DORP?!?!?!?quote:Op zondag 27 juni 2004 17:55 schreef Remon het volgende:
Almere das mijn dorp!
En het is er ondertussen al 2 maanden of meerquote:Op zondag 27 juni 2004 17:51 schreef MikeyMo het volgende:
Ik geef het 2 weken vanaf vandaag...
http://www.yoarra.nlquote:Op zondag 27 juni 2004 17:56 schreef BobRooney het volgende:
ik wist eerst niet wat het was, en ik wil het ook niet weten...
quote:Op zondag 27 juni 2004 17:58 schreef Roellio het volgende:
Doe eens een foto van die shit? Ik ken het niet...
Koop een bossie van die touwtjes en ga het ook doen!quote:Op zondag 27 juni 2004 18:02 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Dat ziet er wel cool uit
en ik ken het pas een week... ach binnekort schoolvakantie en dan sterven dat soort hypes uit...quote:Op zondag 27 juni 2004 17:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
En het is er ondertussen al 2 maanden of meerEn ik denk ook dat het nog wel een tijdje blijft
Daar ben ik al een tijd naar op zoek, welk album is het? Ik herinner het nog, al heb ik het jaren geleden gelezen!quote:Op zondag 27 juni 2004 18:04 schreef Flurry het volgende:
is al heel oud toch? heb een Guust Flater album waar 't in voor komt....
Gekke holle touwtjes in elkaar knopen in een Guust Flater album, het moet potdomme niet gekker worden?!quote:Op zondag 27 juni 2004 18:04 schreef Flurry het volgende:
Daar werden juist geen holle touwtjes in elkaar geknooptquote:Op zondag 27 juni 2004 18:07 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Gekke holle touwtjes in elkaar knopen in een Guust Flater album, het moet potdomme niet gekker worden?!
dorp ja! met een stad er om heen gebouwt!quote:Op zondag 27 juni 2004 17:56 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
DORP?!?!?!?![]()
Maar hier is inderdaad volop scoubidou te koop!![]()
Eigenlijk zijn al die verschillende wijken allemaal dorpjes op zich, dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:12 schreef Remon het volgende:
[..]
dorp ja! met een stad er om heen gebouwt!
k woon der al 21 jaar. en is best gezellig
maar het blijft een DORP!
Het is nog ouder dan je dacht. Mijn man (ex-marine) herkende het meteen als "allemansendjes", ofwel knoopwerk dat ze bij de marine doen/deden (de mooiste exemplaren hingen aan de bel boven de bar).quote:Op zondag 27 juni 2004 18:16 schreef damster het volgende:
Dit is toch al hardstikke oud.
Deden ze bij mij 10/12 jaar geleden op de bassischool ook al aan.
pfff, net ff gezocht... stond natuurlijk pas in het 10e album dat ik pakte, maar ik heb 'm...quote:Op zondag 27 juni 2004 18:06 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Daar ben ik al een tijd naar op zoek, welk album is het? Ik herinner het nog, al heb ik het jaren geleden gelezen!
Of kan je dat stripje scannen? Zou ik echt te gek vinden!
For old time's sake, ik zou je enorm dankbaar zijn als dat zou lukken!quote:Op zondag 27 juni 2004 18:21 schreef Flurry het volgende:
[..]
pfff, net ff gezocht... stond natuurlijk pas in het 10e album dat ik pakte, maar ik heb 'm...
zal even kijken of ik m'n scannerdrivers ergens kan vinden
Werkt niet bij mij...quote:Op zondag 27 juni 2004 18:22 schreef nikky het volgende:
het schijnt ook mensen te helpen die stoppen met rokendan hebben ze wat in hun handen
En waarom zijn jullie nu weer allemaal oranjequote:Op zondag 27 juni 2004 18:22 schreef nikky het volgende:
het schijnt ook mensen te helpen die stoppen met rokendan hebben ze wat in hun handen
omdat nederland heeft gewonnen gisterenquote:Op zondag 27 juni 2004 18:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En waarom zijn jullie nu weer allemaal oranje
Ik ookquote:Op zondag 27 juni 2004 18:04 schreef Flurry het volgende:
ROTFL!quote:Op zondag 27 juni 2004 18:24 schreef Dwaashaas het volgende:
WHOEHAAAAAA !!!!
Dacht ik te gaan computeren om van het ge-scoubidou van mijn zusje en haar vriendinnen grut af te zijn........
Wordt er op FOK! zelfs een topic over gewijd !!!!!
Verotte wereld .... waar zijn de goeie ouwe flippo's toch
Ben benieuwd wie als eerste een scan neerzet...!quote:Op zondag 27 juni 2004 18:26 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik ook
Ik zal dalijk ff mijn archieven doorgaan
nummer 6, Flaters schade... pagina 16 bij mijquote:Op zondag 27 juni 2004 18:26 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik ook
Ik zal dalijk ff mijn archieven doorgaan
De telefoonquote:Op zondag 27 juni 2004 18:40 schreef Flurry het volgende:
[..]
nummer 6, Flaters schade... pagina 16 bij mij
quote:Op zondag 27 juni 2004 18:40 schreef Flurry het volgende:
[..]
nummer 6, Flaters schade... pagina 16 bij mij
dit maakt dus iedereen. Een sliertje van ongeveer 10 cm... als je dat 3 keer gedaan hebt, wat is er dan nog leuk aan?quote:Op zondag 27 juni 2004 18:48 schreef Skaai het volgende:
[afbeelding]
Dat krijg je als je stageloopt in groep 7/8 en die hype is daar zo groot dat je ermee word doodgegooid.
Daarom heb ik er ook maar drie.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:57 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dit maakt dus iedereen. Een sliertje van ongeveer 10 cm... als je dat 3 keer gedaan hebt, wat is er dan nog leuk aan?
Nee ach, ik relativeer misschien te veel. Maar waren tamagotchis en flippo's dan nuttig voor de samenleving? Als je 20 bent is het wel triest, dat ben ik met je eens, als kind moet je wat hebben om mee te patsen/priegelen.quote:Op zondag 27 juni 2004 21:48 schreef Mikkie het volgende:
Het slaat nergens op. Een paar collega's van me (ergens in de 20) waren daar van de week ook mee bezig... toen had ik al zoiets van: doe niet zo triest. Wat een kutrage. Je hebt er niks aan.
Die mensen zijn gewoon niet goed in hun hoofd, of hebben te veel vrije tijd.quote:Op zondag 27 juni 2004 21:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tamagotchi's en flippo's waren rages van de jeugd... Deze rage schijnt het halve Nederlandse vrouwenvolk te pakken te hebben... waarvan een groot deel volwassenen. Dan denk ik: waar bén je mee bezig?
Hmmm, ja, waarom eigenlijk niet!quote:Op zondag 27 juni 2004 22:22 schreef Untouchables het volgende:
Het zijn toch wel weer de vrouwen die besmet raken met dit virus...
God, waarom gaan ze niet gewoon punniken?
Doe me es een plaatje van die klik-armbandjesquote:MikeyMo
"Wat een simpele kutrage zeg, ik dacht dat die "klikarmbandjes" uit de jaren 80 al het diepte punt waren maar het kan dus nog erger... Ik geef het 2 weken vanaf vandaag..."
Heerlijk, hoe sommige mensen zich kunnen ergeren! (ik quote nu willekeurig een reactie) !quote:Op zondag 27 juni 2004 21:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tamagotchi's en flippo's waren rages van de jeugd... Deze rage schijnt het halve Nederlandse vrouwenvolk te pakken te hebben... waarvan een groot deel volwassenen. Dan denk ik: waar bén je mee bezig?
Háp!quote:Op zondag 27 juni 2004 23:19 schreef Dwaashaas het volgende:
Heerlijk hoe sommige mensen kunnen happen op frustraties van anderen ........
quote:Op zondag 27 juni 2004 23:21 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Háp!![]()
Ligt het er zo dik bovenop?quote:Op zondag 27 juni 2004 23:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Jij vindt het prachtig of niet?
Ja.quote:Op zondag 27 juni 2004 23:26 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ligt het er zo dik bovenop?![]()
![]()
meestal ben ik niet zo'n rage-volger...
En heeft oom Henrik al een sleutelhanger gekregen???quote:Op zondag 27 juni 2004 23:44 schreef _Denker het volgende:
Neeeeeeeee.
M'n nichtjes en neefjes ook al![]()
Aaaaaaargh, ik kan de auto ermee versieren en nog houd ik spul over.quote:Op zondag 27 juni 2004 23:49 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
En heeft oom Henrik al een sleutelhanger gekregen???
Oja, Tamagotchi's, waar heb ik die ook alweer liggen?quote:Op zondag 27 juni 2004 21:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zijn 'girlie' is ook 12quote:Op zondag 27 juni 2004 18:01 schreef StrayDog het volgende:
Ik heb een zusje van 12, dus ik ken het maar al te goed![]()
Inderdaad, goeie tip! Bedankt!quote:Op zondag 27 juni 2004 18:45 schreef Randa_v het volgende:
Gaaf hé Scoubie douen, heb er nu ook strijkkralen gekocht zodat ik zo armbandjes kan maken. Was een iedeetje van mijn neefjes. Een Tip! misschien?
Auto versieren... Oók een optie!quote:Op zondag 27 juni 2004 23:50 schreef _Denker het volgende:
[..]
Aaaaaaargh, ik kan de auto ermee versieren en nog houd ik spul over.
En ik ben geen oom.
Hier lopen ze nog rond, vooral meisjes, met een knoopwerkje aan een sleutelkoord... Net nonnetjes die de rozenkrans biddenquote:Op maandag 28 juni 2004 01:34 schreef lovegrrl het volgende:
grappig.. vorige week zag je bij mij op school echt iedereen er mee.. deze week nog niemand ermee gezien.. et is alweer overgewaaid
al doen de basischoolkindjes het nog wel
ik heb er 4 gemaakt en ben nou alweer verveeldhet is niet zo bijzonder om te doen
dus kan de rage niet al te lang meer duren..
Klopt!quote:Op maandag 28 juni 2004 01:44 schreef ATuin-hek het volgende:
zoiets heb ik 10 jaar terug op scouting ook gedaanvierkante klossteek oid
Volgens mij heb jij alle andere knoopbare dingen al geprobeerd of niet?quote:Op maandag 28 juni 2004 01:49 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Klopt!
En als de scouting zich dan moest presenteren ergens (open dag of zo), werden die dingen als sleutelhanger verkocht... klopt dat?
In de marine doen/deden ze het ook volop, dat werden echte kunstwerkjes (allemans-endjes)... Ik heb inmiddels de slag aardig te pakken en wil binnenkort proberen een allemans-endje te maken.
Nee, ik heb alle knoopbare dingen nog niet geprobeerd...quote:Op maandag 28 juni 2004 03:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij alle andere knoopbare dingen al geprobeerd of niet?![]()
Vroeger gingen mensen nog kleding maken of iets constructiefs...
![]()
Dat het stom is, zal ik niet ontkennenquote:Op maandag 28 juni 2004 04:35 schreef dork22 het volgende:
Goddomme, had ik laatst de fiets van mijn zusje mee, ding op slot EEN GIGANTISCHE BOS GEVLECHT KONTHAAR wat der aanhing.
Getver wat is die rage stom.
Gebruik je nu een dieselgenerator om te kunnen internetten? Zal lekker worden later, als de prijs van diesel nog verder omhoog gaatquote:Op maandag 28 juni 2004 06:29 schreef NoBody122 het volgende:
god wat ben ik dankbaar dat ik in Friesland woon, weer zoiets irritants waar ik totaal niets van af wist
... totdat zo'n loser dit topic opende
nee ik heb zelf een waterrad gemaakt, welke ik in de pas aangelegde riolering heb gehangen, zodat deze door de stroming aldaar (wij Friezen kunnen best lekker hard schijtenquote:Op maandag 28 juni 2004 06:47 schreef Youssef het volgende:
[..]
Gebruik je nu een dieselgenerator om te kunnen internetten? Zal lekker worden later, als de prijs van diesel nog verder omhoog gaat
ja die dingen rulde, zo'n ijzeren lange band en die moes je om je pols slaan! Tegen de tijd ze versleten waren (de stof eraf) sloeg je pure metaal rond je pols, sterke automutilatiequote:Op zondag 27 juni 2004 17:51 schreef MikeyMo het volgende:
........
Wat een simpele kutrage zeg, ik dacht dat die "klikarmbandjes" uit de jaren 80 al het diepte punt waren maar het kan dus nog erger... Ik geef het 2 weken vanaf vandaag...
poeh geen idee waarop ik moet zoeken... denk je in: 15 cm metaal met een kleine knik inde lengte in het midden. Daaroverheene en dun laagsje stof is vrolijke kleuren. Je pakte dat armbandje beet bij een uiteinde. sla er mee op je pols met het middelste gedeelte en hij wikkelt zich automatisch om je pols heen...quote:Op zondag 27 juni 2004 22:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe me es een plaatje van die klik-armbandjes
Jawel, maar mijn zusje heeft een nieuwequote:Op maandag 28 juni 2004 04:38 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Dat het stom is, zal ik niet ontkennen![]()
Maar KONTHAAR? Het zijn toch echt holle plastic draadjes...! (enne... heb je zelf geen fiets?)
M'n moeder heeft nog steeds zo'n sleutelhanger van 10 jaar terug aan d'r fietssleutel hangen, alleen toen deed ik het met veters ipv vieze plastic touwtjes. Blijkbaar ben ik 't nooit echt verleerd want ik had t snel weer door hoe 't moest.quote:Op maandag 28 juni 2004 01:44 schreef ATuin-hek het volgende:
zoiets heb ik 10 jaar terug op scouting ook gedaanvierkante klossteek oid
hahhhahaquote:Op maandag 28 juni 2004 04:35 schreef dork22 het volgende:
Goddomme, had ik laatst de fiets van mijn zusje mee, ding op slot EEN GIGANTISCHE BOS GEVLECHT KONTHAAR wat der aanhing.
Getver wat is die rage stom.
quote:Op maandag 28 juni 2004 12:58 schreef Foxxy het volgende:
Het toppunt vind ik nog volwassenen die zitten te scoubidouen..
een flinke scheut fel blauwe (blauw vanwege de smurf, groen zou ook kunnen natuurlijk) shampoo zonder lucht in een boterhamzakje verpakken en door je handen laten glijden. Tja, dat noemden wij smurfensnot... Retroquote:Op maandag 28 juni 2004 16:24 schreef _bigmac_ het volgende:
Smurfensnot
Alle rages komen terug, al dan niet in aangepaste vorm. En vorig jaar zag ik geregeld kinderen met smurfensnotquote:Op maandag 28 juni 2004 16:23 schreef Marsepein het volgende:
Tjeemig, ik las scoubidou, en moest gewoon even op de topictitel klikken. Het kan niet waar zijn dat na 25 jaar dit nog bestaat en wederom hoogtij viert.
Ik overdrijf niet als ik in ongeveer 1977 voor het eerst met die plastic zooi in aanraking ben geweest. Ik herinner me een camping in franrijk waar voor het eerst heftig werd geknoopt.
Leuk voor de mensen die nu bezig zijn.... Wanneer komt de lolo bal weer terug, of of of ..... zon bal aan een touwtje aan je ene been en dan draaien en springen. Of smurfensnot.... enz enz.
quote:Op zondag 27 juni 2004 17:54 schreef le_knightclub_soda het volgende:
nog nooit van gehoord, maarja ik woon in drenthe
dat laatste is er allemaal welquote:Op maandag 28 juni 2004 16:23 schreef Marsepein het volgende:
Tjeemig, ik las scoubidou, en moest gewoon even op de topictitel klikken. Het kan niet waar zijn dat na 25 jaar dit nog bestaat en wederom hoogtij viert.
Ik overdrijf niet als ik in ongeveer 1977 voor het eerst met die plastic zooi in aanraking ben geweest. Ik herinner me een camping in franrijk waar voor het eerst heftig werd geknoopt.
Leuk voor de mensen die nu bezig zijn.... Wanneer komt de lolo bal weer terug, of of of ..... zon bal aan een touwtje aan je ene been en dan draaien en springen. Of smurfensnot.... enz enz.
dikke rage ook hier in drenthequote:Op maandag 28 juni 2004 18:18 schreef Marruk het volgende:
[..]
joh?quote:Op maandag 28 juni 2004 18:57 schreef nikky het volgende:
[..]
dikke rage ook hier in drenthe
Het is al heel oud. Mijn moeder heeft dat vroeger ook nog gedaan. Zij is van '63, dus ga maar na.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:21 schreef _Flea_ het volgende:
ik vraag me altijd af hoe zo'n rage ontstaat. Wie verzint zoiets nou?
Jij ook al?quote:Op maandag 28 juni 2004 21:09 schreef gelly het volgende:
Ik heb net een mooie EK sleutelhanger gescoubidout, zal hem straks posten
Je hebt helemaal gelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!_O_ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik vraag me echt af waarommm?ze dat doen!!! ik zou zeggen tegen diegene : krijg een levenquote:Op zondag 27 juni 2004 17:51 schreef MikeyMo het volgende:
Wat een simpele kutrage zeg, ik dacht dat die "klikarmbandjes" uit de jaren 80 al het diepte punt waren maar het kan dus nog erger... Ik geef het 2 weken vanaf vandaag...
En mensen die helemaal gek zijn van scoubidouen:
scoubidou een strop in elkaar en gebruik hem
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:49 schreef peach_ii het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!_O_ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik vraag me echt af waarommm?ze dat doen!!! ik zou zeggen tegen diegene : krijg een leven![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:01 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Klopt. Ik hoopte dat het Drenthe zou overslaan, maar helaas.... Mijn zusje heeft ze nu ook, en volgens haar doet haar hele klas (groep 8) niets anders meer.quote:Op maandag 28 juni 2004 18:57 schreef nikky het volgende:
[..]
dikke rage ook hier in drenthe
Ik maak me liever helemaal niet druk, maar verbazend vind ik het hele verschijnsel wel...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:11 schreef Sonja27 het volgende:
Maak je dan druk om dingen die jij leuk vind.
eindelijk mensen op dit forum die mij snappen! het is voor basisschool kinderen, maar dat is dan ook de grens........... ZOOOOOO VAAAAAAAAAGquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Van de week was ik ooggetuige hoe een vrouw in de 30 en een man van in de 50 helemaal enthousiaist werden over een scoubidou....
Dat was eng, mensen, erg eng!
JAAAAAAAA !!!!!!!!!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:29 schreef peach_ii het volgende:
[..]
eindelijk mensen op dit forum die mij snappen! het is voor basisschool kinderen, maar dat is dan ook de grens........... ZOOOOOO VAAAAAAAAAG
Heerlijk dat onafhankelijk adviesquote:Opgelet!
Zoals bij alle Trendartikelen zijn er ook van de touwtjes van SCOUBIDOU® imitaties te verkrijgen, die mogelijk voordeliger woorden aangeboden.Voor optimaal knoopplezier, adviseren wij u uitsluitend kwaliteitsproducten te gebruiken. Zoals die via onze webwinkel en scoubidou.nl worden aangeboden.
daar moest ik nu ook gelijk aan denkenquote:Op maandag 28 juni 2004 01:12 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[afbeelding]
jij snapt hetquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:33 schreef heiden6 het volgende:
[..]
JAAAAAAAA !!!!!!!!!
![]()
jij niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:48 schreef peach_ii het volgende:
[..]
jij snapt het![]()
Jij bent een domme fout. Maar ik weiger een kloon te flamenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:00 schreef peach_ii het volgende:
dat was dan een domme fout van me
Ik heb wel gekkere dingen gezien hier...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:45 schreef Tha_T het volgende:
Hoe is het mogelijk. Een topic over scoubidou, een hobbytopic dus, dat ontaart in een flame-war
Tja, flamers en trollen kunnen elk topic verzieken...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:45 schreef Tha_T het volgende:
Hoe is het mogelijk. Een topic over scoubidou, een hobbytopic dus, dat ontaart in een flame-war
zijn die 2 dan ooit uit geweest?quote:Op maandag 5 juli 2004 08:24 schreef Balthar het volgende:
Skateboards, Minirokjes![]()
letterlijk heet het niet naar die irritante hond...quote:Op maandag 5 juli 2004 09:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Waarom heet het eigenlijk naar die irritante hond?
Explain please...quote:Op maandag 5 juli 2004 09:32 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
letterlijk heet het niet naar die irritante hond...
LOLquote:Op maandag 5 juli 2004 10:11 schreef BlackDraco het volgende:
Hahaha alleen als ik me verveel wil ik nog wel eens knopen, was bij mij 2 dagen echt erg...
Een gast zei laatst: Bel ik m'n vriendin op: "ga je mee naar de bios?" wat krijg je als antwoord: "nee, ben aan het knopen"
TE GEK VOOR WOORDEN
Dat is gewoon geen vent, als ie zoiets gaat doen om jou te plezierenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:25 schreef seeya_40 het volgende:
Ik kan t ook, heb een 25-jarige vriend nu ook aan t scoubidou-en gekregen hehe
gooi het weg dan. NUquote:Op zondag 11 juli 2004 11:31 schreef Ruubje het volgende:
Ik heb ook zo`n ding gekocht maar het is moeilijk
Ik ga het effe proberen...quote:Op zondag 11 juli 2004 21:13 schreef DerAlte het volgende:
Kan iemand nou even die gag van Guust Flater scannen? Ik weet dat ik het al eens heb gezien, maar ik wil het weer eens terugzien!
Je bent geweldig! Bedankt!quote:Op zondag 11 juli 2004 22:04 schreef -Marjo- het volgende:
Gelukt!!! :
Ja, dat is hem!!! Bedankt!!!quote:
die eerste twee zijn er iig nogquote:Op maandag 28 juni 2004 16:23 schreef Marsepein het volgende:
Nou je het zegt... het zijn opvallend veel donkere mensen (ook pubers, ook jongens!) die die dingen hebben...!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
In de metro (r'dam) lopen veel gekleurde dames met gekleurde touwtjes![]()
Ik woon in R'dam en heb er tot dusver nog geeneen met een wit huidje mee zien lopenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:04 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Nou je het zegt... het zijn opvallend veel donkere mensen (ook pubers, ook jongens!) die die dingen hebben...!
Ik woon niet in R'dam, ben wel wit, ik scoubidou, en ben nog 40 ook... Maar ik ben sowieso niet iemand die "het gemiddelde mens van Nederland" vertegenwoordigtquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik woon in R'dam en heb er tot dusver nog geeneen met een wit huidje mee zien lopen![]()
Vaag eigenlijk
bahbahquote:Op woensdag 14 juli 2004 02:34 schreef Koenz0r het volgende:
lol ik heb nu zo een klos touwtjes naast me bureau.. ik kauw erop
Oeh, een scoubidoe van dropveters....quote:Op woensdag 14 juli 2004 02:34 schreef Koenz0r het volgende:
lol ik heb nu zo een klos touwtjes naast me bureau.. ik kauw erop
Ik had in mijn klas (groep 7, basisonderwijs) ook dropveters uitgedeeld.quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:40 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Oeh, een scoubidoe van dropveters....
quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:06 schreef Petracev het volgende:
[..]
Ik had in mijn klas (groep 7, basisonderwijs) ook dropveters uitgedeeld.
3 x raden wat die kinderen ermee gingen doen..
en je had die gezichten moeten zien als er per ongeluk een 'touwtje' brak...quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:06 schreef Petracev het volgende:
[..]
Ik had in mijn klas (groep 7, basisonderwijs) ook dropveters uitgedeeld.
3 x raden wat die kinderen ermee gingen doen..
quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Op mijn 12de ofzo maakten we vriendschapsarmbandjes met dik, plat glanzend garen, zodat je ook platte armbandjes kreeg. We gebruikten dezelfde techniek.
Dat is veel cooler dan die rare dikke plastic worsten.
Wij deden er ook altijd nog tandpasta doorquote:Op maandag 28 juni 2004 16:37 schreef Marsepein het volgende:
[..]
een flinke scheut fel blauwe (blauw vanwege de smurf, groen zou ook kunnen natuurlijk) shampoo zonder lucht in een boterhamzakje verpakken en door je handen laten glijden. Tja, dat noemden wij smurfensnot... Retro![]()
http://www.nrc.nl/W2/Lab/Profiel/Speelgoed/teletubbies.html
Ik zit dit topic ook met verbazing te lezen. Nog nooit van gehoord of gezien, die onzin.quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
zal ik jullie eens wat zeggem? ik heb die onzin nog nooit gezien
Ik vond het al zo raar jouw naam in de actieve topics te zien staanquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik zit dit topic ook met verbazing te lezen. Nog nooit van gehoord of gezien, die onzin.
En nu zul je zien dat ik er morgen overal over struikel. Ignorance is bliss.
Uit ander topic:quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik zit dit topic ook met verbazing te lezen. Nog nooit van gehoord of gezien, die onzin.
En nu zul je zien dat ik er morgen overal over struikel. Ignorance is bliss.
Wat is daar raar aan?quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:13 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik vond het al zo raar jouw naam in de actieve topics te zien staan
Ik was even bang dat jij lyrisch was van dat scoubidou fenomeenquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan?.
Zeg.. Dit is klaagbaak hoorquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik was even bang dat jij lyrisch was van dat scoubidou fenomeen
quote:En kijk eens niet zo boos tegen me !!
In klaagbaak mag je best tegenspreken !!quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zeg.. Dit is klaagbaak hoor!
[..]
Zo beter?
quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:42 schreef ondeugend het volgende:
die blik maakt je stukken knapper
Wat is de FRS ??quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:49 schreef wolfrolf het volgende:
Scoubidou![]()
Kom ik vandaag bij de FRS staat het grietje van de kassa gewoon achter de toonbank dat te doen![]()
Ik vermoed Free Record Shop. Maar ik kan wel een paar flauwe grappen verzinnen als je dat wilt.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:07 schreef Dinus het volgende:
[..]
Wat is de FRS ??
Ohja, zo'n winkel waar je cd's en dvd's zou kunnen kopenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik vermoed Free Record Shop. Maar ik kan wel een paar flauwe grappen verzinnen als je dat wilt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |