ok, ik zet hem wel online, en ik ga hem uiteraard zelf ook onder handen nemenquote:Gepost door Blub in het vorige topic:
hmmmzzz klinkt leuk,
Bazzos als jij hem online kan zetten kunnen andere (waaronder ik) ook dat busje onder handen nemen
en met het model zelf!?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 08:49 schreef BazzoS het volgende:
nie veelde foto heeft een te slechte kwaliteit ben ik bang
tnx.. blijf gewoon mijn stijl houden.. kijken of die belgen daar op willen stemmen he..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:08 schreef BazzoS het volgende:
Hij's erg mooi![]()
Ziet er goed uit Ulti, ik doe zelf mee aan de TB wedstrijd, dus ik zet mijn auto hier nog niet neerquote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:05 schreef Ultimora het volgende:
Voor de TB wedstrijd. weet niet of het mag maar dat boeit me verder niet zo
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 08:47 schreef pacandor_ het volgende:
[afbeelding]
ik vraag me af of jullie hier wat mee kunnen
ik weet ook niet in welke hoek jij je origineel hebt zitten.. dus kan je of even die posten, of ff op nicknamevanfok at gmail.com mij toevoegen op MSN?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:43 schreef Sjoewe het volgende:
ok ik zit met een probleempje, ik ben bezig met een nieuwe 'photoshopproject' auto (maand aan een auto frotten , tot ik m helemaal super vind) maar nu is de hoek verrot en krijg ik maar geen goeie donor gevonden
ik zoek een mooie wing achter op, maar ik kan er dus echt geen vinden.
[afbeelding]
heeft er iemand iets in z'n archief?
sieuwe [at] wtf-mate [punt] com
www.digimods.co.uk staan veel tutorials.quote:Op zondag 27 juni 2004 16:55 schreef Ibaman het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAHHH ...... zo stoer.
Keep the good work ... thanks![]()
Ik heb nog een vraagje, hoe kan je gewoon een kleur van een auto wijzigen in Photoshop 7.0, moet je dan selecteren en een bepaalde optie ofzo ?
Thanks![]()
vind het niet zulke goede foto's eigenlijk. Welke had je zelf ervoor in gedachte dan?quote:Op zondag 27 juni 2004 19:16 schreef archanox het volgende:
zijn hier nog mensen die mijn Celica willen bijwerken?
Plaatjes zijn hier te vinden: http://www.archanox.demon.nl/Celica
ok, ik zal wel even nieuwe makenquote:Op zondag 27 juni 2004 21:59 schreef Blapiet het volgende:
[..]
vind het niet zulke goede foto's eigenlijk. Welke had je zelf ervoor in gedachte dan?
Carbon Hood en eventueel wat creatievere zijspiegels (astra 2000 idee bijvoorbeeld).quote:Op zondag 27 juni 2004 22:39 schreef Ultimora het volgende:
dit is mijn huidige projectje...
origineel:
[afbeelding]
pictune:
[afbeelding]
iemand nog suggesties?
lamaquote:Op zondag 27 juni 2004 22:54 schreef archanox het volgende:
[..]
ok, ik zal wel even nieuwe maken
binnenkant van de dakrail ff desaturaten, en donker maken met levelquote:Op maandag 28 juni 2004 00:18 schreef Sjoewe het volgende:
@ Ulti: Chromen spiegels, die van het vorige model S4
Beetje schaduw op het wiel om het verlagen nog wat realistischer te maken.
Mooie voorlip zou het helemaal afmaken.
Lijkt een beetje op de audi waar ik mee bezig ben
[afbeelding]
Ik snap het niet doe is uiteggen hoe ik bij velgen bijv. kom.quote:Op maandag 28 juni 2004 17:03 schreef Ultimora het volgende:
heb trouwens nog een zeer goede link gevonden. 1000den foto's in behoorlijke resolutie.
http://www.tuning-auto.com
Lees is ff wat Tut's ofzoquote:Op maandag 28 juni 2004 17:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik snap het niet doe is uiteggen hoe ik bij velgen bijv. kom.
Op die site lulquote:Op maandag 28 juni 2004 17:15 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Lees is ff wat Tut's ofzo
Yupquote:Op maandag 28 juni 2004 20:21 schreef Kaj_A het volgende:
anders gooi je er ff een luchthapper op (Van een impreza?) die bijna net zo groot is als de auto
HaHaAquote:Op maandag 28 juni 2004 20:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Heb veranderd :
Luchthapper op motorkap
Velgen
De rest doet de rest maarIk ben nog een PS n00b.
Voorde velgen bedankt noepsoep (Je vind het toch niet erg dat ik ze gebruik of wel ?)
Met de Poly lasso tool om je raam dan Images-->Adjustments-->Hue/Saturrationquote:Op maandag 28 juni 2004 22:17 schreef BoJo het volgende:
Ik wil graag weten hoe mijn auto eruit ziet met getinte ruiten, hoe doe ik dat in PS![]()
Thanx ik ga het eens proberen, als het niet lukt hoop ik dat jullie er wat van kunnen makenquote:Op maandag 28 juni 2004 22:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Met de Poly lasso tool om je raam dan Images-->Adjustments-->Hue/Saturration
Geloof ik.
hoe wou je dat doen danquote:Op maandag 28 juni 2004 23:16 schreef BoJo het volgende:
Had ik nou de ruiten aan de andere kant eerst moeten tinten en dan de ruiten aan deze kant om het realistischer over te laten komen?
a) ik ga achter m'n beeldscherm zittenquote:Op maandag 28 juni 2004 23:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hoe wou je dat doen dan![]()
quote:Op maandag 28 juni 2004 23:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
a) ik ga achter m'n beeldscherm zitten
b) ik spiegel de foto en draai hem daarna weer om
c) je kan toch eerst die buitenste ramen tinten die je ziet en daarna eroverheen de ramen aan deze kant
Wel want het is met een 6.3 MP camera geschotenquote:Op maandag 28 juni 2004 23:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar het kan niet want het is geen 3d foto hoor.....![]()
ja maar dat is het 3d effect van je ogen, iets wat op een normale foto niet kanquote:Op maandag 28 juni 2004 23:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
Wel want het is met een 6.3 MP camera geschoten![]()
Ff serieus, eigenlijk hadden de ruiten aan de andere kant er donkerder uit moeten zien, want als die getint zijn en je kijkt er naar door een andere getinte ruit dan is ie toch donkerder
ohwquote:Op maandag 28 juni 2004 23:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ja maar dat is het 3d effect van je ogen, iets wat op een normale foto niet kan
* ThaFreak benieuwd isquote:Op maandag 28 juni 2004 23:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
ohw![]()
toch eigenwijs is en uitproberen gaat
zo lijkt het alsof het middelste gedeelte een donkere kleur heeft dan de buitenkant van het raamquote:Op maandag 28 juni 2004 23:50 schreef BoJo het volgende:
Kijk dit bedoel ik :
[afbeelding]
De foto word er niet mooier op, maar het is naar mijn mening wel realistischer of toch niet?
quote:Op maandag 28 juni 2004 17:03 schreef Ultimora het volgende:
heb trouwens nog een zeer goede link gevonden. 1000den foto's in behoorlijke resolutie.
http://www.tuning-auto.com
Mooi gedaan hoorquote:Op zondag 18 juli 2004 19:05 schreef Bond het volgende:
Ik heb weer een soep gemaakt, een getekende![]()
Zeg ff wat je ervan vind.
[afbeelding]
Gaafquote:Op zondag 18 juli 2004 19:05 schreef Bond het volgende:
Ik heb weer een soep gemaakt, een getekende![]()
Zeg ff wat je ervan vind.
[afbeelding]
Misschien toch binnen kort nog maar een keer aan werken.quote:Op zondag 18 juli 2004 19:18 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Mooi gedaan hoor![]()
Er lijkt alleen geen glas te zitten in de voorruit, het lijkt me mooier om de reflectie van het origineel erin te laten staan voor het glas-effect.![]()
Zie: http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm en dan "Cartooning", staat links in die kolom. Aan die site heb ik voor alle soeps veel gehad, misschien heb je er ook wat aan.quote:Op zondag 18 juli 2004 19:52 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Gaaf
hoe je doe je dat nou
Als je de onderdelen erop geplakt heb, selecteer alles wat je dezelfde kleur wil geven. Doe een Merged Copy en maak een nieuwe layer. In deze layer, haal alle kleur eruit (Desaturate). Hiermee zorg je voor (net als in het echt) een egale onderlaag (of grondlak if you will).quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:22 schreef sdk het volgende:
Ik heb voor het eerst een soep gemaakt en had maar voor de test die volvo wedstrijd auto gebruikt
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu lukte sommige dingen wel aardig maar het meest moeilijk was om stukken dezelfde kleur te geven heeft iemand daar nog tips voor?
Dat is een goede hint, kan ik zelf ook wel aardig gebruiken moet ik zeggenquote:Op woensdag 28 juli 2004 15:23 schreef SiNz het volgende:
[..]
Als je de onderdelen erop geplakt heb, selecteer alles wat je dezelfde kleur wil geven. Doe een Merged Copy en maak een nieuwe layer. In deze layer, haal alle kleur eruit (Desaturate). Hiermee zorg je voor (net als in het echt) een egale onderlaag (of grondlak if you will).
Maak daarna een nieuwe copy van dezelfde selectie en maak er weer een nieuwe layer van.
Die layer maak je doorzichtig. Selecteer de layer weer en gooi er zoveel kleuren in als je zelf wil met de Paint of de Gradient tool. De laatste heeft altijd mijn voorkeur, je kan namelijk gelijk een beetje kleurverschil (m.b.t. lichtinval) creëren.
Suc6 ermee!
Die heb ik nog wel ergens jaquote:Op zondag 27 juni 2004 15:29 schreef GotenSSJ het volgende:
Heeft iemand hier de soep van Mr T.Rex was dat geloof ik uit een wedstrijdtopic nog ?
Die was met motorkap open en een motor met paarse accenten.
Dude, je soept leuk hoor....don't get me wrong.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:37 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb ook niet stilgezeten...
[afbeelding]
Is eventueel mogelijk, maar heb je dan wel een wat grotere foto, dit vind ik echt te klein.quote:Op woensdag 29 september 2004 16:58 schreef casejunkie het volgende:
Kunnen jullie hier iets van photoshoppen?
PIMP my ride:
[afbeelding]
Maak er wel iets van wat haalbaar is en er netjes uitziet.
De kwaliteit van de foto is dermate slecht (weinig contrast) dat er niet veel van te maken is...quote:Op woensdag 29 september 2004 16:58 schreef casejunkie het volgende:
Kunnen jullie hier iets van photoshoppen?
[afbeelding]
Maak er wel iets van wat haalbaar is en er netjes uitziet.
Ik heb de Audi A3 nog een keer onder handen genomen en het resultaat ziet er nu als volgt uit:quote:Op zondag 26 september 2004 17:17 schreef BugBoy het volgende:
Ik ben eens voor het eerst met Photoshop wezen knoeien. Ik de bovenkant van de Audi TT op een Audi A3 gezet en ik vind het resultaat best aardig. Allereerst het origineel:
[afbeelding]
Na wat gepruts met Photoshop ziet hij er als volgt uit:
[afbeelding]
Er mankeert nog wel heet e.e.a. aan:Het raampje bij de A-stijl zit scheef en past niet mooi bij de rest van de auto. De ramen zijn te blauw De kont is niet helemaal zoals het hoort.
Achteraf had ik eigenlijk een A3 sportback moeten nemen, want dan had ik meteen de nieuwe grill gehad, maar ik heb niet echt een goede A3 sportback donor kunnen vinden voor de grill. Graag jullie commentaar of verbeteringen...
Leuke soep, maar het is ook wel een auto die zich ervoor leent. Het enige echte puntje is het tinten van de window wat te rafelig is. Wellicht dat je de randen van de mask iets moet blurren om een iets zachtere overgang te hebben.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:53 schreef Darkomen het volgende:
Een mooie auto , behalve de achterkant, maar er moest ewl wat aan gebeuren
Hij is wel 700kb, maar dat moet tegenwoordig geen probleem meer zijn.
Het is een animatie van de 7 stappen die ik gedaan heb, het is wel een work in progress
[afbeelding]
de 1.5mb versie kan je hier vinden
PS weet iemand in welk topic al de donorsites staan?
hmm met een iets donkere tint groen en een wat minder neppe bull-bar zou ie nog echt kunnen lijken imoquote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:47 schreef ToMaSZ het volgende:
zat momentje forester shoppen:
Origineel:
[afbeelding]
Shop:
[afbeelding]
kwaliteit is niet lekker, maar t was ook een dronken momentje (samen met de eigenaar van de betreffende auto)
ik zei: kritiek, niet afkrakenquote:Op dinsdag 16 november 2004 03:47 schreef Sjoewe het volgende:
De wielkas is een beetje slordig, tranform er een mooie ronde selectie over en maak hem weer netjes rond.
Reflectie klopt zo niet eh
leuk...zou ook leuk zijn als er een origineel bij zatquote:
Staat erboven klik eropquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:29 schreef Demon-X het volgende:
[..]
leuk...zou ook leuk zijn als er een origineel bij zat
zeker zelf nog niet geprobeerd?quote:
Oow dan haal je stukje avn de link afquote:Op dinsdag 7 december 2004 14:15 schreef Demon-X het volgende:
[..]
zeker zelf nog niet geprobeerd?
k krijg iig een dikke Forbidden
Wat een grappig model is dat, beetje een kruising tussen een Mazda6 (neus) en een Laguna (kont)quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:55 schreef Bond het volgende:
Het was en heel gezoek, maar ik heb hem weer gevonden, mijn nieuwste werkje
Orgineel
blabl,...knip
quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:10 schreef J-DOGG het volgende:
Is het mogelijk om hier wat mee te doen? (of is de foto niet goed genoeg?)
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:57 schreef Mukie het volgende:
Ik heb begrepen dat er voor Photoshop bepaalde plugins zijn om je auto wat "meer" te geven. Enig idee waar ik ze kan vinden?
Meer wat?quote:
op www.photoshopjunkie.com staan handige tutorials voor auto's te modden in Photoshop.quote:
Alsteblief!quote:Op donderdag 3 februari 2005 02:07 schreef Emme-r-tje het volgende:
Zo, mijn eerste auto-soep:
Opbouwende kritiek gevraagd.Dat kan geregeld worden
-lager gemaakt Moet je ook even bij de wielen de achtergrond weer donker maken, want nu zou je door de auto heen kijken.
-andere kleur Lekker fel
-andere velgen Kloppen niet, je hebt ze er heel raar opgeplakt en vervormd, de velgen zijn niet vanuit dezelfde hoek als de auto, het ziet er een beetje raar uit zo
-antenne weg
-handvaten en tankdop weg
-VW logo voorkant weg Bij allemaal netjes gedaan, maar waarom dan nog wel de zijpinker laten zitten?
-flames-sticker erop Ziet er niet heel natuurgetrouw uit, probeer de layer eens op 'overlay' of een andere stand te zetten voor wat meer blendingHet is namelijk wel een toffe graphic!
-getint glas prima
Dank, das precies wat ik bedoel!quote:
iacoskiquote:Op zondag 15 januari 2006 22:50 schreef Parvus het volgende:
Hoe heet ook alweer die poolse gast die zo goed was in digitaal auto's tunen?
Dank je voor je genadequote:Op maandag 12 februari 2007 12:06 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, omdat jij het bent.
[afbeelding]
dat was wel het meest simpele ooitquote:Op maandag 12 februari 2007 12:06 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, omdat jij het bent.
[afbeelding]
Daar ging het mij ook om... wat moet ik met een niet te bestellen autoquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:52 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat was wel het meest simpele ooit
Er groeit gras in het achterwielquote:Op maandag 12 februari 2007 12:06 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, omdat jij het bent.
[afbeelding]
als je een week wacht kan je gewoon een foto maken..?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:19 schreef mbargo het volgende:
Ik heb een verzoekje. Ik heb een auto besteld, maar ik kan er nergens plaatjes van vinden, tenminste niet in de kleur die ik heb besteld. Wie wil hem voor mij in de juiste kleur shoppen. Het plaatje is nogal grote resolutie dus ik zal alleen een url neerzetten. Ik wil de bovenste Mini in de kleur van de onderste en dan de strepen weg en het dak ook wit.
[afbeelding]
hoge resolutie: klik
[afbeelding]
Alvast bedankt!
haha helaas niet, 4 maanden... Vandaar. Ik zou hem graag als desktopachtergrond hebben.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:23 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
als je een week wacht kan je gewoon een foto maken..?
Dat is een hele andere Mini.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:38 schreef MikeyMan het volgende:
Wat is er mis met dat tweede plaatje dan
Mjah, dat had ik dus ook...quote:Op donderdag 19 april 2007 23:44 schreef Demon-X het volgende:
hrm et kan aan mij liggen maar op kleur na zie k geen verschil tussen die 2 mini's
Misschien dat als je nog een keer kijkt dat het wel duidelijk is. Het eerste plaatje is de nieuwe Mini die in 2007 is uitgekomen, daarvan is geen onderdeel hetzelfde als de 'oude' uit 2001. De tweede is de 'oude' uit 2001. Het is zeg maar hetzelfde als de auto hieronder:quote:Op donderdag 19 april 2007 23:44 schreef Demon-X het volgende:
hrm et kan aan mij liggen maar op kleur na zie k geen verschil tussen die 2 mini's
Ja top! Dank je wel, hij moet eigenlijk nog iets lichter en ook een wit dak hebben, maar ik kan wel zelf met de helderheid spelen. In ieder geval bedankt, ook fijn dat ie in grote resolutie is gebleven.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:47 schreef Daantke het volgende:
[[url=http://file01.uploaddump.nl/~file01/thumbs/kkmmkqpewccw-r56scopy.jpg]afbeelding][/url]
Zoiets?(klikbaar)
Mjah, das een verschil dat alleen de mini-fappers op het eerste oog zien, lijkt me...quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:58 schreef mbargo het volgende:
[..]
Misschien dat als je nog een keer kijkt dat het wel duidelijk is. Het eerste plaatje is de nieuwe Mini die in 2007 is uitgekomen, daarvan is geen onderdeel hetzelfde als de 'oude' uit 2001. De tweede is de 'oude' uit 2001. Het is zeg maar hetzelfde als de auto hieronder:
[afbeelding]
Het is allebei een Golf R32, alleen toch is er verschil.
Nu de Mini.
[afbeelding]
Dus het liefst wil ik de nieuwe in de witte kleur van de oude, als iemand daar zin in heeft tenminste.
Puike plaat, kun je ongeveer aangeven hoe je dat gedaan hebt (rood-->wit)?quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:47 schreef Daantke het volgende:
[[url=http://file01.uploaddump.nl/~file01/thumbs/kkmmkqpewccw-r56scopy.jpg]afbeelding][/url]
Zoiets?(klikbaar)
Eerst de strepen op de motorkap wegwerken met Clone en Smudge enzo, en dan ff doffer maken met Blurquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:10 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Puike plaat, kun je ongeveer aangeven hoe je dat gedaan hebt (rood-->wit)?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:20 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Mjah, das een verschil dat alleen de mini-fappers op het eerste oog zien, lijkt me...
nog beter, alleen die randen bij het raam moeten dan weer wel zwart, dus alleen het dak wit. En eigenlijk moet die luchthapper die nu carbon is ook wit zijn, met het rooster aan de binnenkant weer zwart. Maar misschien vraag ik nu teveelquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:47 schreef Daantke het volgende:
[[url=http://file01.uploaddump.nl/~file01/thumbs/kkmmkcqwekkak-r56scopy.jpg]afbeelding][/url]
Beetje slecht dak omdat dat zwart is, en dus weinig contrast enzo heeft...
Ja, das leuk als ze naast elkaar staan...quote:
quote:Op zondag 22 april 2007 01:32 schreef mbargo het volgende:
[..]
nog beter, alleen die randen bij het raam moeten dan weer wel zwart, dus alleen het dak wit. En eigenlijk moet die luchthapper die nu carbon is ook wit zijn, met het rooster aan de binnenkant weer zwart. Maar misschien vraag ik nu teveel![]()
Ja hij heeft weinig meer met de classic te maken.quote:Op maandag 23 april 2007 12:38 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
de auto is wel steeds minder mini geworden
Haal wat zwarte randjes van de nieuwe wielen weg bij de wielkasten.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:09 schreef deliberator het volgende:
mijn allereerste soep.
tips e.d. welkom.
Thnx, en klopt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:35 schreef Roellie80 het volgende:
Het eerste dat me opvalt is die achterband. Deze kan je vrij makkeljik nog wat bijdraaien zodat ie er niet zo belabbert onder zit
Tijd om weer aan de slag te gaan dusquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:54 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[..]
Haal wat zwarte randjes van de nieuwe wielen weg bij de wielkasten.
Het kippengaas voor is niet echt in perspectief.
De achtergrondplaat klopt bovenaan niet meer.
Voor perfectie kun je nog wat schaduw op de nieuwe banden regelen, net zoals die er op de oude zijn.
En wat de poster hierboven zei.
zou ik ook wel eens willen weten maar ik denk het niet, ik google gewoon tot ik wat bruikbaars zie.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:56 schreef deliberator het volgende:
zijn er trouwens site's met "donor" onderdelen die je voor soeps gebruikt?
Of is het gewoon googlen tot je een ons weegt?
vond het wel lastig om velgen e.d. te vinden die de hoek van de bestande foto benaderen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:13 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
zou ik ook wel eens willen weten maar ik denk het niet, ik google gewoon tot ik wat bruikbaars zie.
hoe heb je de ramen getint?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:04 schreef Dreetjuh het volgende:
een van mijn eerste soeps
http://www.xs4all.nl/~adoup/dre/difference.jpg
ik had geen zin om andere velgen te zoeken, maar ik denk dat dat het plaatje completer had gemaakt
http://infocoches.com/fotos/quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:56 schreef deliberator het volgende:
zijn er trouwens site's met "donor" onderdelen die je voor soeps gebruikt?
Of is het gewoon googlen tot je een ons weegt?
http://www.digimods.co.uk/tutorials/tintedwindows.htmquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:09 schreef deliberator het volgende:
hoe heb je de ramen getint?
Zoiets?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:02 schreef Reza-impreza het volgende:
mensen,
ik ben van plan een type 2 Alto extreem te verlagen, nu wil ik graag zien hoe dat er uit ziet.
hieronder staat een plaatje van een type2 , ( niet de mijne) wie soept deze alto zo laag mogelijk?
Persoonlijk vind ik het niet super staan.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
BAM Topic reanimatie!
Iemand die voor mijeen photoshop kan maken van deze velgen:
[ afbeelding ]
Onder deze auto:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:10 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb sinds kort een Aerodeck Estate uit '95, en wil 'm een beetje gaan projecten a la Stanceworks. Ik weet alleen nog niet precies hoe het een en ander eruit moet gaan zien, dus misschien is er hier iemand die me een beetje kan helpen.
Ik wil eigenlijk maar drie dingen gefotoshopped: 1. Donkergetinte ramen (bijna zwart), overal behalve voor + zijkanten voorin. 2. 40mm verlaagd en 3. Deze velgen in het zwart.
Iemand die dat kan proberen? Het hoeft allemaal niet zo precies te zijn, als ik maar een beetje een idee krijg. Ik denk dat het verlagen fotoshoppen het moeilijkst wordt.
[ afbeelding ]
Een gepimpte uitlaat hoort er trouwens ook bij vind ik.quote:
Zou je misschien nog een mooie vrouw op de motorkap kunnen photoshoppen? Dan is hij helemaal af.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:34 schreef kedge het volgende:
[..]
Een gepimpte uitlaat hoort er trouwens ook bij vind ik.
[ afbeelding ]
Die is er al... kun je alleen door de kijkhoek niet zien.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zou je misschien nog een mooie vrouw op de motorkap kunnen photoshoppen? Dan is hij helemaal af.
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:34 schreef kedge het volgende:
[..]
Een gepimpte uitlaat hoort er trouwens ook bij vind ik.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, hier nog een voorbeeldje van de andere keuze. Aan jou weer de eer Kedge
[ afbeelding ]
Da's geen porum, zwarte velgen, schaduwkant enzo..quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zou iemand voor mij beide velgenshops nog eens kunnen/willen herhalen op deze foto?
[ afbeelding ]
Hier komt de kleur van m'n auto stukken beter uit dan de vorige foto, kan imo best een verschil geven..quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's geen porum, zwarte velgen, schaduwkant enzo..
Sowieso; wat is daarvan dan de meerwaarde?
Je kan ook die andere foto wat donker maken...quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zou iemand voor mij beide velgenshops nog eens kunnen/willen herhalen op deze foto?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |