abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19705176
Hey luitjes. Ik merkte in het photoshop topic: Photoshop Auto's Deel 5
dat er weer een aantal mensen graag gaan beginnen.

Ik wil hier dus ff de animo peilen.
i.v.m. tijd ( de tentamens komen eraan) wilde ik een tijdsduur van een week per opdracht voorstellen.

Ulti wil meedoen zag ik. Doen Henkmanz, Sinz, Googolplexian, Sjoewe en de anderen (anders vergeet ik er vast een hele boel ) ook weer mee? Als jullie hier ff melden of je weer meedoet, dan kunnen we daarna een leuk fotootje gaan zoeken om te soepen.

Ik heb er weer zin in.

Mr._T-Rex
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  maandag 7 juni 2004 @ 16:20:10 #2
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_19705219
mijn examens zijn voorbij, dus tijd zat
Dat moet je zelf weten!
Wee hij, die er slecht over denkt!
pi_19705368
komaaaa komaaa kommaaaar
2825cc Single Turbo Beast
pi_19705379
Ik wil ook wel meedoen, kom maar op met die foto.
pi_19705418
wat dacht je van die multipla uit dat andere topic
pi_19705503
Qoute Poster
quote:
Klonk - dinsdag 20 april 2004 @ 16:07

Ik heb hier een uitdaging, de meeste mensen vinden de multipla spuugleljik, kan gebeuren natuurlijk, ieder z'n eigen mening.

Ik ben echter een tevreden Multipla rijder (sorry, echt waar) en vraag me af wat er volgens jullie verbeterd kan worden aan de auto.

Dus de uitdaging:

http://home.hccnet.nl/g.wessels/jpeg/leden/002_Alpitlums.jpg
quote:
Een willekeurige multipla

1: photoshop normaal, dus geen multipla bashing.
2: photoshop zodanig dat jullie de auto wel aardig vinden.

Als je dan toch perse de multipla af wilt zeiken:
lelijkste auto *allertijden*
Foto staat nu onder link, is genomineerd.. 8)

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2004 16:33:28 ]
pi_19705513
Ik wilde sowieso eerst ff kijken wie er meedoet. Die multipla vind ik niet erg leuk om te doen, er moet wel iets van te maken zijn. Het hoeft niet makkelijk te zijn natuurlijk, maar als het een beetje leuke foto is dan doen er meer mensen mee en ik hoop op een groot aantal soepers

Zou je de foto hierboven ff weg willen halen?
Anders wordt het gegarandeerd heel erg verwarrend. De multipla staat op de nominatie, net als de 5 serie die Ultimora noemde in het gewone topic. Nu dus nog ff geen foto's posten aub.
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_19705737
oki, word eens tijd dat ik ook weer mee doe, genoeg tijd nu dus dat is geen probleem
pi_19705845
!
Volgens mij ben ik het verleerd
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  maandag 7 juni 2004 @ 17:29:21 #10
43728 jwstoop
Usericon....?
pi_19706855
count me in!
pi_19709011
ik doe ook mee welliswaar niet bij elk "project" maar elke IMO geschikte auto zal ik proberen te tunen
pi_19712487
ik doe ook mee

ben altijd voorstander geweest van 1tje per week
en aub niet beginnen met die multipla
pi_19723234
Vanavond ff een wagentje kiezen, suggesties in het suggesties topic van de vorige wedstrijden. (ik zal het zo ff kicken )

* Mr._T-Rex hoopt dat SiNz, Henkmanz, Sjoewe en _Laytsskylighter_ ook weer meedoen
  dinsdag 8 juni 2004 @ 12:57:49 #14
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_19724969
* MewBie wil ook wel een poging gaan wagen als hij niet al te moeilijk is

ben nog maar een beginner
pi_19737099
rex als jij nou een wagen uitzoekt kunnen we er wat aan gaan doen
van woensdag tot dinsdag ofzo doen?
pi_19742216
Owkee, hier issie dan, de eerste opdracht:
Volkswagen Golf II:

het is denk ik wel een pittige, maar een uitdaging is natuurlijk ook wel leuk.

De opdracht loopt van woensdag 9 juni tot en met dinsdag 15 juni 12.00 uur.
Dan komt er een poll, die loopt tot 21.00 uur en de winnaar kiest voor 0.00 uur een nieuwe.

De Regels
- Je moet de opgegeven auto bewerken
- De orginele auto moet herkenbaar blijven
- Het moet je eigen bewerking zijn. Niet een van internet, niet een van je broer/neef/vriend/whatever.
- Voorkom plaggiaat/gebruik van zelfde onderdelen. Blijf orgineel!
- De bewerking moet geresized worden naar 800x600.
- In dit topic post je alleen je final afbeelding, geen work in progress plaatjes.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mr._T-Rex op 09-06-2004 10:31:34 (zelf het plaatje gehost) ]
  woensdag 9 juni 2004 @ 10:25:00 #17
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_19747388
euh ik zie een kruisje ipv een golf
Dat moet je zelf weten!
Wee hij, die er slecht over denkt!
pi_19747440
hmm, ik host hem zelf wel ff:

edit: done
pi_19747590
dit wordt een echte uitdaging ik ga zo snel mogelijk beginnen
pi_19747869
ik had alleen die Golf I in het suggestietopic moeten doen maargoed ik ga hiervan ook een poging wagen.
pi_19759780
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 10:47 schreef Ultimora het volgende:
ik had alleen die Golf I in het suggestietopic moeten doen maargoed ik ga hiervan ook een poging wagen.
pi_19760360
heb een nieuw 5 deurs thema gevonden... beetje lifeduitsestyle. denk dat ie vannavond wel klaar is
pi_19761403
ik trap af, met mijn Duitse Golf vrijetijdstyle

wat is dr allemaal aan gewijzigd dan?
*kleurtje, beetje oldskool kleur dat past wel. Nogaro Blauw uit het Audi Pallet is het geworden.
*Verlagingkje, zoals elke proper in Duitse stijl getunede auto moet het zo laag mogelijk 90mm verlaging is het gevolg
*Velgjes, what would life be whitout de Audi A8 hoepelz 19" pracht en praal.
* Imperial, omdat ik de kofferbak helemaal volgeshopt heb met audio moet er op het dak bagage mee kunnen, een retro detail. wou eerst ook kleinere velgen met white walls, maar dat is niet gelukt.
*Heldere koplampen & witte pinkers
* Chroom wat opgepoetst
* Stootstrip, plus nog diverse andere rotzooi verwijderd die de auto ontsiert. plus nog miniscule details....

[ Bericht 0% gewijzigd door Ultimora op 11-06-2004 02:19:17 ]
  woensdag 9 juni 2004 @ 19:18:14 #24
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_19761932
Ziet er goed uit!!!
Alleen loopt dat volgens mij wel een beetje aan, met die wielen zo En het imperiaal lijkt een keer overbelast te zijn geweest...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_19763108
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 19:18 schreef MikeyMan het volgende:
Ziet er goed uit!!!
Alleen loopt dat volgens mij wel een beetje aan, met die wielen zo En het imperiaal lijkt een keer overbelast te zijn geweest...
dat lijkt allemaal maar zo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')