?
Of is het probleem eigenlijk dat er hier WEER linkse milieu fanatici achter zitten die op deze manier er naar streven om heel Nederland het recht op vlees eten willen ontzeggen?
Nou zo druk maken ze zich er toch ook niet over. Men maakt zich er hier druk over, de SP heeft het gewoon aanhangig gemaakt, niet voor het eerst overigens.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:24 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Jawel, alleen niet iets om je nou zo druk over te maken. Ik denk dat als de SP dit voorstel straks naar voren brengt, dat men dr ook wel mee akkoord gaat.
Wil jij jezelf dan gelijk stellen aan dieren? Dat mag hoor, mien jong, maar ik ben een mens en ik voel duidelijk onderscheid tussen mijzelf en dieren.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:20 schreef Toeps het volgende:
[..]
Voelt goed hè, jezelf hoger plaatsen dan andere dieren?
Dat valt natuurlijk niet te vergelijken. Eigen geld vs. gemeenschapsgeld.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:23 schreef DoctorB het volgende:
BBQ hier op de zaak wordt betaald door het bedrijf zelf en niet door de pv. Analoog daaraan zou de TK best hun eigen BBQ kunnen organiseren en dan zou ie betaald worden door de belasting betaler. Er is altijd wel wat te zeiken op deze manier.
Nee.quote:Zou het WEL goed zijn als de BBQ aangeboden werd door de vereniging van scharrelboeren?
Als de TK vervolgens de rekening voor genoten diensten voldoet is er wat mij betreft niks aan de hand.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
dan biedt een club aan om het vlees te verzorgen.
Het bedrijfsleven drukt een zeer belangrijke stempel op de politiek. In feite wordt politiek gerund door het bedrijfsleven. Grote lobbyakties zorgen daar voor, direct dan wel indirect. Geldt ook voor vakbonden. Kijk naar de FNV, een grote bek levert aandacht op en invloed. Democratie is verzonnen om mensen in toom te houden. Het wordt steeds grotere schijn.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, het gaat er om wat een lobby is. Bij een lobby probeer je aandacht voor je zaak te krijgen. Als het op een andere manier gaat dan heet dat omkopen of wat dan ook en dat is in Den Haag ten strengste verboden en daar zijn strenge regels over en een kamerlid met een beetje ballen laat zich echt niet voor dat karretje spannen. Een goedkopere BMW heeft niks met lobbyen te maken.
Daarom de Bio-industrie. Goede zaak.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:26 schreef Eightball het volgende:
[..]
Als de TK vervolgens de rekening voor genoten diensten voldoet is er wat mij betreft niks aan de hand.
Misschien zou je als overheid wel moeten opteren voor biologische producten; practice what you preach.
In de natuur is het níet volkomen normaal je prooi vet te mesten en vol te stoppen met rommel, en hem te laten leven in een hok waarin hij zich nieteens kan omdraaien.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:25 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Wil jij jezelf dan gelijk stellen aan dieren? Dat mag hoor, mien jong, maar ik ben een mens en ik voel duidelijk onderscheid tussen mijzelf en dieren.
In de hele natuur is het volkomen normaal dat dieren tot voedsel dienen voor andere dieren. En nu moet IK, omdat IK mens ben, afzien van het oppeuzelen van zo'n mals stukje varkens, rund of paarden vlees en alleen maar gras eten?
Dus ambtenaren e.d. mogen eigenlijk geen personeelsfeest tenzij ze er privé-geld voor uittrekken?quote:Op maandag 28 juni 2004 11:23 schreef DoctorB het volgende:
dan zou ie betaald worden door de belasting betaler. Er is altijd wel wat te zeiken op deze manier.
Maar wat heeft dat met korting op BMW en Audi's te maken?quote:Op maandag 28 juni 2004 11:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het bedrijfsleven drukt een zeer belangrijke stempel op de politiek. In feite wordt politiek gerund door het bedrijfsleven. Grote lobbyakties zorgen daar voor, direct dan wel indirect. Geldt ook voor vakbonden. Kijk naar de FNV, een grote bek levert aandacht op en invloed. Democratie is verzonnen om mensen in toom te houden. Het wordt steeds grotere schijn.![]()
integendeel, dat mag van mij allemaal WEL. IK vind dat er niet zo gezeken moet worden.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:30 schreef Eightball het volgende:
[..]
Dus ambtenaren e.d. mogen eigenlijk geen personeelsfeest tenzij ze er privé-geld voor uittrekken?
Je vergeet Mercedes.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met korting op BMW en Audi's te maken?
Je lult weer eens uit je nekquote:Op maandag 28 juni 2004 11:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je vergeet Mercedes.
klopt, dat is het verschil tussen mensen en dieren. Mensen zorgen ervoor dat ze hun prooi bij de hand hebben en dat ie lekker voedzaam is. Dat lijkt me een stuk efficienter dan iedere dag op zoek te moeten naar een los lopend varken om neer te knuppelen en te slachten.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:30 schreef Toeps het volgende:
[..]
In de natuur is het níet volkomen normaal je prooi vet te mesten en vol te stoppen met rommel, en hem te laten leven in een hok waarin hij zich nieteens kan omdraaien.
Verder is er meer voedsel in de wereld dan vlees en gras.
Nee, jij bent weer bezig met je "er omheen lultaktiek". Ik ga er gewoon niet op in. That's all.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Je lult weer eens uit je nek![]()
Jij beschuldigt de politiek van het aannemen van steekpenningen, je kunt het niet hard maken en dan taai je weer af. Wat een zeldzame loser ben je tochquote:Op maandag 28 juni 2004 11:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, jij bent weer bezig met je "er omheen lultaktiek". Ik ga er gewoon niet op in. That's all.![]()
Hee flikker, waar heb ik het over steekpenningen?quote:Op maandag 28 juni 2004 11:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij beschuldigt de politiek van het aannemen van steekpenningen, je kunt het niet hard maken en dan taai je weer af. Wat een zeldzame loser ben je toch
En dát is dus de menselijke arrogantie waar ik een hekel aan heb. Je denkt alleen maar aan je eigen genot, het lijden van de dieren kan je niks schelen.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:35 schreef DoctorB het volgende:
[..]
klopt, dat is het verschil tussen mensen en dieren. Mensen zorgen ervoor dat ze hun prooi bij de hand hebben en dat ie lekker voedzaam is. Dat lijkt me een stuk efficienter dan iedere dag op zoek te moeten naar een los lopend varken om neer te knuppelen en te slachten.
Organiseert de SP intern weleens een personeels/medewerkersfeest?quote:Op maandag 28 juni 2004 11:17 schreef Kozzmic het volgende:
Volgens mij laten de SP'ers dit soort 'evenementen' uit principe al aan zich voorbij gaan.
Ja, dan eten we tomatensoep met een stukje stokbroodquote:Op maandag 28 juni 2004 11:44 schreef Eightball het volgende:
[..]
Organiseert de SP intern weleens een personeels/medewerkersfeest?
Vroeg ik me gewoon af.
Vind ik niet. Want als er straks een belangrijke beslissing genomen moet worden om bio-industrie in te perken, denken die parlementariërs: "Ja, het zijn wel aardige lui, laten we maar niet al te lullig tegen ze doen."quote:Op maandag 28 juni 2004 11:40 schreef MikeyMo het volgende:
zeiken om het zeiken zoiets
Zonder balletjes?quote:Op maandag 28 juni 2004 11:44 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, dan eten we tomatensoep met een stukje stokbrood
ja, maar met pitjesquote:Op maandag 28 juni 2004 11:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zonder balletjes?
En dat stokbrood? Is er geen diesel verbruikt bij het oogsten van het graan?quote:Op maandag 28 juni 2004 11:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ja, maar met pitjes
jij suggereert dat ze korting krijgen van automerken en dat zich dat politiek gunstig vertaalt voor die bedrijven ---> steekpenningen dus.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hee flikker, waar heb ik het over steekpenningen?
Geen idee, bij ons zit er geen bakpapier op... bij jullie wel?quote:Op maandag 28 juni 2004 11:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En dat stokbrood? Is er geen diesel verbruikt bij het oogsten van het graan?![]()
Enkel onbespoten scharrelstokbrood. Dat spreekt voor zich.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
En dat stokbrood? Is er geen diesel verbruikt bij het oogsten van het graan?![]()
En wat wil je daar precies mee zeggen? Als je eenmaal íets niet goed doet kun je net zo goed meteen alles verwaarlozen? Dat zou een mooi zooitje worden. Aangezien ik toch wel vervuil, kan ik volgens jouw opvattingen net zo goed meteen al mijn vuinis op straat gooien zeker?quote:Op maandag 28 juni 2004 11:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Da's dan een kort feestje.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:44 schreef Harry_Sack het volgende:
Ja, dan eten we tomatensoep met een stukje stokbrood
Kom een keer gezellig langs en laat je verrassenquote:Op maandag 28 juni 2004 11:49 schreef Eightball het volgende:
[..]
Da's dan een kort feestje.
Maar wat moet ik me verder bij een SP-feest voorstellen?
Dat is het ene. Hiervoor moeten alle boeren dus verplicht heffingen afdragen. Het tweede type activiteit toont aan dat het eigenlijk een semi-overheidsorganisatie is:quote:De PVE komen in beeld als er activiteiten zijn waarmee meerdere schakels in de 'productiekolom' te maken hebben. Zoals marktonderzoek, promotie van vlees en eieren.
En dit wordt door de overheid betaald.quote:Naast de zelfstandige (autonome) activiteiten wordt voor de overheid werk in medebewind gedaan. Dit gaat vooral om het uitbetalen van Europese restituties aan bedrijven, die exporteren naar landen buiten de EU.
We hebben een oplossing beste mensen!quote:Op maandag 28 juni 2004 11:51 schreef -DailaLama- het volgende:
Sharon Dijksma zo nodig op de barbecue
Alsof mierenneuken wél diervriendelijk isquote:Op maandag 28 juni 2004 09:47 schreef -DailaLama- het volgende:
-----
Ook de Partij voor de Dieren keerde zich zondag tegen de traditionele barbecue. In een open brief aan onder anderen premier Balkenende en de voorzitters van de Eerste en Tweede Kamer typeerde zij de barbecue als een "lobbyetentje, betaald en georganiseerd door de vleessector".
==============================================================================
Ik noem ze als voorbeelden, de lobby gaat op voor alle bedrijven in NL. Dus één grote steekpenning.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:47 schreef SCH het volgende:
[..]
jij suggereert dat ze korting krijgen van automerken en dat zich dat politiek gunstig vertaalt voor die bedrijven ---> steekpenningen dus.
Dat vraag ik me dus af; is een SP-feest gezellig?quote:Op maandag 28 juni 2004 11:51 schreef Harry_Sack het volgende:
gezellig
Oogsten kan ook zonder dieselverbruik. Consequent blijven.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:49 schreef Toeps het volgende:
[..]
En wat wil je daar precies mee zeggen? Als je eenmaal íets niet goed doet kun je net zo goed meteen alles verwaarlozen? Dat zou een mooi zooitje worden. Aangezien ik toch wel vervuil, kan ik volgens jouw opvattingen net zo goed meteen al mijn vuinis op straat gooien zeker?
Er is een groot verschil tussen de lobby en steekpenningen, als je dat al niet begrijptquote:Op maandag 28 juni 2004 11:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik noem ze als voorbeelden, de lobby gaat op voor alle bedrijven in NL. Dus één grote steekpenning.
Vlees wordt geleverd door een vertegenwoordiger uit de bio-industrie, wat erg...
Over principes, maar dat is een vies woord these days.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:57 schreef -DailaLama- het volgende:
een hamburger en een worstje per persoon ... mensen waar praten we over![]()
:d
Daar heb je zoveel knoflooksaus voor nodig, dat een kleine partij dat nooit kan leveren. Bovendien meurt dan iedereen 6 weken uit zijn bek.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:52 schreef Eightball het volgende:
[..]
We hebben een oplossing beste mensen!![]()
dat zul je toch echt zelf moeten ervarenquote:Op maandag 28 juni 2004 11:56 schreef Eightball het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af; is een SP-feest gezellig?
Zeis en dorsvlegel!quote:Op maandag 28 juni 2004 11:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Consequent blijven.
Jij hebt het over steekpenningen, spuit 11.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen de lobby en steekpenningen, als je dat al niet begrijpt![]()
Nee draaikont, jij hebt het over kortingen op auto's, kom eens met bewijzen dan.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij hebt het over steekpenningen, spuit 11.![]()
Je kan toch wel globaal vertellen wat er gebeurt?quote:Op maandag 28 juni 2004 11:57 schreef Harry_Sack het volgende:
dat zul je toch echt zelf moeten ervaren
quote:Op maandag 28 juni 2004 12:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee draaikont, jij hebt het over kortingen op auto's, kom eens met bewijzen dan.
maar dat zeg je omdat je als veganist een pishekel hebt aan vleesconsumptie. Je zou er volgens mij niet rouwig om zijn als McDonalds morgen failliet gaatquote:Op maandag 28 juni 2004 11:44 schreef Toeps het volgende:
[..]
Vind ik niet. Want als er straks een belangrijke beslissing genomen moet worden om bio-industrie in te perken, denken die parlementariërs: "Ja, het zijn wel aardige lui, laten we maar niet al te lullig tegen ze doen."
Lekker stukje hond-saté, recept van Mao zelf.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:01 schreef Eightball het volgende:
[..]
Je kan toch wel globaal vertellen wat er gebeurt?
Drankje, bandje, hapje? Iets educatiefs ofzo? Wat doen jullie?
Of betreft het hier een staatsgeheim?
Je lult dus weer zonder het hard te maken. Geef nou gewoon toe dat je voor je beurt sprak en dat het onzinnig is om te stellen dat politici gesponsord worden door het bedrijfsleven. Ze zullen wel gek zijn.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Als je iets van commercie begrijpt, dan stel je deze zeer domme vraag niet. JIJ hebt het over steekpenningen, niet IK.
Een speurtocht door multiculturele achterstandswijken.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:01 schreef Eightball het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, kom een keer langs en oordeel zelf. Het zou een beetje raar zijn als het elke keer hetzelfde zou zijn, denk je niet?quote:Op maandag 28 juni 2004 12:01 schreef Eightball het volgende:
[..]
Laatste keer. Dacht jij werkelijk een volledig antwoord van mij te krijgen? Je geeft zelf nooit thuis als jou vragen worden gesteld om je domme stellingen toe te lichten en dan draaien we het eens om en dan zou ik moeten antwoorden. Dacht het niet, jij krijgt van mij voortaan alleen nog maar bullshit en omheenlultaktieken om de oren. Koekje van eigen deeg, fles ketchup.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Je lult dus weer zonder het hard te maken. Geef nou gewoon toe dat je voor je beurt sprak en dat het onzinnig is om te stellen dat politici gesponsord worden door het bedrijfsleven. Ze zullen wel gek zijn.
Ik heb het over een personeels/medewerkersfeest.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:03 schreef Harry_Sack het volgende:
Dat zeg ik toch, kom een keer langs en oordeel zelf.
die Bbq word al jarenlang gehouden en de regelgeving omtrent vlees en vee en zeker de bio-industrie is alleen maar strenger geworden. Deze aanname van jou slaat dus nergens op.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:44 schreef Toeps het volgende:
[..]
Vind ik niet. Want als er straks een belangrijke beslissing genomen moet worden om bio-industrie in te perken, denken die parlementariërs: "Ja, het zijn wel aardige lui, laten we maar niet al te lullig tegen ze doen."
of die van z'n hond!quote:Op maandag 28 juni 2004 12:03 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Een speurtocht door multiculturele achterstandswijken.
En op het eind van het feestje mag iedereen z'n eigen Bob Fosko masker maken.
Wat een beoordelingsvermogen...quote:Op maandag 28 juni 2004 12:07 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ik heb het over een personeels/medewerkersfeest.
Ik ben geen van beide bij de SP.
Maar goed, lamaar.![]()
Die mag je even uitleggen.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:11 schreef Harry_Sack het volgende:
Wat een beoordelingsvermogen...
Ach ja, zo kennen we je weer. Sneu mensje.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Laatste keer. Dacht jij werkelijk een volledig antwoord van mij te krijgen? Je geeft zelf nooit thuis als jou vragen worden gesteld om je domme stellingen toe te lichten en dan draaien we het eens om en dan zou ik moeten antwoorden. Dacht het niet, jij krijgt van mij voortaan alleen nog maar bullshit en omheenlultaktieken om de oren. Koekje van eigen deeg, fles ketchup.![]()
![]()
Ja, sneu reageren is logisch bij knuppels als jij.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach ja, zo kennen we je weer. Sneu mensje.
Volgens Aaaahikwordgek ligt die al op de bbq.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:10 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
of die van z'n hond!
Daar gaat het me helemaal niet om.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wie levert het bier en de verlichting?
Wat is er mis met hondenvlees?quote:Op maandag 28 juni 2004 12:15 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Volgens Aaaahikwordgek ligt die al op de bbq.
quote:Op maandag 28 juni 2004 12:13 schreef Eightball het volgende:
[..]
Die mag je even uitleggen.
Ik weet tenminste waar ik het over hebquote:Op maandag 28 juni 2004 12:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, sneu reageren is logisch bij knuppels als jij.
Je kan nog beter een kip leren pissen dan van jou gewoon een antwoord krijgen op een normale vraag.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:18 schreef Harry_Sack het volgende:
[afbeelding]
Voor alles valt wat te zeggen. Ook voor de vleesindustrie, maar partijen als de SP moeten eens afwegingen maken en realitychecks doen. Waar gaat het nu eigenlijk om? Er zal toch een stukje vlees moeten zijn bij de bbq. Ik denk dat ze bij de SP tegen zijn, omdat ze een verbod op ketchup krijgen. Want Verdonk komt ook.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:16 schreef Eightball het volgende:
[..]
Daar gaat het me helemaal niet om.
De SP komt op mij nou niet echt over als een feestelijke partij.
Ik was gewoon benieuwd wat ze doen. Da's blijkbaar een lastig antwoord.
Die Jack Russell van Fosko wil nooit stil liggen ...quote:Op maandag 28 juni 2004 12:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat is er mis met hondenvlees?
Dat blijkt helaas nergens uit.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet tenminste waar ik het over heb
Hoezo slaat het dan meteen nergens op? Wie weet hoe de regelgeving was geweest zonder deze BBQ's. Een ook al heeft het feitelijk geen invloed, de intentie is er, anders zouden ze echt niet een gratis BBQ organiseren.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:10 schreef Chewie het volgende:
[..]
die Bbq word al jarenlang gehouden en de regelgeving omtrent vlees en vee en zeker de bio-industrie is alleen maar strenger geworden. Deze aanname van jou slaat dus nergens op.
Ik ben tegen beiden.quote:Verder word ik ook een beetje moe van de selectieve verontwaardiging van links. Bijvoorbeeld reisjes aannemen van het Taiwaneese parlement mag niet (terecht imo) maar op reis gaan op kosten van liefdadigheidsinstellingen mag natuurlijk wel. Wat is het verschil, in beide gevallen neem je kadootjes aan van partijen die belang hebben om je standpunt ten opzichte van hun te beinvloeden?
de SP lijkt mij een heel sobere partij. Laatst Goodbye lenin gekeken en ik kreeg echt het idee dat de DDR een perfecte afspiegeling is van de maatschappij waar de SP zich voor inzet...quote:Op maandag 28 juni 2004 12:16 schreef Eightball het volgende:
[..]
Daar gaat het me helemaal niet om.
De SP komt op mij nou niet echt over als een feestelijke partij.
Ik was gewoon benieuwd wat ze doen. Da's blijkbaar een lastig antwoord.
En bovendien is het productschap niet alleen de vertegenwoordiger van de bio-industrie. Ze zijn ook bezig met de promotie van scharrel- en biologisch vlees. De SP heeft een beetje oogkleppen op als ze zich daarop concentreren.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:10 schreef Chewie het volgende:
[..]
die Bbq word al jarenlang gehouden en de regelgeving omtrent vlees en vee en zeker de bio-industrie is alleen maar strenger geworden. Deze aanname van jou slaat dus nergens op.
Voor sukkels zoals jij niet, en ga nou maar weer met je barbies spelen.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat blijkt helaas nergens uit.![]()
doeiquote:Op maandag 28 juni 2004 12:19 schreef Eightball het volgende:
[..]
Je kan nog beter een kip leren pissen dan van jou gewoon een antwoord krijgen op een normale vraag.
So long.
Ik ben een vent, ik speel met echte auto's. Voor girlie-talk moet je bij je gayfriends zijn.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor sukkels zoals jij niet, en ga nou maar weer met je barbies spelen.
quote:Op maandag 28 juni 2004 12:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik ben een vent,
Nee, dat ben jij.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:24 schreef SCH het volgende:
[..]Zegt de grootste relnicht uit POL
Nee, dat was ik - jij bent een goeie leerling gebleken, helaas weet jij niet waar je over je praat itt je leraar.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, dat ben jij.![]()
![]()
quote:Op maandag 28 juni 2004 12:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat was ik - jij bent een goeie leerling gebleken, helaas weet jij niet waar je over je praat itt je leraar.
quote:Op maandag 28 juni 2004 12:30 schreef SCH het volgende:
Ik geloof er niks van dat jij hetero bent aaaah, ik ken jouw soort cryptonichten - ga lekker door joh, sterkte met je therapie.
Is die lijst openbaar?quote:Op maandag 28 juni 2004 12:30 schreef SCH het volgende:
ik ken jouw soort cryptonichten -
Gedraag je dan niet als een nicht, stakker.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja, ik ben hetero. Sorry jong.![]()
forum.fok.nlquote:Op maandag 28 juni 2004 12:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Is die lijst openbaar?
Blijkbaar word je van karbonaadjes vol groeihormonen agressief. Of homo.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:33 schreef Harry_Sack het volgende:
wat een agressie hier allemaal, je kan wel zien wie hier bio-industrievlees eet
quote:Op maandag 28 juni 2004 12:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Gedraag je dan niet als een nicht, stakker.
De Socialistische Partij heeft gelijkquote:Op maandag 28 juni 2004 12:34 schreef robh het volgende:
[..]
Blijkbaar word je van karbonaadjes vol groeihormonen agressief. Of homo.
quote:Op maandag 28 juni 2004 12:36 schreef -DailaLama- het volgende:
Aaaaahikwordhomogenoemd
Gelukkig ben ik niet zo'n nsb-erquote:Op maandag 28 juni 2004 12:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]![]()
![]()
Jammer he, ik ben hetero en ik stang je zoals jij dat ook doet, maar zonder remsporen.
http://www.sp.nl/eenmensismeer.mp3quote:Op maandag 28 juni 2004 12:36 schreef Harry_Sack het volgende:
De Socialistische Partij heeft gelijk
Oh jee, zit je in het hoekje, jong?quote:Op maandag 28 juni 2004 12:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet zo'n nsb-er
quote:Op maandag 28 juni 2004 12:38 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zie al helemaal voor me hoe dit gegaan is:
Jan, gaan wij dit jaar ook?
Wat Agnes?
Nou de jaarlijkse BBQ?
Nee, natuurlijk niet. Wat moet ik bij dat gepeupel. Bovendien hebben we aan ons imago te denken.
Welk imago was dat ook alweer Jan?
Dat we anders zijn dan de andere partijen
Oh ja, was ik het bij weer vergeten Jan.
Geeft niet Agnes.
Hoe gaan we ons niet verschijnen dan verklaren Jan.
Dat gaan we gewoon goed doen Agnes, we gaan natuurlijk voor de camera schreeuwen waarom we dit afkeuren. En weet je waarom we dit afkeuren Agnes?
Dat weet ik, dat weet dat weet ik! We keuren het af omdat we dit een verspilling vinden van gemeenschapsgeld
Nee, Agnes dat is niet de reden
Oh we keuren het af omdat we ten tijde van een recessie niet vinden passen om ons te laten los te gaan op een enorme vleesstapel terwijl al zoveel mensen het zo slecht hebben.
Nee, ook niet Agnes.
Oh je maakt het me nu wel moeilijk Jan. We zijn geen vegetariers-partij, we zijn een socialistische partij. Vinden we dan dat al het vlees verdeeld moet worden onder de armen?
Een nobel streven Agnes, maar onhaalbaar.
Maar wat is het dan Jan?
De reden waarom wij hier tegen zijn is omdat men dat vlees krijgt van het productschap vlees. Gratis! Ook al gebeurt het zo open en transparant als wat, is er nog nooit van belangenvertrengeling gebleken. Ach, misschien pikken we wel een zeteltje van de PvdD bij de volgende verkiezingen.
Ja maar jan, wanneer ga je dat voor de camera brengen dan?
Dat ga jij zo voor de camera brengen Agnes. Ik heb ze al gebeld, ze zijn onderweg. Weet je je tekst nog?
Homoquote:Op maandag 28 juni 2004 12:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Prachtig.![]()
Nee hoor, ik weet waar ik het over heb. Jij beschuldigt maar weer wat in de rondte, zoals je gewoon bent.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oh jee, zit je in het hoekje, jong?
Dat is giswerk natuurlijk, het lijkt mij ook slimmer om deze bbq anders te financieren. Maar een positief klimaat ten opzichte van deze industrie is er niet te vinden door deze bbq, mischien op het gebied van biologisch en scharrelvlees.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:20 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hoezo slaat het dan meteen nergens op? Wie weet hoe de regelgeving was geweest zonder deze BBQ's. Een ook al heeft het feitelijk geen invloed, de intentie is er, anders zouden ze echt niet een gratis BBQ organiseren.
Goed zoquote:Ik ben tegen beiden.
Prima bbq-muziekquote:Op maandag 28 juni 2004 12:39 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.sp.nl/rm/debovenleiding.mp3
quote:Op maandag 28 juni 2004 12:38 schreef MikeyMo het volgende:
Wat Agnes?
Nou de jaarlijkse BBQ?
Nee, natuurlijk niet. Wat moet ik bij dat gepeupel. Bovendien hebben we aan ons imago te denken.
Geeft niet Agnes.
Dat gaan we gewoon goed doen Agnes, we gaan natuurlijk voor de camera schreeuwen waarom we dit afkeuren. En weet je waarom we dit afkeuren Agnes?
Dat weet ik, dat weet dat weet ik! We keuren het af omdat we dit een verspilling vinden van gemeenschapsgeld
Oh we keuren het af omdat we ten tijde van een recessie niet vinden passen om ons te laten los te gaan op een enorme vleesstapel terwijl al zoveel mensen het zo slecht hebben.
Nee, ook niet Agnes.
Oh je maakt het me nu wel moeilijk Jan. We zijn geen vegetariers-partij, we zijn een socialistische partij. Vinden we dan dat al het vlees verdeeld moet worden onder de armen?
Maar wat is het dan Jan?
De reden waarom wij hier tegen zijn is omdat men dat vlees krijgt van het productschap vlees. Gratis! Ook al gebeurt het zo open en transparant als wat, is er nog nooit van belangenvertrengeling gebleken. Ach, misschien pikken we wel een zeteltje van de PvdD bij de volgende verkiezingen.
Dat ga jij zo voor de camera brengen Agnes. Ik heb ze al gebeld, ze zijn onderweg. Weet je je tekst nog?
NSB-er!quote:Op maandag 28 juni 2004 12:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet waar ik het over heb. Jij beschuldigt maar weer wat in de rondte, zoals je gewoon bent.
Zie je wel dat je dezelfde geaardheid hebtquote:Op maandag 28 juni 2004 12:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
NSB-er!
Ik zou de namen omdraaien.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:38 schreef MikeyMo het volgende:
Wat Agnes?
Nou de jaarlijkse BBQ?
Geeft niet Agnes.
Nee, ook niet Agnes.
Maar wat is het dan Jan?
Cryptonicht!quote:Op maandag 28 juni 2004 12:40 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Homo
Wat is een cryptonicht?quote:Op maandag 28 juni 2004 12:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Cryptonicht!
Nee, jij bent homo en ik hetero. Ik weet waar je een lul in propt.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Zie je wel dat je dezelfde geaardheid hebt![]()
Moet je aan SCH vragen, het klinkt wel grappig.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:43 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wat is een cryptonicht?
Er staat crypto op mijn rolschaatswieltjes, maar ik eet geen vlees, dus ik vraag het aan jouquote:Op maandag 28 juni 2004 12:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Moet je aan SCH vragen, het klinkt wel grappig.
Oh.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:44 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Er staat crypto op mijn rolschaatswieltjes, maar ik eet geen vlees, dus ik vraag het aan jou![]()
Volgens mij wordt er al Max Havelaar geschonken.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:25 schreef dVTB het volgende:
Nog even en dan gaan ze ook nog eisen dat er in het Tweede Kamer-gebouw Max Havelaar-koffie wordt geschonken...
Zoiets heb ik ook wel eens vernomen. Wat een lobby.quote:Op maandag 28 juni 2004 14:31 schreef freako het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er al Max Havelaar geschonken.
Nee, ze gebruiken Aldi-koffie, die boeren uitbuit in Zuid-Amerika, ze rijden allemaal op diesel, rijden regelmatig te hard, legen hun asbak altijd op de weg, rijden zwart eerste klas enzovoorts.quote:Op maandag 28 juni 2004 14:31 schreef freako het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er al Max Havelaar geschonken.
carpoolen, dat doen ze ook niet... zelfs donner niet terwijl er ruimte genoeg is achter op zijn fietsquote:Op maandag 28 juni 2004 15:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, ze gebruiken Aldi-koffie, die boeren uitbuit in Zuid-Amerika, ze rijden allemaal op diesel, rijden regelmatig te hard, legen hun asbak altijd op de weg, rijden zwart eerste klas enzovoorts.
uhm.... Zijne Heiligheid Tenzin Gyatso eet ook vlees hoor!quote:Op maandag 28 juni 2004 09:56 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Laat ze maar vega-burgers bestellen.
Dat zou wel heel stom zijn, want elk Kamerlid krijgt een NS-jaarkaart 1e klas.quote:Op maandag 28 juni 2004 15:35 schreef pberends het volgende:
rijden zwart eerste klas enzovoorts.
Waarom?quote:Op maandag 28 juni 2004 15:53 schreef freako het volgende:
[..]
Dat zou wel heel stom zijn, want elk Kamerlid krijgt een NS-jaarkaart 1e klas.
Reiskostenvergoeding.quote:Op maandag 28 juni 2004 15:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom?
Alleen is het productschap moeilijk als een bedrijf te beschouwen. Er is geen concurrent en het voert overheidstaken uit. Het is een belangenbehartiger die is opgericht door de overheid, en waar boeren verplicht voor moeten betalen.quote:Op maandag 28 juni 2004 17:15 schreef Sidekick het volgende:
Ik vind het goed dat hier aandacht aan wordt geschonken. Jezelf laten feteren door een bedrijf is not done, en dit is precies hetzelfde. En dan maakt het niet uit of de sponsor wel of niet scharrelproducten promoot/stimuleert.
Ok, het is dan wel niet een echt bedrijf, maar het woordje belangenbehartiger staat mij ook niet zo aan, bij dit soort sponsoring.quote:Op maandag 28 juni 2004 17:37 schreef freako het volgende:
[..]
Alleen is het productschap moeilijk als een bedrijf te beschouwen. Er is geen concurrent en het voert overheidstaken uit. Het is een belangenbehartiger die is opgericht door de overheid, en waar boeren verplicht voor moeten betalen.
Het is hun wettelijke taak. Of ze nou lobby'en in de wandelgangen of op zo'n barbecue maakt dan ook geen bal uit.quote:Op maandag 28 juni 2004 17:40 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ok, het is dan wel niet een echt bedrijf, maar het woordje belangenbehartiger staat mij ook niet zo aan, bij dit soort sponsoring.
quote:Barbecue volgend jaar niet meer parlementair
DEN HAAG - De barbecue die traditiegetrouw op het Binnenhof plaatsvindt ter afsluiting van het parlementaire jaar, zal vanaf volgend jaar niet meer Parlementaire Barbecue heten. Het Productschap Vee en Vlees heeft Tweede-Kamervoorzitter Weisglas toegezegd die toevoeging te laten vallen.
Weislas zei dat maandag in een overleg met de Kamer. Hij reageerde op een oproep van SP-Kamerlid Kant. Die vindt het eetfestijn "een geïnstitutionaliseerde vorm van dubieus fêteren van Kamerleden en bewindslieden".
Weisglas liet weten dat de barbecue niets met de Tweede Kamer te maken heeft en ook niet in het parlement plaatsvindt maar in het perscentrum Nieuwspoort. Hij heeft het Productschap Vee en Vlees dan ook vorig jaar al gevraagd de naam te wijzigen. Door getalm van het productschap is het daar dit jaar niet van gekomen, aldus de Kamervoorzitter. Volgend jaar wordt de naam echter wel veranderd, zo is hem beloofd.
Maar de bbq gaat nog wel door!quote:Op maandag 28 juni 2004 19:26 schreef pberends het volgende:
Ze hebben hun zin:
[..]
En terecht, het wordt gewoon tijd dat de SP dat Stalinistische image eens van zich afgooit. Als het aan hen lag liepen we allemaal in van die Mao-pakken rond en was er niks leuks meer te beleven.quote:Op maandag 28 juni 2004 19:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar de bbq gaat nog wel door!![]()
quote:Zoals de zaken nu staan is door de gezamenlijke politiebonden besloten om op donderdag 1 juli 2004 te Den Haag een demonstratieve actie te organiseren rondom de jaarlijkse BBQ van parlement en kabinet onder de veelzeggende titel ‘Cordon Bleu’.
Feitenlijk heeft de SP niets bereikt, op een naamswijziging na dan.quote:Op maandag 28 juni 2004 19:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar de bbq gaat nog wel door!![]()
Zolang ze d'r smoel houdt danquote:Op maandag 28 juni 2004 23:17 schreef thabit het volgende:
Ach zeur niet zo mensen. Agnes Kant is best een leuke vrouw..
Zolang ze wegblijft van de interruptiemicrofoon ja.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:17 schreef thabit het volgende:
the story of their life... veel schreeuwen niets of nauwelijks iets bereiken...quote:Op maandag 28 juni 2004 20:00 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Feitenlijk heeft de SP niets bereikt, op een naamswijziging na dan.
ik kan er geen harde plasser van krijgen...quote:Op maandag 28 juni 2004 23:17 schreef thabit het volgende:
SP kennende zullen ze dit wel uitleggen als een overwinning.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 08:02 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
the story of their life... veel schreeuwen niets of nauwelijks iets bereiken...
en, dan zijn er nog mensen die er op stemmen
Als ze nauwelijk wat bereiken, dan is het logisch dat mensen erop gaan stemmen, om ze zodoende voldoende macht te geven om wel wat te bereiken.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 08:02 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
the story of their life... veel schreeuwen niets of nauwelijks iets bereiken...
en, dan zijn er nog mensen die er op stemmen
Heineken bahquote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:28 schreef Eightball het volgende:
Ik hoorde net op Radio1 dat Heineken de vochtige kant van de zaak verzorgt. Voor nop.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |