Teneinde niemand voor het hoofd te stoten, heb ik besloten geen namen te gebruiken.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:11 schreef Maerycke het volgende:
BZN...Johan.. wat doe je?
Wat zou het politiek debat zijn zonder Section Eight?quote:Op zondag 27 juni 2004 15:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Section Eight.
TZN dus.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Teneinde niemand voor het hoofd te stoten, heb ik besloten geen namen te gebruiken.
Ik dacht dat het een hobby van je was om mensen voor het hoofd te stoten?quote:Op zondag 27 juni 2004 15:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Teneinde niemand voor het hoofd te stoten, heb ik besloten geen namen te gebruiken.
Dat zijn terroristen.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat zou het politiek debat zijn zonder Section Eight?
Ik bedoelde Monidique.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat zijn terroristen.
Maar dan beschadig ik mijn ellebogen aan het Teutoburger Woud dat ervoor staat.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:13 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een hobby van je was om mensen voor het hoofd te stoten?
De volgende zal Moppie, moppie, moppie heten.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:13 schreef George-Butters het volgende:
Juist, en mijn titel TZT afkraken he
Tsss Johan
Laten we alvast een goede nieuwe verzinnen dan...quote:Op zondag 27 juni 2004 15:16 schreef Ype het volgende:
De titels worden met de topic baggerderiger.
Nederlanders zijn Bange ezelsquote:Op zondag 27 juni 2004 15:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Laten we alvast een goede nieuwe verzinnen dan...
Slim. Wat zijn dat voor een bedrijven?quote:Op zondag 27 juni 2004 15:16 schreef pberends het volgende:
Vorig jaar was er trouwens veel economische humor.
Er waren bedrijven die in de zomer een paar dagen stopten met produceren omdat het lucratiever was om de elektriciteit te verkopen aan andere bedrijven ivm een tekort aan stroom door de zomer
Nee, geen meki-invloeden.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nederlanders zijn Bange ezels
Meki voor president van Hollandquote:Op zondag 27 juni 2004 15:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nederlanders zijn Bange ezels
Bedrijven met een eigen elektriciteitsvoorzieningquote:Op zondag 27 juni 2004 15:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Slim. Wat zijn dat voor een bedrijven?![]()
![]()
Daaraan ontkom je niet in deze maatschappij.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, geen meki-invloeden.
Ja, bron?quote:Op zondag 27 juni 2004 15:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Bedrijven met een eigen elektriciteitsvoorziening
NoS JoUrnAaL.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, bron?
De sociale internetgemeenschap in volle gloriequote:Het Vereenighd Studenten Rapalje presenteert, na de successen van dutchtone.sucks.nl:
Begindedagmeteenlach.nl
quote:Mooiste citaten over ThdG:
"Schaamhaar op z'n hoofd" (Een kiezer)
Section Eight - algemeen slang voor ''gestoord.''quote:Op zondag 27 juni 2004 15:28 schreef UnderWorld_ het volgende:
Wat is Section Eight dan? Ik ken wel Section One. ...
Net als de rest van de mensheid die gezegend is met kroeshaar.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:32 schreef pberends het volgende:
http://www.begindedagmeteenlach.nl/degraaf.html
[..]![]()
![]()
http://www.mixed-couples.nlquote:Op zondag 27 juni 2004 15:34 schreef Johan_de_With het volgende:
http://www.mixed-couples.nl/forum/index.php?topic=4161.0
anders deze kneus wel:quote:Op zondag 27 juni 2004 15:32 schreef pberends het volgende:
http://www.begindedagmeteenlach.nl/degraaf.html
[..]![]()
![]()
Hehe, hij's eng. Hij kan beter bij GroenLeft aanschuiven ofzo.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
anders deze kneus wel:
[afbeelding]
DrW houdt van Meki.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Een verkapte forum.
Hij lijkt op mij.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
anders deze kneus wel:
[afbeelding]
Beledigingen ok, maar je kunt ook te ver gaan.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
DrW houdt van Meki.
quote:Op zondag 27 juni 2004 15:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hij lijkt op mij.
DrW Heeft het Verstand van een Babyquote:Op zondag 27 juni 2004 15:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Beledigingen ok, maar je kunt ook te ver gaan.
Probeer je hier Meki na te doen of ging dat automatisch?quote:Op zondag 27 juni 2004 15:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
DrW Heeft het Verstand van een Baby
Je lijkt dus op een nageboorte. Gefeliciteerd.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hij lijkt op mij.
quote:
quote:Zijn ooit als grap begonnen
Dan moet je Rebecca eens wat vaker met de korte keu stoten.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat een randdebiel, dan train je zelf toch wat meer imbeciele latente nazinicht.![]()
![]()
Hoorde ik daar een LAN-ner schijten?quote:Op zondag 27 juni 2004 15:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Je lijkt dus op een nageboorte. Gefeliciteerd.
quote:Op zondag 27 juni 2004 15:48 schreef pberends het volgende:
Sharon D. is een miskraam van Ronald McDonald.
Ja, daar om de hoek.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoorde ik daar een LAN-ner schijten?
Een WAN-ner, ga is met je tijd mee johquote:Op zondag 27 juni 2004 15:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoorde ik daar een LAN-ner schijten?
En hij heeft ook al geen bril meer.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Een WAN-ner, ga is met je tijd mee joh![]()
Krijg je als je die troep inneemt...quote:Op zondag 27 juni 2004 15:51 schreef pberends het volgende:
Honderd personen in ziekenhuis na technofeest Gent
Krijg je als je die shit niet mag testen.
Onzin er vallen minder xtc-doden per jaar dan alcoholdoden in een week.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Krijg je als je die troep inneemt...![]()
Zal best, maar ik snap niet waarom je ueberhaupt zo'n pil wilt innemen.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Onzin er vallen minder xtc-doden per jaar dan alcoholdoden in een week.
Sommige mensen hebben lol.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zal best, maar ik snap niet waarom je ueberhaupt zo'n pil wilt innemen.
Sommigen mensen snappen niet waarom sommige mensen alcohol nuttigen. Zijn die mensen die alcohol gebruiken achterlijk?quote:Op zondag 27 juni 2004 15:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zal best, maar ik snap niet waarom je ueberhaupt zo'n pil wilt innemen.
Ik kruip nu via je haarloze benen omhoog.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben lol.
Nee, kijk, sommigen hebben lol met een pil, nou, ze doen maar. Ik moet het niet.
Uhm....quote:Op zondag 27 juni 2004 15:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik kruip nu via je haarloze benen omhoog.
Misschien, echt gezond is het ook niet inderdaad.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Sommigen mensen snappen niet waarom sommige mensen alcohol nuttigen. Zijn die mensen die alcohol gebruiken achterlijk?
quote:Op zondag 27 juni 2004 15:57 schreef Johan_de_With het volgende:
Kunstenaars die niet zonder kunstmatige bijstand kunnen scheppen, zijn geen kunstenaars.
Je bent eng. Je maakt mij bang. Ik vrees je.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat is er, poeperdje?
''En we knallen die wapens.''quote:Op zondag 27 juni 2004 15:57 schreef Monidique het volgende:
Ik zag laatst op The Box een videoclip van een of andere rappende jongere uit Nederland van waarschijnlijk buitenlandse komaf. Ja, dat was genieten...
Ik heb betere battles met mijn huisgenoot dan die kneuzen.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:57 schreef Monidique het volgende:
Ik zag laatst op The Box een videoclip van een of andere rappende jongere uit Nederland van waarschijnlijk buitenlandse komaf. Ja, dat was genieten...
Ik bedoelde voornamelijk drank en drugs.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
jo ik ben van de straat, daar is waar het allemaal om gaat, jan peter moet z'n bek houwe, ik schud die meisjes zo uit mein mouwe, m'n pik is zo zwaar dat je 'm moet sjouwe en opvouwe, laat ik die meisje aan kauwe, voordat m'n moeder weer begint te snauwe, peace!quote:Op zondag 27 juni 2004 15:57 schreef Monidique het volgende:
Wacht maar tot ik je in stukken zaag, dansend op een cellosuite en Vergilius voordragend in de vertaling van Hugo de Groot.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:58 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je bent eng. Je maakt mij bang. Ik vrees je.
quote:Georgië stapt in andere tijdzone
TBILISI - Georgië is zondag overgestapt naar een andere tijdzone. Daardoor is het er niet meer GMT (Greenwich Mean Time) plus vijf uur, maar GMT plus vier uur. Dat is dezelfde tijd als in Moskou.
De westers georiënteerde Georgische president Michail Saakasjvili had tot de verschuiving besloten. In het decreet dat hij heeft uitgevaardigd, worden " de geografische ligging van het land, het proces van integratie in Europa en aanbevelingen van het weerbureau van Georgië" als redenen opgegeven.
In de jaren negentig was Georgië overgestapt van GMT plus vier naar GMT plus vijf wegens een ernstige energiecrisis in de toenmalige Sovjetrepubliek. In de nacht van zaterdag op zondag ging de klok weer een uur terug.
Maar zij staan wel in garages.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:59 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik heb betere battles met mijn huisgenoot dan die kneuzen.
Ja, ...quote:Op zondag 27 juni 2004 15:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik bedoelde voornamelijk drank en drugs.
Je bent een vuile hond, ik neuk je moeder in haar kont. Je zusters aars woon ik uit, met mijn megagrote spuit. Ik spreid het woord in de getto's van Grunn, dat is de plaats waar ik wunn. Met mijn mattiez ga ik vaak op stap, zo heb ik geleerd deze rap, BO!quote:Op zondag 27 juni 2004 15:59 schreef pberends het volgende:
[..]
jo ik ben van de straat, daar is waar het allemaal om gaat, jan peter moet z'n bek houwe, ik schud die meisjes zo uit mein mouwe, m'n pik is zo zwaar dat je 'm moet sjouwe en opvouwe, laat ik die meisje aan kauwe, voordat m'n moeder weer begint te snauwe, peace!
En in Nederland demonstreerden zij tegen de toestand in Turkse gevangenissen.quote:Op zondag 27 juni 2004 16:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
In Turkije demonstreerden wrs linkse gasten dat de VS uit het Midden-Oosten moeten oprotten. Dat klinkt rechts...![]()
Ik snap niet waarom de Amerikanen hem niet een Elvis-pak met Amerikaanse vlag-patroon aan doen. Dat is geestelijke marteling.quote:Op zondag 27 juni 2004 16:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Volgende week wordt Saddam Hoessein gemold, hij wordt dan overgedragen aan Iraakse cipiers...
In Turkije demonstreerden wrs linkse gasten dat de VS uit het Midden-Oosten moeten oprotten. Dat klinkt rechts...![]()
Waarom verschijnt deniet meer bij correctie of edit van je tekst?
![]()
Is Jan-Peter ook bij die NOVA-top of niet?quote:Bush arriveert in Turkije
ANKARA - De Amerikaanse president Bush is zaterdagavond in de Turkse hoofdstad Ankara aangekomen. Voor zijn bezoek gelden strenge veiligheidsmaatregelen.
Bush overlegt zondag met premier Erdogan en president Sezer. Tijdens het overleg staat Irak hoog op de agenda. Maandag en dinsdag woont Bush in Istanbul de NAVO-top bij.
quote:Op zondag 27 juni 2004 16:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom de Amerikanen hem niet een Elvis-pak met Amerikaanse vlag-patroon aan doen. Dat is geestelijke marteling.
Jeep wel.quote:Op zondag 27 juni 2004 16:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Is Jan-Peter ook bij die NOVA-top of niet?
Clairy Polak wel, aan mijn spelling te zienquote:Op zondag 27 juni 2004 16:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jeep wel.
quote:Op zondag 27 juni 2004 16:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent een mietje, je grietje krijgt een melksnor door te zuigen aan mijn rietje. Maak daar maar riet van, ik doe alles wat jij niet kan, ik heb er altijd een meer dus we staan toch nooit quitte. Man, die flow is zo doop, je moet weten dat ik je ho sloop, nadat ik haar volspoot was er voor jou no hope.quote:Op zondag 27 juni 2004 16:02 schreef Ype het volgende:
[..]
Je bent een vuile hond, ik neuk je moeder in haar kont. Je zusters aars woon ik uit, met mijn megagrote spuit. Ik spreid het woord in de getto's van Grunn, dat is de plaats waar ik wunn. Met mijn mattiez ga ik vaak op stap, zo heb ik geleerd deze rap, BO!
Daar ben je ook snel achter.quote:Op zondag 27 juni 2004 16:03 schreef Monidique het volgende:
Met je Spartanenadoratie.
Jezus Christus, alleen de taal al is een reden om Frankrijk de EU uit te trappen.quote:Op zondag 27 juni 2004 16:12 schreef Monidique het volgende:
Oui, tu penses que tu peux rappen bien, mais tu peux aussi frapper, car je ne rencontre pas tu dans la rue et seulement mais sur cela moi tu ta discussion, car me la vessie tu n'es pas là , un doute de possible. Je suis tha bomb et ta poix est courbe !
Of I like UsA and fuck Kerry.quote:Op zondag 27 juni 2004 16:07 schreef pberends het volgende:
Of dat hij elke keer 'i love bush and america' moet zingen voordat hij een maaltijd krijgt. Mooi toch.
Of dat ie elke keer een dildo moet aflebberen om wat drinken te krijgen.quote:Op zondag 27 juni 2004 16:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Of I like UsA and fuck Kerry.
Of zoiets. Lachen. Of zo'n vent zijn nagels niet laten knippen en hem dan als dragqueen op tv zetten. Brullen.![]()
![]()
Ik ken jou, jij bent die snitch, ik kill je moer en rape je bitch. Je moet weten dat je niet moet fokken met mij, met mijn kameraden loop ik zij aan zij, door gans het land om jou te vinden, eenmaal daar zul jij ontbinden, door een groot stuk lood recht in je frontale kwab, zeg is dat niet frap? ant! Yo, dit is de manier waarop ik flow. Ik throw! je zo! met je mongo in de snow. Jij zult dit niet vergeten, want ik heb me in je verbeten.quote:Op zondag 27 juni 2004 16:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je bent een mietje, je grietje krijgt een melksnor door te zuigen aan mijn rietje. Maak daar maar riet van, ik doe alles wat jij niet kan, ik heb er altijd een meer dus we staan toch nooit quitte. Man, die flow is zo doop, je moet weten dat ik je ho sloop, nadat ik haar volspoot was er voor jou no hope.
die eerst in de reet van Bush zat.quote:Op zondag 27 juni 2004 16:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Of dat ie elke keer een dildo moet aflebberen om wat drinken te krijgen.
Je te connais, tu es ce snitch, me kill ton moer et rape ton bitch. Tu dois savoir que tu ne dois pas élever avec moi, avec mes camarades marches moi eux à eux en te trouvant l'oie le pays pour , zul tu dissoudre une fois là, par une grande pièce de plomb le droit dans ton kwab frontal, dis est que non-frap ? ant ! Yo, ce sont la manière dont me flow. Me throw ! tu tellement ! avec ton mongo dans le snow. Tu ceci n'oubliera pas, car je me suis contenu dans ton.quote:Op zondag 27 juni 2004 16:18 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik ken jou, jij bent die snitch, ik kill je moer en rape je bitch. Je moet weten dat je niet moet fokken met mij, met mijn kameraden loop ik zij aan zij, door gans het land om jou te vinden, eenmaal daar zul jij ontbinden, door een groot stuk lood recht in je frontale kwab, zeg is dat niet frap? ant! Yo, dit is de manier waarop ik flow. Ik throw! je zo! met je mongo in de snow. Jij zult dit niet vergeten, want ik heb me in je verbeten.
Woord!
10 geluidsspeakers in z'n cel dumpen en de hele dag hard dit nummer opzetten:quote:Op zondag 27 juni 2004 16:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Of dat ie elke keer een dildo moet aflebberen om wat drinken te krijgen.
Je woorden zijn groot maar je daden klein, als een botermes op het Mercatorplein. Maar voor de gein breng ik pijn in je brein, tot zelfs je tanden onherkenbaar zijn. Je crew pijpt achter CS voor Whoppers, ik haal je kop er - af, dood je moer en verstop 'r in een koffer. Het kan niet roffer.quote:Op zondag 27 juni 2004 16:18 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik ken jou, jij bent die snitch, ik kill je moer en rape je bitch. Je moet weten dat je niet moet fokken met mij, met mijn kameraden loop ik zij aan zij, door gans het land om jou te vinden, eenmaal daar zul jij ontbinden, door een groot stuk lood recht in je frontale kwab, zeg is dat niet frap? ant! Yo, dit is de manier waarop ik flow. Ik throw! je zo! met je mongo in de snow. Jij zult dit niet vergeten, want ik heb me in je verbeten.
Woord!
LOL @ http://images.google.nl/i(...)ie=UTF-8&sa=N&tab=wiquote:Op zondag 27 juni 2004 16:25 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
"Ich liebe es wenn ein plan funktioniert"
Doe niet zo Kozzmic.quote:Op zondag 27 juni 2004 16:27 schreef Sidekick het volgende:
ONZ -> POL
Misschien dat een schopje in de politieke richting wat gaat helpen.
[afbeelding]
Wie o wie, en waarom is ie in het nieuws?
quote:Op zondag 27 juni 2004 16:27 schreef pberends het volgende:
[..]
LOL @ http://images.google.nl/i(...)ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
quote:Op zondag 27 juni 2004 16:28 schreef Monidique het volgende:
Opening van een olieinstallatie in Irak.
Wat denk je wel niet? Je bent lager dan laag. Ik speel de zwarte Piet en stel je geen vraag. In je zaagsel zit brein, andersom moet dat zijn. Er zit zaagsel in je kop. Het maakt mij niets uit, ik pis er op. Ik battle je met plezier, je raps zijn bagger, je presteert geen zier. Je piemel is kleiner dan een mier, ik neuk je moeder zoals ik neuk een dier. Moet jij maar niet komen hier, want je bent zo dood als een pier.quote:Op zondag 27 juni 2004 16:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je woorden zijn groot maar je daden klein, als een botermes op het Mercatorplein. Maar voor de gein breng ik pijn in je brein, tot zelfs je tanden onherkenbaar zijn. Je crew pijpt achter CS voor Whoppers, ik haal je kop er - af, dood je moer en verstop 'r in een koffer. Het kan niet roffer.
Jij denkt mij te kunnen dissen, maar je moet straks maar proberen zonder tong te slissen. Gast, je bent een pederast, en ik heb je allang verast. Je trekt van alles uit de kast, behalve dan jezelf. Kruipt onder je moeder jas, als een welp.Je ziet rooier dan het district waar je moeder werkt, en je krijgt zelfs geen zerk, ik neem je naar de kerk, als een aflevering van Derck. Zelfs Herfkens geeft geen cent voor jouw ontwikkelingswerk, vlerk.quote:Op zondag 27 juni 2004 16:30 schreef Ype het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet? Je bent lager dan laag. Ik speel de zwarte Piet en stel je geen vraag. In je zaagsel zit brein, andersom moet dat zijn. Er zit zaagsel in je kop. Het maakt mij niets uit, ik pis er op. Ik battle je met plezier, je raps zijn bagger, je presteert geen zier. Je piemel is kleiner dan een mier, ik neuk je moeder zoals ik neuk een dier. Moet jij maar niet komen hier, want je bent zo dood als een pier.
Bier!
B! C! D! E! G! J! P! T! V! W!quote:Op zondag 27 juni 2004 16:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij denkt mij te kunnen dissen, maar je moet straks maar proberen zonder tong te slissen. Gast, je bent een pederast, en ik heb je allang verast. Je trekt van alles uit de kast, behalve dan jezelf. Kruipt onder je moeder jas, als een welp.Je ziet rooier dan het district waar je moeder werkt, en je krijgt zelfs geen zerk, ik neem je naar de kerk, als een aflevering van Derck. Zelfs Herfkens geeft geen cent voor jouw ontwikkelingswerk, vlerk.
quote:Wel lijkt het soms of in het buitenland zwaarder wordt gestraft. Maar ook dat is schijn. Daar worden soms wel langere vrijheidsstraffen opgelegd, maar dan worden de gevangenen - anders dan in Nederland - al na het uitzitten van bijvoorbeeld de helft naar huis gestuurd.
Singing ay-ay-jippie-jippie-jee, hiep-hoiquote:Op zondag 27 juni 2004 16:41 schreef Ype het volgende:
[..]
B! C! D! E! G! J! P! T! V! W!
Woord. Ik ga maar eens voorbereidingen treffen voor morgen.quote:Op zondag 27 juni 2004 16:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Singing ay-ay-jippie-jippie-jee, hiep-hoi
Singing ay-ay-jippie-jippie-jee, hiep-hoi
Singing ay-ay-jippie ay-ay-jippie
Ay-ay-jippie-jippie-jee, hiep-hoi
En ze komt op twee kamelen als ze komt, hobbel de bobbel
En ze komt op twee kamelen als ze komt, hobbel de bobbel
En ze komt op twee kamelen, ze komt op twee kamelen
Ze komt op twee kamelen als ze komt.
quote:Op zondag 27 juni 2004 16:25 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
"Ich liebe es wenn ein plan funktioniert"
Respect.quote:In 1972 a crack commando unit was sent to prison by a military court
for a crime they didn't commit. These men promptly escaped from a
maximum security stockade to the Los Angeles underground. Today,
still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune.
If you have a problem - if no one else can help - and if you can find
them - maybe you can hire: The A-Team.
"Ich liebe es wenn ein plan funktioniert"quote:Op zondag 27 juni 2004 16:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Respect.![]()
quote:Op zondag 27 juni 2004 17:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand tegen dat Eton-joch zeggen dat hij bijt tijdens het pijpen?!
quote:Ma-ia-hii, Ma-ia-huu, Ma-ia-hoo, Ma-ia-haa
Ma-ia-hii, Ma-ia-huu, Ma-ia-hoo, Ma-ia-haa
Alo, salut, sunt eu, un haiduc,
Si te rog, iubirea mea, primeste fericirea.
Alo, alo, sunt eu Picasso,
Ti-am dat beep, si sunt voinic,
Dar sa stii nu-ti cer nimic.
Vrei sa pleci dar nu ma, nu ma iei,
Nu ma, nu ma iei,
Nu ma, nu ma, nu ma iei.
Chipul tau si dragostea din tei,
Mi-amintesc de ochii tai.
Nu ma, nu ma iei,
Nu ma, nu ma, nu ma iei.
Te sun, sa-ti spun, ce simt acum,
Alo, iubirea mea, sunt eu, fericirea.
Alo, alo, sunt iarasi eu, Picasso,
Ti-am dat beep, si sunt voinic,
Dar sa stii nu-ti cer nimic.
Nu ma, nu ma iei,
Nu ma, nu ma, nu ma iei.
Nu ma, nu ma iei,
Nu ma, nu ma, nu ma iei.
Nu ma, nu ma iei,
Nu ma, nu ma, nu ma iei.
Nu ma, nu ma iei,
Nu ma, nu ma, nu ma iei.
quote:Op zondag 27 juni 2004 16:53 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hij had heel intensief contact met jonge moslims. Dan neem je toch wat over.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:12 schreef pberends het volgende:
Was Fortuyn trouwens een moslim? Moslims gebruiken ook altijd van die opruiende texten.
quote:Door Martineke - zaterdag 26 juni 2004 @ 11:54
de peilingen worden gevoerd in hoofdzakelijk linkse kringen
Door kofkof - zaterdag 26 juni 2004 @ 13:17
In Nova hebben de linkse partijen altijd veel stemmen, behalve in verkiezingstijd. Zou die kraker Polak dit soms uit d'r grote rooie duim hebben gezogen.
Peilingen van Nova, m'n hond vertelt nog meer waarheden dan hun.
Dat waren geen moslims, moslims mogen nl. niet sexen met homo's en er ook niet mee trouwen, dus sex na het huwelijk was het ook niet.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij had heel intensief contact met jonge moslims. Dan neem je toch wat over.
Tja en het waren ook geen christenen of kleinburgelijkenquote:Op zondag 27 juni 2004 18:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat waren geen moslims, moslims mogen nl. niet sexen met homo's en er ook niet mee trouwen, dus sex na het huwelijk was het ook niet.![]()
![]()
Maar wat dan wel? Het waren schandknaapjes van de Islam.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja en het waren ook geen christenen of kleinburgelijken.
quote:Door Revian - zaterdag 26 juni 2004 @ 14:55
Vergeet het verdwijnen van duizenden banen door het vernietigen van de concurrentiepositie niet
Jochie, ga nou eerst economie studeren en geen dingen roepen waar je geen verstand van hebt en die nergens op slaan. Begrotingstekort opbouwen versterkt over het algemeen de economie(kijk naar de Verenigde Staten). Niet zoveel onzin uitzwammen, staat je niet.
quote:Wie kletst er nou. Jij geeft allochtonenprogramma's (waar geen hond naar kijkt) de schuld van stemmenverlies bij de VVD, nee dat is logisch!
Ik denk juist dat dat moslimgejengel op TV eerder reclame is voor rechts dan voor links.
quote:Op zondag 27 juni 2004 18:29 schreef pberends het volgende:
[..]
De Frontpage. Een bron van pure humor.
quote:Op zondag 27 juni 2004 18:29 schreef pberends het volgende:
[..]
De Frontpage. Een bron van pure humor.
De Wouter Boslogica, met een groter tekort gaat het beter met de economie.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:27 schreef pberends het volgende:
LOL @ ene Revian die iemand 'corrigeert':
[..]![]()
![]()
Bos = Bush.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De Wouter Boslogica, met een groter tekort gaat het beter met de economie.
quote:Op zondag 27 juni 2004 18:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Bos = Bush.
Europa evenveelquote:De VS heeft momenteel een onvoorstelbaar grote staatsschuld, rond de 7000 MILJARD dollar (7.000.000.000.000),
LOLquote:Zal ik je eens een geheimpje vertellen? De VVD zat ook in paars en het was de VVD die grotendeels het financiele beleid uitstippelde. Sterker nog, het hele beleid zat meer richting de VVD dan de PvdA ondanks de meerderheid van de PvdA...
quote:Gelul. Dat geldt pas voor alles wat je verdient boven een bepaald (zeer hoog) inkomen.
Als je bv. meer verdient dan X dan moet je 75% van het bedrag daar boven aan belasting betalen. Volkomen terecht dat de topinkomens deels afgeroomd worden. Heel goed idee van de SP.
Maar mijn commentaar maakt het 't lezen waard.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:41 schreef Sidekick het volgende:
Als ik FP-reacties zou willen lezen, dan zou ik wel naar de FP gaan.
Als ik over Oranje wil lezen, dan lees ik wel bij het ek-subforum. Heb ik hier geen oranje modjes nodig.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:41 schreef Sidekick het volgende:
Gaat de SC eindelijk over politiek, loopt een of andere oranje relnicht nog te zeiken.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:41 schreef Sidekick het volgende:
LOLquote:Op zondag 27 juni 2004 18:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Gaat de SC eindelijk over politiek, loopt een of andere oranje relnicht nog te zeiken.
Wat een gelijkenisquote:Op zondag 27 juni 2004 18:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
George Bos en Wouter Bush!
LOLquote:Op zondag 27 juni 2004 18:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Gaat de SC eindelijk over politiek, loopt een of andere oranje relnicht nog te zeiken.
Ze vrouw heet Barbara.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Bos = Bush.
Welke mongool heeft dit gemaakt?quote:
...quote:Op zondag 27 juni 2004 19:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Welke mongool heeft dit gemaakt?
...
Diegene moet wel onwijs veel borsthaar hebbenquote:Op zondag 27 juni 2004 19:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Welke mongool heeft dit gemaakt?
...
Als ik SP-reacties wilde lezen, zou ik wel naar de SP gaan.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:41 schreef Sidekick het volgende:
...quote:Op zondag 27 juni 2004 19:40 schreef tvlxd het volgende:
[..]
...
Ik verheug mij op die discussie.quote:Op zondag 27 juni 2004 19:51 schreef tvlxd het volgende:
De Engelsen/Fransen/Amerikanen waren net zo goed fout als Duitsland.
Dat we het even weten.
slaafje!quote:Op zondag 27 juni 2004 19:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat is er, James?
Quasimodo? Wat is er?quote:Op zondag 27 juni 2004 19:55 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
slaafje!
SLET!quote:Op zondag 27 juni 2004 19:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Quasimodo? Wat is er?
Gesloten. LUL!quote:Op zondag 27 juni 2004 19:56 schreef tvlxd het volgende:
Zo, dat ook weer gedaan. Goed van me.
Wat is er gesloten?quote:Op zondag 27 juni 2004 19:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Gesloten. LUL!
De handel in nieren. Morgen weer een dag.quote:Op zondag 27 juni 2004 19:59 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Wat is er gesloten?
Hoe bedoel je 'nee'?quote:Op zondag 27 juni 2004 19:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Aapje? Waarom zei je nou ''nee''?
De gegijzelde is wel voor Oranje.quote:Op zondag 27 juni 2004 19:35 schreef tvlxd het volgende:.
Hoe bedoel je met 'nee?' in deze contekst?quote:Op zondag 27 juni 2004 20:01 schreef Johan_de_With het volgende:
Zie hier:
[..]
Je zei in het aangehaalde bericht alleen maar ''nee?''quote:Op zondag 27 juni 2004 20:01 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je met 'nee?' in deze contekst?
Ik had het over jou aapje!quote:Op zondag 27 juni 2004 20:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je zei in het aangehaalde bericht alleen maar ''nee?''
Maar wat bedoelde je daar nu mee?
Wat geloofde je dan niet? Dat ik homo ben?quote:Op zondag 27 juni 2004 20:04 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Ik had het over jou aapje!
quote:Op zondag 27 juni 2004 20:03 schreef tvlxd het volgende:
Er zijn wel meer succesvolle topics.
Alleen: alle geloven afschaffen is goed, go bush.
Ik zal 'm maar niet vertellen over het geloof van Bush.
Maar wat bedoel je met 'homo' dan? Nee, dat is een homo neen!quote:Op zondag 27 juni 2004 20:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat geloofde je dan niet? Dat ik homo ben?
quote:Op zondag 27 juni 2004 20:03 schreef tvlxd het volgende:
Als ik ICT-nieuws wil lezen ga ik wel naar tweakers.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:14 schreef DrWolffenstein het volgende:Globalisering
door alternatieve software.
http://www.tweakers.net/nieuws/33053
Sorry.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:03 schreef tvlxd het volgende:
Ik stuur later wel een klacht naar Sidekick!quote:Op zondag 27 juni 2004 20:16 schreef Ype het volgende:
[..]
Sorry.
He, IK NEEM TVLXD. Dus hij is de homo.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:17 schreef UnderWorld_ het volgende:
Ik heb niks tegen homo's hóór!!! Don't be offended Johan!
nee?quote:Op zondag 27 juni 2004 20:17 schreef Ype het volgende:
I'm as serious as cancer, when I say rhytm is a dancer.
Ik mag toch hopen van niet.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:17 schreef Ype het volgende:
I'm as serious as cancer rhytm
quote:Op zondag 27 juni 2004 20:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
He, IK NEEM TVLXD. Dus hij is de homo.
Het is zondagquote:Op zondag 27 juni 2004 20:21 schreef tvlxd het volgende:
[..].
Als GTST niet was afgelopen, had ik deze onzin niet hoeven lezen.
Mooi, morgenochtend dus de herhaling van de laatste aflevering, die heb ik gemist.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:25 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Het is zondag
Kunnen we niet een POL bitch aantrekken?quote:Op zondag 27 juni 2004 20:26 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Mooi, morgenochtend dus de herhaling van de laatste aflevering, die heb ik gemist.
Daar praat je toch net mee?quote:Op zondag 27 juni 2004 20:27 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Kunnen we niet een POL bitch aantrekken?
hè bah. Jij hebt toch een vriendin Johan, heeft die geen interesse?quote:Op zondag 27 juni 2004 20:28 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Daar praat je toch net mee?
Of bedoel je kalsletje Silmarwen?
Die houdt niet van Internet.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:31 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
hè bah. Jij hebt toch een vriendin Johan, heeft die geen interesse?
Bedankt voor de email.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:16 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Ik stuur later wel een klacht naar Sidekick!
Jo, kan ik vanaf morgen even een weekban krijgen ter voorkoming dat ik op Lloret ga internetten.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:34 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Bedankt voor de email.
Open een FB-topic dat je een 48-uursban wil omdat je 2 dagen op vakantie gaat, en je krijgt een weekban. Succes.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:38 schreef Ype het volgende:
[..]
Jo, kan ik vanaf morgen even een weekban krijgen ter voorkoming dat ik op Lloret ga internetten.
Maar pas vanaf morgen.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:40 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Open een FB-topic dat je een 48-uursban wil omdat je 2 dagen op vakantie gaat, en je krijgt een weekban. Succes.
Je vliegt zeker vanaf Groningen Airportquote:Op zondag 27 juni 2004 20:38 schreef Ype het volgende:
[..]
Jo, kan ik vanaf morgen even een weekban krijgen ter voorkoming dat ik op Lloret ga internetten.
Join the club.quote:Estland, Litouwen en Slovenië stappen over op euro
BRUSSEL - Estland, Litouwen en Slovenië, drie nieuwkomers in de Europese Unie, hebben hun valuta gekoppeld aan die van de euro. Dat is een eerste stap op weg naar aansluiting bij de Europese eenheidsmunt. De landen hopen in 2007 over te gaan op de euro.
De opname van de drie landen in het wisselkoersmechanisme werd bekendgemaakt na een bijeenkomst in Brussel van de ministers van Financiën van de twaalf euro-landen en de president van de Europese Centrale Bank.
Vanaf nu mogen de valuta van de drie landen niet meer dan 15 procent schommelen ten opzichte van de koers die is afgesproken. De vastgelegde koers houdt in dat een euro 15,6466 Estische kroon, 3,4538 Litouwse lita's en 239,64 Sloveense tolar waard is.
ANP
Bron: LC
Zeg dat je vanavond wil gaan studeren, en dat je vanavnd een ban wilt hebben die er morgen weer vanaf is. Dan gaat je ban pas morgen in.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:43 schreef Ype het volgende:
[..]
Maar pas vanaf morgen.
Neen, ik gaat met de bus.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:46 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Je vliegt zeker vanaf Groningen Airport![]()
quote:Op zondag 27 juni 2004 20:48 schreef Ype het volgende:
[..]
Neen, ik gaat met de bus.
Geld man.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:49 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Tering heet man!!
Triest manquote:Op zondag 27 juni 2004 20:48 schreef Ype het volgende:
[..]
Neen, ik gaat met de bus.
Is het besmettelijkquote:Op zondag 27 juni 2004 21:18 schreef sizzler het volgende:
Hee, ik ben oranje.
Tip: ga naar een rommelmarkt, koop een bingo-spel en wat leuke prijsjes en wacht tot je de grens over bent. Gegarandeerd succes!quote:Op zondag 27 juni 2004 21:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Triest man.
24 uur in zo'n hete kutbus hangen.
Veel plezier!
Haaaaatsjie!quote:Op zondag 27 juni 2004 21:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is het besmettelijk?
Lekker boeiend, we zitten bovenin voorin.quote:Op zondag 27 juni 2004 21:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Triest man.
24 uur in zo'n hete kutbus hangen.
Veel plezier!
Wie?quote:Op zondag 27 juni 2004 21:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Jij leest zeker de volkskrant?, maar dit even terzijde.
Nee, dan had ik er wel inhoudelijk op geantwoord.quote:Op zondag 27 juni 2004 21:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken?
Ik begin ook al wat te snotterenquote:Op zondag 27 juni 2004 21:20 schreef sizzler het volgende:
[..]
Haaaaatsjie!
*snif*
Hoezo?!
Het wil me wel eens overkomen.quote:Op zondag 27 juni 2004 21:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Jij leest zeker de volkskrant?, maar dit even terzijde.
Interessant nieuws, ben benieuwd of ze ook hun eigen munten krijgen... althans alle 8 de munten... en of ze de eurocent eruit pleuren.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:47 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Join the club.
Even genieuwssubmitquote:Op zondag 27 juni 2004 20:47 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Join the club.
Nee, maar jij bent toch de surrogaat-moslim?quote:Op zondag 27 juni 2004 22:31 schreef tvlxd het volgende:
Zijn er nog moslims om in elkaar te slaan?
:,(. Waarom zulke onzin?quote:Op zondag 27 juni 2004 22:34 schreef P4nic het volgende:
@dVTB: WOII was een ideologische oorlog; WOI was een grondgebiedoorlog![]()
Idd veel meer mensen zouden een fatsoenelijk bestaan hebben, kijk eens hoeveel geld/goud er naar de kerk gevloeid is in het verleden ?? Waarom ??? Om een beetje onzin te aanhoren. Dan nog maar te zwijgen van de Paus die het condoomgebruik afmoedigt en allerlei zo'n onzin. Pfff als de wereld zich opnieuw mag generen dan liefst een zonder geloof... Gelukkig maakt het Westen zich los van geloof, de islam daarintegen zit nog op hetzelfde niveau als wij in de Middeleeuwen.
Men noemt liever een ander achterlijk dan zichzelf.quote:Op zondag 27 juni 2004 22:36 schreef tvlxd het volgende:
[..]
:,(. Waarom zulke onzin?
Ik doel met name op de vergelijking tussen dé Islam, die kennelijk aangewezen kan worden, en de Middeleeuwen en het insinueren dat de Middeleeuwen beheerst werden door brute geloofsfanatici. Daarnaast wil ik ook wel es weten over wélke Middeleeuwen hij 't precies heeft, als dat al gezegd kan worden.quote:Op zondag 27 juni 2004 22:47 schreef Ype het volgende:
[..]
Men noemt liever een ander achterlijk dan zichzelf.
Aan de ene kant zeiken over hoe achterlijk dingen hier zijn en aan de andere kant deze maatschappij dan toch weer superieur noemen.
Het is makkelijk wegschelden gewoon. Je kunt het zeggen en iedereen snapt wat je bedoelt, ookal slaat het nergens op. Niet rekening houdende met het feit dat het er niet lang geleden (veel minder lang dan de middeleeuwen) hier ook zo aan toeging. En mogelijk weer, ware het niet dat wij er op andere fronten beter voorstaan, wat we zeker niet te danken hebben aan mensen die alleen maar zitten te zeiken op moslims danwel allochtonen.quote:Op zondag 27 juni 2004 22:50 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Ik doel met name op de vergelijking tussen dé Islam, die kennelijk aangewezen kan worden, en de Middeleeuwen en het insinueren dat de Middeleeuwen beheerst werden door brute geloofsfanatici. Daarnaast wil ik ook wel es weten over wélke Middeleeuwen hij 't precies heeft, als dat al gezegd kan worden.
Totaal met de SP eens.quote:
Ja ik ook eigenlijkquote:Op zondag 27 juni 2004 23:03 schreef Ype het volgende:
[..]
Totaal met de SP eens.
Achterlijk land met onze achterlijke bio-industrie en achterlijk gelobby.
Die vork in je reet en een appel in je bek.quote:Op zondag 27 juni 2004 23:07 schreef tvlxd het volgende:
Beetje barbecue-en, niets mis mee.
Vlees, (y).
Ik had ook Ik word vast geil kunnen zeggen.quote:Op zondag 27 juni 2004 23:13 schreef tvlxd het volgende:
Je stelt het wel erg cru.
Puntje voor jou.quote:Op zondag 27 juni 2004 23:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik had ook Ik word vast geil kunnen zeggen.
En wel een point of no return, mag ik wel zeggen.quote:Op zondag 27 juni 2004 23:15 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Puntje voor jou.
Zit je jezelf nu te promoten, of wat?quote:Op zondag 27 juni 2004 23:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En wel een point of no return, mag ik wel zeggen.
Ik heb dus kastanjebruine krullen, staalblauwe ogen, een beschaafde baard (tenminste, die moest er af voor een ambassadebezoek, maar zal weer terugkeren) en een stem die een phalanx kan drillen.
Oh Johan, je bezorgt mij een natte gleuf!quote:Op zondag 27 juni 2004 23:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb dus kastanjebruine krullen, staalblauwe ogen, een beschaafde baard (tenminste, die moest er af voor een ambassadebezoek, maar zal weer terugkeren) en een stem die een phalanx kan drillen.
Nee, want dan zou ik overdrijven.quote:Op zondag 27 juni 2004 23:19 schreef Tuana het volgende:
[..]
Zit je jezelf nu te promoten, of wat?
Zolang je contant betaalt wel ja.quote:Op zondag 27 juni 2004 23:20 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Oh Johan, je bezorgt mij een natte gleuf!
Naar Mars?quote:Op zondag 27 juni 2004 23:22 schreef tvlxd het volgende:
Ik heb ook littekens, onder andere op mijn rug. Deze zijn ontstaan na mijn ontvoering.
* Tuana houdt wijselijk haar mond....quote:Op zondag 27 juni 2004 23:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, want dan zou ik overdrijven.
Ik heb trouwens het gelaat van een antieke held. Maar dan zonder littekens. Nu ja, twee dan.
O. Mijn geilheidslittekens vallen samen met mijn Vietnamlittekens.quote:Op zondag 27 juni 2004 23:26 schreef Ype het volgende:
Ik heb welgeteld 37 littekens op mijn lichaam. 17 van Vietnam, 9 van Irak en 12 gewoon uit geilheid.
quote:Op zondag 27 juni 2004 23:26 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ander onderwerp:
Vandaag bij Parkpop had de "jongerenraad" trouwens een grappige actie wat veel jongeren trok. Ze hadden foto's van politici (nationaal) en je mocht 2 punaises "prikken", een groene (voor) en een rode (tegen) punaise. Opvallend was dat de vrouwelijke bewindslieden i.t.t hun mannelijke collega's weinig rode punaises hadden. Oh ja, het record aan rode punaises stond op naam van Balkenende
Logisch. Vies overgesubsidieerd terroristisch links tuigenclubje daar.quote:Op zondag 27 juni 2004 23:26 schreef Tuana het volgende:
[..]
* Ype houdt wijselijk haar mond....
Ander onderwerp:
Vandaag bij Parkpop had de "jongerenraad" trouwens een grappige actie wat veel jongeren trok. Ze hadden foto's van politici (nationaal) en je mocht 2 punaises "prikken", groen (voor) en een rode (tegen) punaise. Opvallend was dat de vrouwelijke bewindslieden i.t.t hun mannelijke collega's weinig rode punaises hadden. Oh ja, het record aan rode punaises stond op naam van Balkenende
Ach, Parkpop. Het is een grátis festival, dan weet je wel wat voor 'n publiek het trekt...quote:Op zondag 27 juni 2004 23:26 schreef Tuana het volgende:
[..]
* tvlxd houdt wijselijk haar mond....
Ander onderwerp:
Vandaag bij Parkpop had de "jongerenraad" trouwens een grappige actie wat veel jongeren trok. Ze hadden foto's van politici (nationaal) en je mocht 2 punaises "prikken", een groene (voor) en een rode (tegen) punaise. Opvallend was dat de vrouwelijke bewindslieden i.t.t hun mannelijke collega's weinig rode punaises hadden. Oh ja, het record aan rode punaises stond op naam van Balkenende
Ohja, ik was de huis-, tuin- en keukenlittekens nog vergeten. Dat zijn er ook nog eens 304.quote:Op zondag 27 juni 2004 23:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
O. Mijn geilheidslittekens vallen samen met mijn Vietnamlittekens.
.
quote:Op zondag 27 juni 2004 23:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, want dan zou ik overdrijven.
Ik heb trouwens het gelaat van een antieke held. Maar dan zonder littekens. Nu ja, twee dan.
Hey, mág ik?!quote:Op zondag 27 juni 2004 23:28 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]
And now for something completely indifferent:
[..]
Ik heb trouwens ook lik-tekens. Toen heb ik mijn tong gebrand.quote:Op zondag 27 juni 2004 23:29 schreef Ype het volgende:
[..]
Ohja, ik was de huis-, tuin- en keukenlittekens nog vergeten. Dat zijn er ook nog eens 304.
Ja, tuig... zoals moiquote:Op zondag 27 juni 2004 23:29 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Ach, Parkpop. Het is een grátis festival, dan weet je wel wat voor 'n publiek het trekt...
quote:Op zondag 27 juni 2004 23:34 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ja, tuig... zoals moi![]()
* tvlxd gooit het weer over een andere boeg
Trouwens, errug wat er allemaal gebeurt in zuidelijk Afrika hè?
Ja, met Saddam Hoessein enzo ....
Ach man, er hoeft maar één zo’n gek ook op te Staan en de Stekker eruit te trekken.
Ja, en dan hebben we zo een culinaire oorlog.
Ja jongen, en dat kost dúúr !
Nee, dat ís duur. Dat ís duur, dat kóst goedkoop.
Ja, een keer is wel genoeg hoor.quote:Op zondag 27 juni 2004 23:34 schreef Tuana het volgende:
Twee keer dezelfde post
quote:Op zondag 27 juni 2004 23:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, een keer is wel genoeg hoor.
Alsof ik het expres doe, wat denk je wel niet van me zeg!quote:Op zondag 27 juni 2004 23:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, een keer is wel genoeg hoor.
Per uur?quote:Op zondag 27 juni 2004 23:36 schreef Tuana het volgende:
[..]
, wat denk je wel niet van me zeg!![]()
www.nu.nlquote:Curaçao heeft nieuw bestuur
Uitgegeven: 27 juni 2004 23:11
WILLEMSTAD - Curaçao heeft na ruim 2,5 maand een nieuwe eilandsregering. De partijen PAR, PNP, PLKP en MAN gaan samenwerken, nadat ze eerst een akkoord hadden gesloten en vervolgens wekenlang ruzie maakten over de portefeuilleverdeling.
Die is inmiddels rond, meldden de vier partijleiders zondag tijdens een persconferentie. Ze hebben ook het regeerakkoord ondertekend.
Begin april viel het Bestuurscollege (BC) van Curaçao nadat ook de Antilliaanse regering was gevallen. Omdat de vorming van een nieuw college op zich liet wachten, dreigde de nieuwe Antilliaanse premier Etienne Ys het eiland onder curatele te stellen. Daarmee zou het formeel onder toezicht komen van de Koninkrijksregering.
Dat dreigement is nu van de baan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |