Wat een gekibbel, je bent net een woif!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De titel slaat ook op Johan's humorgehalte.
Zo-een die met haar smerige tepels twee zwervers voedt.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:24 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wat een gekibbel, je bent net een woif!
Ik zag meer zo'n viswijf voor me die aardbeien koopt op de markt.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zo-een die met haar smerige tepels twee zwervers voedt..
Een woifquote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:24 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wat een gekibbel, je bent net een woif!
Nee, een queef.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:28 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Een woif
Een wijf, snapje?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:28 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Een woif
Dag poppedopquote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:28 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Goedendag, bashobject.
Nu wel. Maar ik weet nog steeds niet wat de snaar-theorie inhoud. Maar dat doe jij zeker ook niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:30 schreef Nouk het volgende:
[..]
Een wijf, snapje?
Nee sorry. Dat is nou net niet m'n specialiteit.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:32 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nu wel. Maar ik weet nog steeds niet wat de snaar-theorie inhoud. Maar dat doe jij zeker ook niet.
Op ras of op geloof?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:34 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar ik maak wel onderscheid.
Opleidingsniveau, dat lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:34 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Op ras of op geloof?
Op IQ.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:34 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Op ras of op geloof?
Met mijn MBO ben ik dan vrij kansloosquote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:35 schreef Nouk het volgende:
[..]
Opleidingsniveau, dat lijkt me duidelijk.
Juist. Je kan beter van een flat afspringen dan.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Met mijn MBO ben ik dan vrij kansloos![]()
Niet alleen dan.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Met mijn MBO ben ik dan vrij kansloos![]()
Been there, done that.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:37 schreef Nouk het volgende:
[..]
Juist. Je kan beter van een flat afspringen dan.
Ach zo. Vanavond Frankrijk - Griekenland.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Been there, done that.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:42 schreef Johan_de_With het volgende:
Waar izz die Sidekick?
Met een beetje geluk kan ze tot 10 tellen. Totaal ongeschikt dus. Bovendien wil ze van deze reeks af. En als mod van een willekeurig forum kun je toch invloed uitoefenen op de admin's.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:42 schreef Nouk het volgende:
[..]Sil 4 mod
Wat heeft donner met de Wehrmacht te maken? Met uitzondering van zijn extreem-slechte beleid uiteraard.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:45 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]
Vanwaar deze geringschatting?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Met een beetje geluk kan ze tot 10 tellen.
Ze zei net op irc dat ze wel deze reeks wil laten bestaan?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Met een beetje geluk kan ze tot 10 tellen. Totaal ongeschikt dus. Bovendien wil ze van deze reeks af. En als mod van een willekeurig forum kun je toch invloed uitoefenen op de admin's.
Als dat waar is neem ik bij deze mijn woorden terug.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:47 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ze zei net op irc dat ze wel deze reeks wil laten bestaan?
Kijk, een medestander.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Megaslechte titel. Dieptepunt. Ever.![]()
Scheize, mijn schuld denk he?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:53 schreef Ype het volgende:
Ja, het is afgelopen nu.
Blame yvonne. Door haar invloed wordt deze reeks compleet verbaggerd.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Megaslechte titel. Dieptepunt. Ever.![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:55 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Blame yvonne. Door haar invloed wordt deze reeks compleet verbaggerd.
Zal ik jou eens ...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:53 schreef Nouk het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grijp dan eens in, peuterspeelzaallul.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:55 schreef Sidekick het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:55 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zal ik jou eens...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]Yvonne
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Grijp dan eens in, peuterspeelzaallul.
Sidedique.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:04 schreef Johan_de_With het volgende:
Sidebitch
Sidechick
Sideprick
Sideshit
Whehehe, mijn ultieme doel was al om de slowchat te sluiten, dus ik vind het de goede kant opgaan.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Grijp dan eens in, peuterspeelzaallul.
Dat was voor al mijn moppies wereldwijd.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:06 schreef Ype het volgende:
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:07 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Whehehe, mijn ultieme doel was al om de slowchat te sluiten, dus ik vind het de goede kant opgaan.
Vieze linkse terrorist.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:14 schreef Johan_de_With het volgende:
Wanneer is de volgende bijeenkomst?
Dan neem ik wat ketchup mee. Dat staat prachtig bij dat blauw..
Do the Wall Street shuffle Let your money rustle Watch the greenbacks tumble Feelquote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Vieze linkse terrorist.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:07 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Whehehe, mijn ultieme doel was al om de slowchat te sluiten, dus ik vind het de goede kant opgaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat hebben we nu wel gehad, Cuba-fellator.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:36 schreef du_ke het volgende:Kwaliteitstitel.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:30 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ranzige foto:Waarom verwijs je naar je eigen fotoboekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
Dat zeg jij, ketchupvriendje.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waarom verwijs je naar je eigen fotoboek.
Dat zou een prachtig kinderprogramma kunnen zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
ketchupvriendje.
Kijk that's the spirit.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:50 schreef Duritz het volgende:
Ik drink niet om door andere mensen gezellig te worden bevonden, ik drink om andere mensen gezellig te vinden.
Een significant verschil.
Ik ben meer van de curryquote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat zeg jij, ketchupvriendje.
Bij Frau Helsema zou ik gewoon mijn beste zwemmers in die krullen achterlaten.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ben meer van de curry.
Maar bij Frau Verdonk zou ik gaan voor tabasco.
Smeerlapquote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Bij Frau Helsema zou ik gewoon mijn beste zwemmers in die krullen achterlaten.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:46 schreef Nouk het volgende:Verdonk is okay
Niets aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Bij Frau Healsema zou ik gewoon mijn beste zwemmers in die krullen achterlaten.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:46 schreef Nouk het volgende:Verdonk is okay
Tof.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]ik vind jou wel okay.
Homo!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:56 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Geen tijd daarvoor![]()
Hij is het vriendje van SCHquote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:58 schreef Nouk het volgende:
[..]
Homo!
Dat mag best van mij.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij is het vriendje van SCH.
Je kunt ook te ver gaanquote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij is het vriendje van SCH.
Best hoor, alleen jouw veronstelling strookt niet met de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:58 schreef Nouk het volgende:
Homo!
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Best hoor, alleen jouw veronstelling strookt niet met de werkelijkheid.
Nee, dat zijn ze niet volgens mijn geloof.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:02 schreef Nouk het volgende:
[..]Flikkers zijn okay
Ohw, ze moeten dood?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:03 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, dat zijn ze niet volgens mijn geloof.
Ja ik weet dat dat op de veluwe eigenlijk niet mag maar hier op fok ben je redelijk anoniem hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:00 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Je kunt ook te ver gaan
Flatgebouw en op de kop enzoquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:04 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ohw, ze moeten dood?
Nee, het mag gewoon niet. Voor moordneigingen moet je bij de moslims zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:04 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ohw, ze moeten dood?
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, het mag gewoon niet. Voor moordneigingen moet je bij de moslims zijn.
homo's zijn okay!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Flatgebouw en op de kop enzo.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kruistochten, Jeruzalem en bloed tot kniehoogte in de straten enzo.
Juist, laten we dat met buitenlanders doenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kruistochten, Jeruzalem en bloed tot kniehoogte in de straten enzo.
Zeker alleen is wolfje hier het daar niet mee eensquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:07 schreef Nouk het volgende:
[..]
homo's zijn okay!
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:08 schreef du_ke het volgende:
Hij heeft wel homohonden.
Homohonden, cute zeg.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:09 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]Frodo is lievvv
Linkquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:09 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]Frodo is lievvv
Hij staat in mijn fotoboek. Veel kijkplezier naar zijn schattige kopje.
Grappig, ik herinner me dat jij op 4 mei in de sc voorstander was van een 3e wereldoorlog en atoombommen op het midden-oosten.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
Voor moordneigingen moet je bij de moslims zijn.
Uiteraard. Ik ben ook een voorstander van het koloniseren van Afrika. Maar dan moeten we eerst de massamoorden stoppen anders houden we geen slaaf meer over.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:14 schreef Bluesdude het volgende:
Overigens waren westerlingen in de 20e eeuw vele malen meer moordzuchtig dan moslims.
Tja een konservatief als jij wilt die traditie bewaren ??
Ik ben van (extreem) rechts naar conservatief gegaan. Ik ben wel veel gematigder dan aan het begin in mate van rechtse gedachten.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:16 schreef Ype het volgende:
Ja Wolffie, wat is dat nou eigenlijk? Je begon na een tijdje steeds gematigder te worden en nu ben je opeens weer zo extremistisch als in het begin.
De vrijjheid van godsdienst is so 17e eeuw.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:22 schreef DrWolffenstein het volgende:
Qua onderwijsbeleid ben ik vrij links geworden datzelfde geld voor andere dingen. Maar niet voor immigratie en religeuze zaken.
Trouwens, je idee op 4 mei, de dag dat we geacht worden W W II, de immoraliteit van racisme en culturele superioriteitswanen te herdenken, was wel efficient. Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:16 schreef DrWolffenstein het volgende:
Uiteraard. Ik ben ook een voorstander van het koloniseren van Afrika. Maar dan moeten we eerst de massamoorden stoppen anders houden we geen slaaf meer over.
Schattige poppedoppe koedoekoedie.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:29 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het was wel wat ongepast om dat op 4 mei te zeggen. Maar voor de rest ben ik het met je eens. Bovendien verwerp ik racisme en extreme vormen van "superioriteits waazin". Maar dat is een vrij nutteloze opmerking, aangezien je me toch niet gaat geloven.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:24 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Trouwens, je idee op 4 mei, de dag dat we geacht worden W W II, de immoraliteit van racisme en culturele superioriteitswanen te herdenken, was wel efficient. Gefeliciteerd
In één klap miljoenen afmaken is veel beter dan dat jarenlang gedoe met gaskamers...
Wat je zei op 4 mei is op iedere dag van het jaar ongepast....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het was wel wat ongepast om dat op 4 mei te zeggen. Maar voor de rest ben ik het met je eens. Bovendien verwerp ik racisme en extreme vormen van "superioriteits waazin". Maar dat is een vrij nutteloze opmerking, aangezien je me toch niet gaat geloven.
quote:Joodse jongeren aangevallen in België
Gepost door Rob (R@b) - Bron: Teletekst België / GvA
Gepubliceerd: vrijdag 25 juni 2004 @ 19:13
In België zijn gisteren in Wilrijk nabij Antwerpen vier joodse minderjarige jongeren belaagd door een groep van tien allochtonen. Eén joodse jongen kreeg een messteek in zijn rug en verkeerde een tijdje in levensgevaar. De drie anderen konden wegvluchten. De vier werden aangevallen toen zij de Talmoedhogeschool verlieten.
Volgens de krant Gazet van Antwerpen waren de belagers jongeren van Noord-Afrikaanse afkomst, die onder meer gewapend waren met messen en een ijzerenstaaf.
Het Forum van Joodse Organisaties heeft gewaarschuwd voor toenemend anti-semitisme en racisme. Het zegt in een verklaring dat met dit incident een absoluut onaanvaardbare drempel is overschreden.
Burgemeester Patrick Janssens van Antwerpen wil de controle verscherpen in joodse buurten. Van de daders ontbreekt overigens ieder spoor. Zij vluchtten onmiddellijk weg na het gebeuren.
Vergelijk de reacties. Zoek de verschillen.quote:Brand in volle Australische moskee
Gepost door Rob (R@b) - Bron: Nieuws.nl
Gepubliceerd: vrijdag 25 juni 2004 @ 18:56
Tijdens een drukbezochte gebedsdienst is vandaag een moskee in de Australische stad Melbourne in de brand gevlogen. Onder de ongeveer 500 gelovigen brak grote paniek uit maar niemand raakte gewond. De politie vermoedt brandstichting.
Gisteren werd in Sydney een moskee besmeurd met varkensbloed en waren varkenskoppen op palen gespietst. Ook was één van de gangen bestrooid met slachtafval van varkens. De politie vermoedt overigens niet dat er een verband tussen beide voorvallen bestaat.
FPquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:44 schreef Ype het volgende:
[..]
[..]
Vergelijk de reacties. Zoek de verschillen.
Dat bepaalde mensen aldaar nog niet een permban hebben verbaast me ten strengste.
Ik begin echt moe te worden van deze wereld.
R@b maakt zijn NSDFP steeds meer zoals hij het graag zou willen zien.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
FP![]()
.
Maakt niet uit, slowchat wordt binnenkort toch opgedoekt.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:13 schreef pberends het volgende:
Mein God, kan die Nouk niet opflikkeren uit de slowchat. ONZ is een straatje verder.
Daarom moet ze oprotten om het te voorkomen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Maakt niet uit, slowchat wordt binnenkort toch opgedoekt.
Smoel dicht houden jij. Nee ik kan niet opflikkerenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:13 schreef pberends het volgende:
Mein God, kan die Nouk niet opflikkeren uit de slowchat. ONZ is een straatje verder.
En de les Duits in lokaal 011.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:13 schreef pberends het volgende:
Mein God,. ONZ is een straatje verder.
Wat verwacht je ook van mensen die zich vernoemen naar de kleur van hun ogen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:44 schreef Ype het volgende:
[..]
[..]
Vergelijk de reacties. Zoek de verschillen.
Dat bepaalde mensen aldaar nog niet een permban hebben verbaast me ten strengste.
Ik begin echt moe te worden van deze wereld.
W'rum hast Du mich verlassen?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:34 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mein God
Terug te lezen op www.parlement.comquote:PvdA houdt in najaar ledenraadpleging over de gekozen burgemeester
25 juni 2004
Het partijbestuur van de PvdA heeft besloten dit najaar de mening van de PvdA-leden te peilen over de gekozen burgemeester. De uitkomst daarvan geldt als een zwaarwegend advies voor de PvdA-fracties in het parlement. Het bestuur heeft dit besloten naar aanleiding van het rapport 'Burgemeester tussen bevolking en bestuur' van de PvdA-projectgroep 'Democratische en Bestuurlijke vernieuwing'.
Deze werkgroep, bestaande uit wetenschappelijke en politieke PvdA-coryfeeën, heeft in opdracht van het partijbestuur binnen de PvdA de discussie over onder meer de gekozen burgemeester aangezwengeld. Uitkomst van die discussie is dat de huidige manier om de burgemeester te benoemen, namelijk door de Kroon, niet wenselijk is.
De werkgroep is verdeeld over de procedure die dan wel gevolgd moet worden. Een meerderheid wil verkiezing door de bevolking, een minderheid door de gemeenteraad. Wel is de werkgroep het er unaniem over eens dat invoering van een alternatief voor 2010 niet wenselijk is. De druk op gemeenten, die sinds twee jaar ook met het nieuwe duale stelsel i moeten werken, wordt anders te groot. Bovendien is er dan voldoende tijd zonodig de Grondwet te wijzigen.
bron: www.pvda.nl
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Fraude op moslimscholen Amsterdam
.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:38 schreef his_royal_devilness het volgende:
what can i say?
"allah is groot, allah is machtig, in zijn naam frauderen wij sinds de jaren 80. "
Het is zulke borrelpraat dat ik het maar op een zuipen heb gezet.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad je zou er moedeloos van wordenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het is zulke borrelpraat dat ik het maar op een zuipen heb gezet.
Creatief bedacht.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:33 schreef pberends het volgende:
Aan welke kant van de baan rijden ze in de Kanaaltunnel?
Waarom vinden ze het zo belangrijk om hun Islamitische achtergrond te vermelden?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:42 schreef Tuana het volgende:
Kom zojuist op de site van een thuiszorg instelling met een islamitische grondslag. www.uenzo.nl
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:48 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Waarom vinden ze het zo belangrijk om hun Islamitische achtergrond te vermelden?
Maar goed, ze houden rekening met culturele achtergronden en individuele wensen. Hardstikke mooi.
Die link naar het forum van meki was idd de laatste druppelquote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sluit SC maar, wat een bagger.![]()
LOL, meki oefent als modje.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Die link naar het forum van meki was idd de laatste druppel
Bij Meki's forum de kunst van het modden afkijken.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:41 schreef Koos Voos het volgende:
waar zijn die *** mods eigenlijk..![]()
ik snaps niks van die berekening... moet Mekkie toch maar eens uitleggenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
http://meki.proboards27.c(...)splay&num=1088200177![]()
Niet, dan hadt hed errr z o uitge zien..quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:52 schreef RichardQuest het volgende:
Sorry, Maerycke, ik ben ladderzat
Nee, over geheelonthouder Meki.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:48 schreef Maerycke het volgende:
Gaat het hier nou alweer over politiek voetballen?
Dat leek mij nu ook ja...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Niet, dan hadt hed errr z o uitge zien..
B en jij wel een s ladd er?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:54 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat leek mij nu ook ja...
Aaah! je mag niet aan de likeur van je moeder zitten.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
B en jij wel een s ladd er?
Ik woon zelfstandig, jochie.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:56 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Aaah! je mag niet aan de likeur van je moeder zitten.
Met of zonder begeleiding?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik woon zelfstandig, jochie.
z e l f standig.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Met of zonder begeleiding?
Dan kun je vast wel de boezemvriend van Meki erbij hebben.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
z e l f standig.
Vroeger wel.. regelmatig zelfs...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
B en jij wel een s ladd er?
Nee, ik laat geen idioten binnen.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:03 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dan kun je vast wel de boezemvriend van Meki erbij hebben.
[afbeelding]
Ben je een beetje ingekakt, of zijn je vrienden ingekakt?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:05 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Vroeger wel.. regelmatig zelfs...
Tegenwoordig ben ik erg braaf.. (te braaf)
Het laatste eigenlijk.. je kent het wel.. 30ers/kinderen/trouwen dan wel samenwonen/kneuterigheid... Ik heb andere vrienden nodigquote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ben je een beetje ingekakt, of zijn je vrienden ingekakt?
Ja, ik ken het probleem.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:16 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Het laatste eigenlijk.. je kent het wel.. 30ers/kinderen/trouwen dan wel samenwonen/kneuterigheid... Ik heb andere vrienden nodig
Er valt niet zoveel over te vertellen, ik ben weer eens vrijgezel en gelukkig heb ik nog een hoop vrienden en vriendinnen die dat ook nog zijn.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:19 schreef Maerycke het volgende:
Ow? Wil je er over praten...?![]()
[ype]quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:19 schreef Maerycke het volgende:
Ow? Wil je er over praten...?![]()
Owjee, Aaah... Dat is niet zo mooi... althans.. mits je niet vreselijk opgelucht enzo bent natuurlijk.. dat zou ook nog kunnen.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Er valt niet zoveel over te vertellen, ik ben weer eens vrijgezel en gelukkig heb ik nog een hoop vrienden en vriendinnen die dat ook nog zijn.
De vraag is dan: Wat gaat er over Aaah heen natuurlijk?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
[ype]
Ga liggen op de bank, doe je ogen dicht en laat het over je heen komen.
[/ype]
Ach, bepaalde dingen mis ik wel, maar andere dingen weer niet. Het is zomer, love is in the air.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:22 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Owjee, Aaah... Dat is niet zo mooi... althans.. mits je niet vreselijk opgelucht enzo bent natuurlijk.. dat zou ook nog kunnen.
Dat zou ik inderdaad tegen een zoetsappige vrouw zoals Maerycke zeggen ja.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
[ype]
Ga liggen op de bank, doe je ogen dicht en laat het over je heen komen.
[/ype]
Kijk maar uit met Ype, hij is niet voor niks een shrink-opleiding begonnen.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:23 schreef Maerycke het volgende:
[..]
De vraag is dan: Wat gaat er over Aaah heen natuurlijk?
De zomer is een uitstekende tijd om aan dat soort dingen te beginnen jah..quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ach, bepaalde dingen mis ik wel, maar andere dingen weer niet. Het is zomer, love is in the air.![]()
Rosé drinken met vrouwen doet echt wonderen.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:24 schreef Maerycke het volgende:
[..]
De zomer is een uitstekende tijd om aan dat soort dingen te beginnen jah..
Niet?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kijk maar uit met Ype, hij is niet voor niks een shrink-opleiding begonnen.![]()
Owjee... Ype the shrink die over Aaah heengaat.. sounds scaryquote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kijk maar uit met Ype, hij is niet voor niks een shrink-opleiding begonnen.![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:26 schreef Ype het volgende:
[..]
Niet?
Wat wil ik er ook alweer mee doen dan?
Zodra je rosé ok vind, ben je inderdaad aan het inslapen.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:26 schreef Maerycke het volgende:
rosé is dan ook zwaar ok....
Geen gerommel aan mijn hoofd!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:27 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Owjee... Ype the shrink die over Aaah heengaat.. sounds scary![]()
Nog één keer voor jou dan. Ik ga neuropsychologie combineren met AI om elektronische hersenvervanging te creëren.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
Staat zeer erg in de kinderschoenen. Gaat het je levenswerk worden?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:29 schreef Ype het volgende:
[..]
Nog één keer voor jou dan. Ik ga neuropsychologie combineren met AI om elektronische hersenvervanging te creëren.
So to speak.
Ligt er aan hoeveel je ervan drinkt, DrWquote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Zodra je rosé ok vind, ben je inderdaad aan het inslapen.
Nee, dat is meki al.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Staat zeer erg in de kinderschoenen. Gaat het je levenswerk worden?
Nee, gewoon een leuk tijdverdrijf tot ik doodga.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Staat zeer erg in de kinderschoenen. Gaat het je levenswerk worden?
En dat alleen door rosé! Kun je nagaan wat er allemaal gebeuren door drank...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Geen gerommel aan mijn hoofd!![]()
Rosé!=>
=>
=>
![]()
![]()
De eerste stap naar Cyborgs.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:33 schreef Ype het volgende:
[..]
Nee, gewoon een leuk tijdverdrijf tot ik doodga.
Ja, daar had ik even geen smiley van.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:34 schreef Maerycke het volgende:
[..]
En dat alleen door rosé! Kun je nagaan wat er allemaal gebeuren door drank...![]()
Wie heeft die user aangemaakt? Dora of jij?quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, daar had ik even geen smiley van.![]()
![]()
Neen, de eerste stap naar een robotleger waarmee ik de wereld ga overnemen.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De eerste stap naar Cyborgs.
Ik zag dat ook maar netquote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:36 schreef Ype het volgende:
[..]
Wie heeft die user aangemaakt? Dora of jij?
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:36 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Als ik tegen cyborgs ben, ben ik dan een racist?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:36 schreef Ype het volgende:
[..]
Neen, de eerste stap naar een robotleger waarmee ik de wereld ga overnemen.![]()
Van Ype en z'n sofa?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Ik ga denk ik eens pitten, lekker geil dromen.![]()
Ah, Dora dus.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik zag dat ook maar net
Over pakweg 10 jaar wel ja.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als ik tegen cyborgs ben, ben ik dan een racist?![]()
Dat wordt een nachtmerrrie. Maja hiiii, maja hoeoeoehoe.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:38 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Van Ype en z'n sofa?
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat wordt een nachtmerrrie. Maja hiiii, maja hoeoeoehoe.
Domoor.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:43 schreef Ype het volgende:
Ik snap hem niet.
Ik deed m'n best om het er fatsoenlijk uit te laten zien, voorquote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Niet, dan hadt hed errr z o uitge zien..
En dat zoog zoveel energie uit je, dat je daarna in slaap viel?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik deed m'n best om het er fatsoenlijk uit te laten zien, voorMaerycke
quote:Sociologe Hilda Verwey-Jonker overleden
UTRECHT - Sociologe en voorvechtster van de vrouwenemancipatie Hilda Verwey-Jonker is woensdag op 96-jarige leeftijd overleden in haar woonplaats Utrecht. Dat heeft haar familie vrijdag bekendgemaakt. Verwey-Jonker was in 1946 een van de oprichters van de PvdA.
Verwey-Jonker begon haar politieke carrière in 1936 als Eindhovens gemeenteraadslid voor de SDAP. Na de Tweede Wereldoorlog stond ze aan de wieg van de opvolger van die partij, de PvdA. Jarenlang streed Verwey-Jonker voor verbetering van de positie van de vrouw. Ze publiceerde veel over emancipatie en zat in diverse adviescommissies.
Slechts drie vrouwen waren haar voorgegaan toen Verwey-Jonker in 1952 voor de PvdA lid werd van de Eerste Kamer. Vijf jaar later kwam ze als eerste vrouw bij de Sociaal-Economische Raad. Verwey-Jonker kreeg in 2000 de Aletta Jacobsprijs van de Rijksuniversiteit Groningen voor haar bijdrage aan de emancipatie.
Partijvoorzitter Koole van de PvdA prijst Verwey-Jonker om haar sociale bevlogenheid en wetenschappelijk denken. ,,Het was een heel erg betrokken en erudiete vrouw. Ze had een heel scherpe waarneming voor achtergestelden. En ondanks dat ze met tevredenheid kon terugkijken op alles wat ze heeft bereikt, was ze heel strijdbaar tot het eind.''
ANP
Bron: LC
quote:Kok vervolgd in de VS wegens Shell 26-06-2004
Oud-premier Wim Kok wordt samen 26 andere topmensen en commissarissen van Shell in de Verenigde Staten vervolgd wegens geknoei met de olie- en gasreserves van het Brits-Nederlandse olieconcern. Dat meldt De Telegraaf.
Kok werd een jaar geleden lid van de raad van commissarissen van Shell. Een advocatenkantoor heeft een claim van enkele honderden miljoenen dollars ingediend tegen Shell.
[Copyright 2004, Novum]
Doggie!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Goedemorgen luitjes
Hmmmmmmmm, was dat maar zoquote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:51 schreef RichardQuest het volgende:
DoG heeft een leven
nee, caterhoer. als ik niet zou willen werken dan hoef ik niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:56 schreef RichardQuest het volgende:
Loonslaafje hè...
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:58 schreef RichardQuest het volgende:
Spuug je vaak in eten van lastige klanten? Hoi trouwens.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:58 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
nee, caterhoer. als ik niet zou willen werken dan hoef ik niet.
Dan moet je de hele dag internettenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:58 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
nee, caterhoer. als ik niet zou willen werken dan hoef ik niet.
Alleen bij niet-mislomvrouwen....quote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Spuug je vaak in eten van lastige klanten? Hoi trouwens.
Das beroepsgeheimquote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Spuug je vaak in eten van lastige klanten? Hoi trouwens.
lastige mislomvrouwen geef ik stiekum varkensvleesquote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:01 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Alleen bij niet-mislomvrouwen....
Dank je.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:02 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Das beroepsgeheim
Weet wel dat veel mennsen het geld wat ze betalen niet meer zouden schuiven als ze weten wat er allemaal ADS gebeurd
DoG geeft pils aan aaah
Ach, ik ben wel wat gewend, bagger personeels eten wat wij krijgen gaat er bijvoorbeeld op vooruit als er op gespuugd wordt.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dank je.
Toch is het altijd een enge gedachte op het moment dat je ergens aan het eten bent. Moet je maar eens doen, lust je gelijk niks meer.![]()
![]()
Calvé sauzen in beperkte voorraad?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:08 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ach, ik ben wel wat gewend, bagger personeels eten wat wij krijgen gaat er bijvoorbeeld op vooruit als er op gespuugd wordt.
Nee, heel veel leuke gastvrouwen, waarvan de speksel en andere lichaamssappen best als dressing mag worden gebruikt.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Calvé sauzen in beperkte voorraad?
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee, heel veel leuke gastvrouwen, waarvan de speksel en andere lichaamssappen best als dressing mag worden gebruikt.
Ik hoef geen bier. Ik neem het meisje.quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:19 schreef Sidekick het volgende:
Ik hoef geen bier. Ik neem het meisje.VVD omlaag in peilingen
ONZquote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet vebaasd!
Bij een gebrek aan beter gaan mensen rare partijen stemmenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:19 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik hoef geen bier. Ik neem het meisje.VVD omlaag in peilingen
Waarom, er is toch niemand in NL te vinden die dat laaggeschoolde werk wil verrichten.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:13 schreef pberends het volgende:
Steun voor overhevelen bedrijf lagelonenland
Fucking Lord, dit is echt het domste wat ik ooit gehoord heb.
In deze tijden van werkeloosheid wel hoor.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom, er is toch niemand in NL te vinden die dat laaggeschoolde werk wil verrichten.
Er zijn een hoop hoog opgeleiden die geen laaggeschoolde arbeid willen verrichten of zelfs erger: ze worden door werkgevers niet aangenomen, omdat ze te hoog zijn opgeleid.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:16 schreef pberends het volgende:
[..]
In deze tijden van werkeloosheid wel hoor.
Werkgever: "Leeg de prullebakken even."quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Er zijn een hoop hoog opgeleiden die geen laaggeschoolde arbeid willen verrichten of zelfs erger: ze worden door werkgevers niet aangenomen, omdat ze te hoog zijn opgeleid.
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Werkgever: "Leeg de prullebakken even."
Hoogopgeleide: ""
Laaggeschoolden zullen altijd een probleem hebben. Innovatie in het aanleggen van gerobottiseerde bedrijven? Zodra de zaak geinstalleerd is, heb je de laaggeschoolde ook niet meer nodig. het blijft een keuze.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:25 schreef pberends het volgende:
Ze kunnen beter innovatie subsidiëren, ipv het verplaatsen van laaggeschoold werk naar lagelonen landen, zo heb je 2 vliegen in 1 klap, maar dat snappen domme kabinetjes niet.
Zo hou je productie in eigen land, zonder dat je daar laaggeschoolde arbeiders nodig hebt, die er niet zijn. Is economisch voordeel voor Nederland.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Laaggeschoolden zullen altijd een probleem hebben. Innovatie in het aanleggen van gerobottiseerde bedrijven? Zodra de zaak geinstalleerd is, heb je de laaggeschoolde ook niet meer nodig. het blijft een keuze.
Bekend van TVquote:Personen die zeggen via werk, familie of vrienden geregeld contact te hebben met moslims voelen zich minder bedreigd. Dat contact ontbreekt bij 67 procent van de ondervraagden. Ze kennen moslims alleen van straat of de tv.
Eenderde Nederlanders negatief over moslimsquote:De derde reden die wordt genoemd is de verwachting dat Nederland binnen enkele jaren naar islamitische regels wordt geregeerd.
Dan kan het dus ook in het buitenland, zolang het bedrijf maar belasting afdraagt aan NL. Dus het saaie marketing&sales&directie kantoor moet in NL blijven.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:33 schreef pberends het volgende:
Zo hou je productie in eigen land, zonder dat je daar laaggeschoolde arbeiders nodig hebt, die er niet zijn. Is economisch voordeel voor Nederland.
quote:Ramen woning Wouter Bos ingegooid
Uitgegeven: 26 juni 2004 13:18
AMSTERDAM - In de nacht van vrijdag op zaterdag zijn twee ramen van de woning van PvdA-fractievoorzitter Wouter Bos ingegooid. Een woordvoerder van de politie in Amsterdam bevestigde dat zaterdag.
Door de vernieling raakte niemand gewond, aldus de politiewoordvoerder. Van de dader of daders ontbreekt elk spoor. Volgens de woordvoerder was bij de actie geen boodschap achtergelaten.
bron: nu.nl
Ik ben benieuwd hoeveel Nederlanders denken dat de PvdA in de regering zit...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:38 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Eenderde Nederlanders negatief over moslims
LOL![]()
![]()
![]()
![]()
Dat Nederlanders ZO dom kunnen zijn. Wat een kneuzen!
Levenslang! Aanpakken! Rechts tuig! Open een topic!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het zal wel eerder links tuig zijn geweest.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Levenslang! Aanpakken! Rechts tuig! Open een topic!
Dan verwachten zij blijkbaar een staatsgreep, want dat zal echt niet via democratische weg gaan.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:38 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
LOL![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, hoogopgeleide mensen vertrekken zodra ze beter werk hebben gevonden, daarom staan werkgevers niet te springen om hoogopgeleide aan te nemen.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Werkgever: "Leeg de prullebakken even."
Hoogopgeleide: ""
Waarom? Het was een ludieke aktie, ik kan mij de frustratie van de aktivisten goed voorstellen, Wouter Bos en zijn PvdA-beleid zijn slecht, dat weet iedereen in Nederland, er zijn nl. heel veel signalen uit de gemeenschap.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Levenslang! Aanpakken! Rechts tuig! Open een topic!
...dat linkse mensen Bos' ruiten ingooien, om rechts van geweld te beschuldigen...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het zal wel eerder links tuig zijn geweest..
Erg typisch inderdaad. Vooral dat niet kennen van moslims ook. Bijna iedereen die ik ken, kent moslims IRL (quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:38 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
LOL![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, mijn wereldbeeld, wat doe je?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het zal wel eerder links tuig zijn geweest..
SCH-adept.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom? Het was een ludieke aktie, ik kan mij de frustratie van de aktivisten goed voorstellen, Wouter Bos en zijn PvdA-beleid zijn slecht, dat weet iedereen in Nederland, er zijn nl. heel veel signalen uit de gemeenschap.![]()
![]()
Bos is niet liks.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:00 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee, mijn wereldbeeld, wat doe je?
Bos is links, dus de daders zijn rechts. Duh
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:00 schreef Ype het volgende:
[..]
Erg typisch inderdaad. Vooral dat niet kennen van moslims ook. Bijna iedereen die ik ken, kent moslims IRL () en is er niet negatief over. Sterker nog, de enige negatieviteit die ik over moslims hoor is van Fok.
Man, schei toch uit, wat weet jij van politiek? Ga eens een boek lezen over politiek en dan kom je maar eens terug. Je weet ook niks he? Het is duidelijk dat Wouter Bos om zijn kontje geplaagd wordt. Het is maar een kontje hoor.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:01 schreef Sidekick het volgende:
[..]
SCH-adept.
Ketchup was je zo uit je kleren, maar ramen vervangen kost geld. Ik zeg daarom ook, twee keer levenslang voor alle daders, martelpraktijken incluis.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom? Het was een ludieke aktie, ik kan mij de frustratie van de aktivisten goed voorstellen, Wouter Bos en zijn PvdA-beleid zijn slecht, dat weet iedereen in Nederland, er zijn nl. heel veel signalen uit de gemeenschap.![]()
![]()
Het waren breezahs die het niet konden hebben dat Bos niet aan idols 3 mee wilde gaan doen?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Man, schei toch uit, wat weet jij van politiek? Ga eens een boek lezen over politiek en dan kom je maar eens terug. Je weet ook niks he? Het is duidelijk dat Wouter Bos om zijn kontje geplaagd wordt. Het is maar een kontje hoor.
Weet ik veel, waarschijnlijk een zwerver die een kopje soep bij Wouter dacht te kunnen drinken, maar nul op het rekest kreeg.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:07 schreef Ype het volgende:
[..]
Het waren breezahs die het niet konden hebben dat Bos niet aan idols 3 mee wilde gaan doen?
Toch weer links geweld, ik wist het!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Weet ik veel, waarschijnlijk een zwerver die een kopje soep bij Wouter dacht te kunnen drinken, maar nul op het rekest kreeg.![]()
![]()
Nee, rechts. Het was de uit de partij gegooide Dijkstal.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:10 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Toch weer links geweld, ik wist het!
Yo!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:15 schreef tvlxd het volgende:
Dus ik gisteren in de trein: Metro lezen. Gaat het over AFA. Kadertje "De Deskundige. Blijkt Siebelt te zijn. Ik lach me kapot.
Hoi, Monidique!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:15 schreef tvlxd het volgende:
Dus ik gisteren in de trein: Metro lezen. Gaat het over AFA. Kadertje "De Deskundige. Blijkt Siebelt te zijn. Ik lach me kapot.
De extreem-links-kenner van Nederland.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:19 schreef Ype het volgende:
He, een kloon.
Wie is die Siebelt nou helemaal eigenlijk?
Ik denk dat we sociale studies binnenkort ook tot het extreem-linkse gedachtengoed mogen rekenen he?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:22 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De extreem-links-kenner van Nederland.
Zonder hem waren we nu allemaal in de waan dat de Postcode loterij geen extreem-linkse organisatie was.
Ik heb nog nooit een foto van tvlxd gezien eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:23 schreef RichardQuest het volgende:
Maar hij bestaat dus nogIs er ook een foto van hem?
Nooit.mijn.gladde.borstjes?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:28 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een foto van tvlxd gezien eigenlijk.
Ja, de media, natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:26 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik denk dat we sociale studies binnenkort ook tot het extreem-linkse gedachtengoed mogen rekenen he?
En het NOS-journaal. Wat zeg ik? De hele publieke zenders!
Oeps, 2 dezelfde in mijn lijst.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:31 schreef Sidekick het volgende:
moslims [...] criminelen
Ik zit in de topkringen van het sociale klassensysteem en het meest rechtse stemgedrag is D'66.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:31 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, de media, natuurlijk.
Maar ook: taartgooiers, ketchupsmijters, de advocatuur, krakers, rechters, het koningshuis, de milieubeweging, allochtonen, moslims, uitkeringtrekkers, WAO'ers, criminelen, studenten, wetenschappers, kunstenaars, profvoetballers.
Ach, wie is er niet links?
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:27 schreef Ype het volgende:
Die NSDFP wordt echt steeds extremer en extremer he. Waarom doet niemand daar eigenlijk wat aan?
quote:Mededeling door FP-Crew (Reviewer) op 26/06/2004 om 05:02
Gebanned
Helaas heb je je in je reacties op de frontpage niet kunnen gedragen. Je reacties hebben te vaak negatieve moderaties ontvangen, wat betekent dat je automatisch voor 48 uur gebanned bent. Wil je dit in het vervolg voorkomen, pas je postgedrag dan aan, en lees de FAQ.
Open nog eens wat ludieke topics in ONZ en GC.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:36 schreef tvlxd het volgende:
Het laatste kwartier heb ik echt geweldige posts geplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |