Zoiets?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:02 schreef Reza-impreza het volgende:
mensen,
ik ben van plan een type 2 Alto extreem te verlagen, nu wil ik graag zien hoe dat er uit ziet.
hieronder staat een plaatje van een type2 , ( niet de mijne) wie soept deze alto zo laag mogelijk?
Persoonlijk vind ik het niet super staan.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
BAM Topic reanimatie!
Iemand die voor mijeen photoshop kan maken van deze velgen:
[ afbeelding ]
Onder deze auto:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:10 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb sinds kort een Aerodeck Estate uit '95, en wil 'm een beetje gaan projecten a la Stanceworks. Ik weet alleen nog niet precies hoe het een en ander eruit moet gaan zien, dus misschien is er hier iemand die me een beetje kan helpen.
Ik wil eigenlijk maar drie dingen gefotoshopped: 1. Donkergetinte ramen (bijna zwart), overal behalve voor + zijkanten voorin. 2. 40mm verlaagd en 3. Deze velgen in het zwart.
Iemand die dat kan proberen? Het hoeft allemaal niet zo precies te zijn, als ik maar een beetje een idee krijg. Ik denk dat het verlagen fotoshoppen het moeilijkst wordt.
[ afbeelding ]
Een gepimpte uitlaat hoort er trouwens ook bij vind ik.quote:
Zou je misschien nog een mooie vrouw op de motorkap kunnen photoshoppen? Dan is hij helemaal af.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:34 schreef kedge het volgende:
[..]
Een gepimpte uitlaat hoort er trouwens ook bij vind ik.
[ afbeelding ]
Die is er al... kun je alleen door de kijkhoek niet zien.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zou je misschien nog een mooie vrouw op de motorkap kunnen photoshoppen? Dan is hij helemaal af.
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:34 schreef kedge het volgende:
[..]
Een gepimpte uitlaat hoort er trouwens ook bij vind ik.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, hier nog een voorbeeldje van de andere keuze. Aan jou weer de eer Kedge
[ afbeelding ]
Da's geen porum, zwarte velgen, schaduwkant enzo..quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zou iemand voor mij beide velgenshops nog eens kunnen/willen herhalen op deze foto?
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |