Aggresive Inline Skating vond ik geweldig.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:29 schreef mordradead het volgende:
wat is een leuke budgetgame op bij de xbox te kopen, ik wil nadat ik op vakantie ga denk ik een transparante halen.... (of komt er nog een nieuwe kleur?)
ik weet het al.....quote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:46 schreef Fliepke het volgende:
mechassault 2 ofzo?
prima, gaan alle sw hoeren weer gillen van gelukquote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:02 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik weet het al.....
sw:battlefront![]()
dankquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:27 schreef SailingAce het volgende:
Die titel ook weerHeeerrlijk!!
van datel, heb m zelf niet maar hij schijnt wel goed te zijn.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:04 schreef Fliepke het volgende:
Even een herhaling, weet iemand een goede vervanging van de standaard xbox live headset?
die van madcatz moet redelijk prut zijn, dus die niet
quote:Eind dit jaar zal Take 2 Interactive de Close Combat reeks van weleer nieuw leven in blazen. Wie echter had gehoopt op een nieuwe, zeer strategische game tijdens de Tweede Wereldoorlog heeft het mis, want Close Combat: First to Fight is alles behalve dat. De enige reden waarom de Close Combat naam nog zin heeft bij deze titel, is het feit dat de ontwikkelaars van deze klassiekers aan het spel meewerken. First to Fight is namelijk een first person tactical shooter vergelijkbaar met Rainbow Six, en speelt zich af in het Midden-Oosten. Als speler neem je de controle over één karakter en geef je orders aan je teammates, die net als de tegenstanders van erg hoogstaande AI gespeend zijn:
The game will feature a sophisticated artificial intelligence system so that your fireteam will behave realistically. Destineer is currently working hand in hand with Atomic Games, which developed the original Close Combat games. In particular, Destineer is drawing on Atomic's sophisticated psychological model to ensure that all the computer-controlled characters in the game behave like real-life human beings. The game models morale and discipline, and if you can break the will of your opponents, it will cause confusion among their ranks. As a result, they'll flee. That's important to the Corps, because one of the Marine Corps' beliefs is that the driving force in battle is the human will. Simply put, marines believe that those with superior wills will win. It'll be important for you to keep your marines alive, because as they gain experience, their psychological models will improve, thus making them less likely to break.
Qua tactische niveau is First to Fight vergelijkbaar met Full Spectrum Warrior van THQ, ook in dit spel houden je teammates speciale formaties aan waarin iedereen zijn eigen rol kent. First to Fight wordt ontwikkeld door Destineer, een bedrijf opgericht door ex-Bungie medewerkers, en men heeft een sterke grafische engine ontwikkeld om de sfeer van het spel zo goed mogelijk over te brengen.
Wat is lekker Roy?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
He lekker
op het moment geen zin inquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Vetjes:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Preview op Gamespot
RS3 meets FSW. Kan het vetter?.
XBOX exclusive,.
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
op het moment geen zin in
quote:Eind dit jaar zal Take 2 Interactive....
De game niet zo denk ik, RS3 (BA) is genoeg voor mij.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat is lekker Roy?
Die game? De spanning voor Zwe-Ned? Geneukt?
ik zal het in de OP code zettenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:34 schreef Gamedemon het volgende:
iig...
Deze Xbox (inclusief controller) is nu verkrijgbaar met het spel True Crime Streets of LA, Halo en Midtown Madness 3! Voor ¤209.95
[afbeelding]
En een Ninja gaiden pack met een zwarte xbox,1 controller s en het spel :Ninja Gaiden
voor ¤199.95!
[afbeelding]
wou ik toevoegen
gast waarom heb je in godsnaam die alerts aanstaan...is toch totaal nutteloos...stel in dat je in californie woont dan heb je gewoon een friends list...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:47 schreef gieling het volgende:
Gdem, ik smijt je morgen ff uit m'n friends, ik word om de minuut lastig gevallen dat je FSW speelt
Omdat ik het handig vind om te weten wanneer er iemand b.v. op RS3 is, niet wanneer iemand om de 3 secone online is....quote:Op zondag 27 juni 2004 00:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
gast waarom heb je in godsnaam die alerts aanstaan...is toch totaal nutteloos...stel in dat je in californie woont dan heb je gewoon een friends list...
Mijn heldquote:Op zondag 27 juni 2004 00:11 schreef Gamedemon het volgende:
en bespaar je de moeite ik donder jou er wel uit
Must have.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
RS3 meets FSW. Kan het vetter?.
XBOX exclusive,.
het rallypack met RSC2 is er ook nogquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:34 schreef Gamedemon het volgende:
iig...
Deze Xbox (inclusief controller) is nu verkrijgbaar met het spel True Crime Streets of LA, Halo en Midtown Madness 3! Voor ¤209.95
[afbeelding]
En een Ninja gaiden pack met een zwarte xbox,1 controller s en het spel :Ninja Gaiden
voor ¤199.95!
[afbeelding]
wou ik toevoegen
Volgens mij is het gewoon een bug waar wij iig niks aan kunnen doen.quote:Op zondag 27 juni 2004 05:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zet dan gewoon je alerts uit en gebruik dat tabje...
in mijn zwarte zat een hele slechte thompson en mijn crystal zit weer een hele goede die weer alles afspeelt zonder problemen...quote:Op zondag 27 juni 2004 12:15 schreef twi het volgende:
Vast wel, maar in principe is er alleen verschil tussen de dvd-drive die erin zit. Samsung wordt over het algemeen als de beste beschouwd, Philips als gewoon, Thomson als de slechtste. Echter heb ik een Thomson en heb weinig problemen
[afbeelding]
quote:Editorial - 'The Shadier Side Of Atari'
As you read this Atari’s Driv3r will have be in the shops and being played in homes across the world after it’s worldwide release. If you’ve played it already you’ll no doubt be aware that the game is a huge disappointment and certainly not the Grand Theft Auto beater that the hype may have had you believe. Folk out there playing the game will be aware of it, and judging by Atari’s actions over the last week they are also very aware of it.
A worldwide release is no small order and to execute one successfully requires a vast amount of organisation. Not only does the code have to be regionalised and converted to the correct format for every territory, but the games themselves must also reach their destination on time. However, from Wednesday 16th of June many players here in the UK were already enjoying the title after a number of ‘under the counter’ sales.
In an effort to ensure that all of the European territories were able to sell the game from June 25th, Atari shipped out several shipments of Driver 3 to some of the larger European distributors to give it time to circulate and reach all the varied destinations. What Atari hadn’t anticipated though was that for many of the larger European distributors their customers are overseas. As a result, no sooner had the game left the UK and reached the shores of several distribution hubs such as Greece and Sweden than it was immediately sold straight back to countries such as the UK.
UK distributors quickly entered a frenzy, manically pre-selling their imminent early stock of the game. However, Atari soon caught on to the developing situation and placed an immediate embargo on larger distributors, preventing them from shipping the game. Nonetheless, distribution is a competitive business and where there are people willing to sell there are also people willing to buy. Smaller distributors immediately started buying up all of the available stock as their larger competitors stood by unable to capitalise. Again, Atari attempted to regain control by placing purchase embargo’s on the larger high street stores such as GAME (the UK arm of Electronics Boutique) and Gamestation, but much as they were unable to get at the smaller distributors, it would have been virtually impossible for them to contact every independent retailer and stop them as well.
GAME has a reputation for being somewhat the bully in this country. Seeing as they account for nearly 90% of high street sales in this country they wield a lot of power. No matter what they may do, no distributor would dare question GAME because if for one reason or another GAME decided to stop stocking products from a certain company that company would see their UK profits plummet. This was clearly demonstrated when GAME decided to sell the Xbox GTA Double Pack in the run up to Christmas Eve 2003, a full two weeks ahead of both the release date and the expiry of Sony’s exclusivity deal that ran until the end of the year. Neither Sony nor Rockstar were able to challenge GAME because doing so would be paramount to retail suicide. I can’t help but allow myself a wry smile this time, however, as indies across the country profited by secretly selling thousands of pre-release copies whilst GAME and Atari looked on helplessly. Indeed, new wholesaler Creative Distribution shifted 700 copies in 10 minutes on one day, followed by the same in 30 minutes the next.
But this leakage had further, and possibly greater, ramifications for Atari. Just as these copies were finding their way into the hands of the public, so they were too into the hands of the reviewers. Atari had deliberately withheld final review code for distribution to magazines and websites until the day of release. Indeed, to date only one UK mag (PSM2) had been granted an ‘exclusive review’. Having now played the game, the lavish review and 90% score awarded are laughable proving that not only are single format publications biased but exclusive reviews utterly unreliable. The credibility of PSM2 is also irrevocably damaged.
So why is it that Atari were so desperate to keep the code hidden until release? Basically, because the game is nowhere near as good as we were expecting. Whilst later levels are quite accomplished the game itself is riddled with glitches and bugs that scream out for more testing. Remember how Angel of Darkness was released before it was properly finished to meet financial requirements? It’s the same situation all over again. Clipping is terrible, missions are poorly thought out, the on foot sections are rough and AI is hopelessly erratic. It’s not a terrible game by any means, but it certainly fails to live up to its prestigious heritage.
Knowing how financially significant this game is for both Reflections and Atari, a review embargo was quickly placed on websites across the world preventing the publishing of reviews before release. It’s a desperate, dirty ploy that definitely dirties Atari’s name, but games are big business and in the world of business profits come first. Atari obviously doesn’t mind looking bad as long as those folk wandering into their local game store on the day of release haven’t been allowed to read any reviews and aren’t aware of the disappointment that lies ahead when they fork out £40 on a piece of software that isn’t fully finished. In other industries such behaviour would be greeted with outcry, but in the games industry this sort of thing goes on all the time. It’s not right, is it? It’s the consumer’s right to know about products they’re about to buy and to deprive them of this should not be allowed. Shame on you, Atari. Perhaps if you’d spent more time focusing on making Driv3r the game it should have been and less on devising retail strategies and blanketing the consumer, this situation wouldn’t have arisen in the first place.
je wou et net zeggen je ding is oranje...nep griekenland supporterquote:Op zondag 27 juni 2004 13:33 schreef Dr.Daggla. het volgende:
Voor dat jullie schrikken en sommige erg blij zullen zijn (. BMH)
Nee, ik ben niet zwart maar ik heb een . kloon gemaakt omdat ik niet Oranje wil zijn zolang Griekenland nog speelt..
Bijgeloof ole...
quote:Op zondag 27 juni 2004 17:07 schreef GokuSFE het volgende:
Iemand een idee of de Xbox Advanced Scart Cable een betere beeldkwaliteit oplevert dan de standaard meegeleverde scart?
Bij voorbaat dank
Kheb namelijk ook die Nintendo RGB Scart gekocht (a 30 euri) en daar ben ik nl. ook zeer over te spreken. En ik wil wel het uiterste uit mn xbox en op mn scherm toverenquote:Op zondag 27 juni 2004 17:09 schreef Tain het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 juni 2004 17:35 schreef Tain het volgende:
ja heb hem ook voor de cube en ps2 en het scheelt echt zo ontzettend veel
De bovenste is de advanced iig,quote:Op zondag 27 juni 2004 23:57 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
![]()
Hij is (bijna) onderweg!
Een vraagje nog: waar heb jij m gekocht?
Nog een gek iets:
Op xbox.com staat deze kabel als normale scart (uitgebreid):
[afbeelding]
en deze kabel als advanced scart cable:
[afbeelding]
Maar ik heb bij mn xbox die laatste gekregen, raaaarrrrr...
Als iemand licht in de scart-duisternis zou willen scheppen, mijn dank is groot!
quote:Op zondag 27 juni 2004 13:33 schreef Dr.Daggla. het volgende:
Voor dat jullie schrikken en sommige erg blij zullen zijn (. BMH)
Nee, ik ben niet zwart maar ik heb een . kloon gemaakt omdat ik niet Oranje wil zijn zolang Griekenland nog speelt..
Bijgeloof ole...
Ik heb m'n kleurtje terug,quote:Op maandag 28 juni 2004 07:17 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik heb al wat leveltjes gedaan online.. erg cool is dat moet ik zeggenquote:Op maandag 28 juni 2004 09:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb m'n kleurtje terug,.
Ik ben trouwens bij de 4de chapter met FSW.. Denk dat ik er nu wel klaar voor ben om LIVE gaan gamen..
Vanavond maar is proberen,.
Ligt eraan, als je ook een surround setje hebt kun je die op die van Microsoft wel aansluiten, en die van sunflex niet i.v.m. die optische uitgang die erin zit.quote:Op maandag 28 juni 2004 10:05 schreef geursel het volgende:
Ik heb een RGB kabel van Sunflex (10 euro) en ook die presteert optimaalBeetje zonde om dan 24,95 euro uit te geven.
quote:Let's get one thing clear from the start. Medical science in the latter part of the 20th Century and the earlier part of the 21st has advanced at a dizzying speed. The average lifespan (at least in the First World) has been extended by decades in the last century or two, and the pace of the advance of that science is accelerating, not slowing. With stem-cell research, breakthroughs in cloning, keyhole surgery and more, humans will soon become all but immortal. There will be no illness, no injury, no trauma so severe that it can't be repaired, perhaps using replacement organs grown from your own cells, taken at birth and stored until they're needed. This is a good thing.
Because it means that, hopefully within our lifetime, it'll be possible to take the people responsible for signing off Atari's "Driv3r" as finished and ready for sale, imprison them in a dingy dockside warehouse, beat them to a prolonged, blood-soaked death over a period of several days using jagged rocks, then bundle them into a waiting car, take them to a backstreet clinic, have a corrupt surgeon quickly revive them before brain death occurs, carefully and diligently restore them back to health over a recovery period of weeks and months, probably involving lots of exhausting and painful physiotherapy, and then drag them back to the warehouse and beat them to death again. Except slightly more brutally.
Twice.
http://worldofstuart.excellentcontent.com/driv3r.htm
maar das ook echt het enigste level die dat zo extreem heeft twi...quote:Op maandag 28 juni 2004 10:03 schreef twi het volgende:
G Demon en ik hebben gisteren missie 4 op hard gedaan, dan zie je toch wel dat de game nog wel wat fouten heeft wat de collissions betreft. Mannetjes die je niet kunt raken, teamleden die weigeren te schieten, geraakt worden als je toch gecovered zit. Maargoed, dat komt gewoon omdat dat level kut is. Op naar missie 5.
ik heb hem net in de OP gezetquote:Op maandag 28 juni 2004 14:53 schreef der_Otto het volgende:
Zag nog geen plaatje van sw battlefront...
[afbeelding]
Ik kijk er wel naar uit, maar ik denk voornamelijk om de oude SW arcade-ervaring op de xbox te hebben.en ik denk dat dit het eerste spel is wat erbij in de buurt gaat komen....and beyond!
ik heb heel erg het idee dat deze titel gaat tegenvallen... misschien omdat ik ze teveel op Rogue Leader en Rebel Strike vind lijken, maar dan te voet. Ik kijk persoonlijk meer uit naar Republic Commandoquote:Op maandag 28 juni 2004 14:53 schreef der_Otto het volgende:
Zag nog geen plaatje van sw battlefront...
[afbeelding]
Ik kijk er wel naar uit, maar ik denk voornamelijk om de oude SW arcade-ervaring op de xbox te hebben.en ik denk dat dit het eerste spel is wat erbij in de buurt gaat komen....and beyond!
Beide,quote:Op maandag 28 juni 2004 15:35 schreef pkwarts het volgende:
ik ga morgenmiddag naar de MM om een live kitje te halen.
raden jullie me aan om te wachten op black arrow of gewoon de standaard rbs3 te kopen?
ik denk dat ik hem meteen ga halen, rainbow six 3 heeft iedereen en van black arrow valt dat nog niet te zeggenquote:Op maandag 28 juni 2004 15:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Beide,.
Daar zal je geen spijt van krijgen,quote:Op maandag 28 juni 2004 16:01 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik denk dat ik hem meteen ga halen
bij de bartsmit ligt ie in nog nieuwere nieuwstaat voor slechts 5 euro meerquote:Op maandag 28 juni 2004 16:45 schreef Zeiksnor het volgende:
@pkwarts: ik heb RB6 in nieuwstaat liggen voor ¤ 25![]()
niet meteen meteenquote:Op maandag 28 juni 2004 16:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Daar zal je geen spijt van krijgen,.
Het is allemaal maar half uitgewerkt vond ik.quote:Op maandag 28 juni 2004 18:42 schreef Gamedemon het volgende:
krijgt gek genoeg wel een 9 van ign...
is et wat voor 20 euro?
kheb gta wel maar sommige mensen vinden true crime helemaal de shit
moet je kijken hoe duur hij eerst was! stelletje naaiers bij de intertoysquote:Op maandag 28 juni 2004 17:32 schreef Gamedemon het volgende:
kzag True crime streets of LA voor 19.99 bij intertoys...klopt die aanbieding wel? en is het wat
en twi ben thuis gast uurtje of 7 ben ik live denk ik
Ik heb het gespeelt en vond de besturig klote, zeker het richten enzo, en voor de rest ook niet echt geweldig enzo...quote:Op maandag 28 juni 2004 18:42 schreef Gamedemon het volgende:
krijgt gek genoeg wel een 9 van ign...
is et wat voor 20 euro?
kheb gta wel maar sommige mensen vinden true crime helemaal de shit
zitten er serieus draken en zombie's in dat spelquote:Op maandag 28 juni 2004 19:13 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Het is allemaal maar half uitgewerkt vond ik.
En de missies met zombie's draken en andere onzin vond ik te idioot en toen heb ik het meteen geruild.
ja ik denk dat die aktie niet klopt...hij kost overal 30....en van hun gaat ie van 15 naar 19.99......dat kan toch nietquote:Op maandag 28 juni 2004 20:18 schreef pkwarts het volgende:
[..]
moet je kijken hoe duur hij eerst was! stelletje naaiers bij de intertoys
Hoe groot denk je dat de schok voor mij was.quote:Op maandag 28 juni 2004 20:26 schreef Tain het volgende:
[..]
zitten er serieus draken en zombie's in dat spel![]()
quote:Op maandag 28 juni 2004 20:40 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Hoe groot denk je dat de schok voor mij was.
Ik zo: WTF
XBox uit.
toen weer XBox aan,
effe gespeeld.
berichtje geplaatst op XBW.nl weg met die meuk.
heb je niet in fable...wel een .50 sniper rifle met thermal scopequote:Op maandag 28 juni 2004 20:43 schreef Tain het volgende:
[..]
dat is echt zo not-done in een spel wat een beetje serieus wil zijn, zou hetzelfde zijn als je in fable een F16 tot je beschikking krijgt
quote:Op maandag 28 juni 2004 20:43 schreef Tain het volgende:
[..]
dat is echt zo not-done in een spel wat een beetje serieus wil zijn, zou hetzelfde zijn als je in fable een F16 tot je beschikking krijgt
Of dat je een frietpan kan gebruiken als ultimate weapon om mensen de kop mee in te slaan...quote:Op maandag 28 juni 2004 20:43 schreef Tain het volgende:
[..]
dat is echt zo not-done in een spel wat een beetje serieus wil zijn, zou hetzelfde zijn als je in fable een F16 tot je beschikking krijgt
quote:Op maandag 28 juni 2004 22:57 schreef kepler het volgende:
maar draken en zombies![]()
die makers waren echt van het pad
jij hebt zeker dat interview gezien met die snol uit dawn of the dead gezienquote:Op dinsdag 29 juni 2004 08:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Elk spel gaat erop vooruit als je er zombies instopt!
Lol, dan moet ik toch eens verder dan missie 6 gaan spelen. Ik vond het trouwens best een vet spel, al heb ik het dus niet helemaal uitgespeeld (nog). Goede soundtrack enzo. Het free cruisen is gewoon echt wel lachen. naar oproepen gaan dat er ergens iets loos is. De missies varieren vn best okee uitgewerkt tot zeer slecht uitgewerkt. Sommige missies zijn in 30 seconden over... :Squote:Op maandag 28 juni 2004 20:40 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Hoe groot denk je dat de schok voor mij was.
Ik zo: WTF
XBox uit.
toen weer XBox aan,
effe gespeeld.
berichtje geplaatst op XBW.nl weg met die meuk.
die oproepen zijn best leuk, alleen niet echt gevarieerd na een poosje.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:35 schreef kulandra het volgende:
[..]
Lol, dan moet ik toch eens verder dan missie 6 gaan spelen. Ik vond het trouwens best een vet spel, al heb ik het dus niet helemaal uitgespeeld (nog). Goede soundtrack enzo. Het free cruisen is gewoon echt wel lachen. naar oproepen gaan dat er ergens iets loos is. De missies varieren vn best okee uitgewerkt tot zeer slecht uitgewerkt. Sommige missies zijn in 30 seconden over... :S
Anyway, ik heb m voorlopig toch gehouden, maar nu ik hoor dat er draken en zombies in zitten.....
Hmmm, nou ik had het er niet aan uit gegeven eigenlijk, dan liever doorsparen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:40 schreef kulandra het volgende:
Ja precies, beetje civil unrest veroorzaken, worden ze lekker aggressief
Persoonlijk moet ik toch zeggen dat ik m wel 20 euro waard zou vinden. Niet veel meer.....
Ja.. das dus knap kut.. ik wil er daar de twee bovenste van hebben.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
> Fable RPG 24-Sep-2004
> Flat-Out Racing 24-Sep-2004
> StarCraft: Ghost Action 24-Sep-2004.
Zit ook wat in, zeker aangezien veel iets minder recente toppers voor 30 euro liggen nu.... Ligt er dus een beetje aan of je zo'n soort game zoekt. Ik probeerde er mee aan te geven dat ik het persoonlijk best een geinige game vind.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:45 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Hmmm, nou ik had het er niet aan uit gegeven eigenlijk, dan liever doorsparen.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
> Fable RPG 24-Sep-2004
> Flat-Out Racing 24-Sep-2004
> StarCraft: Ghost Action 24-Sep-2004.
ik koop fable gewoon blind, de rest zie ik welquote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:54 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ja.. das dus knap kut.. ik wil er daar de twee bovenste van hebben.
Fable dan maar denk ik als eerste.. of wacht ik op de reviews
150 euro weerquote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:07 schreef Chevalric het volgende:
24 september is nog drie maanden, eerst maar even de goeie games kopen die in de tussentijd uitkomen, zoals Sudeki, Burnout 3, Riddick
Fable koop ik nog al krijgt ie overal een getal onder de nul, ik heb niet voor niets zo lang zitten wachten. Desnoods verbrand ik um ritueel..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:54 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ja.. das dus knap kut.. ik wil er daar de twee bovenste van hebben.
Fable dan maar denk ik als eerste.. of wacht ik op de reviews
Ach, avondje stappen is tegenwoordig duurder.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:12 schreef SailingAce het volgende:
150 euro weerwat een hobby .. en dan wil ik ook nog een zwembad in de tuin hebben
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Fable koop ik nog al krijgt ie overal een getal onder de nul, ik heb niet voor niets zo lang zitten wachten. Desnoods verbrand ik um ritueel...
Ja precies, ik heb niet voor niks een account op de BigBlueBox forums, waar ik toch heel wat uurtjes heb gespendeed, waarschijnlijk meer dan ik het spel ooit zal spelenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Fable koop ik nog al krijgt ie overal een getal onder de nul, ik heb niet voor niets zo lang zitten wachten. Desnoods verbrand ik um ritueel...
Flat Out wil ik ook zeker hebben, maar die kan wel wachten..
Kzou het niet weten, stap niet meer zoveel laatste jaren, geld gaat op aan gamesquote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ach, avondje stappen is tegenwoordig duurder.
Ga jij ook duur uitquote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ach, avondje stappen is tegenwoordig duurder.
quote:As ever, the Hog's biggest failing is luggage capacity. Barely big enough for a first aid kit, cubbyholes and panels abound, but the only way to carry luggage for a weekend trip is to jam it behind the seats or trim your Hog with the optional luggage rack.
Fable en Kotor vergelijken?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:52 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik ben bang dat ik een beetje uitgekeken raak op die spellen als Fable en straks ook Jade Empire. Ze zijn vrijwel hetzelfde als Star Wars: KotOR alleen in een ander jasje. En in 2005 komt ook nog eens KotOR 2. Welke moet je nu kiezen?
Ik geloof wel dat het idd ook zo is dat je vantevoren je moves kiest.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:12 schreef kulandra het volgende:
Maar worden de controls van JE ook gelijk aan KoTOR? Dat zou wel zuigen als je niet "zelf" kan knokken......
nope, je kan echt knokken. verwacht echter geen dead or alive.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat het idd ook zo is dat je vantevoren je moves kiest.
Ik vond het wel een fijn systeem eigenlijk.
In mijn eerste post in dit topic staat een kleine inleiding..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:44 schreef SailingAce het volgende:
Close combat : First to fight screens
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zit tussen RS3 en FSW in.. ben wel benieuwd moet ik zeggen tegen het einde van het jaar
Resident evilquote:Op dinsdag 29 juni 2004 08:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Elk spel gaat erop vooruit als je er zombies instopt!
Starcraft ghost is uitgesteld en komt dit jaar niet meerquote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
> Fable RPG 24-Sep-2004
> Flat-Out Racing 24-Sep-2004
> StarCraft: Ghost Action 24-Sep-2004.
-HIj is te grootquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:49 schreef mordradead het volgende:
mensen... ik ben voor mezelf excuses aan het zoeken om GEEN xbox te kopen terwijl ik er toch wel eentje wilhoe moet ik hier vanaf komen?
dat zijn er dus 6, bij 100 koop ik hem niet.... deze vakantiequote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:51 schreef HomerJ het volgende:
[..]
-HIj is te groot
-Je hebt geen geld
-Je vind hem niet mooi
-Geen ruimte in je kamer
-Zwart/crystal is niet je kleur
-Je haat Microsoft
dat ik al dat vind wil niet zeggen dat er geen goede games op zijn, waar het uiteindelijk toch om gaatquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:55 schreef twi het volgende:
Zonder het al te rot te bedoelen, mordradead, koop er alsjeblieft geen een als je er niet achter staat. Behoefte aan een tweede BMH is er echt niet.
Kotor vond ik leuker op de PCquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:53 schreef mordradead het volgende:
[..]
dat zijn er dus 6, bij 100 koop ik hem niet.... deze vakantiewelke game die niet te duur is moet ik er nou bijkopen? (zonder live, dat hoef ik eerst nog niet) ik hoorde kotor en.........
Gepreordedquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:44 schreef SailingAce het volgende:
Close combat : First to fight screens
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zit tussen RS3 en FSW in.. ben wel benieuwd moet ik zeggen tegen het einde van het jaar
Nou, zo groot is ie ook weer niet hoor.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:55 schreef twi het volgende:
Zonder het al te rot te bedoelen, mordradead, koop er alsjeblieft geen een als je er niet achter staat. Behoefte aan een tweede BMH is er echt niet.
maar het is simpeler als je daar de knop al voor hebt.....quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:15 schreef Gamedemon het volgende:
wtf gast...je krijgt een menutje hoor als je op de juiste knop drukt...en film loopt door en dan krijg je een klein balkje onderin en daar kies je je angle subtitle etc
ik heb er per ongeluk wel eens eentje laten overslaan, maar dat kwam omdat ik niet kan tellenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:07 schreef HomerJ het volgende:
Wel duur 25-30 euro voor een afstandbediening
Maar misten er niet een paar deeltjes in een ver verleden?
100 moet wel 100 zijn
Ja, was het laatste potje dus..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:48 schreef Mister_T het volgende:
Daggla, join dan weer
Als we zo gaan beginnen gooien "wij" de Zelda topics en de Mario Kart: DD topics erbijquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:43 schreef DinoPK het volgende:
Mensen schijnen te vergeten dat de xbox allang over de 100 topics heen is als je het live topic er ook bij optelt (iets wat de cube niet heeft)
Zowieso zijn er voor alle goede xbox titels onderhand dedicated topics.
Maar who gives a shit eigenlijk over wie er het eerst bij de 100 is (was). Liever 1 topic vol met waardevolle posts, dan 3 topics met goede posts en een sloot slowchat/flamebaits/onzin posts.
*kuch* Kotor, SC, PGR topics vergeten?quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen gooien "wij" de Zelda topics en de Mario Kart: DD topics erbijDat zijn er ook zo'n 15 per game ofzo
Dat wist ikquote:Op woensdag 30 juni 2004 00:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, was het laatste potje dus..
Dacht dat je dat nog hoorde..!
Ik was m'n PS2 aansluiten...
Dat waren XBOX topics, dus die tellen wel..quote:Op woensdag 30 juni 2004 01:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
SC en Kotor zijn multiplatform, dat telt niet
Echt niet,quote:Op woensdag 30 juni 2004 02:20 schreef twi het volgende:
En mijn lul is groter dan de jouwe!
Waarom inlezen als je gehele demo's kan afspelen? En dat lijkt exact op Kotor, je loopt, je groeit in je skills, ondertussen moet je keuzes maken die je begeleiden naar de donkere of lichte kant aan de hand van vragen, je puzzelt wat tijdens je queeste, etc. Kortom het principe is hetzelfde. Maar om je gelijk te halen zal je nu wel met minimale details op de proppen komen die in weze niks afdoen aan mijn eerdere statement.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Fable en Kotor vergelijken?.
Jezus, lees je is in of zo..
JE is wel enigszins met Kotor te vergelijken, maar Fable...
Zo anders maak je jezelf nu ff helemaal belachelijk..quote:Op woensdag 30 juni 2004 02:52 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Waarom inlezen als je gehele demo's kan afspelen? En dat lijkt exact op Kotor, je loopt, je groeit in je skills, ondertussen moet je keuzes maken die je begeleiden naar de donkere of lichte kant aan de hand van vragen, je puzzelt wat tijdens je queeste, etc. Kortom het principe is hetzelfde. Maar om je gelijk te halen zal je nu wel met minimale details op de proppen komen die in weze niks afdoen aan mijn eerdere statement.
Je bent frusti hè vanwege dat Griekenland gedoe![]()
Ja, of Mario en Donkey Kong vergelijken want in beide games moet je dezelfde princes bevrijden en in beide games zat Mario die kon springen..quote:Op woensdag 30 juni 2004 03:14 schreef twi het volgende:
Om er nog maar een quoteje tegenaan te gooien:"Unreal Championship lijkt wel erg op Rainbow Six 3. Je moet lopen, richten, schieten en herladen..."
Ja hoor, ik heb RPG's gespeeld waar het toch allemaal anders in elkaar zat. Ik zie dat er een trend gaande is met spellen waarbij je aan de hand van je keuze's een goede of slechte weg in slaat.quote:Op woensdag 30 juni 2004 03:04 schreef twi het volgende:
Nouja, Quasar, het is natuurlijk wel een vrij overbodige statement. Heb jij wel eens een RPG gespeeld waar je geen keuzes moet maken, je karakter op moet bouwen, puzzelen tijdens je queeste en moet lopen?
Je had net zo goed kunnen zeggen: "Tsja, Burnout 3 lijkt wel erg op Project Gotham 2. Je moet sturen, gas geven en remmen..."
Jawel hoor, je kan een type aanval kiezen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 03:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zo anders maak je jezelf nu ff helemaal belachelijk...
Ik geloof niet dat je bij Fable vantevoren je aanval aan moet geven, iets wat bij JE en Kotor wel het geval is...
En ik vind dat minimale details. Battlesysteem is vergelijkbaar trouwens.quote:Het hele battlesysteem is anders, de NPC's zijn veel minder linear gescript, omgevingen passen zich aan jou aan en vice versa.. Etc etc etc..
Dat vind ik toch geen minimale details, maar essentiele verschillen in gameplay (en dus de game)..
Hoeveel spellen zijn er de afgelopen 2 jaar uitgekomen waarbij je een duidelijke dark of light side kan kiezen? Volgens mij niet zo heel veel. Het is een trend waar veel ontwikkelaars op inspringen.quote:Jij beschrijft nu een genre, genaamd RPG. Hey, krijg nou wat.. Er zijn meer spellen in dat genre... Dat je in beide games een dark en een light side kan kiezen is eerder een minimaal detail..
.
Ow, en sinds wanneer kan je in Kotor je eigen characters zich laten ontwikkelen zoals jij dat wil (ook qua uiterlijk, en dan bedoel ik niet dat je er iets duisterder uit gaat zien)
quote:Sinds wanneer worden de playable characters ouder in de game?. Sinds wanneer hebben je keuzes invloed op alles wat er om je heen gebeurd..?
Nee, de keuzes in Kotor waren veel minder die uitegewerk.. Zowel qua details als effecten op het gameverloop...
Sinds wanneer kan je trouwen met dorpelingen, sinds wanneer doen de dorpelingen je na?
En het vragen stellen aan npc's en puzzelen tijdens questees is de hele essentie van een RPG zowat,. Dus natuurlijk is het principe hetzelfde, het is een RPG for crying out loud..
! :'(!
!
Dus nogmaals, lees je even in...
Ik geloof er trouwens geen ruk van dat jij een playable demo van Fable hebt, maar dat terzijde..
Ja, of jezelf Griek noemen terwijl je in Nederland van jongs af aan bent opgegroeid.quote:Op woensdag 30 juni 2004 03:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, of Mario en Donkey Kong vergelijken want in beide games moet je dezelfde princes bevrijden en in beide games zat Mario die kon springen...
Zelfs na al die overeenkomsten die ik heb opgenoemd en dan nog niet in kunnen zien dat het wel erg veel van elkaar weg heeft.quote:Op woensdag 30 juni 2004 03:41 schreef twi het volgende:
Ik ben het eigenlijk absoluut met je oneens, wat betreft dat Fable en KOTOR op elkaar lijken. Oke, tegenwoordig is er een trend dat je karakter uitgediept wordt in plaats van eentonig blijft (en alleen sterker/slimmer in plaats van dat het karakter echt daadwerkelijk veranderd, en de wereld zich daar ook op aanpast). Maar ik vind dat geen slechte zaak, het zorgt voor een nieuwe standaard in RPG games die in de toekomst gewoon veel verder uitgediept zal gaan worden. Wen er dus alvast maar aan, zou ik zeggen.
Ik kan wel wat zeggen over het omgevingsgeluid en de muziek omdat ik een demo van 10 minuten heb waarbij als je je speakers aanzet, geluid hoort.quote:Daarbij kan je nog nauwelijks wat zeggen over het omgevingsgeluid en de muziek van Fable. Van wat ik van KOTOR heb gezien lijkt dit er in de verste verte niet op wat ik van Fable heb gezien. Compleet andere tijd, compleet andere sfeer (meer antiek, oud, soort van middeleeuw). Dat wapens overeen komen is onoverkomelijk. Developers kijken ook bij elkaar welke wapens in de smaak vallen, en er is nou eenmaal geen onuitputtelijke bron van realistische wapens. Bovendien ga ik echt geen Ion cannon of Sith blaster pistol terug zien komen in Fable.
Ik heb ook gezegd dat ik Jade Empire ook sterk op KotOR vind lijken dus daar zijn we het over eens.quote:Wanneer ik je wel gelijk had kunnen geven, is wanneer je hetzelfde had gezegd over Jade Empire, simpelweg omdat deze ook door Bioware wordt gemaakt net als KOTOR, waardoor heel veel elementen hetzelfde zijn. Geef ze eens ongelijk, waarom zouden ze de engine herscripten? Dat KOTOR 1 en 2 op elkaar lijken geeft me een "DUH"-gevoel.
Ik denk niet dat jij en Daggla de verscheidenheid aan RPG's kennen. Er bestaat niet één soort RPG. Er bestaan vele verschillende typen die onder de gezamelijke naam van RPG vallen. Dat is alles.quote:Verder zou ik graag nog horen bij welke RPG's je je karakter niet sterker moet maken, op moet bouwen, dingen moet verzamelen, etc. Ik heb toch vrij wat RPG's gespeeld, en zodra je van RPG's gaat eisen dat typische basiskenmerken van RPG games weggelaten moeten worden, dan denk ik dat je zelf je geluk maar in een ander genre moet gaan proberen. Maargoed, ik ben wel benieuwd naar welke RPGs voor jou daadwerkelijk een andere insteek hebben dan dit.
Die filmpjes heb ik al 3 keer bekeken dus daar veranderd niets aan. En ik ga niet nog eens al die raakpunten opschrijven. Het is duidelijk dat ik ze sterk op elkaar vind lijken en daar blijf ik bij.quote:Natuurlijk waren mijn voorbeelden flauw, maar het principe is hetzelfde. RPG games onderscheiden zich van elkaar door de setting, de karakters, het verhaal, het battle system en de rol die je in de wereld moet spelen. Het enige raakpunt tussen twee RPGs die jij noemt zijn dus het battle system tussen Jade Empire en KotOR, die dus wel min of meer hetzelfde zullen zijn. Voor de rest - in mijn ogen - snijdt je verhaal absoluut geen hout, want wanneer je de sfeer van KotOR en Fable hetzelfde vind, dan zou ik toch de filmpjes van Fable nog maar een keer gaan bekijken
quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik was m'n PS2 aansluiten...
Jezus, wat mooiquote:Op woensdag 30 juni 2004 07:27 schreef gijsje79 het volgende:
Colin McRae Rally 2005
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.codemasters.nl/colinmcrae2005/
Fijn voor je.quote:Op woensdag 30 juni 2004 08:31 schreef HomerJ het volgende:
Ik snap niet wat mensen zo leuk vinden aan realistiche racers
Ik vind ze zo saai, en ik zal d'r ook nooit 1 kopen. Een funracer(á la mario kart vind ik overigens wel leuk )
Wat een onzin zeg..quote:Op woensdag 30 juni 2004 03:25 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb RPG's gespeeld waar het toch allemaal anders in elkaar zat. Ik zie dat er een trend gaande is met spellen waarbij je aan de hand van je keuze's een goede of slechte weg in slaat.
En wat je zegt over dat sturen, gas geven remmen is natuurlijk wel heel simpel. Spellen als Fable en Kotor lijken zelfs op elkaar als het gaat om sfeer (mist, omgevingsgeluid, muziek), bewegingsvrijheid, optiemogelijkheden, de soort vragen of keuzes waar je voor staat, graphics, sommige wapens komen zelfs overeen, vechtmogelijkheden met keuzemenu, etc.
Daggla zag een kans om mij aan te pakken omdat hij nog een beetje gefrustreerd is en dacht dat ik dat spel nog nooit had gezien terwijl ik juist heel goed weet hoe dat spel eruit komt te zien. En ik vind het sterk lijken op elkaar.
Niet dus, Fable is NIET turnbased maar gewoon realtime vechten.quote:vechtmogelijkheden met keuzemenu, etc.
Told ya so, :').quote:Everything, from the main character to the game world itself, evolves through the actions of the player. Traditional role-playing conventions, such as turn-based battles and character level-ups, have all been tossed out in favor of more realistic approaches.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 03:38 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Jawel hoor, je kan een type aanval kiezen.
Als je groen rood vindt wil dat niet zeggen dat het ook zo is,quote:En ik vind dat minimale details. Battlesysteem is vergelijkbaar trouwens.
Dat kon bij B&W ook al..quote:Hoeveel spellen zijn er de afgelopen 2 jaar uitgekomen waarbij je een duidelijke dark of light side kan kiezen? Volgens mij niet zo heel veel. Het is een trend waar veel ontwikkelaars op inspringen.
Dat betitelen als een minimaal detail slaat werkelijk nergens op. Het is juist een hele andere tak in de RPG industrie.![]()
Ja, eerder dan jij wsl ook.quote:En ja je kan je character bij KotOR laten ontwikkelen zoals jij dat wilt. Heb je spel eigenlijk zelf wel?
Mwa, het heeft invloed op je omgeving dus op het spelverloop.quote:Kijk, daar komt het spervuur aan kleine details. Trouwen met dorpelingen, idd, wat een verademing en grote ingreep moet dat zijn in de gameplay.
![]()
Het enige vergelijkbare is de dark en lightside keuze..quote:Nogmaals, het is een trend waar veel ontwikkelaars op in springen en dan krijg je al die vergelijkbare spellen. Er bestaan RPG's met een andere insteek en ik vind het jammer dat het zo veel op elkaar gaat lijken.
Leuk he, op de man spelen..quote:Op woensdag 30 juni 2004 03:45 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ja, of jezelf Griek noemen terwijl je in Nederland van jongs af aan bent opgegroeid. [afbeelding]
Mwa, als ie zo halstarrig blijft volhouden dat Fable turnbased is zit ie gewoon te trollen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 09:22 schreef twi het volgende:
Mijn grote god, we hebben er weer een BMH bijDie inderdaad nog persoonlijk wordt ook. Zielig hoor
Turnbased ookquote:Op woensdag 30 juni 2004 09:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mwa, als ie zo halstarrig blijft volhouden dat Fable turnbased is zit ie gewoon te trollen.
Daar kunnen we gelukkig wat aan doen,.
Jij bent de enige die het ziet,quote:Op woensdag 30 juni 2004 04:06 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Zelfs na al die overeenkomsten die ik heb opgenoemd en dan nog niet in kunnen zien dat het wel erg veel van elkaar weg heeft.
Geluid, DAT is pas een detail..quote:Ik kan wel wat zeggen over het omgevingsgeluid en de muziek omdat ik een demo van 10 mituten heb waarbij als je je speakers aanzet, geluid hoort.
Ah, je hebt Fable al gespeeld..quote:Wie kan er nu beter beoordelen of KotOR? Iemand die er iets van gezien hebt (jij dus) of een doorgewinterde KotOR speler? (ik) De sfeer heeft niks te maken met middeleeuws, dat is gewoon de tijd waarin het afspeelt. Logisch dat dat verschilt. Maar de sfeer zelf verschilt nauwelijks van elkaar.
Duh, die zijn pas te vergelijken.. Zelfde makers, zelfde battlesysteem, andere setting..quote:Ik heb ook gezegd dat ik Jade Empire ook sterk op KotOR vind lijken dus daar zijn we het over eens.
*proest*quote:Ik denk niet dat jij en Daggla de verscheidenheid aan RPG's kennen. Er bestaat niet één soort RPG. Er bestaan vele verschillende typen die onder de gezamelijke naam van RPG vallen. Dat is alles.
http://www.boystoysreview.co.uk/rpg.html
Kotor en JE lijken op elkaar.. Fable niet, die kan je nog beter met Z:OoT vergelijken..quote:Wat jij doet is de basiselementen opnoemen en dan beweren dat ik die wel erg veel op elkaar vind lijken. Ja logisch. Dat is de essentie van RPG's maar dat is niet wat ik bedoel als ik zeg dat ik Fable, Jade Empire en KotOR op elkaar vind lijken.
Heb je met je ogen dicht gekeken of zo toen de vechtscenes voorbij kwamen?quote:Die filmpjes heb ik al 3 keer bekeken dus daar veranderd niets aan. En ik ga niet nog eens al die raakpunten opschrijven. Het is duidelijk dat ik ze sterk op elkaar vind lijken en daar blijf ik bij.
Jij post altijd zo betweterig hoor,quote:Op woensdag 30 juni 2004 09:38 schreef twi het volgende:
Ach, 't is geen trollen, het is gewoon halsstarrig volhouden en jezelf gelijkgeven, aan de hand van wat je in een paar filmpjes hebt gezien. En lekker snel conclusies trekken, want KotOR staat ook gewoon in mijn collectie, alleen ben ik er nog niet lang mee bezig. QdD, geen idee hoe je normaal gesproken post, maar met dit gedrag kom je echt niet ver in dit Xbox topic...
Beetje discussie moet kunnen tochquote:Op woensdag 30 juni 2004 09:48 schreef HomerJ het volgende:
Wat een domme discussie
Jij hebt het liever over realistische en niet realistische racegames?quote:Op woensdag 30 juni 2004 09:48 schreef HomerJ het volgende:
Wat een domme discussie
Deze Spiderman heeft zegmaar waar ik de vorige voor had gekocht. Lekker door de stad slingeren, ondersteboven kruipen etc. etc. Wat een tegenvaller was dat toen ik die tutorial deed bij de eerste versie. Nouja, misschien haal ik 'm wel als ik even een tijdje niks te doen heb een keertje.quote:Op woensdag 30 juni 2004 09:54 schreef Chocobo het volgende:
Ok terug naar games danSpiderman 2 scoort erg hoog trouwens. Cool voor de Marvel fans. Spel schijnt wat GTA elementen te hebben
Heel Manhatten nagebouwd !!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Begin je weer met dat persoonlijke gebralquote:Op woensdag 30 juni 2004 10:12 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik houd het voor gezien verder, want je mag kennelijk niet in dit topic komen en een discussie voeren als je het niet eens bent met de mod en de mod-wannabe zoals twi eerder aangaf.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:18 schreef twi het volgende:
[..]
Begin je weer met dat persoonlijke gebralWat jij doet noem ik geen discussieren
Al zouden Sudeki, JE en FFXII in ÉÉN week uitkomen, ik haal ze blindquote:Op woensdag 30 juni 2004 10:24 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Waar het in weze om gaat is dat er in korte tijd 3 soortgelijke spellen uit komen. Stel dat je Colin McRae 4 hebt thuis, en PGR2, DTM2 en CM5 komen redelijk snel achter elkaar uit. Hoewel ze alle 3 sterk van elkaar verschillen ga je natuurlijk niet 3 autogames halen zodat je er straks 4 hebt. Tenminste, ik niet. En dit zijn nog games die sterk van elkaar verschillen itt de 3 RPG spellen Fable, Jade Empire en KotOR.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat maakt het uit dat Fable op Kotor lijktZe sucken allebei
Misschien ligt daar wel het verschil tussen Daggla en ik.quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Al zouden Sudeki, JE en FFXII in ÉÉN week uitkomen, ik haal ze blind
Nee, je verzint driekwart er zelf van.quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:24 schreef Quasar_de_Duif het volgende:Je gaf het toch aan?
Goh, de essentie van een RPG is praten met dorpelingen, quests oplossen etc. Dus in zoverre lijken alle RPG's op elkaar..quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:12 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Het is mijn bedoeling helemaal niet om te trollen en ik heb nooit gezegd dat het een turnbased spel is. Daar gooit Daggla het steeds op en blijft hij daar op terugkeren omdat hij ook verder wel inziet dat de overeenkomsten groter zijn dan de verschillen. En al die overeenkomsten afdoen als onzin en zeggen dat ik de enige ben die het ziet is echt een dooddoener. Ben je blind of wil je het gewoon niet toegeven?
Ik houd het voor gezien verder, want je mag kennelijk niet in dit topic komen en een discussie voeren als je het niet eens bent met de mod en de mod-wannabe zoals twi eerder aangaf.
Dat is dus bullshit, je hebt een wapen in je hand en als je op een knop drukt doe je er iets mee.quote:Jawel hoor, je kan een type aanval kiezen
er zijn mensen die alle racers kopen en mensen die dus ook alle RPG's kopen. ik ben er 1 van. kwa battlesystem kan je fable overigens goed vergelijken met sudeki (first person schieten/real time vechten)quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:24 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Waar het in weze om gaat is dat er in korte tijd 3 soortgelijke spellen uit komen. Stel dat je Colin McRae 4 hebt thuis, en PGR2, DTM2 en CM5 komen redelijk snel achter elkaar uit. Hoewel ze alle 3 sterk van elkaar verschillen ga je natuurlijk niet 3 autogames halen zodat je er straks 4 hebt. Tenminste, ik niet. En dit zijn nog games die sterk van elkaar verschillen itt de 3 RPG spellen Fable, Jade Empire en KotOR.
En nu ontken je opeens..quote:Op woensdag 30 juni 2004 03:38 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Battlesysteem is vergelijkbaar trouwens.
en ja, ik ga fable EN sudeki kopenquote:Op woensdag 30 juni 2004 10:37 schreef pkwarts het volgende:
[..]
er zijn mensen die alle racers kopen en mensen die dus ook alle RPG's kopen. ik ben er 1 van. kwa battlesystem kan je fable overigens goed vergelijken met sudeki (first person schieten/real time vechten)
IK vind KOTOR op de X-box ook suckenquote:Op woensdag 30 juni 2004 10:30 schreef Chevalric het volgende:
[..]
![]()
Dat je die mening over Fable, kan ik nog inkomen, dat spel is nog niet uit, dus daar mag je alles van vinden. Maar KOTOR suckt? Van mij mag je je Xbox nu weer inleveren, hoor...![]()
leuk.quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:44 schreef HomerJ het volgende:
[..]
IK vind KOTOR op de X-box ook sucken
Maar ik vond hem 1 van de beste spellen ooit op de PC![]()
En wat is 't verschil?quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:44 schreef HomerJ het volgende:
[..]
IK vind KOTOR op de X-box ook sucken
Maar ik vond hem 1 van de beste spellen ooit op de PC![]()
tnxquote:Op woensdag 30 juni 2004 10:44 schreef twi het volgende:
Eerst je gamertag linken aan een MSN passport
Dan je aanmelden voor MSN Alerts[url]
Dan naar [url=http://www.passport.net]www.passport.net en je profiel wijzigen en zeggen dat je in Californie woont met postcode (bv.) 90210
Dan MSN Messenger 6.2 installeren
MSN starten
Ik weet nietquote:Op woensdag 30 juni 2004 10:45 schreef twi het volgende:
[..]
En wat is 't verschil?
Ik zag je request, ik add je vanavond wel ff.quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:46 schreef pkwarts het volgende:
[..]
tnx![]()
Dan kun je dus niet zeggen dat 'ie op de Xbox slechter is, slechts dat jij 'm in eerste instantie ruk vond. tot je 'm echt begon te spelen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:48 schreef HomerJ het volgende:
Ik weet niet
Ik speelde hem bij een vriend en ik vond hem grafisch best slecht, de besturing vond ik shit en het zag er saai uit.(kwam vooral dat hij in een saai stukje was)
Later speelde ik hem op de PC, en toen vond ik hem geweldig(staat ook op de hoogste resolutie) en met Muis vind ik het een stuk fijner
rbs 3quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zag je request, ik add je vanavond wel ff.
Welke games heb je al voor live?
Scherp,quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:54 schreef twi het volgende:
[..]
Dan kun je dus niet zeggen dat 'ie op de Xbox slechter is, slechts dat jij 'm in eerste instantie ruk vond. tot je 'm echt begon te spelen.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 07:18 schreef SailingAce het volgende:
[..]
maar met mijn aanwezigheid erbij zitten we nog veiligquote:Op woensdag 30 juni 2004 10:58 schreef twi het volgende:
Zonde, want Crimson Skies is een heel leuk spelletje.
Ik weet trouwens dat het een hype is om een Xbox te kopen, maar het niveau dendert wel met rasse schreden achteruit de laatste tijd
ik zit nog een beetje uit te vogelen hoe je het best met een bepaalde friend kan gamen. moet je dat via een invitation doen?quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:02 schreef twi het volgende:
pkwarts moet een potje RS3 op Live komen doen met alle FOK!kers, da's koel
jaquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:06 schreef kepler het volgende:
Is Fable al speelbaar![]()
![]()
Gespeeld ja, maar nog niet zoveel dat ik echt een gedegen indruk kan geven. Ik ben te druk met Dynasty mode van NHL2k4quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:45 schreef Swi3rRules het volgende:
hey heeft iemand al Cronicles of Riddick al gespeeld. is hij nou echt zo goed als men beweerd?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:08 schreef twi het volgende:
Na gieling dus weer iemand die met een potje Terrorist Hunt op recruit moet leren schieten
Ik start hem gewoon, ga spelen, en zie wel wie er ook dat spel speelt en een open kamer heeft. Gisteren zag ik ook wel mensen op FSW spelen, maar kon ik niet joinen.. nou ja dan nietquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:08 schreef twi het volgende:
Gewoon een game hosten, dan kijken wie er online is en dan een invite sturenMeestal voordat ik Live ga kijk ik even via MSN wie er online is, en in welke game. Of via m'n Xbox dashboard als ik niet te lui ben. Als je dan iemand ziet waar je mee wilt gamen, kun je 'm gewoon joinen.
Na gieling dus weer iemand die met een potje Terrorist Hunt op recruit moet leren schieten
heh wat een lastquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:07 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ja
maar niet voor ons
Nope, iedereen die een friend is van jou, of een friend van iemand in de room kan dan joinen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:12 schreef pkwarts het volgende:
als ik zelf een game host (terrorist hunt) en ik laat een slot open voor een friend, kan iedereen die dan online is en rbs3 speelt en een friend is joinen? of MOET ik een invitation sturen?
Niemand is perfektquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Sorry, ik kon niet langer om de PS2 heen...
.
Als alles Friendsslots zijn MOET iedereen in de lijst van de host staan.quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:17 schreef twi het volgende:
[..]
Nope, iedereen die een friend is van jou, of een friend van iemand in de room kan dan joinen.
Owquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als alles Friendsslots zijn MOET iedereen in de lijst van de host staan.
Rogeau spierquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, maar ik dacht dat iedereen je nu wel in de friendslist had staanIk weet niet wie hostte maar die blijkbaar nog niet...
Fliepke, Fableguru..quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:36 schreef Fliepke het volgende:
pkwarts, voeg mij ook even toe. ik heb ook crimson skies
donequote:Op woensdag 30 juni 2004 12:36 schreef Fliepke het volgende:
pkwarts, voeg mij ook even toe. ik heb ook crimson skies
Welke droom?quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Fliepke, Fableguru..
Help die gast ff uit z'n droom ajb.. Van mij en Twi wil hij het niet aannemen...
Quasar beweert dat Fable en Kotor enorm op elkaar lijken qua type spel en gameplay..quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:48 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Welke droom?
Ik mis het effe
Kotor: Forcepowers en lightsabersquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:54 schreef pkwarts het volgende:
-knip-
oh dat, ja daar wilde ik nog niet eens op reagerenquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Quasar beweert dat Fable en Kotor enorm op elkaar lijken qua type spel en gameplay...
Ik wat dingen uit het lijstje geschrapt die KotoR wel had...quote:1. Start as a kid and progress through life.
2. Interactive AI
4. The envorment iteracts with you.
5. You can buy a house, shop or even city. Then hire people to qork in them.
7 . tan in the sun, and go pale in the dark
8. diffrent towns with all sorts of people and things (pubs)
9. Being able to get married and have children
10. rival heroes
12. Shops prices lower and change acording to the season and how rare the item is at that time.
13. being able to interact with the people of the towns, flip the bird, pose etc...
14. You can even inhairit money. (Spelling Mistake, im only 13 though so u can't blame me)
and tell me if i missed some.
waar ik IRL meteen KO door het vriendje geslagen wordtquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:58 schreef pkwarts het volgende:
en je kan gewoon een meisje d'r vriend vermoorden en dan met haar trouwen
quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:58 schreef Fliepke het volgende:
[..]
oh dat, ja daar wilde ik nog niet eens op reageren
Ja het zijn allebei rpgs... Nou erm je kunt in allebei goed of slecht worden, en dan heb je alle vergelijkingen wel weer gehad.
Een klein lijstje features die KotoR niet heeft, om maar gewoon eens wat te roepen
[..]
Ik wat dingen uit het lijstje geschrapt die KotoR wel had...
En even voor het idee he?quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Thank you,.
truequote:Op woensdag 30 juni 2004 13:16 schreef DinoPK het volgende:
Kan dat fable vs kotor geleuter niet in een vs topic ofzo? Tis een beetje irri aangezien iedereen behalve Quasar inziet dat het totaal andere spellen zijn.
Ach, zelfs nu blijft ie volhouden dat ie gelijk heeft..quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:16 schreef DinoPK het volgende:
Kan dat fable vs kotor geleuter niet in een vs topic ofzo? Tis een beetje irri aangezien iedereen behalve Quasar inziet dat het totaal andere spellen zijn.
Ja, inderdaad..quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:02 schreef Fliepke het volgende:
[..]
En even voor het idee he?
Hoe lang is men bezig geweest aan KotoR?
Aan fable is men vast al wat langer bezig, dus kotor lijkt eerder op Fable dan andersom.
Ja als je naar de filmpjes van 2003 kijkt welquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, inderdaad..
Dat zei ik ook al, maar goed.. Ik dacht al ff dat ik flipte toen ie bleef volhouden dat de battlesystemen te vergelijken zijn.. Ik dacht ff dat ik een heel gameplayelement had gemist uit. Fable
.
Trouwens, ik heb net die ingame filmpjes van de afgelopen e3 weer gezien maar dit spel gaat echt knetterhard rulen,.
Mwa, ik wil dat gewoon vergeten en de game beoordelen op hoe die geleverd wordt, niet op hoe die had kunnen of moeten zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:31 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja als je naar de filmpjes van 2003 kijkt wel.
Die van 2004 zie je wel meer in, maar zijn wel wat minder in principe, want je weet nu welke features ze allemaal hebben laten vallen, dat is wel een beetje zonde.
Volgens mij begrijp jij niet helemaal dat de betreffende games wel in hetzelfde genre (RPG) zitten (vandaar enige grote overeenkomsten zoals character ontwikkeling) maar niet echt op elkaar lijken binnen dit genre. Ik zal niet alle argumenten van twi en daggla herhalen, maar een aantal elementen die jij afdoet als detail zijn juist van doorslaggevend belang. De enige echte overeenkomst die ik persoonlijk zie is dat je continue moet kiezen tussen Goed en Slecht. Ik zie daarnaast erg veel elementen die de game compleet anders maken om te spelen En daar gaat het bij games toch om. De gameplay.quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:12 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Het is mijn bedoeling helemaal niet om te trollen en ik heb nooit gezegd dat het een turnbased spel is. Daar gooit Daggla het steeds op en blijft hij daar op terugkeren omdat hij ook verder wel inziet dat de overeenkomsten groter zijn dan de verschillen. En al die overeenkomsten afdoen als onzin en zeggen dat ik de enige ben die het ziet is echt een dooddoener. Ben je blind of wil je het gewoon niet toegeven?
Ik houd het voor gezien verder, want je mag kennelijk niet in dit topic komen en een discussie voeren als je het niet eens bent met de mod en de mod-wannabe zoals twi eerder aangaf.
amen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:07 schreef kulandra het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij niet helemaal dat de betreffende games wel in hetzelfde genre (RPG) zitten (vandaar enige grote overeenkomsten zoals character ontwikkeling) maar niet echt op elkaar lijken binnen dit genre. Ik zal niet alle argumenten van twi en daggla herhalen, maar een aantal elementen die jij afdoet als detail zijn juist van doorslaggevend belang. De enige echte overeenkomst die ik persoonlijk zie is dat je continue moet kiezen tussen Goed en Slecht. Ik zie daarnaast erg veel elementen die de game compleet anders maken om te spelen En daar gaat het bij games toch om. De gameplay.
Ik zie persoonlijk niet hoe je de sfeer in Fable en Kotor hetzelfde kan vinden. SW universe vs sprookjeswereld in de meer traditionele zin van het woord. De graphicsstijl komt in mijn ogen ook absoluut niet overeen. Dan kan je wel zeggen dat alle games op elkaar lijken. Maarja, blijkbaar kan je toch niet objectief discussieren, want tot nu toe is iedereen bij de feiten(in hun ogen) gebleven, inclusief jij! Maar toch zeg je dat je hier niet meer wilt discussieren, lijkt me gewoon een zwaktebod. Of ben je gewoon gewend dat iedereen met je meelult en kan je gewoon niet er tegen eens een keer tegengesproken te worden?
Anyways ieder zijn mening, maar sta wel open voor die van een ander......
![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:07 schreef kulandra het volgende:
![]()
we kunnen desnoods alle punten nog ff op een rij zetten en op petitiononline.com plaatsenquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]..
Hij zal het nu wel begrijpen denk ik,.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:24 schreef pkwarts het volgende:
[..]
we kunnen desnoods alle punten nog ff op een rij zetten en op petitiononline.com plaatsen
Eensch, behalve dan met dat minder komen, beetje discussie is nooit weg natuurlijk. wel jammer als het eindigt in moddegooien en idd zouden modjes daarboven moeten staan.quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:46 schreef DinoPK het volgende:
Bannen voor een beetje discussie voeren is natuurlijk belachelijk. Meerdere users zouden dan direct mogen vertrekken.
Persoonlijk vind ik het beetje erg zwak om met termen als 'ongelooflijke sukkel' ed te gaan gooien (daggla, je zou als mod hier boven moeten staan ipv het aan te wakkeren), respecteer elkaar eens, het is een publiek forum. De laatste weken gaat het hard achteruit qua sfeer in GAM, een van de redenen dat ik hier minder en minder begin te komen.
Mja, als iemand kosten wat het kost zijn gelijk wil halen en ook nog eens een historie heeft in domme posts mijn kant op dan houdt het op een gegeven moment op qua respect. Iedereen heeft een grens. Dat heeft niets te maken met mod zijn of niet. En sinds wanneer is het verboden om te zeggen dat jij vindt dat iemand een ongelooflijke sukkel is..quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:46 schreef DinoPK het volgende:
Bannen voor een beetje discussie voeren is natuurlijk belachelijk. Meerdere users zouden dan direct mogen vertrekken.
Persoonlijk vind ik het beetje erg zwak om met termen als 'ongelooflijke sukkel' ed te gaan gooien (daggla, je zou als mod hier boven moeten staan ipv het aan te wakkeren), respecteer elkaar eens, het is een publiek forum. De laatste weken gaat het hard achteruit qua sfeer in GAM, een van de redenen dat ik hier minder en minder begin te komen.
Dit is een discussieforum, ik zie niet in waarom je niet zou mogen reageren op iemand.. Als daar dan weer op zo'n manier op gereageerd wordt (op de man spelen e.d.) dan is een geirriteerde reactie imo normaal.. Maar goed..quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:04 schreef pmponer het volgende:
Je zou het ook kunnen negeren en er geen punt van maken. Als dat zijn mening is laat je hem er lekker bij.
Ik kan me wel in DinoPK's mening vinden. Ik post ook een stuk minder omdat ik de sfeer erg achteruit vind gaan.
en dan heb ik het nog niet eens over die post in de trant van " hey <insert name>, ik host een game kom snel op live"
Jezelf verdedigen moet je natuurlijk gewoon doen, je zat qua punt totaal goed. Alleen het op de man spelen moet je boven staan, niet alleen als mod maar ook als gewone user (het verbaast mij dat BMH hier nog steeds wat post, iedereen heeft nou eenmaal een bepaalde manier van communiceren, dat van hem is nou eenmaal wat ongelukkig. Dat betekend niet dat hij om verwensingen vraagt).quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dit is een discussieforum, ik zie niet in waarom je niet zou mogen reageren op iemand.. Als daar dan weer op zo'n manier op gereageerd wordt (op de man spelen e.d.) dan is een geirriteerde reactie imo normaal.. Maar goed..
Nooit verbieden, en het live topic lijkt mij zeker niet voor dat soort posts (slowchat eerder). Het live topic is dacht ik gestart om over het live gebeuren te babbelen, niet om als semi datingprogramma te fungeren.quote:In principe hebben we daar het LIVE topic voor dat soort posts, maar dat wil niet helemaal werken.. Verbieden gaat mij te ver..
- te veel flames, van meerdere users, om niets eigenlijk.quote:Maar in hoeverre gaat de sfeer dan achteruit, de relletjes met BMH niet meegerekend?.
Die semi-flame war is er al van voor dat de consoles er uberhaupt waren..Dit zal ook altijd zo blijven..Rivaliteit is iets dat enorm leeft bij gamers. Dwijlen met de kraan open dus om daar iets tegen te doen. Mensen waarschuwen is het enige dat je kan doen, BMH heeft 1x een 48 uurs ban gekregen na langdurig trollen.. Maar dat vind ik dan weer een ander uiterste. Ben ook niet zo'n fan van mensen laten bannen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:21 schreef DinoPK het volgende:
Sfeerbehoud is ook een onderdeel het Moddereren, niet alleen tegen illegale zaken optreden.
De sfeer gaat gewoon achteruit om diverse redenen: De semi flame war tussen de xboxers en de cubers (hopelijk gaat dit een beetje liggen na topic nr 100), doodsverwensingen als iemand weer eens een console heeft omgebouwd (pagina's flames af en toe), het is om moe van te worden.
Nogmaals, het moet vooral leuk blijven.. Voor de users en de mods.quote:Vrijheid van meningsuiting hoort er nou eenmaal bij, gaat iemand toch door na een waarschuwing, dan zijn er 24 uurs bans ed. Verwensingen zijn gewoon totaal niet nodig. In de andere secties wordt veel harder opgetreden tegen sfeerverzieking, het moet geen xbox world worden maar een beetje stricter mag zolangzamerhand wel eens.
Dat is voor veel mensen inderdaad nogal een probleem, maar dat is niet alleen in GAM zo maar overal op FOK. Er komen steeds meer users bij, nieuwe mensen in nieuwe smaken. Het duurt dan ff voor je gesetteld bent en weet hoe het gaat op een forum.quote:Iedereen moet elkaar eens in zijn waarde laten. Als een oudere gamer vond ik dit een van de prettigere plekkies op het net om te babbelen over mijn games, tegenwoordig lijkt het wel alsof ik tussen 13 jarige pubers zit.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:40 schreef pkwarts het volgende:
serieus, hier hebben we toch een feedback topic voor?
Mja, mensen hebben een grens.. Je kan er 20 keer boven staan maar op een gegeven moment schiet je uit je slof.. Kan gebeuren, niets ernstigs..quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:34 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Jezelf verdedigen moet je natuurlijk gewoon doen, je zat qua punt totaal goed. Alleen het op de man spelen moet je boven staan, niet alleen als mod maar ook als gewone user (het verbaast mij dat BMH hier nog steeds wat post, iedereen heeft nou eenmaal een bepaalde manier van communiceren, dat van hem is nou eenmaal wat ongelukkig. Dat betekend niet dat hij om verwensingen vraagt).
Het LIVE topic is er voor LIVE. Lijkt mij een ideale plek om bij elkaar te komen om een spel op te zetten..Wat is het nut anders van het topic.. De technische zaken danwel vernieuwingen op het gebied van XBOX live worden hier besproken..quote:Nooit verbieden, en het live topic lijkt mij zeker niet voor dat soort posts (slowchat eerder). Het live topic is dacht ik gestart om over het live gebeuren te babbelen, niet om als semi datingprogramma te fungeren.
Dat heb je overal, kan je niet verbieden nog voorkomen.. Mensen reageren, de een wat anders dan de ander.quote:- te veel flames, van meerdere users, om niets eigenlijk.
quote:- het modden puur gescheiden houden (speknek> nintendo, daggla > xbox) werkt naar mijn mening niet aangezien het fanboy gedrag in de hand werkt (als zelfs de mods al dit gedrag vertonen, ooh dan mogen de users dat ook). Dit lijkt mij niet in het voordeel van fok.
Over een gelekte danwel gedownloade game?quote:- Het ali illegali bashen: Vragen over xbox mediacenter ed horen hier niet, maar praten over niet gereleasde games moet gewoon kunnen zonder geflame.
Compleet mee oneens, je zit hier vol je lol.. Als bepaalde posts verboden worden wordt het helemaal arelaxt.quote:- Goedkoop postjes scoren:< dat ding dus
Ik hoor bij geen van beide, maar merkt daar niets van.. Okay, de livers maken wel een een insidergrapje, maar dat moet kunnen.. Die reeksen lopen trouwens in OvjL.quote:- Groepjes vorming dat voor sommigen niet merkbaar is, maar voor buitenstaanders irritant kan zijn > de gijsjes, hansjes, whatever.
Ja, dat begrijp ik.. Maar ik weiger GoT-praktijken hier in te voeren om het voor de lurkers leuk te houden..quote:Er zijn veel meer mensen die fok lezen dan mensen die daadwerkelijk posten (en nee niet alleen in B & H), voor deze mensen moet het ook leuk blijven.
Het een probleemplek noemen gaat mij echt te ver..Sterker nog, ik vind het zelfs een belediging aan de users,quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:47 schreef DinoPK het volgende:
Al is het in het xbox topic ook wel geplaats aangezien dit denk ik de probleemplek is binnen gam .
In principe wel, maar dit richt zich vooral op de sfeer hier..quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:40 schreef pkwarts het volgende:
serieus, hier hebben we toch een feedback topic voor?
Het is een feit dat de grootste relletjes binnen de xbox topics zijn, ik zie in ieder geval minder vijandigheid in de andere topics. Belediging van de users is natuurlijk zwaar overtrokken, zo bedoel ik het totaal niet.quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het een probleemplek noemen gaat mij echt te ver..Sterker nog, ik vind het zelfs een belediging aan de users,.
En in de Cubetopics zijn ze ook niet altijd even lief... Enfin, het zal idd wel aan de leeftijd van de meeste hier liggen.. Voornamelijk volwassenen dus, met een wat meer uitgesproken mening..
Niets mis mee imo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
=Hee,.. was jij er bij? Nou dan. Sodeflikker dan op!=
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |