dat wil ik ook weten, want de deleted scenes staan ook op de dvd, en die heb ik al maar ja wil deze versie eigelijk dan toch nog wel zien. wel jammer als ie slechter is. maar ook jammer als ie beter is en op dvd komt terwijl je de oude al hebt :-Squote:Op zondag 27 juni 2004 15:53 schreef PDOA het volgende:
Zitten er ook nieuwe scenes in die niet bij de deleted scenes staan van de originele special edition?
Yes Sir!!quote:Op zondag 27 juni 2004 22:01 schreef Timo20 het volgende:
[offtopic]is er trouwens nog ergens die Tin can dvd van Donnie Darko te krijgen, KQ??[/offtopic]
sa-weetquote:
Jazeker, jammer dattie uit Mofrika Duitsland moet komen, en dus een Duitse tekst heeft in het boekje en op de insertquote:Op zondag 27 juni 2004 23:09 schreef Timo20 het volgende:
ben je er tevreden over???
Dat ze nu al weten wanneer de dvd release is terwijl hij nog in de bios moet gaan draaien. Alsof hij niet gaat draaien, of dat ze een hele korte draaitijd hebben geplanned...quote:Op zondag 27 juni 2004 23:41 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik twijfel nog. De prijs is erg ok, maar ik ben nog niet zo enthousiast over het Duitstalige boekje en DTS.quote:
Zolang er niet Duits gesproken wordt ...quote:Op maandag 28 juni 2004 12:39 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. De prijs is erg ok, maar ik ben nog niet zo enthousiast over het Duitstalige boekje en DTS.
Dat is het hem juist. De DTS is duitstalig, terwijl de Engelse track DD 5.1 is.quote:Op maandag 28 juni 2004 14:14 schreef Weakling het volgende:
[..]
Zolang er niet Duits gesproken wordt ...
"Warum tragen Sie diesen Häschenanzug?"![]()
Yikes! Ik dacht dat je bedoelde dat DTS ontbrak ... verkeerd begrepen ... da's wel erg minnetjes!quote:Op maandag 28 juni 2004 14:29 schreef Durbin het volgende:
[..]
Dat is het hem juist De DTS is duitstalig, terwijl de Engelse track DD 5.1 is.
Maar voor de UK-uitgave van deze tin betaal je al snel het drievoudige.
heb m gisteravond maar meteen besteldquote:Op zondag 27 juni 2004 23:25 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Jazeker, jammer dattie uit Mofrika Duitsland moet komen, en dus een Duitse tekst heeft in het boekje en op de insert
![]()
terechtquote:Op maandag 28 juni 2004 15:58 schreef Timo20 het volgende:
heb m gisteravond maar meteen besteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en de reviewThe Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
iddquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:20 schreef hornage het volgende:
en de vraag is natuurlijk, wanneer komt ie in NL uit in de bios/dvd?
remake? directors cut meneer.quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:08 schreef Zoot het volgende:
Ben toch best benieuwd naar deze remake en zal hem toch wel een keer gaan kijken.Vind het ook trouwens jammer van de muziek en snap ook niet waarom ze dit hebben aangepast
Weet trouwens iemand waar de poster van de directors cut te bestellen/pre-orderen is?Die vind ik echt heel vet
Heb je de film 1 keer of vaker gezien? Want dit is een film die zoveel beter wordt als je hem een tweede kans geeft. Althans, zo werkte het bij mij.quote:Op zaterdag 11 september 2004 03:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vond de originele versie niet erg bijzonder,
dus deze versie mag ik van mezelf ook wel overslaan.
Het is wel grappig dat je met bovenstaande voorbeelden komt,quote:Op zaterdag 11 september 2004 03:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Heb je de film 1 keer of vaker gezien? Want dit is een film die zoveel beter wordt als je hem een tweede kans geeft. Althans, zo werkte het bij mij.
Hetzelfde had ik bijvoorbeeld ook met American Beauty en Heat, nog een keer kijken veranderde mijn hele perspectief. Foute bui, slecht concentreren, ik weet niet wat het was.
Maar misschien bij jou niet, je weet het nooit...
Klinkt wel zeer interessant ja. Ga er denk ik ook maar op wachten met veel nieuwschierigheid!quote:Op zaterdag 11 september 2004 03:34 schreef Lamon het volgende:
Hoe dan ook, Richard Kelly is hoogstwaarschijnlijk een groot talent.
Het is nog te vroeg om een topic te openen, maar ik sta nu al te trappelen van ongeduld voor zijn nieuwe film 'Southland tales'.
De internet site is mysterieus, met sfeervolle muziek als begeleiding (van Moby geloof ik? ).
En zijn beschrijving; '30% komedie, 30% thriller, 30% musical en 10% science fiction..' , klinkt ontzettend veelbelovend en ziekelijk origineel.
En cult acteurs als Kevin Smith en Jason Lee samen met de toe nu toe getypcaste Sean William Scott en de pijnlijk ondergewaardeerde Sarah Michelle Gellar in 1 film stoppen klinkt niet zo'n heel klein beetje aantrekkelijk ook.
Hij noemt het zelf 'zijn eigen Pulp Fiction, maar dan in L.A.' , ik denk dat ik het veel beter ga vinden dan dat.
het origineel is volgens mij maar in een enkel filmhuis geweest, denk niet dat deze dan nog een keertje in de echte bios komt.quote:Op zaterdag 11 september 2004 23:16 schreef Hellrazor het volgende:
komt i in de bios ? dan ga ik er zeker heen de orginele heb ik al gezien en ik vond hem super![]()
Hij is idd ontzettend mooi, maar (nog) nergens te bestellenquote:Op vrijdag 10 september 2004 21:08 schreef Zoot het volgende:
Weet trouwens iemand waar de poster van de directors cut te bestellen/pre-orderen is?Die vind ik echt heel vet
quote:Limited edition 3D packaging - while stocks last! Disc 1:
Richard Kelly's Director's Cut of the film (2 hours and 13 minutes)
All-new director's cut specific audio commentary from director Richard Kelly and Kevin Smith
Disc 2:
Deleted and extended scenes with optional audio commentary from director Richard Kelly
'Donnie Darko Production Diary' documentary
'The Cult Of Donnie Darko In The UK' featurette
'Mad World' music video
'B-Roll Footage'
'They Made Me Do It Too' featurette
'They Made Me Do It': the making of the art gallery
Artwork gallery
'They Made Me Do It' gallery
TV spots
Trailers
Volgens mij is het gewoon dezelfde foto als op de poster. Zo staat hij in ieder geval wel bij Play.com. En ik vermoed dat er een soort hologram-effect in die spiraal zal zitten. Niet heel speciaal of iets dergelijks. Maar altijd wel leuk als er aandacht aan zo'n box is besteed.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:59 schreef Shogo het volgende:
Is er al een foto van die 3d packaging?
ach in de tin zit gewoon dezelfde film hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:58 schreef Shogo het volgende:
Dat dacht ik ook al dat het zoiets zou zijn. Nou dan hoef ik me niet te haasten en wacht ik eerst maar even de Donnie Darko Tin af.
Nou volgens mij gaat het bij de tin om de theatrical cut en gaat het hier over de directors cut en zoals ik het lees zit er aardig wat verschil tussen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:37 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ach in de tin zit gewoon dezelfde film hoormijn director's cut is al onderweg
ja dat zeg ik in de tin zit de normale film je hoeft het mij niet te vertellen want ik heb zelf de tinquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:46 schreef Shogo het volgende:
[..]
Nou volgens mij gaat het bij de tin om de theatrical cut en gaat het hier over de directors cut en zoals ik het lees zit er aardig wat verschil tussen.![]()
"ach in de tin zit gewoon dezelfde film hoor"quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 11:15 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja dat zeg ik in de tin zit de normale film je hoeft het mij niet te vertellen want ik heb zelf de tin
en binnenkort de director's cut
voor alle duidelijkheid...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 11:45 schreef Shogo het volgende:
"ach in de tin zit gewoon dezelfde film hoor"![]()
Ik maakte hieruit op dat je dacht dat de directors cut in de tin zat maar goed.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:57 schreef Wepeel2 het volgende:
[afbeelding]
Donnie Darko - Director's Cut - (Limited Edition 3D Packaging) (2 Discs) (5.1/DTS) (Region 2 DVD) £14.99 Posted on 28/09/2004
[afbeelding]
Ik had verder geen grote kortingsbonnen meer, maar ik met kortingslink was hij bij cdwow inderdaad wel wat goedkoper geweest. In mijn bestelenthousiasme ben ik helemaal vergeten om dat te checken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 11:51 schreef Hare het volgende:
[..]
Waarom cdwow nog niet
had hem daar wel mooi voor 15 euro incl![]()
Iemand een idee?quote:Water and Metal
Water and Metal are the elements of Time Travel.
Water is the barrier element for the construction of Time Portals used as gateways between Universes at the Tangent Vortex.
Metal is the transitional element for the construction of Artifact Vessels.
Ja, het viel me nu ook pas echt op, mede omdat het zo nietszeggend _lijkt_ te zijn wil ik wel graag weten waarom het er nou inzit.quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:25 schreef Weakling het volgende:
Ik zou het weer terug moeten kijken en kan me eigenlijk niks meer van een sneetje in zijn nek herinneren,
Hm, volgens mij stonden iig 1 en 2 wel op de goede volgorde, maar zal het er vanavond ofzo wel even op nakijken, wel een goed puntquote:maar wat ik nog wel weet van de directors cut is dat de hoofdstuknummers uit het boek die je tussendoor te zien krijgt niet keurig oplopen maar een beetje heen en weer springen, dus misschien als je de hoofdstukken op volgorde legt dat het verhaal dan wel klopt ... of zoiets
Het echte intrigerende vind ik nog dat tijdens het commentaar van de gewone versie de regiseur stelt dat Donnie niet persé hoeft te sterven en dat tijdens het commentaar van de director's cut Kevin Smith het heeft over een verhaal 'about love and sacrifice' en dat Donnie moet seterven om zijn liefje te redden. En dan beweert de regiseur dat dat inderdaad zo is. Gaat nogal in tegen zijn eigen, eerdere verklaring.quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:52 schreef Weakling het volgende:
Voor het geval iemand de behoefte heeft om meer in de film te gaan zoeken dan er misschien in zit: de volgorde van de hoofdstukken van het boek in de dc van donnie darko is 1, 2, 7, 4, 6, 10, 9, 12. Op de goede NL niet dc versie staat het boek er als extra feature op, waarin je nog extra een voorwoord en notes kunt vinden die niet in de film voor kwamen. Nog meer aanknopingspunten dus om je drie slagen in de rondte te filosoferen
Kevin Smith? Bedoel je niet Richard Kelly? Anyweg, ik heb de commentaren niet gehoord dus ken de exacte bewoordingen niet, maar het één spreekt voor mij niet het ander tegen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:42 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Het echte intrigerende vind ik nog dat tijdens het commentaar van de gewone versie de regiseur stelt dat Donnie niet persé hoeft te sterven en dat tijdens het commentaar van de director's cut Kevin Smith het heeft over een verhaal 'about love and sacrifice' en dat Donnie moet seterven om zijn liefje te redden. En dan beweert de regiseur dat dat inderdaad zo is. Gaat nogal in tegen zijn eigen, eerdere verklaring.
Plus dat ik ook nergens de noodzaak kan zien van het feit dat Donnie moet sterven. Het is meer een keuze die hij uiteindelijk maakt, misschien wel omdat het zijn lot is dat voorbestemd is.
Nee kevin Smith bedoel ik. Die doet het co-commentaar op de director's cut.quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:16 schreef Weakling het volgende:
[..]
Kevin Smith? Bedoel je niet Richard Kelly? Anyweg, ik heb de commentaren niet gehoord dus ken de exacte bewoordingen niet, maar het één spreekt voor mij niet het ander tegen.
Ook hier heb je gelijk als je het verhaal als volgt interpreteert:quote:Donnie hoeft niet te sterven, maar wil ie zijn vriendin redden dan moet ie sterven. Sacrifice, hij offert zich op uit vrije wil om de anderen een tweede kans te geven.
Hey! De "Clerks" Kevin Smith? Woei! Dan moet ik zeker eens naar het commentaar gaan luisteren, lijkt me een erg interessant.quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:23 schreef Wepeel2 het volgende:
Nee kevin Smith bedoel ik. Die doet het co-commentaar op de director's cut.
Mwah verkeerde interpretaties bestaan naar mijn mening niet, anders was het geen interpretatie, maar een feit, dus dat heb je verkeerd geinterpreteerd ... uhmquote:En verder begrijp ik je punt ja. Donnie HOEFT niet te sterven, maar hij KAN wel besluiten om te sterven. Dus in die zin spreekt het elkaar inderdaad niet tegen en was mijn interpretatie verkeerd.
Hmm, ook een heel aardig idee ...quote:Ook hier heb je gelijk als je het verhaal als volgt interpreteert:
Je ou kunnen redeneren dat hij aan het einde de vliegtuigmotor van het vliegtuig trekt en terugstuurt, maar dat het 'ongeluk' daardoor ook in de primary universe gebeurt en dat hij op die manier juist zelf ook de veroorzaker van de tangent universe is (leuke contradictie). Dus zolang hij niet sterft is het een cirkel die zich blijft herhalen.
quote:Wat een toffe film blijft het toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door HAL9000S op 05-09-2005 00:53:24 ]Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
Pffff dat jij dit een slechte film vond... en er voor uit durft te komen!!!!!!! gelukkig ben je bijgedraaid (overigens alles met evil dead erin is bijvoorbaat niet slechtquote:Op zondag 4 september 2005 23:58 schreef kinky_queen het volgende:
Uit het 'gezien' topic:
DONNIE DARKO- Director's Cut
Why are you wearing that stupid bunny suit?
...Why are you wearing that stupid man suit...
Ongelovelijk dat ik dit eerst een slechte film vond, waarschijnlijk omdat ik strontlazarus was en dus eigenlijk niet in de stemming was.
Wat een bijzondere film is dit toch, eentje van om wakker te liggen
[afbeelding]
Oee awesomequote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:32 schreef dvdfreak het volgende:
22:10 - 00:00 Donnie Darko (2001) België 2 woensdag 31 mei
Toptipquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:32 schreef dvdfreak het volgende:
22:10 - 00:00 Donnie Darko (2001) België 2 woensdag 31 mei
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |