Dank, das precies wat ik bedoel!quote:
iacoskiquote:Op zondag 15 januari 2006 22:50 schreef Parvus het volgende:
Hoe heet ook alweer die poolse gast die zo goed was in digitaal auto's tunen?
Dank je voor je genadequote:Op maandag 12 februari 2007 12:06 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, omdat jij het bent.
[afbeelding]
dat was wel het meest simpele ooitquote:Op maandag 12 februari 2007 12:06 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, omdat jij het bent.
[afbeelding]
Daar ging het mij ook om... wat moet ik met een niet te bestellen autoquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:52 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat was wel het meest simpele ooit
Er groeit gras in het achterwielquote:Op maandag 12 februari 2007 12:06 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, omdat jij het bent.
[afbeelding]
als je een week wacht kan je gewoon een foto maken..?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:19 schreef mbargo het volgende:
Ik heb een verzoekje. Ik heb een auto besteld, maar ik kan er nergens plaatjes van vinden, tenminste niet in de kleur die ik heb besteld. Wie wil hem voor mij in de juiste kleur shoppen. Het plaatje is nogal grote resolutie dus ik zal alleen een url neerzetten. Ik wil de bovenste Mini in de kleur van de onderste en dan de strepen weg en het dak ook wit.
[afbeelding]
hoge resolutie: klik
[afbeelding]
Alvast bedankt!
haha helaas niet, 4 maanden... Vandaar. Ik zou hem graag als desktopachtergrond hebben.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:23 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
als je een week wacht kan je gewoon een foto maken..?
Dat is een hele andere Mini.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:38 schreef MikeyMan het volgende:
Wat is er mis met dat tweede plaatje dan
Mjah, dat had ik dus ook...quote:Op donderdag 19 april 2007 23:44 schreef Demon-X het volgende:
hrm et kan aan mij liggen maar op kleur na zie k geen verschil tussen die 2 mini's
Misschien dat als je nog een keer kijkt dat het wel duidelijk is. Het eerste plaatje is de nieuwe Mini die in 2007 is uitgekomen, daarvan is geen onderdeel hetzelfde als de 'oude' uit 2001. De tweede is de 'oude' uit 2001. Het is zeg maar hetzelfde als de auto hieronder:quote:Op donderdag 19 april 2007 23:44 schreef Demon-X het volgende:
hrm et kan aan mij liggen maar op kleur na zie k geen verschil tussen die 2 mini's
Ja top! Dank je wel, hij moet eigenlijk nog iets lichter en ook een wit dak hebben, maar ik kan wel zelf met de helderheid spelen. In ieder geval bedankt, ook fijn dat ie in grote resolutie is gebleven.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:47 schreef Daantke het volgende:
[[url=http://file01.uploaddump.nl/~file01/thumbs/kkmmkqpewccw-r56scopy.jpg]afbeelding][/url]
Zoiets?(klikbaar)
Mjah, das een verschil dat alleen de mini-fappers op het eerste oog zien, lijkt me...quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:58 schreef mbargo het volgende:
[..]
Misschien dat als je nog een keer kijkt dat het wel duidelijk is. Het eerste plaatje is de nieuwe Mini die in 2007 is uitgekomen, daarvan is geen onderdeel hetzelfde als de 'oude' uit 2001. De tweede is de 'oude' uit 2001. Het is zeg maar hetzelfde als de auto hieronder:
[afbeelding]
Het is allebei een Golf R32, alleen toch is er verschil.
Nu de Mini.
[afbeelding]
Dus het liefst wil ik de nieuwe in de witte kleur van de oude, als iemand daar zin in heeft tenminste.
Puike plaat, kun je ongeveer aangeven hoe je dat gedaan hebt (rood-->wit)?quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:47 schreef Daantke het volgende:
[[url=http://file01.uploaddump.nl/~file01/thumbs/kkmmkqpewccw-r56scopy.jpg]afbeelding][/url]
Zoiets?(klikbaar)
Eerst de strepen op de motorkap wegwerken met Clone en Smudge enzo, en dan ff doffer maken met Blurquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:10 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Puike plaat, kun je ongeveer aangeven hoe je dat gedaan hebt (rood-->wit)?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:20 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Mjah, das een verschil dat alleen de mini-fappers op het eerste oog zien, lijkt me...
nog beter, alleen die randen bij het raam moeten dan weer wel zwart, dus alleen het dak wit. En eigenlijk moet die luchthapper die nu carbon is ook wit zijn, met het rooster aan de binnenkant weer zwart. Maar misschien vraag ik nu teveelquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:47 schreef Daantke het volgende:
[[url=http://file01.uploaddump.nl/~file01/thumbs/kkmmkcqwekkak-r56scopy.jpg]afbeelding][/url]
Beetje slecht dak omdat dat zwart is, en dus weinig contrast enzo heeft...
Ja, das leuk als ze naast elkaar staan...quote:
quote:Op zondag 22 april 2007 01:32 schreef mbargo het volgende:
[..]
nog beter, alleen die randen bij het raam moeten dan weer wel zwart, dus alleen het dak wit. En eigenlijk moet die luchthapper die nu carbon is ook wit zijn, met het rooster aan de binnenkant weer zwart. Maar misschien vraag ik nu teveel![]()
Ja hij heeft weinig meer met de classic te maken.quote:Op maandag 23 april 2007 12:38 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
de auto is wel steeds minder mini geworden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |