dat wil ik ook weten, want de deleted scenes staan ook op de dvd, en die heb ik al maar ja wil deze versie eigelijk dan toch nog wel zien. wel jammer als ie slechter is. maar ook jammer als ie beter is en op dvd komt terwijl je de oude al hebt :-Squote:Op zondag 27 juni 2004 15:53 schreef PDOA het volgende:
Zitten er ook nieuwe scenes in die niet bij de deleted scenes staan van de originele special edition?
Yes Sir!!quote:Op zondag 27 juni 2004 22:01 schreef Timo20 het volgende:
[offtopic]is er trouwens nog ergens die Tin can dvd van Donnie Darko te krijgen, KQ??[/offtopic]
sa-weetquote:
Jazeker, jammer dattie uit Mofrika Duitsland moet komen, en dus een Duitse tekst heeft in het boekje en op de insertquote:Op zondag 27 juni 2004 23:09 schreef Timo20 het volgende:
ben je er tevreden over???
Dat ze nu al weten wanneer de dvd release is terwijl hij nog in de bios moet gaan draaien. Alsof hij niet gaat draaien, of dat ze een hele korte draaitijd hebben geplanned...quote:Op zondag 27 juni 2004 23:41 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik twijfel nog. De prijs is erg ok, maar ik ben nog niet zo enthousiast over het Duitstalige boekje en DTS.quote:
Zolang er niet Duits gesproken wordt ...quote:Op maandag 28 juni 2004 12:39 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. De prijs is erg ok, maar ik ben nog niet zo enthousiast over het Duitstalige boekje en DTS.
Dat is het hem juist. De DTS is duitstalig, terwijl de Engelse track DD 5.1 is.quote:Op maandag 28 juni 2004 14:14 schreef Weakling het volgende:
[..]
Zolang er niet Duits gesproken wordt ...
"Warum tragen Sie diesen Häschenanzug?"![]()
Yikes! Ik dacht dat je bedoelde dat DTS ontbrak ... verkeerd begrepen ... da's wel erg minnetjes!quote:Op maandag 28 juni 2004 14:29 schreef Durbin het volgende:
[..]
Dat is het hem juist De DTS is duitstalig, terwijl de Engelse track DD 5.1 is.
Maar voor de UK-uitgave van deze tin betaal je al snel het drievoudige.
heb m gisteravond maar meteen besteldquote:Op zondag 27 juni 2004 23:25 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Jazeker, jammer dattie uit Mofrika Duitsland moet komen, en dus een Duitse tekst heeft in het boekje en op de insert
![]()
terechtquote:Op maandag 28 juni 2004 15:58 schreef Timo20 het volgende:
heb m gisteravond maar meteen besteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en de reviewThe Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |